Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

"Bruins" uzvar un nonāk uzvaras attālumā no fināla

Jānis Celmiņš

"Bruins" uzvar un nonāk uzvaras attālumā no fināla
Tims Tomass sevis sargātajos vārtos ielaida tikai vienu ripu
Foto: AP/Scanpix

Nacionālās Hokeja līgas (NHL) Stenlija kausa izcīņas Austrumu konferences finālsērijas piektajā mačā Bostonas „Bruins” komanda savā laukumā ar 3:1 pieveica Tampabejas „Lightning” hokejistus, sērijā izvirzoties vadībā ar 3-2.

Mača rezultāts tika atklāts jau pašā spēles ievadā, kad tās otrajā minūtē (69. spēles sekundē) precīzi meta Simons Ganjē izvirzot vadībā „Lightning” vienību. Kā vēlāk izrādījās tie bija pirmie un arī pēdējie „Lightning” komandas gūtie vārti šajā mačā. Nātana Hortona un Breda Maršāna precīzie raidījumi otrās trešdaļas gaitā ļāva vadību mačā pārņemt „Bruins” – 2:1. Trešos vārtus „Bruins” guva 13 sekundes līdz mača beigām, kad Riks Peverlijs raidīja ripu tukšos „Lightning” komandas vārtos – 3:1.

Lielisku maču aizvadīja „Bruins” vārtsargs Tims Tomass. Viņš atvairīja 33 no 34 pretinieku metieniem. Sērijā rezultāts nu kļuvis 3-2 par labu „Bruins”. Sērijas sestā un, iespējams, pēdējā spēle risināsies naktī no trešdienas uz ceturtdienu.

Izmantotie resursi:
NHL.com - The National Hockey League

1 2 65 komentāri

     [+] [-]

, 2011-05-24 09:01, pirms 14 gadiem
Žēl biju par zibeņiem, tagad tik jacer ka Tampa savās mājas vēl uzvarēs lai būtu 7 spēle!!!
P.S. bet rīta šoks bija par to ka Detroitas Red Wings aizsargs Braiens Rafalskis paziņoja par savu došanos pensijā!!! jācer ka ši būs tada vieniga šogad pensija aiziešana no Detroitas komanadas puses, jo par cik viņiem daudzi ir uz robežas spēlēt vai mest mieru!

  +3 [+] [-]

, 2011-05-24 09:05, pirms 14 gadiem
Henrik_ Zetterberg rakstīja: Žēl biju par zibeņiem, tagad tik jacer ka Tampa savās mājas vēl uzvarēs lai būtu 7 spēle!!!
P.S. bet rīta šoks bija par to ka Detroitas Red Wings aizsargs Braiens Rafalskis paziņoja par savu došanos pensijā!!! jācer ka ši būs tada vieniga šogad pensija aiziešana no Detroitas komanadas puses, jo par cik viņiem daudzi ir uz robežas spēlēt vai mest mieru!
Tas bija šoks.Tomeŗ vēl viņam uz nākamo gadu līgums, ar 6 miljoniem.Cerams,ka Lidstroms vēl izdomās kādu sezonu uzspēlēt.

     [+] [-]

, 2011-05-24 09:12, pirms 14 gadiem
PrinC1t rakstīja: Tas bija šoks.Tomeŗ vēl viņam uz nākamo gadu līgums, ar 6 miljoniem.Cerams,ka Lidstroms vēl izdomās kādu sezonu uzspēlēt.
ja es ari biju viegli uz pauzes!!! bet laikam čalim ir lielas problēmas ar veselību ja nolēmis likt punktu tam visam, Detroitai būs grūti viņu aizvietot!

  -1 [+] [-]

, 2011-05-24 09:12, pirms 14 gadiem
Sērijā 3-1 BOS vadībā; arī Pens bija vadībā 3-1... Vai atkal vēsture atkārtosies? Visdrīzāk ka nē, jo pirmajā kārtā Pens spēlēja bez līderiem Krosbija un Malkina, BOS visi tie, kuriem "jāvelk" ir starp "dzīvajiem" (tikai miroņi PO nespēlē un galīgi satraumētie)!
TT jau tagad var droši pasniegt Vezinu! Ātri ielaistā ripa viņā pamodināja "lāci" un ar vienu "ķepas" (tvērējcimdu) vēzienu noslaucīja visus Tampas centienus gūt otros vārtus!
Komanda arī darbojās pārliecinoši un efektīvi, tā turpināt un sēriju noslēgt Tampā!

