Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Sprukts nosūtīts uz fārmklubu

Jānis Pārums

Sprukts nosūtīts uz fārmklubu
Jānis Sprukts (pa labi)
Foto: AP

Latvijas hokejista Jāņa Sprukta sniegums tomēr nav pārliecinājis Nacionālās Hokeja līgas kluba Floridas "Panthers" vadību – latvietis ar vēl vairākiem spēlētājiem šorīt nosūtīti uz fārmklubu Ročesteras "Americans".

Kopā ar Spruktu uz "Americans" devušies Mihals Repiks, Kriss Bekfords, Maiks Dako, Kendals Makardels un Deivids Brains. Neilgi pirms iepriekšminētie hokejisti tika nosūtīti uz Ročesteru, "Panthers" vadība jau bija pazeminājusi 17 citus hokejistus. Tagad "Panthers" rindās palikuši 27 spēlētāji, starp kuriem ir arī Latvijas hokeja izlases aizsargs Kārlis Skrastiņš.

"Panthers" rindās uzbrucējs Sprukts aizvadīja četras pārbaudes spēles, izceļoties ar gūtajiem vārtiem un divām rezultatīvām piespēlēm. Mačos, kuros latvietis piedalījās, viņš spēli noslēdza ar neitrālu vai pozitīvu lietderības koeficientu un uzvarēja aptuveni 55% iemetienu.

Jau otrdien sāksies Ročesteras "Americans" treniņnometne.

Izmantotie resursi:
miamiherald.typepad.com

     [+] [-]

, 2008-09-29 12:37, pirms 16 gadiem
orcs rakstīja: Uz šo brīdi mums vienkārši nav talantīgu(zvaigznes) spēlētāju, paņemam piemēram jauno dāņu talantu Nielsenu (ok viņs ir švakā komandā --> Islanderos, bet parakstīja 4 gadu vienvirziena līgumu un pēdējā pārbaudes mačā sadabūja 2+2 pret pantērām starp citu!!!!)
Protams ja Karsums būtu turpat varbūt ar spētu bet nu nav... tāds ir NHL = bizness
"Islanders" arī pietiek labu spēlētāju (tieši centrā) - Maiks Komrijs, Maiks Silindžers (šie abi pašlaik traumēti), Dags Veits. Tb Nīlsens pašlaik ir ceturtais centrs komandā.

Un Nīlsens jau nav nekāds "jaunais talants", džekam jau 24 gadi.

     [+] [-]

, 2008-09-29 12:37, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: domāju, ka maldies - apskaties kā Japāna no 80-tajiem gadiem līdz pat 2000-šo gadu sākum centās kļūt par Elites komandu! Piesaistīja labus ārzemju trenerus, diezgan lielu naudu hokejā iepumpēja, "ieguldīja" lielu naudu IIHF, lai izlasei automātiski būtu vieta Elitē... taču viss bez vērā ņemamiem rezultātiem...

P.s. kautkur statistikā bij minēts, ka šobrīd Ķīnā ir ~ 80-100 hokejisti... (pieļauju, ka pat Luksemburgā ir vairāk
Tomēr, ja to attiecīgi popularizētu... paziņotu, ka pēc n gadiem PČ hokejā notiks Ķīnā. Sasolītu "zelta kalnus" labākajiem... Vārdu sakot, ja piesaistītu ķīniešu uzmanību hokejam... būtu cits rezultāts.

Ar OS tā arī bija... tik daudzus piesaistīja, ka varēja atļauties darboties pēc principa... "Nav rezultāts? Nākošais!"

  +1 [+] [-]

, 2008-09-29 12:41, pirms 16 gadiem
Jurchiks rakstīja: nu bet padomāsim reāli- Sprukts nav NHL spēlētājs! Viņš ir laba augumu, ar galvu uz pleciem, noteikti viens no labākajiem eiropiešu centra uzbrucējiem, bet ne priekš NHL! Jautājums tāds, vai labāk būt pirmajam ciemā vai viduvējībai pilsētā?
Cik stiepts jēdziens "viens no labākajiem centra uzbrucējiem Eiropā". Skan ārkārtīgi pagodinoši, bet vai patiesi?

