Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3
Autors: Andrejs Siliņš

Ovečkins noķer leģendāro Rišāru, Longo apsteidz Savčuku

Ovečkins noķer leģendāro Rišāru, Longo apsteidz Savčuku
Aleksandrs Ovečkins
Foto: Sipa USA/Scanpix

Krievu hokeja superzvaigzne Aleksandrs Ovečkins naktī uz otrdienu Nacionālajā hokeja līgā (NHL) palīdzēja savai Vašingtonas "Captals" ar 4:1 izbraukumā uzveikt Monreālas "Canadiens", bet pats gūto vārtu skaita ziņā karjerā notvēra "Canadiens" leģendu Morisu Rišāru.

"Capitals" viesojās Monreālā pie tabulas kaimiņiem "Canadiens" un, Jevgēņijam Kuzņecovam otrās trešdaļas devītajā minūtē gūstot uzvaras vārtus, svinēja pārliecinošu panākumu ar rezultātu 4:1. Alekss Ovečkins ne tikai divas reizes asistēja partneriem vārtu guvumos, bet pats spēles beigu daļā vairākumā guva komandas ceturtos vārtus. Tie bija Ovi 19. vārti sezonā, bet jo zīmīgāk, ka 544. vārti karjerā.

Līdz ar to krievu uzbrucējs karjerā gūto vārtu skaita ziņā noķēris leģendāro Morisu Rišāru, kurš karjeru pavadīja tieši "Canadiens" sastāvā. Rišāra vārdā nosaukta balva, ko ik gadu (kopš 1999. gada) pasniedz sezonas labākajam vārtu guvējam. Ovečkins šo balvu saņēmis sešas reizes, tostarp pēdējās četras sezonas pēc kārtas.

Citā spēlē savukārt 37 gadus vecais Roberto Longo atvairīja visus 28 Ņūdžersijas "Devils" spēlētāju metienus, ļaujot Floridas "Panthers" izcīnīt uzvaru ar 3:0. Kanādietim Longo šī bija 448. uzvara karjerā un nu viņš visu laiku visvairāk izcīnījušo vārtsargu sarakstā apsteidzis leģendāro Teriju Savčuku, pārņemot piekto pozīciju.

Šī bija Longo pirmā sausā spēle sezonā, bet 73. visā karjerā, un tas ir visvairāk starp šobrīd aktīvajiem NHL vārtsargiem. Longo nepieciešamas vēl trīs tādas spēles, lai noķertu Edu Belfūru un Toniju Espozito, kuri atrodas devītajā vietā sarakstā.

"Devils" nespēja gūt vārtus trešo reizi šajā sezonā, bet savā laukumā - pirmo reizi kopš 25. marta pagājušajā sezonā. Ņūdžersijas vienība piedzīvoja arī trešo zaudējumu pēc kārtas.

Trešo sauso spēli sezonā aizvadīja 23 gadus vecais vārtsargs Konors Helebaks, atvairot visus 28 metienus un palīdzot Vinipegas "Jets" ar 2:0 savā laukumā pārspēt Kalgari "Flames". Kalgari komanda bija uzvarējusi piecās no pēdējām septiņām spēlēm, bet šoreiz nespēja trāpīt ripu pretinieku vārtos, tāpēc nelīdzēja arī Čāda Džonsona 25 atvairītie metieni.

Losandželosā skatītājiem tika sagādāti īsti hokeja svētki, jo, kopumā komandām gūstot desmit vārtus, "Stars" ar 6:4 apspēlēja vietējo "Kings". Uzvaras vārtus, tuvojoties pēdējās trešdaļas viducim, guva čehu uzbrucējs Jiri Hudlers. Pieredzējušajam hokejistam tie bija pirmie vārti sezonā, bet tie ļāva Dalasai pārtraukt triju zaudējumu sēriju.

NHL regulārā sezona, 10. janvāris

SpēleRezultāts
Devils - Panthers0:3
Canadiens - Capitals1:4
Jets - Flames2:0
Kings - Stars4:6

, 2017-01-10 09:32, pirms 8 gadiem
Ovi KRASAVA!!! Labākais golu metējs Nhl kopš ienākšanas brīza. Nav labāka par viņu Nhl. Ovi braši solo uz pirmo pozīciju pakaļ Greckim!!! Krasava!!!