  +5 [+] [-]

, 2011-05-24 09:18, pirms 14 gadiem
Gnash rakstīja: Sērijā 3-1 BOS vadībā; arī Pens bija vadībā 3-1... Vai atkal vēsture atkārtosies? Visdrīzāk ka nē, jo pirmajā kārtā Pens spēlēja bez līderiem Krosbija un Malkina, BOS visi tie, kuriem "jāvelk" ir starp "dzīvajiem" (tikai miroņi PO nespēlē un galīgi satraumētie)!
TT jau tagad var droši pasniegt Vezinu! Ātri ielaistā ripa viņā pamodināja "lāci" un ar vienu "ķepas" (tvērējcimdu) vēzienu noslaucīja visus Tampas centienus gūt otros vārtus!
Komanda arī darbojās pārliecinoši un efektīvi, tā turpināt un sēriju noslēgt Tampā!
Tagad ir 3:2

  +1 [+] [-]

, 2011-05-24 09:20, pirms 14 gadiem
Henrik_ Zetterberg rakstīja: Žēl biju par zibeņiem, tagad tik jacer ka Tampa savās mājas vēl uzvarēs lai būtu 7 spēle!!!
P.S. bet rīta šoks bija par to ka Detroitas Red Wings aizsargs Braiens Rafalskis paziņoja par savu došanos pensijā!!! jācer ka ši būs tada vieniga šogad pensija aiziešana no Detroitas komanadas puses, jo par cik viņiem daudzi ir uz robežas spēlēt vai mest mieru!
Dreipers, Osgūds (brīvie aģenti), Lidstrēms un Modano vēl domā "kārt vai turpināt". Bet ar nožēlu ir jākonstatē kā Red Wings "slavas ēras" spēlētāju karjeras jau ir norietā, bet tie, kas nāks viņu vietā nebūs sliktāki...

  +4 [+] [-]

, 2011-05-24 09:22, pirms 14 gadiem
tomats rakstīja: Tagad ir 3:2
Par ko es domāju? Jāizguļ dzērumu...

  -3 [+] [-]

, 2011-05-24 09:44, pirms 14 gadiem
Nu ko, žēl, protams, ka Bostona uzvarēja, bet arī pie rezultāta 3:2 sērija vēl nav beigusies un Tampa jau ir bijusi tādā situācijā. Atliek uzvarēt 6. spēli mājās un tad jau 7. spēlē viss kas var notikt. Nu negribās man Bostonu redzēt finālā, pat ja viņi to zaudē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-24 10:30, pirms 14 gadiem
Gnash rakstīja: Par ko es domāju? Jāizguļ dzērumu...
Vairākas reizes pārlasīju Tavu iepr. komentu un nevarēju saprast, kas noticis.Pat kniebu sev vaigā , lai pārliecinātos, ka nesapņoju.
Bet Tu, kā izrādās , nespēj izgulēt dzērumu....

     [+] [-]

, 2011-05-24 10:31, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: Lāsmiņ, kāpēc Tev tā nepatīk Bruins? Forša komanda, kas spēlē īsti kanādisku hokeju. Man Lāči pēc Vanagiem un Kanakiem ir viena no mīļākajām komandām.
Tur jau tā lieta.
Bet paskaties, kas ir BB kapteinis un Tev beidzot viss būs skaidrs.

