Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Ovečkins - MVP arī šogad

Juris Miņins
Juris Miņins

Ovečkins - MVP arī šogad
Aleksandrs Ovečkins
Foto: AP

Nacionālās hokeja līgas (NHL) ikgadējā izcilnieku sumināšanā, jeb NHL apbalvojumu ceremonijas vakarā, arī šogad uzmanības centrā nonāca Vašingtonas "Capitals" uzbrucējs Aleksandrs Ovečkins.

Aleksandrs Ovečkins šajā vakarā uz skatuves tika saukts divas reizes, jo ieguva ne tikai Hārta balvu, ko pasniedz sezonas vērtīgākajam spēlētājam, jeb MVP, bet arī Lestera B. Pīrsona balvu, ko pasniedz NHL spēlētāju arodbiedrības izvēlētajam vērtīgākajam spēlētājam. Tāpat divas reizes uz skatuves nācās kāpt arī NHL "play-off" finālistus Detroitas "Red Wings" pārstāvošajam Pāvelam Datsjukam, kurš saņēma Lēdijas Bingas balvu, kā džentelmeniskākais spēlētājs un Selkes balvu, ko pasniedz labākajam aizsardzības tipa uzbrucējam.

Tāpat jāpiebilst, ka cits Krievijas hokejists, Jevgeņijs Malkins, kuru atzina par NHL izslēgšanas spēļu vērtgāko spēlētāju un kurš šosezon Pitsburgas "Peinguins" sastāvā izcīnīja Stenlija kausu, šoreiz palika bez individuālajiem apbalvojumiem.

Kā labāko aizsargu šogad apbalvoja slovāku milzi no Bostonas "Bruins" Zdeno Haru, kurš apsteidza gan Vašingtonas "Capitals" aizsargu Maiku Grīnu, gan "Red Wings" aizsardzības balstu Niklasu Lidstrēmu.

Par labāko debitantu šogad tika atzīts Kolumbusas "Blue Jackets" vārtsargs Stīvs Meisons, taču Vezinas balva viņam, lai arī daži to prognozēja, netika, jo to ieguva Bostonas "Bruins" vārtu vīrs Tims Tomass. Un pie bostoniešiem nonāca vēl viena balva - kā labākais treneris šosezon tika godināts "lāču" vadītājs Klods Žuljēns.

Taču jāpiebilst, ka šīs nav vienīgas balvas, kas vakara gaitā tika pasniegtas, jo Aleksandrs Ovečkins ieguva Morisa Rišāra balvu kā rezultatīvākais līgas uzbrucējs-bombardieris, bet Jevgeņijs Malkins saņēma jau iepriekš piešķirto Arta Rosa balvu kā spēlētājs ar visvairāk punktiem regulārajā sezonā.

NHL apbalvojumi 2009

Hārta memoriālā trofeja: Aleksandrs Ovečkins (Vašingtonas ”Capitals”)
Lestera Pīrsona balva: Aleksandrs Ovečkins (Vašingtonas ”Capitals”)
Vezina balva: Tims Tomass (Bostonas ”Bruins”)
Norisa balva: Zdeno Hara (Bostonas ”Bruins”)
Selkes balva: Pāvels Dacjuks (Detroitas ”Red Wings”)
Lēdijas Bingas memoriālā trofeja: Pāvels Dacjuks (Detroitas ”Red Wings”)
Kaldera Balva: Stīvs Meisons (Kolumbusas ”Blue Jackets”)
Džeka Adamsa Balva: Klods Žuljēns (Bostonas "Bruins")
Bila Mastersona Balva: Stīvs Salivans (Nešvilas "Predators")

Izmantotie resursi:
espn.go.com

1 2 44 komentāri

  +5 [+] [-]

, 2009-06-19 08:16, pirms 15 gadiem
protams kā pelnīti
Slēpts komentārs: x-man
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-06-19 08:26, pirms 15 gadiem
zheel es biju ar Malkinu. ;(

  -2 [+] [-]

, 2009-06-19 08:29, pirms 15 gadiem
Hara?!
Bija jādod Grīnam vai Lidstrēmam

 +12 [+] [-]

