Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Krosbijs: "Šī ir labākā sezona manā karjerā"

Jānis Pārums

Krosbijs: "Šī ir labākā sezona manā karjerā"
Sidnijs Krosbijs
Foto: Reuters/Scanpix

Nacionālās Hokeja līgas (NHL) kluba Pitsburgas "Penguins" uzbrucējs Sidnijs Krosbijs, kurš kļuva par regulārās sezonas labāko vārtu guvēju, atzinis, ka šī sezona ir labākā viņa līdzšinējā karjerā.

Krosbijs sezonas laikā pretinieku vārtsargus pārspēja 51 reizi - tikpat cik "Lightning" uzbrucējs Stīvens Stamkoss.

"Neiebilstu, ka man jādala pirmā vieta snaiperu sarakstā ar vēl kādu. Nav nemaz tik viegli gūt tik daudz vārtu. Stīvens [Stamkoss] aizvadīja lielisku sezonu. Beigu beigās izvērtās spraiga cīņa par labākā snaipera godu starp trim (arī Aleksandru Ovečkinu – aut.)," sacīja Krosbijs.

"Zināju, ka Stamkoss guvis vārtus spēlē pret Floridu. Par to man pateica Kreigs Adams. Tajā, ka trešajā trešdaļā komanda spēlēja uz mani, lai es gūtu vēl vienus vārtus, nesaskatu nekā slikta," piebilda Krosbijs. "Šī ir mana labākā sezona. Bija svarīgi to aizvadīt stabili, jo šogad bija arī olimpiāde. Ceru, ka esmu uzlabojis savu sniegumu arī citos spēles elementos, piemēram iemetienos."

NHL labākie vārtu guvēji 2009./10. gada sezonā

VietaHokejistsKlubsVārti
1.Stīvens StamkossLightning51
1.Sidnijs KrosbijsPenguins51
3.Aleksandrs OvečkinsCapitals50
4.Patriks MarloSharks44
5.Marians GaboriksRangers42
6.Iļja KovaļčuksDevils41
7.Aleksandrs SjominsCapitals40
8.Denijs HītlijsSharks39

Izmantotie resursi:
nhl.com

1 2 3 4 139 komentāri

 +22 [+] [-]

, 2010-04-12 11:21, pirms 15 gadiem
Man prieks par Stamkosu, tādā vecumā būt līderim metējos - tas ir kaut kas...

 +13 [+] [-]

, 2010-04-12 11:38, pirms 15 gadiem
Sids sāpīgi būs iekodis Ovi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2010-04-12 11:41, pirms 15 gadiem
Tagad būs interesanti,kam būs sezonas MVP tituls.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: NANI27
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-04-12 11:51, pirms 15 gadiem
Dīvaini, ka nav vēl parādījies neviens komentārs ar domu- ''nu īstenībā jau Ovi iemeta vairāk, jo viņam bija mazāk spēļu'', vai kaut kas tamlīdzīgs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-04-12 11:51, pirms 15 gadiem
masalskis123 rakstīja: Tad varbuut vel Hitliju? vot.. cirvis vinam tas KHL un RD pie vienas vietas
Cirvis esi tu,jo Gaboriks visai reāli varēja nokļūt KHL pirmajā sezonā.
Un viņs veda sarunas ar top komandām,bet pieprasīja tādu rubli,ka KHL izlēma lai labāk viņ spēlē NHL

  +1 [+] [-]

, 2010-04-12 11:54, pirms 15 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: Gaboriks- 42,noteikti,ka izdevusies sezona,vot tādu spēlētāju ir jāaicina uz RD,kas jau sevi apliecinājis darbos
NHL superzvaigzni uz RD.. kā tad!

  -1 [+] [-]

