Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

NHL spēles šodien un rītnakt pārceltas hokejistu protestu pret rasismu dēļ

Rolands Eliņš

NHL spēles šodien un rītnakt pārceltas hokejistu protestu pret rasismu dēļ
Foto: NHL

Nacionālā hokeja līga pievienojusies vairāku citu Ziemeļamerikas sporta līgu paraugam un šajās dienās neaizvadīs savas spēles. Līga oficiāli paziņojusi, ka pārceltas šonakt un rītnakt plānotās spēles.

NHL pavēstīja, ka pārceltas tikušas četras Stenlija kausa spēles, kad šādu soli atbalstīja astoņu turnīrā palikušo komandu spēlētāji, kuri nolēma nespēlēt, protestējot pret sistemātisku rasismu un policijas pārmērīgu spēka pielietošanu. Ar šādu rīcību NHL pievienojusies NBA, WNBA un MLB līgām Ziemeļamerikā, kurās protestu dēļ spēles netika aizvadītas arī jau vakar.

Šonakt bija paredzēts aizvadīt divas spēles – „Flyers” pret „Islanders” un „Golden Knights” pret „Canucks”. Savukārt naktī uz sestdienu bija paredzētas spēles „Lightning” pret „Bruins” un „Stars” pret „Avalanche”. Jāpiemin, ka NHL spēles norisinās burbuļos Kanādas pilsētās Edmontonā un Toronto, kamēr protesti pret rasismu galvenokārt saistīti ar ASV.

„Pēc plašām diskusijām NHL spēlētāji uzskata, ka labākā rīcība būtu nedaudz atkāpties un neaizvadīt spēles šodien un rītdien,” paziņojumā vēsta NHL un NHLPA, spēlētāju arodbiedrība. „NHL atbalsta spēlētāju lēmumu un veiks izmaiņas spēļu kalendārā, atsākot turnīru sestdien.”

Visu komandu pārstāvētie spēlētāji šonakt piedalījās divās kopīgās preses konferencēs NHL burbuļos, skaidrojot savu nostāju.

„Manuprāt, NHL hokejisti sniedz skaidru vēsti jau ar to vien, ka nostājas kopā,” preses konferencē sacīja „Avalanche” hokejists Nazems Kadri. „Ļoti cienu katru hokejistu par to, ka piekrita likt savu vārdu pie šīs rīcības. Nākamās dienas mēs varam izmantot, izglītojot sevi par sistemātisko rasismu un to, kā uzlabot sabiedrību. Tā ir lieta, kas bija nepieciešama, un domāju, ka hokejs ir komandu sporta veids un katrs no šiem puišiem stāv blakus cits citam.”

„Šobrīd kopā ar mani zālē ir daudz baltādaino spēlētāju,” sacīja „Golden Knights” tumšādainais spēlētājs Raiens Rīvzs. „Jāatzīmē, ka mačus iepriekš atcēla NBA, MLB, WNBA, līgas ar daudziem tumšādainiem spēlētājiem. Taču arī visi šie sportisti, kuri tagad ir ir ar mani, pieņēma lēmumu un skaļi pateica: „Ziniet, arī mēs redzam problēmu un pievienojamies”. Ikdienā es sacenšos ar šiem puišiem, laukumā es viņus ienīstu, taču šobrīd lepojos ar viņiem tā kā vēl nekad.”

Izmantotie resursi:
https://www.nhl.com/news/nhl-playof...

  +7 [+] [-]

, 2020-08-28 10:05, pirms 4 gadiem
2020. gads ir unikāls, pasaules spēcīgākā līga stulbumā ir panākusi vatastānas kolhozniekus!

     [+] [-]

, 2020-08-28 10:05, pirms 4 gadiem
Tie protesti ko PRO līgas tagad rīko pilnīgo neko nedos

  +3 [+] [-]

, 2020-08-28 10:06, pirms 4 gadiem
Ar visu šo mīksmiesību, pārprasto demokrātiju, krāsaino liberāļu un neormarksisma ideju atbalstu amerikāņi ātri vien saņems visu ko pelnījuši. Drīz nāks piektais gads....

