Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

"Sabres" vārtsargam Milleram pēc sadursmes ar pretinieku konstatēts smadzeņu satricinājums

Jānis Celmiņš

"Sabres" vārtsargam Milleram pēc sadursmes ar pretinieku konstatēts smadzeņu satricinājums
Raiens Millers
Foto: AFP/Scanpix

Nacionālās Hokeja līgas (NHL) kluba Bufalo „Sabres” vārtsargam Raienam Milleram pēc sadursmes ar vienu no raženākajiem Bostonas „Bruins” hokejistiem Milanu Luciču konstatēts smadzeņu satricinājums un šobrīd nav zināms, kad viņš varēs atgriezties laukumā.

Spēka paņēmienu Milans Lucičs pret Bufalo „Sabres” vārtsargu izpildīja 12. novembra spēlē, kad mačā Bostona Raiens Millers bija atstājis vārtus un mēģināja izraidīt ripu no savas aizsardzības zonas, lai nepieļautu Luciča izgājienu viens pret viens.

„Sabres” ģenerālmenedžeris Darsijs Redžers gan cer, ka Millers atveseļosies iespējami ātri, taču vienlaicīgi komanda no fārmkluba jau izsaukusi Drū Makintairu.

Maču pret Bostonas „Bruins” vienību Millers nepabeidza, laukumu atstājot otrajā periodā.

Spēka paņēmiens pret Milleru

1 2 36 komentāri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-14 12:28, pirms 13 gadiem
Nu... ko līdi, kur nevajag...

  +3 [+] [-]

, 2011-11-14 12:38, pirms 13 gadiem
nice body check

  +1 [+] [-]

, 2011-11-14 13:04, pirms 13 gadiem
skumji ka pēc tam neviens no Bufalo neierādīja vietu tam Bostonas policistam ...

tiesnesis iedeva Lucičam 2 min, attiecīgi nevar teikt ka tā saucamais spēka paņēmiens bija tīrs, un eksistē arī nerakstīti likumi attiecībā uz vārtsargiem

  +1 [+] [-]

, 2011-11-14 13:11, pirms 13 gadiem
Poox rakstīja: skumji ka pēc tam neviens no Bufalo neierādīja vietu tam Bostonas policistam ...

tiesnesis iedeva Lucičam 2 min, attiecīgi nevar teikt ka tā saucamais spēka paņēmiens bija tīrs, un eksistē arī nerakstīti likumi attiecībā uz vārtsargiem
haa ha haa haa.. kurs no bufalo var ieraadiit vietu bostonieshiem? Paskaties Lucici un Charra! es biju sokaa ka kaads vispaar vinjam klaat pieslidoja!

  +1 [+] [-]

, 2011-11-14 13:13, pirms 13 gadiem
Dornis ar milzu degunu pat nemēģināja izvairīties no sadursmes.
Jā, Millers bija ārpus laukuma, bet kaut kādai cieņai ir jābūt pret vārtusargu, varbūt lučičs neredzēja viņu, jo viņa 50cm garais deguns bija priekša, hz.

  +4 [+] [-]

, 2011-11-14 13:19, pirms 13 gadiem
phKRII, ne vienmēr uzreiz ir skaidrs, ka ir smadzeņu satricinājums. Ja uzreiz zaudē samaņu, zūd koordinācija un ir problēmas ar redzi, tie jau ir ļoti nopietni gadījumi. Vairākumā gadījumu ir tikai galvassāpes un kaut kad vēlāk var parādīties nelaba dūša un citi labumi, bet nav obligāti. Tie arī ir smadzeņu satricinājumi un gluži pierasti cilvēkiem ir meklēt diagnozi tikai tad, kad ~24h nepāriet galvassāpes.

  +3 [+] [-]

, 2011-11-14 13:35, pirms 13 gadiem
Man būt domāt tā:

1. nav ko līst ārpus sava laukuma - tad Tu esi parasts laukuma spēlētājs;
2. Lučič nemaz neredzēja Milleru, jo skatījās uz leju, kur ir ripa, bet GK, kā jau GK, nemaz nemēģināja izvairīties, jo domāja "es taču esmu GK, neviens mani nedrīkst aiztikt"!

