Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Trešdaļa NHL klubu strādā ar zaudējumiem

Juris Miņins
Juris Miņins

Trešdaļa NHL klubu strādā ar zaudējumiem
Toronto "Maple Leafs"
Foto: AFP/Scanpix

Biznesa žurnāls “Forbes” ir publicējis savu ikgadējo Nacionālās hokeja līgas (NHL) apskatu, kurā ir atzīmēts, ka, lai arī trīs komandas ir sasniegušas vismaz viena miljarda vērtību, vismaz trešdaļa klubu strādā ar zaudējumiem.

Pēc žurnāla “Forbes” aplēsēm trīs NHL komandas, Toronto “Maple Leafs”, Monreālas “Canadiens” un Ņujorkas “Rangers”, šogad ir vērtas vismaz vienu miljardu ASV dolāru. Jau devīto gadu pēc kārtas par līgas vērtīgāko vienību ir atzīta Toronto, kuras vērtība sasniedz 1.3 miljardus. Ņujorkas klubs esot 1.1 miljardu vērts, bet Monreālas vienība – precīzi vienu miljardu.

Šīm trim komandām arī gada laikā ir bijusi lielākie ieņēmumi un bruto peļņa. Vislielākie ieņēmumi ir “Rangers” komandai – 217 miljoni, bet bruto peļņa sasniedza 84.4 miljonus. Toronto ieņēma iepriekšējā gadā 190 miljonus, nopelnot 70.6, bet Monreāla tika pie 59.8 miljoniem peļņā un 187 miljonus lieli ieņēmumi.

Lielākais vērtības pieaugums šajā gadā tika fiksēts Ņujorkas “Islanders” - 54% un tagad viņi tiek vērtēti uz 300 miljoniem. Lielākais kritums tika fiksēts Floridas “Panthers”, kuri gada laikā zaudēja vairāk kā piekto daļu no savas vērtības, jeb, ja būsim precīzi, 21%.

Tieši Floridas komanda arī ir pati mazvērtīgākā šajā gadā, jo pēc ekspertu aplēsēm tās vērtība sasniedz vien 190 miljonus ASV dolāru. 200 miljonus ir vērta Kolumbusas “Blue Jackets”, bet Karolīnas “Hurricanes”, kuri ir trešie no beigām šajā sarakstā, esot 220 miljonus vērti.

Tāpat Floridas komanda gada laikā piedzīvoja vislielākos zaudējumus, kas sastādīja 15.6 miljonus ASV dolāru. Tāpat vairāk kā 10 miljonus lieli zaudējumi tika fiksēti Karolīnai (14.0) un Tampabejas “Lightning” (11.9). Šajā “Forbes” veidotajā apskatā ir arī redzams, ka vismaz 10 komandas, jeb trešā daļa no visām NHL vienībām, iepriekšējā sezonā strādāja ar zaudējumiem. Vēl sešām komandām bruto peļņa bija mazāka kā 10 miljoni ASV dolāru.

Interesanti, ka Bufalo “Sabres” komanda, kuru pārstāv Zemgus Girgensons, ir novērtēta uz 288 miljoniem un ir 23 vērtīgākā komanda līgā. Pagājušsezon tā ieņēmumos saņēma 103 miljonus, nopelnot 4.4 miljonus bruto peļņā.

Salīdzināšanot NHL komandu vērtības ar pārējo Ziemeļamerikas “lielo līgu” rādītājiem, jāsaka, ka, protams, NFL ir tālu priekšā visiem, jo 25 no 32 komandām ir vēras vismaz vienu miljardu, taču basketbolā un beisbolā šie rādītāji nav tik graujoši. NBA tādas arī ir trīs (“Knicks”, “Lakers”, “Bulls”), bet MLB – piecas.

Savukārt pēc bruto peļņas rādītājiem salīdzinot visas četras līgas, visvairāk komandu, kuras strādā ar zaudējumiem ir MLB, kur 11 no 30 komandām ir mīnusos, NBA tādas ir četras, bet NFL – viena. Pēc ieņēmumiem NHL ieņem pēdējo vietu šajā konkurencē, jo Ņujorkas komandas pieminētie 217 miljoni nevar konkurēt ar 560 miljoniem, ko ir ieņēmuši Dalasas “Cowboys” vai Ņujorkas “Yankees” 461 miljonu. NBA līderis šajā ziņā ir Losandželosas “Lakers” ar 295 miljoniem.

Izmantotie resursi:
Information for the World's Business Leaders -...
ESPN: The Worldwide Leader In Sports

     [+] [-]

, 2014-11-26 18:18, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Jā, vismaz man likās, ka tu piesējies, kad es saucu TRTD par veiksmīgāko KHL klubu, lai gan šāds raksturojums jau ir relatīvs attiecībā pret visām KHL šķūņu komandām, kur ir 20M€ algu budžets, bet ieejas biļetes maksā 50 centus.
Ja Miņina kunga virsraksts ir melīgs,neatbilstošs,tad tava caureja šeit jau uz psihozes pusi sāk vilkt.Dieva mājā principā nemēdz būt nekārtības.
Bet ja arī ir,vienmēr var pameklēt kur ir lielāka un uz tā fona svētlaimē stigt. Saucot savu nekārtību par kārtību

     [+] [-]

, 2014-11-26 18:23, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: un kāpēc ne?
Reku, beisbols ir starp TOP sporta veidiem Japānā, snūkers gana populārs Ķīnā, badmintons Nr1. Indonēzijā u.t.t.

