Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Hosa: ''Noteikti jāuzvar, lai pierādītu, ka izvēlējos pareizo risinājumu!''

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Hosa: ''Noteikti jāuzvar, lai pierādītu, ka izvēlējos pareizo risinājumu!''
Marians Hosa
Foto: AFP

Nacionālās hokeja līgas (NHL) fīnālā šonakt iekļuva pašreizējie Stenlija kausa glabātāji Detroitas ''Red Wings'', kas ar 2:1 apspēlēja Čikāgas ''Blackhawks'', sērijā triumfējot ar 4:1. Finālā motoru pilsētas komandas spēkosies ar Pitsburgas ''pingvīniem''. ''Tā mums būs lieliska iespēja otro gadu pierādīt, ka esam spēcīgākais klubs pasaulē!'' tā pēc iekļūšanas finālā izteicās ''sarkano spārnu'' galvenais treneris Maiks Babkuks.

''Mēs turpinām iet pareizajā virzienām, mērķis ir palicis nemainīgs. Un varu tikai pateikties čaļiem, kas atdod visu, lai varētu virs galvas pacelt Stenlija kausu,'' pēc spēles atzina ''Red Wings'' aizsargs Brets Lebda.

''Mēs viņiem zaudējām vienu spēli, varētu pat šķist, ka tas bija viegli, bet nevienā spēlē nebija tā, ka mums piederētu nospiedošs pārsvars. Nevienā. Tagad klāt grūtākās gada spēles - jācer, ka pietiks ar četrām,'' ar smaidu sejā noteica viens no detroitiešu panākuma stūrakmeņiem vārtsargs Kriss Osgūds.

''Tas, kas notiek ar mani ir unikāli. Noteikti tas negadās pārāk bieži. Pirms sezonas izvēlējos sev labāko situāciju, tādēļ jāpalīdz klubam izcīnīt otro kausu pēc kārtas, lai varētu nešaubīties, ka izvēlējos pareizāko risinājumu. Tiesa, pats par to nekad neesmu šaubījies, bet tas jāpierāda arī citiem,'' atzina Marians Hosa, kas pagājušajā sezonā spēlēja NHL finālā, taču pārstāvēja nevis ''Red Wings'', bet gan Pitsburgas ''Penguins''.

''Tā mums būs lieliska iespēja otro gadu pierādīt, ka esam spēcīgākais klubs pasaulē! Man žēl Pitsburgas, tomēr uzvarētājs var būt tikai viens. Un es ticu saviem puišiem, tādēļ uzskatu, ka tie atkal būsim mēs!'' pēc spēles pārdomās dalījās Detroitas komandas galvenais treneris Maiks Babkuks, kuram pagājušajā sezonā izcīnītais Stenlija kauss ir vienīgais, un viņš alkst izcīnīt jau otro titulu, turklāt jau šosezon.

''Iespējams, mums vienkārši pietrūka pieredzes. Nākamajā gadā mums tāda būs, tāpēc visiem klubiem būs ar mums jārēķinās. Nākamgad uzstādīsim uzdevumu izcīnīt Stenlija kausu!'' pēc mača izteicās zaudētāju vienības uzbrucējs Džonatans Tēvzs.

Izmantotie resursi:
espn.com
nhl.com

Slēpts komentārs: Ontario

  +6 [+] [-]

, 2009-05-28 16:28, pirms 15 gadiem
Izredzes šoreiz, šogad ir 50 uz 50, manuprāt, uzvarēs tas, kurš labāk noskaņosies sērijai!

  +7 [+] [-]

, 2009-05-28 16:31, pirms 15 gadiem
Ontario rakstīja: Hossa tev noteikti ir jazaude, jo tur kur esi tu - tur nav stenlija kausa. Loti ceru ka kausu panems Pitsbruga. Ta zviedru izlase, kas spele detoritas formas, man ir jau apriebusies tik daudz ka vemiens nak vinus redzot.
Normāli cilvēki argumentēti pauž savu viedokli, uzsverot savas komandas stiprās puses, pretinieku vājās vietas...
Bet tu jau tāds neesi.

  +5 [+] [-]

, 2009-05-28 16:32, pirms 15 gadiem
Ontario rakstīja: Hossa tev noteikti ir jazaude, jo tur kur esi tu - tur nav stenlija kausa. Loti ceru ka kausu panems Pitsbruga. Ta zviedru izlase, kas spele detoritas formas, man ir jau apriebusies tik daudz ka vemiens nak vinus redzot.
Sērijas laikā varēsi vemt uz velna paraušanu, jo tie pretīgie detroitieši Pingvīnu superzvaigznēm Stenliju tā vienkārši neatdos.