  +2 [+] [-]

, 2020-08-28 10:20, pirms 4 gadiem
Domaju, ka Rīgas Ģinamo ir japievienojas protestiem , ņegrus tač' iekš KHL spēlēt nelaiž ... arī "blackzhopijus" krievzemē slaktē ik dienas...
Slēpts komentārs: varenais_eksperts

  -4 [+] [-]

, 2020-08-28 10:49, pirms 4 gadiem
Sestdienas Islanders-Flyers spēle nav atcelta vismaz pagaidām. Labi, jo VV ar Lotāru un Pasti taisīs 11TV Watching party.

  +2 [+] [-]

, 2020-08-28 11:16, pirms 4 gadiem
Atstāšu šo melnādainā žurnālista rakstu šeit, lai ir, ko palasīt - https://www.outkick.com/career-poli...

Ļoti labi izskaidrota situācija ar šobrīd notiekošo, jo īpaši to, kā sportisti tajā visā tiek iesaistīti...

Diemžēl, mēs redzam, ka daudzas lielās zvaigznes pašas nemaz nesaprot, kas īsti notiek, ja ar viņiem var tik viegli manipulēt, un vini šo visu sauc par "sistemātisku rasismu".

  +4 [+] [-]

, 2020-08-28 11:40, pirms 4 gadiem
Šoriet gribēju agro rīta maču noskatīties lasu atcelts.Liela vilšanās ,ka arī NHL sekoja citiem.Varbūt krāsaino organizācijām ASV pašiem jāpanāk,ka viņu cilvēki sāks normāli mācīties un strādāt nevis zags nogalinās un demolēs visu.Nevis vainos visā policiju un politiķus.Pašlaik ir sācies murgs nošauj noziedznieku protesti,neiedala Oskaru melnajam aktierim atkal diskriminācija tas jau ir absurds.

     [+] [-]

, 2020-08-28 11:41, pirms 4 gadiem
petravicus rakstīja: Atstāšu šo melnādainā žurnālista rakstu šeit, lai ir, ko palasīt - https://www.outkick.com/career-poli...

Ļoti labi izskaidrota situācija ar šobrīd notiekošo, jo īpaši to, kā sportisti tajā visā tiek iesaistīti...

Diemžēl, mēs redzam, ka daudzas lielās zvaigznes pašas nemaz nesaprot, kas īsti notiek, ja ar viņiem var tik viegli manipulēt, un vini šo visu sauc par "sistemātisku rasismu".
Piekrītu visam ko tas žurnālists uzrakstījis.

Vai lielās sporta zvaigznes to visu nesaprot? Apšaubu! Viņi nav zābaki ar nepabeigtām pamatskolas izglītībām, bet gan ar gana labu koledžas līmeņa izglītību vairumam.

Vai viņiem tas viss ir izdevīgi? Neapšaubāmi! Visa tā nauda, kas šobrīd iziet caur dažādiem fondiem, ir ar savu noteiktu mērķauditoriju. Kādu mums atliek vien minēt, bet tā noteikti nav ASV balto cilvēku sabiedrība.

     [+] [-]

, 2020-08-28 11:50, pirms 4 gadiem
coffijs rakstīja: Šoriet gribēju agro rīta maču noskatīties lasu atcelts.Liela vilšanās ,ka arī NHL sekoja citiem.Varbūt krāsaino organizācijām ASV pašiem jāpanāk,ka viņu cilvēki sāks normāli mācīties un strādāt nevis zags nogalinās un demolēs visu.Nevis vainos visā policiju un politiķus.Pašlaik ir sācies murgs nošauj noziedznieku protesti,neiedala Oskaru melnajam aktierim atkal diskriminācija tas jau ir absurds.
Tas viss nav tik vienkārši, jo nevar 50, vai pat 100 gados, pārkāpt pāri tradīcijām, kuras veidojušās vairāku gadsimtu garumā, un kuras tiek iezīstas kopā ar mātes pienu. Un pie tam uz abām pusēm, jo baltie ienīst melnos, un melnie ienīst baltos. Pat viss labākie likumi to nevar mainīt, ja abu pušu sabiedrībām nav patiesas vēlmes nostāties uz izlīguma ceļa. Nav svarīgi ko abas puses šobrīd demonstrē publiskā telpā, bet svarīgi ir tas ko abas puses runā savās virtuvēs, un sačukstas pa stūriem.