Kaut kādā brīdī šie sporta veidi tur tika "ievazāti"... reku, piemēram, par hokeju Indijā - https://www.youtube.com/watch?v=wpa... - tajā reģionā tas ir īstens tautas sporta veids, neviens to tur mākslīgi nepopularizē...
tas ir pavisam mazs apvidus Indijas Himalajos, kur spēlē ledus hokeju.
Bet nordiskais ledus hokejs ir pilnīgi atšķirīgs no Indijā populārā lauka hokeja!
tie ir tikpat līdzīgi kā angļu (Eiropas) futbols un amerikāņu futbols.

  -1 [+] [-]

, 2014-11-26 18:32, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: es runāju par popularitāti nevis klubu cenām.
Klubu vērtība ir vistiešākajā veidā saistīta ar popularitāti.

Handbols ir lielā mērā amatieru sports tikai ar dažām profesionālām līgām, ko drīzāk var likt vienā kategorijā ar frīsbiju vai riņķa griešanu.

Ir jānošķir amatieru sporti, kurus spēlē bērni sporta nodarbībās, no skatītāju sporta veidiem, kas ir komerciāls produkts.

Handbolam tā profesionālā un komerciālā puse nu galīgi nav salīdzināma ar hokeja apmēriem.

     [+] [-]

, 2014-11-26 18:36, pirms 10 gadiem
pernambucano rakstīja: Kāds tur brīnums, kolhozs arī Afrikā ir kolhozs...nevienam jau tā Stelnija bundža īsti neinteresē izņemot kanādiešu aborigēnus...
nosauc kādu kontinentanālāslīgas klubu, kurš strādā ar peļņu, lūdzu

  +1 [+] [-]

, 2014-11-26 18:38, pirms 10 gadiem
Rodriguez 2 rakstīja: nosauc kādu kontinentanālāslīgas klubu, kurš strādā ar peļņu, lūdzu
Atver savas plašās ačeles,te tiek minēts NHL,tā kā nenovirzies un nenovirzi no tēmas.Un KHL nepastāv uz biznesa modeļa,tā kā tiem tas ir pupu mizas.
Savukārt ZA tas ir no svara.

  +2 [+] [-]

, 2014-11-26 18:42, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Atver savas plašās ačeles,te tiek minēts NHL,tā kā nenovirzies un nenovirzi no tēmas.Un KHL nepastāv uz biznesa modeļa,tā kā tiem tas ir pupu mizas.
Savukārt ZA tas ir no svara.
kolēģis pernambukans šeit pieminēja kolhozu, tātad, ne es viens novirzos no tēmas. loģiski, ka parašas klubi nespēj taisīt biznesu, jo viss turas uz puņķiem

     [+] [-]

, 2014-11-26 18:50, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Klubu vērtība ir vistiešākajā veidā saistīta ar popularitāti.

Handbols ir lielā mērā amatieru sports tikai ar dažām profesionālām līgām, ko drīzāk var likt vienā kategorijā ar frīsbiju vai riņķa griešanu.

Ir jānošķir amatieru sporti, kurus spēlē bērni sporta nodarbībās, no skatītāju sporta veidiem, kas ir komerciāls produkts.

Handbolam tā profesionālā un komerciālā puse nu galīgi nav salīdzināma ar hokeja apmēriem.
Klubu vērtība ir vistiešākajā veidā saistīta ar popularitāti. - nav taisnība. Popularitāti nosaka sekotāju/skatītāju skaits nevis kādas organizācijas.klubu peļņa

Handbols ir lielā mērā amatieru sports tikai ar dažām profesionālām līgām, ko drīzāk var likt vienā kategorijā ar frīsbiju vai riņķa griešanu. - kāda starpība amatieru vai profesionālais sports. Piemēram, ASV amatieru basketbols (NCAA) ir populārāks par NHL.
Handbolam tā profesionālā un komerciālā puse nu galīgi nav salīdzināma ar hokeja apmēriem. - nejauc popularitāti un komerciālo pusi, tās ir 2 dažādas lietas.

     [+] [-]

, 2014-11-26 18:52, pirms 10 gadiem
Argonauts rakstīja: tas ir pavisam mazs apvidus Indijas Himalajos, kur spēlē ledus hokeju.
Bet nordiskais ledus hokejs ir pilnīgi atšķirīgs no Indijā populārā lauka hokeja!
tie ir tikpat līdzīgi kā angļu (Eiropas) futbols un amerikāņu futbols.
tas bija piemērs, ka arī pie aziātiem ledus hokejs var kļūt populārs. Neaizmisrti, ka Indijā ir miljards iedzīvotāju, "mazs apvidus" parasti ir daudz apdzīvotāks par, piemēram, Latviju vai Somiju...

     [+] [-]

, 2014-11-26 19:14, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: Klubu vērtība ir vistiešākajā veidā saistīta ar popularitāti. - nav taisnība. Popularitāti nosaka sekotāju/skatītāju skaits nevis kādas organizācijas.klubu peļņa

Handbols ir lielā mērā amatieru sports tikai ar dažām profesionālām līgām, ko drīzāk var likt vienā kategorijā ar frīsbiju vai riņķa griešanu. - kāda starpība amatieru vai profesionālais sports. Piemēram, ASV amatieru basketbols (NCAA) ir populārāks par NHL.
Handbolam tā profesionālā un komerciālā puse nu galīgi nav salīdzināma ar hokeja apmēriem. - nejauc popularitāti un komerciālo pusi, tās ir 2 dažādas lietas.
Ja sporta veids ir populārs kā skatītāju sports ("spectator sport"), patērētājs par to ir gatavs maksāt. Līdz ar to popularitātei ir vistiešākā saistība ar to, cik attiecīgais sporta veids ir komerciāli veiksmīgs, kādas ir profesionālo sportistu algas un veiksmīgāko līgu ienākumi, utt.