NHL All-Time Goals Leaders
, 2017-01-10 10:16, pirms 8 gadiem
Ja Ovečkinam nav SC, tad saukt par vislabāko spēlētāju nevar...labākais snaiperis - tas gan!
, 2017-01-10 10:17, pirms 8 gadiem
kautkadi pokemoni ienakusi un salidzina ar Grecki arprac vienakrsi!!!!
, 2017-01-10 10:41, pirms 8 gadiem
dakots rakstīja: Ja Ovečkinam nav SC, tad saukt par vislabāko spēlētāju nevar...labākais snaiperis - tas gan!
Snaiperis ir tas, kurš met PRECĪZI!
, 2017-01-10 10:49, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Snaiperis ir tas, kurš met PRECĪZI!
Tieši tā. Šis krievs ir Brahmaņa tipa spēlētājs, tikai ticis bik labākā līgā.
, 2017-01-10 10:50, pirms 8 gadiem
Varēja jau pieminēt, kas tas arī bija Ovijam 999. rezultivitātes punkts!
, 2017-01-10 10:52, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Tieši tā. Šis krievs ir Brahmaņa tipa spēlētājs, tikai ticis bik labākā līgā.
Viņu varētu pielīdzināt ložmetējniekam, ne jau snaiperim.
, 2017-01-10 10:53, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Viņu varētu pielīdzināt ložmetējniekam, ne jau snaiperim.
Līgas labākais ložmetējnieks? Skan labi
, 2017-01-10 11:03, pirms 8 gadiem
DansLočmelis rakstīja: Ovi KRASAVA!!! Labākais golu metējs Nhl kopš ienākšanas brīza. Nav labāka par viņu Nhl. Ovi braši solo uz pirmo pozīciju pakaļ Greckim!!! Krasava!!!

http://www.quanthockey.com/nhl/records/nhl-players-all-time-goals-leaders.html
Uz SKA!
, 2017-01-10 11:13, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Viņu varētu pielīdzināt ložmetējniekam, ne jau snaiperim.
Laikam, precīzāk nepateiks.
, 2017-01-10 11:32, pirms 8 gadiem
Visa hokeja pasaule apbrino OVI, bet skaudigie latvani noliek
, 2017-01-10 12:34, pirms 8 gadiem
asusasus rakstīja: Visa hokeja pasaule apbrino OVI, bet skaudigie latvani noliek
Varbūt pasaule apbrīnoja arī cesku 70 gadu otrajā pusē ,bet es apbrīnoju Flyers kuri gan piekāva ,gan uzvarēja cesku ar visu harlamovu
, 2017-01-10 12:42, pirms 8 gadiem
Oveckins paliek Oveckins, patik tas vai ne, kadam tie goli ir jaliek ieksaa.Vasingtona izvelejusies sadu modeli spelet, vini ari uz vinu spele gadiem.

Apdzit pasu Risaru, kura neskaitamas balvas stav majas uz plaukta drosi vien ir jociga sajuta

Godigi sakot nezinaju lidz sodienai pat, ka Hudlers Dallasa spele 15 speles lidz vakardienai 0+2 nav diez ko spozi, tapec laikam nebiju dzirdejis neko.
Slēpts komentārs: biskaps
, 2017-01-10 13:22, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Nav runa par patiku vai nepatiku. Vienkārši nosaukt par snaiperi spēlētāju ar 12,2% precizitāti var tikai idiots vai parašas trollis.
Tikai idiots uztver visu rakstīto burtiski!
, 2017-01-10 13:35, pirms 8 gadiem
Nākotnē "Rišāra balva" nomainīs nosaukumu uz "Ovečkina balva".

Leģendārs hokejists.
Apbrīnojama personība.
Manuprāt meistarīgākais un pozitīvi agresīvākais hokejists pasaulē.
, 2017-01-10 13:40, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Nav runa par patiku vai nepatiku. Vienkārši nosaukt par snaiperi spēlētāju ar 12,2% precizitāti var tikai idiots vai parašas trollis.
Tikai pamuļķis un troļļu trollis var apstrīdēt snaiperi, kurš ir guvis tikpat daudz vārtus kā leģendāras Rišārs un piecas sezonas pēc kārtas bija labākais vārtu guvējs līgā.
Un jau sesto sezonu pēc kārtas viņš ir starp labākajiem vārtu guvējiem, kautvai laiks iet un sportists vairs nav tāds kāds bija pārus gadus atpakaļ.

Ovi jau ir pārspējis pats sevi. Pagaidām šosezon viņš nav labākais snaiperis. Bet tāpat viņš labākais NHL vārtu guvējs visā līgā, tieši pateicoties arī savām iepriekšējām sezonām.

