Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Betmens: "Neesam pret olimpiskajām spēlēm, bet esam pret sezonas pārtraukšanu"

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Betmens: "Neesam pret olimpiskajām spēlēm, bet esam pret sezonas pārtraukšanu"
Gerijs Betmens
Foto: Sipa USA/Scanpix

Nacionālā hokeja līga nav mainījusi domas un neplāno doties uz 2018. gada olimpiskajām spēlēm, sacīja komisārs Gerijs Betmens. Viņš atklāja, ka nākamā gada Zvaigžņu spēle, kas norisināsies vienlaikus ar olimpiādi, notiks Tampā, bet nākamās sezonas kalendārs tiks publiskots jūnijā.

Lai gan Starptautiskās hokeja federācijas vadītājs Renē Fāzels pagājušajā mēnesī teica, ka vēl ir iespējams pārliecināt Nacionālo hokeja līgu sakarā ar dalību 2018. gada olimpiskajās spēlēs, tās komisārs Gerijs Betmens pirms Stenlija kausa fināla pirmās spēles ieskicēja citu ainu: "Pirms sešām nedēļām skaidri paziņojām, ka komandas nav ieinteresētas doties uz Phjončhanas olimpiskajām spēlēm. Zinu, ka gan Starptautiskās federācijas prezidents Fāzels, gan Spēlētāju asociācijas pārstāvji norādījuši, ka lēmums varētu mainīties. Tomēr tā nav. Ceru, ka atbilde bija pietiekami skaidra."

Viena no līgas lielākajām zvaigznēm un Vašingtonas "Capitals" kapteinis Aleksandrs Ovečkins gan pirms, gan pēc lēmuma paziņošanas apgalvoja, ka piedalīsies olimpiskajās spēlēs, neskatoties uz šķēršļiem, un viņu atbalstīja arī kluba īpašnieks Teds Leonsiss. Tomēr Betmens norādīja, ka līga sagaida, ka neviens tās spēlētājs nepiedalīsies Phjončhanas olimpiskajās spēlēs. Vienlaikus viņš nevēlējās ieslīgt sīkākās detaļās, paužot, ka pašlaik nav īstais laiks kam tādam.

"Pagājušā gada beigās sadarbībā ar Spēlētāju asociāciju cerējām izveidot deviņu gadu plānu, kas iekļautu divas Pasaules kausa izcīņas, iespējams, divas olimpiskās spēles un divus Raidera kausus [golfā Eiropa spēlē pret ASV – aut.]. Tomēr plāns izzuda, jo nespējām rast kopīgu valodu," teica Betmens. Jau iepriekš tika ziņots, ka līgas vadība mēģinās izmantot olimpiskās spēles kā veidu, lai piespiestu hokejistus parakstīt jaunu darba līgumu, taču šantāža neizdevās. Pēdējos divos gadījumos līguma pagarināšana beigusies ar lokautu – vienu reizi izlaista visa sezona, bet vienu reizi tika izlaista puse.

"Pēdējo 18 mēnešu laikā bijušas daudzas tikšanās ar Starptautisko hokeja federāciju, ar Starptautisko olimpisko komiteju un Spēlētāju asociāciju. Domāju, ka ikvienā gadījumā sāku ar to, ka olimpiskās spēles atstāj iespaidu uz mūsu komandām. Neesam pret olimpiskajām spēlēm – esam pret sezonas pārtraukšanu. Nedomāju, ka mūsu klubiem ir apetīte turpināt sadarboties," norādīja Betmens. "Vienlaikus norādīju, ka uzklausīsim piedāvājumus, kas varētu ieinteresēt un pārliecināt mūsu komandas."

Paziņots, ka nākamā gada Zvaigžņu spēle notiks Tampā, "Lightning" mājvietā. Savukārt pirms jaunās sezonas divas Rietumu konferences komandas, Losandželosas "Kings" un Vankūveras "Canucks", aizvadīs divas pārbaudes spēles Ķīnā. 2022. gada olimpiskās spēles notiks Pekinā.

"Strādājam pie Ķīnas tirgus iekarošanas. Ķīnas valdība mums teica, ka, ņemot vērā 2022. gada olimpiskās spēles, ziemas sporta veidu attīstīšana ir prioritāte," norādīja Betmens. "Strādāsim kopā ar valdību, lai attīstītu hokeju Ķīnā, bet viņi mums palīdzēs biznesā. Tā būs laba sadarbība. Turklāt nevienā tikšanās reizē netika pieminētas Pekinas olimpiskās spēles. Domāju, ka uzmanība tiek veltīta ilgtermiņa attīstībai, nevis tam, kas notiks divu nedēļu garumā pēc pieciem gadiem."

