Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Ivanāns: "Izlasē nav cilvēcīgas komunikācijas!"

Miķelis Osis
Miķelis Osis @MikelisO

Ivanāns: "Izlasē nav cilvēcīgas komunikācijas!"
Raitis Ivanāns
Foto: AFP

Latviešu hokejistam Raitim Ivanānam sezona NHL ir noslēgusies. Kamēr presē izskanējušas dažādas versijas, kāpēc Ivanāns šopavasar nespēlēs Latvijas izlasē, pats Raitis sarunā ar eSports.lv atzina: "Protams, esmu vīlies, jo uz izlasi būtu braucis. Kārtējo reizi to, ka neesmu vajadzīgs, uzzinu nevis no izlases vadības, bet gan runām, kas klaiņo apkārt."

"Vismaz varēja piezvanīt un visu pateikt..."

"Izskatās, ka izlasē šopavasar nebūšu – neviens ar mani par to nav runājis. Cik esmu dzirdējis no jums un draugiem, tad vienkārši neesmu vajadzīgs. Laikam Haris [izlases treneris Harijs Vītoliņš – aut.] TV ir pateicis, ka es neiederos šajā izlases un Oļega [Znaroka] modelī. Neko darīt. Protams, es būtu braucis, jo pašam ir vēlme būt izlasē. Gribētos arī olimpiādē nākamgad uzspēlēt, taču – kā ir, tā ir," sarunā ar eSports.lv pastāstīja Raitis Ivanāns (30), Losandželosas "Kings" uzbrucējs. "Pagājušajā gadā pēc pēdējās spēles pasaules čempionātā sajūta tāda arī palika – it kā gaisā – nebija ne labi, ne slikti. Neko pēc tam ar treneri tā arī nepārrunājām. Cik pats jutu, Znaroks jau īpaši mani neizmantoja – ne tā, kā es gribētu un varbūt vajadzētu. Pašam nekādu problēmu nebija. Sākumā domāju – o, izlase, izlase... Taču, kad tur nokļūsti, ir pavisam cita sajūta – ne tā, kā viss tiek uzpūsts. Ierasties nebija nekādu problēmu. Gribējās spēlēt un parādīt kaut ko vairāk, bet nesanāca."

"Protams, esmu vīlies. Gribās, lai kāds interesējas un piezvana. Kārtējo reizi to, ka neesmu vajadzīgs, uzzinu nevis no izlases, bet gan informācijas, kas klaiņo apkārt – no draugiem, ziņām utt. Ja kāds piezvanītu un pateiktu, ka neiederos modelī, tāpēc šogad nesauks, viss būtu skaidrs. Bet tagad es no marta gaidu, domāju – zvanīs vai nē, kas un kā, taču beigās draugi pasaka – ziņās dzirdēts, ka Ivanāns neiederoties modelī... Izlasē nav normālas, cilvēcīgas komunikācijas! Vismaz piezvaniet, pasakiet, kas un kā, lai man nav jāsēž un jāmin, ko pēc sezonas darīt – braukt mājās un gaidīt, kamēr zvanīs, vai nē," sašutumu par izlases vadības rīcību neslēpj viens no trim mūsu NHL hokejistiem.

Sezona NHL – ar plusa zīmi

Rezumējot tikko aizvadīto NHL sezonu, Raitis ir pozitīvi noskaņots, lai gan varēja būt arī labāki sasniegumi: "Protams, žēl, ka neguvu vairāk rezultativitātes punktu, tomēr dažkārt visu neparāda statistika – šis tas paliek skatītājiem neredzams, taču to zina treneri un komanda. Gribētos arī lielāku spēles laiku – sezonas beigās jau pie tā tiku vairāk. Tomēr esmu priecīgs, ka spēlēju pārsvarā visos mačos un palīdzēju komandai. Kopumā ar visu esmu apmierināts, arī treneri nav izteikuši pretenzijas un uzticējās visu sezonu. Komandas sapulce gan būs tikai pirmdien [šodien], bet saruna ar ģenerālmenedžeri – otrdien. Līgums ar "Kings" ir vēl uz nākamo sezonu, pēc tam arī domāšu, ko tālāk – viss izšķirsies nākamās sezonas beigās.

Kautiņu ziņā? Skatoties statistikā, līderiem ir 25 kautiņi sezonā, es to zinu. Nav svarīgi skaitļu ziņā, cik kautiņu – tas viss, protams, ir skaisti – skatīties hockeyfights.com skaitļos – arī pašam gribētos būt augšgalā. Diemžēl tā nav – rit spēle, un, kad vajag kauties, tad tas notiek, bet, kad ne, tad ne. Bija arī vairākas spēles, kad vajadzēja, bet ar nevienu tā arī nevarēju izkauties. Kopumā arī kautiņu ziņā esmu apmierināts, bet nekas īpašs."

