Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

NHL rekordi kuri iespējams nekad netiks laboti

NHL rekordi kuri iespējams nekad netiks laboti
Veins Greckis.

Mēdz teikt ka rekordi ir domāti lai tos pārspētu. Tas neattiecas uz šiem. Tie visdrīzāk nekad netiks pārspēti. Lieki teikt kam pieder visi šie nepārspējamie rekordi.

Visvairāk punkti karjerā: 2857 punkti. Lai kāds vispār spētu kaut cik nopietni pietuvoties šim rezultātam, viņam 20 sezonas būtu jāgūst vidēji 140 punkti, un arī ar to būtu par maz. Protams, šī rekorda labošana mūsdienu NHL ir neiedomājama.

Visvairāk karjerā gūti vārti: 894 vārti. Vistuvāk no aktīvajiem spēlētājiem ir Džeroms Iginla, viņam 483 vārti. No 30-gadniekiem labākais ir Iļja Kovaļčuks ar 369 vārtiem. Ovečkinam ir 301 vārti.

Visvairāk piespēļu karjerā: 1963 piespēles. NHL nekad nav pieredzējis tik izcilu piespēlētāju kā Greckis. Tuvākajam sekotājam Ronam Frencisam ir par 714! piespēlēm mazāk. Lai vēl vairāk pasvītrotu šo fenomenālo rekodru, tad Greckim ir vairāk piespēļu, kā jebkuram citam NHL spēlētājam punktu.

Visvairāk vārtu sezonā: 92 vārti. Kad Fils Espozito uzstādīja iepriekšējo rekordu ar 76 vārtiem, visiem likās ka tas stāvēs ilgi. Tā nedomāja Greckis, kurš šo rekordu sadragāja 10 gadus pēc tam kad Espozito to uzstādīja. Pēdējos gados vienīgais kurš ir guvis 60+ vārtus ir Ovečkins, kuram 65 vārti 08-09.gada sezonā.

Vismazāk spēles lai gūtu 50 vārtus: 39 spēles. Greckim pēc 38 spēlēm bija 45 vārti, bet spēlē ar ''Flyers'' viņš guva 5 vārtus un izdarīja to, ko visi domāja ka tas nav iespējams. Tuvākais sekotājs ir Mario Lemjē, kuram vajadzēja 44 spēles (komanda aizvadīja 46 spēli).

Visvairāk vārtu pirmajās 50 spēlēs: 61 vārti. Greckis turpināja bērt ripas pretinieku vārtus arī turpmāk, bet nedaudz samazinot apgriezienus. Tuvākais sekotājs jau atkal ir Lemjē ar 54 vārtiem, 50 spēlēs.

Spēles ar vismaz vienu punktu pēc kārtas: 51 spēle. Greckis fantastiski sāka 83-84.gada sezonu, bet ironiski šis rekords aprāvās pret viņa nākošo komandu Losandželosas ''Kings''. Šīs sērijas laikā Greckis vidēji spēlē guva 3! punktus. Iepriekšēja sezonā Sidnijs Krosbijs savu sēriju ievilka līdz 25 spēlēm, un tā bija ilgāka šāda sērija gandrīz 20 gadu laikā.

Visvairāk punktu sezonā: 215 punkti. Šo absolūti neticamo rekordu Greckis uzstādīja 85-86.gada sezonā. No komandas 426 vārtiem, Greckis bija piedalījies 215 gūšanā. Greckis ir vienīgais spēlētājs NHL vēsturē, kurš ir guvis vismaz 200 punktus. Turklāt viņš to ir izdarījis 4! reizes. Nākošais labākais ir Mario Lemjē ar 199 punktiem.

Visvairāk piespēļu sezonā: 163 piespēles. 85-86.gada sezonas laikā pēc Grecka piespēlēm pretinieks tika pārspēts 163 reizes. Greckim pieder 7 labākie rezultāti piespēlēs NHL vēsturē.

Visvairāk 40+ vārtu sezonas pēc kārtas: 12 sezonas. Mūsdienās iemest 40 vārtus ir daudz grūtāk kā bija Greckim, bet tas nemazina šī rekorda nozīmīgumu. Otrais labākais ir Maiks Bosī ar 9 šādām sezonām pēc kārtas. No šībrīža spēlētājiem šādas sērijas bija Kovaļčukam (6), un Ovečkinam (5). Abu sērijas tika aprautas šosezon.