Izmantotie resursi:
https://www.nhl.com
TSN
ASAP Sport

  +1 [+] [-]

, 2017-05-30 14:48, pirms 7 gadiem
WreckLV rakstīja: Aber lūdzu.. Lai hokeju mīlošā organizācija SOK paver naudas maku, un sedz kaut daļu zaudējumu, kas rodas NHL. Kāpēc ne? Pa šiem gadiem, tomēr NHL šiem ir devuši zināmus bonusiņus, jo bez NHL spēlētājiem Olimpiādes līmenis nebūs augstāks, par PČ.
Abām organizācijām galvenā ir nauda, bet daži trollīši cenšas pierādīt, ka tikai NHL rūp nauda.
Tu gribi teikt, ka NHL tos Hokejistus ražo? Viņi tos naglākajā veidā prihvatizē ar tās pašas NAUDAS palīdzību! Te runā par to, ka nedrīkst būt tā, ka visu izšķir nauda, bet tu te papagaļļo, ka ir jāatver maki Tak vispār, to NaHueLu deretu finansiāli izputināt, vienkārši liedzot pieeju spēlētāju resursiem, to teorētiski un praktiski varētu organizēt, tikai ir jābūt vēlmei Kategorisku NĒ NaHueLas monopolam vispasaules Hokejā!!!

     [+] [-]

, 2017-05-30 14:52, pirms 7 gadiem
WreckLV rakstīja: Abām organizācijām galvenā ir nauda, bet daži trollīši cenšas pierādīt, ka tikai NHL rūp nauda.
Ļoti precīzi pateici, jo tā vien šķiet, ka liela daļa nesaprot mūsdienu sporta un dzīves realitāti vai arī dzīvo pagājušā gadsimta vidū. Realitātes ignorēšana cilvēkam neļauj izaugt.

  -1 [+] [-]

, 2017-05-30 14:55, pirms 7 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Tu gribi teikt, ka NHL tos Hokejistus ražo? Viņi tos naglākajā veidā prihvatizē ar tās pašas NAUDAS palīdzību! Te runā par to, ka nedrīkst būt tā, ka visu izšķir nauda, bet tu te papagaļļo, ka ir jāatver maki Tak vispār, to NaHueLu deretu finansiāli izputināt, vienkārši liedzot pieeju spēlētāju resursiem, to teorētiski un praktiski varētu organizēt, tikai ir jābūt vēlmei Kategorisku NĒ NaHueLas monopolam vispasaules Hokejā!!!
Kā tad paliek ar manis piedāvāto eksperimentu par trim neapmaksātām nedēļām????????

  +1 [+] [-]

, 2017-05-30 14:58, pirms 7 gadiem
WreckLV rakstīja: Aber lūdzu.. Lai hokeju mīlošā organizācija SOK paver naudas maku, un sedz kaut daļu zaudējumu, kas rodas NHL. Kāpēc ne? Pa šiem gadiem, tomēr NHL šiem ir devuši zināmus bonusiņus, jo bez NHL spēlētājiem Olimpiādes līmenis nebūs augstāks, par PČ.
Abām organizācijām galvenā ir nauda, bet daži trollīši cenšas pierādīt, ka tikai NHL rūp nauda.
Ir tada lieta kaa tradiicijas. Kuras jaaciena!
Lielakais minuss hokii ir ka visa hokeja pasaule nav zem IIHF. Futenee viss ir zem FIFA un tur ir viss ideali sakartots un tradicijas tiek cieniitas.
A te ziemelamerikani ka kuces nemitigi uzvedaas...

     [+] [-]

, 2017-05-30 15:02, pirms 7 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Tu gribi teikt, ka NHL tos Hokejistus ražo? Viņi tos naglākajā veidā prihvatizē ar tās pašas NAUDAS palīdzību! Te runā par to, ka nedrīkst būt tā, ka visu izšķir nauda, bet tu te papagaļļo, ka ir jāatver maki Tak vispār, to NaHueLu deretu finansiāli izputināt, vienkārši liedzot pieeju spēlētāju resursiem, to teorētiski un praktiski varētu organizēt, tikai ir jābūt vēlmei Kategorisku NĒ NaHueLas monopolam vispasaules Hokejā!!!
Uz kā pamata, lai SOK būtu priekšrocības attiecībā uz spēlētājiem, ja NHL ir tā, kurai noslēgti līgumi ar spēlētājiem? NHL visus gadus pat ir apmaksājusi ceļošanas izdevumus uz Olimpiādes notikšanas vietu, apdrošinājusi spēlētājus olimpiādes laikā un pat pārtraukusi sezonu pusceļā (rezultātā ciešot zaudējumus), lai OS būtu kvalitatīvs hokejs. SOK turpretī laipni iekasējusi naudu par biļetēm, tv tiešraidēm. Un tu vēl runā par tradīciju esamību.. Kur problēma SOK tradīcijas vārdā līdz šim gūtos ienākumus izmantot, lai sponsorētu hokejistu piedalīšanos OS? Tradīcijas tomēr.. Bet redz, nē, arī SOK naudu vērtē augstāk par kvalitatīvu hokeju.