     [+] [-]

, 2011-05-24 10:37, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Tur jau tā lieta.
Bet paskaties, kas ir BB kapteinis un Tev beidzot viss būs skaidrs.
Vo, vo...pitekantrops vai kā Tu viņu tur nosauci

     [+] [-]

, 2011-05-24 10:37, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: Lāsmiņ, kāpēc Tev tā nepatīk Bruins? Forša komanda, kas spēlē īsti kanādisku hokeju. Man Lāči pēc Vanagiem un Kanakiem ir viena no mīļākajām komandām.
Teiksim tā - man vairāk patīk Tampa, Bostona kkā vienkārši nesimpatizē. Hokejs arī ir gaumes lieta

     [+] [-]

, 2011-05-24 10:47, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Vairākas reizes pārlasīju Tavu iepr. komentu un nevarēju saprast, kas noticis.Pat kniebu sev vaigā , lai pārliecinātos, ka nesapņoju.
Bet Tu, kā izrādās , nespēj izgulēt dzērumu....
Bet kas ir noticis?

  +2 [+] [-]

, 2011-05-24 10:54, pirms 14 gadiem
bostonā spēle krutāki veči.

     [+] [-]

, 2011-05-24 10:55, pirms 14 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Teiksim tā - man vairāk patīk Tampa, Bostona kkā vienkārši nesimpatizē. Hokejs arī ir gaumes lieta
un es domāju, ka man vienīgai ir nepatika pret šo komandu. es pat nevaru pateikt, kapēc man tieši viņi nepatīk, bet nepatīk un viss

un par Tampu- vispār nesekoju viņiem līdz reg. sezonā, bet tagad, skatoties play-off intervijas ar Bušēru (un ne tikai), man šī komanda ir kļuvusi simpātiska. vispār žēl, ka Monreāla viņu palaida garām, manuprāt, tiešām lielisks treneris. nezinu gan, vai Monreāla vispār ir kādreiz izrādījusi interesi par viņu, bet es parsonīgi, ļoti labprāt gribētu viņu redzēt kādreiz pie Habs stūres.

     [+] [-]

, 2011-05-24 10:58, pirms 14 gadiem
neputns rakstīja: un es domāju, ka man vienīgai ir nepatika pret šo komandu. es pat nevaru pateikt, kapēc man tieši viņi nepatīk, bet nepatīk un viss

un par Tampu- vispār nesekoju viņiem līdz reg. sezonā, bet tagad, skatoties play-off intervijas ar Bušēru (un ne tikai), man šī komanda ir kļuvusi simpātiska. vispār žēl, ka Monreāla viņu palaida garām, manuprāt, tiešām lielisks treneris. nezinu gan, vai Monreāla vispār ir kādreiz izrādījusi interesi par viņu, bet es parsonīgi, ļoti labprāt gribētu viņu redzēt kādreiz pie Habs stūres.
habs sakumā jaiegādajas,kads super speletajs,tad var domāt par kausu.

     [+] [-]

, 2011-05-24 11:00, pirms 14 gadiem
neputns rakstīja: un es domāju, ka man vienīgai ir nepatika pret šo komandu. es pat nevaru pateikt, kapēc man tieši viņi nepatīk, bet nepatīk un viss

un par Tampu- vispār nesekoju viņiem līdz reg. sezonā, bet tagad, skatoties play-off intervijas ar Bušēru (un ne tikai), man šī komanda ir kļuvusi simpātiska. vispār žēl, ka Monreāla viņu palaida garām, manuprāt, tiešām lielisks treneris. nezinu gan, vai Monreāla vispār ir kādreiz izrādījusi interesi par viņu, bet es parsonīgi, ļoti labprāt gribētu viņu redzēt kādreiz pie Habs stūres.
Tieši tā - dažreiz ir, ka nepatīk, bet nevar saprast kāpēc Man tā vēl ir ar dažām citām komandām.
Par Bušēru - man arī viņš ļoti patīk, nezinu par viņu Monreālas sakarā, bet, manuprāt, viņš ļoti piestāv Tampai un ceru, ka viņš tur vēl kādu laiku paliks. Pēc Bailsmas, noteikti viens no maniem mīļākajiem treneriem - un intervijās vienmēr ļoti gari un plaši izsakās, prieks klausīties!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-24 11:11, pirms 14 gadiem
Gnash rakstīja: Bet kas ir noticis?
Izlasi savu komentu pl. 9:12, pirmo teikumu.
Tādam speciālistam un analītiķim kā Tu šādas kļūdas ir nepiedodamas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-24 11:13, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: ar superzvaigznēm vien Stenliju neizcīnīt- priekš tā vajag KOMANDU!
Man Bruins visvairāk simpatizē tieši tāpēc, ka viņi bez superstāriem spēlē lielisku hokeju, tā ir komanda ar līdzsvarotu sastāvu, kur daudzi var uzņemties līderu lomu un gūt izšķirošos vārtus.
Ja Tampai izslēdz Senluī, Lekavaljē un Stemkosu, ja Vankūverai- Sedinus ar Kesleru, tad tām īsti nav variantu, bet Bostonā tā nav.
bostonai ir beržerons,čara,kaberle,rechi,tomas,kas ir augstakas klases speletaji.