Un vienreiz ākst beidz troļļot un parādīt savu nacionālismu.
, 2017-01-10 13:41, pirms 8 gadiem
Kanādiešiem gandrīz visas zvaigznes ir uzpūstas un citus tie ignorē. Tas pats Balderis un Harlāmovs bija labāki. Viņi nebija izlutinātas zvaigznes, bet varēja apspēlēt tā laika NHL slavenības uz vienas kājas. Lemjē jā, leģenda. Greckis mazliet pārspīlēts jau.
, 2017-01-10 13:42, pirms 8 gadiem
asusasus rakstīja: Visa hokeja pasaule apbrino OVI, bet skaudigie latvani noliek
Vienkārši šeit ir pilns ar nacionālistiem, kuri nevar sagremot ka pasaules labākajā hokeja līgā, labākais vārtu guvējs ir krievs!
, 2017-01-10 13:47, pirms 8 gadiem
coffijs rakstīja: Varbūt pasaule apbrīnoja arī cesku 70 gadu otrajā pusē ,bet es apbrīnoju Flyers kuri gan piekāva ,gan uzvarēja cesku ar visu harlamovu
Bifeļi, kas bruka virsū un atklāti sita? Šo laiku hokejs to nepieļautu. Baigie varoņi. Vispirms zaudē PSRS 3-7 , tad, lai kaut kā izķepurotos vienkārši iebelž Harlāmovam ar nūju pa kāju. Fantastiksa komanda ar ko lepoties
, 2017-01-10 13:50, pirms 8 gadiem
Gudrais Jenots rakstīja: Nākotnē "Rišāra balva" nomainīs nosaukumu uz "Ovečkina balva".

Leģendārs hokejists.
Apbrīnojama personība.
Manuprāt meistarīgākais un pozitīvi agresīvākais hokejists pasaulē.
ha ha . Patiesībā tas būtu ļoti loģiski. Ovečkina trofeja par visvairāk gūtajiem vārtiem. Ovečkins jau metīs vēl un vēl!
, 2017-01-10 13:51, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Nav runa par patiku vai nepatiku. Vienkārši nosaukt par snaiperi spēlētāju ar 12,2% precizitāti var tikai idiots vai parašas trollis.
Ka tad Lai sauc speletaju, kurs praktiski katru gadu gust visvairak vartu par visiem parejiem pasaules specigakajaa liiga? jaa protams piekritu, ka procents vinam vienmer sudigs un ka komanda spele uz vinu, Lai vinam tie goli butu, bet tie goli tak jaiemet vel.

Neparproti, neesmu Oveckina fans in neuzskatu vinu par labako pasaules speletaju utml., bet nu gluzi Brahmanis ari vins nav, kaa jus vinu Te salidziniet mes runajam par 544 vartiem NHL!!! Un vins vel speles, un speles
, 2017-01-10 13:53, pirms 8 gadiem
Maikl30 rakstīja: kautkadi pokemoni ienakusi un salidzina ar Grecki arprac vienakrsi!!!!
Krosbijs un Ovečkins ir labāks par Grecki. Bet Grecki visiem jāslavē, jo pieņemts cienīt hokeja pionierus - leģendas.
, 2017-01-10 13:58, pirms 8 gadiem
coffijs rakstīja: Varbūt pasaule apbrīnoja arī cesku 70 gadu otrajā pusē ,bet es apbrīnoju Flyers kuri gan piekāva ,gan uzvarēja cesku ar visu harlamovu
Sāc jau gatavoties šī fantastiskā mača gadskārtai, kas būs rīt?
, 2017-01-10 13:59, pirms 8 gadiem
Ozoliņš ir iemetis 167 vārtus, kas ir 31 rādītājs starp aizsargiem!
, 2017-01-10 14:01, pirms 8 gadiem
Alex vajag Stenliju. Būs leģenda un varēs dzīvot ASV līdz vecumdienām. Īstens amerikānis ar krievu saknēm.
, 2017-01-10 14:02, pirms 8 gadiem
Ovečkinam līdz Greckim vēl 350 goli.
Būtībā Ovečkins man nekad nav paticis un nepatiks, bet gribās, lai rekords tiktu pārspēts.
Žēl, ka Stemkoss tik bieži notraumējas, jo ir vienīgais, kas var konkurēt ar Ovečkinu.
, 2017-01-10 14:07, pirms 8 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Ovečkinam līdz Greckim vēl 350 goli.
Būtībā Ovečkins man nekad nav paticis un nepatiks, bet gribās, lai rekords tiktu pārspēts.
Žēl, ka Stemkoss tik bieži notraumējas, jo ir vienīgais, kas var konkurēt ar Ovečkinu.
Pilnībā piekrītu par to ka uz šodienu vienīgais Stemkoss varētu viņam sastādīt konkurenci cīņā par Rišāra balvām. Bet tās traumas liedz.
Bet nu manuprāt šogad NHL ienāca divi kadri kuri visai drīz arī varētu izspiest Ovie šai kategorijā. Tas ir Laine un Metjūzs.
Par laini nav ne mazāko šaubu.

Pasmējos te par dažiem komentāriem

Ovie ir tikai 31 gads - viņš vēl sezonas 7 būs savā elementā,ja veselība nepievils. Nezinu kā tur par Grecka rekordu,bet otrā vieta viņam ir reāli sasniedzama.
, 2017-01-10 14:08, pirms 8 gadiem
ogreskijs rakstīja: Ka tad Lai sauc speletaju, kurs praktiski katru gadu gust visvairak vartu par visiem parejiem pasaules specigakajaa liiga? jaa protams piekritu, ka procents vinam vienmer sudigs un ka komanda spele uz vinu, Lai vinam tie goli butu, bet tie goli tak jaiemet vel.