     [+] [-]

, 2011-11-14 13:54, pirms 13 gadiem
Poox rakstīja: skumji ka pēc tam neviens no Bufalo neierādīja vietu tam Bostonas policistam ...

tiesnesis iedeva Lucičam 2 min, attiecīgi nevar teikt ka tā saucamais spēka paņēmiens bija tīrs, un eksistē arī nerakstīti likumi attiecībā uz vārtsargiem
un kas tur bija netīrs tieši tajā spēka paņēmienā??? Ja tas būtu laukuma spēlētājs, tur pat 2 min nebūtu ko dot. Spēlētājs bija pie ripas, pats varēja paredzēt sadursmi un sagatavoties, Millers nebija pacēlis elkoni. Viņš vienkārši ar augumu nonesa vārtsargu, kas bija jau labu gabalu ārā no vārtsarga laukuma un izskatījās ka tieši ar tādu mērķi pakļūt Milleram ceļā. Tas ka viņš tur aizlidoja nav jāvaino Milleru, bet abu spēlētāju svara starpību un nekas vairāk.

Cik tas bija ētiski un morāli pareizi tā darīt pret vārtsargu ir cits jautājums un to lai kārto tagad abu komandu "policisti". Neizskatījās ka Milleram bija iespējas izvairīties tādā ātrumā, ja tev speciāli lien priekšā.

     [+] [-]

, 2011-11-14 13:59, pirms 13 gadiem
Bandīc rakstīja: Man būt domāt tā:

1. nav ko līst ārpus sava laukuma - tad Tu esi parasts laukuma spēlētājs;
2. Lučič nemaz neredzēja Milleru, jo skatījās uz leju, kur ir ripa, bet GK, kā jau GK, nemaz nemēģināja izvairīties, jo domāja "es taču esmu GK, neviens mani nedrīkst aiztikt"!
Apsveicu, tu esi idiots!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-11-14 14:22, pirms 13 gadiem
WILDE rakstīja: Millers bija tas, kuru notrieca Lučičs.
Bet 2 min sods nebija pelnīts, jo tas bija legāls hits pret vārtsargu, kurš neatradās vārtu laukumā.
Bet Milleram nebija ripas, tāpēc var traktēt kā bloķēšanu.

     [+] [-]

, 2011-11-14 14:29, pirms 13 gadiem
WILDE rakstīja: Millers bija tas, kuru notrieca Lučičs.
Bet 2 min sods nebija pelnīts, jo tas bija legāls hits pret vārtsargu, kurš neatradās vārtu laukumā.
nu nezin gan, es tiekshos piekrist komenteetaajiem dotajaa video, ka bija nodoms traumeet speeleetaaju (it iipashi, zinot Bostonas speeles stilu). protams, speeleetaaja galvaa neieliidiisi, bet vairaakkaart noskatoties video, radaas paarlieciiba, ka Lucicam bija visas iespeejas izvairiities no hita, vieniigais, kas trauceeja, bija veelme izsist pretinieka vaartsargu. vaartsargi jau biezhi liena aaraa no sava laukuma, it iipashi shaados gadiijumos, bet open-ice hiti uz vaartsargiem gan gadaas reti.

  +1 [+] [-]

, 2011-11-14 14:39, pirms 13 gadiem
kino rakstīja: Bet Milleram nebija ripas, tāpēc var traktēt kā bloķēšanu.
kaads tur ir tas noteiktums, cik ilgi, peec ripas padoshanas taalaak, driikst izdariit hitu? jo buutiibaa, Millers tikai sekundes simdaljas pirms hita bija atbriivojies no ripas. lai Shanahans izlemj, vinjasm lielaaka galva . tik shkjiet, ka paaraak biezhi ir shaadas diskuteejamas sitoaacijas, kuraa iesaistiits Bostonas speeleetaajs un peec kuras pretinieks ir guvis traumu (bet varbuut man tikai taa liekas, jo vnk nepatiik Bostona ).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-14 14:55, pirms 13 gadiem
WILDE rakstīja: Millers bija tas, kuru notrieca Lučičs.
Bet 2 min sods nebija pelnīts, jo tas bija legāls hits pret vārtsargu, kurš neatradās vārtu laukumā.
jā sorry, es sajaucu vārdus.

