Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Autors: Valdis Bērziņš

Stenlija kausa fināls sākas ar "Kings" uzvaru Ņūdžersijā

Stenlija kausa fināls sākas ar "Kings" uzvaru Ņūdžersijā
Anže Kopitars gūst uzvaras vārtus
Foto: Reuters/Scanpix

Stenlija kausa izcīņas finālsērija sākusies ar "Kings" uzvaru. Losandželosas komanda pagarinājumā viesos ar 2:1 pieveica Ņūdžersijas "Devils", uzvaras vārtus gūstot Anžem Kopitaram.

Finālsērijas rezultātu ar vārtiem mača 10. minūtē atklāja "Kings" ceturtā maiņa. Latvijas izlases galvenā trenera Teda Nolana dēls Džordans labi nocīnījās pie apmales, atdeva piespēli Kolinam Freizeram, kurš no labā iemetienu apļa pārspēja Martinu Brodēru – 1:0 viesu labā.

"Devils" izlīdzinājumu panāca otrā perioda priekšpēdējā minūtē. Pēc tāla Antona Volčenkova metiena ripa rikošetā trāpīja pa Slavas Voinova krūtīm, ielidojot Džonatana Kvika sargātajos vārtos – 1:1. Trešajā periodā abām komandām bija iespējas, taču teicami darbojās vārtsargi.

Uzvarētājs tika noskaidrots papildlaikā, kurā ilgi nebija jāspēlē. Papildus perioda 9. minūtē "Devils" hokejisti kļūdījās vidus zonā, un Anže Kopitars aizbēga viens pret vienu izgājienā. Slovēņu uzbrucējs eleganti "izģērba" Brodēru, ļaujot "Kings" finālu sākt ar uzvaru – 2:1. Kopitaram otrie uzvaras vārti Stenlija kausa mača papildlaikā. Pirmie bija 2010. gadā pret "Canucks".

"Kings" uzvarējusi 11. spēli pēc kārtas izbraukumā Stenlija kausa izcīņā (skaitot kopā ar pagājušo sezonu). Šogad "Kings" viesos vēl nav zaudējusi, uzvarot visas deviņas spēles, bet kopējā "play off" bilance Losandželosas komandai ir 13-2. Kviks atvairīja 17 metienus, bet Brodēram 23 "seivi". Nākamais mačs sestdien turpat, Ņūdžersijā.

