Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3
Autors: Arvis Cimermanis

"Capitals" sestā uzvara pēc kārtas, Ivanānam zaudējums

"Capitals" sestā uzvara pēc kārtas, Ivanānam zaudējums
Aleksandrs Ovečkins
Foto: AFP

Šonakt Nacionālās hokeja līgas (NHL) spēlē Vašingtonas ’’Capitals’’ izbraukumā ar rezultātu 4:3 pārspēja Atlantas ’’Thrashers’’. Uzvarētāju labā divus vārtus guva Aleksandrs Ovečkins.

Abas komandas savā starpā tikās jau otro reizi pēdējās nedēļas laikā. Pirms nedēļās Atlantā pārāki izrādījās ’’Capitals’’ hokejisti. Arī šoreiz spēle notika ’’Thrashers’’ laukumā, taču atšķirībā no iepriekšējās spēles, mājiniekiem nevarēja palīdzēt komandas līderis Iļja Kovaļčuks, kurš ir savainots un nevarēs komandai palīdzēt trīs līdz piecas nedēļas.

Spēle iesākās ļoti līdzīgā cīņā, pirmās trešdaļas pirmajā pusē ievērojams pārsvars nebija nevienai no komandām. Perioda vidusdaļā abām komandām radās iespēja spēlēt skaitliskajā vairākumā. Atlantas hokejistiem, spēlējot vairākumā, neko īpašu pie pretinieku vārtiem izveidot neizdevās, taču ’’Capitals’’ hokejisti savu iespēju izmantoja. Rezultātu, spēlējot skaitliskajā vairākumā, atklāja krievu superzvaigzne Aleksandrs Ovečkins. Pēc pirmajiem vārtiem iniciatīva nedaudz pārgāja Vašingtonas hokejistu pusē. Perioda 15. minūtē rupji kļūdījās Atlantas komandas aizsargi, ļaujot Ovečkinam vienatnē iziet pret mājinieku vārtsargu. Ovečkins tādu iespēja garām nelaida un neatstāja vārtsargam nekādas cerības, raidot ripu vārtu augšējā stūrī. Pirmais periods noslēdzās ar rezultātu 2:0 ’’Capitals’’ labā.

Otrā perioda sākumā ’’Capitals’’ hokejistiem, spēlējot skaitliskajā vairākumā, izdevās gūt vēl vienus vārtus, tādejādi panākot jau 3:0 savā labā. Vārtus guva Brendans Morisons. Neskatoties uz solīdo pārsvaru, ’’Capitals’’ hokejisti turpināja uzbrukt un izskatījās daudz pārāki par mājinieku hokejistiem. Trešdaļas otrajā pusē Atlantas hokejistiem uz brīdi izdevās pārņemt iniciatīvu savās rokās, tomēr rezultātu starpību samazināt neizdevās. Otrais periods noslēdzās ar rezultātu 3:0 viesu labā.

Trešās trešdaļas sākumā ’’Thrashers’’ hokejistiem, spēlējot skaitliskajā vairākumā, izdevās vienus vārtus atgūt. Vārtus mājinieku labā guva Zaks Bogosians, panākot 1:3. Pēc šī vārtu guvuma mājinieki manāmi aktivizējās un aizvien biežāk sāka apdraudēt Semjona Varlamova vārtus. ’’Thrashers’’ spēlētājiem uzbrūkot, lieliska iespēja uz pretuzbrukumiem radās viesiem, taču Ovečkins nespēja realizēt vairākus labus vārtu gūšanas momentus. Spēles pēdējās desmit minūtēs vairākas labas vārtu gūšanas iespējas bija mājiniekiem, un viena no tām tika izmantota. Divas ar pus minūtes līdz pamatlaika beigām mājinieki rezultāta starpību samazināja līdz minimumam. Vārtus guva Tods Vaits un rezultāts kļuva 2:3. Atlantas hokejisti, lai izlīdzinātu rezultātu nomainīja vārtsargu pret sesto laukuma spēlētāju, taču tas nepalīdzēja, jo pēdējā minūtē Maiks Knuble raidīja ripu tukšos ’’Thrashers’’ komandas vārtos, panākot 4:2. Mājinieki nepadevās un paspēja samazināt rezultātu starpību līdz minumam, gūstot vartus mača pēdējā sekundē, kad otro reizi mačā precīzs bija Zaks Bogosians. Spēles gala rezultāts 4:3 ’’Capitals’’ labā.

