Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

"Viasat" demonstrēs NHL sezonas atklāšanas spēles Eiropā

Jānis Pārums

Šogad NHL klubu viesizrāžu sezona Eiropā sāksies Prāgā un Stokholmā. Pirmās spēles risināsies starp 2007. un 2008. gada Stenlija kausa izcīņas finālistiem - Pitsburgas "Penguins" un Otavas "Senators" Stokholmā, savukārt Prāga uzņems Ņujorkas "Rangers" un Tampabejas "Lightning" klubus.

Šī būs otrā reize, kad NHL sezona sāksies Eiropā. NHL atzīst, ka sezonas uzsākšanu Eiropā viņi uztver pozitīvi, jo tādējādi tiek reklamēta līga, viņi gūst popularitāti visā pasaulē un, protams, palielinās viņu ienākumi. Biļetes uz šīm spēlēm tika pārdotas jau mēnesi pirms šiem pasākumiem. Hokeja faniem Eiropā tas ir pasaulē lielākās hokeja līgas nozīmīgais starts.

"Viasat" skatītāji varēs noskatīties visas Eiropas spēles un labākos NHL mačus pāri okeānam tiešraidē kanālā "Viasat Sport East".

Sestdiena, 4. oktobris

1. Ņujorkas Rangers pret Tampabejas Lightning, 19:00 pēc Baltijas laika. Tiešraide no Prāgas.
2. Pitsburgas Penguins pret Otavas Senators, 21:30 pēc Baltijas laika.
Tiešraide no Stokholmas.

Svētdiena, 5. oktobris

1. Tampabejas Lightning pret Ņujorkas Rangers, 19:00 pēc Baltijas laika. Tiešraide no Prāgas.

"Viasat Sport East" raida NASN kanāla programmu un rāda NHL, NCAA koledžu un universitāšu basketbola un futbola spēles, kā arī MBL augstākās līgas beisbolu.

  -1 [+] [-]

, 2008-09-30 16:17, pirms 16 gadiem
als rakstīja: p.s. Es ta vismaz salīdzinu (kaut cik), bet Tu tik (pārsvarā) bezsakarā noliec ZA un visu kas ir saistīts ar NHL... kaut hokejs (modernais) tieši tur ir sācies... es KHL "ar zemi" nenolieku man tā līga kopumā patīk un, manuprāt, viņas izveide ir solis pareizā virzienā, bet mani biški izbrīna viņu nekaunība jau tagad sevi kaut kur pielīdzināt NHL (bez maz tūlīt "dagoņim peregoņim" ).... līdz tādām līmenim kādā ir NHL (ne tik daudz spēles ziņā kā visās pārējās lietās, peļņas gūšanā, darbā ar skatītaiem PR u.t.t. utjp.) viņiem ir kā līdz Menesim.... un dikti smagi jāstrādā!
Krieviem tas ir piedodami,ka viņi visur piemin ASV kā sāncensi,jo viņi kopš neatminamiem laikiem vēlas tiem ielikt kloķi visā un visur,pat neskatoties uz to,ka viņu domāšana un dzīves uztvere nav tam radīta! Iesaku palasīt grāmatu ,,Hruščovs'',kas pilnībā atklāj krievu mentalitāti,kaut gan visi saka,ka krievu mentalitāte ir neizdibināma!

     [+] [-]

, 2008-09-30 16:23, pirms 16 gadiem
Pērku biļeti uz sestdienas spēli Stokholmā! PM
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-30 17:17, pirms 16 gadiem
Gagarina kausam nav izredžu iegūt prestižu statusu tikai dēļ sava nosaukuma. Varbūt esmu pilnīgs auna piere, bet kādēļ hokeja trofeja būtu jānosauc kosmonauta vārdā - tas man nav izprotams.

     [+] [-]

, 2008-09-30 17:33, pirms 16 gadiem
gothz rakstīja: Gagarina kausam nav izredžu iegūt prestižu statusu tikai dēļ sava nosaukuma. Varbūt esmu pilnīgs auna piere, bet kādēļ hokeja trofeja būtu jānosauc kosmonauta vārdā - tas man nav izprotams.
A kāpēc Hokeja trofeja būtu jāsauc kkāda angļu lorda vārdā?