Amatieru basketbols nav populārāks par NHL. Tas ir mīts, ko te basketbolistiem ļoti patīk pieminēt, ignorējot faktu, ka NCAA tās 3 divīziju sistēmā ir vairāk nekā 1000 komandas. Rēķināt visu savstarpējo spēļu apmeklētību un tad izdarīt secinājumus par līgas popularitāti ir absurdi. Vismaz man tā liekas.

Otra lieta - bez amerikāņu koledžu kultūras, kas iziet ārpus sporta, tur šādi rādītāji nebūtu.

Es nejaucu popularitāti no spēlētāju skaita viedokļa ar komerciālo pusi (skatītāju, patērētāju skaits), bet gan jau no sākuma lietoju jēdzienu "popularitāte" tieši kontekstā ar sportu kā preci.

Profesionālais sports pēc definīcijas ir komercializēts.

     [+] [-]

, 2014-11-26 19:21, pirms 10 gadiem
biedrs harļiks krūmos ielīdis ?

     [+] [-]

, 2014-11-26 19:23, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: tas bija piemērs, ka arī pie aziātiem ledus hokejs var kļūt populārs. Neaizmisrti, ka Indijā ir miljards iedzīvotāju, "mazs apvidus" parasti ir daudz apdzīvotāks par, piemēram, Latviju vai Somiju...
Kurā vietā tur hokejs (uz ledus) ir populārs? Ilgtermiņā, attīstītoties vietējai ekonomikai, tur var sākt veidoties kaut kādas komandas, jā, bet komandas ir arī Turcijā un Jaunzēlandē. Tas neko hokeja pasaulē nemaina.

Lai paceltu hokeju uz augsti organizētu, profesionālu līmeni, ir nepieciešamas mērķtiecīgas ilgtermiņa investīcijas daudzu miljonu apmērā.

     [+] [-]

, 2014-11-26 19:26, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Atver savas plašās ačeles,te tiek minēts NHL,tā kā nenovirzies un nenovirzi no tēmas.Un KHL nepastāv uz biznesa modeļa,tā kā tiem tas ir pupu mizas.
Savukārt ZA tas ir no svara.
Nu beeidz, Harļik!
Tu domā, ka tikai NHL peļņa ir ļoti svarīga? Ticu ka KHL arī grib būt naudas pārbagāta līga, bet vienkārši viņiem nesanāk tas bizness (nu izņemot SKA, kuri ir līgas, kā teikt mīluļi. Tiem laikam ir peļņa un viss mārketings ir labākais KHL).
Bet NHL ir labākā visos rādītājos.
Nu, tā tas vienkārši ir.

  +1 [+] [-]

, 2014-11-26 19:30, pirms 10 gadiem
Rodriguez 2 rakstīja: nosauc kādu kontinentanālāslīgas klubu, kurš strādā ar peļņu, lūdzu
Ja nemaldos raksts ir par jeņķu kolhozu, kurs brauc mīnusos, jo nevienam neinteresē! Tikko būs šāds raksts par KHL tā nosaukšu tev visu ko vien vēlēsies!

     [+] [-]

, 2014-11-26 19:32, pirms 10 gadiem
pernambucano rakstīja: Ja nemaldos raksts ir par jeņķu kolhozu, kurs brauc mīnusos, jo nevienam neinteresē! Tikko būs šāds raksts par KHL tā nosaukšu tev visu ko vien vēlēsies!
Bez SKA jau citu nebūs ko saukt!

  -1 [+] [-]

, 2014-11-26 19:40, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Bez SKA jau citu nebūs ko saukt!
SKA ir masīvos mīnusos.

     [+] [-]

, 2014-11-26 19:48, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: SKA ir masīvos mīnusos.
Nopietni?
Nu, tad jau nekas nebūs viņam jāsauc.

     [+] [-]

, 2014-11-26 19:54, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Ja sporta veids ir populārs kā skatītāju sports ("spectator sport"), patērētājs par to ir gatavs maksāt. Līdz ar to popularitātei ir vistiešākā saistība ar to, cik attiecīgais sporta veids ir komerciāli veiksmīgs, kādas ir profesionālo sportistu algas un veiksmīgāko līgu ienākumi, utt.

Amatieru basketbols nav populārāks par NHL. Tas ir mīts, ko te basketbolistiem ļoti patīk pieminēt, ignorējot faktu, ka NCAA tās 3 divīziju sistēmā ir vairāk nekā 1000 komandas. Rēķināt visu savstarpējo spēļu apmeklētību un tad izdarīt secinājumus par līgas popularitāti ir absurdi. Vismaz man tā liekas.

Otra lieta - bez amerikāņu koledžu kultūras, kas iziet ārpus sporta, tur šādi rādītāji nebūtu.

Es nejaucu popularitāti no spēlētāju skaita viedokļa ar komerciālo pusi (skatītāju, patērētāju skaits), bet gan jau no sākuma lietoju jēdzienu "popularitāte" tieši kontekstā ar sportu kā preci.

Profesionālais sports pēc definīcijas ir komercializēts.
NCAA čempionāta (ja mēs runājam tieši par NCAA čempionātu) vidējais apmeklējums ir 22+ tūkstoši skatītāju. NHL šīs sezonas labākais apmeklējums 21.5.

Tāpat, ja mēs paņemam TOP 30 NCAA komandas un apskatamies reg. sezonas apmeklējumu salīdzinoši pret NHL, tad basketbolisti ir priekšā tāpat.

Savukārt ja ņem NHL max un min skatītāju skaitu, tad NCAA šādās robežās ir 48 komandas.