  +4 [+] [-]

, 2011-11-14 15:03, pirms 13 gadiem
Sveiciens visiem gudrajiem cilvēkiem.
Piekrītu tiem, kas saka,ka, ja RM nebūtu vārtsargs, tur pat 2 min. nebūtu par ko dot.Jautājums ir ētiskas dabas, - vai tiešām Lučičs nevarēja ( negribēja ) izvairīties no sadursmes???

Un vēl, - iesaistīties " visāda rakstura " pārrunās pēc tam ar Lučiču dažam labam Baffalo spēlētājam varētu būt čerevata..

     [+] [-]

, 2011-11-14 15:05, pirms 13 gadiem
neputns rakstīja: nu nezin gan, es tiekshos piekrist komenteetaajiem dotajaa video, ka bija nodoms traumeet speeleetaaju (it iipashi, zinot Bostonas speeles stilu). protams, speeleetaaja galvaa neieliidiisi, bet vairaakkaart noskatoties video, radaas paarlieciiba, ka Lucicam bija visas iespeejas izvairiities no hita, vieniigais, kas trauceeja, bija veelme izsist pretinieka vaartsargu. vaartsargi jau biezhi liena aaraa no sava laukuma, it iipashi shaados gadiijumos, bet open-ice hiti uz vaartsargiem gan gadaas reti.
Zinot Lučiču, varētu padomāt, ka tajā brīdī viņam paurī ieslēdzās " sliktā zēna " sindroms.Ļoti iespējams.Tas gan par viņu neko labu neliecina.Visādi citādi man šis spēlētājs itin labi patīk.

  +1 [+] [-]

, 2011-11-14 15:06, pirms 13 gadiem
neputns rakstīja: kaads tur ir tas noteiktums, cik ilgi, peec ripas padoshanas taalaak, driikst izdariit hitu? jo buutiibaa, Millers tikai sekundes simdaljas pirms hita bija atbriivojies no ripas. lai Shanahans izlemj, vinjasm lielaaka galva . tik shkjiet, ka paaraak biezhi ir shaadas diskuteejamas sitoaacijas, kuraa iesaistiits Bostonas speeleetaajs un peec kuras pretinieks ir guvis traumu (bet varbuut man tikai taa liekas, jo vnk nepatiik Bostona ).
Kopš kura laika Tev nepatīk BB?? Kopš pērnā gada PO??

  +3 [+] [-]

, 2011-11-14 15:10, pirms 13 gadiem
a par ko 2min?tīrs spēka paņēmiens.

  -1 [+] [-]

, 2011-11-14 15:14, pirms 13 gadiem
Nu blaa, vins tak vareeja izvairiities..
Vajadzeeja vinam taa kaartiigi iedot seja par to..
Vins veel sagrupeejaas un izpildiija hitu taa kaa pret speleetaaju..
Zheel Millera..

  +1 [+] [-]

, 2011-11-14 15:14, pirms 13 gadiem
Es tiešām gribētu redzēt to drosmīgo/jukušo, kurš ietu skaidrot attiecības ar Lučiču. Ja tas nebūtu viņš, sanāktu pamatīgs tesiņš. Bet ja tur pat blakus vēl Čara, tad vispār Sabres varēja pat nepieslidot pie Millera

  -1 [+] [-]

, 2011-11-14 15:20, pirms 13 gadiem
kino rakstīja: Es tiešām gribētu redzēt to drosmīgo/jukušo, kurš ietu skaidrot attiecības ar Lučiču. Ja tas nebūtu viņš, sanāktu pamatīgs tesiņš. Bet ja tur pat blakus vēl Čara, tad vispār Sabres varēja pat nepieslidot pie Millera
pedejos faitus nav varejis uzvaret, luuk, tapec ari tads agresivs

  +1 [+] [-]

, 2011-11-14 15:27, pirms 13 gadiem
kino rakstīja: Es tiešām gribētu redzēt to drosmīgo/jukušo, kurš ietu skaidrot attiecības ar Lučiču. Ja tas nebūtu viņš, sanāktu pamatīgs tesiņš. Bet ja tur pat blakus vēl Čara, tad vispār Sabres varēja pat nepieslidot pie Millera
Tu nepārspīlē??
Tāds Hara piem., Kaletam nemaz nav pretinieks...
Sabres versus Bruins - Game Video - NHL Video...