     [+] [-]

, 2008-09-29 12:42, pirms 16 gadiem
vot shitaadu meetaashanu deelj vairaak saak gribeeties, lai daudzi no muusu progresiivajiem hokejistiem, naak uz KHL.Ja ne shosezon, tad naakamajaas sezonas, kad jau kautcik shitaa visa padariishana buus nostabilizeejusies

  +1 [+] [-]

, 2008-09-29 12:42, pirms 16 gadiem
nu kjiiniesi hokejaa, ja vien nepieraadiitu ka augumu var kompenseet ar kaadu citu kvalitaati( jo tomer kjermenju kontakta speele, kur augums un svars ir ljoti noteicosi), tad visticamaak vinjiem buutu jaalien zem katras formas pa diviem, lai kautko sasniegtu - tomer tiem pasiem daanjiem ir gan augumi, gan svari - bet nekas jau no vinjiem ari pagaidaam iipasi vairaak kaa cuuku audzeetaajiem nav sanaacis.

  +1 [+] [-]

, 2008-09-29 12:44, pirms 16 gadiem
Yurchix rakstīja: Tomēr, ja to attiecīgi popularizētu... paziņotu, ka pēc n gadiem PČ hokejā notiks Ķīnā. Sasolītu "zelta kalnus" labākajiem... Vārdu sakot, ja piesaistītu ķīniešu uzmanību hokejam... būtu cits rezultāts.

Ar OS tā arī bija... tik daudzus piesaistīja, ka varēja atļauties darboties pēc principa... "Nav rezultāts? Nākošais!"
Tai pašai Ķīnai jau daudzus gadus ir sadarbība ar NHL un rezultāti vienalga neparādās.
Ir jāsaprot katras tautas īpatnības, t.i., afro- nekad nebūs baigie hokejisti, jo tas nav viņu sporta veids, tas ir "tehnisks" utt., tāpat kā viņi nav labākie kārtslēkšanā, augstlēkšanā un citās vieglatlētikas "tehniskajās" disciplīnās, toties tādās disciplīnās, kur pirmkārt vajag atlētismu, tur viņi arī rāda brīnumus...

     [+] [-]

, 2008-09-29 12:44, pirms 16 gadiem
kino rakstīja: Cik stiepts jēdziens "viens no labākajiem centra uzbrucējiem Eiropā". Skan ārkārtīgi pagodinoši, bet vai patiesi?
manuprāt nepatiesi...es izvēlētos terminu labs Eiropas līmeņa centra uzbrucējs

  +3 [+] [-]

, 2008-09-29 12:44, pirms 16 gadiem
didzissss rakstīja: vot shitaadu meetaashanu deelj vairaak saak gribeeties, lai daudzi no muusu progresiivajiem hokejistiem, naak uz KHL.Ja ne shosezon, tad naakamajaas sezonas, kad jau kautcik shitaa visa padariishana buus nostabilizeejusies
Ir viegli pateikt, jānāk uz KHL. Tā it kā KHL būtu kaut kāda bezpajumtnieku patversme, kur katru likteņa atstumto gaida ar atplestām rokām.

     [+] [-]

, 2008-09-29 12:53, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tai pašai Ķīnai jau daudzus gadus ir sadarbība ar NHL un rezultāti vienalga neparādās.
tā sadarbība jau vairāk izpaužās kā paša NHL popularizācija Ķīnā nevis hokeja attīstībā. To pašu vienīgi Ķinas PRO komandu nosauca par China Sharks (un pat pasludināja par San Hose Sharks affiliate), taču reāli nekāda "taustāma" palīdzība ķiniešu trenēšanā nenotiek...

  +1 [+] [-]

, 2008-09-29 12:55, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tai pašai Ķīnai jau daudzus gadus ir sadarbība ar NHL un rezultāti vienalga neparādās.
Ir jāsaprot katras tautas īpatnības, t.i., afro- nekad nebūs baigie hokejisti, jo tas nav viņu sporta veids, tas ir "tehnisks" utt., tāpat kā viņi nav labākie kārtslēkšanā, augstlēkšanā un citās vieglatlētikas "tehniskajās" disciplīnās, toties tādās disciplīnās, kur pirmkārt vajag atlētismu, tur viņi arī rāda brīnumus...
Baskets nav "tehnisks"?