Izmantotie resursi:
ESPN


Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-05-31 08:47, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Jonathan Quick ar to viss pateikts. Žēl Devils,ledu grieza labāk.
Ja, interesanti, ka metieni manāmi vairāk bija uz Devils vārtiem
, 2012-05-31 08:49, pirms 12 gadiem
Kviks un pāris reizes arī aizsargi izglāba LAK. Kings forechecking strādā, pirmais gols pēc laba presinga pretinieka zonā. Otrais gols, mazliet neveiksmīgi nospēlēja Devils un Kopitars, kā jau liels meistars apspēlēja vēlvienu lielmeistaru Brodēra personā. Brodērs arī izcēlās ar pāris fantastiskiem seiviem, bet nepietika... Izskatās, ka sērija būs ļoti interesanta, bet šobrīd priekšrocības jau ir Kings. Ļoti izšķiroša būs 2.spēle. Ja vinnēs Kings, sērija beigsies ātri, ja Devils, būs sasodīti interesanti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-05-31 09:00, pirms 12 gadiem
Ļoti svarīga uzvara Kings! Nezin kā vēl būtu, ja Devils uzvarētu un Kings pirmo reizi nāktos spēlēt no zaudētāju pozīcijām. Arī nākamajā spēlē daudz kas izšķirsies, obligāti jāuzvar Kings, tad jau uzvarētājs var teikt būs zināms. Arī no pozīcijas 1-1 Kings nav spēlējuši, tāpēc tādā gadījumā varētu būt interesanti.
Jocīgi, ka Devils izpildīja tikai 17 metienus pa Kvika vārtiem, ja grib uzvarēt, vajadzētu tā kā mest vairāk.
Jebkurā gadījumā, man prieks par Kings uzvaru un ceru, ka viņi turpinās savu uzvaru sēriju
, 2012-05-31 09:00, pirms 12 gadiem
woohow Kings speelee tieshaam iespaidiigi
, 2012-05-31 09:08, pirms 12 gadiem
Divu līdzvērtīgu pretinieku cīņa, lielisks hokejs !
Pēc NJD čudogola ilgāku laiku komandas cīnījās par in iciatīvu, pārsvars vienubrīd bija te vienai, te otrai komandai, 3. perioda sākumā likās, ka NJD izvirzīsies vadībā, bet pēc tam LAK izlīdzināja spēli.Parisi gūst vārtus gluži kā Maradona ar " dieva rokas palīdzību "...!
Viss varēja beigties jau pamatlaikā, pēc Ričardsa -Dautija saspēles večuks Brodērs pēdējās minūtēs ievilka velnus pagarinājumā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-05-31 09:13, pirms 12 gadiem
Kas par Dievu stāv Kings vārtos?
, 2012-05-31 09:13, pirms 12 gadiem
simex rakstīja: tu strādā par naktssargu, ka tu skaties visas NHL spēles?
Hā, es viņam to pašu jautājumu agrāk uzdevu
, 2012-05-31 09:14, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Kas par Dievu stāv Kings vārtos?
Dieva nav. Kings vārtos stāv Džonatans Kviks!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-05-31 09:17, pirms 12 gadiem
Gribētos,lai pie Stenlija tiktu kaimiņš Zubrus,tomēr veiksmi novēlēšu karaļiem.Viņiem kauss vairāk vajadzīgs,jo tas būtu pirmais.
, 2012-05-31 09:21, pirms 12 gadiem
Skaists Kopitara gols.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-05-31 09:26, pirms 12 gadiem
simex rakstīja: tu strādā par naktssargu, ka tu skaties visas NHL spēles?
Nē, naktssargs es neesmu, vnk pareizi un atbilstoši cenšos saplānot savu personīgo laiku...
VISAS NHL spēles es neskatos, tikai tās, kuras uzskatu par nozīmīgākām un kas ir daudz maz sakarīgos laikos.Reg. sezonu pārāk daudz neskatījos...
Un jā, - šogad PO esmu šo to paskatījies...
, 2012-05-31 09:27, pirms 12 gadiem
ralfino rakstīja: Tikai neaizmirsti, ja NJD tieši 3. perioda vidū neiemeta tukšos vārtos.