Citā spēlē zaudējumu piedzīvojusi Raita Ivanāna pārstāvētā Losandželosas ''Kings'', kas savā laukumā, pēcspēles metienu sērijā ar rezultātu 1:2 piekāpās Vankūveras ''Canucks''. Raitis Ivanāns laukumā pavadīja vien trīs minūtes un 38 sekundes. Spēles protokolā Raitis ar neko ieverības cienīgu neatzīmējās.

NHL regulārā sezona

SpēleRezultāts
Thrashers - Capitals3:4
Bruins – Devils1:2
Lightning - Senators5:2
Predators – Blackhawks2:0
Blues – Coyotes0:2
Oilers – Red Wings6:5 (PM)
Kings - Canucks1:2 (PM)

Izmantotie resursi:
nhl.com


, 2009-10-30 04:16, pirms 16 gadiem
Cerams Avalanche šitā turpinās! :O
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-30 07:47, pirms 16 gadiem
Tas bija skaisti, jo biju uzlicis uz over 6. Kad palikušas mazāk nekā 2 ar pusi minūtes beidzot parādās cerība. Pēdējā minūtē jau ir gaidītais empty net gols un es jau priecājos, ka naudu neesmu zaudēji, bet še Tev - vēl bonuss pēdējā sekundē.
, 2009-10-30 07:57, pirms 16 gadiem
aarchijs ir liimenii!
, 2009-10-30 08:42, pirms 16 gadiem
Ovečkins labi bullīti iemeta, gandrīz kā Ņiživijs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-30 09:08, pirms 16 gadiem
Ovečkins šogad vislabāk iesācis NHl
, 2009-10-30 09:15, pirms 16 gadiem
Genadijs rakstīja: Ovečkins šogad vislabāk iesācis NHl
Nū vārtus viņš kā parasti gūst visvairāk, bet arī citi ir sākuši sezonu ļoti produktīvi.
Slēpts komentārs: ZZ-TOP
, 2009-10-30 09:38, pirms 16 gadiem
ZZ-TOP rakstīja: nez visu laiku Ove man atgādina mazo latviešu zvaigznīti
Tāpēc ka nekaunīgs, noaudzis purns?
, 2009-10-30 09:43, pirms 16 gadiem
Ovečkins plosās! Prieks!
, 2009-10-30 10:12, pirms 16 gadiem
got2served rakstīja: aarchijs ir liimenii!
Drīzāk archijs un ovechkins
, 2009-10-30 10:35, pirms 16 gadiem
Redzēt Detroitu 12. vietā konferencē ir pavisam neierasti.
, 2009-10-30 10:36, pirms 16 gadiem
ovechkins vienozimigi labakis goal scorer manaa skatijumaa pashlaik nhl, lidz ar to ari labakais speletajs
, 2009-10-30 10:39, pirms 16 gadiem
warband rakstīja: ovechkins vienozimigi labakis goal scorer manaa skatijumaa pashlaik nhl, lidz ar to ari labakais speletajs
Nu arī Brets Hals savulaik bija izcils snaiperis NHL, bet par labāko NHL viņu tikai tāpēc neviens neuzskatīja! Tad jau drīzāk labākais ir Malkins, kurš pērn bija rezultatīvākais gan regulārajā, gan PO. Turklāt tam bija arī kāds labums, Pitsburga izcīnīja SC. Ko Ovečkins ar Caps ir izcīnījis?
, 2009-10-30 11:24, pirms 16 gadiem
Straka rakstīja: Redzēt Detroitu 12. vietā konferencē ir pavisam neierasti.
Bet vareetu saakt pierast...
, 2009-10-30 11:28, pirms 16 gadiem
ovis atkal savaa elementaa!!
, 2009-10-30 11:29, pirms 16 gadiem
M9 rakstīja: Bet vareetu saakt pierast...
Man liekas, ka Detroita vienīgā komanda, kas katru gadu pēc kārtas ir pretendente uz labākās komandas titulu. Nevis Tampabejas, Karolīnas, kas pēc kausa izcīnīšanas pazūd.
, 2009-10-30 11:38, pirms 16 gadiem
kino rakstīja: Nu arī Brets Hals savulaik bija izcils snaiperis NHL, bet par labāko NHL viņu tikai tāpēc neviens neuzskatīja! Tad jau drīzāk labākais ir Malkins, kurš pērn bija rezultatīvākais gan regulārajā, gan PO. Turklāt tam bija arī kāds labums, Pitsburga izcīnīja SC. Ko Ovečkins ar Caps ir izcīnījis?
Nu tev i salīdzinājumi salīdzini pitsburas sastāvu ar WSH sastāvu
, 2009-10-30 12:01, pirms 16 gadiem
Varlamovs tiešām zvērs
, 2009-10-30 12:04, pirms 16 gadiem
Howards Detroitas vārtos ir pilnīga katastrofa!
, 2009-10-30 12:04, pirms 16 gadiem
brateza rakstīja: Nu tev i salīdzinājumi salīdzini pitsburas sastāvu ar WSH sastāvu
A kas tur ko nesalīdzināt. Paņem pagājušās sezonas sastāvus, kad Pitsburga uzvarēja.