Savukārt komandas sniegums, neskatoties uz 14. vietu konferencē, pēc Ivanāna vārdiem, viennozīmīgi ir uzlabojies: "Februārī bija moments – ja sāktu kustēties uz priekšu, varbūt tiktu play-off. Netikām, bet vienalga vadība, manuprāt, ir apmierināta, jo komanda ir jauna, ir redzams potenciāls. Nākamgad galvenais mērķis, protams, būs tikt play-off turnīrā. Jaunajiem spēlētājiem viss vēl priekšā. Salīdzinot ar pagājušo gadu, protams, ir jūtams progress komandas spēlē. Vairāki jaunie hokejisti progresēja un vēl tikai progresēs. Uz to arī tiek likts viss uzsvars. Arī pēc statistikas esam labāki nekā pērn."

Presē līdz šim bija lasāma informācija, ka Ivanānu izlases vadība nolēmusi nesaukt, jo viņa sievai drīzumā gaidāms bērns. Tas gan nebūtu traucējis ierasties Latvijā palīgos izlasei, taču atvaļinājumā Raitis dzimtenē, visticamāk, neieradīsies: "Sieva ir stāvoklī, tāpēc, visticamāk, uz Latviju atvaļinājumā nesanāks atbraukt. Ceru, ka draugi atbrauks pie manis, arī ģimeni izdosies satikt. Bērns gaidāms vasarā – vēl nav zināms, vai būs dēls vai meita. Kad zināsim, pateiksim!"

  +5 [+] [-]

, 2009-04-13 14:13, pirms 16 gadiem
omiite rakstīja: Bljad kāds vēl smirdīgs Znaroka modelis, ja mēs zaudējam Francijai un Vācijai ar 2/3 sastāva, kas spēlēs PČ.
Kad bija Ivanāns laukumā - vienmēr no pretiniekiem varēja redzēt respektu - bija patiešām prieks skatīties ka mums ir tāds čalis kā Raitis no kura visi pretinieki raustās un līdz ar to vairāk respektē visu izlasi.
Ja neiederās "modelī" - tāpat tak var izsaukt uz izlasi ielikt 3/4 maiņā vismaz simboliski vai kas tāds.

Kamon - tas ir apmēram tas pats kas ja futbola izlasē pēkšņi neņemtu Gorkšu.
nu bet ja ivananau nemaka izmantot? tacu jaaliek sis pretinieku vaartsargam prieksaa, seviski jau vairaakumaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2009-04-13 14:16, pirms 16 gadiem
Karter rakstīja: Man nav problēmu ar Raiti. Tikai vēlos, lai izlasē spēlē tie, kuri ir to pelnījuši. Arī AHL viņam stati ir drausmīgi.

Veiksmīgu Jums dienu.
Es arī gribu redzēt izlasē tos kas to pelnījuši....tieši tādēl gribu čempī redzēt Raiti nevis stulbus melus par Raita nevēlēšanos spēlēt izlasē vai abstraktus tekstus par kaut kādiem tur spēles modeļiem
lai tev veiksmīga nakts)

  +7 [+] [-]

, 2009-04-13 14:16, pirms 16 gadiem
STULBUMS 1 Fakts, ka iederas un vajag! Vairākumā vārtu priekšā forši pacīnītos!

  +5 [+] [-]

, 2009-04-13 14:16, pirms 16 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Man ar tāda ideja bija, Karsums scorer, Sprukts playmaker un Ivanāns tas čalis kurš izkapā ripu. tas jau vesels uzbrukums sanāk

Kāpēc Ankipānu sauc par tramvaju?
Par tramvajiem hokejā sauc tos, kas nevar pakustēt un braukā pa savu malu no apmēram zilās lidz zilajai līnijai. Nu tādi bezjēdzīgi tipi. Nav jau viņš slikts kā cilvēks, bet vecums nenāk viens un ātri piekūst... Un tomēr nav arī labs kā cilvēks, jo lien un grib ekskursijā, lai gan saprot, ka sen tie viņa labie gadi ir garām...

  +4 [+] [-]

, 2009-04-13 14:16, pirms 16 gadiem
Jā...šajā gadījumā tiešām ir grūti vienkārši paļauties uz to, ka treneri zina, ko dara. 1kārt - mēs runājam šeit par Raiti Ivanānu no NHL! 2kārt - mēs visi redzam kā tagad spēlē Latvijas izlase...tā tik turēt un tiešām ieņemsim prognozēs mums jau piešķirto pēdējo vietu čempionātā...