Nevajag izdomāt šaubīgus argumentus par trim divīzijām utt. Ja noliek NHL komandas pret NCAA 30 vadošajām komandām (pret vadošajām un nevis kādām citām tāpēc, ka arī NHL ir 30 nosacīti labākās hokeja komandas tirgū), rezultāti nav par labu hokejam.

P.S. Es nemaz nerunāju par NCAA futbolu, kas, protams, NHL sit lupatās.

     [+] [-]

, 2014-11-26 21:47, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: NCAA čempionāta (ja mēs runājam tieši par NCAA čempionātu) vidējais apmeklējums ir 22+ tūkstoši skatītāju. NHL šīs sezonas labākais apmeklējums 21.5.

Tāpat, ja mēs paņemam TOP 30 NCAA komandas un apskatamies reg. sezonas apmeklējumu salīdzinoši pret NHL, tad basketbolisti ir priekšā tāpat.

Savukārt ja ņem NHL max un min skatītāju skaitu, tad NCAA šādās robežās ir 48 komandas.

Nevajag izdomāt šaubīgus argumentus par trim divīzijām utt. Ja noliek NHL komandas pret NCAA 30 vadošajām komandām (pret vadošajām un nevis kādām citām tāpēc, ka arī NHL ir 30 nosacīti labākās hokeja komandas tirgū), rezultāti nav par labu hokejam.

P.S. Es nemaz nerunāju par NCAA futbolu, kas, protams, NHL sit lupatās.
Vidējais apmeklējums? Kā var salīdzināt vidējo apmeklētību kā vienīgo indikatoru, ja abu līgu struktūras ir pilnīgi atšķirīgas?

Ir jāņem vērā vidējā apmeklētība, kopējā apmeklētība, kā arī tu aizmirsti par pašu svarīgāko - TV auditoriju.

Koledžu kultūras dēļ uzpūsti apmeklētības rādītāji pamatīgi jauc gaisu, ja mēs te sākam runāt par šaubīgiem argumentiem.

Gan pēc kopējās apmeklētības, gan TV auditorijas koledžu basketbols ļoti pamatīgi atpaliek no NHL un patiesībā ir aptuveni līmenī ar AHL (apmeklētība zem 8 miljoniem top 30 komandām).

Savukārt vienīgā nopietnā TV auditorija koledžu basketbolam ir Marta trakuma laikā.

Ja Latvijas hokeja čempī sarīkotu turnīru ar 4 spēlēm Mežaparka stadionā un uztaisītu kaut kādu Eiropas rekordu ar reklāmas palīdzību, tad mēs būtu populārāki par NHL? Diez vai.

Līdz ar to koledžu basketbols pilnīgi noteikti nekādā veidā nav populārāks par NHL. Bilde mainās tikai tad, ja skaita kopā simtiem komandas vai arī par atskaites punktu ņem nelielu spēļu skaitu, kas nav reprezentatīvs lielums. Spēļu skaitam palielinoties, attiecīgi samazinātos vidējā apmeklētība.

     [+] [-]

, 2014-11-26 21:55, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Ja sporta veids ir populārs kā skatītāju sports ("spectator sport"), patērētājs par to ir gatavs maksāt. Līdz ar to popularitātei ir vistiešākā saistība ar to, cik attiecīgais sporta veids ir komerciāli veiksmīgs, kādas ir profesionālo sportistu algas un veiksmīgāko līgu ienākumi, utt.

Amatieru basketbols nav populārāks par NHL. Tas ir mīts, ko te basketbolistiem ļoti patīk pieminēt, ignorējot faktu, ka NCAA tās 3 divīziju sistēmā ir vairāk nekā 1000 komandas. Rēķināt visu savstarpējo spēļu apmeklētību un tad izdarīt secinājumus par līgas popularitāti ir absurdi. Vismaz man tā liekas.

Otra lieta - bez amerikāņu koledžu kultūras, kas iziet ārpus sporta, tur šādi rādītāji nebūtu.

Es nejaucu popularitāti no spēlētāju skaita viedokļa ar komerciālo pusi (skatītāju, patērētāju skaits), bet gan jau no sākuma lietoju jēdzienu "popularitāte" tieši kontekstā ar sportu kā preci.

Profesionālais sports pēc definīcijas ir komercializēts.
Juris precīzi Tev atbildēja par NCAA. Pats redzi, ka diezgan auzās iebrauci.

Tāpat arī par visu pārējo. Tu vēl joprojām neesi apjautis, ka piemēram, Eiropas LIELĀKAJAI iedzīvotāju daļai hokejs ir visai sveša lieta (un es nemaz nerunāju par pārējiem kontinentiem, izņemot ZAmeriku).

Lai mana runāšana par handbolu neizklausītos pēc tukšas iršanas - te drusku cipari: Team handball audiences .
Un te par TV auditorijām: Handball’s popularity – Spain saw benefits from... .

p.s. absolūti neesmu handbola fans

     [+] [-]

, 2014-11-26 22:13, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Vidējais apmeklējums? Kā var salīdzināt vidējo apmeklētību kā vienīgo indikatoru, ja abu līgu struktūras ir pilnīgi atšķirīgas?

Ir jāņem vērā vidējā apmeklētība, kopējā apmeklētība, kā arī tu aizmirsti par pašu svarīgāko - TV auditoriju.

Koledžu kultūras dēļ uzpūsti apmeklētības rādītāji pamatīgi jauc gaisu, ja mēs te sākam runāt par šaubīgiem argumentiem.

Gan pēc kopējās apmeklētības, gan TV auditorijas koledžu basketbols ļoti pamatīgi atpaliek no NHL un patiesībā ir aptuveni līmenī ar AHL (apmeklētība zem 8 miljoniem top 30 komandām).

