Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Girgensonam vēl vieni vārti un trešā perioda sakāve Čikāgā

Rolands Eliņš

Girgensonam vēl vieni vārti un trešā perioda sakāve Čikāgā
Zemgus Girgensons atzīmē vārtu guvumu pret Čikāgu
Foto: AP/Scanpix

Latviešu uzbrucējs Zemgus Girgensons guva savus otros vārtus jaunajā NHL sezonā, taču tas neglāba viņa pārstāvēto Bufalo „Sabres” no sakāves pret Čikāgas „Blackhawks” ar 2:6, lai arī vēl trešā perioda sākumā bija neizšķirts 2:2. Girgensons guvis vārtus otrajā spēlē pēc kārtas.

Zemgus Girgensons sezonas otro spēli sāka pirmajā maiņā kopā ar Koudiju Hogsonu un komandas kapteini Braienu Džiontu. Jau pirmajā minūtē Girgensonam bija iespēja gūt vārtus, kad aiz vārtiem kļūdījās Čikāgas vārtsargs Korijs Krofords, taču metiens no šaura leņķa tomēr tika atvairīts.

Tas ievadīja „Sabres” neveiksmju joslu – „Blackhawks” pāris minūšu laikā guva divus praktiski identiskus vārtus, kad metiens no distances tiek pielabots vārtu priekšā, un abās reizēs Bufalo vārtsargs Jūnass Enrūts noreaģēt nepaspēja. Taču šķietami bezcerīgi uzsākto spēli cerīgu padarīja Girgensons. Viņš uzsāka ātro uzbrukumu un padeva ripu pa metienam Andrejam Mesārošam, un bija pirmais pie atlēkušās ripas, kuru uzreiz raidīja vārtos. Pagājušajā sezonā Girgensonam bija nepieciešamas 29 spēles, lai gūtu pirmos divus vārtus, šosezon pieticis ar divām spēlēm!

Perioda turpinājumā „Blackhawks” divreiz nokļuva vairākumā un divreiz trāpīja pa vārtu stabiņu, turklāt otrajā vairākumā izlaida viens pret vienu Taileru Enisu, kurš panāca neizšķirtu. Otrajā periodā „Blackhawks” turpināja uzbrukt vairāk, un tuvu vārtu guvumam bija Marians Hosa. Video atkārtojumā gan bija redzams, ka viņš ripu vārtos centies iedabūt ar kāju, kas nozīmēja vārtu neieskatīšanu. Lieliska iespēja bija „Sabres” spēlētājam Nikolā Delorjē, kurš nerealizēja izgājienu viens pret viens, bet perioda izskaņā mazākumā ātrajā uzbrukumā aizskrēja Girgensons, tiesa, viņa metiens bija tieši virsū vārtsargam.

Trešajā periodā beidzot vairākumā varēja uzspēlēt Teda Nolana vadītā komanda, taču pēc tā neizmantošanas vadību atguva mājinieki – ašs Patrika Keina metiens pārsteidza Enrūtu, un 3:2. Nākamais vairākums Bufalo izvērtās vēl traģiskāks, jo mazākumā ceturtos vārtus guva Marians Hosa, bet 54. minūtē vairākumā bija jau Čikāga, kura ar Patrika Šārpa vārtu guvumu pielika punktu intrigai šajā mačā. Spēle noslēdzās ar 6:2 "Blackhawks" labā, turklāt trešo rezultatīvo piespēli vēl paspēja gūt Brendons Sāds, bet Bufalo cieta savu otro zaudējumu divās spēlēs

Girgensons laukumā pavadīja nedaudz vairāk nekā 15 minūtes, divas ar pusi no tām mazākumā, kuru laikā izdarīja trīs metienus pa vārtiem (viens no tiem atrada ceļu vārtos), kā arī bloķēja vienu pretinieku metienu un pielietoja trīs spēka paņēmienus. Maču viņš noslēdza ar neitrālu lietderības koeficientu, bet sezonas pirmajās divās spēlēs izcēlies ar diviem vārtiem.