 +15 [+] [-]

, 2009-05-28 16:38, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Normāli cilvēki argumentēti pauž savu viedokli, uzsverot savas komandas stiprās puses, pretinieku vājās vietas...
Bet tu jau tāds neesi.
Beerniem ir tikai simpaatijas un antipatijas.

  +3 [+] [-]

, 2009-05-28 16:41, pirms 15 gadiem
flipsider rakstīja: Beerniem ir tikai simpaatijas un antipatijas.
opaaa pildnigi piekritu vsp labs uzbrauciens

  +2 [+] [-]

, 2009-05-28 17:00, pirms 15 gadiem
Varbūt nav par tēmu, bet varētu tādu kā supermaču uztaisīt, kurā tiktos KHL un NHL čempioni un tad nu noskaidrotos, kurš ir labākais.

  -3 [+] [-]

, 2009-05-28 17:02, pirms 15 gadiem
Babkuks

  -2 [+] [-]

, 2009-05-28 17:05, pirms 15 gadiem
Jurichs4 rakstīja: Varbūt nav par tēmu, bet varētu tādu kā supermaču uztaisīt, kurā tiktos KHL un NHL čempioni un tad nu noskaidrotos, kurš ir labākais.
Red Wings pret AK Bars? Tu joko vai?Domāju ka spēle būtu uz vieniem vārtiem un ne jau Bars labā..

  +1 [+] [-]

, 2009-05-28 17:08, pirms 15 gadiem
ezic rakstīja: Red Wings pret AK Bars? Tu joko vai?Domāju ka spēle būtu uz vieniem vārtiem un ne jau Bars labā..
Ko zini varbūt Morozovs uztaisitu hat-trick

  -3 [+] [-]

, 2009-05-28 17:12, pirms 15 gadiem
Ontario rakstīja: Hossa tev noteikti ir jazaude, jo tur kur esi tu - tur nav stenlija kausa. Loti ceru ka kausu panems Pitsbruga. Ta zviedru izlase, kas spele detoritas formas, man ir jau apriebusies tik daudz ka vemiens nak vinus redzot.
Pirmā un vienīgā reize, kad pilnībā piekrītu un parakstos zem tava teksta!

  +5 [+] [-]

, 2009-05-28 17:18, pirms 15 gadiem
devilboy rakstīja: Babkuks
pasaki,lūdzu,savu uzvārdu,lai mēs visi varam par viņu pasmieties.

  +2 [+] [-]

, 2009-05-28 17:23, pirms 15 gadiem
Ontario rakstīja: Hossa tev noteikti ir jazaude, jo tur kur esi tu - tur nav stenlija kausa. Loti ceru ka kausu panems Pitsbruga. Ta zviedru izlase, kas spele detoritas formas, man ir jau apriebusies tik daudz ka vemiens nak vinus redzot.
neinzu nevienu kursh rakstiitu debilaakus komentarus par tavejiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-28 18:03, pirms 15 gadiem
besī tādi,kas izvēlas vieglāko ceļu uzvarai - aiziet pie stiprākajiem. ok,ļoti labi saprastu,ja Penguins būtu pavisam nekonkurētspējīga komanda,bet šajā gadījumā... nez vai gandarījums var būt tik liels,ja izcīni kausu ar komandu,kura mierīgi to jau iepriekšējā gadā ir izdarījusi bez tevis un arī bez tevis skaitās galvenie favorīti. tā teikt, aizej jau uz "gatavu" uzvarētājkomandu, nevis attīsties kopā ar sākotnējiem nefavorītiem un beigās uzvari. domāju,īstiem sportistiem otrajā gadījumā gandarījums būtu daudz lielāks. nezinu,nedaudz gļēva rīcība šķiet. tāpēc novēlu Hosam un Detroitai zaudēt

     [+] [-]

, 2009-05-28 18:06, pirms 15 gadiem
Man priekš pingvīniem ir tikai Godmaņa jaunāgada novēlējums.... muguras kopā....
un Spārniem kauss..

     [+] [-]

, 2009-05-28 18:41, pirms 15 gadiem
Mani vairāk interesē kāda Detroita izskatīsies pēc 2-3 gadiem.Vai pašreizējie līderi vilks līdz pensijai,vai tiks veidota jauna komanda?Finālā lai uzvar stiprākais,jo abas komandas demonstrē simpātisku hokeju.