WSH- Ovečkins, Sjomins, Bekstroms, Kozlovs, Nīlanders, Fjodorovs, Grīns, Laičs.

PIT-Krosbijs, Malkins, Stāls, pustraumētais Gončars, Flerī, Gerins.

Partiesībā WSH izskatās iespaidīgāk.
, 2009-10-30 12:06, pirms 16 gadiem
Varu pasveikt Ovečkinu un Capitals komanduBet ir žēl ka Raitis Ivanāns un ''Kings'' zaudēja
, 2009-10-30 12:08, pirms 16 gadiem
Capitals the best!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-30 12:21, pirms 16 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Tev kaut kā tie komentāri neštimmē Malkins taču ir labākais spēlētājs NHL. Ovečkins tāds vārtu guvējs vien ir un nekas vairāk Ja jau Ovi čiks vien tāds ir par pārējiem komandas biedriem labāk nerunāt. A Pitsburga ir oj oj oj Malkins labākais spēlētājs tavā skatījumā + Krozbijs kurš Lemje skatījumā ir labāks par viņu un ............. . Parasti nekomentēju NHL padarīšanu,bet tev pret Ovi ir īpaša sirdssāpe,ja kāds nosauc viņu par labāko te nevari tam komentāram mierīgi paieti garām,neapstrīdot to.
Nu bet ko es pateicu, es pateicu, ka Malkins ir labākais, nevis to, ka Pitsburga ir labākā. Arī Lemjē savulaik bija viennozīmīgi labākais spēlētājs līgā, bet pie kausa tika tikai divas reizes. Greckis Kings sastāvā vispār netika. Es mērķēju uz to, ka kopumā abu komandu sastāvi ir līdzvērtīgi, vienkārši Dinamic Duo nosver kausus par labu Pitsburgai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-30 12:36, pirms 16 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Ja atmesti personīgās simpātijas un paskatīties uz lietām ar vēsu prātu,tad NHL dotajā brīdī Ovi ir pats spicākais. Individuālo balvu neskaitamo rekordu ir do jebeņi feņi. Populārākais spēlētajs z-amerikā starp līdzjutējiem,popularākais starp spēlētājiem to paši spēlētāji atzina.Bija aptauja kuru spēlētaju gribētu redzēt savā komanda n-tais skaits spēlētāju izvēlējas Ovi. Stabili gūst 100 sezonā no NHL karjeras sākuma.Un vis beidzot NHL eksperti gandrīz vienbalsīgi viņu sauc par labāko spēlētāju NHL un ne tikai. Bet tev tāds vartu guvējs vien ir . Interesanti skan ( tāds vārtu guvējs vien ir.) nez kas uzbrucējam ir jādara ? Jāsāk spēlēt aizsardzībā,vai vartsarga vieta jāieņem ?
Spēlētājam vispusīgi jābūt labākajam. Tāpēc man ļoti simpatizē tādi spēlētāji kā Malkins un Krosbijs, jo viņi ne tikai var gūt 30-40 vārtus sezonā, bet arī izdarīt ap 70-80 piespēlēm. Paši labi un palīdz tādiem būt arī citiem, nevis gaida, kad tie citi pienesīs ieročus. Turklāt ja jau tevi neintersē NHL, kāpēc tu tik daudz zini par kaut kādām mistiskām aptaujām un ekspertu viedokļiem.
, 2009-10-30 12:52, pirms 16 gadiem
kino rakstīja: Nu arī Brets Hals savulaik bija izcils snaiperis NHL, bet par labāko NHL viņu tikai tāpēc neviens neuzskatīja! Tad jau drīzāk labākais ir Malkins, kurš pērn bija rezultatīvākais gan regulārajā, gan PO. Turklāt tam bija arī kāds labums, Pitsburga izcīnīja SC. Ko Ovečkins ar Caps ir izcīnījis?
Domāju šosezon Caps var tālu tikt...vismaz austrumu konferences finālā noteikti šiem jābūt
Cerams, ka tiks ņemtas iepriekšējo gadu kļūdas vērā. Galu galā arī jaunie Caps vilcēji būs kļuvuši pieredzējušāki.
Ja vārtusargi un aizsardzība būs līmenī, tad arī pārējais neizpaliks
, 2009-10-30 12:55, pirms 16 gadiem