  +2 [+] [-]

, 2009-04-13 14:16, pirms 16 gadiem
Smashman, 14:16, pirms dažām sekundēm, citēt
Karter rakstīja: Man nav problēmu ar Raiti. Tikai vēlos, lai izlasē spēlē tie, kuri ir to pelnījuši. Arī AHL viņam stati ir drausmīgi.

Veiksmīgu Jums dienu.
Es arī gribu redzēt izlasē tos kas to pelnījuši....tieši tādēl gribu čempī redzēt Raiti nevis stulbus melus par Raita nevēlēšanos spēlēt izlasē vai abstraktus tekstus par kaut kādiem tur spēles modeļiem
lai tev veiksmīga nakts)
---------------------------
labais

  +4 [+] [-]

, 2009-04-13 14:19, pirms 16 gadiem
urtis un jurko-kur tādi aug?? d@lbajobi

  +9 [+] [-]

, 2009-04-13 14:20, pirms 16 gadiem
Karter rakstīja: Man nav problēmu ar Raiti. Tikai vēlos, lai izlasē spēlē tie, kuri ir to pelnījuši. Arī AHL viņam stati ir drausmīgi.

Veiksmīgu Jums dienu.
Nu paņem vērā stingrāk to statistiku. Pēc tava domu gājiena arī Karsums neder izlasei, ne? Jo viņš NHL vidēji spēlē iemet 0,04 vārtus, bet Ivanāns 0,055. Tapēc labāk iesaku tev iet komentēt lietas, ko saproti, te nevajag dauzīties un gaisu jaukt...

     [+] [-]

, 2009-04-13 14:20, pirms 16 gadiem
un ņemot vera Raita spēles laiku un sapelnītos punktus, liekas ka ir ok jo kurš vel tik isā laika sapelna punktus...

  +3 [+] [-]

, 2009-04-13 14:20, pirms 16 gadiem
barclay7 rakstīja: man a kkas nepielec, ja cilveeks ir ljoti ljoti liels augumaa, ( kas muusu izlasei ir diezgan aktuaali ), ja cuvaks speelee NHL, un ir ar izlases speelju pieredzi, tad kaada suuda peec vinjam pat nepazvana un nepajautaa vai vinjsh vareetu ierasties uz paarbaudes speeleem?!?
Pilnīgi piekrītu!

     [+] [-]

, 2009-04-13 14:21, pirms 16 gadiem
JiSkx; žetons, patiesi vārdi...

  +1 [+] [-]

, 2009-04-13 14:21, pirms 16 gadiem
Smashman rakstīja: [quote karter]
Ivanans : 219 spēles, 12 vārti, 6 piespēles, 18 punkti, -31 koeficents, 428 soda minūtes. Izlasē - Regulāri pelnīja muļķīgus noraidījumus, kuru laikā zaudējām vārtus, nevienu reizi neizveidoja neko pie pretinieku vārtiem. Vai tāds spēlētājs mums ir vajadzīgs?

Vai tā ir trenera vaina, ka spēlētājs pelna noraidījumus un nespēj neko izdarīt uz laukuma?
_____________
Nē, tā ir mana vaina)), ka nemāku iestāstīt, paskaidrot ko un kad jādara spēle'tājam, ka nevaru izveidot divas vairākuma specbrigādes , vienā no tām Raitim konkrēti dodot uzdevumu tēlot stabu pie vārtiem un piedāvājot pretinieka aizsargiem un vārtsargam šo stabu nocirst
un divi kreisie noraidījumi jau skaitās par nemitīgu noraidījumu virteni? Tad kādu apzīmējumu par stulbiem noraidījumiem pelnījis Berjozas kungs?
Jā es piekrītu, tajā ziņa, ka viņš daudz nopelnija noraidijumus, bet iznākot viņam laukumā pretiniekiem ļoti ātri mainījās spēle stils - nebija tik agresīva tai pašai Kanādai, turpretī pārējie mūsu spēlētāji ļauj ar sevi apieties ka tīkas, tāpēc arī zaudējam ar 10:0 pret Kanādām un Zviedrijām, bet tās pašas komandas - Norvēģija u.c. pret Kanādām un Zviedrijām nospēlē ar 1:2, jo atšķirībā no mums viņi spēlē agresīvāk

  +4 [+] [-]

, 2009-04-13 14:27, pirms 16 gadiem
Raiti,brauc uz izlasi un parādi savu raksturu,ka ar tevi ir jārēķinās!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-13 14:30, pirms 16 gadiem
garais83 rakstīja: Raiti,brauc uz izlasi un parādi savu raksturu,ka ar tevi ir jārēķinās!
Tieši tā!