     [+] [-]

, 2020-08-28 12:02, pirms 4 gadiem
Nevis protestu dēļ, bet atrada iemeslu ka ieekonomēt. Bez skatītājiem vieni mīnusi.

  +5 [+] [-]

, 2020-08-28 12:10, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Piekrītu visam ko tas žurnālists uzrakstījis.

Vai lielās sporta zvaigznes to visu nesaprot? Apšaubu! Viņi nav zābaki ar nepabeigtām pamatskolas izglītībām, bet gan ar gana labu koledžas līmeņa izglītību vairumam.

Vai viņiem tas viss ir izdevīgi? Neapšaubāmi! Visa tā nauda, kas šobrīd iziet caur dažādiem fondiem, ir ar savu noteiktu mērķauditoriju. Kādu mums atliek vien minēt, bet tā noteikti nav ASV balto cilvēku sabiedrība.
Sorry, bet top spēlētāji NBA ienāk pēc viena gada koledžā, kur viņi koncentrējas tikai basim un mācības tur ir 5.taja plānā. Protams ir izņēmumi, bet sportisti parasti ir ļoti viendimensionāli ar mazu intelektuālo kapacitāti ,jo vienkārši nav to attīstījuši.

  +1 [+] [-]

, 2020-08-28 12:19, pirms 4 gadiem
jaywys rakstīja: Esmu stipri vīlies NHL Hokejistos, vienīgā cerība paliek tāda, ka tas īsti nebija brīvpratīgs lēmums, tika izdarīts kaut kāda veida spiediens, tikai ir jautājums, kas to spiedienu izdarīja?
ļoti iespējams to spiedienu izdarīja līgas, klubu bosi- betmeni u.c. "īpaši izredzētie".

     [+] [-]

, 2020-08-28 12:20, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Sorry, bet top spēlētāji NBA ienāk pēc viena gada koledžā, kur viņi koncentrējas tikai basim un mācības tur ir 5.taja plānā. Protams ir izņēmumi, bet sportisti parasti ir ļoti viendimensionāli ar mazu intelektuālo kapacitāti ,jo vienkārši nav to attīstījuši.
Ja tā globāli ņem, tad ASV mācību sistēma ir daudz savādāka nekā mums pazīstamā. Īsāk sakot tā nav tik plašu redzesloku attīstoša kā mūsu.
Nu, nezinu! Cik dzirdēts un lasīts mo mūsu pašu bāleliņiem, kuri studējuši ASV, un vienlaicīgi arī sportojuši, tad nekādu īpašu atlaižu no mācībām uz sportošanas rēķina viņiem neesot bijis.

  +3 [+] [-]

, 2020-08-28 12:22, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Sorry, bet top spēlētāji NBA ienāk pēc viena gada koledžā, kur viņi koncentrējas tikai basim un mācības tur ir 5.taja plānā. Protams ir izņēmumi, bet sportisti parasti ir ļoti viendimensionāli ar mazu intelektuālo kapacitāti ,jo vienkārši nav to attīstījuši.
NBA basketbolistiem, kuri nospiedošā vairākumā ir melnie, ļoti daudziem vispār pie kājas augstākā izglītība, un koledžās viņi studē, lai varētu spēlēt b-bolu ļoti prestižajā NCCA.

  +2 [+] [-]