Tas ir tikai tāpēc, ka vēsturiski tas tā ir izveidojies... Āfrikā nav resursu, lai attīstītu sporta veidus, kuros jāiegulda nauda (piemēram hokejs)... Toties tur var labi "dzenāt" futbola bumbu, skriet u.t.t. Neieguldot īpašas finanses.

Ne jau "baltajā", "dzeltenajā" vai "melnajā" visa nozīme...

     [+] [-]

, 2008-09-29 12:56, pirms 16 gadiem
alguns rakstīja: Domāju,ka tramplīns Latvijas spēlētājiem uz NHL būs tieši KHL līga,kur spēcīgā konkurencē ir iespēja celt savu meistarību.Ja mūsējos tur pagaidām atšuj ,tad tāda ir viņu meistarība,ka nevelk uz pirmo vai otro maiņu.Bet priekš trešās un ceturtās maiņas viņiem savējo pietiek.Atliekt braukt mājās,jeb kulties pa zemākām līgām.Tiesa visiem vietas arī Dinamo neatradīsies.Atceros,ka Ventspilī dažus gadus atpakaļ Sprukts trenējās
Maskavas Dinamo treniņnometnē,tomēr arī tad sastāvā iekļūt neizdevās.
biku ačgārns secinājums - neaizmirsti, ka RD nav no gumijas un, neskaitot, leģionārus un vorotčikus komandā ir tikai 15-16 vietas...

     [+] [-]

, 2008-09-29 12:57, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: tā sadarbība jau vairāk izpaužās kā paša NHL popularizācija Ķīnā nevis hokeja attīstībā. To pašu vienīgi Ķinas PRO komandu nosauca par China Sharks (un pat pasludināja par San Hose Sharks affiliate), taču reāli nekāda "taustāma" palīdzība ķiniešu trenēšanā nenotiek...
Cik esmu lasījis, tad NHL sūta savus speciālistus patrenēt "brālīgo tautu" . Vēl nesen bija raksts (tik neatceros kur tieši), ka tie paši Sanhosē treneri (ne jau galvenie, bet sistēmas treneri) brauc uz Ķīnu, vienu sezonu atstrādāt tur.

     [+] [-]

, 2008-09-29 13:03, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Cik esmu lasījis, tad NHL sūta savus speciālistus patrenēt "brālīgo tautu" . Vēl nesen bija raksts (tik neatceros kur tieši), ka tie paši Sanhosē treneri (ne jau galvenie, bet sistēmas treneri) brauc uz Ķīnu, vienu sezonu atstrādāt tur.
..taču laikam tā palīdzība ir stipri formāla, jo China Sharks kā ir tā ir Āzijas līgas vājākā komanda...

     [+] [-]

, 2008-09-29 13:07, pirms 16 gadiem
Yurchix rakstīja: Baskets nav "tehnisks"?

Tas ir tikai tāpēc, ka vēsturiski tas tā ir izveidojies... Āfrikā nav resursu, lai attīstītu sporta veidus, kuros jāiegulda nauda (piemēram hokejs)... Toties tur var labi "dzenāt" futbola bumbu, skriet u.t.t. Neieguldot īpašas finanses.

Ne jau "baltajā", "dzeltenajā" vai "melnajā" visa nozīme...
A kas basketbolam tehnisks? Ja ir augums + muskuļi, esi veikls, vari augstu uzlekt un ātri paskriet (vienā vārdā - esi atlētisks), tad viss, 99%, ka būs stārs. Paskaties arī uz NBA - kas ir labākie PG (paši labākie, nevis labie un ilglaicīgā periodā, nevis tā - pāris spēles labi nospēlē, pāris nobumbulē, bet vidēji sanāk labais)? Baltie - Stoktons, Kids, Nešs. Un labākie uzbrukumā? Afro - Braients, Džeimss utt. Bet trīspunktu metēji? Baltie - Kapono, Stojakovičs, Novickis, Hornačeks, Kerrs. Tāpat arī NFL - "domāšanas" pozīcijās (QB) labākie ir baltie, bet atlētiskajās (RB, WR) - afro-.
Jebšu katrai rasei/tautai ir "trumpju" īpašības, kuras ir jāizmanto, un var trenēt cik gribi kādu citu īpašību, taču gaidīto efektu nepanāksi.

P.S.
Ja kāds cenšas saskatīt kkādas rasisma iezīmes, lai necenšas, tas nav domāts, lai izceltu kādas rases pārākumu pār citām, vnk faktu konstatācija un salīdzināšana.

