Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Girgensonam divi vārti, "Sabres" saplosa "Maple Leafs"

Girgensonam divi vārti, "Sabres" saplosa "Maple Leafs"
Zemgus Girgensons šonakt bija pārāks pār Džeimsu Raimeru
Foto: AP/Scanpix

Nacionālās hokeja līgas (NHL) spēlē šonakt Latvijas uzbrucējs Zemgus Girgensons guva divus vārtus, bet viņa pārstāvētais klubs Bufalo "Sabres" ar 6:2 sagrāva Toronto "Maple Leafs". Latvietis tika atzīts par spēles otro zvaigzni.

Iepriekšējās trijās spēlēs pēc kārtas Bufalo "Sabres" ielaida pa sešiem vārtiem, bet šonakt Teda Nolana un Artūra Irbes trenētā komanda ļāva pretiniekiem gūt tikai divus vārtus. Tajā pašā laikā "Sabres" uzbrukums aizvadīja rezultatīvāko nakti sezonā, iemetot sešas ripas Džeimsa Raimera vārtos un cīņā ar Toronto "Maple Leafs" uzvarot ar 6:2.

Pirmā perioda 16. minūtē rezultātu atklāja Tailers Eniss, kurš realizēja pirmo vairākuma iespēju, bet trīs minūtes vēlāk Bufalo hokejisti guva vārtus arī mazākumā. "Sabres" izmeta ripu no aizsardzības zonas, bet tai pakaļ turpināja dzīties Braiens Flins. Raimers kļūdījies izgājienā no vārtiem, un Flins no aizvārtes ar piespēli sameklēja Zemgu Girgensonu, kurš bija precīzs – 2:0.

Otrajā periodā "Sabres" divreiz panāca trīs vārtu pārsvaru, taču Toronto abos gadījumos spēja pietuvoties līdz -2, pirms trešā perioda atstājot intrigu spēlē. Trešā perioda sākumā tomēr "Sabres" nodrošināja panākumu. Otrajā minūtē no vārtu priekšas ripu iebakstīja Tailers Maijerss, bet trīs ar pusi minūtes vēlāk Girgensons izgājienā pret Raimeru guva arī komandas sestos vārtus.

Latvijas uzbrucējs tika atzīts par spēles otro zvaigzni. Girgensons pavadīja laukumā 18 minūtes un 30 sekundes (lielākais spēles laiks "Sabres" uzbrucēju vidū; 0:15 – vairākumā, 4:43 – mazākumā) un iemeta abus metienus. Latviešu centrs uzvarēja tikai piecos no 16 iemetieniem, taču nopelnīja lielisku koeficientu +4.

Ar 10 (6+4) punktiem 19 mačos latvietis ir trešais labākais punktu guvējs savā komandā, bet koeficients +3 ir dalīts labākais rādītājs "Sabres" rindās šosezon. Tāds ir arī aizsargam Ņikitam Zadorovam, kurš gan piedalījies tikai astoņās spēlēs. Visiem pārējiem spēlētājiem "Sabres" rindās ir negatīvs koeficients.

NHL spēļu rezultāti, 15. novembris

SpēleRezultāts
Bruins – Hurricanes2:1
Stars – Wild1:2
Kings – Ducks3:2 P
Sabres – Maple Leafs6:2
Canadiens – Flyers6:3
Lightning – Islanders5:2
Devils – Avalanche2:3
Penguins – Rangers3:2 PM
Blue Jackets – Sharks2:1
Predators – Jets2:1
Blues – Capitals4:1
Flames – Senators4:2

Izmantotie resursi:
NHL.com - The National Hockey League

  -1 [+] [-]