habam vārtusargs labs,aizsardziba laba,vajag kādu izcilu uzbrucēju vēl.

+ ja pitsburgai būtu pie veselības visi labākie, it īpāsi izcilie centri,neviani komandai centri pat tuvu nestav,tad tampas vieta,iespejams, šobrīd būtu pitsburga

     [+] [-]

, 2011-05-24 11:15, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: ar superzvaigznēm vien Stenliju neizcīnīt- priekš tā vajag KOMANDU!
Man Bruins visvairāk simpatizē tieši tāpēc, ka viņi bez superstāriem spēlē lielisku hokeju, tā ir komanda ar līdzsvarotu sastāvu, kur daudzi var uzņemties līderu lomu un gūt izšķirošos vārtus.
Ja Tampai izslēdz Senluī, Lekavaljē un Stemkosu, ja Vankūverai- Sedinus ar Kesleru, tad tām īsti nav variantu, bet Bostonā tā nav.
Nu es gan nepiekritīšu, ka bez St.Louisa, Lekavaljē un Stemkosa vairs nekā nav - to jau pierādīja pirmās divas sērijas, ka viņiem iemest var visi, arī 4. maiņa. Tas bija viens no iemesliem, kāpēc viņi uzvarēja pingvīnus un arī Vašingtonnu. Un Stemkoss PO līdz šim ar neko īpašu nav izcēlies.

     [+] [-]

, 2011-05-24 11:18, pirms 14 gadiem
forge rakstīja: bostonai ir beržerons,čara,kaberle,rechi,tomas,kas ir augstakas klases speletaji.

habam vārtusargs labs,aizsardziba laba,vajag kādu izcilu uzbrucēju vēl.

+ ja pitsburgai būtu pie veselības visi labākie, it īpāsi izcilie centri,neviani komandai centri pat tuvu nestav,tad tampas vieta,iespejams, šobrīd būtu pitsburga
Par pēdējo rindkopu piekrītu - arī bez līderiem pingvīni tomēr izrādīja cienīgu pretestību un maz pietrūka, lai uzvarētu. Eh, sen nav runāts par pingvīniem

     [+] [-]

, 2011-05-24 11:19, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: tas ir muļķīgi, ja viena vai divu spēlētāju dēļ rodas antipātijas pret visu komandu, tāpat kā viena superstāra dēļ sāk fanot par tīmu, kurš bez tā ir nekāds.
Manuprāt, primārais ir team spirit un spēles stils.
Muļķīgi vai ne muļķīgi, bet tā nu tas lielākoties ir. Ļoti labs piemērs - Ovečkins un "Capitals".

     [+] [-]

, 2011-05-24 11:20, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Izlasi savu komentu pl. 9:12, pirmo teikumu.
Tādam speciālistam un analītiķim kā Tu šādas kļūdas ir nepiedodamas.
Raksta ievadā ir minēts 3:1 (spēles rezultāts); 3-2 (sērijas rezultāts). Principā ne īpaši vairs sekoju PO, tāpēc kad pamanīju 3-1, galvā tapa koments, lai tas nezustu - ātri "uznesu" datordrukā. Tā ir, kad nepamodies pārskrien pāri visam rakstam... Un attopies, kad kāds pamana neprecizitāti!