     [+] [-]

, 2011-11-14 15:30, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja: Tu nepārspīlē??
Tāds Hara piem., Kaletam nemaz nav pretinieks...
NHL VideoCenter,229&fr=false
Varbūt nedaudz pārspīlēju, taču šeit ir septiņ reiz jāpadomā pirms mesties virsū vārtsarga pāridarītājam

     [+] [-]

, 2011-11-14 15:33, pirms 13 gadiem
kino rakstīja: Varbūt nedaudz pārspīlēju, taču šeit ir septiņ reiz jāpadomā pirms mesties virsū vārtsarga pāridarītājam
Ja nopietni, tad protams.Vispār Bruins ir tādi diezgan masīvi...Spēlē arī tā , kā vajag.Ja gribēs, uzvarēs visus.Čikarelli tādus nopietnus vīrus savācis.
Starp citu, Lučiču šodien sauc uz tepiķa.Ja viņam iedos , teiksim 2 spēles diskvu, tad tādam Stekelam , kurš iebrauca ar elkoni SC paurī, būtu vajadzējis dot 10 reiz vairāk.

     [+] [-]

, 2011-11-14 15:35, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja: Ja nopietni, tad protams.Vispār Bruins ir tādi diezgan masīvi...Spēlē arī tā , kā vajag.Ja gribēs, uzvarēs visus.Čikarelli tādus nopietnus vīrus savācis.
Un kas interesanti, tad virkne ar vadošajiem spēlētājiem ir diezgan jauni

Seguinam 19

Maršandam un Lučičam pa 23

Beržeronam un Hortonam pa 26

     [+] [-]

, 2011-11-14 16:12, pirms 13 gadiem
Gatis rakstīja: Nu... ko līdi, kur nevajag...
Ja šita ietriektos dinoamo vārtsargā, tad uzreiz visi apvainotu laukuma spēlētāju...vai ne??? Es uzskatu, ka tīšām Bruins mēģināja neitralizēt Milleru, jo citādi uzvarēt nespētu.

     [+] [-]

, 2011-11-14 16:23, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja: Sveiciens visiem gudrajiem cilvēkiem.
Piekrītu tiem, kas saka,ka, ja RM nebūtu vārtsargs, tur pat 2 min. nebūtu par ko dot.Jautājums ir ētiskas dabas, - vai tiešām Lučičs nevarēja ( negribēja ) izvairīties no sadursmes???
Var traktēt kā charging. Pārāk daudz soļu, tāpēc 2 min ir pamatotas.

     [+] [-]

, 2011-11-14 17:54, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja: Kopš kura laika Tev nepatīk BB?? Kopš pērnā gada PO??
kopsh saaku padziljinaataak sekot nhl hokejam, kas ir kaadi apmeeram triis gadi atpakalj. bet jaatziist, ka pagaajushaa gada PO simpaatijas neradiija - gruuti noskatiities, kaa divas tavas favoriitkomandas tiek izsleegtas septiitajaa speelee

     [+] [-]

, 2011-11-14 18:04, pirms 13 gadiem
Pievēršat uzmanību vārtsargam, viņš, jau nokritis uz ledus, mēģināja ar nūju iebelzt Lucičam

     [+] [-]

, 2011-11-14 18:50, pirms 13 gadiem
Lasu komentārus un nespēju vien nobrīnīties. Ļoti daudz tukšas runāšanas. Tik viegli ir apskatīties noteikumus, bet nekā.

A goalkeeper is not “fair game” just because he is outside the goal crease area. The appropriate penalty should be assessed in every case where an opposing player makes unnecessary contact with a goalkeeper. However, incidental contact, at the discretion of the Referee, will be permitted when the goalkeeper is in the act of playing the puck outside his goal crease provided the attacking player has made a reasonable effort to avoid such contact.

Official Rules - Rule 42: Charging - NHL.com -...

     [+] [-]

, 2011-11-14 19:06, pirms 13 gadiem
Pārak viegli sveikā tika cauri nr. 17. pat nevienu sitienu nenorāva normalu...

     [+] [-]

, 2011-11-14 19:56, pirms 13 gadiem
Tapec ari man nepatik bostona..

     [+] [-]

, 2011-11-14 20:04, pirms 13 gadiem
KHL būtu dažu spēļu diskvalifikācija bostonas spēlētājam !
1 2 36 komentāri