, 2014-11-16 10:36, pirms 10 gadiem
Atkal kļūdas tiesnešu brigāde, Rangerrs vs Penguins Pēcspēles metienos Boilam vajadzēja ieskaitīt vārtu guvumu, tur nebija 2 pieskārieni ar nūju. ';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-11-16 10:47, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Nav sakars par gatavajiem spēlētājiem, kuri izvēlējās vienu, vai otru variantu. Runa ir par to, ka jauno hokejistu mērķis, kas šobrīd ir šie 11-16 gadīgie puikas, ir spēlēt nevis NHL, bet Rīgas dinamo...Nevajag izlikties, atliek vien paskatīties intervijas ar šiem hokeja skolu puikām. Puikām uzdod jautājumu - Kur tu vēlētos nākotnē spēlēt un ko sasniegt? - Es gribētu spēlēt Rīgas dinamo tāpat kā Aleksandrs Ņiživijs.. Viņš piemin Dinamo, bet nepiemin, ne Artūru Irbi, vai Sergeju Žoltoku, vai pašreizējo Girgensonu...Tas viss jau iestrādājas bērnībā, ka sapnis ir tepat priekšā Rīgā, nevis kaut kur citur.
Tev tas varbūt šķiet sīkums, bet tieši bērnībā ir jādzen iekšā šī psiholoģija, šis uzvarētāja gars, raksturs, tiekties uz visaugstāko. Tieši par to gadiem runā basketbolā - kā leiši jau bērnībā dzen iekšā šo psiholoģiju, bet Latvijā ir pilnīgi nepareiza pieeja.
Ne es vienīgais to saku, paklausies tos pašus hokeja ekspertus, sākot ar Puči, turpinot ar Zanderu un beidzot ar Baldonnieku un Balderi. Visiem te ir siltas vietiņas, viņi nesitās tālāk, nebrauc uz štatiem un nemēģina izsisties no mazākajām līgām līdz pašam augstākajam. JĀ, jo tas nebūs tik viegli kā šeit tikt Rīgas dinamo par 20 X lielāku līgumu. Da priekš kam viņiem tas vajadzīgs, liet sviedrus tur par grašiem, ja šeit tevi visi dievina, šeit tu esi karalis un šeit tu vari braukāt ar M5 utml...Nu jā, šeit es līdz NHL netikšu, bet kāda tur starpība, KHL taču arī ir viena no pasaules spēcīgākajām līgām, ja ne pati spēcīgākā- nodomāja šī brīža jaunais hokejists....
Tā ir realitāte.
Zemgu cienīs tieši par viņa attieksmi, mērķtiecību, nepadošanos un tādu viņu atcerēsies vienmēr, kā lauza savu ceļu un nepadevās pie pirmajām grūtībām, un lūk kur viņš ir tagad. Tas pats stāsts par Merzļikinu, kurš saprot, pie kā novedīs iešana cauri Latvijas un Dinamo sistēmai, - pie stagnācijas-, tāpēc arī izvēlējās iet Šveices ceļu pretim sapnim. Tas pats stāsts par Tomu Andersonu, kas sitās Šveices hokeja līgā, un no junioriem jau ticis starp večiem...klusām klusām, un ar laiku viņu pēkšņi redzēsim jau AHL un visi brīnīsies, no kurienes tāds uzradies....
Tavuprāt, tas ir slikti, ka bērniem ir vietējie varoņi, kuriem viņi grib līdzināties? Vai, tavuprāt, ja šie sīkie izaugs par TOP līmeņa hokejistiem (Teiksim, pirmo trīs kārtu draftpiku līmenim), viņi neies uz NHL?

Par to varoņeposu... tās ir līdzjutēja pārdomas. Hokejisti nav tādi tirliņi, kas sporto tikai tāpēc lai iepriecinātu jēgu pārdzērušu faneļu prātus. Tas ir viņu darbs. Tāpat kā kādam ārstam, juristam, vadītājam vai metinātājam. Kāpēc viņi var izvēlēties to karjeras ceļu kāds viņiem ir izdevīgākais, bet hokejists nē?

Ja tu, domā, ka spēlēt Dinamo ir vieglāk nekā kādā AHL, kur cilvēki itkā "vairāk sitas", tad var uzreiz pateikt, ka tās ir muļķības. Tāpat ir līmenis, kuram jāatbilst. Ja viņš atbilst, tad i spēlē, ja nē, pat RD vietējo kadru ilgi neturēs. Ja spēlēs labi, tāpat viņam ir iespēja tikt NHL.

Nevajag heitot heitošanas pēc - RD, viss slikti, labāk spēlēt ārzemēs. Nez vai to laiku atceries, bet bija Latvijas hokejā periods, kad visi, kas kaut ko gribēja sasniegt brauca prom. Ne tikai sīkie, bet arī PRO līmenī. Kāds rezultāts? Reti kuram no viņiem izdevās tikt līdz ASV junioru līgām, lielākā daļa tāpat tika atskaitīta un, labākajā gadījumā, spēlēja pa minorlīgām vai tāpat atgriezās Eiropā.

P.S. Merzļikinam ar Dinamo nav nekāda sakara, jo, ja nemaldos, viņš uz Šveici pārcēlās ne-hokeja apstākļu dēļ un spēlēja tur vēl pirms RD izveides.
Pieļauju, ka arī Toms Andersons uz turieni devās nemaz nedomājot par kkādiem RD, bet savu iemeslu dēļ.