, 2020-08-28 12:25, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas viss nav tik vienkārši, jo nevar 50, vai pat 100 gados, pārkāpt pāri tradīcijām, kuras veidojušās vairāku gadsimtu garumā, un kuras tiek iezīstas kopā ar mātes pienu. Un pie tam uz abām pusēm, jo baltie ienīst melnos, un melnie ienīst baltos. Pat viss labākie likumi to nevar mainīt, ja abu pušu sabiedrībām nav patiesas vēlmes nostāties uz izlīguma ceļa. Nav svarīgi ko abas puses šobrīd demonstrē publiskā telpā, bet svarīgi ir tas ko abas puses runā savās virtuvēs, un sačukstas pa stūriem.
Manuprāt mūsdienās rasisms kā tāds ir krietni pārspīlēts. Grūti spriest par ameriku neuzaugot un nedzīvojot tajā vidē, bet var paskatīties kaut vai uz mūsu sabiedrību. Kopumā tik toleranta kā šobrīd nav bijusi es pat nezinu cik sen - pa lielam visiem ir vienalga vai tev ir brilles, tetovējumi, pīrsingi, kādā krāsā tev mati, kādas drēbes tu valkā, kāda tava kermeņa uzbūve utt. Pirms gadiem 30 un vēl senāk par to visu apsmēja, izsmēja utt. Līdz ar to te jau ir jārunā nevis par vienu kkādu konkrētu mnoritāšu apspiešanu, bet vienkārši par cilvēkiem, kret.īniem (ne medicīniskajā izpratnē), kuri vienkārši ir kre.tīni un atradīs jebkādu iemeslu, lai savu kretī.nismu izpaustu.
Skatoties, piemēram, uz situāciju Latvijā - arī divas lielas "kopienas" - latvieši un krievi. Vēsturiski latvieši cietuši no krieviem. Vai tu satiekoties aci pret aci ar krievu viņu automātiski ienīsti? Vai tev automātiski pret viņu ir nepatika, tikai tāpēc, ka viņš ir krievs? Jā, ja viņš uzvedās kā ur.la, tad, protams, attieksme nav pozitīva, bet tas jau nav tāpēc, ka viņš ir dzimis Krievijā, runā krieviski vai vnk ir "krievs". Tas ir tīri dēļ paša cilvēka uzvedības un nav būtiski kāda viņam tautība vai ādas krāsa utt.

     [+] [-]

, 2020-08-28 12:27, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja tā globāli ņem, tad ASV mācību sistēma ir daudz savādāka nekā mums pazīstamā. Īsāk sakot tā nav tik plašu redzesloku attīstoša kā mūsu.
Nu, nezinu! Cik dzirdēts un lasīts mo mūsu pašu bāleliņiem, kuri studējuši ASV, un vienlaicīgi arī sportojuši, tad nekādu īpašu atlaižu no mācībām uz sportošanas rēķina viņiem neesot bijis.
"Parastajam" sportistam gan jau arī, ka nav. Bet universitātei naudu ģenerējošie nākamie NBA/NFL superstāri ir cita plauktiņā.

  +1 [+] [-]

, 2020-08-28 12:28, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Pilnīgi pie d irsas, sacepušies visi te komentāros. Nevajag skatīties un sekot NHL vairs, ja neatbalstat līgas politiku.
ne jau Betmens un citi mūsdienu līgas bosi izveidoja NHL. Kanādas hokejs un NHL pastāv vairāk kā 100 gadus, bet tad amerikāņu naudasmaisi to pārņēma un pārvērta par miljardu vērtu biznesu, kurā peļna ir 1., 2., 3. utt vietā un tikai 10. vietā [tēlaini izsakoties] ir Kanādas hokeja spēle.

  -1 [+] [-]

, 2020-08-28 12:30, pirms 4 gadiem
killo2000 rakstīja: Manuprāt mūsdienās rasisms kā tāds ir krietni pārspīlēts. Grūti spriest par ameriku neuzaugot un nedzīvojot tajā vidē, bet var paskatīties kaut vai uz mūsu sabiedrību. Kopumā tik toleranta kā šobrīd nav bijusi es pat nezinu cik sen - pa lielam visiem ir vienalga vai tev ir brilles, tetovējumi, pīrsingi, kādā krāsā tev mati, kādas drēbes tu valkā, kāda tava kermeņa uzbūve utt. Pirms gadiem 30 un vēl senāk par to visu apsmēja, izsmēja utt. Līdz ar to te jau ir jārunā nevis par vienu kkādu konkrētu mnoritāšu apspiešanu, bet vienkārši par cilvēkiem, kret.īniem (ne medicīniskajā izpratnē), kuri vienkārši ir kre.tīni un atradīs jebkādu iemeslu, lai savu kretī.nismu izpaustu.
Skatoties, piemēram, uz situāciju Latvijā - arī divas lielas "kopienas" - latvieši un krievi. Vēsturiski latvieši cietuši no krieviem. Vai tu satiekoties aci pret aci ar krievu viņu automātiski ienīsti? Vai tev automātiski pret viņu ir nepatika, tikai tāpēc, ka viņš ir krievs? Jā, ja viņš uzvedās kā ur.la, tad, protams, attieksme nav pozitīva, bet tas jau nav tāpēc, ka viņš ir dzimis Krievijā, runā krieviski vai vnk ir "krievs". Tas ir tīri dēļ paša cilvēka uzvedības un nav būtiski kāda viņam tautība vai ādas krāsa utt.
Neatiecinu šo uz patreizējo situaciju. Protams, mūsdienu pasaulē ir drošākā, labākā, tolerantākā kāda vien ir bijusi. Bet ir iespējams, ka konkrētam grupām tas līmenis ir zemāks nekā kādai citai, un cīnīties par vienlīdzību nav nepareizi.