Tu par ko runā, par Parisi momentu vai to, kur Feins instinktīvi centās mainīt ripas virzienu?
, 2012-05-31 09:30, pirms 12 gadiem
nu man jau liekas, ka, lai arī velni zaudēja, vārtsargu duelī šoreiz nedaudz labāk izskatījās hokeja opis. manuprāt komandas eforts LA bija lielāks plus velniem lielisku iespēju netrūka, kuras viņi paši izsēja, kaut vai pirmajā periodā Klarksona divas iespējas, kur viņš no lieliskas pozīcijas vienkārši šāva vārtiem garām un šķiet otrajā, tagad uzreiz neatceros, kurš bija tas, kas open neterim meta garām, es jau savā galvā vārtus piereģistrēju velniem, bet ne, šie tik spēlē tālāk... un LA aizsardzība un forčekings - medus maize LA faniem, bet murgos rādīsies pretinieku faniem, sen nebija redzēts, ka nospēlēta vairāk kā pusspēle, bet komanda atļāvusi piecus metienus uz saviem vārtiem..

un, manuprāt, LA varoņi šjā spēlē bija nevis Kopitars vai Kviks, bet gan ceturtā maiņa ar Nolanu priekšgalā - tad, kad velni gribēja pārņemt inciatīvu savās rokās, tieši viņi ar savām enerģijas maiņās to tā īsti neļāva.

bet hokejs tiešām foršs. atliek tik cerēt, ka būs visas septiņas spēles, lai viss šis maksimāli ievelkas
Slēpts komentārs: Celerons
, 2012-05-31 09:39, pirms 12 gadiem
simex rakstīja: tu strādā par naktssargu, ka tu skaties visas NHL spēles?
nav jābūt naktssargam, lai skatītos NHL, man brālīts stāstīja, ka bija viņam reiz tāds darba kolēģis, kas katru nakti skatījās NHL spēles un strādāja viņš dienas darbu, vnk bija tāds režīms iestrādāts, ka gāja laicīgi gulēt, naktī piecēlās, noskatījās spēli, un pēc tam vēl pāris stundas, pirms darba pagulēja. pielāgot savu dienakts režīmu var, tikai jautājums ir, vai tas hokejs tik ļoti interesē, lai to darītu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-05-31 09:42, pirms 12 gadiem
neputns rakstīja: nav jābūt naktssargam, lai skatītos NHL, man brālīts stāstīja, ka bija viņam reiz tāds darba kolēģis, kas katru nakti skatījās NHL spēles un strādāja viņš dienas darbu, vnk bija tāds režīms iestrādāts, ka gāja laicīgi gulēt, naktī piecēlās, noskatījās spēli, un pēc tam vēl pāris stundas, pirms darba pagulēja. pielāgot savu dienakts režīmu var, tikai jautājums ir, vai tas hokejs tik ļoti interesē, lai to darītu
Es tā nevarētu. Es vai nu neguļu visu nakti, vai guļu vairākas stundas no vietas, tāda saraustīta gulēšana nav priekš manis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-05-31 09:43, pirms 12 gadiem
simex rakstīja: Ateiste ?
Jā, un, manuprāt, tur nav nekā smieklīga.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-05-31 09:45, pirms 12 gadiem
neputns rakstīja: nu man jau liekas, ka, lai arī velni zaudēja, vārtsargu duelī šoreiz nedaudz labāk izskatījās hokeja opis. manuprāt komandas eforts LA bija lielāks plus velniem lielisku iespēju netrūka, kuras viņi paši izsēja, kaut vai pirmajā periodā Klarksona divas iespējas, kur viņš no lieliskas pozīcijas vienkārši šāva vārtiem garām un šķiet otrajā, tagad uzreiz neatceros, kurš bija tas, kas open neterim meta garām, es jau savā galvā vārtus piereģistrēju velniem, bet ne, šie tik spēlē tālāk... un LA aizsardzība un forčekings - medus maize LA faniem, bet murgos rādīsies pretinieku faniem, sen nebija redzēts, ka nospēlēta vairāk kā pusspēle, bet komanda atļāvusi piecus metienus uz saviem vārtiem..