  +3 [+] [-]

, 2014-11-16 10:53, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Nav sakars par gatavajiem spēlētājiem, kuri izvēlējās vienu, vai otru variantu. Runa ir par to, ka jauno hokejistu mērķis, kas šobrīd ir šie 11-16 gadīgie puikas, ir spēlēt nevis NHL, bet Rīgas dinamo...Nevajag izlikties, atliek vien paskatīties intervijas ar šiem hokeja skolu puikām. Puikām uzdod jautājumu - Kur tu vēlētos nākotnē spēlēt un ko sasniegt? - Es gribētu spēlēt Rīgas dinamo tāpat kā Aleksandrs Ņiživijs.. Viņš piemin Dinamo, bet nepiemin, ne Artūru Irbi, vai Sergeju Žoltoku, vai pašreizējo Girgensonu...Tas viss jau iestrādājas bērnībā, ka sapnis ir tepat priekšā Rīgā, nevis kaut kur citur.
Tev tas varbūt šķiet sīkums, bet tieši bērnībā ir jādzen iekšā šī psiholoģija, šis uzvarētāja gars, raksturs, tiekties uz visaugstāko. Tieši par to gadiem runā basketbolā - kā leiši jau bērnībā dzen iekšā šo psiholoģiju, bet Latvijā ir pilnīgi nepareiza pieeja.
Ne es vienīgais to saku, paklausies tos pašus hokeja ekspertus, sākot ar Puči, turpinot ar Zanderu un beidzot ar Baldonnieku un Balderi. Visiem te ir siltas vietiņas, viņi nesitās tālāk, nebrauc uz štatiem un nemēģina izsisties no mazākajām līgām līdz pašam augstākajam. JĀ, jo tas nebūs tik viegli kā šeit tikt Rīgas dinamo par 20 X lielāku līgumu. Da priekš kam viņiem tas vajadzīgs, liet sviedrus tur par grašiem, ja šeit tevi visi dievina, šeit tu esi karalis un šeit tu vari braukāt ar M5 utml...Nu jā, šeit es līdz NHL netikšu, bet kāda tur starpība, KHL taču arī ir viena no pasaules spēcīgākajām līgām, ja ne pati spēcīgākā- nodomāja šī brīža jaunais hokejists....
Tā ir realitāte.
Zemgu cienīs tieši par viņa attieksmi, mērķtiecību, nepadošanos un tādu viņu atcerēsies vienmēr, kā lauza savu ceļu un nepadevās pie pirmajām grūtībām, un lūk kur viņš ir tagad. Tas pats stāsts par Merzļikinu, kurš saprot, pie kā novedīs iešana cauri Latvijas un Dinamo sistēmai, - pie stagnācijas-, tāpēc arī izvēlējās iet Šveices ceļu pretim sapnim. Tas pats stāsts par Tomu Andersonu, kas sitās Šveices hokeja līgā, un no junioriem jau ticis starp večiem...klusām klusām, un ar laiku viņu pēkšņi redzēsim jau AHL un visi brīnīsies, no kurienes tāds uzradies....
Runāt var daudz ko, tā ir tukša muldēšana, ir gadijies dzirdēt ka bērni intervijās saka ka viņi sapņo spēlēt Liepājas metalurgā.
Visi kam spēlētāju pašu prāt būtu kaut minimālās izredzes kādreiz tikt NHL, tiek atlaisti no RD sistēmas. Šajā ziņā Rd sistēmā nav nekādas stingrības. Tev droši tā būs pirmā dzirdēšana, bet Sotnieks RD laikā tur jau bija atrādīties, izrādijās ka nav variantu un pēc tam lūdzās lai paņem atpakaļ.
Nosauc kaut vienu spēlētāju kam būtu bijis potenciāls, bet viņš nav aizbraucis uz ZA sevi izmēģināt?