Neparproti, neesmu Oveckina fans in neuzskatu vinu par labako pasaules speletaju utml., bet nu gluzi Brahmanis ari vins nav, kaa jus vinu Te salidziniet mes runajam par 544 vartiem NHL!!! Un vins vel speles, un speles
Salīdzināt var jebkurus spēlētājus - kaut vai Vitaļiku no Aizkalauču čempionāta ar jebkuru top spēlētāju. Spēles maniere utt. Nav jau runa par kopējo meistarības līmeni.
Tas, ka viņš ir salidinājis tās ripas, jā - neviens jau nenoliedz, bet par snaiperi? Var jau saukt, kā grib, bet cik tam ir pamatojums? Tikpat labi bimbambolā, samet vidēji spēlē 30 punktus ar 40 metieniem - būsi snaiperis?

Viens parašas mēsls te iepriekš minēja, ka citi nevar sagremot to, ka NHL labākais snaiperis ir krievs. Nezināju, ka Krosbijs(26 vārti) ir nomainījis tautību!
, 2017-01-10 14:11, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Salīdzināt var jebkurus spēlētājus - kaut vai Vitaļiku no Aizkalauču čempionāta ar jebkuru top spēlētāju. Spēles maniere utt. Nav jau runa par kopējo meistarības līmeni.
Tas, ka viņš ir salidinājis tās ripas, jā - neviens jau nenoliedz, bet par snaiperi? Var jau saukt, kā grib, bet cik tam ir pamatojums? Tikpat labi bimbambolā, samet vidēji spēlē 30 punktus ar 40 metieniem - būsi snaiperis?

Viens parašas mēsls te iepriekš minēja, ka citi nevar sagremot to, ka NHL labākais snaiperis ir krievs. Nezināju, ka Krosbijs(26 vārti) ir nomainījis tautību!
Kas tad viņš ir,ja ne snaiperis ? Nezināju,ka hokejā tagad procentus skaita,nevis iemesto ripu daudzumu.
Un pēc iemesto ripu daudzuma,kopš viņš ienāca NHL,šai komponentā viņam visi var ūdeni pienest un tas ir fakts.
, 2017-01-10 14:12, pirms 8 gadiem
DansLočmelis rakstīja: Ovi KRASAVA!!! Labākais golu metējs Nhl kopš ienākšanas brīza. Nav labāka par viņu Nhl. Ovi braši solo uz pirmo pozīciju pakaļ Greckim!!! Krasava!!!

http://www.quanthockey.com/nhl/records/nhl-players-all-time-goals-leaders.html
Grūti viņam bus noķert Grecki.Tas nu ir fakts
, 2017-01-10 14:13, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Kas tad viņš ir,ja ne snaiperis ? Nezināju,ka hokejā tagad procentus skaita,nevis iemesto ripu daudzumu.
Un pēc iemesto ripu daudzuma,kopš viņš ienāca NHL,šai komponentā viņam visi var ūdeni pienest un tas ir fakts.
Kā jau minēju - atbilstošāks tituls būtu ložmetējnieks
, 2017-01-10 14:17, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Salīdzināt var jebkurus spēlētājus - kaut vai Vitaļiku no Aizkalauču čempionāta ar jebkuru top spēlētāju. Spēles maniere utt. Nav jau runa par kopējo meistarības līmeni.
Tas, ka viņš ir salidinājis tās ripas, jā - neviens jau nenoliedz, bet par snaiperi? Var jau saukt, kā grib, bet cik tam ir pamatojums? Tikpat labi bimbambolā, samet vidēji spēlē 30 punktus ar 40 metieniem - būsi snaiperis?

Viens parašas mēsls te iepriekš minēja, ka citi nevar sagremot to, ka NHL labākais snaiperis ir krievs. Nezināju, ka Krosbijs(26 vārti) ir nomainījis tautību!
NBA All-Time Points Leaders - National...

Neredzu, ka šeit starp pirmajiem būtu tie, kas visvairāk metuši!
, 2017-01-10 14:17, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Kā jau minēju - atbilstošāks tituls būtu ložmetējnieks
Tu vari izdomāt ko vien vēlies,minēt procentus utt - bet tas nekādi neizmaina faktu,ka Ovie iemet NHL visvairāk ripu vārtos pēdējo 12 gadu laikā.Un ja viņš iemet visvairāk vārtus kā jebkāds cits,kas tad viņš ir,ja ne snaiperis ?

