Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Nabokovs paraksta līgumu ar ''Red Wings''

Nabokovs paraksta līgumu ar ''Red Wings''
Jevgeņijs Nabokovs vēl "Sharks" komandas rindās
Foto: AP/Scanpix

Jevgeņijs Nabokovs, kurš nesen lauza līgumu ar Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) klubu Sanktpēterburgas "SKA", karjeru turpinās Nacionālās hokeja līgas (NHL) klubā Detroitas "Red Wings".

Pagājušā gada decembra vidū Nabokovs ģimenes apstākļu dēļ lauza līgumu ar Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) klubu Sanktpēterburgas "SKA" un devās atpakaļ uz ASV. ''Tagad dosimies uz Ameriku, kur turpināšu spēlēt hokeju. Kurā vietā? NHL. Aģents teica, ka interese pēc maniem pakalpojumiem šajā līgā vēl ir (tobrīd pēc neoficiālas informācijas interesi par Nabokovu izrādīja Tampabejas "Lightning"),'' pirms došanās uz ASV teica vārtsargs.

Šodien kļuvis zināms, ka 35 gadus vecais vārtsargs noslēdzis viena gada līgumu ar NHL klubu Detroitas "Red Wings". Līguma summa esot 570 000 ASV dolāru. Kā noskaidrojies, tad "Red Wings" vārtsargs Kriss Osgūds, kurš šosezon aizvadījis 11 spēles (vidēji spēlē vārtsargs ielaida 2,77 ripas), pārcietis brukas operāciju, kā rezultātā laukumā Osgūds varētu atgriezties tikai martā.

22 mačos, ko Nabokovs aizvadīja "SKA" komandā, viņš vidēji vārtos ielaida 3,02 ripas un atvairīja 88,8% pretinieku metienu.

Izmantotie resursi:
www.espn.go.com

Slēpts komentārs: Leflērs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2011-01-21 09:46, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Cipars vienkārši apkaunojošs Bet ko izdarīsi,kad ģimene ir Amerikāņu un Rašā nespēj dzīvot.
Par pussezonu - ļoti pieklājīgs. tb 1.1 miljons ir apmēram tā summa par kuru viņu vasarā bija gatavi ņemt.

  +5 [+] [-]

, 2011-01-21 09:51, pirms 14 gadiem
Bet tad ir jau parakstīts tas līgums vai vēl tikai parakstīs?

  -2 [+] [-]

, 2011-01-21 10:13, pirms 14 gadiem
Kāds var būt zin uz cik laiku Osguds izkritis,jo pēc viņa atgriezšanas Nabby diez vai daudz spēlēs..

     [+] [-]

, 2011-01-21 10:21, pirms 14 gadiem
cik ilgi vi;n;s b;us waiveros?? un kad vares drosi teikt ka vinjs ir Detroitas komandas sastāvdaļa???
jau ieprieks paldies!

     [+] [-]

, 2011-01-21 10:28, pirms 14 gadiem
Henrik_ Zetterberg rakstīja: cik ilgi vi;n;s b;us waiveros?? un kad vares drosi teikt ka vinjs ir Detroitas komandas sastāvdaļa???
jau ieprieks paldies!
24 stundas.Pēc tam Detroitas spēlētājs.

     [+] [-]

, 2011-01-21 10:29, pirms 14 gadiem
fcsanok rakstīja: Kāds var būt zin uz cik laiku Osguds izkritis,jo pēc viņa atgriezšanas Nabby diez vai daudz spēlēs..
Apmēram uz 6-8 nedēļām.

     [+] [-]

, 2011-01-21 10:45, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: 24 stundas.Pēc tam Detroitas spēlētājs.
paldies!!! tad jau rit buss skaidrs bus vinjam spēlēt detroita vai ne!!!
kautari par tadu ciparu vinjs var uzpelet un kas zin moska aiziet

     [+] [-]

, 2011-01-21 11:41, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Cipars vienkārši apkaunojošs Bet ko izdarīsi,kad ģimene ir Amerikāņu un Rašā nespēj dzīvot.
gan jau, ka bija citi, kas bija gatavi moš arī vairāk maksāt, bet viņam jau vajadzēja arī komandu, kura var par Stenliju pacīnīties...

  -2 [+] [-]

, 2011-01-21 11:45, pirms 14 gadiem
Nu nezinu, manuprāt, viņš Detroitā neiederās, bet tad jau redzēs kā būs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-01-21 12:01, pirms 14 gadiem
Uz esošo brīdi vaiwer priority list izskatās šādi:

New Jersey
Edmonton
NY Islanders
Ottawa
Toronto
Calgary
Buffalo
Florida
Columbus
Los Angeles
San Jose
Carolina
Atlanta
St. Louis
Minnesota
Anaheim
Chicago
Phoenix
Colorado
NY Rangers
Montreal
Nashville
Washington
Tampa Bay
Boston
Pittsburgh
Dallas
Detroit
Philadelphia
Vancouver

Islanders izskatās reālākie dēļ Dipjetro traumām un LAWSON/POULIN nestabilitātes.