Visvairāk 100+ punktu sezonas: 15 sezonas. Greckis pilnībā dominē arī šeit. Viņam bija 15 sezonas ar 100+ punktiem. Nākošais labākais ir Lemjē, kuram 10 sezonas. Nevienam citam nav vairāk par 8 šādām sezonām. Iespējams, ka ja Ovečkins un Krosbijs spēs saglabāt veselību, viņi spēs apdraudēt vismaz Mario Lemjē pozīcijas. 11 no šīm 15 sezonām Greckis būtu guvis 100 punktus arī negūstot nevienus!! vārtus.

Visvairāk 100+ punktu sezonu pēc kārtas: 13 sezonas. Šī sērija beidzās 92-93.gadā, kad Greckis traumas dēļ varēja aizvadīt tikai 45 spēles (65 punkti). Tieši šajā gadā viņš ieveda ''Kings'' finālā, kur viņi piekāpās Patrikam Ruā un ''Canadiens''. Nākošais sarakstā ir leģendārais Bobijs Ors, ar 6 sezonām.

Visvairāk spēļu karjerā ar 3 vai vairāk vārtiem spēlē: 50 spēlēs. Greckis karjeras laikā guva 37 hat-trick, 9 spēlēs viņam izdevās gūt 4 vārtus, bet 4 spēlēs viņš pamanījās pārspēt pretinieku vārtsargu 5 reizes. Nākošais rindā ir Lemjē ar 40 šādiem mačiem. No aktīvajiem spēlētājiem labākais ir Tēmu Selanne ar 22 hat-trick. Lai šim rekordam tuvotos, spēlētājam 17 sezonas būtu jābūt vismaz 3 hat-trick katru gadu.

Visvairāk 3 vai vairāk vārtu spēles vienā sezonā: 10 spēles. Ļoti tuvu šim rekordam ir Bosī un Lemjē, viņiem pa 9 šādiem mačiem sezonā. Neviens kopš Aleksandra Mogiļnija un 92-93.gada sezonas nav guvis vairāk par 7 hat-trick sezonā.

Vismazāk spēļu lai gūtu 500 vārtus: 575 spēles. 500 vārtu guvēju klubs ir ļoti elitārs, tajā ir tikai 41 spēlētājs. Greckis tur iekļuva jau 25.gadu vecumā. Tikai 3 citi spēlētāji to ir varējuši izdarīt mazāk kā 700 spēlēs (Lemjē, Bosī un Brets Hals). Selanē bija pēdējais kurš to izdarīja mazāk kā 1000 spēlēs.

Vismazāk spēļu lai gūtu 1000 punktus: 424 spēles. Greckis bija guvis 1000 punktus mēnesi pirms savas 24 dzimšanas dienas. Tas lielākoties pateicoties viņa fantastiskajām piespēlētāja dotībām. Lemjē to izdarīja 513 spēlēs. Jāgrs šo robežu sasniedza savā 763 spēlē, un tas ir labākais rezultāts 20 gadu laikā.

Visvairāk punkti karjerā play-off spēlēs: 382 punkti. Vienīgie kuri play-off spēlēs ir spējuši gūt vairāk kā 200 punktus, visi bija Grecka komandas biedri Edmontonā. Mesjē iespēja 295 punktus, Kurri 233, un Glens Andersons 214 punktus. Nevienam citam nav vairāk par 200 punktiem play-off izcīņā.

Visvairāk vārtu karjerā play-off spēlēs: 122 vārti. Vēlreiz apliecinās cik veiksmīgs hokejists bija Greckis, jo tādu rezultivitāti play-off nevar gūt ja tu esi traumēts, vai arī komanda tur nespēj iekļūt. Tuvākais sekotājs ir Marks Mesjē ar 109 precīziem metieniem. Brets Hals ir vienīgais no spēlētājiem kas play-off ir spēlējis 21.gs un ir guvis vismaz 100 vārtus. Viņš beidza karjeru ar 103 precīziem raidijumiem.

Visvairāk piespēļu karjerā play-off spēlēs: 260 piespēles. Arī šeit Greckim nav konkurences, jo tuvākais sekotājs Mesjē ir 186 piespēlēm, bet Rejs Burks ar ''tikai'' 139.