Ko tad tie ar % apdāvinātie nemet vairāk pa kasti ? Izdarīt metienu jau kā tādu ir jāmāk.
, 2017-01-10 14:26, pirms 8 gadiem
Ovie lai aizvadīt tik daudz spēļu NHL cik aizvadīja Greckis savulaik,vēl ir jānospēlē 500 spēles + -
Un ja viņš spēs aizvadīt tik daudz vēl spēļu,savas 250 ripas viņš noteikti iebērs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-01-10 14:38, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Pilnībā piekrītu par to ka uz šodienu vienīgais Stemkoss varētu viņam sastādīt konkurenci cīņā par Rišāra balvām. Bet tās traumas liedz.
Bet nu manuprāt šogad NHL ienāca divi kadri kuri visai drīz arī varētu izspiest Ovie šai kategorijā. Tas ir Laine un Metjūzs.
Par laini nav ne mazāko šaubu.

Pasmējos te par dažiem komentāriem

Ovie ir tikai 31 gads - viņš vēl sezonas 7 būs savā elementā,ja veselība nepievils. Nezinu kā tur par Grecka rekordu,bet otrā vieta viņam ir reāli sasniedzama.
Laine bija uzņēmis ļoti labu kursu, bet redz, smadzeņu satricinājums.
Greckim ir 894 goli un virs 1400 spēlēm.
, 2017-01-10 14:42, pirms 8 gadiem
Sudi vien ir
, 2017-01-10 14:44, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Ovie lai aizvadīt tik daudz spēļu NHL cik aizvadīja Greckis savulaik,vēl ir jānospēlē 500 spēles + -
Un ja viņš spēs aizvadīt tik daudz vēl spēļu,savas 250 ripas viņš noteikti iebērs.
Nu Ovečkins intervijās ir teicis, ka Greckis reāli skatotes nav sasniedzams. Tās 500 spēles ir 6 sezonas ar astīti. Vai viņš vēl 6 gadus spēs lādēt 40 golus pa sezonu? Bet nu ko zin - šobrīd tas rekords vēl ļoti tālu, tāpēc loģiski, ka par to nedomā čalis. Nāks tuvāk un izskatīsies jau reālāk sasniedzams, varbūt arī radīsies tas kā mērķis...redzot, ka āgrs vēl savos 44 gados krā tos punktus (nu golus mazāk), tad kāpēc, lai Ovečkins nepavilktu to kareru garāku dēļ rekorda. Galu galā visi rekordi ir domāti, lai tos kādreiz pārspētu
, 2017-01-10 14:45, pirms 8 gadiem
Ja uz šodienu skatās vidēji spēlē iemesto golu skaitu, tad skaitļi nemelo:
Greckim ir 0,60
Ovečkinam ir 0,61.

Nu, protams, Ovečkinam visa statistika var iet uz leju, bet šobrīd situācija ir šāda.
, 2017-01-10 14:48, pirms 8 gadiem
Hokejs ir mainiijies, ja Grecki iemestu muusdienu hokejaa,nu nezinu. Katram laikam savi varoni
, 2017-01-10 14:57, pirms 8 gadiem
Karalis Hokejs rakstīja: Bifeļi, kas bruka virsū un atklāti sita? Šo laiku hokejs to nepieļautu. Baigie varoņi. Vispirms zaudē PSRS 3-7 , tad, lai kaut kā izķepurotos vienkārši iebelž Harlāmovam ar nūju pa kāju. Fantastiksa komanda ar ko lepoties
Kaut ko smagi neputro, jo neesi iebraucis ka te nav runa par 1972. gada supersērijas sesto spēli? Jebkurā gadījumā atklāti sist ir godīgāk, nekā slepus, kas tik loti tajos laikos patika krieviņiem. 'Sevišķi lielajam Baldera drugānam Mihailovsm
, 2017-01-10 15:29, pirms 8 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu Ovečkins intervijās ir teicis, ka Greckis reāli skatotes nav sasniedzams. Tās 500 spēles ir 6 sezonas ar astīti. Vai viņš vēl 6 gadus spēs lādēt 40 golus pa sezonu? Bet nu ko zin - šobrīd tas rekords vēl ļoti tālu, tāpēc loģiski, ka par to nedomā čalis. Nāks tuvāk un izskatīsies jau reālāk sasniedzams, varbūt arī radīsies tas kā mērķis...redzot, ka āgrs vēl savos 44 gados krā tos punktus (nu golus mazāk), tad kāpēc, lai Ovečkins nepavilktu to kareru garāku dēļ rekorda. Galu galā visi rekordi ir domāti, lai tos kādreiz pārspētu
Es neticu,ka viņš noķers Gretzki. Bet nu intriga dzīva.
, 2017-01-10 15:30, pirms 8 gadiem
ogreskijs rakstīja: Neparproti, neesmu Oveckina fans in neuzskatu vinu par labako pasaules speletaju utml., bet nu gluzi Brahmanis ari vins nav, kaa jus vinu Te salidziniet
Man vnk Brahmanis ienāca prātā nez kāpēc, bet es tak nesalīdzinu, teicu ka spēlā labākā jeb precīzāk labākajā līgā. Tāda tipa spēle'tājs, tik augstākā plauktā
, 2017-01-10 15:31, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Man vnk Brahmanis ienāca prātā nez kāpēc, bet es tak nesalīdzinu, teicu ka spēlā labākā jeb precīzāk labākajā līgā. Tāda tipa spēle'tājs, tik augstākā plauktā
Jā un Krozbijs ir tāds pats kā Sčipačovs,tikai augstākā plauktā
Vienkārši ienāca prātā.
, 2017-01-10 15:33, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Jā un Krozbijs ir tāds pats kā Sčipačovs,tikai augstākā plauktā
Vienkārši ienāca prātā.
Ar Ščipačovu man nekādas asociācijas nerodas.
, 2017-01-10 15:45, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Salīdzināt var jebkurus spēlētājus - kaut vai Vitaļiku no Aizkalauču čempionāta ar jebkuru top spēlētāju. Spēles maniere utt. Nav jau runa par kopējo meistarības līmeni.
Tas, ka viņš ir salidinājis tās ripas, jā - neviens jau nenoliedz, bet par snaiperi? Var jau saukt, kā grib, bet cik tam ir pamatojums? Tikpat labi bimbambolā, samet vidēji spēlē 30 punktus ar 40 metieniem - būsi snaiperis?