Čikāgas "Blackhawks" – Bufalo "Sabres" 6:2 (2:2, 0:0,4:0)
Vārti: 0:59 Šo (Jālmašons, Sāds) 1:0 2:52 Kīts 2:0 7:17 Girgensons (Mesārošs, Stefords) 2:1 18:40 Eniss (Stefords) (maz.) 2:2 45:58 Keins (Šo, Sāds) 3:2 50:03 Hosa (Teivzs, Sībruks) (maz.) 4:2 53:16 Šārps (Teivzs, Keins) (vair.) 5:2 57:23 Karsiljo (Sāds) 6:2
Soda minūtes: 8:8
Metieni:47:23
Vārtsargi: Korijs Krofords – Jūnass Enrūts
Spēles trīs zvaigznes: 1. Marians Hosa (CHI) 2. Endrjū Šo (CHI) 3. Patriks Keins (CHI)

Girgensons raida atlēkušo ripu vārtu tīklā

  +6 [+] [-]

, 2014-10-12 11:05, pirms 10 gadiem
4567 rakstīja: Priecē Zemgusa spēle .
Uzēd medusu un kolā ieber ledusu.

ZEMGUS! ZEMGUS! Nekāda Zemgusa.

  +2 [+] [-]

, 2014-10-12 11:06, pirms 10 gadiem
alguns rakstīja: Vēl 10 tādas spēles un Nolans varēs nākt Beļavskim par asistentu
Nedomāju ,ka Bufalo vadība uzskata ,ka komandai noteikti jātiek play off.Protams tāds uzdevums ir katrai komandai ,bet neticu ,ka Bufalo šajā sezonā to var izdarīt.

  +1 [+] [-]

, 2014-10-12 11:09, pirms 10 gadiem
Nu, sakiet, ko gribat, bet tādas ripas iemest no LV spēlētājiem NEVIENS nevarētu iemest- no tādiem attālumiem tik precīzi iecelt augšās- cepuri nost. Un Girgišs jau skaitās darba rūķis- Larijam un co. jāiet nokaunēties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-12 11:11, pirms 10 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: Sabres vārtos ir OS medaļnieks, NHL 2012. gada All-Rookie komandas dalībnieks, 2013. gada PČ čempions, labākais vārtsargs un All-Star komandas dalībnieks.

Arī otrais numurs nav zemē metams, jo, lai arī viņš ir diezgan traumatisks, tad, kad ir vesels, mierīgi var spēlēt kā NHL pirmais numurs (arī viņam jau ir neslikts saraksts ar panākumiem).

Bet, ja Irbe ar tādiem spēlētājiem nevar noorientēties un palīdzēt viņiem sasniegt labāko spēles formu, tad jautājumi drīzāk ir jāadresē viņam, nevis spēlētājiem (kuri ir pierādījuši, ka var spēlēt visaugstākajā līmenī, turklāt tas nebija "kaut kad", bet pavisam nesen)
Vismaz pirmajā spēlē vāartsargs pilnīgi noteikti neattaisnojoa savu sasniegumu pamatotību. Ja godīgu, tur dēļ vārtsarga nepārliecinošās spēles varēja Sabres vel pāris vārtus zaudēt, ja vien pretinieks nemestu garām gandrīz tukšiem vārtiem. 1x paglāba, ka laicīgi pamanīja, ka ripa nav piespiesta pie ķermeņa un to pirms vārtu līnijas šķērsošanas labi ka paspēja pievākt.
Tāpat, viņam novēroju problēmas cīnīties ar ripām, kuras lidoja virs kreisā pleca(1vārtus arī leikas zaudēja pēc tāda metiena).
Iespējams, sezonas sākums ar uztraukumu, neieiešanu vel labāka spēļu ritmā, bet, ar komandu, kurai uzbrukuma maiņas nav tās pašas spicākās, vārtsargam būtu, manuprāt, jā'būt pārliecinošākam,

     [+] [-]

, 2014-10-12 11:12, pirms 10 gadiem
coffijs rakstīja: Nedomāju ,ka Bufalo vadība uzskata ,ka komandai noteikti jātiek play off.Protams tāds uzdevums ir katrai komandai ,bet neticu ,ka Bufalo šajā sezonā to var izdarīt.
SKeptiski vērojot sniegumu uz laukuma, domāju, reālakais uzdevums būs nepalikt pēdējiem līgā .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-10-12 11:19, pirms 10 gadiem
Zemgum jātinās prom no tā lūzeru kluba
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-12 11:27, pirms 10 gadiem
Melissa rakstīja: Jādomā, latviešiem daudz svarīgāk, lai Zemgus krāj punktus un rāda labu spēli, nevis aizokeāna kluba Sabres pozīcijas. Vai varbūt kļūdos?
Katra individuālās simpātijas, lai paliek tādas kādas tās ir, iespējams kādam, teiksim, patīk Sabres kopš 90-to gadu beigām, kad viņi par SC cīnījās.