Skaiti labāk RD skatītājus un neraksti muļķības.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2014-11-16 10:59, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ja tu, domā, ka spēlēt Dinamo ir vieglāk nekā kādā AHL, kur cilvēki itkā "vairāk sitas", tad var uzreiz pateikt, ka tās ir muļķības. Tāpat ir līmenis, kuram jāatbilst. Ja viņš atbilst, tad i spēlē, ja nē, pat RD vietējo kadru ilgi neturēs. Ja spēlēs labi, tāpat viņam ir iespēja tikt NHL.
Cipulis, būdams 2-4 maiņas uzbrucējs, sezonā iemeta vienu ripu, Džeriņš 2 sezonas neiemeta NEVIENUS vārtus, vienu 2 vārtus un vienu 3 vārtus. Nevajag te stāstīt pasakas, ka "RD vietējo kadru ilgi neturēs".
Un spēlētāji to lieliski saprot, šādos siltumnīcas apstākļos progress nav iespējams!
Slēpts komentārs: erikxxl

  -1 [+] [-]

, 2014-11-16 11:02, pirms 10 gadiem
Poish rakstīja: Cipulis, būdams 2-4 maiņas uzbrucējs, sezonā iemeta vienu ripu, Džeriņš 2 sezonas neiemeta NEVIENUS vārtus, vienu 2 vārtus un vienu 3 vārtus. Nevajag te stāstīt pasakas, ka "RD vietējo kadru ilgi neturēs".
Un spēlētāji to lieliski saprot, šādos siltumnīcas apstākļos progress nav iespējams!
Siltummnīcā audzē dārzeņus un augļus. Hokejisti cīnās par vietu laukumā ar komandas biedriem. Cipulis pašlaik piemēram nespēlē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-11-16 11:06, pirms 10 gadiem
Vot sis ir kapatajs,prieks es pie katriem punktiem jutu lidz nav tik viegli iemest.

  -3 [+] [-]

, 2014-11-16 11:09, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Tomu pazīstu personīgi no Angļu ģimnāzijas laikiem..
Par to, ka Dinmao ir jāatbilst kaut kādam baigam līmenim, varu atbildēt, ka tās ir pilnīgas muļķības. Protams, kaut kādam profesionālam līmenim jāatbilst, bet tāpat tie Latvijas spēlētāji tiek ņemti tikai tāpēc, lai komanda būtu latviskāka, nevis tāpēc, ka viņi viis atbilst KHL līmenim. Ja nebūtu vajadzīgs komanu savākt no Latvijas spēlētājiem, tad tur 70% kā minimums šādā līmenī nemaz nespēlētu un netiktu komandā, jo vienkārši neatbilst šim līmenim un to nesaku tikai es, tie nav nekādi murgi, to saka tas pats Puče gadu no gada. Kādi 70 % tiek ņemti tikai tāpēc, ka ir Latvijas pase, lai gan reālā atbilstība ir Dānijas, vai Slovēnijas līga. Un tāpēc nav ko brīnīties, ka izlase zaudē Dānijai pasaules čempionātā, zaudē slovēnijai, kur visi spēlētāji nāk no Slovēnijas līgas, Austrijai utml, lai gan mums tak 70-80 % spēlē pasaules 2. spēcīgākajā līgā...tik ir tāds sīkums - lielākajai daļai šis nav viņu līmenis, viņi tur ir avansā un bauda slavu. Bet pa lielam nav jēgas diskusijai, jo katram ir absolūti sāvādāka attieksme un domāšana par konkrētajiem jautājumiem, tāpēc nekas auglīgs no šādas sarakstes nemaz saknē nevar izveidoties.
1. Puče ir demagogs, un nevajag ticēt visam ko viņš saka.
2. Nekur nav noteikts, ka Dinamo jābūt latviskai komandai.. Atšķirībā no krievu klubiem, Rīgai nav leģionāru limita.
3. Ja nekas auglīgs nevar izveidoties, ko tad Tu raksti?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-11-16 11:10, pirms 10 gadiem
Poish rakstīja: Cipulis, būdams 2-4 maiņas uzbrucējs, sezonā iemeta vienu ripu, Džeriņš 2 sezonas neiemeta NEVIENUS vārtus, vienu 2 vārtus un vienu 3 vārtus. Nevajag te stāstīt pasakas, ka "RD vietējo kadru ilgi neturēs".
Un spēlētāji to lieliski saprot, šādos siltumnīcas apstākļos progress nav iespējams!
Sāksim ar to, ka Cipulim nav bijusi neviena sezona KHL, kurā viņš ir iemetis tikai vienu ripu.
Tāpat var jau par viņu runāt visu ko, bet Cipulis ir spēlējis KHL arī ārpus Dinamo - Prāgā un Habarovskā. Habarovskā, starp citu, viņš guva 12 vārtus sezonā.