  +1 [+] [-]

, 2008-09-29 13:12, pirms 16 gadiem
taisniiba vien ir - elfi vislabaakie lokšāveeji, cilveeki - tanki, ruukji taisa brunjas tomeer ja atgriezas diskusijas saakumaa - ir jaabuut lielam baltajam, lai speeleetu hokeju - nu baltie mes esam - un augumi peedeejaa laikaa arii saak pievilkt - reizem pat esmu sokaa kad pretii naak dildas uz kuriem pat man(190cm)taisni skatoties sanaak ne augstaak par t-krekla augšiņu kad es augu - taa nebija pieaug mums pakaapeniski masveidiigums un gan jau arii uzradiisies viss vajadziigais vienaa personaa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-09-29 13:18, pirms 16 gadiem
henrijz rakstīja: taisniiba vien ir - elfi vislabaakie lokšāveeji, cilveeki - tanki, ruukji taisa brunjas tomeer ja atgriezas diskusijas saakumaa - ir jaabuut lielam baltajam, lai speeleetu hokeju - nu baltie mes esam - un augumi peedeejaa laikaa arii saak pievilkt - reizem pat esmu sokaa kad pretii naak dildas uz kuriem pat man(190cm)taisni skatoties sanaak ne augstaak par t-krekla augšiņu kad es augu - taa nebija pieaug mums pakaapeniski masveidiigums un gan jau arii uzradiisies viss vajadziigais vienaa personaa.
Šeit gan jāskatās arī rakstura īpašības... vislabāk to var redzēt tieši uz dēļu grīdas, kad latvieši pret lietuviešiem spēlē... kamēr braļukas iet cauri un met grozus "ar gaļu", tikmēr mūsējie kautrīgi paiet malā vai līdzīgā situācijā pie pirmā pieskāriena apstājas un gaida sodu...

     [+] [-]

, 2008-09-29 13:21, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ja kāds cenšas saskatīt kkādas rasisma iezīmes, lai necenšas, tas nav domāts, lai izceltu kādas rases pārākumu pār citām, vnk faktu konstatācija un salīdzināšana.
Vispirms... par basketbola netaktiskumu pilnīgi un galīgi nepiekrītu (neesmu gan basketbola eksperts). Domāju, daudzi basketbola treneri pasmaidītu par šo tavu apgalvojumu. Pie tam, skaļi teikts, ka taktiskākie NBA ir tieši baltie!
Tik pat labi, Āfrikā nav taktiska futbola?

Bet par faktiem. Fakti ir izveidojušies uz ģeogrāfijas, vēstures un varbūtības teorijas pamatiem!

P.S. Sanāk pēc tavas teorijas, ka Indijas iedzīvotājiem vispār nav cerību nevienā sporta veidā, pat ja tajā sāks trenēties, piemēram 4 milj. bērni vienlaikus.

     [+] [-]

, 2008-09-29 13:26, pirms 16 gadiem
Yurchix rakstīja: Vispirms... par basketbola netaktiskumu pilnīgi un galīgi nepiekrītu (neesmu gan basketbola eksperts). Domāju, daudzi basketbola treneri pasmaidītu par šo tavu apgalvojumu. Pie tam, skaļi teikts, ka taktiskākie NBA ir tieši baltie!
Tik pat labi, Āfrikā nav taktiska futbola?

Bet par faktiem. Fakti ir izveidojušies uz ģeogrāfijas, vēstures un varbūtības teorijas pamatiem!

P.S. Sanāk pēc tavas teorijas, ka Indijas iedzīvotājiem vispār nav cerību nevienā sporta veidā, pat ja tajā sāks trenēties, piemēram 4 milj. bērni vienlaikus.
Taktisks un tehnisks ir divas PILNĪGI atšķirīgas lietas. Taktisks ir jebkurš sporta veids, cita lieta ir katra spēlētāja individuālā tehnika (un tieši par TEHNIKU ir runa). Basketbolā ja esi atlētisks tehnika aiziet dziļi otrajā plānā... .

P.S. Kāpēc nebūs nevienā? Ir jāskatās tautas rakstura un fizioloģiskās īpašības un jāizvēlas sports.
Tāpat tu jau laikam labi zini, ka arī lāci var iemācīt braukt ar velosipēdu, taču vai no tā ir kāda jēga un vai tas ir tas labākais viņa spēju un īpašību pielietojums?