Savukārt vienīgā nopietnā TV auditorija koledžu basketbolam ir Marta trakuma laikā.

Ja Latvijas hokeja čempī sarīkotu turnīru ar 4 spēlēm Mežaparka stadionā un uztaisītu kaut kādu Eiropas rekordu ar reklāmas palīdzību, tad mēs būtu populārāki par NHL? Diez vai.

Līdz ar to koledžu basketbols pilnīgi noteikti nekādā veidā nav populārāks par NHL. Bilde mainās tikai tad, ja skaita kopā simtiem komandas vai arī par atskaites punktu ņem nelielu spēļu skaitu, kas nav reprezentatīvs lielums. Spēļu skaitam palielinoties, attiecīgi samazinātos vidējā apmeklētība.
No sākuma, kad runājam par 3 NCAA divīzijām, tad tur viss ir švaki, jo daudz komandu utt., tāpēc apmeklējums ir augsts. Bet tad apmetam kažoku otrādi un sākam par kopējo apmeklējumu... interesanti, ļoti interesanti.

Vidējā apmeklētība ir tā, kas šajā gadījumā izsaka daudz vairāk, jo abiem čempionātiem IR DAŽĀDS SPĒĻU SKAITS.

AHL sezonā ir 75 mači, NHL - 82, bet NCAA pirmās divīzijas turnīrā ir ap 35 (kā kurai komandai). Protams, ka kopējais skatītāju skaits būs lielāks hokejam, jo tur arī spēļu ir 2x vairāk.

Analoģijās: absolūtos skaitļos uz MLB atnāk 4.35 reizes vairāk cilvēku nekā uz NFL. Secinājums - MLB IR MEGAKRUTS ČEMPIONĀTS, KURŠ VISPĀR IR NEZ KĀDS TUR... tikai vidēji uz pašu vismazāk apmeklēto NFL komandu sezonā atnāk par gandrīz 50% vairāk (vidēji mačā) skatītāju nekā uz pašu apmeklētāko MLB komandu.

Nevajag salīdzināt nesalīdzināmas lietas, ar cerību, ka kāds nepamanīs vai nez ko tur vēl.

Par koledžu kultūru. Pirms šīs sezonas bija vairākos Ziemeļamerikas medijos raksti no sērijas - kāpēc koledžu komandu mačus neapmeklē/nevar atļauties apmeklēt paši studenti? Nevajag domāt, ka tur sadzen nabaga studentiņus, lai būtu pilnas tribīnes un lai viņi ieskaiti kādā priekšmetā dabūtu. Viņi iet paši, turklāt MAKSĀ PAR TO NAUDU.

Ja gribi TV, tad var TV. Pagājušā gada NHL finālsērijas skatītāko maču skatījās 6.4 miljoni cilvēku, NCAA čempionāta skatītāko maču vēroja 16.3 miljoni skatītāju.

     [+] [-]

, 2014-11-26 22:48, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: Juris precīzi Tev atbildēja par NCAA. Pats redzi, ka diezgan auzās iebrauci.

Tāpat arī par visu pārējo. Tu vēl joprojām neesi apjautis, ka piemēram, Eiropas LIELĀKAJAI iedzīvotāju daļai hokejs ir visai sveša lieta (un es nemaz nerunāju par pārējiem kontinentiem, izņemot ZAmeriku).

Lai mana runāšana par handbolu neizklausītos pēc tukšas iršanas - te drusku cipari: Team handball audiences .
Un te par TV auditorijām: Handball’s popularity – Spain saw benefits from... .

p.s. absolūti neesmu handbola fans
Par NCAA jau atbildēju - Juris intelektuāli negodīgi manipulē ar atsevišķiem (respektīvi, vienīgajiem) statistikas rādītājiem, kur NCAA ir priekšā NHL, bet ignorē visu pārējo, kas skaidri norāda uz to, ka NHL ir vairāk nekā *trīs reizes* populārāks par NCAA koledžu basketbolu.

Auzās iebrauci tu, salīdzinot 1000+ komandu koledžu sistēmu ar 30 komandu profesionālu līgu.

Tu ar tiem handbola skaitļiem tikai pierādīji manis teikto. Tur pasaules čempja izšķirošos mačus handbola lielvalstī Spānijā skatās tikpat, cik hokeju Latvijas teritorijā. Absolūtos skaitļos.

     [+] [-]

, 2014-11-26 23:01, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Par NCAA jau atbildēju - Juris intelektuāli negodīgi manipulē ar atsevišķiem (respektīvi, vienīgajiem) statistikas rādītājiem, kur NCAA ir priekšā NHL, bet ignorē visu pārējo, kas skaidri norāda uz to, ka NHL ir vairāk nekā *trīs reizes* populārāks par NCAA koledžu basketbolu.

Auzās iebrauci tu, salīdzinot 1000+ komandu koledžu sistēmu ar 30 komandu profesionālu līgu.

Tu ar tiem handbola skaitļiem tikai pierādīji manis teikto. Tur pasaules čempja izšķirošos mačus handbola lielvalstī Spānijā skatās tikpat, cik hokeju Latvijas teritorijā. Absolūtos skaitļos.
Juris ļoti korekti Tevi nolika pie vietas. Ja Tu to neatzīsti, paskaties spogulī un pameklē āzi. Jura argumanti ir vairāk kā pārliecinoši, no Tavas puses pretī ir tikai tukšs bla-bla-bla bez jebkāda seguma.

Nu, ja paņemtu Eiropas hokeja ciparus pretī handbolam, tad nekas spožāk tur nebūtu. Piemēram, zini cik Krievijā skatījās pagājušā Gagarina kausa finālspēles? atbildēšu: +/- 2,5 mlj.