     [+] [-]

, 2011-01-21 12:07, pirms 14 gadiem
Es domaaju Detroitai labs papildinaajums-noderees!Aiz Hovarda ,protams,Osgūds arii peedeejaa laikaa nav stabils,es domaaju jau ieprieks traumas!

  +1 [+] [-]

, 2011-01-21 12:08, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Var jau būt visādi. Ispējams tiešām ģimene nevarēja pierast pie dzīves Krievijā. Nedaudz nenovērtēja KHL līgu utt. Iespējams saņemsies un pierādīs ka vēl var. Bet PO viņš pat labākajos gados nebija tas labākais,maigi skot. Tā kā redzēsim. Priekš vārtsarga viņš noteikti vēl nav vecs.Salīdzinot ar Hašeku juniors Tas 83 gadā jau JPČ un PČ kapāja.
Nepiekrītu. Nabokova karjeras rādītāji PO ir 2,29 ripas spēlē un 91,4%. Vairāk kā solīdi rādītāji.

Vaina ir un bija komandā ar izslavēto playoff nespējnieku Džo Torntonu. PO Ovečkinam vārti vidēji spēlē augstāks nekā Tortntonam punkti vidēji spēlē, kas 1. maiņas centram ir nepieņemami, ja komanda grib gūt panākumus. Ar Marlo un Hītliju tieši tas pats.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-21 12:14, pirms 14 gadiem
superintendants rakstīja: Uz esošo brīdi vaiwer priority list izskatās šādi:

New Jersey
Edmonton
NY Islanders
....
Ottawa
Ziemeļamerikā klīst baumas ka vecie draugi Hollands un Lū varētu izstrādāt kādu triku ar waiveriem, kuru galarezultātā Nabokovs tomēr nokļūst Detroitā.

Bet savādāk man grūti iedomāties, ka par šādu līgumu neviens viņu nepaņems no waiveriem. Kaut lai pamaisītu Detroitai.

     [+] [-]

, 2011-01-21 12:32, pirms 14 gadiem
Jap, jap. Domāju, ka arī WAS gribētu, ņemot vērā abu G traumas šobrīd.
Un droši vien, ka vēl vairākas komandas, kaut vai kā zapasnoj variant priekš play-off

  -1 [+] [-]

, 2011-01-21 12:43, pirms 14 gadiem
Prieks, ka Nabokovs ir apdomājies, savādāk aizbrauca atpūsties uz to sētas līgu, bet tagad acīmredzot saprata, ka vēl nav pārāk vecs, lai paspēlētu augstākajā līmenī.

Vispār, uzskatu ka Red Wings ir ļoti paveicies un skaidrs, ka viņi arī bez pārējiem apstākļiem šogad atkal būs no TOP pretendentiem uz Stenlija kausu un, domāju, tieši ar Žeņu priekšgalā. Visu cieņu Osgudam un Hovardam, bet Nabokovs tomēr ir labāks par abiem, it sevišķi jau playofā...

  +1 [+] [-]

, 2011-01-21 12:49, pirms 14 gadiem
Waldini rakstīja: Prieks, ka Nabokovs ir apdomājies, savādāk aizbrauca atpūsties uz to sētas līgu, bet tagad acīmredzot saprata, ka vēl nav pārāk vecs, lai paspēlētu augstākajā līmenī.

Vispār, uzskatu ka Red Wings ir ļoti paveicies un skaidrs, ka viņi arī bez pārējiem apstākļiem šogad atkal būs no TOP pretendentiem uz Stenlija kausu un, domāju, tieši ar Žeņu priekšgalā. Visu cieņu Osgudam un Hovardam, bet Nabokovs tomēr ir labāks par abiem, it sevišķi jau playofā...
ja tu pasaules otru spēcīgāko līgu sauc par sētas mačiem, tad kas ir citas ...
nevajag jau kūdīt tautu ...

  -2 [+] [-]

, 2011-01-21 12:52, pirms 14 gadiem
mekto rakstīja: ja tu pasaules otru spēcīgāko līgu sauc par sētas mačiem, tad kas ir citas ...
nevajag jau kūdīt tautu ...
Nu protams ar "sētas" es drusku pārspīlēju, bet taču nenoliegsim, ka līmenis ir daudz zemāks par NHL...

  +2 [+] [-]

, 2011-01-21 12:58, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Īsti nesapratu Hollanda domu gājienu, bet droši vien jau ka tā vajadzēja...
Acīmredzot RW šogad neplāno tikt īpaši tālu PO par Stenlija "mutesbļodu" nemaz nerunājot....