Visvairāk punktu vienā play-off: 47 punkti. Greckis pārspēja Bosī rekordu (35 punkti), lai gan tajā sezonā tieši Bosī un ''Islanders'' liedza ''Oilers'' triumfēt finālā. Šo rezultātu viņš vēlreiz uzlaboja 2 gadus vēlāk ar neticamiem 47 punktiem 18 spēlēs. Kopš 93.gada kad kāds pēdējo reizi guva 40 punktus vienā play-off (Greckis), vistuvāk ir bijis Malkins ar 36 punktiem 2009.gada play-off, kurā ''Penguins'' ieguva kausu.

Visvairāk hat-trick play-off izcīņā karjeras laikā: 10 reizes. Iepriekšējās sezonas play-off bija tikai 2 hat-trick. Ņemot vērā cik grūti mūsdienās ir gūt 3 vārtus spēlē, šis rekords ilgi paliks nepārspēts. Tuvākais sekotājs ir bijušais maiņas biedrs ar 7 hat-trick.

Visvairāk "Art Ross'' trofejas pēc kārtas: 7 reizes. Greckis bija NHL rezultatīvākais spēlētājs no 80-81.gada sezonas nākošos 7 gadus. Sekotāji kuriem ir 4 šīs trofejas pēc kārtas ir Jāgrs un Hovs.

Visvairāk MVP balvas pēc kārtas: 8 reizes. Greckis kļuva par vērtīgāko spēlētāju savās pirmajās 8 sezonās pēc kārtas, līdz šo sēriju pārtrauca Lemjē. Nākošajā sezonā Greckis savu trofeju gan atguva. Pēc Grecka ēras beigām vienīgi Ovečkins un Hašeks ir spējuši iegūt šo balvu 2 reizes pēc kārtas.

nhl.com

     [+] [-]

, 2011-08-10 22:06, pirms 13 gadiem
Doma to pasu Broderu kads parspes?

Vinam tie rekordi bija diezgan daudzi,daudzi raditaji ari tuvu citiem,utt,ja kads ari parspes,tad tas bus,uber vartusargs.

     [+] [-]

, 2011-08-10 22:08, pirms 13 gadiem
Marka1111 rakstīja: Runā, ka fizikā. Spēks=masa*paātrinājums
Jap,paatrinajums ne atrums , bet ta jau vispariga formula,kas attiecas tiesi uz kermenu masu mijiedarbibu,ir ari tadi speki,kur atrums un masa nemaz nav nemti vera.

     [+] [-]

, 2011-08-10 22:27, pirms 13 gadiem
forge rakstīja: Doma to pasu Broderu kads parspes?

Vinam tie rekordi bija diezgan daudzi,daudzi raditaji ari tuvu citiem,utt,ja kads ari parspes,tad tas bus,uber vartusargs.
Manīs kā viņam šosezon ies. Pērnā nemaz tik ļoti slikta nebija. Stati +/- OK beigu beigās un vēl 6 sausie mači. Katrā ziņa domāju, ka viņš joprojām var cīnīties par Vezinu.

     [+] [-]

, 2011-08-10 22:28, pirms 13 gadiem
Žēl ka Lemjē bija padaudz traumu citādi viņš varētu kaut cik konkurēt ar Grecki, pārspēt viņu gan diezvai izdotos. Runājot par Grecka iespējamo rezultativitāti tagad, tad jāsaka, ka algu griesti būtu diezgan liels šķērslis, jo vienā komandā pilnīgi noteikti nevarētu būt tādi spēlētāji kā Greckis, Mesjē un Kurri, jo tad nekas nepaliktu pāri. Bet domāju, ka tāpat Krosbijs un ovi būtu patālu no viņa ja viņš spēlētu mūsdienās, lai gan 200 punkti diez vai būtu vismaz es tā uzskatu.

