Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Malkins atzīts par Stenlija kausa izcīņas MVP

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Malkins atzīts par Stenlija kausa izcīņas MVP
Jevgēņijs Malkins ar Kona Smaita balvu
Foto: AP

Nacionālās Hokeja līgas Stenlija kausa izcīņas vērtīgākā spēlētāja jeb Kona Smaita balvu ieguvis Pitsburgas ''Penguins'' krievu uzbrucējs Jevgēņijs Malkins, kurš ar 36 punktiem bija ''play off'' rezultatīvākais hokejists.

Krievu uzbrucējs Malkins ar 36 (14+22) punktiem bija šīs sezonas Stenlija kausa izcīņas rezultatīvākais hokejists. Malkina ''play off'' mačos iekrātie 36 punkti ir labākais rādītājs kopš 1993.gada, kad 40 punktus guva leģendārais Veins Greckis.

Malkins kļuvis par otro hokejistu ''Penguins'' vēsturē, kurš atzīts par ''play off'' vērtīgāko spēlētāju. 1991. un 1992. gadā to iespēja Mario Lemjē, kurš pēc ''Penguins'' triumfa atzina: ''Ja jūsu komandā ir Malkins un Sidnijs Krosbijs, jums vienmēr ir iespējas uzvarēt!''

Stenlija kausa izcīņā Malkins pirmajā kārtā guva divus vārtus un sešas piespēles pret Filadelfijas ''Flyers'', otrajā kārtā 2+8 pret Vašingtonas ''Capitals'', austrumu konferences finālā pret Karolīnas ''Hurricanes'' 6+3 (četros mačos), visbeidzot līgas finālā pret Detroitas ''Red Wings'' - 4+5.

Izmantotie resursi:
AP

 +13 [+] [-]

, 2009-06-13 10:11, pirms 15 gadiem
bija pelnījis
Slēpts komentārs: rapidfire

  +9 [+] [-]

, 2009-06-13 10:16, pirms 15 gadiem
Tiešām pelnīti.

  +1 [+] [-]

, 2009-06-13 10:26, pirms 15 gadiem
Ar tādu sniegumu mvp nedabūt būtu abidna..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2009-06-13 10:35, pirms 15 gadiem
Malkins pelnīti,tas viens.Otrais ir tas ,lai daudzi pāri Zilupei un arī Latvijā nemuld,ka kanādieši galvenās balvas dod savējiem.Tās saņem LABĀKIE.
Un treškārt,Krosbijs un Malkins ir vienas komandas spēlētāji.Slikta dūša metās no tiem lielībniekiem,kuri mēdz vienu celt debesīs,bet otru grib nolīdzināt līdz ar zemi.Tikko viens provokators parādījās RAPIDFIRE.
Varu galvot,ka turpināsies tāda veida komenti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-06-13 10:43, pirms 15 gadiem
tas jau bija gaidaams . Apvsveicu Malkinu.

  +3 [+] [-]

, 2009-06-13 10:44, pirms 15 gadiem
Jurchiks, 10:38, pirms 3 minūtēm, citēt

alguns rakstīja: Malkins pelnīti,tas viens.Otrais ir tas ,lai daudzi pāri Zilupei un arī Latvijā nemuld,ka kanādieši galvenās balvas dod savējiem.Tās saņem LABĀKIE.
Un treškārt,Krosbijs un Malkins ir vienas komandas spēlētāji.Slikta dūša metās no tiem lielībniekiem,kuri mēdz vienu celt debesīs,bet otru grib nolīdzināt līdz ar zemi.Tikko viens provokators parādījās RAPIDFIRE.
Varu galvot,ka turpināsies tāda veida komenti.

nu bet nepatīk cilvēkiem tas krosbijs, ko var padarīt..

Man personiski riebjās Ovečkina izlēcieni,bet tāpēc es neapstrīdēšu viņa lielo hokeja talantu un meistarību.

     [+] [-]

, 2009-06-13 11:00, pirms 15 gadiem
manupršr prātīgs lēmums!!

     [+] [-]

, 2009-06-13 11:10, pirms 15 gadiem
Cik bij nākošie visvairāk punkti aiz Malkina?

