Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

"Penguins" tiek pie pirmās uzvaras

Andrejs Siliņš

"Penguins" tiek pie pirmās uzvaras
Kriss Letangs
Foto: AP

Aizvadītajā naktī Stenlija kausa izcīņā pie pirmās uzvaras sērijā tika Pitsburgas "Penguins" hokejisti, kas savā laukumā ar rezultātu 3:2 papildlaikā apspēlēja Vašingtonas "Capitals".

Brīdī, kad halles informators vēstīja par pēdējām divām ma ča minūtēm "pingvīni" vēl atradās vadībā (2:1), taču dažus mirkļus vēlāk Niklass Bekstroms vairākumā lika apklust zālei, izlīdzinot rezultātu, kad Vašingtona spēlēja vairākumā. Tomēr lielā aktivitāte visa mača garumā atmaksājās papildlaikā, kad Kriss Letangs iemeta savu pirmo golu izslēgšanas spēļu karjerā un atnesa uzvaru "Pengins" 3:2, bet sērijā ļāva pitsburgiešiem tikt pie pirmā panakuma trijos mačos.

Papildlaiks uzvarētāja noteikšanai bija nepieciešams arī Karolīnā, kur vietējais "Hurricanes" uzņēma Bostonas "Bruins". Jussi Jokinens papildlaika trešajā minūtē iemeta savu piekto ripu šajās izslēgšanas spēlēs, atnesot uzvaru mājiniekiem - 3:2. Interesanti, ka Jokinenam no šiem pieciem vārtiem četri bijuši tādi, kas vai nu izlīdzinājuši rezultātu vai arī atnesuši uzvaru. Pirmos "Hurricanes" vārtus guva Eriks Stāls - visos sešo mačos, kuros spēlētājs iemetis vārtus, komanda izcīnījusi uzvaru šajās izslēgšanas spēlēs.

Stenlija kausa izcīņa

SpēleRezultātsSērijā
Penguins - Capitals3:21:2
Hurricanes - Bruins3:22:1

Izmantotie resursi:
espn.com

  +3 [+] [-]

, 2009-05-07 08:33, pirms 16 gadiem
Stāls un Kems Vords dara lielas lietas šogad.Go Canes.

  +2 [+] [-]

, 2009-05-07 08:36, pirms 16 gadiem
Nenormāli līdzīgas komandas, uzvaras ir tikai parasti paildlaikā un ja nē, tad tikai ar 1 vārtu pārsvaru, priecē!

  +5 [+] [-]

, 2009-05-07 08:40, pirms 16 gadiem
Sevens111 rakstīja: Nenormāli līdzīgas komandas, uzvaras ir tikai parasti paildlaikā un ja nē, tad tikai ar 1 vārtu pārsvaru, priecē!
Šodien nekas tur vienlīdzīgs nebija. Penguins pilnībā dominēja un Capitals līdz papildlaikam izvilka tikai un vienīgi vārtusargs Varlamovs.

Man kā Capitals fanam protams žēl,ka netika gūta uzvara papildlaikā un līdz ar to arī iegūta līderpozīcija sērijā ar 3:0,bet ko lai dara. Pingvīni bija pelnijuši uzvarēt!

  -3 [+] [-]

, 2009-05-07 09:16, pirms 16 gadiem
Jautājums autoram - kas ir "izslēgšanas spēļu karjera"? Tie ir kaut kādi hokejisti, kas spēlē tikai play-offos, bet sezonas laikā ne??

  +4 [+] [-]

, 2009-05-07 09:32, pirms 16 gadiem
wheelz rakstīja: Jautājums autoram - kas ir "izslēgšanas spēļu karjera"? Tie ir kaut kādi hokejisti, kas spēlē tikai play-offos, bet sezonas laikā ne??
tev to laikam nesaprast!
Apsveicu "Pingvīnus"

  +2 [+] [-]

, 2009-05-07 09:48, pirms 16 gadiem
laba zinja, jaacer ka Pingviini naakamajaa speelee maajaas nospeelees tikpat paarliecinoshi un izliidzinaas rezultaatu seerijaa

  -1 [+] [-]

, 2009-05-07 09:50, pirms 16 gadiem
Jurichs4 rakstīja: tev to laikam nesaprast!
Apsveicu "Pingvīnus"
Kas ar to domāts es saprotu, bet kretinē tie tulkojumi 1:1 no angļu valodas...