     [+] [-]

, 2011-08-10 22:32, pirms 13 gadiem
Assasinss' rakstīja: Žēl ka Lemjē bija padaudz traumu citādi viņš varētu kaut cik konkurēt ar Grecki, pārspēt viņu gan diezvai izdotos. Runājot par Grecka iespējamo rezultativitāti tagad, tad jāsaka, ka algu griesti būtu diezgan liels šķērslis, jo vienā komandā pilnīgi noteikti nevarētu būt tādi spēlētāji kā Greckis, Mesjē un Kurri, jo tad nekas nepaliktu pāri. Bet domāju, ka tāpat Krosbijs un ovi būtu patālu no viņa ja viņš spēlētu mūsdienās, lai gan 200 punkti diez vai būtu vismaz es tā uzskatu.
Var jau , protams, filozofēt ilgi un dikti, kā būtu, ja būtu.Skaidrs, ka algu griesti kardināli ir izmainījuši daudzas lietas.
No otras puses, - uz pāwerplejiem vien Greckis savāktu kā minimums 50 punktus sezonā.

     [+] [-]

, 2011-08-10 22:39, pirms 13 gadiem
Pilnīgi piekrītu par izmaiņām noteikumos, kas viennozīmīgi nāca par labu uzbrucējiem! Pēc lokauta tika maksimāli ierobežota tā sauktā ''netīrā spēle'', turēšanas, ķeksēšanas utt. Var tikai stādīties priekšā cik rezultatīvs būtu tāds Gretckis, ja vīņš spēlētu mūsdienās! Jā, šobrīd hokejs ir kļuvis ātrāks fiziskāks, taču būtiski ir atvieglota dzīve uzbrucējiem, un gan jau tāds meistarīgs spēlētājs kā Greckis mācētu to izmantot!

     [+] [-]

, 2011-08-10 22:46, pirms 13 gadiem
Spaceman rakstīja: Pilnīgi piekrītu par izmaiņām noteikumos, kas viennozīmīgi nāca par labu uzbrucējiem! Pēc lokauta tika maksimāli ierobežota tā sauktā ''netīrā spēle'', turēšanas, ķeksēšanas utt. Var tikai stādīties priekšā cik rezultatīvs būtu tāds Gretckis, ja vīņš spēlētu mūsdienās! Jā, šobrīd hokejs ir kļuvis ātrāks fiziskāks, taču būtiski ir atvieglota dzīve uzbrucējiem, un gan jau tāds meistarīgs spēlētājs kā Greckis mācētu to izmantot!
Pluss no manis.Pilnīgas manas domas.

     [+] [-]

, 2011-08-10 22:46, pirms 13 gadiem
Kaada jums te forsha diskusija izveertusies, kaa vienmeer. Buus vairaak laika izlasiishu visu.

     [+] [-]

, 2011-08-10 22:49, pirms 13 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Kaada jums te forsha diskusija izveertusies, kaa vienmeer. Buus vairaak laika izlasiishu visu.
Izlasi gan !

     [+] [-]

, 2011-08-10 23:09, pirms 13 gadiem
Ātrāk vai vēlāk būs, kāds hokejists, kurš pārspēs Grecki... Visu cieņu!

  +6 [+] [-]

, 2011-08-10 23:12, pirms 13 gadiem
pilnīgas muļķības ka mūslaikos Gretskis varētu sasniegt tādu pašu rezultativitāti.. to pat paši vecie spēlētāji atzīst ka mūsdienās hokejs ir daudz fiziskāks utt.
pie tam tajos laikos NHL bija vājākas komandas.. nebija tik daudz eiropiešu un to pašu Krievu.. arī tā paša medicīna bija krietni mazāk attīstīta, un Gretzkim bija noteikti viss nodrošināts maksimāli augstākajā līmenī, kamēr citi sitās paši kā sanāca.. tas nozīmē tikai to, ka viņam bija daudz vieglāk uz citu fona izcelties...
un tā bija visām seno laiku zvaigznēm.... tie bija citi laiki.. nu nevarētu viņi mūsdienās parādīt to pašu ko tajos laikos...
tāpat arī vārtsargiem ekipējums ir mainījies..

padomā paši.. kapēc tajos laikos bija tik izcili sportisti visos sporta veidos? tik izceli rekordi utt.
pie tam viņi kā sportisti nemaz nesāka trenēties tik agri kā tagad to dara, no maza bērna kājas...
domā tad kautkādi nenormālie monstri un mega talanti dzima, un mūslaikos pēkšņi tādi vairs nedzimst?

tajos laikos medicīna un dopings bija pieejams tikai tiem izredzētajiem... kamēr tagad medicīnu izmanto visi.. un cilvēki ir daudz augstākā līmenī... tikai ir nenormālā konkurence, un vairs nevar tik traki izcelties kā tajos laikos...