  +2 [+] [-]

, 2020-08-28 12:32, pirms 4 gadiem
Murgs, te aizstāv tos mēr*aķus, pastījos NBA nesen tur visiem tiem bk uz uzkrekliem rakstīts black lives is matter, tur vajadzēja būt arkstītam all lives is matter, savādāk tas sanāk uzbrukums pārējām rasēm, tas ir PZG ko viņi atļaujas, es vēl saprastu ja būtu nogalināti nevainīgi cilvēki, un galvenais ka visi dzied līdz pat nhl kuram vispar būtu poh... ja kāds bk tur raud laid lai brauc protestēt!
Sačakarēta 5dienas nakts būtu paskatījies hoķi, nu vismaz izskatas ka rīt vakarā varēs redzēt un tad jau naktī arī vēl vismaz 2 spēles.
Par NBA nah, lai slēdz ciet sezonu un miers tāda vissatļautība, te noderētu BLR neko neatcels spēlējiet ja kādam kas nepatīk durvis ir tur...

  -3 [+] [-]

, 2020-08-28 12:34, pirms 4 gadiem
Argonauts rakstīja: ne jau Betmens un citi mūsdienu līgas bosi izveidoja NHL. Kanādas hokejs un NHL pastāv vairāk kā 100 gadus, bet tad amerikāņu naudasmaisi to pārņēma un pārvērta par biznesu, kurā peļna ir 1., 2., 3. utt vietā un tikai 10. vietā [tēlaini izsakoties] ir Kanādas hokeja spēle.
Kada sakarā tu to tagad stāsti attiecībā uz manu komentaru? Pirmkārt, Sports sen jau vairs nav sacensības par labāko, bet gan izklaides bizness pirmajā vietā. Otrkārt, tavs komentārs tikai pastiprina to, ko es saku - ja tu ar savu maciņu un brīvo laiku vari "nobalsot" neskatoties nhl, tādējādi parādot, ka tev nepatīk viņu piekoptā politika. Ja tādu kā tu būs daudzāk nekā blm simpatizētaji, tad nhl uzliks viņiem mīksto, lai dabūtu atpakaļ TAVU naudu. Pašlaik vienkārši no biznesa perspektīvas ir izdevīgāk pieslieties šiem protestiem.

     [+] [-]

, 2020-08-28 12:38, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Neatiecinu šo uz patreizējo situaciju. Protams, mūsdienu pasaulē ir drošākā, labākā, tolerantākā kāda vien ir bijusi. Bet ir iespējams, ka konkrētam grupām tas līmenis ir zemāks nekā kādai citai, un cīnīties par vienlīdzību nav nepareizi.
Es jau nerakstīju, ka problēmu nav, es rakstīju, ka problēmas ir pārspīlētas un reakcijas ir neadekvātas.

  -1 [+] [-]

, 2020-08-28 12:39, pirms 4 gadiem
killo2000 rakstīja: Es jau nerakstīju, ka problēmu nav, es rakstīju, ka problēmas ir pārspīlētas un reakcijas ir neadekvātas.
Varbūt tev un man liekas viņa pārspīlēta, būtu mēs melnie, varbūt paši ietu ielās.