  -1 [+] [-]

, 2008-09-30 17:34, pirms 16 gadiem
gothz rakstīja: Gagarina kausam nav izredžu iegūt prestižu statusu tikai dēļ sava nosaukuma. Varbūt esmu pilnīgs auna piere, bet kādēļ hokeja trofeja būtu jānosauc kosmonauta vārdā - tas man nav izprotams.
Da, kāda starpība, kā to biķeri nosauc - svarīgi, jau kā to promotē. Nu, būtu tas nosaukts par Čerņiševa vai Bobrova kausu - neko jau tas nemainītu. Problēma ir cita: KHL līdz NHL līmenim promocijas ziņā ir kā no Zemes līdz Polārzvaigznei. Un kamēr tas tā būs - nekāda īpašā popularitāte šai līgai nebūs tālāk par ex-padomju telpu..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-09-30 17:58, pirms 16 gadiem
kharlamovs rakstīja: ko tad tu lūri ???
bērniņ - vairāk vajag ar sportu nodarboties, nevis zālīti pārpīpēties un kautkādus murgus te gvelzt
P.s. vsjo - atcerējos, šo izvēlni 'igonorēt lietotāju' turpmāk mani Tavi komentāri neparādīsies tā kā vari savu vafeli virināt un tirināt, cik gribi - es drošs, es to neizlasīšu.
Uz neredzēšanos, nīkuli!

     [+] [-]

, 2008-09-30 18:06, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Prāgai un čehiem aplauziens... Jo Jāgors ta vairs NYR nespēlē.... Bet šitā spēled 100% bija taisītas ar domu, ka redz lai Jāgors arī mājās uzspēlē.... a re ka nesanāca!
Ir taču vēl pirmais aizsargu pāris Rozivals ar Malīku + jaunais Pruha. Bet doma gan jau bija tāda

     [+] [-]

, 2008-09-30 18:06, pirms 16 gadiem
als rakstīja: bet mani biški izbrīna viņu nekaunība jau tagad sevi kaut kur pielīdzināt NHL (bez maz tūlīt "dagoņim peregoņim" ).... līdz tādām līmenim kādā ir NHL (ne tik daudz spēles ziņā kā visās pārējās lietās, peļņas gūšanā, darbā ar skatītaiem PR u.t.t. utjp.) viņiem ir kā līdz Menesim.... un dikti smagi jāstrādā!
Klau, es nezinu no kurienes te tāds vienprātīgs uzskats, ka krievi nāvīgi lielās ar savu KHL. Piekrītu, ambīcijas viņiem ka maz neliekas, man liekas ja kaut ko grib sasniegt ambīcijām jābūt. Bieži krievu saitos lasu kritiku, par KHL, notiek salīdzināšana ar NHL un parasti tā ir ziemeļamerikāņu labā un ir atzinumi, ko jau rakstīji ka viņiem vēl tālu līdz NHL. nesen arī SA bija intervija ar vienu no KHL viseprežiem un šams atzina ka NHL ir paraugs uz kuru jātiecas, pielāgojot to vietējiem apstākļiem un nenoniecinot to labo kas bija Superlīgā...Vai arī krievi nomainījuši alfabētu un es lasu kautko citu nekā tur patiesībā raksta....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-30 18:14, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: Da, kāda starpība, kā to biķeri nosauc - svarīgi, jau kā to promotē. Nu, būtu tas nosaukts par Čerņiševa vai Bobrova kausu - neko jau tas nemainītu. Problēma ir cita: KHL līdz NHL līmenim promocijas ziņā ir kā no Zemes līdz Polārzvaigznei. Un kamēr tas tā būs - nekāda īpašā popularitāte šai līgai nebūs tālāk par ex-padomju telpu..
Stenlija kausus nosauca par godu tā pirmajam pasniedzējam-Lordam Stenlijam!
KHL kausu varētu nosaukt par godu šīs līgas izveidotājiem-GAZPROM kauss vai Medveģeva (Lāča) kauss!
Kas attiecās uz pašas līgas popularitāti,tad varētu Tev piekrist,bet ar vienu nosacijumu,ka par naudu pats velns danco! Ja krieviem uz ļoti labiem finanšu nosacījumiem izdosies pierunāt kādu skandināvu vai rietumeiropas komandu spēlēt KHL,tad var gadīties,ka tās līgas popularitāte arī plešās plašumā! Vienīgi viņiem (KHL) vajag savest kārtībā savas attiecības ar IIHL,jo izņemot krievus un jeņķus ar viņiem neviens negrib strīdēties!

