Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Greckis: "Īstu hokeju spēlē tikai NHL"

Jānis Pārums

Greckis: "Īstu hokeju spēlē tikai NHL"
Veins Greckis
Foto: AP

Leģendārais kanādiešu hokejists Veins Greckis atklājis, ka jau pēc karjeras beigšanas 1999. gadā viņam par lielu naudu piedāvāts spēlēt Eiropā, taču viņš sapratis, ka viņam būs neinteresanti to darīt tik zemā līmenī.

"Man piedāvāja milzīgu naudu, lai es spēlētu Šveicē un es būtu varējis uzspēlēt kaut vai tikai sava prieka pēc, taču īstu hokeju spēlē tikai Nacionālajā Hokeja līgā. Un esmu pārliecināts, ka lielākā daļa no mūsu līgas zvaigznēm uzskata tāpat neskatoties uz viltīgajiem Kontinentālās Hokeja līgas klubu piedāvājumiem," sarunā ar kanādiešu žurnālistiem sacīja hokeja leģenda.

"Nekāda nauda nevar aizstāt iespēju iziet uz ledus ar pasaules labākajiem hokejistiem," piebilda Greckis, kurš tagad trenē NHL klubu Fīniksas "Coyotes".

20 sezonu laikā, ko Greckis nospēlēja NHL, viņš 1487 spēlēs guva 894 vārtus un izdarīja 1963 rezultatīvas piespēles, kas joprojām ir NHL rekords. Viņš saņēmis arī 21 NHL balvu.

Izmantotie resursi:
canadianpress.com

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +64 [+] [-]

, 2008-09-14 12:02, pirms 16 gadiem
"Nekāda nauda nevar aizstāt iespēju iziet uz ledus ar pasaules labākajiem hokejistiem,"
Ko nevar izdarīt nauda, to var izdarīt ļoti liela nauda. Par šī apgalvojuma patiesumu jautāt Jāgram

 +20 [+] [-]

, 2008-09-14 12:03, pirms 16 gadiem
daļa taisnības tur ir, bet , kas zin, varbūt ar laiku KHL būs tas pats NHL, tikai okeāna otrā pusē jep Eiropā.

  +4 [+] [-]

, 2008-09-14 12:04, pirms 16 gadiem
pagaidi, driiz KHL ieliks klokji NHL, ceru ka Viktorijas kauss to pieraadiis..

 +79 [+] [-]

, 2008-09-14 12:05, pirms 16 gadiem
kaut ko tik stulbu ilgi nebiju dzīrdējis, Greckis laikam aizmirsis, kā Rīgas dinamo 1989,gadā izģērba Losandželasas Kings, ja nemaldos 6:3 Rīgas labā, pie tam spēle notika okeānam otrajā pusē, Greckis tad plātīja tik rokas

  +5 [+] [-]

, 2008-09-14 12:06, pirms 16 gadiem
Nu KHL var būt tik pat populāra, kad pastāvēs tikpat ilgi kā NHL. Tad ar laiku ar radīsies savas leģendas, zvaigznes, intrigas un atmosfēra kāda valda NHL. tas ka kādi uz austrumiem sadomājuši vienkārši ar lielu naudu to izdarīt pārs gados ir muļķīgi tiešām un var piekrist Greckim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: diamond-boy
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2008-09-14 12:13, pirms 16 gadiem
nu Greckis ir vēl no tās paaudzes kas spēlēja hokeju tieši hokeja pēc un kas alka izaicinājumu laukumā nevis naudas makā, bet mūsdienās lielāku lomu spēlē nauda, jo dzīve paliek aizvien dārgāk nodzīvojama un hokejists tāpāt kā jebkurš cits cilvēks alkst pēc labas algas.
nu bet tas ka KHL nav līmeņa ir lieki, jo NHL Jāgrs bija neapšaubāms Rangers līderis, bet Omskā gan rāda tādu pablāvu sniegumu...

  +2 [+] [-]

, 2008-09-14 12:14, pirms 16 gadiem
smilchs rakstīja: nu par KHL līmeni var spries kaut vai pēc mūsu Hossas! Ja NHL viņš bija stabils 3. maiņas spēlētājs ar maz punktiem, tad šeit viņš bliež pirmajā maiņā, krāj daudz punktus un ir līgas nedēļas spēlētājs! Nav jau tikai Hossa! Gandrīz katram bagātajam Krievijas klubam tagad ir kāds NHL atkritēj-vārtsargs, kas skaitās bezmaz vai dievs! Protams, tas nenozīmē, ka KHL ir slikts, taču lidz NHL līmenim vēl ļoti daudz jāaug!