un, manuprāt, LA varoņi šjā spēlē bija nevis Kopitars vai Kviks, bet gan ceturtā maiņa ar Nolanu priekšgalā - tad, kad velni gribēja pārņemt inciatīvu savās rokās, tieši viņi ar savām enerģijas maiņās to tā īsti neļāva.

bet hokejs tiešām foršs. atliek tik cerēt, ka būs visas septiņas spēles, lai viss šis maksimāli ievelkas
Jā, es arī gribēju teikt, ka Kings 4. maiņa izskatījās pat ļoti labi, izņemot pašas pamatlaika beigas, kad viņi nostājās pie iemetiena pretī Henrikam. Un visi goreeksperti runāja par to, ka 4. maiņa NJD esot labāka...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-05-31 09:55, pirms 12 gadiem
redzeju speli,nu likas,ka kingi tomer sakuma ar pus slidu spelē,vinjiem vis sanaca krietni vieglak!! bet velak jau izlidzinajas!
Kopitars ari darbu izdarija,bet slinks pec velna,salidzinot ar parejiem!
, 2012-05-31 09:59, pirms 12 gadiem
simex rakstīja: Tu esi dzimusi un augusi PSRS ? Šādi uzskati tika piekopti tajā sociālistu valstiņā
Dzimusi jā, augusi nē. Tam nav nekāda sakara ar PSRS laikā piekoptiem uzskatiem. Es ticu zinātnei. Dievu nevar zinātniski pierādīt, tātad Dieva nav Lielākā daļa jauniešu, ko es pazīstu arī ir ateisti, tā kā tas nav nekas neparasts arī mūsdienās, manuprāt.
, 2012-05-31 09:59, pirms 12 gadiem
Leflērs rakstīja: Jā, es arī gribēju teikt, ka Kings 4. maiņa izskatījās pat ļoti labi, izņemot pašas pamatlaika beigas, kad viņi nostājās pie iemetiena pretī Henrikam. Un visi goreeksperti runāja par to, ka 4. maiņa NJD esot labāka...
goreeksperti? nevaru izsmadzeņot, ko ar to domāji nevaru arī atcerēties tevis piemninēto sitoāciju, bet uz spēles beigām man sāka palikt grūti, arī Kopitara vārtus nācās skatīties no rīta atkārtojumā, jo kādā trešā ceturtajā OT minūtē nolūzu parasti tomēr esmu pieradusi pa naktīm gulēt
, 2012-05-31 10:05, pirms 12 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Dzimusi jā, augusi nē. Tam nav nekāda sakara ar PSRS laikā piekoptiem uzskatiem. Es ticu zinātnei. Dievu nevar zinātniski pierādīt, tātad Dieva nav Lielākā daļa jauniešu, ko es pazīstu arī ir ateisti, tā kā tas nav nekas neparasts arī mūsdienās, manuprāt.
es arī ilgu laiku domāju, ka esmu ateiste, bet ateisti netic pilnīgi nekam. es kaut kam tomēr ticu, baznīcas sludinātasi Dievs ne tuvu nav viss, kam ticēt
, 2012-05-31 10:05, pirms 12 gadiem
neputns rakstīja: goreeksperti? nevaru izsmadzeņot, ko ar to domāji nevaru arī atcerēties tevis piemninēto sitoāciju, bet uz spēles beigām man sāka palikt grūti, arī Kopitara vārtus nācās skatīties no rīta atkārtojumā, jo kādā trešā ceturtajā OT minūtē nolūzu parasti tomēr esmu pieradusi pa naktīm gulēt
Nu tie ir tie, kuri krievu un ASV mājaslapās veic visādas analīzes pirms sērijas utt.Tiek salīdzināti dažādi dati par komandām analizēti. Tika teikts un uzskatīts, ka Ņūdžersijai ir garāks sols, tās 4. maiņa guvusi ļoti daudz vārtus līdz šim utt.
Šī spēle gan par to neliecināja...
Nu ja jau Tu uz rīta pusi atlūzi, tad jau nekā, ko ta tad
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-05-31 10:11, pirms 12 gadiem
MACHETEforever rakstīja: Tas nespējnieku birojs ?
Varbūt arī nespējnieku, bet tas nav interesanti, atkarībā no mantiskā stāvokļa sapērk vel viņ zin ko un ta lielās. Lielākai daļai spēlētāju uzspļaut uz to pilsētu, kuru viņš pārstāv komandā u.t.t. Labāk nespējnieku, bet vismaz savējie pārsvarā.
, 2012-05-31 10:12, pirms 12 gadiem
simex rakstīja: NHL finālā uzvar tā komanda , kurai regulāri uguņo 3 maiņas. Nenovērtē LA par zemu.