  +1 [+] [-]

, 2020-08-28 12:40, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: sc maz info kā vienmēr.
melnie rasisti vēl daudz ko pieprasa no NHL izpildīt

sākot no 100 ļimoniem līdz melno iekļauānu vadībā, zilo līniju pārkrāsot melnu , uz laukuma BLM zīmes , ieildīties melnos kreklos un cita melna huiņa
https://twitter.com/rwesthead
M. Dumba:ss atkal izceļas ar savu stulbumu. wannabe hokeja Lebrons Dž.

     [+] [-]

, 2020-08-28 12:57, pirms 4 gadiem
killo2000 rakstīja: Manuprāt mūsdienās rasisms kā tāds ir krietni pārspīlēts. Grūti spriest par ameriku neuzaugot un nedzīvojot tajā vidē, bet var paskatīties kaut vai uz mūsu sabiedrību. Kopumā tik toleranta kā šobrīd nav bijusi es pat nezinu cik sen - pa lielam visiem ir vienalga vai tev ir brilles, tetovējumi, pīrsingi, kādā krāsā tev mati, kādas drēbes tu valkā, kāda tava kermeņa uzbūve utt. Pirms gadiem 30 un vēl senāk par to visu apsmēja, izsmēja utt. Līdz ar to te jau ir jārunā nevis par vienu kkādu konkrētu mnoritāšu apspiešanu, bet vienkārši par cilvēkiem, kret.īniem (ne medicīniskajā izpratnē), kuri vienkārši ir kre.tīni un atradīs jebkādu iemeslu, lai savu kretī.nismu izpaustu.
Skatoties, piemēram, uz situāciju Latvijā - arī divas lielas "kopienas" - latvieši un krievi. Vēsturiski latvieši cietuši no krieviem. Vai tu satiekoties aci pret aci ar krievu viņu automātiski ienīsti? Vai tev automātiski pret viņu ir nepatika, tikai tāpēc, ka viņš ir krievs? Jā, ja viņš uzvedās kā ur.la, tad, protams, attieksme nav pozitīva, bet tas jau nav tāpēc, ka viņš ir dzimis Krievijā, runā krieviski vai vnk ir "krievs". Tas ir tīri dēļ paša cilvēka uzvedības un nav būtiski kāda viņam tautība vai ādas krāsa utt.
Protams, ka ASV ne tuvu nav tā kā bija vel 70-tos gados, kad tur joprojām rasisms bija daudz un dažādās izpausmēs. Sabiedrība soli pa solim kopumā tuvojas saskaņai, bet........ir viens fakts, kurš lielā mērā sasaucās ar to ko rakstīji par mūsu attiecībām ar krieviem u.t.i, ka viena persona, vai neliela personu grupiņa, ar savu rīcību var panākt efektu, kas sagrauj visas sabiedrības centienus uz kopēju saskaņu.
Tas melnādainais žurnālists jau ļoti labi uzrakstīja, ka skaļi visas valsts mērogā noskan, ja viens baltādains policists nošauj vienu melnādaino likumpārkāpēju pārsniedzot savas pilnvaras, bet netiek aktualizēta tēma, ka katru dienu melnādainie šauj viens otru uz velna paraušanu.

  +2 [+] [-]

, 2020-08-28 13:05, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Varbūt tev un man liekas viņa pārspīlēta, būtu mēs melnie, varbūt paši ietu ielās.
Atkārtošos, bet LeJ visu manu ticību BLM un visām tām kustībām pamatīgi sagrāva, kad uzbrauca NBA aprindu cilvēkiem, kuri aizstāvēja Honkongas protestētājus. Un uzbrauciena iemesls bija, ka nevajag bojāt attiecības ar Ķīnu, kura NBA investē milzu naudu.
Pilnīgs un absolūts konsekvences trūkums no viņa puses. Un tas ir cilvēks, kurš tiek uzskatīts par vienu no NBA BLM kustības sejām.