Pilnīgi piekrītu. Gandrīz katrā KHL komandā ir izbrāķētie NHL spēlētāji. Nu nebūs KHL konkurents NHL. Vienīgi labs 2. variants spēlētājiem.

  +2 [+] [-]

, 2008-09-14 12:15, pirms 16 gadiem
archijs86 rakstīja: piekriitu greckim, taads aatrums, meistariiba, speeka panjeemieni, kautinji, nekur taa naw kaa tikai NHL eiropa nobaal vienos vaartos

varbuut nav tas pats
bet ka teica viens
esot aizbraucis skatiities hokji NHL
domaja nu vot buus afigena
vinsh aizbrauc skatas speli Islanders-Penguins
Islanders met 60 reizes pa vartiem
penguins 20 un vine ar 4-2
puishi tur bez uguntinas kapajas parastajas speles
sezona 82 speles
varu piekrist tikai par play-off spelem greckim

 +19 [+] [-]

, 2008-09-14 12:16, pirms 16 gadiem
ja iists hokejs buutu tikai nhl tad kanaadas un asv izlases uzvareetu VISOS pasaules chempjos, bet pat nabaga kanaada nespeeja vienmeer dabuut medaljas, par asv es vispaar kluseeju...

 +14 [+] [-]

, 2008-09-14 12:16, pirms 16 gadiem
Ļaudis, neaizmirsīsim to, ka cik vecs ir NHL un cik vecs ir KHL! Redzēsim, kas notiks pēc 20 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-09-14 12:21, pirms 16 gadiem
archeeye rakstīja: Nu ar shitiem vaardiem vinjs totaali uzbrauca Jaagram

nu saki ko gribi, bet Jaagrs ir vecs

 +14 [+] [-]

, 2008-09-14 12:24, pirms 16 gadiem
smilchs rakstīja: nu par KHL līmeni var spries kaut vai pēc mūsu Hossas! Ja NHL viņš bija stabils 3. maiņas spēlētājs ar maz punktiem, tad šeit viņš bliež pirmajā maiņā, krāj daudz punktus un ir līgas nedēļas spēlētājs!

Ja? Un kur ir Jāgrs? Kur ir Radulovs? Man šķiet šie abi NHL labāk spēlēja par ''tādu'' Hossu?
Tā ir tikai vnk hokeja specifika. KHL spēlē citu hokeju uz lielā ledus un te izpaužas labāk Hossas talants, kad ir vairāk platības kaut kā radīšanai. NHL vajag ātras rokas un Hossam tādu nav, bet viņš labi tur ripu un pareizi izvēlas pozīciju- NHL viņu vnk nostumtu malā vai ietriektu bortā, tāpēc, manuprāt, viņš arī tur īpaši neizcēlās. Un ne jau par neko spēlētāju draftē 1. kārtā ar 13. numuru- gan jau viņš pirms NHL kaut ko rādīja... Nu nesanāca viņam NHL, bet izdarīt secinājumus par KHL līmeni skatoties uz viņu...
Par vārtsargiem- tā ir lielākā KHL problēma, tāpat kā basketbola Eirolīgā centri, tā arī hokejā KHL vārtsargi- labu sava amata pratēju ir maz un vini pārsvarā spēlē NHL, tāpēc tā nu tiešām ir savā ziņā problēma

  +5 [+] [-]

, 2008-09-14 12:24, pirms 16 gadiem
es nedomāju ka Veins ir tik aprobežots nekad nav spēlējis nevienā Eiropas līgā vai klubā un saka ka te neprot spēlēt hokeju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-09-14 12:25, pirms 16 gadiem
Greckis buutu _pazudis_Eiropaa...jo neviens neljautu vinam speeleet siltumnicas apstaklos...tapat Krosbijs - tagad NHL ar vinu apietas kaa ar jeelu olu , bet kaa teica viens no muusu izlases speeletajiem - kad pieslidoju vinam klaat - aciis bailes , jo blakus nav auklites ....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2008-09-14 12:27, pirms 16 gadiem
archijs86 rakstīja: nhl komandaas noteikumus diktee eiropieshi un ne vienmeer ASV UN kanaada savaac labaakos speekus, un kas tad krieviem bija liideri? oveckins, kovalcuks, fjodorovs, kas speelee NHL