  -1 [+] [-]

, 2017-05-30 15:03, pirms 7 gadiem
erty rakstīja: Kā tad paliek ar manis piedāvāto eksperimentu par trim neapmaksātām nedēļām????????
Piekrītu, ja ir iekrājumi vairākām dekādēm uz priekšu, kādi reāli arī ir VISIEM ar NaHueLu saistītiem personāžiem, sākot no Betmena, beidzot ar fermas kluba slidu asinātāju Nekas, absolūti NEKAS viņu materiālajā zīvē nemainīsies, ja reizi četros gados palaidīs padotos uz olimpiādēm! Kāda šķirba, vai tev uz rēķina ir 10 ļimaki, vai 9,9 ar pusi, tāpat visu kapā līdzi nepaņemsi?

     [+] [-]

, 2017-05-30 15:05, pirms 7 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Piekrītu, ja ir iekrājumi vairākām dekādēm uz priekšu, kādi reāli arī ir VISIEM ar NaHueLu saistītiem personāžiem, sākot no Betmena, beidzot ar fermas kluba slidu asinātāju Nekas, absolūti NEKAS viņu materiālajā zīvē nemainīsies, ja reizi četros gados palaidīs padotos uz olimpiādēm! Kāda šķirba, vai tev uz rēķina ir 10 ļimaki, vai 9,9 ar pusi, tāpat visu kapā līdzi nepaņemsi?
Tu izliecies, vai kā? Nav runa par palaišanu. Esmu diezgan drošs, ka NHL būtu ar mieru, ja vienīgais ko no šiem prasītu būtu sezonas apturēšana, bet SOK apmaksā apdrošināšanu, ceļošanu. Bet tā acīmredzot nav.

     [+] [-]

, 2017-05-30 15:06, pirms 7 gadiem
WreckLV rakstīja: Uz kā pamata, lai SOK būtu priekšrocības attiecībā uz spēlētājiem, ja NHL ir tā, kurai noslēgti līgumi ar spēlētājiem? NHL visus gadus pat ir apmaksājusi ceļošanas izdevumus uz Olimpiādes notikšanas vietu, apdrošinājusi spēlētājus olimpiādes laikā un pat pārtraukusi sezonu pusceļā (rezultātā ciešot zaudējumus), lai OS būtu kvalitatīvs hokejs. SOK turpretī laipni iekasējusi naudu par biļetēm, tv tiešraidēm. Un tu vēl runā par tradīciju esamību.. Kur problēma SOK tradīcijas vārdā līdz šim gūtos ienākumus izmantot, lai sponsorētu hokejistu piedalīšanos OS? Tradīcijas tomēr.. Bet redz, nē, arī SOK naudu vērtē augstāk par kvalitatīvu hokeju.
Kāpēc vispār kādam ir tiesības uz līgumu noslēgšānu!!!? Tāpēc ka vieniem ir nauda, bet otriem nav? Kāda hrena pēc vispār Hokejisti tiek prihvatizēti NaHueLā, bez Nacionālo hokeja Federāciju piekrišanas? Kāpēc ir tā, ka VISAM pasaules Hokejam ir jādanco apkāt vienai vampīriskai privātlīgai? Nost ar naudas monopolu!!!

     [+] [-]

, 2017-05-30 15:07, pirms 7 gadiem
WreckLV rakstīja: Tu izliecies, vai kā? Nav runa par palaišanu. Esmu diezgan drošs, ka NHL būtu ar mieru, ja vienīgais ko no šiem prasītu būtu sezonas apturēšana, bet SOK apmaksā apdrošināšanu, ceļošanu. Bet tā acīmredzot nav.
Cela izdevumus butu jasedz taas valsts hokeja federacijai kuru speletaajs brauc paarstaaveet, nevis SOK vai NHL...

     [+] [-]

, 2017-05-30 15:08, pirms 7 gadiem
WreckLV rakstīja: Tu izliecies, vai kā? Nav runa par palaišanu. Esmu diezgan drošs, ka NHL būtu ar mieru, ja vienīgais ko no šiem prasītu būtu sezonas apturēšana, bet SOK apmaksā apdrošināšanu, ceļošanu. Bet tā acīmredzot nav.
Kāpēc viens otrs negrib samierināties ar materiāliem zaudējumiem, kuri daudz ko viņu nožēlojamās dzīvītēs neietekmēs, lūk, tas ir mans jautājums? Samierināties par labu Hokejam!