     [+] [-]

, 2014-11-26 23:07, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: No sākuma, kad runājam par 3 NCAA divīzijām, tad tur viss ir švaki, jo daudz komandu utt., tāpēc apmeklējums ir augsts. Bet tad apmetam kažoku otrādi un sākam par kopējo apmeklējumu... interesanti, ļoti interesanti.

Vidējā apmeklētība ir tā, kas šajā gadījumā izsaka daudz vairāk, jo abiem čempionātiem IR DAŽĀDS SPĒĻU SKAITS.

AHL sezonā ir 75 mači, NHL - 82, bet NCAA pirmās divīzijas turnīrā ir ap 35 (kā kurai komandai). Protams, ka kopējais skatītāju skaits būs lielāks hokejam, jo tur arī spēļu ir 2x vairāk.

Analoģijās: absolūtos skaitļos uz MLB atnāk 4.35 reizes vairāk cilvēku nekā uz NFL. Secinājums - MLB IR MEGAKRUTS ČEMPIONĀTS, KURŠ VISPĀR IR NEZ KĀDS TUR... tikai vidēji uz pašu vismazāk apmeklēto NFL komandu sezonā atnāk par gandrīz 50% vairāk (vidēji mačā) skatītāju nekā uz pašu apmeklētāko MLB komandu.

Nevajag salīdzināt nesalīdzināmas lietas, ar cerību, ka kāds nepamanīs vai nez ko tur vēl.

Par koledžu kultūru. Pirms šīs sezonas bija vairākos Ziemeļamerikas medijos raksti no sērijas - kāpēc koledžu komandu mačus neapmeklē/nevar atļauties apmeklēt paši studenti? Nevajag domāt, ka tur sadzen nabaga studentiņus, lai būtu pilnas tribīnes un lai viņi ieskaiti kādā priekšmetā dabūtu. Viņi iet paši, turklāt MAKSĀ PAR TO NAUDU.

Ja gribi TV, tad var TV. Pagājušā gada NHL finālsērijas skatītāko maču skatījās 6.4 miljoni cilvēku, NCAA čempionāta skatītāko maču vēroja 16.3 miljoni skatītāju.
Vai tiešām ir tik grūti saprast, ka nav iespējams salīdzināt pilnīgi atšķirīgas līgu struktūras pēc viena radītāja?

Kā var salīdzināt 1000+ komandu kopējo apmeklētību ar 30 NHL komandām?

Ja gribam salīdzināt 1:1, tad izmantojam loģiku un izmainām komandu skaitu, kuru apskatīsim.

Es ņēmu top 30 NCAA top divīzijas komandas. Rezultāts ir tāds, ka NHL skatās vairāk nekā 3x lielāka auditorija.

Kur es tev metu kažoku uz otru pusi? Es vienkārši veicu loģiskus secinājumus.

Ja komandas kopējais spēļu skaits sezonā ir 10 spēles, tad vidējais apmeklējums būs augstāks nekā tad, ja spēļu skaits sezonā ir 40 spēles.

Augstāka spēļu koncentrācija un īsāks pīķa uzmanības periods = augstāki maksimālie rādītāji relatīvi pret, piemēram, NHL izslēgšanas spēlēm, kas nozīmē, ka tikai pēc pīķa TV auditorijas spriest par NHL popularitāti ir nepareizi.

PČ hokejā arī TV mēdz būt lielāki cipari par Stenlija kausu. Vai tas nozīmē, ka PČ>NHL? Diez vai.

Pilnībā piekrītu, ka nevajag salīdzināt nesalīdzināmas lietas. Kādēļ tad tu ar to nodarbojies?

     [+] [-]

, 2014-11-26 23:11, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: Juris ļoti korekti Tevi nolika pie vietas. Ja Tu to neatzīsti, paskaties spogulī un pameklē āzi. Jura argumanti ir vairāk kā pārliecinoši, no Tavas puses pretī ir tikai tukšs bla-bla-bla bez jebkāda seguma.

Nu, ja paņemtu Eiropas hokeja ciparus pretī handbolam, tad nekas spožāk tur nebūtu. Piemēram, zini cik Krievijā skatījās pagājušā Gagarina kausa finālspēles? atbildēšu: +/- 2,5 mlj.
Kur viņš mani nolika pie vietas?

NHL pēc visiem rādītājiem (vidējais skatītāju skaits, kopējais skatītāju skaits, TV auditorija, arī kopējā līgumu summa ar nacionālajām+reģionālajām TV kompānijām) ir priekšā NCAA basketbolam.

     [+] [-]

, 2014-11-26 23:17, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Vai tiešām ir tik grūti saprast, ka nav iespējams salīdzināt pilnīgi atšķirīgas līgu struktūras pēc viena radītāja?

Kā var salīdzināt 1000+ komandu kopējo apmeklētību ar 30 NHL komandām?

Ja gribam salīdzināt 1:1, tad izmantojam loģiku un izmainām komandu skaitu, kuru apskatīsim.

Es ņēmu top 30 NCAA top divīzijas komandas. Rezultāts ir tāds, ka NHL skatās vairāk nekā 3x lielāka auditorija.

Kur es tev metu kažoku uz otru pusi? Es vienkārši veicu loģiskus secinājumus.

Ja komandas kopējais spēļu skaits sezonā ir 10 spēles, tad vidējais apmeklējums būs augstāks nekā tad, ja spēļu skaits sezonā ir 40 spēles.

Augstāka spēļu koncentrācija un īsāks pīķa uzmanības periods = augstāki maksimālie rādītāji relatīvi pret, piemēram, NHL izslēgšanas spēlēm, kas nozīmē, ka tikai pēc pīķa TV auditorijas spriest par NHL popularitāti ir nepareizi.