, 2010-04-12 11:56, pirms 15 gadiem
vikings33 rakstīja: domāju,ka sezonas MVP tomēr dabūs Ovečkins!Nevis tāpēc,ka ir labāks par Krosbiju,bet viņa spēle ir skatāmāka,viņa spēle līdzjutējiem patīk vairāk.Tās manas domas
Vispār esmu Krosbija fans,bet lai jau Ovečkinam arī kas tiek,jo Krosbijam ir Stenlija kauss,Olimpiskā čempiona tituls,Pasaules čempiona tituls,bet Ovečkinam nav tādu lielu uzvaru,jo Pasaules čempiona tituls tomēr nestāv ne tuvu Stenlija kausam un Olimpiskajai zelta medaļai
Oveckinam mvp iedos del ta ka vina komanda ir aizvadijusi teicamu regulaaro sezonu, nevis tapec ka vina spele ir skataamaaka.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-12 11:57, pirms 15 gadiem
Ja pareizi saprotu,tad MVP nosaka spēlētāji un žurnālisti,vai ko jaucu ?!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-12 11:57, pirms 15 gadiem
Sezonas MVP bus Millers, Sedins vai Krosbijs. Oveckinam ir parak stipra komanda, ari bez vina Caps butu stabili play-off. Pie tam parak daudz netiras speles un diskvalifikaciju, nav ari uzvaras neviena no rezultativitates kategorijam. Un protams, izgasanas Olimpiade. Tas gan tiesi uz NHL neattiecas, tacu kaut kur zemapzina balsotajiem sedes
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-04-12 12:00, pirms 15 gadiem
vikings33 rakstīja: Vispār esmu Krosbija fans,bet lai jau Ovečkinam arī kas tiek,jo Krosbijam ir Stenlija kauss,Olimpiskā čempiona tituls,Pasaules čempiona tituls.
Vai tad Krozbijam bija arī PČ zelts?

     [+] [-]

, 2010-04-12 12:02, pirms 15 gadiem
vikings33 rakstīja: domāju,ka sezonas MVP tomēr dabūs Ovečkins!Nevis tāpēc,ka ir labāks par Krosbiju,bet viņa spēle ir skatāmāka,viņa spēle līdzjutējiem patīk vairāk.Tās manas domas
Vispār esmu Krosbija fans,bet lai jau Ovečkinam arī kas tiek,jo Krosbijam ir Stenlija kauss,Olimpiskā čempiona tituls,Pasaules čempiona tituls,bet Ovečkinam nav tādu lielu uzvaru,jo Pasaules čempiona tituls tomēr nestāv ne tuvu Stenlija kausam un Olimpiskajai zelta medaļai
Krosbijam nav PČ tituls (vienīgais junioru).

P.S. MVP nepasniedz par skatāmību. Tad būtu MOP Most Outstanding Player.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-12 12:08, pirms 15 gadiem
MVP ir vertigakais speletajs savai komandai. Vai Penguins butu Stenlija kandidati bez Krosbija? vai Canucks butu 3. vieta konference bez Sedina? Vai Buffalo butu play-off bez Millera? Protams, kandidatam jabut ari vadosam speletajam visa ligaa.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-12 12:10, pirms 15 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Sezonas MVP bus Millers, Sedins vai Krosbijs. Oveckinam ir parak stipra komanda, ari bez vina Caps butu stabili play-off. Pie tam parak daudz netiras speles un diskvalifikaciju, nav ari uzvaras neviena no rezultativitates kategorijam. Un protams, izgasanas Olimpiade. Tas gan tiesi uz NHL neattiecas, tacu kaut kur zemapzina balsotajiem sedes
Es uzskatu,ka MVP balvu dabūs vai Ovi,vai Krosbijs pārējie pretendenti priekš galočkas. Millers vispār izdomāta mistika,Sedīnam lieliska sezona,nekas vairak. Ovi un Sidam kartējā lieliskā sezona un kārtējais apliecinājums hokeja sabiedrībai,kas viņi ir. Runājot par Milleru,tad pat neredzu nevienu iemeslu,kāpēc viņš būtu pelnījis to titulu.

     [+] [-]

, 2010-04-12 12:12, pirms 15 gadiem
Nezinu, vai šī ir Krosbija labākā sezona, varbūt.Pingvīnu labākā sezona gan šī nav.Jebkurā gadījumā Krosbijs kā hokejists nenoliedzami ir progresējis, viņa noliedzējiem ieteiktu paskatīties pāris hailaitus nupat no pēdējās spēles ar Islēm.Tehnika, slidojums, spēks, ātrums, viss, kas nepieciešams.Enhāelkomā ir links.
Tas , ka viņš agri vai vēlu pārsniegs 50 vārtu robežu, bija skaidrs jau senāk.Ja nebūtu izdarījis to tagad, izdarītu kādā no nākamajām sezonām.
Nedaudz vairāk iepriecina Stemkosa sasniegums.Neviens par to īpaši nav rakstījis, bet Stemkoss ir 3. jaunākais spēlētājs NHL vēsturē, kas sasniedzis 50 vārtu atzīmi.

