Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Par ko sēdēja Kovaļčuks?

Juris Miņins
Juris Miņins

Par ko sēdēja Kovaļčuks?
Iļja Kovaļčuks
Foto: AP/Scanpix

Pagājušajā nedēļas nogalē Nacionālajā hokeja līgā (NHL)izraisījās neliels skandāliņš sakarā ar Ņūdžersijas "Devils" treneru lēmumu mačam pret Bufalo "Sabres" nepieteikt Iļju Kovaļčuku. Šonakt, t.i., nākamajā "Devils" mačā viņš jau piedalījās, taču jautājums apliek atklāts – kāpēc Kovaļčuks tika nosēdināts malā?

Tiem kas 23.oktobrī bija nodomājuši vērot Bufalo "Sabres" – Ņūdžersijas "Devils" spēli varēja rasties viegls šoks, jo malā tika nosēdināts Iļja Kovaļčuks, viens no pēclokauta ēras labākajiem uzbrucējiem un arī viens no aizvadītās vasaras apspriestākajiem brīvajiem aģentiem. Vēl dīvaināku šo situāciju padarīja tas, ka Kovaļčuka vietā tika ielikts no AHL izsauktais Aleksandrs Vasjunovs. Beigu beigās Ņūdžersijas hokejisti tāpat kapitulēja "Sabres" priekšā - 1:6.

Uzreiz tika izstrādātas vairākas versijas kāpēc tā ir noticis – tika pieļauts, ka Kovaļčuks ir guvis savainojumu vai arī viņam ir kādas personiskas problēmas, taču pēc spēles, komentējot radušos situāciju, Ņūdžersijas "Devils" galvenais treneris Džons Maklīns bija lakonisks: "Es ar viņu runāju un viņš pats ļoti labi zina par ko tika atstādināts. Tas bija mans lēmums." Šāds komentārs, protams, vismaz daļēji atklāja patiesos iemeslus kāpēc Kovi pret "Sabres" nespēlēja.

Proti, lai arī Kovaļčuks ir dalītajā pirmajā vietā starp komandas rezultatīvākajiem hokejistiem, viņa punktu guvums bija ļoti nevienmērīgs, jo līdz vakardienai septiņos NHL regulārās sezonas mačos pie punktiem viņš tika vien trijos, pie tam pēdējos divos mačos Tverā dzimušais spēlētājs laukumu pameta bez punktiem. Jā, kopumā viņa kontā bija pieci (2+3) rezultativitātes punkti, taču komandai, kura, atgādināsim, ir pēdējā vietā Austrumu konferencē, no tā bija mazs labums.

Visdrīzāk, treneris vēlējās "sapurināt" komandas uzbrukuma zvaigzni, kas nav nekas neparasts un nepierasts. Pie tam, kas svarīgi, viņam, tas arī izdevās, jo šonakt, t.i., pēc atgriešanās komandā, Kovaļčuks uzreiz guva vārtus, tiesa "Devils" vienība vienalga piekāpās saviem kaimiņiem, Ņujorkas "Rangers" (1:3).

Situācijas galvenā "problēma", kas parastu darba situāciju pārvērta sensācijā, ir Iļjas Kovaļčuka šovasar ne bez problēmām noslēgtais 15 gadus ilgais un 100 miljonus vērtais līgums. Protams, tas viss liekas aizdomīgi, ka viens no visdārgākajiem spēlētājiem līgā "sēž uz bankas", taču jāatceras, ka arī viņš ir parasts hokejists, kura sniegumā ir kāpumi un kritumi.

Kas attiecas uz "Devils" kā komandas problēmām, tad tās ir daudz plašākas nekā viena Kovaļčuka "iedarbināšana". Komanda spēlē mazrezultatīvi (sliktākais uzbrukums līgā, vidēji spēlē gūst tikai 1.67 vārtus), viņiem ir problēmas ar aizsardzību (tieši to pašu aizsardzību ar ko komanda vēl ne tik sen bija slavena) un arī Martins Brodērs vairs nav tas spēlētājs, kurš vienatnē varētu "izvilkt" komandu.
"Velniem" šī sezona varētu izvērsties par īstu elli.

Vai Iļjas Kovaļčuka nosēdināšana rezervē bija pamatota?