     [+] [-]

, 2011-05-24 11:22, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: tas ir muļķīgi, ja viena vai divu spēlētāju dēļ rodas antipātijas pret visu komandu, tāpat kā viena superstāra dēļ sāk fanot par tīmu, kurš bez tā ir nekāds.
Manuprāt, primārais ir team spirit un spēles stils.
Nu ar team spirit un spēles stilu viņiem viss ir OK.
Starp citu, ja Tu aizrādi man, ka muļķīgi ir šis un tas, varu atbildēt.Tikpat muļķīgi ir iedomāties, ka superzvaigznes statusā var būt tikai tādi spēlētāji, kas daudz met iekšā.Vismaz pēc Tava teiktā tā var spriest.Piemēram, Bostonā Tas pats TT, Hara un Beržerons ir tādā pašā superzvaigžņu statusā, kā Tevis nosauktie.
Tā ka nevar uzskatīt, ka Bostonai nav superzvaigžņu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-24 11:25, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: no Tevis nosauktajiem Bruins spēlētājiem, vienīgi TT varētu nosaukt par superstāru starp kīperiem. Pārējie ir vnk ļoti labi špīleri, bet nav zvaigznes.
Par habiem teikšu, ka viņiem vajag nevis vienu superstāru (ko tad caps ir sasnieguši ar Aitu sastāvā?), bet vienu spēcīgu un līdzvērtīgu uzbrucēju trio nokomplektēt, kas spēj lauzt spēles gaitu izšķirošās situācijās.
arī,bet uzbrukums ir jāuzlabo.

nu ir komandas,kur viņu līdzeris viens pats var izvilkt(neteiksu,kura super komanda ta ir)

     [+] [-]

, 2011-05-24 11:26, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: no Tevis nosauktajiem Bruins spēlētājiem, vienīgi TT varētu nosaukt par superstāru starp kīperiem. Pārējie ir vnk ļoti labi špīleri, bet nav zvaigznes.
Par habiem teikšu, ka viņiem vajag nevis vienu superstāru (ko tad caps ir sasnieguši ar Aitu sastāvā?), bet vienu spēcīgu un līdzvērtīgu uzbrucēju trio nokomplektēt, kas spēj lauzt spēles gaitu izšķirošās situācijās.
Kas bija Caps agrāk bez "Aitas" un pārējiem? Un par ko pārtapa?

     [+] [-]

, 2011-05-24 11:27, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: no Tevis nosauktajiem Bruins spēlētājiem, vienīgi TT varētu nosaukt par superstāru starp kīperiem. Pārējie ir vnk ļoti labi špīleri, bet nav zvaigznes.
Par habiem teikšu, ka viņiem vajag nevis vienu superstāru (ko tad caps ir sasnieguši ar Aitu sastāvā?), bet vienu spēcīgu un līdzvērtīgu uzbrucēju trio nokomplektēt, kas spēj lauzt spēles gaitu izšķirošās situācijās.
Hara un Beržerons Bostonā ir nenoliedzami superzvaigznes.Tas ir fakts.

     [+] [-]

, 2011-05-24 11:28, pirms 14 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Nu es gan nepiekritīšu, ka bez St.Louisa, Lekavaljē un Stemkosa vairs nekā nav - to jau pierādīja pirmās divas sērijas, ka viņiem iemest var visi, arī 4. maiņa. Tas bija viens no iemesliem, kāpēc viņi uzvarēja pingvīnus un arī Vašingtonnu. Un Stemkoss PO līdz šim ar neko īpašu nav izcēlies.
Pilnīgi piekrītu.Tampai ir ļoti garš sols, kam pateicoties viņi ir Konfas finālā.Vajag paskaitīt, cik punktu sapelnījuši Bergenhaims, Dounijs, Melouns, Persels, utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-24 11:32, pirms 14 gadiem
a bostonai vēl čehu talants krejči tak ir,tas ari ir loti labs.
par tampu runājot,tad jā stamkos neko nerāda.

     [+] [-]

, 2011-05-24 11:35, pirms 14 gadiem
Tāpat Bobijs Ors bija, ir un būs visu laiku labākais un slavenākais Bostonas spēlētājs, vienalga kādi stāri vai ne stāri tur spēlē šobrīd
1 2 65 komentāri