     [+] [-]

, 2009-06-13 11:18, pirms 15 gadiem
pelniiti

  -2 [+] [-]

, 2009-06-13 11:21, pirms 15 gadiem
Malkins ne Krosbijs

     [+] [-]

, 2009-06-13 11:32, pirms 15 gadiem
es teiktu pelniti !

     [+] [-]

, 2009-06-13 12:03, pirms 15 gadiem
Malkins beigās tomēr bija mazliet labāks/veiksmīgāks par Krosbiju. Es tik domāju vai arī Fleury nebija pelnījis balvu.

     [+] [-]

, 2009-06-13 12:19, pirms 15 gadiem
yuris_ rakstīja: Malkins beigās tomēr bija mazliet labāks/veiksmīgāks par Krosbiju. Es tik domāju vai arī Fleury nebija pelnījis balvu.
Nu ja dotu balvu par finālsērijas vērtīgāko spēlētāju, domāju ka tad noteikti būtu jādod Fleury! Kaut gan man visu laiku metās nelabi kad viņš slidoja aiz vārtiem pēc ripas. Likās, ka viņš speciāli gribēja visus Pitsburgas līdzjutējus padarīt trakus ar saviem izgājieniem aizvārtē

     [+] [-]

, 2009-06-13 13:26, pirms 15 gadiem
Vienmēr esmu uzskatījis, ka tieši Smita trofeja ir augstākā individuālā balva profesionālajā hokejā.
Jā, vārtsargiem ir Vezīna, tāpat arī visas Rišāra un Hārta balvas protams ir vērtīgas, bet nekas nestāv klāt Smita trofejai, -tāpēc priecājos, ka tieši Malkins, resp. Pitsburgas spēlētājs to saņem, nevis kāds tur lidstrēms, homstrēms vai sederstrēms...
Kas attiecas uz Krosbiju, tad ne jau tas, ka viņš guva 3-4 punktus mazāk kā Malkins, nozīmē to, ka viņš ir sliktāks hokejists...
Ja nemaldos, tad Malkins ir tikai otrais krievs, kas jelkad saņēmis Smita trofeju.Pirmais, -Fjodorovs.Ja kas, palabojiet.

  +2 [+] [-]

, 2009-06-13 13:33, pirms 15 gadiem
alguns rakstīja: Malkins pelnīti,tas viens.Otrais ir tas ,lai daudzi pāri Zilupei un arī Latvijā nemuld,ka kanādieši galvenās balvas dod savējiem.Tās saņem LABĀKIE.
Un treškārt,Krosbijs un Malkins ir vienas komandas spēlētāji.Slikta dūša metās no tiem lielībniekiem,kuri mēdz vienu celt debesīs,bet otru grib nolīdzināt līdz ar zemi.Tikko viens provokators parādījās RAPIDFIRE.
Varu galvot,ka turpināsies tāda veida komenti.
Tev ir taisniiba, vienkaarshi bez lieliskas komandas Stenlija kausu nevar izciiniit, nepietiek tikai ar Malkinu, Krosbiju un Flerii. Katrs no shiis komandas savu darbu padariija lieliski, par Malkinu - vinjsh sho balvu ir godam nopelniijis, nedomaaju, ka te vispaar ir, par ko striideeties.

     [+] [-]

, 2009-06-13 13:40, pirms 15 gadiem
M9
alguns

Tur jau tā lieta, ka izšķirošajos brīžos priekšplānā iznāca Stāls, Kenedijs, Talbots, kuri nospēlēja rezultatīvi tad, kad līderi Krosbijs un Malkins tika izčekoti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-06-13 13:51, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: M9
alguns


Tur jau tā lieta, ka izšķirošajos brīžos priekšplānā iznāca Stāls, Kenedijs, Talbots, kuri nospēlēja rezultatīvi tad, kad līderi Krosbijs un Malkins tika izčekoti.
Nu ja, tas arii biezhi vien ir pamataa, ka jebkursh var izshaut. Bet ja saaksi vinjiem paaraak lielu uzmaniibu, kaads no liideriem tevi saplosiis. Kopumaa par sho komanda runaajot, var izteikt lielas uzslavas jebkuram no shiem, tevis nosauktajiem, taapat arii citiem.
Par Smita trofeju - ja reekjina, ka play-offaa speeleetaajam buutu jaaparaada savs labaakais sniegums, un shii balva tiek play-off labaakajam speeleetaajam, tad savaa zinjaa tev tieshaam ir taisniiba.