PČ hokejā arī TV mēdz būt lielāki cipari par Stenlija kausu. Vai tas nozīmē, ka PČ>NHL? Diez vai.

Pilnībā piekrītu, ka nevajag salīdzināt nesalīdzināmas lietas. Kādēļ tad tu ar to nodarbojies?
Nezinu ko Tu tagad gribi pierādīt, bet Tavi argumenti kārtējo reizi ir auzās:
Kā var salīdzināt 1000+ komandu kopējo apmeklētību ar 30 NHL komandām? - da kāda starpība, cik komandas? Ja komandu ir vairāk, tas jau vien norāda uz to, ka pasākums ir krietni populārāks, jo, visticamāk (kas tā arī ir - kā rāda Jura minētie cipari), sekotāju skaits arī būs lielāks.

Es ņēmu top 30 NCAA top divīzijas komandas. - gaužām bezjēdzīga pieeja kaut ko mākslīgi nodalot. Var redzēt, ka par statistiku un pētījumiem Tev saprašana ir nu ļoooooti virspusēja.

Augstāka spēļu koncentrācija un īsāks pīķa uzmanības periods = augstāki maksimālie rādītāji relatīvi pret, piemēram, NHL izslēgšanas spēlēm, kas nozīmē, ka tikai pēc pīķa TV auditorijas spriest par NHL popularitāti ir nepareizi. - vēl dziļākās auzās aizbrauci...

PČ hokejā arī TV mēdz būt lielāki cipari par Stenlija kausu. Vai tas nozīmē, ka PČ>NHL? - nav bijusi interese kaut ko salīdzināt, bet kāpēc gan ne? Piekrīti, ka vidējam latvietim parastajam (tāpat arī krievam, zviedram, somam) tas pasākums (Stenlija vāze) ir stipri pie vienas vietas (ja vien tur nespēlē Zemgus vai vēl kāds vietējais mega stārs a la Jāgrs)

     [+] [-]

, 2014-11-26 23:20, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Kur viņš mani nolika pie vietas?

NHL pēc visiem rādītājiem (vidējais skatītāju skaits, kopējais skatītāju skaits, TV auditorija, arī kopējā līgumu summa ar nacionālajām+reģionālajām TV kompānijām) ir priekšā NCAA basketbolam.
par to Tu detaļās vari diskutēt ar tālāk ar Juri.

tik tā arī nesapratu pričom te kopējā līgumu summa? Dolārs pats par sevi vēl auditoriju nenopērk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-11-26 23:28, pirms 10 gadiem
Melissa rakstīja: Nu te tie salīdzinājumi ir pilnīgs sviests. Jebkuram ir skaidrs, ka KHL ir tikai pakaļdarinājums, tur tas velosipēds nav izgudrots.
Te patiesībā dažos komentāros ir vairāk politika, nevis objektivitāte un neviens man neieskaidros pretējo.
nemaisies te kā sū.ds pa āliņģi - neviens te par KHL nerunā. Ne tajā topikā trāpīji.

     [+] [-]

, 2014-11-26 23:53, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Vai tiešām ir tik grūti saprast, ka nav iespējams salīdzināt pilnīgi atšķirīgas līgu struktūras pēc viena radītāja?

Kā var salīdzināt 1000+ komandu kopējo apmeklētību ar 30 NHL komandām?

Ja gribam salīdzināt 1:1, tad izmantojam loģiku un izmainām komandu skaitu, kuru apskatīsim.

Es ņēmu top 30 NCAA top divīzijas komandas. Rezultāts ir tāds, ka NHL skatās vairāk nekā 3x lielāka auditorija.

Kur es tev metu kažoku uz otru pusi? Es vienkārši veicu loģiskus secinājumus.

Ja komandas kopējais spēļu skaits sezonā ir 10 spēles, tad vidējais apmeklējums būs augstāks nekā tad, ja spēļu skaits sezonā ir 40 spēles.

Augstāka spēļu koncentrācija un īsāks pīķa uzmanības periods = augstāki maksimālie rādītāji relatīvi pret, piemēram, NHL izslēgšanas spēlēm, kas nozīmē, ka tikai pēc pīķa TV auditorijas spriest par NHL popularitāti ir nepareizi.

PČ hokejā arī TV mēdz būt lielāki cipari par Stenlija kausu. Vai tas nozīmē, ka PČ>NHL? Diez vai.

Pilnībā piekrītu, ka nevajag salīdzināt nesalīdzināmas lietas. Kādēļ tad tu ar to nodarbojies?
Komandu skaitu samazināji, a spēļu skaits ir ok? Nekas, ka 2.3x lielāks spēļu skaits hokejam?

Līdz ar to arī absolūtie auditorijas rādītāji ir lielāki. Nu es nez, man tas liekas metodoloģiski neprecīzi, taču ja jau tev ir vien sev saprotami rādītāji, tad labi.

Par TV - nac. TV līgumi NCAA čempionātam (nevis NCAA atļautiem augstāko mācību iestāžu basketbola turnīriem) ir lielāki. Pat ar visu to, ka NHK no Kanādas saņem 2x lielāku naudu nekā no ASV. (NCAA attiecīgi iekš CAN gan nav tik naudīgi).
Un te es piebildīšu - ar visu to, ka spēļu skaits basketbolistiem ir mazāks, kas automātiski nozīmē, ka mazāk iespēju ir viņus rādīt pa TV un šajā laikā likt reklāmas.

Tieši tāpēc ir vidējie rādītāji. Tie, savukārt, kā NCAA čempionāta, tā pirmās divīzijas TOP30 komandām ir labāki nekā NHL 30 vienībām.