Cipulis nekad nav bijis kaut kāds super uzbrucējs, kurš gūst daudz punktus, pat spēlējot BLR čempionātā viņš nebija TOP punktu guvējs (tik vienu sezonu, Žlobinā spēlējot, nedaudz uzspīdēja), tāpēc gaidīt, kad viņš metīs golus KHL ir naivi. Tāpat viņš ir 10-20 punktu spēlētājs, kurš padara daudz melnā darba.

Džeriņš, kā RD pamatsastāva spēlētājs, tikai vienu sezonu palika bez vārtiem, bet tajā sezonā viņš aizvadīja vien deviņus mačus.

     [+] [-]

, 2014-11-16 11:11, pirms 10 gadiem
Šodien Dubļu diena.S.Pečura ar divus ielika,un otros mazākumā.Kuri bus nākamie.Cerams ka ne Daugava ar Karsumu.

  +3 [+] [-]

, 2014-11-16 11:12, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Tomu pazīstu personīgi no Angļu ģimnāzijas laikiem..
Par to, ka Dinmao ir jāatbilst kaut kādam baigam līmenim, varu atbildēt, ka tās ir pilnīgas muļķības. Protams, kaut kādam profesionālam līmenim jāatbilst, bet tāpat tie Latvijas spēlētāji tiek ņemti tikai tāpēc, lai komanda būtu latviskāka, nevis tāpēc, ka viņi viis atbilst KHL līmenim. Ja nebūtu vajadzīgs komanu savākt no Latvijas spēlētājiem, tad tur 70% kā minimums šādā līmenī nemaz nespēlētu un netiktu komandā, jo vienkārši neatbilst šim līmenim un to nesaku tikai es, tie nav nekādi murgi, to saka tas pats Puče gadu no gada. Kādi 70 % tiek ņemti tikai tāpēc, ka ir Latvijas pase, lai gan reālā atbilstība ir Dānijas, vai Slovēnijas līga. Un tāpēc nav ko brīnīties, ka izlase zaudē Dānijai pasaules čempionātā, zaudē slovēnijai, kur visi spēlētāji nāk no Slovēnijas līgas, Austrijai utml, lai gan mums tak 70-80 % spēlē pasaules 2. spēcīgākajā līgā...tik ir tāds sīkums - lielākajai daļai šis nav viņu līmenis, viņi tur ir avansā un bauda slavu. Bet pa lielam nav jēgas diskusijai, jo katram ir absolūti sāvādāka attieksme un domāšana par konkrētajiem jautājumiem, tāpēc nekas auglīgs no šādas sarakstes nemaz saknē nevar izveidoties.
Šis tevis teiktais teicami pierādīsies brīdī, kad dinamo pārstās pastāvēt. Tad paskatīsimies, kādās līgās dinamo zvaigznes spēlēs.

  -1 [+] [-]

, 2014-11-16 11:15, pirms 10 gadiem
Poish rakstīja: Šis tevis teiktais teicami pierādīsies brīdī, kad dinamo pārstās pastāvēt. Tad paskatīsimies, kādās līgās dinamo zvaigznes spēlēs.
Apmēram turpat, kur pirms Dinamo. Bret kādi 25 - 30% komandas noteikti tiksa DEL, Somijā, Kreivijā vai Šveicē.

  +2 [+] [-]

, 2014-11-16 11:17, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Sāksim ar to, ka Cipulim nav bijusi neviena sezona KHL, kurā viņš ir iemetis tikai vienu ripu.
Tāpat var jau par viņu runāt visu ko, bet Cipulis ir spēlējis KHL arī ārpus Dinamo - Prāgā un Habarovskā. Habarovskā, starp citu, viņš guva 12 vārtus sezonā.

Cipulis nekad nav bijis kaut kāds super uzbrucējs, kurš gūst daudz punktus, pat spēlējot BLR čempionātā viņš nebija TOP punktu guvējs (tik vienu sezonu, Žlobinā spēlējot, nedaudz uzspīdēja), tāpēc gaidīt, kad viņš metīs golus KHL ir naivi. Tāpat viņš ir 10-20 punktu spēlētājs, kurš padara daudz melnā darba.

Džeriņš, kā RD pamatsastāva spēlētājs, tikai vienu sezonu palika bez vārtiem, bet tajā sezonā viņš aizvadīja vien deviņus mačus.
OK, paskatījos statistiku, piekrītu, ir Cipulim divi vārti, nevis viens! Bet par Džeriņu man ir taisnība, divas sezonas uz nulles. Bet ne pa to runa. Šis ir statistisks fakts, kas pierāda, ka nekāda dižā "cīņa par vietu sastāvā", kā tu te raksti, nenotiek.