     [+] [-]

, 2020-08-28 13:12, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Atkārtošos, bet LeJ visu manu ticību BLM un visām tām kustībām pamatīgi sagrāva, kad uzbrauca NBA aprindu cilvēkiem, kuri aizstāvēja Honkongas protestētājus. Un uzbrauciena iemesls bija, ka nevajag bojāt attiecības ar Ķīnu, kura NBA investē milzu naudu.
Pilnīgs un absolūts konsekvences trūkums no viņa puses. Un tas ir cilvēks, kurš tiek uzskatīts par vienu no NBA BLM kustības sejām.
Šeit jāpiekrīt.

     [+] [-]

, 2020-08-28 13:19, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Atkārtošos, bet LeJ visu manu ticību BLM un visām tām kustībām pamatīgi sagrāva, kad uzbrauca NBA aprindu cilvēkiem, kuri aizstāvēja Honkongas protestētājus. Un uzbrauciena iemesls bija, ka nevajag bojāt attiecības ar Ķīnu, kura NBA investē milzu naudu.
Pilnīgs un absolūts konsekvences trūkums no viņa puses. Un tas ir cilvēks, kurš tiek uzskatīts par vienu no NBA BLM kustības sejām.
Es te vispārinu, nevis iestājos par/pret NBA/nhl whatever cilvēkiem. Par lebronu pilnībā piekrītu, konkrēts āzis. Varbūt tu nezini, bet tajā gadā viņš vēl piedalījās basketbola spēles nba 2k20 stāsta izstrāde, kur tu spēlē ka jaunais spēlētājs NBA. Tās spēles beigās bija tikšanās ar lebronu, kur viņš stāstīja, ka basketbolisti nav tikai sportisti un ka viņiem ir platforma lai mainītu pasauli un iestātos par netaisnībām visur. Un tad nāca viss Ķīnas fiasko, kur pierādījās ka viņš ir divkosība.

  +2 [+] [-]

, 2020-08-28 13:21, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Protams, ka ASV ne tuvu nav tā kā bija vel 70-tos gados, kad tur joprojām rasisms bija daudz un dažādās izpausmēs. Sabiedrība soli pa solim kopumā tuvojas saskaņai, bet........ir viens fakts, kurš lielā mērā sasaucās ar to ko rakstīji par mūsu attiecībām ar krieviem u.t.i, ka viena persona, vai neliela personu grupiņa, ar savu rīcību var panākt efektu, kas sagrauj visas sabiedrības centienus uz kopēju saskaņu.
Tas melnādainais žurnālists jau ļoti labi uzrakstīja, ka skaļi visas valsts mērogā noskan, ja viens baltādains policists nošauj vienu melnādaino likumpārkāpēju pārsniedzot savas pilnvaras, bet netiek aktualizēta tēma, ka katru dienu melnādainie šauj viens otru uz velna paraušanu.
Tā ir jā. Pietam nav jau īsti skaidrs pret kādu netaisnību viņi cīnās. "Black lives matter" - ok, sauklis labs, bet kas zem tā? Nu labi - policijas nepamatota spēka pielietošana pret melnādainiem (lai gan drīzāk te prasītos vērsties pret nepamatotu spēka pielietošanu kā tādu, jo fakts, ka sabiedrībā, kur kopumā melnie nonāk daudz biežāk policijas redzes lokā, arī melnie vairāk cieš, nav īsti pārsteigums.). Kas vēl? Kādas vēl tiesības viņiem nav? Nevar vēlēt? Nevar piederēt īpašumi? Nedrīkst ar uzņēmējdarbību nodarboties? Lielāki nodokļi kā baltajiem? Baltie ārsti tagad atsakās ārstēt to sašauto melno? Kādas vēl ir tās pārestības pret kurām viņi cīnās? Tukšs lozungs pagaidām izskatās.
Zin ir pietiekami daudz uzņēmēju, kuri sev par sekretāri labprātāk paņems jaunu pupainu blondīni nevis apdzīvojuši pusmūža sievieti. Varbūt visām pusmūža sievietēm jāiziet ielās tagad? Nu kā jau teicu neadekvātās reakcijas.