vēl nevajag aizmirst, ka čempis notika uz mazā ledus.... Kas daudziem nepatika, piem. Zaripovam, kas teica, ka uz tāda laukuma var iesist tikai tad, kad pretinieks kļūdās vai ''ar gaļu", kam visumā piekrītu, jo NHL ārkārtīgi daudz vārtu tiek gūti nevis skaisti, bet dajebkādā veidā "ka tik vārti", lielais vairums NHL vārtu ir tādi, kur pat nevar redzēt kā ripa vārtos nāk, kaut kāda burzma pie vārti, visi itas un tam, kam ātrākas rokas un kas fiziski spēcīgāks, izdodas "dobitj"

  +4 [+] [-]

, 2008-09-14 12:30, pirms 16 gadiem
mxs rakstīja: nu Greckis ir vēl no tās paaudzes kas spēlēja hokeju tieši hokeja pēc un kas alka izaicinājumu laukumā nevis naudas makā, bet mūsdienās lielāku lomu spēlē nauda, jo dzīve paliek aizvien dārgāk nodzīvojama un hokejists tāpāt kā jebkurš cits cilvēks alkst pēc labas algas.
nu bet tas ka KHL nav līmeņa ir lieki, jo NHL Jāgrs bija neapšaubāms Rangers līderis, bet Omskā gan rāda tādu pablāvu sniegumu...

Nu, tas varētu būt izskaidrojams arī ar to, ka Jāgram Rangers klasi augstāki bija partneri, viens jau nav cīnītājs.

  -1 [+] [-]

, 2008-09-14 12:34, pirms 16 gadiem
Tā viņš ir...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-09-14 12:34, pirms 16 gadiem
kas tas pa viktorijas kausu?
Slēpts komentārs: mataleao

     [+] [-]

, 2008-09-14 12:35, pirms 16 gadiem
mxs rakstīja: es nedomāju ka Veins ir tik aprobežots

"Nekāda nauda nevar aizstāt iespēju iziet uz ledus ar pasaules labākajiem hokejistiem," - kas tad bija periods Greckis un WHA?

     [+] [-]

, 2008-09-14 12:38, pirms 16 gadiem
Tomijs rakstīja: varbuut nav tas pats
bet ka teica viens
esot aizbraucis skatiities hokji NHL
domaja nu vot buus afigena
vinsh aizbrauc skatas speli Islanders-Penguins
Islanders met 60 reizes pa vartiem
penguins 20 un vine ar 4-2
puishi tur bez uguntinas kapajas parastajas speles
sezona 82 speles
varu piekrist tikai par play-off spelem greckim

Pats nebiji, neredzēji, tad nerunā.

  +7 [+] [-]

, 2008-09-14 12:44, pirms 16 gadiem
Greckis pats savu karjieru uzsāka WHA, kas tajos laikos cīnijās ar NHL par labākās līgas titulu un tikai pēc WHA bankrotēšanas pārgāja uz NHL kopā ar savu toreizējo komandu ''Oilers'' un tagad džeks saka, ka NHL ir vienīgā augstās klases līga? Protams piekrītu, ka KHL līdz NHL līmenim vēl tālu, taču lai cik bagāts tu būtu pirmajā līgas gadā tu nemūžam nedabūsi pasaules klases spēlētājus, jo jauna līga tas tomēr ir riskants pasākums un kāpēc riskēt, ja tev jau ir droša vieta NHL? Tāpēc uzskatu, ka KHL būs otrā limeņa līga, līdz nedabūs paši savas zvaigznes, taču Greckis ir bijis pārāk skarbs sakot, ka īstu hokeju spēlē tikai NHL!

  +6 [+] [-]

, 2008-09-14 12:47, pirms 16 gadiem
samaziniet laukumus līdz NHL izmēriem, tad arī šeit spēle paliks ātrāka, bet kam tas vajadzīgs, ir forši tāpat. Un Grecka k-gs ir aizmirsis, ka krietna daļa NHL spēlētāju ir eiropieši un ne tie sliktākie un viņi brauca nevis spēlēt ar "labākajiem" bet pelnīt naudu, NHL viņus vienkārši nopirka ar savu naudu un ja var ticēt KHL funkcionāriem, tad drīz sāksies atgriezenisks process un visi (vismaz eiropieši) plēsis uz Eiropu tas ir uz KHL un tad pkatīsimies cik saistošs būs NHL hokejs bez eiropas labākajiem spēlētājiem, labi ja pavilks uz AHL vai kādas citas otrās šķiras līmenim

  +1 [+] [-]

, 2008-09-14 12:52, pirms 16 gadiem
Dinamietis rakstīja: Tāpēc uzskatu, ka KHL būs otrā limeņa līga, līdz nedabūs paši savas zvaigznes, taču Greckis ir bijis pārāk skarbs sakot, ka īstu hokeju spēlē tikai NHL!