  • 190

  • 67

  • 147


  +6 [+] [-]

, 2010-10-25 14:35, pirms 14 gadiem
Es domāju, ka Kovaļčuks tagad sēž un gaida, kad kāds rokā uzmauks SC gredzenu. Viņš aizmirst, ka arī Devils sastāvā tas ir JĀIZCĪNA!

  +1 [+] [-]

, 2010-10-25 14:42, pirms 14 gadiem
Kopš pievienojās H. Tallinders un A. Volchenkovs kuri ir izteikti stay at home tipa aizsargi, devils aizsardzība pavērsusies uz slikto pusi, palikusi sliktākā līgā. Un Brodērs arī citējot kādu lietotāju no SC "Brodērs vai nu spēlē ļoti sūdīgi vai nu sausā"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-10-25 14:51, pirms 14 gadiem
Varu pateikt vienu nejau Kovis viens ir vainīgs pie Devils problēmām, vienkārši komandai nejiet, nevienam nevaicas uzbrukumā, tas ir dīvaini, vērojot Devils spēli visu viņi dfara pareizi, kombinējas, atri pāriet uzbrukumā , veido ļoti bīstamus uzbrukumus, bet pašā beigu fāzē pietrūkst sportiskās veiksmes lai gūtu vārtus, un tā ir katram Devils spēlētājam, es nezzz domāju ka Devils spēle aizies, cik tad var neveikties vienai komandai , jo pēc uzvārdiem spriežot sastāvs Devils komandai ir vairāk kā iespaidīgs un ticu ka Devils šogad vēl parādīs velnu visiem

  +1 [+] [-]

, 2010-10-25 14:53, pirms 14 gadiem
Henrik_ Zetterberg rakstīja: Varu pateikt vienu nejau Kovis viens ir vainīgs pie Devils problēmām, vienkārši komandai nejiet, nevienam nevaicas uzbrukumā, tas ir dīvaini, vērojot Devils spēli visu viņi dfara pareizi, kombinējas, atri pāriet uzbrukumā , veido ļoti bīstamus uzbrukumus, bet pašā beigu fāzē pietrūkst sportiskās veiksmes lai gūtu vārtus, un tā ir katram Devils spēlētājam, es nezzz domāju ka Devils spēle aizies, cik tad var neveikties vienai komandai , jo pēc uzvārdiem spriežot sastāvs Devils komandai ir vairāk kā iespaidīgs un ticu ka Devils šogad vēl parādīs velnu visiem
Komandai visticamāk būs lūzuma punkts un tad spēle ies kā no rokas!
PS. Esmu diezgan pārliecināts, ka play-off viņi iekļūs

     [+] [-]

, 2010-10-25 15:05, pirms 14 gadiem
quarterr rakstīja: Komandai visticamāk būs lūzuma punkts un tad spēle ies kā no rokas!
PS. Esmu diezgan pārliecināts, ka play-off viņi iekļūs
tieši manas domas

     [+] [-]

, 2010-10-25 15:40, pirms 14 gadiem
nu, ko lai saka, Ņūdžersijai drīzumā (vai pat jau) būs jāsāk domāt par vārtsagu pozīciju un viņi to ļoti, ļoti ilgi nav darijuši. katrā gadijumā būs interesanti

     [+] [-]

, 2010-10-25 15:48, pirms 14 gadiem
Martijs Maksorlijs rakstīja: nu, ko lai saka, Ņūdžersijai drīzumā (vai pat jau) būs jāsāk domāt par vārtsagu pozīciju un viņi to ļoti, ļoti ilgi nav darijuši. katrā gadijumā būs interesanti
Piekrītu. Kad Brodērs aizies būs visai interesanti ko NJ mēģinās dabūt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-25 16:08, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Man gan rodas iespaids,ka visa komanda gaida,kad Kovi viens pats visus apspēlēs un gredzenus viņiem pirkstā liks
Treneris arī brīnās,kāpēc Kovi nedzirksteļo vienā vietā,jo Lu solīja.
Nu ar kādu kaut kas pavisam noteikti nav kārtībā, jo pērnās sezonas beigās Kovi izskatījās daudz labāk. BET es esmu pārliecināts, ka viss nostāsies savās vietās

     [+] [-]

, 2010-10-25 16:19, pirms 14 gadiem
Seedeja bez pedinjam izklausaas diezgan viennoziimigi.