  +2 [+] [-]

, 2009-05-07 10:22, pirms 16 gadiem
wheelz rakstīja: Kas ar to domāts es saprotu, bet kretinē tie tulkojumi 1:1 no angļu valodas...
tad ņem un tulko tu, tulkotājs atradies.

  -1 [+] [-]

, 2009-05-07 10:34, pirms 16 gadiem
Izskatās, ka krieviem beidzot sāk parādīties viens normāls vārtsargs.Savādāk tā svētā trīsvienība jau sāk apnikt.Vakar ar, -sēdēja viens trešajā periodā uz beņķa ar skābu ģīmi...

Kas attiecas uz spēli un šo sēriju, tad paralēles ar iepriekšējām spēlēm ar Rangers.Atkal vieni uzbrūk, nevar iemest, otriem veicas, lieliski spēlē vārtsargs, ķer visu, ko var un nevar noķert.Man patīk šis Varlamovs !

  -1 [+] [-]

, 2009-05-07 11:26, pirms 16 gadiem
Nepiekrītu tiem, kuri raksta, ka Pingvīni vakar "dominēja". Jā, viņi biežāk uzbruka, vairāk meta pa vārtiem, bet par dominēšanu es to 100% nesauktu. Capitals spēlēja tā, kā izbraukumā spēlēt pieklājas: paši ātri iemet vārtus, un pēc tam neļauj pretiniekiem izvērsties un atspēlēties.
Uzmanību piesaistīja Ovečkina nūjas izteiktā deformācija metienu laikā: nevaru saprast, vai nu tas ir viņa monstrālais spēks, vai arī tagad tās nūjas tiek taisītas no tādiem materiāliem, ka viņas ir tik elastīgas kā gumija.

  +5 [+] [-]

, 2009-05-07 11:32, pirms 16 gadiem
to bambino - nūjas lokanumu izvēlas katrs spēlētājs pats. visām kompozītnujām uz kāta ir rakstīts flex parametrs - attiecīgi ir iespēja izvēlēties atkarībā no sasva svara, spēka, spēles stila utml.

  -1 [+] [-]

, 2009-05-07 11:52, pirms 16 gadiem
Paldies par skaidrojumu.
P.s. Kāds nezin, kāpēc Ovečkins preses konferencēs nu jau regulāri atsakās runāt/komentēt par Varlamova sniegumu? Viņi ir sastrīdējušies vai kā?

     [+] [-]

, 2009-05-07 11:55, pirms 16 gadiem
bambino88 rakstīja: Nepiekrītu tiem, kuri raksta, ka Pingvīni vakar "dominēja". Jā, viņi biežāk uzbruka, vairāk meta pa vārtiem, bet par dominēšanu es to 100% nesauktu. Capitals spēlēja tā, kā izbraukumā spēlēt pieklājas: paši ātri iemet vārtus, un pēc tam neļauj pretiniekiem izvērsties un atspēlēties.
Uzmanību piesaistīja Ovečkina nūjas izteiktā deformācija metienu laikā: nevaru saprast, vai nu tas ir viņa monstrālais spēks, vai arī tagad tās nūjas tiek taisītas no tādiem materiāliem, ka viņas ir tik elastīgas kā gumija.
Nu tāpat viņi spēlēja arī pirmās 2.trešdaļas otrajā mājas spēlē līdz ko laukumā nav Sjomina, Ovečkina Pitsburgai ir izteikts pārsvars un tikai Varlamovs šos glāba vairākas reizes.

     [+] [-]

, 2009-05-07 11:56, pirms 16 gadiem
bambino88 rakstīja: Paldies par skaidrojumu.
P.s. Kāds nezin, kāpēc Ovečkins preses konferencēs nu jau regulāri atsakās runāt/komentēt par Varlamova sniegumu? Viņi ir sastrīdējušies vai kā?
Netak. Viņš teica, ka līdz šim neko par viņa sniegumu nav komentējis un Capitals ir tikuši tik tālu. Tad labāk nekomentēs arī turpmāk. Tak māņticības kārtējās

     [+] [-]