  -1 [+] [-]

, 2020-08-28 13:28, pirms 4 gadiem
NHL būtu jainvestē ledushaļļu celtniecībā Āfrikā. Lai afroafrikāņiem ir vienādas iespējas ar afroamerikāņiem, lai hokejs vairs nav Baltā Pārākuma sportaveids

     [+] [-]

, 2020-08-28 13:36, pirms 4 gadiem
huters rakstīja: NHL būtu jainvestē ledushaļļu celtniecībā Āfrikā. Lai afroafrikāņiem ir vienādas iespējas ar afroamerikāņiem, lai hokejs vairs nav Baltā Pārākuma sportaveids
pareizi, un Āfrikā jāizveido NHL klubs, kurā būtu jāspēlē visiem neBaltajiem hokejistiem, melnā hokeja popularizēšanas nolūkos. un tā kā Āfrika ir liels kontinents ar milzīgu populāciju, tad NHL īpašniekiem- naudasmaisiem savus miljardus būtu jāinvestē šajā klubā u.c. klubos, fārmlīgās un junioru, jauniešu līgās. tā lai ieguldot vairākus miljardus Āfrikas hokejā, šie naudasmaisi pierādītu, ka viņiem rūp melnie, nevis visas viņu darbības tiek veiktas tikai biznesa un peļņas dēļ.

  +3 [+] [-]

, 2020-08-28 13:38, pirms 4 gadiem
jau atkal moderi dzēš komentus- manējo par M Subban jau izdzēsa.

  -3 [+] [-]

, 2020-08-28 13:46, pirms 4 gadiem
killo2000 rakstīja: Tā ir jā. Pietam nav jau īsti skaidrs pret kādu netaisnību viņi cīnās. "Black lives matter" - ok, sauklis labs, bet kas zem tā? Nu labi - policijas nepamatota spēka pielietošana pret melnādainiem (lai gan drīzāk te prasītos vērsties pret nepamatotu spēka pielietošanu kā tādu, jo fakts, ka sabiedrībā, kur kopumā melnie nonāk daudz biežāk policijas redzes lokā, arī melnie vairāk cieš, nav īsti pārsteigums.). Kas vēl? Kādas vēl tiesības viņiem nav? Nevar vēlēt? Nevar piederēt īpašumi? Nedrīkst ar uzņēmējdarbību nodarboties? Lielāki nodokļi kā baltajiem? Baltie ārsti tagad atsakās ārstēt to sašauto melno? Kādas vēl ir tās pārestības pret kurām viņi cīnās? Tukšs lozungs pagaidām izskatās.
Zin ir pietiekami daudz uzņēmēju, kuri sev par sekretāri labprātāk paņems jaunu pupainu blondīni nevis apdzīvojuši pusmūža sievieti. Varbūt visām pusmūža sievietēm jāiziet ielās tagad? Nu kā jau teicu neadekvātās reakcijas.
Zinu ka lielākā daļa Trampa piekritēji mani nories par šo komentāru, bet man personiski nav pārsteigums viss tas kas patreiz notiek. Iemesls tam ir, ka jūtu ka labi nebūs, jau no Trampa amatā stāšanās pirmās dienas, kad viņš par savas administrācijas galveno stratēģi nozīmēja Stīvu Banonu.
Es domāju, ka nevienam, kurš kaut mazliet interesējas par notiekošo ASV, nav noslēpums kas ir Stīvs Banons.

  +3 [+] [-]

, 2020-08-28 14:19, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Zinu ka lielākā daļa Trampa piekritēji mani nories par šo komentāru, bet man personiski nav pārsteigums viss tas kas patreiz notiek. Iemesls tam ir, ka jūtu ka labi nebūs, jau no Trampa amatā stāšanās pirmās dienas, kad viņš par savas administrācijas galveno stratēģi nozīmēja Stīvu Banonu.
Es domāju, ka nevienam, kurš kaut mazliet interesējas par notiekošo ASV, nav noslēpums kas ir Stīvs Banons.
Tramps patreiz piesardzīgs, tas līdz pārvēlēšanai. Kad rudenī viņu pārvēlēs, sekos brutāli gājieni pret huligāniem un viss sakārtosies

  -3 [+] [-]

, 2020-08-28 14:21, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tramps patreiz piesardzīgs, tas līdz pārvēlēšanai. Kad rudenī viņu pārvēlēs, sekos brutāli gājieni pret huligāniem un viss sakārtosies
Nepārvēlēs!