Viens parašas mēsls te iepriekš minēja, ka citi nevar sagremot to, ka NHL labākais snaiperis ir krievs. Nezināju, ka Krosbijs(26 vārti) ir nomainījis tautību!
Es nezinu, par Ko Tu stridies un kadus vel pamatojumus Tu mekle elementari saprotamam lietam. Nu ir un bus vins pasaules TOP snaiperis izstiepies Tu, vai saraujies

Komanda spele uz vinu, vinam tiek piemekleti partneri un vinam pasam jabut snaiperim, jagust pec iespejas vairak vartu un vins to Ari dara, vairak par vinu neviens vartus nemet musdienas. TAs Ari viss.

Par citam vina kvalitatem mes nerunajam tagad, tapec Ari nesaku, ka vins ir Nez kads parcilveks.nav daudz komandu, kuras izteikti uz lideri spele musdienas, Vasingtona Tada ir, un vins var pateikties Ari komandai un komandas biedriem par daudzajiem goliem.
, 2017-01-10 15:51, pirms 8 gadiem
ogreskijs rakstīja: Es nezinu, par Ko Tu stridies un kadus vel pamatojumus Tu mekle elementari saprotamam lietam. Nu ir un bus vins pasaules TOP snaiperis izstiepies Tu, vai saraujies
Man liekas sāls ir tajā, ka Tu saki - pasaules klases snaiperis, bet biskaps - pasaules klases ložmetējnieks. Tā teikt TOP jau ir, tik jums katram sava sadaļa
, 2017-01-10 15:57, pirms 8 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: Kaut ko smagi neputro, jo neesi iebraucis ka te nav runa par 1972. gada supersērijas sesto spēli? Jebkurā gadījumā atklāti sist ir godīgāk, nekā slepus, kas tik loti tajos laikos patika krieviņiem. 'Sevišķi lielajam Baldera drugānam Mihailovsm
Ko tu no viņa gribi viņš tikai krievu filmu noskatijies Harlamovs un ne ko nav redzējis no krievu izlases un klubu supersērijām pret NHL un WHA.
, 2017-01-10 16:06, pirms 8 gadiem
Pasaules klases piļītājs no točkas. Labi redzams, ka jau sen norietā un ar interesi savākt kārtējo rišāru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-01-10 16:20, pirms 8 gadiem
HMB-IZGULEEJOSS rakstīja: Pilii jau labi, redz mums Pelavos ar bija Hosssa, sapilija Kolhoza rekordu un Pelavi izmaseeja vareno SKA. Vot
AR Aitu kapitāļi neko neizmasēs, tur jāgaida, kad aizies, tad varbūt kas spīd. Citādi otrā kārta maksimums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-01-10 16:49, pirms 8 gadiem
DansLočmelis rakstīja: Ovi KRASAVA!!! Labākais golu metējs Nhl kopš ienākšanas brīza. Nav labāka par viņu Nhl. Ovi braši solo uz pirmo pozīciju pakaļ Greckim!!! Krasava!!!