, 2009-06-19 08:31, pirms 15 gadiem
imbecile rakstīja: Hara?!
Bija jādod Grīnam vai Lidstrēmam
tu nefano pa detroitu ?
Slēpts komentārs: Krokodils

  +3 [+] [-]

, 2009-06-19 08:36, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Vezinu Meisonam un MVP Malkinam, kas tur balsoja johaidī?
Malkins Malkinam, taču, es ļoti atvainojos, bet dotajā sitācijā Meisonam Vezinu nav par ko dot. Vienīgais individuālās statistikas rādītājs, kur Stīvs ir priekšā Timam ir "sausās" spēles. Es te pat nemaz nepieminu komandu sniegumu... .

     [+] [-]

, 2009-06-19 08:38, pirms 15 gadiem
luniz rakstīja: tu nefano pa detroitu ?
Nu un? Ja, es fanoju par Detroitu.
Tas nozīmē, ka es automātiski nevaru teikt ka Lidstrēms vai Grīns, MANUPRĀT, bija vairāk pelnījuši balvu ?

  +1 [+] [-]

, 2009-06-19 08:42, pirms 15 gadiem
imbecile rakstīja: Nu un? Ja, es fanoju par Detroitu.
Tas nozīmē, ka es automātiski nevaru teikt ka Lidstrēms vai Grīns, MANUPRĀT, bija vairāk pelnījuši balvu ?
protams, te kā eirovīzijā - par savējiem nedrīkst balsot

  +1 [+] [-]

, 2009-06-19 08:43, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: protams, te kā eirovīzijā - par savējiem nedrīkst balsot
Labi, tad es par Grīnu !
Bet kāda tam vairs nozīme...

  -1 [+] [-]

, 2009-06-19 08:47, pirms 15 gadiem
imbecile rakstīja: Nu un? Ja, es fanoju par Detroitu.
Tas nozīmē, ka es automātiski nevaru teikt ka Lidstrēms vai Grīns, MANUPRĀT, bija vairāk pelnījuši balvu ?
Tavuprāt, bet, kā redzi, žūrījā ir citi cilvēki.

Pie tam Lidstrēmam šī sezona bija švakāka nekā iepriekšējās, tāpēc arī īsti nebija par ko dot. Un MANUPRĀT (kā par laimi Niklasam es arī viņu [ne]izvirzīt nevaru, jo neesmu komisijā) viņš vispār te bija tāpēc, ka vajadzēja "paturēt" iepriekšējo gadu čempionu, tb tikai uzvārda dēļ.

     [+] [-]

, 2009-06-19 08:50, pirms 15 gadiem
Paldies Dievam ka Pitsburga paņēma kausu. Šajā balvu sadalījumā lielā mērā piekrītu tikai Vezina, Kaldera un Bingas trofejām. Un kāds vēl stāstīs, ka nepastāv Ovečkina kults. Bet patiesibā vislielākā vilšanās par Norisu (zināms prieks, ka Lidstrēms nesaņēma, bet Grīnam bija apbrīnojama sezona)

     [+] [-]

, 2009-06-19 09:18, pirms 15 gadiem
Bila Mastersona Balva par ko tiek pasniegta?

     [+] [-]

, 2009-06-19 09:21, pirms 15 gadiem
Nu ka ta bez oveckina

     [+] [-]

, 2009-06-19 09:45, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Paldies Dievam ka Pitsburga paņēma kausu. Šajā balvu sadalījumā lielā mērā piekrītu tikai Vezina, Kaldera un Bingas trofejām. Un kāds vēl stāstīs, ka nepastāv Ovečkina kults. Bet patiesibā vislielākā vilšanās par Norisu (zināms prieks, ka Lidstrēms nesaņēma, bet Grīnam bija apbrīnojama sezona)
Alternatīvas?

     [+] [-]

, 2009-06-19 09:56, pirms 15 gadiem
Malkins un Ričards.

     [+] [-]

, 2009-06-19 10:09, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Malkins un Ričards.
Malkins... Ovi individuāli bija krietni pamanāmāks (par jebkuru)... un arī NHL izdevīgāk ir uzturēt Sida-Ovi dueli (tb SC uzvarētāju komandas līderis, "komandas vecis" Sids pret skiloto un "nopelniem [individ. balvām] bagāto" individuālistu Ovi).