Tāpēc jau krievi savus jaunos cenšas noturēt mājās. Un pārpirka Radulovu- lai progresē, attīstās. Ir jau viņiem tās zvaigznes, Zaripovs ar Morozovu kaut vai mierīgi varētu spēlēt NHL un domāju, ka viņi būtu tur ļoti labi, bet negrib.

  +2 [+] [-]

, 2008-09-14 12:52, pirms 16 gadiem
Ko vispār nozīmē jēdziens "īsts hokejs"?? nedaudz dīvaini izteikumi, jo Eiropas vadošās komandas spēlē ļoti skatāmu un interesantu hokeju un arī NHL spēlētaji pamazām (vismaz daži) atgriežas Eiropā un es nedomāju ka tikai naudas dēļ.

  +2 [+] [-]

, 2008-09-14 12:59, pirms 16 gadiem
greckis domaajams negrib lai daudz no NHL paariet uz eiropu

  +2 [+] [-]

, 2008-09-14 12:59, pirms 16 gadiem
Ir sapigi zinat to,ko saka Greckis!Jo mes jutam lidzi RD.Ja RD speletu NHL,tad mes protams piekristu Greckim...Tapec nomierinaties.Nevienam neko nevajag pieradit.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-09-14 13:07, pirms 16 gadiem
šie Grecka izteikumi vien norāda uz viņa satraukumu par to, ka jau tuvā nākotnē Eiropa varētu ielikt Z-Amerikas hoķim. Ja KHL šosezon viss ies kā iecerēts, pēc sezonas nauda līgas klubiem varētu parādīties vēl vairāk, spēlētāji vēl labāki.
Domājams, šis ir tikai viens no pirmajiem negatīvajiem komentiem KHL virzienā un tadi būs arī turpmāk. Bet tas tikai liecina par to, ka NHLieši sāk nervozēt.

  +2 [+] [-]

, 2008-09-14 13:14, pirms 16 gadiem
archijs86 rakstīja: varu sadereet uz 5ls ka RD peec 2 gadiem bankrotees

Tu arī esi āpsis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-09-14 13:30, pirms 16 gadiem
katra ligā ir savi plusi un savi minusi( NHL,KHL) , bet nedomajuu, ka līmenis stipri atšķirtos ..- Eiropā limeni pedejos gados stipri audzis, iipshi krievijā...(varbut 1999.gadā, kad Greckis beidza, tā vēl nebija)...

  -3 [+] [-]

, 2008-09-14 13:34, pirms 16 gadiem
raymond rakstīja: pagaidi, driiz KHL ieliks klokji NHL, ceru ka Viktorijas kauss to pieraadiis..

es pierkrītu greckim . KHL .. veel iilgi jaaug , liidz NHL

  +4 [+] [-]

, 2008-09-14 13:35, pirms 16 gadiem
archeeye rakstīja: Ivanaans

no šī kunga jau,manuprāt,vismaz 90% NHL spēlētāji bīstas!

  -1 [+] [-]

, 2008-09-14 13:42, pirms 16 gadiem
taisnība
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-09-14 13:47, pirms 16 gadiem
Lai tad Greckis padomā, cik "spēcīga" būtu NHL, ja visi NHL spēlējošie eiropieši spēlētu Eiropā...

  +1 [+] [-]

, 2008-09-14 14:05, pirms 16 gadiem
katrs savu sili uzskata par pilnāko un garšīgāko!