  +3 [+] [-]

, 2011-01-21 13:06, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Par pussezonu - ļoti pieklājīgs. tb 1.1 miljons ir apmēram tā summa par kuru viņu vasarā bija gatavi ņemt.
Nepuut miglu ,summa ir par sezonu NHL ta kaa vins sanems mazaak par pusi. Tev jau vajadzeetu zinaat , ka NHL summas noraada par sezonu. Tas pats pagaajshgad Shatans ar Bostonu liigums uz 700000 , bet reali sanema tik pusi.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-21 13:42, pirms 14 gadiem
Wouw Briinumi notiek

     [+] [-]

, 2011-01-21 13:45, pirms 14 gadiem
Tā pat kā Svatos Welwoods Un Nabokovs adgriežas NHL

     [+] [-]

, 2011-01-21 14:04, pirms 14 gadiem
Huet rakstīja: Tā pat kā Svatos Welwoods Un Nabokovs adgriežas NHL
Svatos paspēlēja pāris spēles un tagad sēž...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-21 14:33, pirms 14 gadiem
Ja claimoja pat Welvudu, tad Detroitai Nabokovu neredzēt.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-21 14:48, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Nepiekrītu. Nabokova karjeras rādītāji PO ir 2,29 ripas spēlē un 91,4%. Vairāk kā solīdi rādītāji.

Vaina ir un bija komandā ar izslavēto playoff nespējnieku Džo Torntonu. PO Ovečkinam vārti vidēji spēlē augstāks nekā Tortntonam punkti vidēji spēlē, kas 1. maiņas centram ir nepieņemami, ja komanda grib gūt panākumus. Ar Marlo un Hītliju tieši tas pats.
Statistika, protams, ir laba lieta.Bet ja būsi uzmanīgāks, tad redzēsi, ka viņam tas labais average ir galvenokārt pateicoties vienai sezonai 2000-šo gadu pirmajā pusē.
Pēdējā laikā Nabokovs PO diemžēl nerādīja sava līmeņa spēli.Nav jēgas uzskaitīt visas viņa kļūdas, pietiek jau ar šaibas atdošanu Datsjukam, līšanu nevietā ārā no vārtiem, virkni nejaušību, tai skaitā ielaistā " fantomripa " pērn spēlē pret Kolorādo,. utt...
Nenoliedzami, Nabokovs ir pēdējo gadu viens no TOP vārtsargiem, tikai diemžēl PO tā īsti stabils nav bijis.
Par Torntonu pilnīgi piekrītu.Big Joe nez kāpēc PO vienmēr ir bijis vājš, tāpar sevi apliecinājuši nav ne Marlo, ne Hītlijs.Kaut gan , vēl spēlējot Otavā, Hītlijs līdz SC finālam rādīja labu un rezultatīvu spēli.
Līdz uzdūrās uz Anaheimas kaulu lauzējiem ar Prongeru priekšgalā...

  +1 [+] [-]

, 2011-01-21 14:49, pirms 14 gadiem
Es kā Red Wings fans, neredzu īpašu jēgu, jo Hovards ir atgriezies kā 1.numurs un Macdonalds līdz Osgūda atgriezšanai varētu būt rezerves vārtsargs. Lai gan par tādu summu ļoti labs darījums.

  +5 [+] [-]

, 2011-01-21 14:50, pirms 14 gadiem
Waldini rakstīja: Prieks, ka Nabokovs ir apdomājies, savādāk aizbrauca atpūsties uz to sētas līgu, bet tagad acīmredzot saprata, ka vēl nav pārāk vecs, lai paspēlētu augstākajā līmenī.

Vispār, uzskatu ka Red Wings ir ļoti paveicies un skaidrs, ka viņi arī bez pārējiem apstākļiem šogad atkal būs no TOP pretendentiem uz Stenlija kausu un, domāju, tieši ar Žeņu priekšgalā. Visu cieņu Osgudam un Hovardam, bet Nabokovs tomēr ir labāks par abiem, it sevišķi jau playofā...
Tavs pēdējais teikums pierāda to, ka NHL lietās , acīmredzot , tā īsti neorientējies.Tieši Osguds ir 1 no labākajiem līgas PO vārtsargiem, kāds bijis vismaz pēdējo 10 sezonu laikā.

  +2 [+] [-]

, 2011-01-21 15:27, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Cipars vienkārši apkaunojošs Bet ko izdarīsi,kad ģimene ir Amerikāņu un Rašā nespēj dzīvot.
vārds - apkaunojošs, vairāk piestāvētu viņa statistikai iekš khl!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-21 18:52, pirms 14 gadiem
nabokovs 3.02 ripas un 88.8% atvairītais
lūsiņš 2.63 ripas un 89.7% atvairītais
edgaru uz nhl?

     [+] [-]

, 2011-01-21 19:56, pirms 14 gadiem
no 28 milj. 4 gados ska, tagad ap milj. gada nhl, ahuenijs paversiens karjera

     [+] [-]

, 2011-01-22 02:00, pirms 14 gadiem
sanāk, ka Detroitai tagad ir 4 kīperi.
McDonalds
Howards
Osgoods
un tagad Nabokovs...
vai tas bij vajadzīgs?