     [+] [-]

, 2017-05-30 15:11, pirms 7 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Kāpēc vispār kādam ir tiesības uz līgumu noslēgšānu!!!? Tāpēc ka vieniem ir nauda, bet otriem nav? Kāda hrena pēc vispār Hokejisti tiek prihvatizēti NaHueLā, bez Nacionālo hokeja Federāciju piekrišanas? Kāpēc ir tā, ka VISAM pasaules Hokejam ir jādanco apkāt vienai vampīriskai privātlīgai? Nost ar naudas monopolu!!!
Kāpēc lielāki uzņēmumi var atļauties noalgot kvalitatīvākus speciālistus, bet mazie uzņēmumi nē? Vai tas, ka vieniem ir vairāk naudas dot šiem tiesības privatizēt labākos speciālistus savā uzņēmumā? Troļļ`ošana pilnīgi cauri spīd.
Bez tam, vēl dīvaināku loģiku padara tas, ka NHL atsakoties ciest zaudējumus ''tradīciju'' dēļ kļūst par ļauniem monopolistiem, bet SOK nevēlēšanās dalīties ar ieņēmumiem - nav nekas nosodāms..hmm.

     [+] [-]

, 2017-05-30 15:14, pirms 7 gadiem
WreckLV rakstīja: Kāpēc lielāki uzņēmumi var atļauties noalgot kvalitatīvākus speciālistus, bet mazie uzņēmumi nē? Vai tas, ka vieniem ir vairāk naudas dot šiem tiesības privatizēt cilvēku savā uzņēmumā? Troļļ`ošana pilnīgi cauri spīd.
Bez tam, vēl dīvaināku loģiku padara tas, ka NHL atsakoties ciest zaudējumus ''tradīciju'' dēļ kļūst par ļauniem monopolistiem, bet SOK nevēlēšanās dalīties ar ieņēmumiem - nav nekas nosodāms..hmm.
Labi, SOK lai maksā pa taisno spēlētājiem, nevis NaHueLai, kurai nedrīkstētu piederēt nekādas tiesības uz pārvietošanās ierobežošanām, tā būtu godīgāk un taisnīgāk! Lai maksā, kā citviet civilizētajā vidē, par nostrādātām darba stundām, nevis par gadu, tipa,cik stundas nospēlēju, tik arī maksājiet, bet ja es neesmu, značit neesmu, būšu, kad gribēšu, es Francijā tieši tā arī darbojos

     [+] [-]

, 2017-05-30 15:17, pirms 7 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Labi, SOK lai maksā pa taisno spēlētājiem, nevis NaHueLai, kurai nedrīkstētu piederēt nekādas tiesības uz pārvietošanās ierobežošanām, tā būtu godīgāk un taisnīgāk! Lai maksā, kā citviet civilizētajā vidē, par nostrādātām darba stundām, nevis par gadu, tipa,cik stundas nospēlēju, tik arī maksājiet, bet ja es neesmu, značit neesmu, būšu, kad gribēšu, es Francijā tieši tā arī darbojos
Ļoti ceru, ka pats saprati, ko uzrakstīji..

     [+] [-]

, 2017-05-30 15:21, pirms 7 gadiem
WreckLV rakstīja: Ļoti ceru, ka pats saprati, ko uzrakstīji..
Protams, strādāju kā neatkarīgais darbinieks, maksā pēc tarifa par nostrādātām stundām, saku iepriekš, DR spēļu laikā manis nebūs, it sevišķi ja spēles ir izbraukumā, jo tās bieži notiek gaišas dienas laikā Paģiru periodā arī varu nebūt, kad braucu uz LV arī brīdinu, ka nebūšu, viss ir vienkārši un visi ir priecīgi, neviens ar varu mani netur, bet vienmēr gaida atpakaļ, kāpēc tā nevarētu būt saistībā ar NHL un olimpiādēm?

     [+] [-]

, 2017-05-30 15:28, pirms 7 gadiem
WreckLV rakstīja: Kāpēc lielāki uzņēmumi var atļauties noalgot kvalitatīvākus speciālistus, bet mazie uzņēmumi nē? Vai tas, ka vieniem ir vairāk naudas dot šiem tiesības privatizēt labākos speciālistus savā uzņēmumā? Troļļ`ošana pilnīgi cauri spīd.
Bez tam, vēl dīvaināku loģiku padara tas, ka NHL atsakoties ciest zaudējumus ''tradīciju'' dēļ kļūst par ļauniem monopolistiem, bet SOK nevēlēšanās dalīties ar ieņēmumiem - nav nekas nosodāms..hmm.
Klausies, beidz te muldeet un NHL aizstaveet.
Ja reiz KHL, SHL, NLA, LIIGA, DEL un visas paareejaas liigas savus speletajus laiz tad ari NHL nevajadzetu but nekadu problemu palaist saveejos!