     [+] [-]

, 2010-04-12 12:12, pirms 15 gadiem
Krozbijam, tāpat kā daudziem ļoti labiem spēlētājiem nav PČ zelts. Jo PČ laikā cīnās par Stenliju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-12 12:14, pirms 15 gadiem
MVP jaadod Brizgalovam vai Milleram!

     [+] [-]

, 2010-04-12 12:16, pirms 15 gadiem
Kharlamovs321 rakstīja: Es uzskatu,ka MVP balvu dabūs vai Ovi,vai Krosbijs pārējie pretendenti priekš galočkas. Millers vispār izdomāta mistika,Sedīnam lieliska sezona,nekas vairak. Ovi un Sidam kartējā lieliskā sezona un kārtējais apliecinājums hokeja sabiedrībai,kas viņi ir. Runājot par Milleru,tad pat neredzu nevienu iemeslu,kāpēc viņš būtu pelnījis to titulu.
Es gan vairāk piekrītu IIZ 70. Millers izdomāta mistika ? Hm... Varbūt Brizgalovs, starp citu ?? Arī mistika ?
Bez Brizgalova Fīniksa nebūtu četriniekā, bet balansētu kārtējo reizi kkur ap 7-9 vietu. Sezonas MVP nav obligāti jābūt uzbrucējam un nav obligāti jābūt rez. spēlētāju trijniekā.

     [+] [-]

, 2010-04-12 12:16, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Nezinu, vai šī ir Krosbija labākā sezona, varbūt.Pingvīnu labākā sezona gan šī nav.Jebkurā gadījumā Krosbijs kā hokejists nenoliedzami ir progresējis, viņa noliedzējiem ieteiktu paskatīties pāris hailaitus nupat no pēdējās spēles ar Islēm.Tehnika, slidojums, spēks, ātrums, viss, kas nepieciešams.Enhāelkomā ir links.
Tas , ka viņš agri vai vēlu pārsniegs 50 vārtu robežu, bija skaidrs jau senāk.Ja nebūtu izdarījis to tagad, izdarītu kādā no nākamajām sezonām.
Nedaudz vairāk iepriecina Stemkosa sasniegums.Neviens par to īpaši nav rakstījis, bet Stemkoss ir 3. jaunākais spēlētājs NHL vēsturē, kas sasniedzis 50 vārtu atzīmi.
Pedejas minutes, kad gribeja iesist 52. golu, viena maina bija kaut kas kosmisks. Piecus saliniekus viens pats pa zonu vazaja, uztaisija divus aplus un daudz netruka lidz golam, drosi vien butu goal of the year. Like a man possesed, ka teica komentetaji

     [+] [-]

, 2010-04-12 12:18, pirms 15 gadiem
1)Patiešām žēl, ka Stamkoss neguva vēl vienus vārtus, tad būtu priekšā Sidam, bet runājot par Ovi, pats vainīgs, ka vakar neguva nevienus vārtus!
2) par MVP runājot domāju, ka par procentiem 70 šoreiz to iegūs tieši Krosbijs, jo domājams, ka NHL bosi mēģinās izlīdzināt situāciju starp Ovi un Sidu. Vēl viens iemsels varētu būt par sliktu Ovi ir tas, ka diezgan daudz lielo sodu sapelnījis, un arī pilnu sezonu nav nospēlējis!
Pats, gan ļoti vēlos, lai Titulu atkal izcīna Ovečkins!

  -1 [+] [-]

, 2010-04-12 12:19, pirms 15 gadiem
Un vēl, - par Krosbiju, Avečkinu un traumām.Jā , ļoti iespējams, ka Avečkinam būtu vairāk punktu, nekā šobrīd, ja viņš šosezon nebūtu tik daudz muļķību sastrādājis.Starp citu, visi aizmirsuši par Krosbija karjeras 500. rez. punktiem, kurus viņš sasniedza kādu brīdi atpakaļ.Viņa noliedzējiem varu atgādināt, ka to viņš izdarīja , ja nemaldos, 4 spēles ātrāk nekā viņa konkurents Avečkins.