Ričardsam gan nekas nespīdēja, jo kamēr ir pie veselības esošs Datsjuks, tikmēr nevienam citam Selke nespīd.

     [+] [-]

, 2009-06-19 10:31, pirms 15 gadiem
Par Ovī neesmu pārsteigts, jāpiekrīt atkal Jurim, bet ej tu nost, Noriss Haram, esmu nepatīkami pārsteigts, jo Grīnam bija jāsaņem balva, tad jau cits Bostonietis - Vaidemans bija vairāk pelnījis.

     [+] [-]

, 2009-06-19 10:31, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Vezinu Meisonam un MVP Malkinam, kas tur balsoja johaidī?
Vakardienas raksts par NHL balvām bija maldinošs maldinot cilvēkus
un Miņins turpina.vakardienas autora iesākto..

Hārta balvu pasniedz spēlētājam, kurš devis lielāko iegulījumu savai komandai, nevis rezultatīvākajam spēlētājam

Kamēr Malkins spēlēs ar Krosbiju, viņam šo balvu iegūt būs ļoti grūti...

     [+] [-]

, 2009-06-19 10:34, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Vakardienas raksts par NHL balvām bija maldinošs maldinot cilvēkus
un Miņins turpina.vakardienas autora iesākto..

Hārta balvu pasniedz spēlētājam, kurš devis lielāko iegulījumu savai komandai, nevis rezultatīvākajam spēlētājam

Kamēr Malkins spēlēs ar Krosbiju, viņam šo balvu iegūt būs ļoti grūti...
Ja cilvēks saprot, ko nozīmē šis burtu salikums MVP, tad nebija maldinošs

     [+] [-]

, 2009-06-19 10:37, pirms 15 gadiem
Viss logiski un patikami!

     [+] [-]

, 2009-06-19 10:45, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Vakardienas raksts par NHL balvām bija maldinošs maldinot cilvēkus
un Miņins turpina.vakardienas autora iesākto..

Hārta balvu pasniedz spēlētājam, kurš devis lielāko iegulījumu savai komandai, nevis rezultatīvākajam spēlētājam

Kamēr Malkins spēlēs ar Krosbiju, viņam šo balvu iegūt būs ļoti grūti...
Hārta balva - MVP, jeb Most Valuable Player. Latviski - Visvērtīgākais spēlētājs. Kur šeit ir kkas par rezultativitāti (Arī sākotnējā tekstā)?

"Aleksandrs Ovečkins šajā vakarā uz skatuves tika saukts divas reizes, jo ieguva ne tikai Hārta balvu, ko pasniedz sezonas vērtīgākajam spēlētājam, jeb MVP,..."

  +1 [+] [-]

, 2009-06-19 10:56, pirms 15 gadiem
Par rezutivitāti nebija domāts tev bet, gan tiem kuri pauž neizpratni par to kapēc Malkins neuzvarēja.

Daudzi šeit nezin, ka Hārta balvas definīcjia atšķiras no piem NBA MVP balvas. Ja balva būtu sezonas MVP, tad loģiski to saņemtu Malkins.
Bet šī balva tiek piešķirta spēlētājam kurš visvairāk velk savu komandu. To arī varēja pierakstīt rakstā.

     [+] [-]

, 2009-06-19 12:06, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Par rezutivitāti nebija domāts tev bet, gan tiem kuri pauž neizpratni par to kapēc Malkins neuzvarēja.

Daudzi šeit nezin, ka Hārta balvas definīcjia atšķiras no piem NBA MVP balvas. Ja balva būtu sezonas MVP, tad loģiski to saņemtu Malkins.
Bet šī balva tiek piešķirta spēlētājam kurš visvairāk velk savu komandu. To arī varēja pierakstīt rakstā.
Ja hokejists ir bijis labākais savā komandā un labākais no tiem pārējiem diviem spēlētājiem,kuri pretendējuši uz šo balvu,tad var teikt,ka viņš ir bijis līgas vērtīgākais (MVP) spēlētājs! Kas nav skaidrs?

Manpurāt doma skaidra,taču katrs pa savam to var uzrakstīt un traktēt!