kino rakstīja: Nu arī Brets Hals savulaik bija izcils snaiperis NHL, bet par labāko NHL viņu tikai tāpēc neviens neuzskatīja! Tad jau drīzāk labākais ir Malkins, kurš pērn bija rezultatīvākais gan regulārajā, gan PO. Turklāt tam bija arī kāds labums, Pitsburga izcīnīja SC. Ko Ovečkins ar Caps ir izcīnījis?
Tik nez kāpēc pēdējos 2 gadus Harts un Lesters Pīrsons iet pie Ovečkina. Ovečkins jau kopš savas ienākšanas līgā vnk ārdās, it īpaši pēdējas 2 sezonas, un es to nesaku tikai tāpēc, ka esmu viņa fans.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-30 13:11, pirms 16 gadiem
edzinss rakstīja: Tik nez kāpēc pēdējos 2 gadus Harts un Lesters Pīrsons iet pie Ovečkina. Ovečkins jau kopš savas ienākšanas līgā vnk ārdās, it īpaši pēdējas 2 sezonas, un es to nesaku tikai tāpēc, ka esmu viņa fans.
Atklāti sakot es nezinu, jo Vašingtonai nebija tādi panākumi, lai viņu divas reizes atzītu par vērtīgāko.
, 2009-10-30 13:18, pirms 16 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Un atkal tu mini savu viedokli,es neteicu,ka Ovi pēc mana viedokļa ir labākajs,bet minēju faktus kuri ir neapgāžami. Ar visām 70 piespēlēm tavi minētie spēlētāji nesavāc vairak par to gaidītāju un citu izmantotāju Ovi . Ja nēsi ievērojis viņš izdara katrā sezonā tuvu 50 rezultatīvam piespēlēm,tā kā tava teorija galīgi garām.
To ka Ovečkinam vairāk jādomā par komandu teica neviens cits kā S. Fjodorovs. Tu visu laiku manipulē ar tiem puntkiem. Tad pastāsti man, kāpēc viņš NHL tikai vienu reizi līdz šim ir kļuvis par rezultatīvāko spēlētāju? Tāpēc, ka viņš ir galvas tiesu pārāks pār citiem? Ja es būtu komandas īpašnieks un man būtu jāizvēlas, kuru spēlētāju ņemt savāk komandā (Ovečkinu, Malkinu vai Krosbiju), tad Ovečkins būtu pēdējā vietā, jo pārējie divi ir pierādījuši, ka var uzvarēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-30 13:23, pirms 16 gadiem
kino rakstīja: Atklāti sakot es nezinu, jo Vašingtonai nebija tādi panākumi, lai viņu divas reizes atzītu par vērtīgāko.
Laikam jau tie visi Z-Amerikas hokeja apskatnieki galīgi saspieduši galvas un neko nejēdz Un Ovečkins nav vispusējs spēlētājs, nu kamon tās ir galīgas muļķības, efektīvus spēka paņēmienus neapšaubāmi labāk par Krosbiju un Malkinu izpilda, ja uzskati ka viņš ir nelietis, kas ļoti reti dod piespēles arī kļūdies, jo savas nhl karjeras laikā viņam ir vidēji virs 50 asistiem sezonā un par to, ka viņš māk mest vārtus arī nav šaubas- neviens cits hokejists pēc lokauta nav iemetis vairāk par Ovečkinu. Arī nepiekrītu teiktajam, ka Ovečkins tik saņem pasus tādās situācijās kad atliek tikai pielikt nūju, viņš ir spēlētājs kurš individuāli var novadīt uzbrukumu no A-Z. Un to nesaku tikai es un citi viņa fani, to saka arī apskatnieki un paši hokejisti pret kuriem viņš spēlē. Nav pat tālu jāmeklē- tas pats mūsu Skrastiņš pavasarī teica, ka visgrūtāk viņam ir spēlēt pret Ovečkinu viņa metiena dēļ. Un Hartu dod vērtīgākajam spēlētājam, nevis spēlētājam no komandas, kurai ir baigie panākumi
, 2009-10-30 13:23, pirms 16 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Tu par ko tagad runā ? Par individuālajiem panakumiem un individuālajām balvām,vai par komandu kopumā ? Tavuprat Ovečkins viens ir komanda ? Nezināju,ka individuālās balvas dot tiem,kas iegūst Stenliju.Kā arī nezināju,ka labākais līgas spēlētājs var spēlēt tikai un vienīgi komandā kura iegūs Stenlija kausu.