Bet hokeja līdzjutējam parastajam gan jau tā ir, TAČU, šoreiz mēs runājam par Nolanu un to kā viņš, kā speciālists, atbilst tam tēlam kādu viņam ir iedomājušies Latvijas hokeja kepku fani ir sazīmējuši. Šajā gadījumā bez komandas snieguma vērtējuma kopumā neiztikt.

Tāpat, arī individuāli spēlētājiem nav viegli rādīt savu labāko sniegumu komandā, kas spēlē par izdzīvošanu, nevis augstiem sasniegumiem.

     [+] [-]

, 2014-10-12 11:27, pirms 10 gadiem
pagaidām Sabres prot nospēlēt tikai 2 periodus. Ja sāks arī trešajā spēlēt kā vajag, tad pēdējie līgā toč nepaliks. Girgensons malacis. Pie šī sastāva pirmajā maiņā vieta vienmēr būs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-12 11:43, pirms 10 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: Sabres vārtos ir OS medaļnieks, NHL 2012. gada All-Rookie komandas dalībnieks, 2013. gada PČ čempions, labākais vārtsargs un All-Star komandas dalībnieks.

Arī otrais numurs nav zemē metams, jo, lai arī viņš ir diezgan traumatisks, tad, kad ir vesels, mierīgi var spēlēt kā NHL pirmais numurs (arī viņam jau ir neslikts saraksts ar panākumiem).

Bet, ja Irbe ar tādiem spēlētājiem nevar noorientēties un palīdzēt viņiem sasniegt labāko spēles formu, tad jautājumi drīzāk ir jāadresē viņam, nevis spēlētājiem (kuri ir pierādījuši, ka var spēlēt visaugstākajā līmenī, turklāt tas nebija "kaut kad", bet pavisam nesen)
Ar tituliem un superīgu CV hokejā diemžēl nepietiek. Varbūt viņam vēl aizies spēle, un tad Sabres ies nedaudz labāk.
Protams, vārtsargu vienu pašu vainot nevar - ar 2 iesistiem vārtiem uzvarēt jebkurā gadijumā būtu grūti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-12 11:47, pirms 10 gadiem
proA-Burts rakstīja: atceoros vel, ka seit dazi labi " gudrinieki" pardzivoja par Senators,ar Daugavu uz benkia,kad sie izgazas un netika talak
baigais brīnums...vienmēr būs kategorija, kas seko tiem klubiem, kur latvieši seko...tagad visi tādi pārmetušies uz Sabres...
domā KHL ir savādak? tieši tas pats, tāpat kā jebkuru līgu...

  +1 [+] [-]

, 2014-10-12 11:49, pirms 10 gadiem
Melissa rakstīja: Jādomā, latviešiem daudz svarīgāk, lai Zemgus krāj punktus un rāda labu spēli, nevis aizokeāna kluba Sabres pozīcijas. Vai varbūt kļūdos?
Par Bufalo piekrītu ,jo par šo klubu nefanoju ,jo esmu Flyers un Oilers fans,lai gan beidzamajās sezonās priekam pamata maz.

     [+] [-]

, 2014-10-12 11:51, pirms 10 gadiem
coffijs rakstīja: Par Bufalo piekrītu ,jo par šo klubu nefanoju ,jo esmu Flyers un Oilers fans,lai gan beidzamajās sezonās priekam pamata maz.
šonakt Flyers pēc diviem periodiem veda stabili savā laukumā 3:0 un otrajā pārtraukumā aizgāju gulēt, nodomājot, ka lieta darīta un pirmā uzvara...baigais pārsteigums bija pamostoties no rīta
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-12 11:56, pirms 10 gadiem
4567 rakstīja: Priecē Zemgusa spēle .
Nominativs- kas? Zemgus
Genitivs- ka? Zemgus
Dativs-kam? Zemgum
Akuzativs- ko? Zemgu
Instrumentalis- ar ko? ar Zemgu?
Lokativs- kur? Zemguu
Vokativs- Zemgu!