  -3 [+] [-]

, 2008-09-14 14:18, pirms 16 gadiem
garais_999 rakstīja: kaut ko tik stulbu ilgi nebiju dzīrdējis, Greckis laikam aizmirsis, kā Rīgas dinamo 1989,gadā izģērba Losandželasas Kings, ja nemaldos 6:3 Rīgas labā, pie tam spēle notika okeānam otrajā pusē, Greckis tad plātīja tik rokas

klau, tu runā par spēli, kuru NHL klubiem bija jāizvada kā klaušas sezonas vidū? nekāds rīgas "dinamo" tur nevienam entuziasmu neradīja, hokejisti bija laimīgi, ka varēja mazliet atpūsties, paslidināties - džekiem asinis galvā saskrēja tikai pret CCCP izlasi vai CSKA.
Greckim ir 100% taisnība - KHL vai Eiropas hokejs viegli iesūkā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-09-14 14:22, pirms 16 gadiem
Pilnīgi piekrītu Greckim!
Pateicoties laukumu izmēriem,spēlētāju attieksmei pret skatītājiem,tas ir daudz baudāmāks šovs!Cīņa no pirmās līdz pēdējai minūtei!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-09-14 14:27, pirms 16 gadiem
lukaz23 rakstīja: un redzetu cik tad tas greckis butu varens ja labakos gadus butu NHl spelejis ar Balderis pats greckis nedaudz iesuukatu tad!!

Balderis un citi USSR profi Taviem vārdiem runājot biški iesūkāja ASV amatieriem OS 1980 Leikplesida!Pie tam savos labākos gados!

  +1 [+] [-]

, 2008-09-14 14:33, pirms 16 gadiem
eziitis rakstīja: šie Grecka izteikumi vien norāda uz viņa satraukumu par to, ka jau tuvā nākotnē Eiropa varētu ielikt Z-Amerikas hoķim. Ja KHL šosezon viss ies kā iecerēts, pēc sezonas nauda līgas klubiem varētu parādīties vēl vairāk, spēlētāji vēl labāki.
Domājams, šis ir tikai viens no pirmajiem negatīvajiem komentiem KHL virzienā un tadi būs arī turpmāk. Bet tas tikai liecina par to, ka NHLieši sāk nervozēt.

Reāli nauda vairāk nespēs ieplūst, jo jau tagad klubiem rodas problēmas. Reāli iespējams šobrīd jau ir sasniegti griesti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-14 14:35, pirms 16 gadiem
kādsSakars rakstīja: katra ligā ir savi plusi un savi minusi( NHL,KHL) , bet nedomajuu, ka līmenis stipri atšķirtos ..- Eiropā limeni pedejos gados stipri audzis, iipshi krievijā...(varbut 1999.gadā, kad Greckis beidza, tā vēl nebija)...

Līmenis ļoti, ļoti atšķiras. Padomā pats, kā tādi Dinamo no Minskas un Rīgas un citas krievu komandas varētu cīnīties ar, piemēram Oilers, kas nav nekas īpašs NHL?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-09-14 14:38, pirms 16 gadiem
lukaz23 rakstīja: tieshi taa gandriz katra NHl kluba vartu sargs numur viens ir eiropietis 80% ka minimums,plus visus krievus qizlaist uz KXL somus un zviedrus uz savam ligam panemt nost cehus un slovakus un NHl butu setas hokeja liga kur amerikaniishi speletu sava starpa ar kanadieshiem

Tu laikam esi saspiedies. No 700 NHL spēlētājiem 400 ir kanādieši un vēl 100 amerikāņi. Protams daži eiropieši trūktu, bet nosaukt tādā situācijā NHL par sētas līgu... Nezinu, ko tu te meklē?

  +1 [+] [-]

, 2008-09-14 14:39, pirms 16 gadiem
99 gadaa varbuut shveicee un krievija tieshaam nekaa iipasha hokeja nebija un nevar gaidiit ka khl sasniegs nhl limeni jau pirmajaas sezonaas! NHL zaudees daudzus loti labus speeletaajus nakamo sezonu laikaa , ja ka khl projekts bus stabils !

     [+] [-]

, 2008-09-14 14:40, pirms 16 gadiem
lukaz23 rakstīja: AAA un Ivar tad jau pec tava pimera toreiz kad sacentas PSRS izlase ar kanadiesiem Hatulevs ar normali lika iesukat lielajiem un varenajiem kanadieshiem kas gribeja balderi aiztikt ka vilka Espozito ta sim tikai zvaigznites gar acim un uz ledus!!!

Neatceros, kad Balderis un Espozito būtu spēlējuši viens pret otru. Es vairāk atceros, kad viens kanādietis supersērijā bija pats gatavs izrubīt krievu miličus...