  +4 [+] [-]

, 2009-04-13 14:31, pirms 16 gadiem
[quote vivaldi23]
Es jau ar par to), tur normālam trenerim nebūtu problēmas kaut vai katru reizi pirms uziet laukumā Raitis viņam atgādināt lai bišķu mierīgāk , te nedaudz savādāk tiesā u.t.t., bet pat vienkārša raita izslidošana uz ledus jau maina pretinieka psiholoģiju), nu nevar neņemt vērā uz tavu pusi slidojošu divmetrnieku ar pāri centnerim svaru, tur sanervozējas nhl veči, nerunājot jau par austriešiem))

  +4 [+] [-]

, 2009-04-13 14:32, pirms 16 gadiem
Atkal viens otrs pieķerts melos.

  +1 [+] [-]

, 2009-04-13 14:36, pirms 16 gadiem
Es nezinu, bet man gribētos, lai mūsu izlasi kāds cits vadītu
Gribētu redzēt Ivanānu izlasē

  +2 [+] [-]

, 2009-04-13 14:41, pirms 16 gadiem
nebuus kas kaujas!!

  +6 [+] [-]

, 2009-04-13 14:42, pirms 16 gadiem
šitik gara diskusija sen man liekas nebija redzēta.

  +3 [+] [-]

, 2009-04-13 14:42, pirms 16 gadiem
NHL nespele tie kas hokeju nemaaak speeeleeet!!!!

Raitis labaaak speleee pa dazhiem Latvieshiem shobriiiid!!!!

Znarok apdomaaa savu riiiiciiiibu un aizej nokauniess!!!!

Un tad zvani uz ASV un sarunaaa ar Ivananu pievienoshanos izlasei!!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-04-13 14:43, pirms 16 gadiem
tas ir zemiski no viitolinja un znaroka puses, buutu vismaz piezvaniijushi ivanaanam un izrunaajushies kaa viiri, bet tgd izklausaas peec klachaam..

 +14 [+] [-]

, 2009-04-13 14:43, pirms 16 gadiem
IVANANU UZ IZLASI, ZNAROKU AR VITOLINU NOST!!! VITOLINA KOMENTS TV, "IVANANS NEIEDERAS IZLASES MODELI"!!! KADA MODELI, REDZEJAM JUSU MODELUS PARBAUDES SPELES!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-04-13 14:45, pirms 16 gadiem
Tas ir stūlbi

  +3 [+] [-]

, 2009-04-13 14:45, pirms 16 gadiem
Znarok Kaunies un nodzen usas varbuuut gudraaaks paliksi

  +2 [+] [-]

, 2009-04-13 14:46, pirms 16 gadiem
nu nesaprotu, tad vismaz izsaukt uz treniņnometni un tad pastīties vai iederas vai nē, ambīļi, ne treneri!

  -2 [+] [-]

, 2009-04-13 14:49, pirms 16 gadiem
brivienas butu jatpusas, nevis jastada komentaru rekordi... no kuriem divas tresdalas ir vienkarsi nekam nevaidzigi

  +3 [+] [-]

, 2009-04-13 14:52, pirms 16 gadiem
Cheryl rakstīja: šitik gara diskusija sen man liekas nebija redzēta.
kā redzu eSportā esi jauniņais

     [+] [-]

, 2009-04-13 14:58, pirms 16 gadiem
Iisteniibaa te valda tie pashi principi, kas visur. Ja man patiik labaak "tuseet" ar tevi, tad aicinu, bet tas kursh, nu jaa- cilveks labs, shpiileris arii, bet tomeer kautkadu iemeslu deelj labaak ar vinju netuseeju, tad skaidrs ka nekas nebuus.
Un visi speeles modelji, nevareesanas sazvaniit, maaceeshana vai nemaaceeshana izmantot ir tikai otmazkas prieksh vienkarshaas publikas lai buutu par ko cepties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-13 15:06, pirms 16 gadiem
Znaroks doma ar ...... ! Ivanans Latvijas izlaseij loti nodereetu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-04-13 15:10, pirms 16 gadiem
edgars94 rakstīja: Znaroks doma ar ...... ! Ivanans Latvijas izlaseij loti nodereetu
neņemos spriest par to vai noderētu vai ne, bet šitā pilnīgi nepainformēt par plāniem -> tas ir tas par ko es vairs Znaroku necienu.

     [+] [-]

, 2009-04-13 15:12, pirms 16 gadiem
Tieši PČ pret tādām izlasē, kā Zviedrija, Amerika, tāds monstrs mums noderētu. Dabūs pa pakaļu, tad redzēs, jo policistu mūsu izlasē vairs nav.

 +21 [+] [-]

, 2009-04-13 15:13, pirms 16 gadiem
Kāds nezin O.Znaroka mob. nr.? derētu piezvanīt un piesolīt nodzid ūsas ja izlasē nebūs R.Ivanāna ';