     [+] [-]

, 2008-09-29 13:33, pirms 16 gadiem
Par Spruktu sevišķu parsteigumu nav, jo kā jau Miņins teica, jau pirms līgumu parakstīja Sprukts, "Pantēras" viņam pteica ka iesākumam viņš tiek ņemts Ročesterai.....
Sprukts ir spējīgs un var spēlēt NHL līmenī, taču vēl šis tas jāpieslīpē......

Daudz lielāks pārsteigums bija par Karsuma aizsūtīšanu un fārmklubu...

Nu grūti iet letiņiem NHL, nu grūti.....Un atkal sezonu uzsāks tikai divi latvieši, Ivanāns un Skrastiņš.....

     [+] [-]

, 2008-09-29 13:36, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: P.S. Kāpēc nebūs nevienā? Ir jāskatās tautas rakstura un fizioloģiskās īpašības un jāizvēlas sports.
Tāpat tu jau laikam labi zini, ka arī lāci var iemācīt braukt ar velosipēdu, taču vai no tā ir kāda jēga un vai tas ir tas labākais viņa spēju un īpašību pielietojums?
Labi... paņemsim 20 milj. Indijas bērnu... Sadalīsim viņus pēc fizioloģiskām un rakstura īpašībām 10 sporta veidos... Ieguldīsim AAE šeihu naudu... Piesaistītu pasaules klases speciālistus... Domā, ka nebūtu rezultātu?

Nu nav tā, ka visu tautu varētu "mest vienā maisā"... Kaut vai paskatāmies uz mūsu hokejistiem... Viens "sitīsies" līdz pēdējam, pat ja neizdodas viss tik labi... Cits beidz karjeru Itālijas hokejā. Viens iet līdz vārtiem ar spēku. Cits mēģina izspēlēt kombināciju līdz tukšiem vārtiem.

  -1 [+] [-]

, 2008-09-29 13:40, pirms 16 gadiem
Yurchix rakstīja: Vispirms... par basketbola netaktiskumu pilnīgi un galīgi nepiekrītu (neesmu gan basketbola eksperts). Domāju, daudzi basketbola treneri pasmaidītu par šo tavu apgalvojumu. Pie tam, skaļi teikts, ka taktiskākie NBA ir tieši baltie!
Tik pat labi, Āfrikā nav taktiska futbola?

Bet par faktiem. Fakti ir izveidojušies uz ģeogrāfijas, vēstures un varbūtības teorijas pamatiem!

P.S. Sanāk pēc tavas teorijas, ka Indijas iedzīvotājiem vispār nav cerību nevienā sporta veidā, pat ja tajā sāks trenēties, piemēram 4 milj. bērni vienlaikus.
Nav taisnība....
Atsevišķi "Baltie", jā, bet ne visi....
Indijā ir ļoti atīstīts krikets,kur viņi ir ļoti spēcīgi....

  -1 [+] [-]

, 2008-09-29 13:46, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Basketbolā ja esi atlētisks tehnika aiziet dziļi otrajā plānā... .
Tā gluži arī nav, tu gribi teikt lai ietriektu bumbu grozā no augšas nav jābūt tehniskam?Tāpat arī visparastākejiem 3 pts metieniem ir vajadzīga tehnika?Un arī skaistām piespēlēm arī nav vajadzīga tehnika?
Protams sava daļa taisnības tur ir, bez šaubām, bet tā ka tehnika aiziet dziļi otrejā plānā, tā nav......

     [+] [-]

, 2008-09-29 13:52, pirms 16 gadiem
to abrags
Es jau ar rakstīju ,ka visiem RD vietas neatradīsies.Tikai labākajiem.Interesanti,Spruktam ceturtā maiņā vieta vēl domāju atrastos.Varbūt pat trešajā.