  +2 [+] [-]

, 2011-08-11 04:41, pirms 13 gadiem
Greckim, pirmkārt, bija nenormāli liels atbalsts no līgas puses. Tagad ir normāli, ka Krosbijs vai Ovečkins nomet cimdus, tajos laikos Greckim neviens pirkstu nevarēja piedurt. Pirmkārt slepkava Maksorlijs, otrkārt līgas sodi visus atturēja. Mūsdienās tāds psihs kā Kuks vai primāts #33 varētu pret Grecki uztaisīt kādu netīrāku spēka paņēmienu, saņemt savas 5 spēles diskābeli un maukt tālāk. 80tajos dabūtu diskābeli uz vismaz uz sezonu un pēc tam Oilers slepkavas vainīgo nosistu.
Otrkārt Oilers 80tajos bija izcilākā no visām komandām, kāda jebkad ir bijusi NHL. 90./00. Red wings/Avalanche ne tuvu nestāv klāt. 5 kausi 7 sezonās ir tam neapgāžams pierādījums (90.gadā pat bez Grecka sastāvā), tāds sastāvs, kāds bija Oilers var konkurēt tikai ar Islanders 79.-83. Saprotams, ka ar tādiem partneriem arī Greckim atraisīties bija daudz vieglāk.
Lai gan, protams, Greckis ir labākais hokejists kāds jebkad ir spēlējis, par to šaubu nav.

  +3 [+] [-]

, 2011-08-11 04:46, pirms 13 gadiem
Spaceman rakstīja: Pilnīgi piekrītu par izmaiņām noteikumos, kas viennozīmīgi nāca par labu uzbrucējiem! Pēc lokauta tika maksimāli ierobežota tā sauktā ''netīrā spēle'', turēšanas, ķeksēšanas utt. Var tikai stādīties priekšā cik rezultatīvs būtu tāds Gretckis, ja vīņš spēlētu mūsdienās! Jā, šobrīd hokejs ir kļuvis ātrāks fiziskāks, taču būtiski ir atvieglota dzīve uzbrucējiem, un gan jau tāds meistarīgs spēlētājs kā Greckis mācētu to izmantot!
Nepiekrītu. Pārāk daudz komandas spēlē pēc Lemēra aizsardzības shēmām. Un ar noteikumu izmaiņām visi ir apraduši. Arī vārtsargu ekipējums un kvalitāte ir uzlabojušies. 80tajos 7:5 bija ikdiena tagad 5:4 skaitās ļoti rezultatīva spēle. Arī komadu treneri ir kļuvuši gudrāki, neaizmirstiet.
Par netīro spēli attiecībā uz Grecki jau rakstīju augstāk.

  +3 [+] [-]

, 2011-08-11 11:11, pirms 13 gadiem
ļoti žēl, ka Supermario bija visas tās slimības un smagās mugurs traumas, jo viņš bija ceļā uz to, lai labotu Grecka rekordus.....protams, ne visus, bet daļu no tiem! Mario izlaida gandrīz 700 potenciālās spēles, kuras varēja aizvadīt!
Kad bija tie smagie muguras savainojumi un vēža ārstēšana, viņš piedalījās tikai spēlēs un uz treniņiem negāja, pats pat nespēja aizsiet slidas bez citu palīdzības!
ļoti žēl, jo viņu NHL dēvē par, iespējams, vistalantīgāko hokejistu kāds vispār ir bijis!

  +4 [+] [-]

, 2011-08-11 11:15, pirms 13 gadiem
Bet par tiem Grecka rekordiem....viņi ir principā nelabojami, jo spēle ir savādāka!
K/kur biju lasījis par koeficientu kā aprēķināja cik vārtus būtu iemetuši spēlētāji, ja būtu spēlējuši sezonā, kad Veins iemeta 92 vārtus!
tur tika ņemta vidēji spēlē iemestie vārti visā sezonā visām komandām un pielīdzināti citām sezonām!
Kad Ovi iemeta laikam 65 vārtus, teorētiski Grecka tajā sezonā viņš būtu iemetis gandrīz 80, ja atceros!
Lemjē 85 vārtu sezona tika aprēķināta kā 99 vārti Grecka sezonā, skatoties uz tās sezonas rezultivitāti.
Protams, tie tikai ir pieņēmumi, bet tāpat interesanti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-08-11 15:07, pirms 13 gadiem
''Vistuvāk no aktīvajiem spēlētājiem ir Džeroms Iginla, viņam 483 vārti.''