  +1 [+] [-]

, 2008-09-14 14:41, pirms 16 gadiem
mbeka rakstīja: esmu 100%parliecinats ka tapati Ufas ieliktu ari dazam no nhl komandam,ko tad tas pajolis teiktu! lohs

Ufa būtu play-off NHL šogad stabili. Un RD, kas būtībā pēc spēka ir līdzvērtīga Latvijas izlasei varētu spēlēt pret Oilers, jo viņiem nav tādas superzvaigznes katrā maiņā kā bija Kanādai un pat Somija, kam mēs zaudējām ar 1:2 bija augstākas klases komanda kā Oilers.
Bez šaubām mums vajadzētu labu vārtsargu vārtos, jo nu 0:7 Kanādai lielā mērā tomēr bija arī vārtsarga nopelns, spēle nebija tik švaka
Atceros kā Latvija Rīgā čempī līdzvērtīgi cīnījās ar ASV izlasi, sastādītu no NHL viduvējībām, tāpēc domāju, ka arī ar NHL klubiem- viduvējībām- mēs varētu cīnīties, kaut vai ar LA Kings

  -1 [+] [-]

, 2008-09-14 14:42, pirms 16 gadiem
snepsts rakstīja: 99 gadaa varbuut shveicee un krievija tieshaam nekaa iipasha hokeja nebija un nevar gaidiit ka khl sasniegs nhl limeni jau pirmajaas sezonaas! NHL zaudees daudzus loti labus speeletaajus nakamo sezonu laikaa , ja ka khl projekts bus stabils !

Tas viss ir kā būtu ja būtu utt. varianti. Realitāte ir tāda, ka uz KHL pārvācas praktiski tikai NHL norietošās zvaigznes.

  +1 [+] [-]

, 2008-09-14 14:43, pirms 16 gadiem
kino rakstīja: Tu laikam esi saspiedies. No 700 NHL spēlētājiem 400 ir kanādieši un vēl 100 amerikāņi. Protams daži eiropieši trūktu, bet nosaukt tādā situācijā NHL par sētas līgu... Nezinu, ko tu te meklē?

Ta ko Tu ņem vērā šos komentārus!
Pat Masala atzina,ka KHL līdz NHL līmenim OOOOOOOOOOOOO cik jaiet!

     [+] [-]

, 2008-09-14 14:45, pirms 16 gadiem
rush|er rakstīja: Ufa būtu play-off NHL šogad stabili. Un RD, kas būtībā pēc spēka ir līdzvērtīga Latvijas izlasei varētu spēlēt pret Oilers, jo viņiem nav tādas superzvaigznes katrā maiņā kā bija Kanādai un pat Somija, kam mēs zaudējām ar 1:2 bija augstākas klases komanda kā Oilers.
Bez šaubām mums vajadzētu labu vārtsargu vārtos, jo nu 0:7 Kanādai lielā mērā tomēr bija arī vārtsarga nopelns, spēle nebija tik švaka
Atceros kā Latvija Rīgā čempī līdzvērtīgi cīnījās ar ASV izlasi, sastādītu no NHL viduvējībām, tāpēc domāju, ka arī ar NHL klubiem- viduvējībām- mēs varētu cīnīties, kaut vai ar LA Kings

Tas ir utopiski, jo tādā gadījumā NHL vajadzētu spēlēt vismaz 10 mūsu hokejistiem. Un Kanādai mēs zaudējām bezcerīgi, tikai pie lielas starpības kanādieši nomierinājās un ļāva spēlēt arī mums.

  +1 [+] [-]

, 2008-09-14 14:45, pirms 16 gadiem
kino rakstīja: Tas viss ir kā būtu ja būtu utt. varianti. Realitāte ir tāda, ka uz KHL pārvācas praktiski tikai NHL norietošās zvaigznes.

radulovs nav nekur norieteejis, kaa arii morozovs ,zaripovs un veel vesels bars NHL speleetu bez probleemaam!

     [+] [-]

, 2008-09-14 14:54, pirms 16 gadiem
snepsts rakstīja: radulovs nav nekur norieteejis, kaa arii morozovs ,zaripovs un veel vesels bars NHL speleetu bez probleemaam!