  -1 [+] [-]

, 2010-10-25 16:19, pirms 14 gadiem
pēc topika nosaukuma var arī saprast, par ko Kovis sēdējis aiz restēm ar to gribu pateikt, ka virsraksts ir izvēlēts diezgan neveiksmīgi.

     [+] [-]

, 2010-10-25 16:20, pirms 14 gadiem
droši var teikt, ka Devils vairs nav tā lieliskā aizsardzības komanda, kura bija agrāk!
bet nu nē, viņi vēl parādīs!

  +2 [+] [-]

, 2010-10-25 16:25, pirms 14 gadiem
Nav īsti korekti izraut atsevišķus fragmentus, tomēr:

"..septiņos NHL regulārās sezonas mačos pie punktiem viņš tika vien trijos.."

- tā jau pusi no NHL zvaigznēm varētu sēdināt malā.

"..Visdrīzāk, treneris vēlējās "sapurināt" komandas uzbrukuma zvaigzni, kas nav nekas neparasts un nepierasts.."

- nu nu, tie ir ļoti reti atsevišķi izņēmuma un neparasti gadījumi.

"..arī Martins Brodērs vairs nav tas spēlētājs, kurš vienatnē varētu "izvilkt" komandu.."

- šis attiecas arī uz pārējiem Autora blogiem - tajos ļoti daudz kategorisku secinājumi, kuri spēlētāji/komandas šogad labi un kuri slikti. pēc 10% spēlēm neiespējami to noteikt. gaidām nākamos blogus, kur "NHL labākie vārtsargi Brodērs, Luongo vienatnē velk savas komandas"

  -1 [+] [-]

, 2010-10-25 16:48, pirms 14 gadiem
Manuprāt, neveiksmīgākais pirkums NHL vēsturē. Prognozēju, ka pēc neveiksmīgās sezonas Devils mēģinās tikt no viņa vaļā un atgūt daļu notriektās naudiņas.

  +1 [+] [-]

, 2010-10-25 17:00, pirms 14 gadiem
Jebkurā gadījumā vislielākā šeit ir Lū vaina.Kļūda ir tur, ka visu vasaru dzenoties pakaļ Kovaļčukam, Lū pilnīgi ir aizmirsis par pārējo komandu.Aizsardzības, ar ko NJD vienmēr ir bijuši ievērojami, komandā tikpat kā nav. Tāpat arī tā vietā, lai Brodēram nodrošinātu sezonas gaitā atpūtu, tiek paņemts Hedbergs, kas nevelk pat KHL līmeni.
Īstenībā ar Devils šobrīd ir bēdu ieleja...Domāju, ka to Maklīnu viņš drīz atlaidīs.

     [+] [-]

, 2010-10-25 17:14, pirms 14 gadiem
Brodērs ir ļoti labs vārtsargs, taču jāatcerās,ka viņam jau ir 38 gadi.Viņš,portams, ir Ņūdžersijas, un arī viens no visas līgas labākajiem vārtsargiem, taču dikti šuabos,ka viņš rādīs to spēli, kādu agrāk.To pierādīja gan Olimpiskās spēles, gan sezonas playoffi.Ir jau vārtsargi, kas manā skatijumā ir jau viņa līmeni pārspējuši(Millers,Lundkvists).
Bet,ja runājam kopumā, tad komandas problēma nav tikai vārtsargu līnija.Pirmais ko vajadzētu uzlabot ir aizsardzība - 25.vieta līgā, ar vidēji 3,33 ielaistām ripām spēlē.Otrā un vislielākā problēma ir uzbrukums - tikai 1,67 iemestas ripas vidēji spēlē, kas ir absolūti sliktākais rādītājs starp visām komandām.Ar tādiem uzbrucējiem, kā Parisē,Kovaļčuks,Langenbrunners,Zeidžaks, Eliašs, Arnots u.c ir tiešām grēks gūt tik maz vārtu.Lai nu kā, arī Brodēram ir grūti rādīt labu spēli,ja aizsargi garām laiž tik daudz.Trenerim ļoti nopietni jāmaina kā uzbrukuma tā aizsardzības taktikas, jo vismaz pašlaik pēdējā vieta līgā(neskaitu Edmontonu ,jo tai par 3 spēlēm mazāk) izskatās pat ļoti pelnīta.