     [+] [-]

, 2010-04-12 12:20, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Nezinu, vai šī ir Krosbija labākā sezona, varbūt.Pingvīnu labākā sezona gan šī nav.Jebkurā gadījumā Krosbijs kā hokejists nenoliedzami ir progresējis, viņa noliedzējiem ieteiktu paskatīties pāris hailaitus nupat no pēdējās spēles ar Islēm.Tehnika, slidojums, spēks, ātrums, viss, kas nepieciešams.Enhāelkomā ir links.
Tas , ka viņš agri vai vēlu pārsniegs 50 vārtu robežu, bija skaidrs jau senāk.Ja nebūtu izdarījis to tagad, izdarītu kādā no nākamajām sezonām.
Nedaudz vairāk iepriecina Stemkosa sasniegums.Neviens par to īpaši nav rakstījis, bet Stemkoss ir 3. jaunākais spēlētājs NHL vēsturē, kas sasniedzis 50 vārtu atzīmi.
Un kā tava teorija,ka vārtu guvumiem nav nozīmes ? Kur palika piespēļu teorija ? Šosezon viņam ar tam piespēlēm pavisam bēdīgi
Pat tupais vārtu guvējs Ovi atdeva vairāk ?! Vai tagad būs kāda jauna teorija ?

  -1 [+] [-]

, 2010-04-12 12:21, pirms 15 gadiem
chester89 rakstīja: 1)Patiešām žēl, ka Stamkoss neguva vēl vienus vārtus, tad būtu priekšā Sidam, bet runājot par Ovi, pats vainīgs, ka vakar neguva nevienus vārtus!
2) par MVP runājot domāju, ka par procentiem 70 šoreiz to iegūs tieši Krosbijs, jo domājams, ka NHL bosi mēģinās izlīdzināt situāciju starp Ovi un Sidu. Vēl viens iemsels varētu būt par sliktu Ovi ir tas, ka diezgan daudz lielo sodu sapelnījis, un arī pilnu sezonu nav nospēlējis!
Pats, gan ļoti vēlos, lai Titulu atkal izcīna Ovečkins!
Hm, īsti nesapratu, kādi bosi, kāda situācijas izlīdzināšana , par kuru Tu runā ??

  +1 [+] [-]

, 2010-04-12 12:23, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Es gan vairāk piekrītu IIZ 70. Millers izdomāta mistika ? Hm... Varbūt Brizgalovs, starp citu ?? Arī mistika ?
Bez Brizgalova Fīniksa nebūtu četriniekā, bet balansētu kārtējo reizi kkur ap 7-9 vietu. Sezonas MVP nav obligāti jābūt uzbrucējam un nav obligāti jābūt rez. spēlētāju trijniekā.
Tev neliekās,šie apgalvojumi "bez", ir nepamatoti un stulbi ? Jo nav iespējas pārbaudīt to bez ?! Millers nav pat līgas labākais vārtsargs. Kārtējo reizi to ailīti aizņem Brodērs.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-12 12:23, pirms 15 gadiem
Kharlamovs321 rakstīja: Es uzskatu,ka MVP balvu dabūs vai Ovi,vai Krosbijs pārējie pretendenti priekš galočkas. Millers vispār izdomāta mistika,Sedīnam lieliska sezona,nekas vairak. Ovi un Sidam kartējā lieliskā sezona un kārtējais apliecinājums hokeja sabiedrībai,kas viņi ir. Runājot par Milleru,tad pat neredzu nevienu iemeslu,kāpēc viņš būtu pelnījis to titulu.
Lieliska sezona, nekas vairak, labi teikts. Interesanti par ko tad dod Hart Trophy, ja ne par lielisku konkreto sezonu?
Millers izdomata mistika? Bez Millera Buffalo nebutu play-off, ta ir absoluti viduveja komanda. Tas nav iemesls? nezinu vai skaties NHL, bet Olimpiade vareja labi apskatities Milleru.

     [+] [-]

, 2010-04-12 12:25, pirms 15 gadiem
Kharlamovs321 rakstīja: Un kā tava teorija,ka vārtu guvumiem nav nozīmes ? Kur palika piespēļu teorija ? Šosezon viņam ar tam piespēlēm pavisam bēdīgi
Pat tupais vārtu guvējs Ovi atdeva vairāk ?! Vai tagad būs kāda jauna teorija ?
Pastrīdēties atkal gribi ??
Kas Tev nepatīk ? Skaidrs, ka daudz būtiskākas par visām šīm rišāru un rosu balvām ir SC un Kona Smaita trofeja.
Nekad neesmu teicis, ka Aita ir tups vārtu guvējs, tieši otrādi, vairākkārt esmu pasvītrojis to, ka viņš šogad nenoliedzami savā spēlē ir progresējis. Tā kā nepiesien atkal kādas te bumbas.
Vienmēr palieku pie savām teorijām un netaisos te izgudrot ko jaunu.
1 2 3 4 139 komentāri