Ak tā gan, labi, ka Tu man to atgādināji.Kā es to varēju aizmirst...
Tiešām paldies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-05-31 10:12, pirms 12 gadiem
neputns rakstīja: es arī ilgu laiku domāju, ka esmu ateiste, bet ateisti netic pilnīgi nekam. es kaut kam tomēr ticu, baznīcas sludinātasi Dievs ne tuvu nav viss, kam ticēt
Es daudz kam ticu, tāpēc laikam neesmu standarta ateiste, bet nu, citu vārdu tam arī nevar piemērot
, 2012-05-31 10:13, pirms 12 gadiem
simex rakstīja: Dievs ir , tici man ...Nu vismaz es viņam ticu. Lielākā daļa jauniešu , kurus es pazīstu tic Dievam, iespējams, tas ir izskaidrojams , ka es dzīvoju Latgalē
Neticu. Bet, ja esi no Latgales, tad saprotu, kāpēc Tu tici.
, 2012-05-31 10:14, pirms 12 gadiem
Marius rakstīja: ko vispār var pierādīt zinātne? tikai to ka ziepju gabals ūdenī nepeld... beidz taču sevi apkaunot runājot tādas glupības
Acīmredzot, Tevi neinteresē zinātne, ja Tu vari ko tādu apgalvot. Ar to arī viss skaidrs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-05-31 10:19, pirms 12 gadiem
Leflērs rakstīja: Nu tie ir tie, kuri krievu un ASV mājaslapās veic visādas analīzes pirms sērijas utt.Tiek salīdzināti dažādi dati par komandām analizēti. Tika teikts un uzskatīts, ka Ņūdžersijai ir garāks sols, tās 4. maiņa guvusi ļoti daudz vārtus līdz šim utt.
Šī spēle gan par to neliecināja...
Nu ja jau Tu uz rīta pusi atlūzi, tad jau nekā, ko ta tad
ak tā, nu man nekādas pirmsspēles analīzes nesanāca lasīt, bet spēles komentētāji gan kaut ko runāja par to, ka līdz šim velnu ceturtā maiņs bijusi daudz labāka par LA ceturto, bet šonakt Nolans un ko viņu visus nolika pie vietas

un tu jau nu varēji būt džentlmenis un pastāstīk, kas tad tur īsti bija nu atlūzu uz rīta pusi, nav man tā trenniņa pagaidām, bet gan jau līdz sērijas beigām būs - esmu sev apsolījusi nepalaist garām nevienu šīs finālsērijas spēli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-05-31 10:23, pirms 12 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Es daudz kam ticu, tāpēc laikam neesmu standarta ateiste, bet nu, citu vārdu tam arī nevar piemērot
nu pagāns varētu būt viens no vārdiem, ko vari piemērot - ticu daudz kam, kas nāk no dabas, tam, kam ticēja cilvēki, pirms daži naudas kāri vīriņi izdomāja baznīcu
, 2012-05-31 10:27, pirms 12 gadiem
Vou, runājam par Dievu NHL sadaļā. NICE! Nu tad es arī pateikšu savas domas-neticu Dievam, bet ticu, ka ir kāds augstāks spēks (un ne jau sirma večuka paskatā), kas regulē visu notiekošo visumā. Kaut kāda fizikas parādība, kura vēl nav pierādīta. Ja tā ir ticība, tad es esmu ticiāgais. Bet, ja kāds pasaka, ka viss ir nejaušības, ar rungu pakaļ neskrienu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-05-31 10:44, pirms 12 gadiem
kino rakstīja: Vou, runājam par Dievu NHL sadaļā. NICE! Nu tad es arī pateikšu savas domas-neticu Dievam, bet ticu, ka ir kāds augstāks spēks (un ne jau sirma večuka paskatā), kas regulē visu notiekošo visumā. Kaut kāda fizikas parādība, kura vēl nav pierādīta. Ja tā ir ticība, tad es esmu ticiāgais. Bet, ja kāds pasaka, ka viss ir nejaušības, ar rungu pakaļ neskrienu.
Katra cilvēka dzīvi un tās gājumu nosaka augstāki spēki, var saukt to kā grib, Dievs, Liktenis vai kā tml. Tas ir pilnīgi skaidrs.Katram tas ir ielikts šūpulī.Kā teica viens gudrs cilvēks,- kam lemts noslīkt, tam ķieģelis uz galvas nekad neuzkritīs.
Dzīvei nav jēgas bez ticības un mērķa uz kuru tiekties.Nav obligāti tādēļ jāiet baznīcā.