     [+] [-]

, 2010-10-25 17:16, pirms 14 gadiem
PrinC1t rakstīja: Brodērs ir ļoti labs vārtsargs, taču jāatcerās,ka viņam jau ir 38 gadi.Viņš,portams, ir Ņūdžersijas, un arī viens no visas līgas labākajiem vārtsargiem, taču dikti šuabos,ka viņš rādīs to spēli, kādu agrāk.To pierādīja gan Olimpiskās spēles, gan sezonas playoffi.Ir jau vārtsargi, kas manā skatijumā ir jau viņa līmeni pārspējuši(Millers,Lundkvists).
Bet,ja runājam kopumā, tad komandas problēma nav tikai vārtsargu līnija.Pirmais ko vajadzētu uzlabot ir aizsardzība - 25.vieta līgā, ar vidēji 3,33 ielaistām ripām spēlē.Otrā un vislielākā problēma ir uzbrukums - tikai 1,67 iemestas ripas vidēji spēlē, kas ir absolūti sliktākais rādītājs starp visām komandām.Ar tādiem uzbrucējiem, kā Parisē,Kovaļčuks,Langenbrunners,Zeidžaks, Eliašs, Arnots u.c ir tiešām grēks gūt tik maz vārtu.Lai nu kā, arī Brodēram ir grūti rādīt labu spēli,ja aizsargi garām laiž tik daudz.Trenerim ļoti nopietni jāmaina kā uzbrukuma tā aizsardzības taktikas, jo vismaz pašlaik pēdējā vieta līgā(neskaitu Edmontonu ,jo tai par 3 spēlēm mazāk) izskatās pat ļoti pelnīta.
Pilnīgi piekrītu.

     [+] [-]

, 2010-10-25 17:16, pirms 14 gadiem
Un labi vien būs ja atlaidīs. Ja komandai neiet ar tādiem spēlētājiem kādi ir Devils rindās (nerunāju tikai par Ilju), tad ļoti liela daļa vainas ir jāuzņemas trenerim. Labi, ka Maklīns arī to vsmz atzīst.

  -1 [+] [-]

, 2010-10-25 17:41, pirms 14 gadiem
VNK nobijās no Millera, jo saprata, ka pārspēt viņu nevarēs!!! Kovaļčuks NEKAD savā mūžā neizcīnīs Stenlija kausu!!!! NJD, ja grib paņēmt SC, tad jāpārdod viņu kādam citam klubam!!!

  -2 [+] [-]

, 2010-10-25 17:50, pirms 14 gadiem
Cannavaro rakstīja: VNK nobijās no Millera, jo saprata, ka pārspēt viņu nevarēs!!! Kovaļčuks NEKAD savā mūžā neizcīnīs Stenlija kausu!!!! NJD, ja grib paņēmt SC, tad jāpārdod viņu kādam citam klubam!!!
Padomā kam Iļja par tādu ciparu būs vajadzīgs? (Neskaitot SKA)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-25 18:37, pirms 14 gadiem
Kovalčuks vienīgais kas spēlē NJD

     [+] [-]

, 2010-10-25 22:03, pirms 14 gadiem
Un pareizā atbilde ir - viņš neieradās uz komandas sanāksmi sestdien no rīta.

     [+] [-]

, 2010-10-26 00:37, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Jebkurā gadījumā vislielākā šeit ir Lū vaina.Kļūda ir tur, ka visu vasaru dzenoties pakaļ Kovaļčukam, Lū pilnīgi ir aizmirsis par pārējo komandu.Aizsardzības, ar ko NJD vienmēr ir bijuši ievērojami, komandā tikpat kā nav. Tāpat arī tā vietā, lai Brodēram nodrošinātu sezonas gaitā atpūtu, tiek paņemts Hedbergs, kas nevelk pat KHL līmeni.
Īstenībā ar Devils šobrīd ir bēdu ieleja...Domāju, ka to Maklīnu viņš drīz atlaidīs.
Kovi tagad in nonācis "Atlantā 2" par ko tagad ir pārtvērtušies NJD, jo lai Kovi dabūtu prātvēders Lū dabuja pārējo komandu stipri pašķaidīt..... kas no tā iznāca tagad labi redzam.... arī viens pats pavecs Brodērs nav glābējs, ja tādas aizsardzības (ar ko NJD bija savā laikā slavena) faktiski vispār nav kā sugas....