, 2009-05-07 12:03, pirms 16 gadiem
bambino88 rakstīja: Nepiekrītu tiem, kuri raksta, ka Pingvīni vakar "dominēja". Jā, viņi biežāk uzbruka, vairāk meta pa vārtiem, bet par dominēšanu es to 100% nesauktu. Capitals spēlēja tā, kā izbraukumā spēlēt pieklājas: paši ātri iemet vārtus, un pēc tam neļauj pretiniekiem izvērsties un atspēlēties.
Uzmanību piesaistīja Ovečkina nūjas izteiktā deformācija metienu laikā: nevaru saprast, vai nu tas ir viņa monstrālais spēks, vai arī tagad tās nūjas tiek taisītas no tādiem materiāliem, ka viņas ir tik elastīgas kā gumija.
Jebkurā spēlē tās norisi nosaka izveidojusies situācija.Skaidrs, ka katra komanda pie sev negatīva rezultāta vairāk uzbruks, izdarīs lielāku spiedienu, utt.Tā arī vakar darīja Pitsburga, -ātri nonākuši zaudētājos, viņi centās atspēlēties un bija aktīvāki uzbrukuma zonā.Pie samērā līdzīgu pretinieku spēles, kā šī, būtiski ir tas, cik lielā mērā katrai no komandām izdodas uzspiest savu stilu un līdz ar to panākt rezultātu.Tev taisnība, ne katrreiz dominēt nozīmē vairāk uzbrukt, vai tml.

     [+] [-]

, 2009-05-07 12:09, pirms 16 gadiem
Geno solo gājieni pāris bija vienkārši fantastiš, tik nobeigumā nekā.

Pitsburga bija pelnījusi uzvarēt, vienos vārtos brīžiem gāja. Tikai Niklas B., Alex O. un Alex S., un protams Varlamovs bija manāmi un spēja ko izveidot.

Let's go Caps!

     [+] [-]

, 2009-05-07 14:37, pirms 16 gadiem
Kamēr Crosbijam tīņa pūkas vietā nesāks dīgt normāla bārda, tikmēr Pingvīniem Stenlija trauku nebūs lemts virs galvas celt! Pats Lords to nepieļaus!

     [+] [-]

, 2009-05-07 14:52, pirms 16 gadiem
PHIL82 rakstīja: Kamēr Crosbijam tīņa pūkas vietā nesāks dīgt normāla bārda, tikmēr Pingvīniem Stenlija trauku nebūs lemts virs galvas celt! Pats Lords to nepieļaus!
Ja Krosbijam pērn finālā pret svensoniem būtu blakus normāli tavarišči, tad viņš SC būtu pacēlis jau pērn !!

     [+] [-]

, 2009-05-07 15:01, pirms 16 gadiem
Leflērs rakstīja: Ja Krosbijam pērn finālā pret svensoniem būtu blakus normāli tavarišči, tad viņš SC būtu pacēlis jau pērn !!
Kad dīgs bārda kā vecim, tad arī tavarišķi būs īstie!

     [+] [-]

, 2009-05-07 16:18, pirms 16 gadiem
PHIL82 rakstīja: Kad dīgs bārda kā vecim, tad arī tavarišķi būs īstie!
Tev ir kaut kāds bārdas fetišs?

     [+] [-]

, 2009-05-07 16:50, pirms 16 gadiem
kino rakstīja: Tev ir kaut kāds bārdas fetišs?
Man ir playoffu tradīciju fetišs! Ja neaug bārda, tad neaudzē, nevis izskaties pēc klauna!

     [+] [-]

, 2009-05-07 19:34, pirms 16 gadiem
PHIL82 rakstīja: Man ir playoffu tradīciju fetišs! Ja neaug bārda, tad neaudzē, nevis izskaties pēc klauna!
NU nezinu, ja spēlētājs noskūtos playofu laikā, tad viņu pārējie komandas spēlētāji vienkārši nolinčotu

     [+] [-]

, 2009-05-07 22:43, pirms 16 gadiem
bambino88 rakstīja: NU nezinu, ja spēlētājs noskūtos playofu laikā, tad viņu pārējie komandas spēlētāji vienkārši nolinčotu
Māņticīgie neskujās, bet kuri tādi nav un tie kam pūkas aug, skujas!

     [+] [-]

, 2009-05-08 13:00, pirms 16 gadiem
Es par Pingvīniem un Malkinu priekšgalā! Manā skatījumā "Geno" tiešām fantastisks talants!