     [+] [-]

, 2008-10-01 09:14, pirms 16 gadiem
quick rakstīja: Ir taču vēl pirmais aizsargu pāris Rozivals ar Malīku + jaunais Pruha. Bet doma gan jau bija tāda
Es jau nekur nesaku, ka viņiem NYR čehu nav... Ir bet tie nav "Jāgra kalibra"! Un "jaunais Pruha" nav vairs nemaz tik jauns... nobrieduša hokejista vecumā - 26 gadi! Vai Tu arī esi no tās "zortes" kam visi hokejisti ir "jauni un prespektīvi" līdz 30 gadiem..?

     [+] [-]

, 2008-10-01 09:37, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Klau, es nezinu no kurienes te tāds vienprātīgs uzskats, ka krievi nāvīgi lielās ar savu KHL. Piekrītu, ambīcijas viņiem ka maz neliekas, man liekas ja kaut ko grib sasniegt ambīcijām jābūt. Bieži krievu saitos lasu kritiku, par KHL, notiek salīdzināšana ar NHL un parasti tā ir ziemeļamerikāņu labā un ir atzinumi, ko jau rakstīji ka viņiem vēl tālu līdz NHL. nesen arī SA bija intervija ar vienu no KHL viseprežiem un šams atzina ka NHL ir paraugs uz kuru jātiecas, pielāgojot to vietējiem apstākļiem un nenoniecinot to labo kas bija Superlīgā...Vai arī krievi nomainījuši alfabētu un es lasu kautko citu nekā tur patiesībā raksta....
Redzi... gana labi pazīstot (savus gadus 30) mūsu lielā kaimiņa mentalitāti - "ar vārdiem Maskavā ar darbiem aizkrāsnē"... man ir palielas šaubas, ka šie ilgtermiņā būs uz ko tādu (spēcīgu konkurējošu līgu NHL) spējīgi.... moš arī naudas un spēlēs līmeņa ziņā šie kaut cik arī varēs turēt līdz un moš pat (naudas tēriņu ziņā) arī pārsist NHL, bet ja tas projekts strādās bez peļņas (un kur lai viņa rastos, ja vidējais krievs dzīvo stipri sūdīgāk nekā vidējais amītis ar visām no tā izrietošām sekām?) tad nedomāju, ka tas projekts būs ilgdzīvojošs! Tagad pagaidām izskatās, ka kaut kas līdzīgs peļņai vai vismaz nestrādāt ar zaudējumiem var tikai RD ar kaut kādu marketinga stratēgiju un dārgākajām cenām (salīdzinot ar citiem klubiem) uz suvenīriem, biļetēm u.t.t.... pārējiem klubiem cik zinu tie klubi ir vairāk biznesmeņu vai gubernatātoru "spēļlietiņas" kas ir interesantas kamēr neapnīk vai kamēr nesāk stipri "pa kabatu sist"... bet reāli klubi neko nepelna... tik kaut cik atpelna daļu izdevumu.... tad par kādu konkurenci vai NHL "noķeršanu un pārsišanu" var būt runa?! Protams moš šiem tur pēkšni kaut kas mainijies ir (nezinu gadus 18 neesmu tur bijis) šie pēkšni ir sapratuši, ka atrodas "mežonīgajā kapitālismā" un vajag strādāt biš savādāk... ja tā tad moš arī šiem tur kaut kas var sanākt.... kaut gan mani joprojām diezgan palielas šaubas māc... it sevišķi, ja šiem tomēr nesanāks tājā līgā iedabūt kaut kādus R-Eiropas klubus, tad pēc pāris gadiem iespējams arī tāds RD tur var nebūt vairs īpaši vajadzīgs un šie var atgriezties tīri pie iekšējā čempja....