Es,protams, atvainojos, bet nu laikam neliela latviesu valodas macisana dazam labam bija nepieciesama, la zinatu, ka pereizi rakstit un izrunat sobrid labaka Latvijas hokejista vardu.
Bet ja par temu, tad Zemgus malacis. Pirms sezonas biju piesardzigs optimists, bet sobrid Zemgus vienkarsi spridzina! Ja tikai komanda vel saktu uzvaret...

     [+] [-]

, 2014-10-12 11:56, pirms 10 gadiem
WreckLV rakstīja: Ar tituliem un superīgu CV hokejā diemžēl nepietiek. Varbūt viņam vēl aizies spēle, un tad Sabres ies nedaudz labāk.
Protams, vārtsargu vienu pašu vainot nevar - ar 2 iesistiem vārtiem uzvarēt jebkurā gadijumā būtu grūti!
Protams, ka vārtos spēlē vārtsargs, nevis tituli, taču, no otras puses, tie tituli parāda, ka šis vārtsargs VAR spēlēt visaugstākajā līmenī, ja vien, kā jebkuram citam, viņam nav kaut kādu bremzējošo faktoru.

Trenera uzdevums ir identificēt šos vājos punktus, kā paša atlēta sniegumā, tā arī vidē, lai viņš spēlētu tā kā viņam jāspēlē.
Protams, ka šādi jau viņš visu sezonu nespēlēs un smagi starti ir daudziem vārtsargiem, redzēs kā būs.

Patiesībā Sabres ir ļoti labs vārtsargu MATERIĀLS. Vai viņi spēs kļūt par labiem vārtsargiem? Enrota problēma ir stabilitāte, Noivirta - savainojumi. Ja sanāks izvairīties no tiem, tad, ja vien kaut kas netiks sačakarēts, viss būs ok.

     [+] [-]

, 2014-10-12 12:00, pirms 10 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: Tu jau vari jebkādas teorijas tagad zīmēt un smieties, BET... to faktu, ka Sabres sezonu ir sākuši ar 0-2, turklāt otrajā spēlē, pie neizšķirta rezultāta, komanda galīgi salūza un zaudeja 4 vārtus, noliegt nevar. Nemaz nesākot ķidāt komandas sniegumu pa līnijām utt.

Jā, vēl ir nospēlētās tik divas spēles, jā vēl kaut kas var laboties... pagaidīsim. Kā jau teicu, pēc mēneša redzēsim cik uzvaras būs iekrājuši Sabres.

Šī sezona arī daudziem atvērs acis uz to kāds Nolans ir treneris kopumā. Es nekad neesmu teicis, ka viņš ir slikts speciālists, taču es vienmēr esmu apgalvojis, ka Latvijā viņa spēju un prasmju līmenis ir ļoti pārvērtēts no līdzjutēju puses.
Diez vai sūdīgs treneris tiktu atzīts par labāko NHL.

  -1 [+] [-]

, 2014-10-12 12:01, pirms 10 gadiem
proA-Burts rakstīja: KHL ir mazliet savadak,es ari novelu Vitolinia Dinamo panakumus NHL gaijuma tas gan butu neprats,novelet Sabres, jeb kadam citam klubelim ar Lettiniu dalibu, plukt laurus domaju,iemesls nav jaskaidro
ja komanda tiek play-off, ir diezgan stulbi novēlēt neizdošanos, pat ja tāpēc netiek uz izlasi...nešķirojot nekādas līgas. Nav nekur zvanīts, kā bieži gadās, ka visi ierodas no Eiropas līgām...un tava gāzes līga, kā reiz priekšgalā ar atteikumiem izlasei.

     [+] [-]

, 2014-10-12 12:05, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: šonakt Flyers pēc diviem periodiem veda stabili savā laukumā 3:0 un otrajā pārtraukumā aizgāju gulēt, nodomājot, ka lieta darīta un pirmā uzvara...baigais pārsteigums bija pamostoties no rīta
Tas pats ,kas ar Oilers abi bullīšos zaudēja ,būtība maz ko redzēju ,jo šmiga nevis palīdzēja palikt nomodā,bet iedarbojās kā miega zāles.