  +2 [+] [-]

, 2014-11-16 11:19, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Tomu pazīstu personīgi no Angļu ģimnāzijas laikiem..
Par to, ka Dinmao ir jāatbilst kaut kādam baigam līmenim, varu atbildēt, ka tās ir pilnīgas muļķības. Protams, kaut kādam profesionālam līmenim jāatbilst, bet tāpat tie Latvijas spēlētāji tiek ņemti tikai tāpēc, lai komanda būtu latviskāka, nevis tāpēc, ka viņi viis atbilst KHL līmenim. Ja nebūtu vajadzīgs komanu savākt no Latvijas spēlētājiem, tad tur 70% kā minimums šādā līmenī nemaz nespēlētu un netiktu komandā, jo vienkārši neatbilst šim līmenim un to nesaku tikai es, tie nav nekādi murgi, to saka tas pats Puče gadu no gada. Kādi 70 % tiek ņemti tikai tāpēc, ka ir Latvijas pase, lai gan reālā atbilstība ir Dānijas, vai Slovēnijas līga. Un tāpēc nav ko brīnīties, ka izlase zaudē Dānijai pasaules čempionātā, zaudē slovēnijai, kur visi spēlētāji nāk no Slovēnijas līgas, Austrijai utml, lai gan mums tak 70-80 % spēlē pasaules 2. spēcīgākajā līgā...tik ir tāds sīkums - lielākajai daļai šis nav viņu līmenis, viņi tur ir avansā un bauda slavu. Bet pa lielam nav jēgas diskusijai, jo katram ir absolūti sāvādāka attieksme un domāšana par konkrētajiem jautājumiem, tāpēc nekas auglīgs no šādas sarakstes nemaz saknē nevar izveidoties.
Kas ir KHL līmenis, kuram ir jāatbilst? Tb vai šie spēlētāji tiktu KHL komandās, ja nebūtu Dinamo?

Atgādināšu, ka tā kā Krievijas komandām ir leģionāru limits, tad, protams, viņi savās vienībās neņems ārzemnieku 4. maiņai. Ja būtu "brīvais tirgus", tad situācija būtu KRIETNI citādāka. Nesaku, ka RD 4. maiņas spēlētāji būtu uz izķeršanu, bet problēmu atrast komandu daudziem nebūtu. Protams, tie, kas ir uz robežas starp spēlēšanu RD vai MHL/Liepājā, visdrīzāk, paliktu aiz borta.

Savukārt, ja nu ir piemirsies, atgādināšu, ka vēl RSL laikos, tb kad KHL vēl nebija izveidots, tur Latvijas izlases spēlētāji samērā mierīgi varēja atrast darbu, turklāt nevis kkur, bet Maskavas Dinamo, SKA, CSKA, AK Bars, Salvat Yulaev utt.

     [+] [-]

, 2014-11-16 11:20, pirms 10 gadiem
Namejsl rakstīja: (..)
2. Nekur nav noteikts, ka Dinamo jābūt latviskai komandai.. Atšķirībā no krievu klubiem, Rīgai nav leģionāru limita.
(..)
Ir gan noteikts, ka Dinamo jābūt ~ 2/3 LV hokejistu. Jau pirmajā DR sezonā GM Sējējs pateica, ka Dinamo pamatā tiks komplektēts no Latvijas hokejistiem, ka vienlaikus komandā nebūs vairāk leģionāru kā 7. Un +- tāds legu daudzums ir bijis visas 7 sezonas (salīdzini, cik daudz leģionāru sezonās ir bijis RD un cik Minskas vai Astanas sastāvā, nemaz nerunājot par Medveščaku).

Sakiet, ko gribiet, bet RD katrā sezonā ir bijuši vairāki Latvijas hokejisti, kuri citos KHL klubos netiktu sastāvā.

     [+] [-]

, 2014-11-16 11:22, pirms 10 gadiem
Poish rakstīja: Cipulis, būdams 2-4 maiņas uzbrucējs, sezonā iemeta vienu ripu, Džeriņš 2 sezonas neiemeta NEVIENUS vārtus, vienu 2 vārtus un vienu 3 vārtus. Nevajag te stāstīt pasakas, ka "RD vietējo kadru ilgi neturēs".
Un spēlētāji to lieliski saprot, šādos siltumnīcas apstākļos progress nav iespējams!
Tev šogad šķiet ka Džeriņš slikti spēlē?