Selannē jau vel nav paziņojis karieras beigšanu

     [+] [-]

, 2011-08-11 15:40, pirms 13 gadiem
Kalvinators rakstīja: ''Vistuvāk no aktīvajiem spēlētājiem ir Džeroms Iginla, viņam 483 vārti.''

Selannē jau vel nav paziņojis karieras beigšanu
Pilnīgi par viņu aizmirsu

     [+] [-]

, 2011-08-11 16:04, pirms 13 gadiem
Nu labi, labi, Greckis , protams, bija ultra talantīgs spēlētājs, kas prata iemest, bet nu jāpiekrīt tiem, kas apgalvo , ka spēle kļuvusi citādāka un vairs nav tik rezultatīva ka tolaik! Un rupeklis Mesjē tik daudz pointiņus ir sapelnījis tālab, ka spēlēja vienā maiņā ar Grecki

  +2 [+] [-]

, 2011-08-11 16:40, pirms 13 gadiem
Trieciens rakstīja: Nu labi, labi, Greckis , protams, bija ultra talantīgs spēlētājs, kas prata iemest, bet nu jāpiekrīt tiem, kas apgalvo , ka spēle kļuvusi citādāka un vairs nav tik rezultatīva ka tolaik! Un rupeklis Mesjē tik daudz pointiņus ir sapelnījis tālab, ka spēlēja vienā maiņā ar Grecki
Principā Greckis spēlēja vienā maiņā ar Kurri un Tikanenu! Viņu maiņu sauca "The Finnish Sandwich", abi pēdējie ir somi!
Lasīju, ka Mike Krushelnyski arī spēlēja ar Grecki un Kurri!
Bet Tikanens bija ļoti labs aizsardzības spēlētājs šai maiņai! Nu, principā tāpēc viņš arī tur spēlēja!
Bet Kurri arī bija ļoti labs aizsardzības spēlētājs!

  +2 [+] [-]

, 2011-08-11 16:42, pirms 13 gadiem
Trieciens rakstīja: Nu labi, labi, Greckis , protams, bija ultra talantīgs spēlētājs, kas prata iemest, bet nu jāpiekrīt tiem, kas apgalvo , ka spēle kļuvusi citādāka un vairs nav tik rezultatīva ka tolaik! Un rupeklis Mesjē tik daudz pointiņus ir sapelnījis tālab, ka spēlēja vienā maiņā ar Grecki
Tākā nevar teikt, ka Mesjē pateicoties Greckim ir visus punktus savācis!
Piemēram, no 601 Kurri gola, Greckis ir asistējis 364!

  +1 [+] [-]

, 2011-08-11 16:54, pirms 13 gadiem
[quote stivens_sigals]
Tākā nevar teikt, ka Mesjē pateicoties Greckim ir visus punktus savācis!
Piemēram, no 601 Kurri gola, Greckis ir asistējis 364!

Paldies par info! Es laikam, tad esmu ietekmējies no Randevu 87 Canada cup mačiem, tālab tā arī par Mesjē uzraxtīju, laigan rupjš geimeris viņš bija richtīgi!!

     [+] [-]

, 2011-08-11 17:16, pirms 13 gadiem
forge rakstīja: Jap,paatrinajums ne atrums , bet ta jau vispariga formula,kas attiecas tiesi uz kermenu masu mijiedarbibu,ir ari tadi speki,kur atrums un masa nemaz nav nemti vera.
Un hokejaa tas butu - keksesanas speks? Te tacu tiesi ir runa par kermenu mijiedarbibu.