Lāsma var neticēt nevienam, no tā viņa laimīgāka nepaliek. Starp citu interesanti, es gan domāju, ka jaunu cilvēku pievēršanās ticībai pēdējos gados ir gājusi plašumā. Acīmredzot Lāsma apgrozās citās aprindās...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-05-31 10:56, pirms 12 gadiem
Leflērs rakstīja: Katra cilvēka dzīvi un tās gājumu nosaka augstāki spēki, var saukt to kā grib, Dievs, Liktenis vai kā tml. Tas ir pilnīgi skaidrs.Katram tas ir ielikts šūpulī.Kā teica viens gudrs cilvēks,- kam lemts noslīkt, tam ķieģelis uz galvas nekad neuzkritīs.
Dzīvei nav jēgas bez ticības un mērķa uz kuru tiekties.Nav obligāti tādēļ jāiet baznīcā.

Lāsma var neticēt nevienam, no tā viņa laimīgāka nepaliek. Starp citu interesanti, es gan domāju, ka jaunu cilvēku pievēršanās ticībai pēdējos gados ir gājusi plašumā. Acīmredzot Lāsma apgrozās citās aprindās...
Es vienkārši paļaujos uz šo augstāko spēku, bet tādas iešanas baznīcās, konkrētas reliģijas utt., tie jau ir pašu cilvēku izdomājumi un centieni šo "spēku" kaut kā konkrēti definēt, kas, manuprāt, ir pilnīgi lieki. Turklāt daudzi to izmanto ļaunprātīgi. Būs aitas, būs cirpēji...
, 2012-05-31 11:02, pirms 12 gadiem
Tikai un vienīgi KARAĻI!
Katru gadu ceru un LA panākumiem, bet diemžēl tā arī nesagaidu, bet šogad.. ŠOGAD IR GADS, kad karaļiem izdosies!
, 2012-05-31 11:22, pirms 12 gadiem
Lasu un nesaprotu - šeit hoķi apspriež vai esības jautājumus))??
Ja par spēli - tad noskatījos tikai momentus - nezinu, šķita visnotaļ garlaicīga, kaut gan bija gan daži skaisti kombinacionāli veidojumi, gan seivi, gan labi veidota aizsardzības spēle. Kopumā esmu par velniem, kaut gan, ja būtu jāliek piķis - uzliktu uz Kingiem, tiem izskatās, ka vairāk gribās))
, 2012-05-31 11:50, pirms 12 gadiem
Leflērs rakstīja: Divu līdzvērtīgu pretinieku cīņa, lielisks hokejs !
Pēc NJD čudogola ilgāku laiku komandas cīnījās par in iciatīvu, pārsvars vienubrīd bija te vienai, te otrai komandai, 3. perioda sākumā likās, ka NJD izvirzīsies vadībā, bet pēc tam LAK izlīdzināja spēli.Parisi gūst vārtus gluži kā Maradona ar " dieva rokas palīdzību "...!
Viss varēja beigties jau pamatlaikā, pēc Ričardsa -Dautija saspēles večuks Brodērs pēdējās minūtēs ievilka velnus pagarinājumā...
Par līdzvērtīgu pretinieku cīņu piekrītu, bet lielisks hokejs? Skatoties kas ko saprot ar lielisku hokeju! Man spēle likās neskatāma - viens vienīgs presings un forčekings viduszonā, visi spēlē uzmanīgi tā kā krievi 2. pasaules karā it kā "aiz muguras būtu Maskava un ne soli atpakaļ"!!! Divu "aizsardzības hokeju" piekopjošu komandu duelis.... pārfrāzējot M. Rītiņu.... kas var būt garlaicīgāks par šo?
, 2012-05-31 11:56, pirms 12 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Dzimusi jā, augusi nē. Tam nav nekāda sakara ar PSRS laikā piekoptiem uzskatiem. Es ticu zinātnei. Dievu nevar zinātniski pierādīt, tātad Dieva nav Lielākā daļa jauniešu, ko es pazīstu arī ir ateisti, tā kā tas nav nekas neparasts arī mūsdienās, manuprāt.
Domu Tu vari zinātniski pieradīt, "sataustīt", redzēt? Vai tas nozīmētu, ka domu nav....?
, 2012-05-31 11:59, pirms 12 gadiem
als rakstīja: Par līdzvērtīgu pretinieku cīņu piekrītu, bet lielisks hokejs? Skatoties kas ko saprot ar lielisku hokeju! Man spēle likās neskatāma - viens vienīgs presings un forčekings viduszonā, visi spēlē uzmanīgi tā kā krievi 2. pasaules karā it kā "aiz muguras būtu Maskava un ne soli atpakaļ"!!! Divu "aizsardzības hokeju" piekopjošu komandu duelis.... pārfrāzējot M. Rītiņu.... kas var būt garlaicīgāks par šo?