     [+] [-]

, 2014-11-16 11:22, pirms 10 gadiem
Poish rakstīja: Šis tevis teiktais teicami pierādīsies brīdī, kad dinamo pārstās pastāvēt. Tad paskatīsimies, kādās līgās dinamo zvaigznes spēlēs.
es ceru, ka tu tiešām domā zvaigznes, nevis 3.-4. maiņas klavieru nesējus ar 5 vārtiem sezonā...
Melnā darba darītāji ārzemēs, protams, netiks nekur tālu, jo nevienam tur tādus nevajag tajās lomās, kad ir savējie čaļi, kas par lētāku naudu sitīsies... Bet zvaigznes būs zvaigznes tāpat.

     [+] [-]

, 2014-11-16 11:23, pirms 10 gadiem
2 metieni, 2 vārti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-16 11:24, pirms 10 gadiem
Poish rakstīja: OK, paskatījos statistiku, piekrītu, ir Cipulim divi vārti, nevis viens! Bet par Džeriņu man ir taisnība, divas sezonas uz nulles. Bet ne pa to runa. Šis ir statistisks fakts, kas pierāda, ka nekāda dižā "cīņa par vietu sastāvā", kā tu te raksti, nenotiek.
Džeriņa pirmā sausā sezona bija tad, kad viņš vēl īsti nemaz nebija KHL spēlētājs un MHL spēlēja vairāk nekā KHL. Pēc tam tik tajā vienā, deviņu spēļu sezonā, viņš palika bez vārtiem un punktiem.

Atkārtošos, runa nav par cīņu kkādu RD sastāvā, bet par līmeni, kuram jāatbilst. Vai Džeriņš šajos gados neatbilst KHL līmenim un pēc spēles kopumā krīt ārā? Nedomāju vis.

     [+] [-]

, 2014-11-16 11:24, pirms 10 gadiem
Argonauts rakstīja: Ir gan noteikts, ka Dinamo jābūt ~ 2/3 LV hokejistu. Jau pirmajā DR sezonā GM Sējējs pateica, ka Dinamo pamatā tiks komplektēts no Latvijas hokejistiem, ka vienlaikus komandā nebūs vairāk leģionāru kā 7. Un +- tāds legu daudzums ir bijis visas 7 sezonas (salīdzini, cik daudz leģionāru sezonās ir bijis RD un cik Minskas vai Astanas sastāvā, nemaz nerunājot par Medveščaku).

Sakiet, ko gribiet, bet RD katrā sezonā ir bijuši vairāki Latvijas hokejisti, kuri citos KHL klubos netiktu sastāvā.
Tas ir komandas iekšējais uzstādījums. Tas pat ir labi, ja Latvijas hokejistiem ir klubs, kur viņi "siltumnīcas" apstākļos var spēlēt. KHL līmenis ir tik augsts, ka tam neatbilstošie hokejisti augstāk par sasatāva robežu netiks. Un ja KHL nebūtu leģionāru limita divas trešdaļas Dinamo hokejistu atrastu darbu KHL klubos. un kādi 5 pat par labāku samaksu.

  +1 [+] [-]

, 2014-11-16 11:26, pirms 10 gadiem
Argonauts rakstīja: Ir gan noteikts, ka Dinamo jābūt ~ 2/3 LV hokejistu. Jau pirmajā DR sezonā GM Sējējs pateica, ka Dinamo pamatā tiks komplektēts no Latvijas hokejistiem, ka vienlaikus komandā nebūs vairāk leģionāru kā 7. Un +- tāds legu daudzums ir bijis visas 7 sezonas (salīdzini, cik daudz leģionāru sezonās ir bijis RD un cik Minskas vai Astanas sastāvā, nemaz nerunājot par Medveščaku).

Sakiet, ko gribiet, bet RD katrā sezonā ir bijuši vairāki Latvijas hokejisti, kuri citos KHL klubos netiktu sastāvā.
Jā, jā, vari sākt stāstu, ka RD ir "izlases bāzes komanda". Man jau likās, ka šis te jau ir izgājis no modes, bet, kā redzu, ik pa laikam kāds tomēr atceras šitos murgus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-11-16 11:30, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Džeriņa pirmā sausā sezona bija tad, kad viņš vēl īsti nemaz nebija KHL spēlētājs un MHL spēlēja vairāk nekā KHL. Pēc tam tik tajā vienā, deviņu spēļu sezonā, viņš palika bez vārtiem un punktiem.