     [+] [-]

, 2011-08-11 18:59, pirms 13 gadiem
Kidd rakstīja: pilnīgas muļķības ka mūslaikos Gretskis varētu sasniegt tādu pašu rezultativitāti.. to pat paši vecie spēlētāji atzīst ka mūsdienās hokejs ir daudz fiziskāks utt.
pie tam tajos laikos NHL bija vājākas komandas.. nebija tik daudz eiropiešu un to pašu Krievu.. arī tā paša medicīna bija krietni mazāk attīstīta, un Gretzkim bija noteikti viss nodrošināts maksimāli augstākajā līmenī, kamēr citi sitās paši kā sanāca.. tas nozīmē tikai to, ka viņam bija daudz vieglāk uz citu fona izcelties...
un tā bija visām seno laiku zvaigznēm.... tie bija citi laiki.. nu nevarētu viņi mūsdienās parādīt to pašu ko tajos laikos...
tāpat arī vārtsargiem ekipējums ir mainījies..

padomā paši.. kapēc tajos laikos bija tik izcili sportisti visos sporta veidos? tik izceli rekordi utt.
pie tam viņi kā sportisti nemaz nesāka trenēties tik agri kā tagad to dara, no maza bērna kājas...
domā tad kautkādi nenormālie monstri un mega talanti dzima, un mūslaikos pēkšņi tādi vairs nedzimst?

tajos laikos medicīna un dopings bija pieejams tikai tiem izredzētajiem... kamēr tagad medicīnu izmanto visi.. un cilvēki ir daudz augstākā līmenī... tikai ir nenormālā konkurence, un vairs nevar tik traki izcelties kā tajos laikos...
Vairums no tiem ir tikai tavi pieņēmumi, nevis fakti. Medecīna bija pieejama tikai labākajiem un izredzētajiem? Nu cmon, kas viņi viduslaiku līgā spēlēja?

  +2 [+] [-]

, 2011-08-11 22:28, pirms 13 gadiem
Trieciens rakstīja: [quote stivens_sigals]
Tākā nevar teikt, ka Mesjē pateicoties Greckim ir visus punktus savācis!
Piemēram, no 601 Kurri gola, Greckis ir asistējis 364!

Paldies par info! Es laikam, tad esmu ietekmējies no Randevu 87 Canada cup mačiem, tālab tā arī par Mesjē uzraxtīju, laigan rupjš geimeris viņš bija richtīgi!!
87. gada canada cup uz turnīra beigām laikam, Kīnans viņu izņēma no Grecka-Lemjē maiņas un pārcēla uz otro!
juuu, no viņa visu ko varēja sagaidīt! No viņa točna bija jāuzmanās!

  +2 [+] [-]

, 2011-08-11 22:37, pirms 13 gadiem
kino rakstīja: Vairums no tiem ir tikai tavi pieņēmumi, nevis fakti. Medecīna bija pieejama tikai labākajiem un izredzētajiem? Nu cmon, kas viņi viduslaiku līgā spēlēja?
Nu cmon.. paskaties un palasi intervijas ar tā laika sportistiem.. ko viņi par tiem laikiem stāsta..
tāka tie nav mani pieņēmumi.. kautvai tos pašus LV sportistus no tā laika paņem paskaties Pučes intervijās.. Balderi, Bojāru.. ar Krievu Tretjaku un kas tur vel bija... uztaisi kopsavilkumu, un sapratīsi kā tur viss tajos laikos darījās..

un vel šobrīd neviens nezin cik pasaules rekordi tajos laikos sasniegti ar dopinga palīdzību...
medicīna attīstas ar katru gadu..sporta medicīna pirms 20gadiem ir dziļa vēsture..

tu saki vairākums tur ir mani pieņēmi? tad pasaki kuri ir pieņēmumi? es visu argumentēju ar faktiem, atšķirībā no tevis..

     [+] [-]

, 2011-08-12 19:02, pirms 13 gadiem
Kidd rakstīja: Nu cmon.. paskaties un palasi intervijas ar tā laika sportistiem.. ko viņi par tiem laikiem stāsta..
tāka tie nav mani pieņēmumi.. kautvai tos pašus LV sportistus no tā laika paņem paskaties Pučes intervijās.. Balderi, Bojāru.. ar Krievu Tretjaku un kas tur vel bija... uztaisi kopsavilkumu, un sapratīsi kā tur viss tajos laikos darījās..

un vel šobrīd neviens nezin cik pasaules rekordi tajos laikos sasniegti ar dopinga palīdzību...
medicīna attīstas ar katru gadu..sporta medicīna pirms 20gadiem ir dziļa vēsture..

tu saki vairākums tur ir mani pieņēmi? tad pasaki kuri ir pieņēmumi? es visu argumentēju ar faktiem, atšķirībā no tevis..
Mēs par NHL runājam vai par Balderiem, Kehriem un Tretjakiem?