     [+] [-]

, 2017-05-30 15:41, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Klausies, beidz te muldeet un NHL aizstaveet.
Ja reiz KHL, SHL, NLA, LIIGA, DEL un visas paareejaas liigas savus speletajus laiz tad ari NHL nevajadzetu but nekadu problemu palaist saveejos!
Cilvēks nevis aizstāv NHL, bet vienkārši saprot, kas ir kapitālisms. NHL ir pavisam cita apmēra zaudējumi un daudz turīgāks tirgus. Nevienai no nosauktajām līgām nav 82 spēļu regulārā sezona, kas prasa pavisam citus fiziskās un mentālās sagatavotības standartus spēlētājiem. Uz papildus noguruma fona krītas arī parādītais sniegums laukumā.

     [+] [-]

, 2017-05-30 15:42, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Klausies, beidz te muldeet un NHL aizstaveet.
Ja reiz KHL, SHL, NLA, LIIGA, DEL un visas paareejaas liigas savus speletajus laiz tad ari NHL nevajadzetu but nekadu problemu palaist saveejos!
Tās visas ir amatierlīgas, NHL ir liels bizness un profi. Nevajag salīdzināt pirkstu ar .impi.

     [+] [-]

, 2017-05-30 15:45, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Klausies, beidz te muldeet un NHL aizstaveet.
Ja reiz KHL, SHL, NLA, LIIGA, DEL un visas paareejaas liigas savus speletajus laiz tad ari NHL nevajadzetu but nekadu problemu palaist saveejos!
Ja nesaproti atšķirību starp NHL un tevis nosauktajām līgām, tad ko mēs šeit vēl varam runāt? Tevis nosauktās, ir konkrētu valstu čempionāti, kuros piedalās arī citu valstu sportisi. DEL - vācijas čempionāts, KHL Krievijas čempionāts utt. NHL ir uz biznesu balstīta hokeja līga, kas oficiāli nepārstāv nevienu no valstīm. Gan DEL, gan KHL utt. ir ieinteresētas laist savus spēlētājus uz OS, jo tie ir valstu čempionāti..
Ja NHL būtu Kanādas vai ASV nacionālā līga, tad varētu runāt par ko citu..

     [+] [-]

, 2017-05-30 16:06, pirms 7 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Kāpēc vispār kādam ir tiesības uz līgumu noslēgšānu!!!? Tāpēc ka vieniem ir nauda, bet otriem nav? Kāda hrena pēc vispār Hokejisti tiek prihvatizēti NaHueLā, bez Nacionālo hokeja Federāciju piekrišanas? Kāpēc ir tā, ka VISAM pasaules Hokejam ir jādanco apkāt vienai vampīriskai privātlīgai? Nost ar naudas monopolu!!!
Ar kādām tiesībām tu vispār bez valsts atļaujas aizbrauci uz Franciju??? Tāpēc, ka šiem bij labāki apstākļi (lasi vairāk naudas). Nost ar naudas monopolu!!! Ar pirmo reisu tev atgriezties Latvijā b***!!!

  +1 [+] [-]