Es gribu teikt to, ka šo balvu dod spēlētājiem, kuri ir bijuši paši labi un labus panākumus ir guvusi arī pati komanda. Šis divas Ovi trofejas ir kā aiz matiem pievilktas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-30 13:27, pirms 16 gadiem
edzinss rakstīja: Laikam jau tie visi Z-Amerikas hokeja apskatnieki galīgi saspieduši galvas un neko nejēdz Un Ovečkins nav vispusējs spēlētājs, nu kamon tās ir galīgas muļķības, efektīvus spēka paņēmienus neapšaubāmi labāk par Krosbiju un Malkinu izpilda, ja uzskati ka viņš ir nelietis, kas ļoti reti dod piespēles arī kļūdies, jo savas nhl karjeras laikā viņam ir vidēji virs 50 asistiem sezonā un par to, ka viņš māk mest vārtus arī nav šaubas- neviens cits hokejists pēc lokauta nav iemetis vairāk par Ovečkinu. Arī nepiekrītu teiktajam, ka Ovečkins tik saņem pasus tādās situācijās kad atliek tikai pielikt nūju, viņš ir spēlētājs kurš individuāli var novadīt uzbrukumu no A-Z. Un to nesaku tikai es un citi viņa fani, to saka arī apskatnieki un paši hokejisti pret kuriem viņš spēlē. Nav pat tālu jāmeklē- tas pats mūsu Skrastiņš pavasarī teica, ka visgrūtāk viņam ir spēlēt pret Ovečkinu viņa metiena dēļ. Un Hartu dod vērtīgākajam spēlētājam, nevis spēlētājam no komandas, kurai ir baigie panākumi
Smagi kļūdies par to Hārtu. Ja icilākais un rezultatīvākais spēlētājs spēlētu vājākajā NHL komandā, viņš pat nominēts netiktu MVP balvai/
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-30 13:31, pirms 16 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Un cik reižu ir bijis Krozbijs ar Malkinu rezultatīvakie līgā ? Atkal tu sāc minēt savu viedokli ,ja man būtu .............. Bet ekspertu atzinums,spēlētāju atzinums,fanu popularitāte ir štruns salīdzinājumā ar varenā " Kino " atzinumiem . Tu tagad runā par savām simpātijām vai par Ovi kā spēlētaja statusu ?
Tas tikai apliecina to, ka viņš nav galvas tiesu pārāks par citiem. To es gribēju teikt.
, 2009-10-30 13:32, pirms 16 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Tev laikam grūti ar uztveri Izlasi vēlreiz " Individuālā balva " .
Ar uztveri ir problēmas tev. Tā protams, ir individuālā balva, bet palasi par kādiem nopelniem to piešķir.
, 2009-10-30 13:36, pirms 16 gadiem
Lūk, kas notiek, kad satiekās divi dažāda hokeja stila piekritēji!
, 2009-10-30 13:47, pirms 16 gadiem
kino rakstīja: Ar uztveri ir problēmas tev. Tā protams, ir individuālā balva, bet palasi par kādiem nopelniem to piešķir.
Tā ir individuālā balva, kas tiek piešķirta spēlētājam, kurš ir bijis visvērtīgākais spēlētājs regulārās sezonas laikā. Nu iedod linku, kur būtu aprakstīts tie nosacījumi par komandas panākumiem.
Kādi tad Pitsburgai bija tie panākumi 2006/07 sezonā? Neuzvarēja savā divīzijā, netika tālāk par pirmo kārtu play-offos, bet Krosbijs MVP dabūja un es piekrītiu, ka tajā sezonā viņš to bija pelnījis.
, 2009-10-30 13:51, pirms 16 gadiem
Dainis Petrokaitis rakstīja: Lūk, kas notiek, kad satiekās divi dažāda hokeja stila piekritēji!
Mazaak stilu, cik skolu.
, 2009-10-30 13:54, pirms 16 gadiem
Labāka sporta menedžmenta spēle powerplaymanager.com: Online sport manager game
, 2009-10-30 13:54, pirms 16 gadiem