http://www.quanthockey.com/nhl/records/nhl-players-all-time-goals-leaders.html
20niekaa jaa varbuut pat 10niekaa bet augstaak vinjam neaizsniegties greckis lasiija videeji bish zem 2p speelee ovi knapi virs 1p
, 2017-01-10 16:51, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Man liekas sāls ir tajā, ka Tu saki - pasaules klases snaiperis, bet biskaps - pasaules klases ložmetējnieks. Tā teikt TOP jau ir, tik jums katram sava sadaļa
Nu ir jau protams vins lozmetejnieks, bazara nav, ir pat pa padsmit metieniem metis pa speli kur vel tadu greznibu var atlauties visaa liiga Es nezinu. Bet vajag jau Ari samest tomer un ja tads nebutu komandas speles stils, tad ganjau aita ne tuvu 500 goliem nebutu, bet ir kaa ir un vinam tikai viens darbs jadara laukumaa
, 2017-01-10 16:55, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Man liekas sāls ir tajā, ka Tu saki - pasaules klases snaiperis, bet biskaps - pasaules klases ložmetējnieks. Tā teikt TOP jau ir, tik jums katram sava sadaļa
Atliek secināt, ka ložmetējnieks acīmredzot nav tik prestiža nodarbe kā snaiperis, ka daži tā sacepušies par bīskapa teikto

Bet kopumā štrunts par tiem nosaukumiem, es parsonīgi vairāk sliecos piekrist tam, ka, kamēr nebūs ar komandu SC izcīnīts, tikmēr visiem tiem personīgajiem rekordiem tāda nedaudz pliekana piegarša tomēr.
, 2017-01-10 17:56, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Tu vari izdomāt ko vien vēlies,minēt procentus utt - bet tas nekādi neizmaina faktu,ka Ovie iemet NHL visvairāk ripu vārtos pēdējo 12 gadu laikā.Un ja viņš iemet visvairāk vārtus kā jebkāds cits,kas tad viņš ir,ja ne snaiperis ?

Ko tad tie ar % apdāvinātie nemet vairāk pa kasti ? Izdarīt metienu jau kā tādu ir jāmāk.
Nediskutē ar to ākstu. Viņam no hokeja saprašanas nav pilnīgi nekādas. Duraks paliek duraks.
Otrāmkārtām, acīmredzami viņš ir nacionālists un Ovi ir krievs, būtu viņš piemēram jeņķis, viņam noteikti pat Ovi tetovējums būtu uz labā pleca. Stulbi jau skan, bet tā ir realitāte.
, 2017-01-10 18:19, pirms 8 gadiem
ogreskijs rakstīja: Apdzit pasu Risaru, kura neskaitamas balvas stav majas uz plaukta drosi vien ir jociga sajuta
Nevar īsti tos ciparus salīdzināt. Pirmkārt jau tajā laikā sezonā mazāk spēļu bija. Sezonā kurā Ričards ielika 50 golus bija tikai 50 spēles. 50 goli 50 spēlēs, ko tādu tikai tiešām retais ir izdarījis.

Turklāt ņem vērā vēl šo:
"As Richard approached 50 goals for the season, opposition players resorted to increasingly violent efforts to prevent him from scoring. He had to fight past slashes, hooks, and even players who draped themselves across his back.[32] Richard went eight games without scoring and began Montreal's final regular season game, March 18, on the road against the Boston Bruins with 49 goals.[32] He finally reached the milestone by scoring with 2:15 remaining in the game, a 4–2 Montreal win.[36] He became the first player to score 50 goals in 50 games"

Šodien tomēr hokeja kultūra ir pavisam savādāka. Zvaigznes laukumā bauda zināmu statusu un tiek saudzēti gan no pretspēlētāju gan tiesnešu puses, kamēr pārkapumi pret zvaignzēm tiek skatīti ļoti rūpīgi.
Tas ir cits hokejs un cita ēra:
"In the seventh and deciding game of the semi-final against Boston, Richard was checked by Leo Labine and briefly knocked unconscious after he fell and struck his head on Bill Quackenbush's knee.[48] Though clearly dazed, Richard returned to the game late in the third period after a large cut above his eye was stitched up. Canadiens coach Dick Irvin sent Richard back onto the ice in the final minutes of the contest, despite knowing Richard had suffered a concussion. Richard scored the winning goal in a 2–1 victory that sent Montreal to the 1952 Stanley Cup Final."

Mūsdienās tā nenotiek un neliekas, ka tie būtu salīdzināmi cipari.
, 2017-01-10 18:26, pirms 8 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu Ovečkins intervijās ir teicis, ka Greckis reāli skatotes nav sasniedzams. Tās 500 spēles ir 6 sezonas ar astīti. Vai viņš vēl 6 gadus spēs lādēt 40 golus pa sezonu? Bet nu ko zin - šobrīd tas rekords vēl ļoti tālu, tāpēc loģiski, ka par to nedomā čalis. Nāks tuvāk un izskatīsies jau reālāk sasniedzams, varbūt arī radīsies tas kā mērķis...redzot, ka āgrs vēl savos 44 gados krā tos punktus (nu golus mazāk), tad kāpēc, lai Ovečkins nepavilktu to kareru garāku dēļ rekorda. Galu galā visi rekordi ir domāti, lai tos kādreiz pārspētu
Golus kāds arī varētu samest tik daudz - tai skaitā varbūt arī OVI, taču Greckis bija daudz vairāk par labu vārtu guvēju par ko liecina viņa izdarītais piespēļu skaits. Arī par rakstā pieminēto Ričardu komandas biedri ir teikuši: "Maurice wouldn't even pass you the salt" un domāju, ka ar OVI ir stipri līdzīgi.