  +3 [+] [-]

, 2009-05-28 18:54, pirms 15 gadiem
Būs interesants fināls. Komanda pret 2 zvaigznēm.

  +2 [+] [-]

, 2009-05-28 19:31, pirms 15 gadiem
MaryJane rakstīja: besī tādi,kas izvēlas vieglāko ceļu uzvarai - aiziet pie stiprākajiem. ok,ļoti labi saprastu,ja Penguins būtu pavisam nekonkurētspējīga komanda,bet šajā gadījumā... nez vai gandarījums var būt tik liels,ja izcīni kausu ar komandu,kura mierīgi to jau iepriekšējā gadā ir izdarījusi bez tevis un arī bez tevis skaitās galvenie favorīti. tā teikt, aizej jau uz "gatavu" uzvarētājkomandu, nevis attīsties kopā ar sākotnējiem nefavorītiem un beigās uzvari. domāju,īstiem sportistiem otrajā gadījumā gandarījums būtu daudz lielāks. nezinu,nedaudz gļēva rīcība šķiet. tāpēc novēlu Hosam un Detroitai zaudēt
Tici man ja tu buutu hokejists tu ari aizietu uz detroitu, hokejistu sapnis ir izcinit stenlija kausu kaut vienreiz muuzzaa tas tomer ir loti loti prestizhs kauss, so Hossa izdarija tikai normalu ricibu, iespejams ari par mazdruscin lielaku naudu spele Detroitaa

  +2 [+] [-]

, 2009-05-28 19:44, pirms 15 gadiem
MaryJane rakstīja: besī tādi,kas izvēlas vieglāko ceļu uzvarai - aiziet pie stiprākajiem. ok,ļoti labi saprastu,ja Penguins būtu pavisam nekonkurētspējīga komanda,bet šajā gadījumā... nez vai gandarījums var būt tik liels,ja izcīni kausu ar komandu,kura mierīgi to jau iepriekšējā gadā ir izdarījusi bez tevis un arī bez tevis skaitās galvenie favorīti. tā teikt, aizej jau uz "gatavu" uzvarētājkomandu, nevis attīsties kopā ar sākotnējiem nefavorītiem un beigās uzvari. domāju,īstiem sportistiem otrajā gadījumā gandarījums būtu daudz lielāks. nezinu,nedaudz gļēva rīcība šķiet. tāpēc novēlu Hosam un Detroitai zaudēt
Daļēji piekrītu, jo tas tikai pierāda to, ka Hossam nav sava kluba, par kuru viņš būtu kopā sirdī un dvēselē. Detroita ir tikai instruments, ar kura palīdzību paņemt kausu un gredzenu. Ja Hossa tur 10 sezonas spēlētu kaut kādā klubā, kurš nekad nav ticis Playoffos,tad ok, bet nu šajā gadījumā tā nebija un lēkāšana katru sezonu no vienas uz otru vietu nenes prestižu Hossam

P.s. mans viedoklis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-28 20:37, pirms 15 gadiem
Viens otrs jau sāk uztraukties par zviedriem un pareizi dara,jo pievienojoties Vankuveras desantam,tas būs spēks,kurš varēs stāties pretī gan krieviem ,gan kanādiešiem olimpiādē.Un tie, kas te satraucās, tik ļoti mīl mūsu kaimiņus aiz Zilupes.Bet ,kas attiecās uz Stenlija kausa finālu,domāju nelielas priekšrocības tomēr Detroitai,kurai manā skatījumā
pieredzējušāka aizsardzība un vārtsargs.Un tas ir ļoti svarīgi finālā.Pie tam komandas spēle Detroitai izskatās spēcīgāka.Toties
viņiem nav tādu talantu uzbrukumā,kā Krosbijs un Malkins.Tāpēc būtu labi,ja būtu intriga.Lai uzvar spēcīgākais.

     [+] [-]

, 2009-05-28 20:38, pirms 15 gadiem
There's no "I" in the team-first attitude Hossa brought with him to the defending champion Red Wings. So motivated was Hossa to win the Stanley Cup that he spurned the security of more lucrative, long-term offers to take a one-year, $7.45 million deal in Detroit -- leaving a five-year, $35 million deal to re-sign with Pittsburgh on the table as well as an amazing $80 million offer over nine years to go to Edmonton.