     [+] [-]

, 2009-06-13 14:15, pirms 15 gadiem
Alexij rakstīja: tev kaut kas pret zviedriem, nūģi?
Ha, hā, tu mani sasmīdināji ! Es nūģis! Dzirdējāt, kā es apvainojos..

Ej , paraudi, svenson !!

  -2 [+] [-]

, 2009-06-13 14:39, pirms 15 gadiem
a cik masaljskis iemeta???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-06-13 15:32, pirms 15 gadiem
to Leflērs TU kļūdies,Malkins ir pirmais krievs,kurš saņem šo balvu.

  -1 [+] [-]

, 2009-06-13 16:46, pirms 15 gadiem
liidz shim man likaas, ka sho balvas nosaukums ir Konana Smita balva...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-06-13 19:23, pirms 15 gadiem
Iespaidīgi!

     [+] [-]

, 2009-06-13 22:40, pirms 15 gadiem
Jurchiks rakstīja: nu bet nepatīk cilvēkiem tas krosbijs, ko var padarīt..
A man patīk

     [+] [-]

, 2009-06-14 10:28, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Vienmēr esmu uzskatījis, ka tieši Smita trofeja ir augstākā individuālā balva profesionālajā hokejā.
Nu man gan liekas, ka Smita trofeja nemaz īsti nav individuālā balva. Pēdējos gados šī balva vispār kļūst par dabavku Stenlija kausam, kuru saņem čempionu komandas rezultatīvākais spēlētājs. Ir daži izņēmumi, bet visbiežāk notiek tieši tā.

     [+] [-]

, 2009-06-14 20:21, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Vienmēr esmu uzskatījis, ka tieši Smita trofeja ir augstākā individuālā balva profesionālajā hokejā.
Jā, vārtsargiem ir Vezīna, tāpat arī visas Rišāra un Hārta balvas protams ir vērtīgas, bet nekas nestāv klāt Smita trofejai, -tāpēc priecājos, ka tieši Malkins, resp. Pitsburgas spēlētājs to saņem, nevis kāds tur lidstrēms, homstrēms vai sederstrēms...
Kas attiecas uz Krosbiju, tad ne jau tas, ka viņš guva 3-4 punktus mazāk kā Malkins, nozīmē to, ka viņš ir sliktāks hokejists...
Ja nemaldos, tad Malkins ir tikai otrais krievs, kas jelkad saņēmis Smita trofeju.Pirmais, -Fjodorovs.Ja kas, palabojiet.
diezvai tu par šo balvu zini tik daudz, cik runā. Ja zinātu, tad arī mācētu pareizi uzrakstīt- Kona Smaita trofeja nevis Smita

     [+] [-]

, 2009-06-14 23:06, pirms 15 gadiem
alguns rakstīja: to Leflērs TU kļūdies,Malkins ir pirmais krievs,kurš saņem šo balvu.
Jā, Tev taisnība, nez kāpēc man prātā palicis Fjodorovs, bet tas gan laikam kkādā citā sakarā.

     [+] [-]

, 2009-06-14 23:08, pirms 15 gadiem
quick rakstīja: Nu man gan liekas, ka Smita trofeja nemaz īsti nav individuālā balva. Pēdējos gados šī balva vispār kļūst par dabavku Stenlija kausam, kuru saņem čempionu komandas rezultatīvākais spēlētājs. Ir daži izņēmumi, bet visbiežāk notiek tieši tā.
Nu, šķiet gan, ka ne vienmēr, -tomēr to saņēmuši gan Vords, gan Žigērs, gan arī Nīdermaijers, utt.

     [+] [-]

, 2009-06-14 23:10, pirms 15 gadiem
edzinss rakstīja: diezvai tu par šo balvu zini tik daudz, cik runā. Ja zinātu, tad arī mācētu pareizi uzrakstīt- Kona Smaita trofeja nevis Smita
Ir lietas, par kurām es zinu daudz vairāk un arī runāju daudz vairāk.Manis pēc vari to izrunāt kā vēlies, Smaita, Smitha, Smythe vai tamlīdzīgi.Man tā ir Smita balva jau kopš laika gala.Neuzspiežu tev savu viedokli.