edzinss rakstīja: Tā ir individuālā balva, kas tiek piešķirta spēlētājam, kurš ir bijis visvērtīgākais spēlētājs regulārās sezonas laikā. Nu iedod linku, kur būtu aprakstīts tie nosacījumi par komandas panākumiem.
Kādi tad Pitsburgai bija tie panākumi 2006/07 sezonā? Neuzvarēja savā divīzijā, netika tālāk par pirmo kārtu play-offos, bet Krosbijs MVP dabūja un es piekrītiu, ka tajā sezonā viņš to bija pelnījis.
Tāpēc, ka vēl sezonu iepriekš Pitsburga bija NHL autsaiders, un te pēkšņi Krosbijs savāc 120 punktus Pitsburga pirmo reizi ilgā laikā iekļūst PO. Katru gaījumā jāskatās atsevišķi.
, 2009-10-30 13:55, pirms 16 gadiem
Un Wašingtonai 2007/08 tā nebija?
, 2009-10-30 14:10, pirms 16 gadiem
edzinss rakstīja: Un Wašingtonai 2007/08 tā nebija?
Nu es neteiktu, ka CAPS būtu bijusi izteikta autsaidere. pat PO spēlēja (tas gan nebija iepriekšējā sezonā).
, 2009-10-30 14:15, pirms 16 gadiem
kino rakstīja: Nu es neteiktu, ka CAPS būtu bijusi izteikta autsaidere. pat PO spēlēja (tas gan nebija iepriekšējā sezonā).
To, ka paceelusies jaunaa kvalitaatee, gan jaaatziist.
, 2009-10-30 14:18, pirms 16 gadiem
kino rakstīja: Nu es neteiktu, ka CAPS būtu bijusi izteikta autsaidere. pat PO spēlēja (tas gan nebija iepriekšējā sezonā).
viņi ne 2006., ne 2007. gadā nebija pat tuvu play-offiem. Tas, ko es cenšos pateikt, ka tu pārspīlē MVP balvas iegūšanas saistību ar komandas panākumiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-30 14:33, pirms 16 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Kino,par ko tu tagad vispār runā ? Atkārtošos,Ovi individuālo balvu skaits ir lielāks,nekā sametot Krozbija un Malkina balvas kopā. Visās sezonās virs 90 rezultativitātes punktu. 3 sezonās virs 50 vārtu guvumiem.Ekspertu,spēlētāju,fanu atzinumi. Ko tu te vēl centies apstrīdēt ? Kad Ovi atnāca uz Caps tur vispār neviena normāla spēlētāja nebija. Spicākie Zubrus,Klarks un Džefs Halperns
Neaizmirsti tādu būtisku niansi, ka Ovečkins atšķirībā no pārējiem diviem līdzšinējā karjerā ir izticis bez būtiskām traumām...
, 2009-10-30 14:34, pirms 16 gadiem
M9 rakstīja: To, ka paceelusies jaunaa kvalitaatee, gan jaaatziist.
Piekrītu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-30 14:49, pirms 16 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Laikam tāpēc,ka viņš atšķirībā no Krozbija baidās spēka spēli un nemitīgi apelē tiesnesim. Tas viņu arī paglābj no traumām. Bet ja nopietni,no traumām nav pasargats neviens,bet avansā punktus nedot. Tik pat labi var tikai minēti ko būtu sasniedzis Burē ja traumas viņu nevajātu un tādu spēlētāju varētu nosaukti virkni.
Jā, bet arī tas atstāj savu iespaidu. Ja ne tā trauma, tad Krosbijam šobrīd būtu pa kādiem 40 punktiem vairāk.
, 2009-10-30 14:51, pirms 16 gadiem
Runajot par ko citu, Panthers tagad var nozhelot, ka neparakstija liigumu ar Skrastinu 10 speles 5p - 39 zaudeeti vaarti.
, 2009-10-30 15:07, pirms 16 gadiem
kino rakstīja: Jā, bet arī tas atstāj savu iespaidu. Ja ne tā trauma, tad Krosbijam šobrīd būtu pa kādiem 40 punktiem vairāk.
Kā būtu, ja būtu Kā būtu, ja Lemjē nebūtu traumu? Kā būtu, ja Gretzkis nekad nebūtu aizmainīts?
Ovečkins gan baigais lops sanāk ka netraumējas
, 2009-10-30 16:09, pirms 16 gadiem
Capitals pac labakais !!! Mani favoriti !!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-11-03 15:46, pirms 16 gadiem
capitals tik drille