Šādiem spēlētājiem galvenais ir iemest pašiem. Domāju, ka pie cita spēles stila Greckis varēja samest arī jūtami vairāk vārtus, bet kā redzams viņš neskopojās ar piespēlēm.
, 2017-01-10 18:40, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Atliek secināt, ka ložmetējnieks acīmredzot nav tik prestiža nodarbe kā snaiperis, ka daži tā sacepušies par bīskapa teikto

Bet kopumā štrunts par tiem nosaukumiem, es parsonīgi vairāk sliecos piekrist tam, ka, kamēr nebūs ar komandu SC izcīnīts, tikmēr visiem tiem personīgajiem rekordiem tāda nedaudz pliekana piegarša tomēr.
Pliekana,vai nē - bet viņš jau tagad ir uz visiem laikiem NHL izcilnieku sarakstos un cilvēku atmiņās.
Ovie zina katrs kas kaut nedaudz interesējas par hokeju.
Ko dod SC mutes bļoda ? Cik cilvēki ir to izcīnījuši un par tiem ir aizmirsuši jau nākamā sezonā ?
SC ir vairāk vajadzīgs pašam spēlētājam,jo tieši tā trofeja ir katra hokejista sapnis. Un ja tā trofeja netiks izcīnīta karjerā,tā pliekanā sajūta būs pašam sportistam,nevis viņa atbalstītājiem.

NHL vēsturē ir lērums leģendu,kuras visi atceras un sauc par labākajiem hokeja vēsturē,bet tie tā arī nekad neizcīnīja to kausu.
Kausu izcīna komanda,nevis viens spēlētājs un lai cik tas zvaigžņots nebūtu - dažkārt apbrīnojamās spēles nepietiek lai to izcīnīt.

Tev daži pliekanie uzvārdi

Pāvels Burē
Raijens Millers
Džo Pavelski
Zaks Parise
Denijs Hītlijs
Ēriks Karlsons
Mats Sundins
Riks Nešs
Henriks,Daniēls Sedīns
Hendriks Lundkvists
Patriks Marlo
Roberto Luongo
Džeroms Iginla
Šeins Dons
Pols Karija
Daniēls Alfredsens

Un es varētu ilgi turpināt
, 2017-01-10 18:51, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Pliekana,vai nē - bet viņš jau tagad ir uz visiem laikiem NHL izcilnieku sarakstos un cilvēku atmiņās.
Ovie zina katrs kas kaut nedaudz interesējas par hokeju.
Ko dod SC mutes bļoda ? Cik cilvēki ir to izcīnījuši un par tiem ir aizmirsuši jau nākamā sezonā ?
SC ir vairāk vajadzīgs pašam spēlētājam,jo tieši tā trofeja ir katra hokejista sapnis. Un ja tā trofeja netiks izcīnīta karjerā,tā pliekanā sajūta būs pašam sportistam,nevis viņa atbalstītājiem.

NHL vēsturē ir lērums leģendu,kuras visi atceras un sauc par labākajiem hokeja vēsturē,bet tie tā arī nekad neizcīnīja to kausu.
Kausu izcīna komanda,nevis viens spēlētājs un lai cik tas zvaigžņots nebūtu - dažkārt apbrīnojamās spēles nepietiek lai to izcīnīt.

Tev daži pliekanie uzvārdi

Pāvels Burē
Raijens Millers
Džo Pavelski
Zaks Parise
Denijs Hītlijs
Ēriks Karlsons
Mats Sundins
Riks Nešs
Henriks,Daniēls Sedīns
Hendriks Lundkvists
Patriks Marlo
Roberto Luongo
Džeroms Iginla
Šeins Dons
Pols Karija
Daniēls Alfredsens

Un es varētu ilgi turpināt
Tev nozīmīgāki liekas individuālie sasniegumi, man personīgi daudz iespaidīgāka liekās spēlētāju vispusība, kas palīdz komandai sasniegt visaugstākos mērķus. Katram savs. Kā tev liekas, cik daudzi no tevie nosauktajiem būtu gatavi savus individuālos rekordus vai sasniegumus mainīt pret četrām savas komandas uzvarām vienā SC finālā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-01-10 19:03, pirms 8 gadiem
arviic22 rakstīja: 20niekaa jaa varbuut pat 10niekaa bet augstaak vinjam neaizsniegties greckis lasiija videeji bish zem 2p speelee ovi knapi virs 1p
Pats ovi arī tikko teica, ka Grecki nevar noķert.