Atkārtošos, runa nav par cīņu kkādu RD sastāvā, bet par līmeni, kuram jāatbilst. Vai Džeriņš šajos gados neatbilst KHL līmenim un pēc spēles kopumā krīt ārā? Nedomāju vis.
Šobrīd varbūt atbilst, bet neviena nopietna komanda neturēs spēlētāju komandā 6(!!!) gadus, cerībā, ka kaut kad viņš sāks spēlēt. Džeriņš arī tagad varētu palikt uz nulles, neviens viņu no komandas prom nedzītu, vieta sastāvā atrastos vienmēr!

     [+] [-]

, 2014-11-16 11:34, pirms 10 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: es ceru, ka tu tiešām domā zvaigznes, nevis 3.-4. maiņas klavieru nesējus ar 5 vārtiem sezonā...
Melnā darba darītāji ārzemēs, protams, netiks nekur tālu, jo nevienam tur tādus nevajag tajās lomās, kad ir savējie čaļi, kas par lētāku naudu sitīsies... Bet zvaigznes būs zvaigznes tāpat.
un kā ir spēlējuši citos KHL klubos Dinamo latviešu stāri Dārziņš, M.Rēdlihs un Sprukts?!
Karsums ir vienīgais kas ļoti labi spēlē Krievijā kā leģionārs (un arī pie labi pazīstamiem treneriem MD; Daugaviņu neskaitu par ex-dinamieti, jo viņš DR spēlēja tikai NHL lokauta laikā).

  -1 [+] [-]

, 2014-11-16 11:36, pirms 10 gadiem
Poish rakstīja: Šobrīd varbūt atbilst, bet neviena nopietna komanda neturēs spēlētāju komandā 6(!!!) gadus, cerībā, ka kaut kad viņš sāks spēlēt. Džeriņš arī tagad varētu palikt uz nulles, neviens viņu no komandas prom nedzītu, vieta sastāvā atrastos vienmēr!
Ir virkne komandu, kas jaunos spēlētājus pacietīgi iespēlē 3, 4 sezonas. Ne visi ir Ovečkini vai Krosbiji. Paskat Zemgus arī nespēlēja īpaši daudz pirmajā sezonā.

  -1 [+] [-]

, 2014-11-16 11:37, pirms 10 gadiem
Poish rakstīja: Šobrīd varbūt atbilst, bet neviena nopietna komanda neturēs spēlētāju komandā 6(!!!) gadus, cerībā, ka kaut kad viņš sāks spēlēt. Džeriņš arī tagad varētu palikt uz nulles, neviens viņu no komandas prom nedzītu, vieta sastāvā atrastos vienmēr!
Džeriņš ir centrs, spēka uzbrucējs, viņam nav obligāti jāmet ripas vartos.

  +1 [+] [-]

, 2014-11-16 11:37, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Jā, jā, vari sākt stāstu, ka RD ir "izlases bāzes komanda". Man jau likās, ka šis te jau ir izgājis no modes, bet, kā redzu, ik pa laikam kāds tomēr atceras šitos murgus.
par DR kā izlases bāzes komandu es neesmu pat ieminējies, atšķirībā no Tevis.
Taču uzstādījums "ne vairāk kā 7 leģionāri komandā vienlaikus" ir pastāvējis RD visās 7 sezonās.

  +1 [+] [-]

, 2014-11-16 11:38, pirms 10 gadiem
Poish rakstīja: Šobrīd varbūt atbilst, bet neviena nopietna komanda neturēs spēlētāju komandā 6(!!!) gadus, cerībā, ka kaut kad viņš sāks spēlēt. Džeriņš arī tagad varētu palikt uz nulles, neviens viņu no komandas prom nedzītu, vieta sastāvā atrastos vienmēr!
Jānis Sprukts - 3. sezonu spēlē ārpus RD, nevienā no šiem gadiem nav guvis pat trešo daļu no tiem punktiem, ko guva RD sliktākajā sezonā, šajās trīs sezonās kopā ir guvis mazāk vārtus kā RD sliktākajā gadā, pagājušsezon ilgu laiku bija traumējies, bet vienalga spēlē Jaroslavļā.

Tie apokaliptiskie stāsti, ka viss, bez RD Latvijas hokejam būs beigas, visi spēlēs entuziastu līgā utt. ir NENORMĀLI pārspīlēti. Tie kas atbilst līmenim, tie kā spēlēja OK līgās, tā arī spēlēs, tie kas neatbilst - spēlēs savām spējām atbilstošā līmenī.