Lielisks hokejs pirmkārt ir tāds, kur dominē spriedze, sasrindzinājums, kur līdzvērtīgi pretinieki spēlē viens pret otru, forčekings un agresīvs presings ir tieši tas, kas šo hokeju padara baudāmu !! kur vieni vārti , viena kļūda vai paviršība var izšķirt spēles likteni, tieši kā arī notika šorīt. Tas ir lielisks hokejs.
Vai tiešām arī Tu esi Pitsburgas-Filadelfijas stila piekritējs, kur dominē handbola cienīgi rezultāti???
Jā, metienu pa vārtiem pa vārtiem nebija pārāk daudz, kā tad Tu uzmetīsi, ja neļauj???
, 2012-05-31 12:04, pirms 12 gadiem
Devils - Kings atgadina Kanada - Krievija, Devils ir tik skaista saspele kad prieks skatities, nesmu ne par vienu komandu, par skaistu hokeju!
, 2012-05-31 12:09, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Kam ticēja Latvieši pirms atnāca svešu zemju kungi un uzspieda savu ticību ? Pieturos pie to senlatviešu domu gājiena,nevis uzspiesto ticību pekstiņiem.
Starp citu tas būtu vispareizākais, ko mums letiņiem vajadzētu darīt, jo katrai tautai tā viņas, ja tā var teikt, "vietējā ticība"(dievi, paražas u.t.t) bija pielāgoti tieši viņu dzīvesveidam, un pasaules saprašanai un pārņemt svešu tautu ticību it kā arī kaut kādu "vienīgo pareizo"..... man arī kaut kā neliekas īsti pareizi.... mēs tad kaut kur zaudējam savu identitāti un unikālumu uz citu tautu fona!
, 2012-05-31 12:13, pirms 12 gadiem
Leflērs rakstīja:
Lielisks hokejs pirmkārt ir tāds, kur dominē spriedze, sasrindzinājums, kur līdzvērtīgi pretinieki spēlē viens pret otru, forčekings un agresīvs presings ir tieši tas, kas šo hokeju padara baudāmu !! kur vieni vārti , viena kļūda vai paviršība var izšķirt spēles likteni, tieši kā arī notika šorīt. Tas ir lielisks hokejs.
Vai tiešām arī Tu esi Pitsburgas-Filadelfijas stila piekritējs, kur dominē handbola cienīgi rezultāti???
Jā, metienu pa vārtiem pa vārtiem nebija pārāk daudz, kā tad Tu uzmetīsi, ja neļauj???
Zdrasķi!!! Diez kas tad man ir viena no mīļākajām komandām? Vai tik ne Filadelfija?! Nu protams, ka esmu Pit- Phi hokeja drīzāks piekritējs nekā šitāds "savas suņu būdas" sargāšanas hokeja fans!!!! Tā teikt, spēlē pats un ļauj spēlēt arī citiem!
, 2012-05-31 12:23, pirms 12 gadiem
als rakstīja: Zdrasķi!!! Diez kas tad man ir viena no mīļākajām komandām? Vai tik ne Filadelfija?! Nu protams, ka esmu Pit- Phi hokeja drīzāks piekritējs nekā šitāds "savas suņu būdas" sargāšanas hokeja fans!!!! Tā teikt, spēlē pats un ļauj spēlēt arī citiem!
It kā Filadelfija nebūtu arī mana mīļākā komanda...
Tik bez Prongera un caurumu vārtos kkā šosezon nepavilka...
Šķiet , ka tik tas nebiji Tu, kurš vēl pirms dažām dienām balsoja par savu adnagotku......
Tagad jau tā ir suņubūda???DD
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-05-31 12:41, pirms 12 gadiem
als rakstīja: Zdrasķi!!! Diez kas tad man ir viena no mīļākajām komandām? Vai tik ne Filadelfija?! Nu protams, ka esmu Pit- Phi hokeja drīzāks piekritējs nekā šitāds "savas suņu būdas" sargāšanas hokeja fans!!!! Tā teikt, spēlē pats un ļauj spēlēt arī citiem!
bet vislabākais taču, ka var skatīties gan tādu, gan tādu hokeju šajos PO bija mums trakasi PHI- PIT hokejs un tagad ir saspringtais LAK- NJD hokejs - nu kur vēl labāk
, 2012-05-31 13:06, pirms 12 gadiem
Par tām 7 spēlēm - nu, nez. Protams, nevar zināt, bet nojauta, ka spēles būs līdzīgas, bet tas viss beigsies agrāk.
, 2012-05-31 13:08, pirms 12 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Dzimusi jā, augusi nē. Tam nav nekāda sakara ar PSRS laikā piekoptiem uzskatiem. Es ticu zinātnei. Dievu nevar zinātniski pierādīt, tātad Dieva nav Lielākā daļa jauniešu, ko es pazīstu arī ir ateisti, tā kā tas nav nekas neparasts arī mūsdienās, manuprāt.
Daļa jauniešu ir "popkultūristi", tad tam būtu jāiespaido manu izvēli?
Bet vispār - temats ne NHL sadaļai, īpaši, ja te sadursies viedokļi.
, 2012-05-31 13:32, pirms 12 gadiem
Kov go
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-05-31 15:00, pirms 12 gadiem
I'm back!
ārprāts, un šitās visas diskusijas te sākās tikai tāpēc, ka viens pajautāja kas tas par dievu Kings vārtos?
Njā, man slinkums atbildēt visiem, kas mani citēja, tāpēc teikšu - liekam labāk šo tematu mierā, tāpat katram būs sava taisnība
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-05-31 15:03, pirms 12 gadiem
M9 rakstīja: Daļa jauniešu ir "popkultūristi", tad tam būtu jāiespaido manu izvēli?
Bet vispār - temats ne NHL sadaļai, īpaši, ja te sadursies viedokļi.
Kas ir pokultūristi??
, 2012-05-31 15:07, pirms 12 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Kas ir pokultūristi??
tie, kas cilā svarus un izrāda savus muskuļus pie lady gaga un Laura Reinika mūzikas?
, 2012-05-31 15:16, pirms 12 gadiem
Vispār uzbrukums konstruktīvāks izskatījās Devils,bet nu Kings aizsardzība bija uzdevumu augstumos! Neteiktu,ka Kviks vakar izskatījās pārāk pārliecinoši!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-05-31 15:26, pirms 12 gadiem