, 2017-05-30 16:11, pirms 7 gadiem
erty rakstīja: Cilvēks nevis aizstāv NHL, bet vienkārši saprot, kas ir kapitālisms. NHL ir pavisam cita apmēra zaudējumi un daudz turīgāks tirgus. Nevienai no nosauktajām līgām nav 82 spēļu regulārā sezona, kas prasa pavisam citus fiziskās un mentālās sagatavotības standartus spēlētājiem. Uz papildus noguruma fona krītas arī parādītais sniegums laukumā.
Pirmkart, 82 speles tiek aizvaditas neskatoties uz to vai speletaji tiek palaisti OS vai ne un biletes uz visaam speeleem tiek pardotas - kadi zaudejumi? Otrkart, ja atseviski speletaji juut ka nevar ka slodze pa lielu tad lai pasi atsaka izlasei. Treskart, ari PK sosezon pagarina daudziem sezonu un palielina slodzi, tas tacu neliedza to hui*u organizeet.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-05-30 16:33, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Pirmkart, 82 speles tiek aizvaditas neskatoties uz to vai speletaji tiek palaisti OS vai ne un biletes uz visaam speeleem tiek pardotas - kadi zaudejumi? Otrkart, ja atseviski speletaji juut ka nevar ka slodze pa lielu tad lai pasi atsaka izlasei. Treskart, ari PK sosezon pagarina daudziem sezonu un palielina slodzi, tas tacu neliedza to hui*u organizeet.
Kā var nesaprast, ka NHL nekādā veidā nav saistīts ar IIHF, SOK, vai pat valstu hokeja federācijām. No tā, ka tiek pārtraukta NHL sezona tiek ciesti zaudējumi tādēļ, ka citos sporta veidos olimpiāžu laikā parasti ir pārtraukumus, rezultātā hokejs ļoti labi tirgojas - gan pie tv ekrāniem, gan hallēs biļetes. Sezona tiek nobīdīta, taču lai arī spēļu skaits tiek aizvadīts - tās notiek laikā, kad hokejs vairs gluži nav tik populārs, un citi sporta veidi lien ārā.. Pasaules kauss ir NHL interesēs, lieliska iespēja nopelnīt, un kā rezerves variants tam, lai arī NHL pārstāvošajiem hokejistiem būtu sava veida olimpiāde.
Tavi idiot*** salīdzinājumi ar DEL, KHL un citām līgām ir izcili tizli, jo kā jau minēju tie ir valstu nacionālie čempionāti.. Ja KHL vai DEL prasītu kompensācijas tas būtu tas pats, kas Latvija prasītu kompensāciju par to, ka tā (teorētiski) laistu LHV spēlētājus uz olimpiādi.. Tas ir valstu interesēs. NHL ir PRIVĀTA hokeja līga, un nav saistīta nedz ar individuālām valstīm (kā tas ir DEL, KHL u.c čempionātu gadījumā) nedz arī zem IIHF vai SOK.. Rezultātā NHL ir pie kājas par IIHF vai SOK organizētajiem turnīriem.. Ja reiz šeit tik daudz tiek pīts iekšā ''darba devēja - darbinieka'' salīdzinājums.. Tad vai jūsu priekšniekam rūp, ka jūsu sievas mātei rīt dzimšanas diena, parīt kaimiņiem, bet aizparīt pašam vārda diena? Vai tādēļ šis jums dos 3 brīvdienas, pie tam vēl apmaksās ceļu līdz sievas mātei, kaimiņienei, un vēl apdrošinās pret kaitējumiem ko var radīt nikna sievasmāte ar pannu, vai sieva ko var izdarīt par iešanu pie smukās kaimiņienes? Ļoti šaubos.

     [+] [-]

, 2017-05-30 17:11, pirms 7 gadiem
1vo6m1t5 rakstīja: Pilnīgs absurds, Olimpiskās spēles ir vislielākais, vissenākais un atpazīstamākais pasākums jebkurā sporta veidā kas ietilpst Olimpiskajās spēlēs, nav sporta sakarā nekā vērtīgāka par dalību Olimpiādē, pārstāvēt savu valsti. Kā kaut kāds sūda Betmens var šitā čakarēt. Skaidrs, ka visur ir iesaistīta nauda, bet vai tiešām nevar rast sakarīgu risinājumu?
Nu tās gan ir muļķības.Agrāk nebija ne pro hoķa, ne basketbola (Padomijā sportistiem pierakstīja fiktīvas darba vietas, lai neskaitītos profiņi). Futenī u-23, normāla regbija nav. Bokss, daiļslidošana amatieru. Ja nemaldos, riteņbraukšana, teniss arī samērā nesen un diez, ko nekotējas.

Respektīvi, OS vēsturiski nav priekš īstiem pro, kas var nopelnīt paši bez valsts atbalsta. Tādi parādās tikai pēdējā laikā un arī tad OS priekš viņiem lielākoties nav tas nozīmīgākais turnīrs.

     [+] [-]

, 2017-05-30 17:16, pirms 7 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Labi, SOK lai maksā pa taisno spēlētājiem, nevis NaHueLai, kurai nedrīkstētu piederēt nekādas tiesības uz pārvietošanās ierobežošanām, tā būtu godīgāk un taisnīgāk! Lai maksā, kā citviet civilizētajā vidē, par nostrādātām darba stundām, nevis par gadu, tipa,cik stundas nospēlēju, tik arī maksājiet, bet ja es neesmu, značit neesmu, būšu, kad gribēšu, es Francijā tieši tā arī darbojos
Interesanti, ka tad lai hokeja spēli noorganizē? OS 2022, finālā Latvija - Somija, bet izrādās, ka spēle nevar notikt, Bukartam slinkums, Merzļikinam poha, Indrašis, Pavlovs un vēl daži vnk numuriņā zaķus kniebj, Bļugers Ntflixa seriālu čolē u.t.t. tip kad būsim tad ar nospēlēsim

     [+] [-]