     [+] [-]

, 2009-06-19 12:26, pirms 15 gadiem
Rolands Rumba rakstīja: Ja hokejists ir bijis labākais savā komandā un labākais no tiem pārējiem diviem spēlētājiem,kuri pretendējuši uz šo balvu,tad var teikt,ka viņš ir bijis līgas vērtīgākais (MVP) spēlētājs! Kas nav skaidrs?

Manpurāt doma skaidra,taču katrs pa savam to var uzrakstīt un traktēt!
Atcīmredzot tev vēl joprojām nav skaidrs.

2001./2002. gada sezonā Hārtu dabuja Hosē Teodors, viņam bija 30 uzvaras 24 zaudējumi 14 vieta līgā pēc šā rezultāta .
Vai tas ir līgas MVP?

Hašekam bija 41 uzvara, brodēram 38. Iginlam laikam bija 52 vārti un 44 piespēles(labākais togad).

Kapēc Teodors dabuja Hārtu? Viņš ne tuvu nebija Vezinas balvai...

Hārtu viņš saņēma tādēļ, ka viņš vienpersoniski vilka Canadiens.

  +1 [+] [-]

, 2009-06-19 12:34, pirms 15 gadiem
Gandrīz piekrītu tev pilnībā, bet viņš tajā sezonā saņēma arī Vezinu

  -1 [+] [-]

, 2009-06-19 12:36, pirms 15 gadiem
Kas ir tas Žuljēns?

     [+] [-]

, 2009-06-19 12:44, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Atcīmredzot tev vēl joprojām nav skaidrs.

2001./2002. gada sezonā Hārtu dabuja Hosē Teodors, viņam bija 30 uzvaras 24 zaudējumi 14 vieta līgā pēc šā rezultāta .
Vai tas ir līgas MVP?

Hašekam bija 41 uzvara, brodēram 38. Iginlam laikam bija 52 vārti un 44 piespēles(labākais togad).

Kapēc Teodors dabuja Hārtu? Viņš ne tuvu nebija Vezinas balvai...

Hārtu viņš saņēma tādēļ, ka viņš vienpersoniski vilka Canadiens.
Nu bet neviens jau nesaka,ka MVP spēlētājs tas ir spēlētājs ar vislielāko punktu skaitu,ar vislabāko lietderības koeficientu un vislabāko atvairīto metienu precizitāti

Kaut vai Ovi šogad dabūja MVP,bet Malkinam bija vairāk punktu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-06-19 12:56, pirms 15 gadiem
''Tāpat jāpiebilst, ka cits Krievijas hokejists, Jevgeņijs Malkins, kuru atzina par NHL izspēgšanas spēļu vērtgāko spēlētāju un kurš šosezon Pitsburgas "Peinguins" sastāvā izcīnīja Stenlija kausu, šoreiz palika bez individuālajiem apbalvojumiem.''

un kā tad ar individuālo Art Ross balvu kā regulārās sezonas rezultatīvākajam spēlētājam??? tas neskaitās individuālais apbalvojums, ibio??!

     [+] [-]

, 2009-06-19 13:04, pirms 15 gadiem
ko tad vēl lielāku jāizdara Malkinam lai saņemtu MVP?

     [+] [-]

, 2009-06-19 13:06, pirms 15 gadiem
Da Malkinam tāpat ir vērtīgākās trofejas kādas vien hokejā laikam var būt. Stenlija kauss + Playoff MVP. Ganjau pārdzīvos, ka neideva viņam to Hārtu. Nu un laikam jau bez Ovi Capitals nebūtu nekas. Tapēc Hārts pelnīts viņam.

     [+] [-]

, 2009-06-19 13:06, pirms 15 gadiem
RMcool rakstīja: ko tad vēl lielāku jāizdara Malkinam lai saņemtu MVP?
Jātiek prom no Krosbija.

     [+] [-]

, 2009-06-19 13:08, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Jātiek prom no Krosbija.
Tieši tā. Un jāvelk vienatnē nevis kopā ar kādu savs klubs. Takā to darīja Ovijs (visu cieņu partneriem, bet tomēr Kepos ir Ovijs un visi pārējie).
1 2 44 komentāri