neputns rakstīja: tie, kas cilā svarus un izrāda savus muskuļus pie lady gaga un Laura Reinika mūzikas?
Tādi vispār ir? Man tas izklausās pārāk neiespējami, lai būtu patiesība
, 2012-05-31 15:31, pirms 12 gadiem
Atkal neizgāja over 3.5 ... ai ai ai.. man neiet
, 2012-05-31 16:17, pirms 12 gadiem
neputns rakstīja: tie, kas cilā svarus un izrāda savus muskuļus pie lady gaga un Laura Reinika mūzikas?
Labs!!!!
, 2012-05-31 16:18, pirms 12 gadiem
Leflērs rakstīja: It kā Filadelfija nebūtu arī mana mīļākā komanda...
Tik bez Prongera un caurumu vārtos kkā šosezon nepavilka...
Šķiet , ka tik tas nebiji Tu, kurš vēl pirms dažām dienām balsoja par savu adnagotku......
Tagad jau tā ir suņubūda???DD
Njā nu vārtsargi kopš 90. gadu vidus ir ļoti liela problēma tieši Filadelfijai.... pēdējais daudzmaz jēdzīgais bija "Hexsis"! Kas attiecas uz to teikšanu un līdzijušanu "adnagodkam", teicu jau teicu un šajā sērijā protams arī būšu par NJD, bet nu nepatīk man tā viņu aizsardzības tipa spēle nu nepatīk.... Un ja vēl pretī ir tādi paši āksti (tik bišķi jaunāki kopsummā)... ta vispār "čau"!!! Ka tik viens otram to spēli varētu kaut kā "papurgāt" un pačakarēt ....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-05-31 16:41, pirms 12 gadiem
Go Kings, Go! Sorry Devils fani, bet šogad Stenlija kausu ir pelnījuši LA Kings Domāju ka sērijā būs LAK 4-0 NJD, nu labākajā gadījumā 4-1
, 2012-05-31 16:59, pirms 12 gadiem
Revers rakstīja: Go Kings, Go! Sorry Devils fani, bet šogad Stenlija kausu ir pelnījuši LA Kings Domāju ka sērijā būs LAK 4-0 NJD, nu labākajā gadījumā 4-1
kings nebūs spējīgi vinnēt.Vislabākais spēlētājs finālā būs brodērs
, 2012-05-31 18:01, pirms 12 gadiem
als rakstīja: Njā nu vārtsargi kopš 90. gadu vidus ir ļoti liela problēma tieši Filadelfijai.... pēdējais daudzmaz jēdzīgais bija "Hexsis"! Kas attiecas uz to teikšanu un līdzijušanu "adnagodkam", teicu jau teicu un šajā sērijā protams arī būšu par NJD, bet nu nepatīk man tā viņu aizsardzības tipa spēle nu nepatīk.... Un ja vēl pretī ir tādi paši āksti (tik bišķi jaunāki kopsummā)... ta vispār "čau"!!! Ka tik viens otram to spēli varētu kaut kā "papurgāt" un pačakarēt ....
Nav ne vainas Devils spēles stilam.Tas ne tuvu vairs nav tas treps, ko viņi piekopa Lemēra laikā, kad vienīgās zvaigznes komandā bija Brodērs un Stīvenss.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-05-31 20:33, pirms 12 gadiem
Leflērs rakstīja: Nav ne vainas Devils spēles stilam.Tas ne tuvu vairs nav tas treps, ko viņi piekopa Lemēra laikā, kad vienīgās zvaigznes komandā bija Brodērs un Stīvenss.
Parise, Zeidžeks, leišu puika Zubrus protams ir labi spēlētāji! Par leģendu Brodo nemaz nerunājot! Arī Kovi ir labs, bet man liekas, ka tieši pateicoties šim "Kovi faktoram" (čalis ir protams ļoti labs spēlētājs kā suga, bet kā saka, PO nav viņa koņoks) Devils var arī šo sēriju padir$t....
, 2012-05-31 21:21, pirms 12 gadiem
als rakstīja: Parise, Zeidžeks, leišu puika Zubrus protams ir labi spēlētāji! Par leģendu Brodo nemaz nerunājot! Arī Kovi ir labs, bet man liekas, ka tieši pateicoties šim "Kovi faktoram" (čalis ir protams ļoti labs spēlētājs kā suga, bet kā saka, PO nav viņa koņoks) Devils var arī šo sēriju padir$t....
Tur pilns ar labiem spēlētājiem.Ne tikai augšminētie, - kas vainas Volčenkovam un Židlickim?? Un Klarksonam , kurš šopavasar , ja nemaldos, jau ir guvis nieka 3 uzvaras vārtus??
Kas attiecas uz Kovaļčuku, tad tik labi kā šobrīd , viņš nekad mūžā vēl nav spēlējis. Tas, vai ar to vien pietiks, lai izcīnītu Stenlija kausu, gan ir cits jautājums.Izredzes joprojām saglabājas 50:50.
, 2012-05-31 23:34, pirms 12 gadiem
Lāsma21 rakstīja: I'm back!
ārprāts, un šitās visas diskusijas te sākās tikai tāpēc, ka viens pajautāja kas tas par dievu Kings vārtos?
Njā, man slinkums atbildēt visiem, kas mani citēja, tāpēc teikšu - liekam labāk šo tematu mierā, tāpat katram būs sava taisnība
Nē, diskusijas sākās pēc tam, kad pateici, ka tāda neesot. Es vēl tieši nodomāju - redz, kā aizsāki.

Par popkultūristiem - neputna variants ir labs. Reiniks gan nav obligāts, mūzika tam nav vienīgais rādītājs.
, 2012-06-01 12:42, pirms 12 gadiem
M9 rakstīja: Nē, diskusijas sākās pēc tam, kad pateici, ka tāda neesot. Es vēl tieši nodomāju - redz, kā aizsāki.

Par popkultūristiem - neputna variants ir labs. Reiniks gan nav obligāts, mūzika tam nav vienīgais rādītājs.
Es jau neesmu vainīga, ka viens to uztvēra tik personīgi. Ja viņš nebūtu man pajautājis vai esmu ateiste, nekas nebūtu sācies.
, 2012-06-01 15:40, pirms 12 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Es jau neesmu vainīga, ka viens to uztvēra tik personīgi. Ja viņš nebūtu man pajautājis vai esmu ateiste, nekas nebūtu sācies.
Es zinu, ka nekad neesi vainīga, tas labi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja