Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Uzvaras izcīna "Devils", "Flames" un "Ducks"

Jānis Celmiņš

Uzvaras izcīna "Devils", "Flames" un "Ducks"
Foto: AP/Scanpix

Aizvadītajā naktī izspēlētas trīs Nacionālās Hokeja līgas (NHL) spēles. Pie panākumiem tajās tikušas Ņūdžersijas "Devils", Kalgari "Flames" un Anaheimas "Ducks" vienības.

Ņūdžersijas "Devils" komanda maču pret Pitsburgas "Penguins" hokejistiem iesāka lēnīgi, ļaujot pretiniekiem izvirzīties vadībā, taču "pa plauktiņiem" visu salika jau līdz otrā perioda vidum, kad guva četrus bez atbildes vārtus (4:1). Pēdējās 20 spēles minūtēs pingvīni vienus vārtus atspēlēja, taču "Devils" uzreiz atspēlējās. Mača beigu rezultāts 5:2. Vārti un rezultatīva piespēle "Devils" uzbrucēja "Devils" uzbrucēja Patrika Eliaša rēķinā.

Citā aizvadītās nakts spēlē Kalgari "Flames" hokejisti jau mača pirmajā pusē gūstot trīs vārtus apspēlēja Kolorado "Avalanche" vienību. Lai arī otrajā un trešajā spēles periodā Kriss Durno un Milans Heiduks divus vārtus atspēlēja ar to bija par maz, lai pacīnītos par uzvaru – 2:3. "Flames" rindās divus vārtus guva "Flames" uzbrucējs Renē Burkē.

Anaheimas "Ducks" komanda tikmēr savā laukumā ar 4:2 pieveica Čikāgas "Blackhawks". Bibijs Raijens šajā mačā izcēlās ar diviem vārtu guvumiem. "Blackhawks" rindās vienus vārtus guva Marians Hosa.

Izmantotie resursi:
nhl.com

1 2 49 komentāri

  -1 [+] [-]

, 2010-03-18 09:23, pirms 15 gadiem
A kur bārtulis palicis ?

  +4 [+] [-]

, 2010-03-18 09:49, pirms 15 gadiem
Bibijs Raijens ?

  +1 [+] [-]

, 2010-03-18 10:04, pirms 15 gadiem
taisnais21 rakstīja: Bibijs Raijens ?
P Didijs

  +3 [+] [-]

, 2010-03-18 10:06, pirms 15 gadiem
Interesanti, ka Devils šogad ir uzvarējuši Pitsburgu visās (!!) sešās savstarpējās spēlēs.Samērā rets gadījums.Tie retro džersiji gan man tā ne visai...
Ar neapbruņotu aci varēja redzēt, ka Pingvīni vidējā zonā spēlē tā, nu , apmēram Rīgas Dinamo līmenī...

     [+] [-]

, 2010-03-18 10:19, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Interesanti, ka Devils šogad ir uzvarējuši Pitsburgu visās (!!) sešās savstarpējās spēlēs.Samērā rets gadījums.Tie retro džersiji gan man tā ne visai...
Ar neapbruņotu aci varēja redzēt, ka Pingvīni vidējā zonā spēlē tā, nu , apmēram Rīgas Dinamo līmenī...
Sāncenšu iemidzināšana. Pitsburgai visas iespējas arī šosezon spēlēt finālā.

  +2 [+] [-]

, 2010-03-18 10:33, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Sāncenšu iemidzināšana. Pitsburgai visas iespējas arī šosezon spēlēt finālā.
tīri teorētiski to(spēlēšanu finālā) var attiecināt uz visām komandām, kurās iekļūs pleiofos!

  +1 [+] [-]

, 2010-03-18 10:36, pirms 15 gadiem
Emilio rakstīja: tīri teorētiski to(spēlēšanu finālā) var attiecināt uz visām komandām, kurās iekļūs pleiofos!
Te ir vairāk par teoriju. Pitsburga ir PO komanda.

     [+] [-]

, 2010-03-18 10:43, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Te ir vairāk par teoriju. Pitsburga ir PO komanda.
nu, ne vairāk kā Caps vai Devils, kuras arī visai droši var uzskatīt par fināla cienīgām blicēm(ja mēs runājam tieši par Austrumiem).

  +1 [+] [-]

, 2010-03-18 10:51, pirms 15 gadiem
Emilio rakstīja: nu, ne vairāk kā Caps vai Devils, kuras arī visai droši var uzskatīt par fināla cienīgām blicēm(ja mēs runājam tieši par Austrumiem).
Devils vēl jā, bet Caps noteikti nav to apliecinājuši. Cerams saproti, ka starp regulāro sezonu un PO ir milzīga starpība un Pitsburga ieliek "kapitāļiem" pēc pilnas programmas.

  -1 [+] [-]

, 2010-03-18 11:03, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Devils vēl jā, bet Caps noteikti nav to apliecinājuši. Cerams saproti, ka starp regulāro sezonu un PO ir milzīga starpība un Pitsburga ieliek "kapitāļiem" pēc pilnas programmas.
nu jā, par Caps piekrītu - viena aktiera teātris! Devils, protams - pleiofu veterāni! vnk ar to gribēju akcentēt, ka es "pingvīnus" negribētu uzskatīt par baigajiem favorītiem - kkā mani viņu šīs sezonas rezultāti nepārliecina. bet preizi jau teici - pleiofi nav regulārā sezona...

     [+] [-]

, 2010-03-18 11:06, pirms 15 gadiem
Emilio rakstīja: nu jā, par Caps piekrītu - viena aktiera teātris! Devils, protams - pleiofu veterāni! vnk ar to gribēju akcentēt, ka es "pingvīnus" negribētu uzskatīt par baigajiem favorītiem - kkā mani viņu šīs sezonas rezultāti nepārliecina. bet preizi jau teici - pleiofi nav regulārā sezona...
Nē, protams, viņi nepārliecina, bet atceries pagājušo sezonu, kad arī man šķita, ka Pitsburga nemaz netiks PO, bet kā viss beidzās... Regulārais turnīrs šai komandai ir vajdzīgs tikai tam, lai tiktu PO un tur jau sākas īstās "razborkas".

     [+] [-]

, 2010-03-18 11:11, pirms 15 gadiem
Šobrīd īsti vēl nevar saprast, kā viss būs.Pitsburga , atklāti sakot, pēdējā laikā spēlē visai viduvēji.
Iepriekšējos 2-3 gadus Devils tā arī nespēja savu labāko sniegumu parādīt PO.Attiecībā par Caps, jā , viņiem ir lielisks uzbrukums, bet redzēsim, cik tālu viņi ar to tiks.
NW Divīzijā pēc Vankūveras, Bufalo sākuši buksēt, arī tur cīņa vēl nav beigusies, tāpat pavisam netālu ir arī Otava.
Viss interesantākais vēl tikai priekšā.Mani ne uz mirkli neatstāj iespaids, ka dažas labākās komandas šobrīd daigrivajet regulāro sezonu...

  +1 [+] [-]

, 2010-03-18 11:15, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Šobrīd īsti vēl nevar saprast, kā viss būs.Pitsburga , atklāti sakot, pēdējā laikā spēlē visai viduvēji.
Iepriekšējos 2-3 gadus Devils tā arī nespēja savu labāko sniegumu parādīt PO.Attiecībā par Caps, jā , viņiem ir lielisks uzbrukums, bet redzēsim, cik tālu viņi ar to tiks.
NW Divīzijā pēc Vankūveras, Bufalo sākuši buksēt, arī tur cīņa vēl nav beigusies, tāpat pavisam netālu ir arī Otava.
Viss interesantākais vēl tikai priekšā.Mani ne uz mirkli neatstāj iespaids, ka dažas labākās komandas šobrīd daigrivajet regulāro sezonu...
Izskatās, ka Sharks spēlē tā, lai ar Detroitu būtu jātiekas Čikāgai

  -1 [+] [-]

, 2010-03-18 11:19, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Nē, protams, viņi nepārliecina, bet atceries pagājušo sezonu, kad arī man šķita, ka Pitsburga nemaz netiks PO, bet kā viss beidzās... Regulārais turnīrs šai komandai ir vajdzīgs tikai tam, lai tiktu PO un tur jau sākas īstās "razborkas".
man neticas, ka Pitsburga sezonu speciāli aizvada pārbaudes spēļu režīmā un uzvar tikai tik daudz, lai pietiktu pleiofiem... ok, var jau pietaupīties un atsevišķas spēles zaudēt tieši uz šī rēķina, bet nu ne jau "žonglēt uz naža asmens"(tas par pagājušo sezonu)! manuprāt stabilai pleiofu komandai arī regulārajā sezonā ir jābūt starp līdervienībām - ja tā nav, tad kkas nav kārtībā! bet tas ir tikai mans subjektīvais viedoklis!

     [+] [-]

, 2010-03-18 11:26, pirms 15 gadiem
Emilio rakstīja: man neticas, ka Pitsburga sezonu speciāli aizvada pārbaudes spēļu režīmā un uzvar tikai tik daudz, lai pietiktu pleiofiem... ok, var jau pietaupīties un atsevišķas spēles zaudēt tieši uz šī rēķina, bet nu ne jau "žonglēt uz naža asmens"(tas par pagājušo sezonu)! manuprāt stabilai pleiofu komandai arī regulārajā sezonā ir jābūt starp līdervienībām - ja tā nav, tad kkas nav kārtībā! bet tas ir tikai mans subjektīvais viedoklis!
Es jau nesaku, ka viņi to dara speciāli. Tā vienkārši sanāl. Bet PO viņiem kaut kas "atveras".

  +1 [+] [-]

, 2010-03-18 11:31, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Es jau nesaku, ka viņi to dara speciāli. Tā vienkārši sanāl. Bet PO viņiem kaut kas "atveras".
Sidnijam atveras 3. acs pierē!

  +1 [+] [-]

, 2010-03-18 11:44, pirms 15 gadiem
Emilio rakstīja: Sidnijam atveras 3. acs pierē!
... un Malkinam izaug trešā roka.

     [+] [-]

, 2010-03-18 11:48, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: ... un Malkinam izaug trešā roka.
Kā patika Tavaresa podvigs vakar?

  +1 [+] [-]

, 2010-03-18 14:57, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Kā patika Tavaresa podvigs vakar?
Nu Tu domā faifpointefforts ?
Ja atklāti, tad esmu tomēr drusku vīlies viņa pirmajā sezonā, ja ņem vērā, kā viņš tika izreklamēts.Nu nekas jau nav daudz vairāk kā Stemkosam pērn.Ja viņš vālēs nākamgad tā, kā šogad Stemkoss, nu tad viss kārtībā...
Visādā ziņā Krosbijs viņiem abiem savā pirmajā sezonā salika visos vārtos ar aizvērtām acīm.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-18 15:04, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Nu Tu domā faifpointefforts ?
Ja atklāti, tad esmu tomēr drusku vīlies viņa pirmajā sezonā, ja ņem vērā, kā viņš tika izreklamēts.Nu nekas jau nav daudz vairāk kā Stemkosam pērn.Ja viņš vālēs nākamgad tā, kā šogad Stemkoss, nu tad viss kārtībā...
Visādā ziņā Krosbijs viņiem abiem savā pirmajā sezonā salika visos vārtos ar aizvērtām acīm.
Tas tikai lieku reizi apliecina to, ka tādi kā Krosbijs katru otro sezonu NHL neparādīsies. Katrā ziņā gaidīja vairāk, bet viņš ir spēlētājs ar milzīgām izaugsmes iespējām. Galu galā tas čujs uz vārtiem viņam ir izteiktāks nekā Stemkosam, tāpēc atliek tikai gaidīt, kad tas izpaudīsies NHL. Domāju, ka ilgi nebūs jāgaida.

     [+] [-]

, 2010-03-18 15:12, pirms 15 gadiem
Devils formas redzēju Ducks spēles starplaikā, ar piemiegtām acīm, likās ka Minesota mauc vaļā

     [+] [-]

, 2010-03-18 15:25, pirms 15 gadiem
Ar lielu interesi gaidu šī gada draftu. Šķiet, ka Oilers tiešām draftēs tieši kā pirmie un būs interesanti uz kuru spēlētāju kritīs viņu izvēle. Škiet, ka visu varētu izšķirt CHL PO.

     [+] [-]

, 2010-03-18 15:27, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Nu Tu domā faifpointefforts ?
Ja atklāti, tad esmu tomēr drusku vīlies viņa pirmajā sezonā, ja ņem vērā, kā viņš tika izreklamēts.Nu nekas jau nav daudz vairāk kā Stemkosam pērn.Ja viņš vālēs nākamgad tā, kā šogad Stemkoss, nu tad viss kārtībā...
Visādā ziņā Krosbijs viņiem abiem savā pirmajā sezonā salika visos vārtos ar aizvērtām acīm.
Salīdzinot kāds Stemkoss bija pērnajā sezonā , Tavaress nedaudz labāks tomēr ir. Par cik stenlijs abiem sevišķi nespīd , būtu labi ja abi piekristu spēlēt PČ.

     [+] [-]

, 2010-03-18 15:28, pirms 15 gadiem
Kalvinators rakstīja: Devils formas redzēju Ducks spēles starplaikā, ar piemiegtām acīm, likās ka Minesota mauc vaļā
Zaļas bikses ar svītrām kā treniņbikšaiņiem ??
Brodēram ar cita maska.

     [+] [-]

, 2010-03-18 15:29, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Ar lielu interesi gaidu šī gada draftu. Šķiet, ka Oilers tiešām draftēs tieši kā pirmie un būs interesanti uz kuru spēlētāju kritīs viņu izvēle. Škiet, ka visu varētu izšķirt CHL PO.
Nostaļģija par 80 gadu Oileru man liela , gribētos jau lai viņi atdzimst.

     [+] [-]

, 2010-03-18 15:29, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Ar lielu interesi gaidu šī gada draftu. Šķiet, ka Oilers tiešām draftēs tieši kā pirmie un būs interesanti uz kuru spēlētāju kritīs viņu izvēle. Škiet, ka visu varētu izšķirt CHL PO.
Nu tad stāsti, kāda tur varētu būt situācija.Cik zinu, Eberli Oilers jau nodraftēja, cerams sāks nākamsezon spēlēt.Kas tur vēl ir no spicā gala ?

  +1 [+] [-]

, 2010-03-18 15:31, pirms 15 gadiem
coffijs rakstīja: Nostaļģija par 80 gadu Oileru man liela , gribētos jau lai viņi atdzimst.
Es jau kādus 5 gadus vismaz gaidu, kad atdzims, bet neatdzimst un neatdzimst...

     [+] [-]

, 2010-03-18 15:36, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Es jau kādus 5 gadus vismaz gaidu, kad atdzims, bet neatdzimst un neatdzimst...
2006 viņiem izdevās tikt finālā ,bet pēc tam klusums.

     [+] [-]

, 2010-03-18 15:37, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Zaļas bikses ar svītrām kā treniņbikšaiņiem ??
Brodēram ar cita maska.
Es biju miegains, un redzēju zaļo un sarkano, tāpēc likās
Brodērs viņu tikai šonakt vilka, un tā ir tāda pati (vai tā pati) kāda viņam bija pirmā iekš NHL
Reku Hilleram arī top jauna beidzot, jo iepriekšējā bija tāda bezpersoniska, maigi sakot.
twitpic.com: ...02.20am, first clear coat is done. this is... protams, nav gan vēl pabeigta.

Ā un Bo(i)bijs Raiens nosvin savu dzimmeni ar 2 vārtiem un 2. sezonu pēc kārtas 30 vārtu sezona, un praktiski viņam jau ir tikai 2 puslīdz pilnas sezonas.
Un Ducks spēlē pēc pēdējiem 2 vārtiem sākās grūstīšanās, ja pēc pirmspēdējā vēl varēja saprast, tad nezinu kas Hawkiem nepatika pēc pēdējā.

     [+] [-]

, 2010-03-18 15:39, pirms 15 gadiem
coffijs rakstīja: 2006 viņiem izdevās tikt finālā ,bet pēc tam klusums.
Ar Prongeru viss arī beidzās.

     [+] [-]

, 2010-03-18 15:40, pirms 15 gadiem
coffijs rakstīja: 2006 viņiem izdevās tikt finālā ,bet pēc tam klusums.
Jā.Galvenokārt pateicoties Rolosonam.

     [+] [-]

, 2010-03-18 15:45, pirms 15 gadiem
Kalvinators rakstīja: Es biju miegains, un redzēju zaļo un sarkano, tāpēc likās
Brodērs viņu tikai šonakt vilka, un tā ir tāda pati (vai tā pati) kāda viņam bija pirmā iekš NHL
Reku Hilleram arī top jauna beidzot, jo iepriekšējā bija tāda bezpersoniska, maigi sakot.
twitpic.com: ...02.20am, first clear coat is done. this is... protams, nav gan vēl pabeigta.

Ā un Bo(i)bijs Raiens nosvin savu dzimmeni ar 2 vārtiem un 2. sezonu pēc kārtas 30 vārtu sezona, un praktiski viņam jau ir tikai 2 puslīdz pilnas sezonas.
Un Ducks spēlē pēc pēdējiem 2 vārtiem sākās grūstīšanās, ja pēc pirmspēdējā vēl varēja saprast, tad nezinu kas Hawkiem nepatika pēc pēdējā.
Ā, un Gecs nespēlēja, jo mocās ar savām potītēm.Ā un Selanne palika pie saviem 599 vārtiem.
Un tos Višņevskus visus Tu atšķir ??

     [+] [-]

, 2010-03-18 15:56, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Ā, un Gecs nespēlēja, jo mocās ar savām potītēm.Ā un Selanne palika pie saviem 599 vārtiem.
Un tos Višņevskus visus Tu atšķir ??
Jā, iepriecināja, ka arī bez Geca varēja paņemt, bet, protams, ar viņu labāk
Kalderu jau izsauca, bet tikpat ātri aizsūtīja atpakaļ.
Jap, nu 500 viņam jau ilgi gāja no 499., samērā. Tā jau ir parasti, ka nevar dabūt to ciparu, bet pēc tam aiziet.
Viņš jau pats teica pēc spēles ar Sharks - ripas pie manis nāca no visām pusēm, bet pēc tam esot pateicis komandas biedriem, ka viņam svarīgāki ir 2 punkti spēlē, kā 600. vārti, un lai beidz dot ripu visu laiku
Jā, nu uz laukuma pēc nummuriem, bet tā kā tos ne vienmēr redz, tad pēc komentātājiem - #17- višnovskī un #34 ir vižnūvskī
Sharks komentētāji gan kaut ko jaucās.
Nez, vakar bija Ducks feed, tad tie jau nejaucās

     [+] [-]

, 2010-03-18 15:57, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Nu tad stāsti, kāda tur varētu būt situācija.Cik zinu, Eberli Oilers jau nodraftēja, cerams sāks nākamsezon spēlēt.Kas tur vēl ir no spicā gala ?
Eberle vienkārši "monstrozu" sezonu WHL aizvadīja+U20 MVP. Domāju noteikti spēlēs. Vēl jau Ganjēram augustā tikai 21 gads paliek, bet viņš sāks jau 4 sezonu NHL. Nu ko viņi ņems draftā? Cik zinu, tad drīzāk velk uz Seguinu, bet jau kaut kur iepriekš minēju, ka fiziski tam gatavāks šobrīd ir Hols. Ļoti grūti šobrīd pateikt.

     [+] [-]

, 2010-03-18 15:59, pirms 15 gadiem
Kalvinators rakstīja: Jā, iepriecināja, ka arī bez Geca varēja paņemt, bet, protams, ar viņu labāk
Kalderu jau izsauca, bet tikpat ātri aizsūtīja atpakaļ.
Jap, nu 500 viņam jau ilgi gāja no 499., samērā. Tā jau ir parasti, ka nevar dabūt to ciparu, bet pēc tam aiziet.
Viņš jau pats teica pēc spēles ar Sharks - ripas pie manis nāca no visām pusēm, bet pēc tam esot pateicis komandas biedriem, ka viņam svarīgāki ir 2 punkti spēlē, kā 600. vārti, un lai beidz dot ripu visu laiku
Jā, nu uz laukuma pēc nummuriem, bet tā kā tos ne vienmēr redz, tad pēc komentātājiem - #17- višnovskī un #34 ir vižnūvskī
Sharks komentētāji gan kaut ko jaucās.
Nez, vakar bija Ducks feed, tad tie jau nejaucās
Atceros, kad Hals nekādi nevarēja tikt pie 700
1 2 49 komentāri