Morozovs jau spēlēja NHL un nekas dižs no tā nesanāca. Un jā ir Zaripovs un Morozovs (kā saauguši) un atsevišķi nekas īpašs. Tas bars NHL viņiem nav vajadzīgs. Domā AHL nepietiek amerikāņu un kanādiešu, kas darītu visu lai tiktu NHL?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-14 15:01, pirms 16 gadiem
varonis rakstīja: klau, tu runā par spēli, kuru NHL klubiem bija jāizvada kā klaušas sezonas vidū? nekāds rīgas "dinamo" tur nevienam entuziasmu neradīja, hokejisti bija laimīgi, ka varēja mazliet atpūsties, paslidināties - džekiem asinis galvā saskrēja tikai pret CCCP izlasi vai CSKA.
Greckim ir 100% taisnība - KHL vai Eiropas hokejs viegli iesūkā.

Toreiz tās spēles viņiem skaitījās kā NHL mači,un par tiem deva punktus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-14 15:04, pirms 16 gadiem
lukaz23 rakstīja: un pasaki ka KAnadieshi spele skaistu Hokeju tad nezinu ko domat par tevi 95% vartu iebakstiti no 1-2m reali smuks hokjis nee
un to kanadieshu ir tik daudz,jo ja eiropieshi nav vienkarshi ekstra klases tad nem Kanadieti vai amerikani kas ir tads pats vai nedaudz vajaks limeni un viss!!
Un pasaki ludzu kapeec NHL klubi taa samizas un piedavaja visiem labakajiem eiropieshiem tadus ligumus sakot no 5gadiem uz priekshu ka vismaz?
uz so tev ir atbilde

Gada ''citāts''.

     [+] [-]

, 2008-09-14 15:20, pirms 16 gadiem
vot balamute taads
tad jau sanaak ka Krievijaa un citaas valstiis speelee litrabolu nevis hokji ??!!

     [+] [-]

, 2008-09-14 15:23, pirms 16 gadiem
lukaz23 rakstīja: un pasaki ka KAnadieshi spele skaistu Hokeju tad nezinu ko domat par tevi 95% vartu iebakstiti no 1-2m reali smuks hokjis nee
un to kanadieshu ir tik daudz,jo ja eiropieshi nav vienkarshi ekstra klases tad nem Kanadieti vai amerikani kas ir tads pats vai nedaudz vajaks limeni un viss!!
Un pasaki ludzu kapeec NHL klubi taa samizas un piedavaja visiem labakajiem eiropieshiem tadus ligumus sakot no 5gadiem uz priekshu ka vismaz?
uz so tev ir atbilde

Kanāda spēlē hokeju, kas reāli līdzinās tai spēlai, kāda tā bija pirmsākumus. Jā, man šis hokejs škiet visskatāmākais pasaulē.
Par tavu pedējo jautājumu runājot. Ne jaut ikai klubs grib šādu līgumu noslēgt. To grib arī paši spēlētāji, ko apliecina tas, ka šādi līgumi tiek vispār noslēgti. Turklat līgums uz 5 sezonām NHL ir pietiekami plaši izplatīta lieta jau sen. Vienīgais Eiropietis ar mega ligumu ir Ovečkins, kas apgāž tavus apgalvojumus. Un padomā, kāpēc Ovečkins tādu parakstīja? Acimredzot viņš līdz pat veterāna vecumam par spēlēšanu Eiropā vispār nedomā. Arī Malkins saslēdzās ar Pitsburgu un Dacjuks atteica Omskai. Pat pašiem krieviem neinteresē KHL. Kāpec veterāni Fjodorovs un Kovaļovs turās pie NHL? Nu tagad pamēģini atbildēt.

     [+] [-]

, 2008-09-14 15:29, pirms 16 gadiem
Īsti nepiekrītu, jo pats tur ir daudz spēlējis un līdz ar to domas ir augstākas par NHL līmeni.

     [+] [-]

, 2008-09-14 15:35, pirms 16 gadiem
kino rakstīja: Morozovs jau spēlēja NHL un nekas dižs no tā nesanāca. Un jā ir Zaripovs un Morozovs (kā saauguši) un atsevišķi nekas īpašs. Tas bars NHL viņiem nav vajadzīgs. Domā AHL nepietiek amerikāņu un kanādiešu, kas darītu visu lai tiktu NHL?