  -1 [+] [-]

, 2014-10-12 12:15, pirms 10 gadiem
Melissa rakstīja: Jādomā, latviešiem daudz svarīgāk, lai Zemgus krāj punktus un rāda labu spēli, nevis aizokeāna kluba Sabres pozīcijas. Vai varbūt kļūdos?
Tu kļūdies, jo komandas un spēlētāja individuālais sniegums ir nesaraujami jēdzieni.Spēlētājs jau var audzēt savu individuālo statistiku, bet ja viņš ar to nevelk arī komandas kopējos rādītājus, tad jēga no tā pamaz. Kad Girgensons sāks regulāri iemest komandas labā uzvaras vārtus, un tādējādi apliecinot ka ir šīs komandas vilcējs, tad jau var sākt runāt par ko citu.
Labs piemērs tam ir Ovečkins, kurš katru sezonu uzaudzē labu individuālo statistiku, bet klubs pērn netika pat Play Off. Atšķirība no Girgensonu tikai tā,ka Ovečkins ir Capital seja, un līdz ar to arī lielākais mārketinga triks.

     [+] [-]

, 2014-10-12 12:17, pirms 10 gadiem
proA-Burts rakstīja: par speli runajot,vai nesanak ta,ka pec divam Sabres zaudetam spelem,Zemgus ir vienigais ar pozitivu lietderibas koeficntu?
Viegli atbildams jautājums: 2014-2015 Regular Season Stats - Points -...
Kā redzams, Mike Weber ir ticis pie +1

     [+] [-]

, 2014-10-12 12:23, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Šitas labs.
Balinātais čigāns sāks vel radikāli mainīt savus dzīves uzskatus.
labāk nevajag, savādak gāzes sadaļa paliks neinteresanta tikai ar fuņa palagiem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-12 12:37, pirms 10 gadiem
Atkārtošos-ideāli, tik žēl ,ka zaudēja!

  -1 [+] [-]

, 2014-10-12 12:43, pirms 10 gadiem
31 Zemgus Girgensons BUF C 2 2 0 2 +1 0 0 0 0 0 0 0 5 40.0 15:23 20.0 53.6
31 liigaa...

     [+] [-]

, 2014-10-12 12:51, pirms 10 gadiem
Melissa rakstīja: Jādomā, latviešiem daudz svarīgāk, lai Zemgus krāj punktus un rāda labu spēli, nevis aizokeāna kluba Sabres pozīcijas. Vai varbūt kļūdos?
Par Sabres baigi nefanoju, bet man šķiet interesanti pasekot komandas izaugsmei, pārbūvei, ne tikai Zemgus sniegumam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-10-12 13:03, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu kļūdies, jo komandas un spēlētāja individuālais sniegums ir nesaraujami jēdzieni.Spēlētājs jau var audzēt savu individuālo statistiku, bet ja viņš ar to nevelk arī komandas kopējos rādītājus, tad jēga no tā pamaz. Kad Girgensons sāks regulāri iemest komandas labā uzvaras vārtus, un tādējādi apliecinot ka ir šīs komandas vilcējs, tad jau var sākt runāt par ko citu.
Labs piemērs tam ir Ovečkins, kurš katru sezonu uzaudzē labu individuālo statistiku, bet klubs pērn netika pat Play Off. Atšķirība no Girgensonu tikai tā,ka Ovečkins ir Capital seja, un līdz ar to arī lielākais mārketinga triks.
Nevis kļūdās, bet Tu atkal esi sev izdomājis izdevīgu sezonas fišku, kuru tagad bāzīsi pie visiem rakstiem par Zemgusu.
Tie uzvaras vārti vispār ir hohmu-hohma kas tiek uzskaitīta, bet Tu uz viņu uzķēries ka tas ir kkas svarīgs. Pašam neienāk prātā, ja vien vārti netiek gūti pēdējā minūtē, hokejists spēles laikā nemaz nezina, nenojauš ka viņi var izrādīties uzvaru nesošie, izščirošie. Ne viss ko stastiķi izdomā uzskaitīt, ir ļoti svarīgs.