"Some people say I took a gamble, and maybe I did, by signing with Detroit for just one year, instead of taking a big long-term contract somewhere else. But this is everything I thought it would be so far. It's everything I wanted. I'm 30 and the way I look at it, there are four or five years in your prime and my goal is to win the Stanley Cup. Coming to Detroit to a team that can go all the way, this is the kind of situation I've always hoped for." -- Marian Hossa

     [+] [-]

, 2009-05-28 23:09, pirms 15 gadiem
hanh16 rakstīja: Tici man ja tu buutu hokejists tu ari aizietu uz detroitu, hokejistu sapnis ir izcinit stenlija kausu kaut vienreiz muuzzaa tas tomer ir loti loti prestizhs kauss, so Hossa izdarija tikai normalu ricibu, iespejams ari par mazdruscin lielaku naudu spele Detroitaa
es to saprastu,ja viņš iepriekšējā gadā būtu spēlējis Kolombusā vai hvz kur,bet ne jau Pitsburgā,kas spēlēja kausa finālā!!! un kur pats bija viens no līderiem,atliek tikai vēl nedaudz pielikt un kauss rokā! bet te,protams,pārspīlējot, gribas teikt,ka negrib kausu izcīnīt pats,bet lai uz paplātes pienes. nez,man pašam nekad nav bijis interesanti spēlēt da jebkādā sporta veidā pie stiprākajiem,kas tīri labi arī bez manis tiktu galā.
varbūt kļūdos,bet ja atmiņa neviļ,tieši Pitsburga viņam piedāvāja izdevīgāku līgumu.

  -1 [+] [-]

, 2009-05-28 23:11, pirms 15 gadiem
edziic rakstīja: tā varbūt ir jauniešu līgās
kā tieši?

     [+] [-]

, 2009-05-28 23:51, pirms 15 gadiem
MaryJane rakstīja: es to saprastu,ja viņš iepriekšējā gadā būtu spēlējis Kolombusā vai hvz kur,bet ne jau Pitsburgā,kas spēlēja kausa finālā!!! un kur pats bija viens no līderiem,atliek tikai vēl nedaudz pielikt un kauss rokā! bet te,protams,pārspīlējot, gribas teikt,ka negrib kausu izcīnīt pats,bet lai uz paplātes pienes. nez,man pašam nekad nav bijis interesanti spēlēt da jebkādā sporta veidā pie stiprākajiem,kas tīri labi arī bez manis tiktu galā.
varbūt kļūdos,bet ja atmiņa neviļ,tieši Pitsburga viņam piedāvāja izdevīgāku līgumu.
Hossu uz Penguins aizmainija Atlanta, tā nebija tieša Hosas izvēle, turklāt pagājušajā gadā Detroitai nebija vietas Hossas algai.

Acīmredzot Hossa neuzskatīja, ka Penguins var reāli iegūt kausu.
Un savā ziņā viņam bija pilnīga taisnība, jo pirms trenera maiņas, Gerina, kunica pievienošanas, Pingvīni cīnijās par 9.-12. vietu austrumos.

     [+] [-]

, 2009-05-29 12:20, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Izredzes šoreiz, šogad ir 50 uz 50, manuprāt, uzvarēs tas, kurš labāk noskaņosies sērijai!
Patiešām? Fiziskais spēks, izturība, meistarība un pieredze. Lūk, četras lietas , kuras izšķirs sērijas rezultātu. Ar noskaņojumu nevienai no komandām nevarētu būt problēmas, tās būs vienlīdzīgi noskaņojušās vienīgi uzvarām.
PROZĪT!!!!
PAR SKAISTU HOKEJU!!!!
LAI UZVAR STIPRĀKAIS!!!!

     [+] [-]

, 2009-05-29 18:03, pirms 15 gadiem
Par Red Wings..

bet uzvarēs stiprākais, un ceru ka tie būs detroitieši.

     [+] [-]

, 2009-05-30 11:18, pirms 15 gadiem
ja detroeita jau iedomaajusies - ka dabuujusi jau kausu - tad var naakt ruugta vilsanaas

  +1 [+] [-]

, 2009-05-31 12:21, pirms 15 gadiem
Ontario rakstīja: Hossa tev noteikti ir jazaude, jo tur kur esi tu - tur nav stenlija kausa. Loti ceru ka kausu panems Pitsbruga. Ta zviedru izlase, kas spele detoritas formas, man ir jau apriebusies tik daudz ka vemiens nak vinus redzot.
biskin piever mutiti,gudrinieks atradies!