, 2017-05-30 18:32, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Interesanti, ka tad lai hokeja spēli noorganizē? OS 2022, finālā Latvija - Somija, bet izrādās, ka spēle nevar notikt, Bukartam slinkums, Merzļikinam poha, Indrašis, Pavlovs un vēl daži vnk numuriņā zaķus kniebj, Bļugers Ntflixa seriālu čolē u.t.t. tip kad būsim tad ar nospēlēsim
Tad, kad gribēs, kas nav skaidrs? burta filosofija ir ļoti vienkārša un skaidra- es darīšu tā, kā es gribu un citi darīs tā, kā es gribu un tikai tā un nekā citādi ir pareizi. Respektīvi, sirdī maziņš Hitleriņš

  +1 [+] [-]

, 2017-05-30 18:36, pirms 7 gadiem
WreckLV rakstīja: Kā var nesaprast, ka NHL nekādā veidā nav saistīts ar IIHF, SOK, vai pat valstu hokeja federācijām. No tā, ka tiek pārtraukta NHL sezona tiek ciesti zaudējumi tādēļ, ka citos sporta veidos olimpiāžu laikā parasti ir pārtraukumus, rezultātā hokejs ļoti labi tirgojas - gan pie tv ekrāniem, gan hallēs biļetes. Sezona tiek nobīdīta, taču lai arī spēļu skaits tiek aizvadīts - tās notiek laikā, kad hokejs vairs gluži nav tik populārs, un citi sporta veidi lien ārā.. Pasaules kauss ir NHL interesēs, lieliska iespēja nopelnīt, un kā rezerves variants tam, lai arī NHL pārstāvošajiem hokejistiem būtu sava veida olimpiāde.
Tavi idiot*** salīdzinājumi ar DEL, KHL un citām līgām ir izcili tizli, jo kā jau minēju tie ir valstu nacionālie čempionāti.. Ja KHL vai DEL prasītu kompensācijas tas būtu tas pats, kas Latvija prasītu kompensāciju par to, ka tā (teorētiski) laistu LHV spēlētājus uz olimpiādi.. Tas ir valstu interesēs. NHL ir PRIVĀTA hokeja līga, un nav saistīta nedz ar individuālām valstīm (kā tas ir DEL, KHL u.c čempionātu gadījumā) nedz arī zem IIHF vai SOK.. Rezultātā NHL ir pie kājas par IIHF vai SOK organizētajiem turnīriem.. Ja reiz šeit tik daudz tiek pīts iekšā ''darba devēja - darbinieka'' salīdzinājums.. Tad vai jūsu priekšniekam rūp, ka jūsu sievas mātei rīt dzimšanas diena, parīt kaimiņiem, bet aizparīt pašam vārda diena? Vai tādēļ šis jums dos 3 brīvdienas, pie tam vēl apmaksās ceļu līdz sievas mātei, kaimiņienei, un vēl apdrošinās pret kaitējumiem ko var radīt nikna sievasmāte ar pannu, vai sieva ko var izdarīt par iešanu pie smukās kaimiņienes? Ļoti šaubos.
Ai aiziet vaļā atkal Tavi debīlismi, visādas sievasmātes un kaimiņienes...
Nu un ka privāta līga? Vai tas liedz viņiem februārī paņemt dažu nedēļu pauzi? Arī nacionālas līgas var ietiepties un pigu parādīt. Citur ciena tradīcijas, citur nē. Neaizmirsīsim ka tie kuriem starp ausīm ir smadzenes OS laikā pa TV slēgs iekšā OS hoķi nevis to sūda nahuelu jo OS ir OS un par spīti nahuelistu trūkumam OS ir tradicionāls turnīrs kuram cilvēki noteikti sekos neskaitot dažus bezsmadzeņu indivīdus kuri nahuelu vērtēs augstāk par OS. Tādēļ vien lai NHL nezaudētu TV-skatītājus būtu gudri vienoties ar SOK un palaist spēlētājus uz olimpiādi

  +1 [+] [-]

, 2017-05-30 18:37, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Interesanti, ka tad lai hokeja spēli noorganizē? OS 2022, finālā Latvija - Somija, bet izrādās, ka spēle nevar notikt, Bukartam slinkums, Merzļikinam poha, Indrašis, Pavlovs un vēl daži vnk numuriņā zaķus kniebj, Bļugers Ntflixa seriālu čolē u.t.t. tip kad būsim tad ar nospēlēsim
Ļoti vienkārši, mums, un ne tikai mums, bērni, potenciālie sportisti, ir no pašas zīdaiņa kājas jāaudzina tā, lai tie kļūtu par Ovečkiniem, nevis Rotšildiem!!!