Par TV reitingiem, ja nepatīk tie rādītāji ir citi - NHL play-off turnīra kopējie TV reitingi bija 7.12 reizes mazāki nekā NCAA čempionātam (kas pēc būtības ir divi līdzīgi turnīri). Vai arī tagad tu mēģināsi stāstīt, ka visā pasaulē pieņemta metodoloģija nav gana laba?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-11-27 10:28, pirms 10 gadiem
kapitālisti, tā mētājoties ar līgumu summām spēlētāju līgumos, kā var cerēt uz peļņu
lielākai daļai īpašnieku liekie dolāri gan plēš kabatas un banku kontus, tāpēc tas tā, sīkums
cerams nav sapelnīti, maksājot minimālo algu saviem vergiem

     [+] [-]

, 2014-11-27 15:45, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: Nezinu ko Tu tagad gribi pierādīt, bet Tavi argumenti kārtējo reizi ir auzās:
da kāda starpība, cik komandas? Ja komandu ir vairāk, tas jau vien norāda uz to, ka pasākums ir krietni populārāks, jo, visticamāk (kas tā arī ir - kā rāda Jura minētie cipari), sekotāju skaits arī būs lielāks.
gaužām bezjēdzīga pieeja kaut ko mākslīgi nodalot. Var redzēt, ka par statistiku un pētījumiem Tev saprašana ir nu ļoooooti virspusēja.
vēl dziļākās auzās aizbrauci...

nav bijusi interese kaut ko salīdzināt, bet kāpēc gan ne? Piekrīti, ka vidējam latvietim parastajam (tāpat arī krievam, zviedram, somam) tas pasākums (Stenlija vāze) ir stipri pie vienas vietas (ja vien tur nespēlē Zemgus vai vēl kāds vietējais mega stārs a la Jāgrs)
Tev ir tāda interesanta diskusiju kultūra. Pasaki "aizbrauci auzās" un pārej pie mana nākamā argumenta, it kā būtu atspēkojis kaut vienu manu vārdu.

Sekotāju skaits NCAA basketbolam nav lielāks par sekotāju skaitu NHL. Tas ir mazāks un turklāt ievērojami mazāks.

NCAA ir priekšā NHL tikai pēc viena rādītāja: kopējā apmeklētāju skaita tribīnēs, skaitot kopā 345 komandas, kas spēlē I divīzijā.

     [+] [-]

, 2014-11-27 15:46, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: par to Tu detaļās vari diskutēt ar tālāk ar Juri.

tik tā arī nesapratu pričom te kopējā līgumu summa? Dolārs pats par sevi vēl auditoriju nenopērk.
NHL ir priekšā gan pēc auditorijas, gan līgumu summas.

     [+] [-]

, 2014-11-27 16:06, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Komandu skaitu samazināji, a spēļu skaits ir ok? Nekas, ka 2.3x lielāks spēļu skaits hokejam?

Līdz ar to arī absolūtie auditorijas rādītāji ir lielāki. Nu es nez, man tas liekas metodoloģiski neprecīzi, taču ja jau tev ir vien sev saprotami rādītāji, tad labi.

Par TV - nac. TV līgumi NCAA čempionātam (nevis NCAA atļautiem augstāko mācību iestāžu basketbola turnīriem) ir lielāki. Pat ar visu to, ka NHK no Kanādas saņem 2x lielāku naudu nekā no ASV. (NCAA attiecīgi iekš CAN gan nav tik naudīgi).
Un te es piebildīšu - ar visu to, ka spēļu skaits basketbolistiem ir mazāks, kas automātiski nozīmē, ka mazāk iespēju ir viņus rādīt pa TV un šajā laikā likt reklāmas.

Tieši tāpēc ir vidējie rādītāji. Tie, savukārt, kā NCAA čempionāta, tā pirmās divīzijas TOP30 komandām ir labāki nekā NHL 30 vienībām.

Par TV reitingiem, ja nepatīk tie rādītāji ir citi - NHL play-off turnīra kopējie TV reitingi bija 7.12 reizes mazāki nekā NCAA čempionātam (kas pēc būtības ir divi līdzīgi turnīri). Vai arī tagad tu mēģināsi stāstīt, ka visā pasaulē pieņemta metodoloģija nav gana laba?
Samazinot komandu skaitu un *pielāgojot apmeklētību pēc spēļu skaita*, vidējā apmeklētība tik un tā ir augstāka NHL. 17+ tūkstoši skatītāju pret 15+ tūkstošiem skatītāju NCAA.

NCAA ir viens atsevišķs lielākais līgums, taču NHL to līgumu skaits ir lielāks - nauda nacionālā līmenī sadalās pa Kanādu+ASV UN sadalās arī caur reģionālajām kompānijām, kurām ir tiesības translēt savu komandu spēles (tur tas diapazons ir aptuveni no 20 miljoniem līdz 60 miljoniem par sezonu).

NCAA spēļu skaits ir mazāks, taču NCAA specifikas dēļ tur nacionāla uzmanība vērā ņemamā apmērā pēc būtības ir tikai Marta trakuma laikā.

Ja tu iesaki ņemt vērā visas 345 komandas, bet neuzskati, ka komandu skaitu samazināšana ir derīgs arguments, tad jautājums, kāpēc būtu jāignorē kaut kādas NHL spēles?

Par vidējiem rādītājiem saku vēlreiz: tie ir lielāki NHL.

Marta trakuma laikā TV rādītāji ir lielāki nekā kaut kādā atsevišķā NHL nogrieznī, jā, taču popularitātes mēraukla, manuprāt, ir kopējā auditorija, nevis pīķa auditorija īsā laika nogrieznī.