  -1 [+] [-]

, 2008-09-29 14:05, pirms 16 gadiem
Nu ko lai saka - zheel
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-29 14:40, pirms 16 gadiem
to Juris Miņins Viktors Vasiļjevičs Tihonovs savā laikā pateica vienu ļoti interesantu frāzi - Hokejs nav latviešu spēle... iespējams, daļēji viņam bija arī taisnība
Aha!Un tapees ar resursiem 2,5 lemoni iedziivotaaji mees esam ap 10 pasaulee....
man paarsvaraa patiik Tavi komi un ar baudu lasu,jo cik saprotu neesi idinjsh hokjii,bet shoreiz tuftu uzraavi,tad ko Tu vari pateikt par Zimbabvi???Un cik shiem ir iedziivotaaji Atvaino,nebiju domaajis panjirgt par Teviim,bet atljaushos nepiekrist.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-29 14:48, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: Līdz ar to viss jauniešu sports arī darbojās tādā sistēmā - tai pašā hokejā bija viena junioru (u20) komanda, viena jauniešu komanda (u18). Loģiski, ka pie tādas "ne-masveidības" nekas sanākt nevarēja - pa kādam jau katru gadu sagatavoja, pa reālai zvaigznei uzspīdēja reizi 10-15 gados...
Izskatās, ka ar šo Ģinama reanimēšanu mēs lēnām atgriežamies pie tās pašas "sistēmas" hokejā...
A Tu domā ka (piemēram) nakamgad ar pāriešanu no BAČ uz pliku LAČ mums te "jaunie Balderi" kā sēnes sāks augt...?!! Domāju tad viņu te būs vēl mazāk nekā tagad ir jauno "Daugaviņu".... un tiem vismaz tagad ir mērķis uz ko tiekties arī tepat - ir RD! Kur pie veiksmes un labas spēles vari mēgināt iekļut! Daugaviņam tāda "mērķa" un tepat blakus vēl tolaik (pirms gadiem 2-3) nebija... bija tik BAČ un LAČ.... kur pirmais arī noteikti kādu savu labumu Daugavam deva!

     [+] [-]

, 2008-09-29 14:52, pirms 16 gadiem
arhivs X rakstīja: Tikai viens jautājums- vai Ungāri un Slovēņi arī pēc tavām domām izdara "liktenīgu" kļūdu, piedaloties Austrijas čempī ar vienu, divām komandām, kas arī nozīmē koncentrēšanos uz vienu superklubu (protams attiecīgajā līmenī)?
Tūlīt būs Tev atbiilde: Ungāri un slovēņi ir "mazas valstis"... ne to ka mēs- "Hokeja Lielvalsts"!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-09-29 15:10, pirms 16 gadiem
nejūtos pārsteigts, jo ja jau Karsumu nepaņēma, tad Sprukta izredzes vērtēju vēl mazāk, loģisks iznākums..... Gribēja uzlēkt augastāk par pakaļu, lūdzu, dabūju garantētu sezonu farmklubā... ja būtu gribējis spēlēt pirmo vijoli, būtu spēlējis RD, pats vainīgs, ko lai saka....

  +1 [+] [-]

, 2008-09-29 15:21, pirms 16 gadiem
Sprukta nosūtīšana nav nekāds pārsteigums. Lai arī kā negribas par to rakstīt, nu nav viņam laba slidojuma. Jā, lieliska spēles izjūta, var adot ātru un precīzu piespēli, metiens nav pats sliktākais, taču slidojums viņam ir zem NHL vidējā līmeņa.

Arī Karsuma nosūtīšana nav nekāds BAIGAIS brīnums. Jau nesen rakstīju, ka konkurence uz vietu ir mizlīga. Karsumam vēl ir tikai 22 gadi un vēl būs iespējas pierādīt savu varēšanu augstākā līmenī. Nav īsti korekti cerēt uz citu spēlētāju savainojumiem, bet Karsums ir "viena pamatsastāva spēlētāja savainojuma attālumā" no Bruns ceturtās maiņas.

Nesaspringstam, turpinam sekot līdzi un just par savējiem.

     [+] [-]

, 2008-09-29 15:28, pirms 16 gadiem
augums viņam ir labs, lai Raiča parāda kā jālauž sejas un tad divatā uz priekšu ;O)

     [+] [-]

, 2008-09-29 15:30, pirms 16 gadiem
jā... tikai kas krieviem iemācija spēlēt hokeju? vai tik ne latvieši

Juris Miņins rakstīja: Viktors Vasiļjevičs Tihonovs savā laikā pateica vienu ļoti interesantu frāzi - Hokejs nav latviešu spēle... iespējams, daļēji viņam bija arī taisnība.