     [+] [-]

, 2017-05-30 18:46, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Ai aiziet vaļā atkal Tavi debīlismi, visādas sievasmātes un kaimiņienes...
Nu un ka privāta līga? Vai tas liedz viņiem februārī paņemt dažu nedēļu pauzi? Arī nacionālas līgas var ietiepties un pigu parādīt. Citur ciena tradīcijas, citur nē. Neaizmirsīsim ka tie kuriem starp ausīm ir smadzenes OS laikā pa TV slēgs iekšā OS hoķi nevis to sūda nahuelu jo OS ir OS un par spīti nahuelistu trūkumam OS ir tradicionāls turnīrs kuram cilvēki noteikti sekos neskaitot dažus bezsmadzeņu indivīdus kuri nahuelu vērtēs augstāk par OS. Tādēļ vien lai NHL nezaudētu TV-skatītājus būtu gudri vienoties ar SOK un palaist spēlētājus uz olimpiādi
Vispār jau, ja Fāzelim būtu stingrāks mugurkauls, viņš varētu rīkoties megaradikāli, piemēram, liedzot VISIEM NaHueLas prospektiem (draftētiem) JEBKURA veida dalību IIHF rīkotajos turnīros, ieskaitot tik ļoti iecienītos Z-Amerikā U-20 turnīrus! Paskatītos, kā Pendosijā sāktu dancot, kad nacionālas Hokeja federācijas (ne tikai Krievija) viena pēc otras aicinātu savu valstu spēlmaņus masveida NaHueLas boikotam! Kā jau iepriekš rakstīju, to visu var organizēt, kā savulaik teica nelaiķis Edgars Liepiņš, VAJAG TIK RAKT!

  -1 [+] [-]

, 2017-05-30 19:18, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Ai aiziet vaļā atkal Tavi debīlismi, visādas sievasmātes un kaimiņienes...
Nu un ka privāta līga? Vai tas liedz viņiem februārī paņemt dažu nedēļu pauzi? Arī nacionālas līgas var ietiepties un pigu parādīt. Citur ciena tradīcijas, citur nē. Neaizmirsīsim ka tie kuriem starp ausīm ir smadzenes OS laikā pa TV slēgs iekšā OS hoķi nevis to sūda nahuelu jo OS ir OS un par spīti nahuelistu trūkumam OS ir tradicionāls turnīrs kuram cilvēki noteikti sekos neskaitot dažus bezsmadzeņu indivīdus kuri nahuelu vērtēs augstāk par OS. Tādēļ vien lai NHL nezaudētu TV-skatītājus būtu gudri vienoties ar SOK un palaist spēlētājus uz olimpiādi
Protams, valsis sāks dumpoties, un nelaidīs savas valsts hokejistus uz OS. Protams. Un Ušakovs atkāpsies no Rīgas mēra amata.

  -1 [+] [-]

, 2017-05-30 19:20, pirms 7 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Vispār jau, ja Fāzelim būtu stingrāks mugurkauls, viņš varētu rīkoties megaradikāli, piemēram, liedzot VISIEM NaHueLas prospektiem (draftētiem) JEBKURA veida dalību IIHF rīkotajos turnīros, ieskaitot tik ļoti iecienītos Z-Amerikā U-20 turnīrus! Paskatītos, kā Pendosijā sāktu dancot, kad nacionālas Hokeja federācijas (ne tikai Krievija) viena pēc otras aicinātu savu valstu spēlmaņus masveida NaHueLas boikotam! Kā jau iepriekš rakstīju, to visu var organizēt, kā savulaik teica nelaiķis Edgars Liepiņš, VAJAG TIK RAKT!
Turpini sapņot. Fāzels nav tik liels muļķis, lai tā riskētu. Pirmkārt jau, tevis minētās darbības galvenokārt, sistu pa IIHF kabatu.. Tik tev jau to nesaprast. Otrkārt, gribu redzēt, kā pat Krievi sāktu boikotēt NHL..Hah. Labākie diezgan ātri pamet KHL, par spīti tam, ka Krievijas valdība spītīgi apgalvo, ka KHL tuvojas NHL līmenim.
#khlirspēks*

     [+] [-]

, 2017-05-31 08:40, pirms 7 gadiem
WreckLV rakstīja: Turpini sapņot. Fāzels nav tik liels muļķis, lai tā riskētu. Pirmkārt jau, tevis minētās darbības galvenokārt, sistu pa IIHF kabatu.. Tik tev jau to nesaprast. Otrkārt, gribu redzēt, kā pat Krievi sāktu boikotēt NHL..Hah. Labākie diezgan ātri pamet KHL, par spīti tam, ka Krievijas valdība spītīgi apgalvo, ka KHL tuvojas NHL līmenim.
#khlirspēks*
Man jau šķiet, nav ko lieki mēģināt te kādu pārliecināt par NHL būtību. Reālā situācija ir tāda, ka NHL ir stiprākā pasaules ledus hokeja BIZNESA organizācija. Ja kaut kas neskar paša maku, tad jau laikam cilvēkam nav saprotams, ka zaudēt naudu ir slikti jebkuram uzņēmumam vai privātpersonai.