Un daudziem no AHL nekas dizzs nesanaaks jo priekshaa jau ir pensionaaru superstaars ar baismigaako pieredzi play offos, varees turpinaat kapaat AHL ar divpuseejo liigumu par $60000 sezonaa! Tagad buus alternatiiva ne tikai AHL bet arii eiropas top speleetaajiem, jo AHL limenis loti atpaliek no skandinavijas un khl gan hokeja gan naudas zinaa!
NHL nevar parakstiit liigumu ar KHL par speeleetaju paarejas noteikumiem, tapeec ka vini bij loti labi liidz shim, haļava ,jo visi pashi raavaas uz NHL! Vienkaarshi NHL ir satraukushies ka vairs nevarees ignoreet pareejo pasauli, tapeec arii shaadi teksti .Neviens jau KHL nesaka ka NHL nav speciigaakaa liiga pasaulee, bet teikt ka Eiropa nezin kaa speeleet hokeju nozimee ka speeka speele tomeer ir atstajusi iespaidu uz gretzka galvu!

     [+] [-]

, 2008-09-14 15:51, pirms 16 gadiem
Pagaidam Greckim ir taisniba, ka bus pec paris gadiem to vel nevar zinat. Tacu tas ir fakts, ka KHL ir loti laba naudas pelnisanas masina jebkuram speletajam ar NHL spelu pieredzi, un, jo lielaks spelu skaits NHL, jo lielaks cipars kontrakta, un tikai pec tam redzam kaa spele konkretais speletajs. Ja sis projekts bus ilgdzivojos, tad ar laiku atsijasies NHL otrskirigie speletaji, un speletaji pasi izkristalizes savas ambicijas, kur isti spelet, NHL vai KHL, ja nem vel vera, ka algas bus identiskas.

     [+] [-]

, 2008-09-14 16:08, pirms 16 gadiem
heh rakstīja: ja iists hokejs buutu tikai nhl tad kanaadas un asv izlases uzvareetu VISOS pasaules chempjos, bet pat nabaga kanaada nespeeja vienmeer dabuut medaljas, par asv es vispaar kluseeju...

Bet Eiropas,labākie spēle NHL,pārlasi un pārdomā savu tekstu......
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-09-14 16:35, pirms 16 gadiem
NHL ir un paliek labāka līga pasaulē,KHL vēl daudz jāattīstās lai sasniegtu NHL līmeni.Hokejs jau patiešam ir labs,bet NHL ir un paliek labākā līga pasaulē!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-09-14 16:49, pirms 16 gadiem
Nu par to ka istas hokejs ir tikai NHl Veinam pilnigi nepiekritu man nepatik amerikas rupjaus hokejs man labak patik KHL hokejs ar mazak bortiem vairak piespelem utt !

     [+] [-]

, 2008-09-14 17:42, pirms 16 gadiem
tas butu mulkigi un stulbi salidzinat...NHL ar kadu citu ligu...pa to var tikai pasmieties

     [+] [-]

, 2008-09-14 19:43, pirms 16 gadiem
NHL vajadzēja daudzus gadu desmitus,lai kļūtu par tādu, kā tagad... KHL var sasniegt to pašu, bet ātrāk, ņemot vērā to mūsdienu iespējas... Protams, daudz kas būs atkarīgs no iesaistīto valstu ekonomiskās attīstības...

     [+] [-]

, 2008-09-14 19:49, pirms 16 gadiem
mxs rakstīja: nu bet tas ka KHL nav līmeņa ir lieki, jo NHL Jāgrs bija neapšaubāms Rangers līderis, bet Omskā gan rāda tādu pablāvu sniegumu...

Un kas tad no taa jaasecina - ka Omska liek iekshaa "Rangers"?

     [+] [-]

, 2008-09-14 20:41, pirms 16 gadiem
īstu hokeju spēlē R dinamo1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-14 21:52, pirms 16 gadiem
KHL jau ir tikai Krievijas atklātais čempionāts, kurā bez pašiem krieviem piedalās tikai Rīgas, Minskas un Kazahstānas komandas. Savukārt iecerētais mērķis piesaistīt skandināvus, liekas neizdosies, jo šamējie savu līgu taisās veidot. Līdz ar to arī nākotnē KHL būs grūti konkurēt ar NHL un vinjam ir taisnība, garša tur ir cita.., bet tas nenozīmē, ka hokejs pēc shēmas skaistāks, vienkārši uz maziem laukumiem cita spēle..
Uz lielā laukuma Jāgru, Nešu un Hitliju redzeet kopaa, taa buutu shtelle..

     [+] [-]

, 2008-09-15 08:48, pirms 16 gadiem
sapi.... meistarībā Greckis.
+ kada reklama ir nhl un kada khl.

     [+] [-]

, 2008-09-15 10:02, pirms 16 gadiem
khl un rigas dinamo spele istu hokeju