Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Suters un Parizē uz "Wild" par 98 miljoniem 13 sezonās

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Suters un Parizē uz "Wild" par 98 miljoniem 13 sezonās
Zaks Parizē
Foto: AFP/Scanpix

Šodien iespaidīgu papildinājumu ieguvusi Nacionālās hokeja līgas komanda Minesotas "Wild", kas uz 13 sezonām par 98 miljoniem ASV dolāru parakstīja līgumus ar abiem šīs sezonas labākajiem brīvajiem aģentiem – aizsargu Raienu Suteru un uzbrucēju Zaku Parizē.

27 gadus vecais Parizē aizvadītajā sezonā bija Ņūdžersijas "Devils" kapteinis, palīdzot komandai iekļūt Stenlija kausa finālā. Viņš aizvadīja visas 82 regulārās sezonas spēles, gūstot 31 vārtus un izdarot 38 rezultatīvas piespēles. Parizē neizlaida ne maču arī "play-off", 24 spēlēs gūstot astoņus vārtus un septiņas reizes palīdzot to izdarīt partneriem.

Arī 2003. gada draftā ar septīto numuru izvēlētais Suters visu karjeru bija aizvadījis tikai vienā klubā – Nešvilas "Predators". Kopā ar komandas kapteini Šeju Vēberu viņš veidoja vienu no līgas labākajiem aizsargu pāriem. 79 spēlēs Suters guva septiņus vārtus (trīs – vairākumā) un izdarīja 39 piespēles, nopelnot lietderības koeficientu +15. Savukārt 10 Stenlija kausa cīņās viņa kontā 1+3.

Abi hokejisti bija šīs sezonas karstākie brīvie aģenti, kuriem iespaidīgus piedāvājumus izteica gandrīz visas līgas vienības. Tomēr hokejisti šodien vienojušies ar Minesotas "Wild". Abi noslēguši līgumu uz 13 sezonām par 98 miljoniem dolāru.

Kopš pievienošanās līgai 2000. gadā "Wild" izslēgšanas mačos piedalījusies trīs reizes. 2003. gadā ar 0-4 konferences finālā zaudēts Anaheimas "Mighty Ducks", bet vēlāk nav izdevies tikt tālāk par pirmo kārtu.

Izmantotie resursi:
NHL.com - The National Hockey League

  +1 [+] [-]

, 2012-07-04 22:27, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Beidz,ar visiem pieņēmumiem viņam līdz Krozbijam,Malkinam,Ovie,Stemkosam,kā līdz Ķīnai rakom.Pat līdz Hītlijam,Gaborikam,Kovie utt.
Tas tik kārtējo reizi pierāda,ka arī NHL avantūrisms,risks,skopums,pārgalvība nav svešs jēdziens.
Nu, bet tur neko nevar padarīt, tas ir tāpat, kā tu izsolē vēlētos iegūt, Kharlāmova kreklu, princips- kurš maksās vairāk, tas vinnē, tas pats, kas te.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-07-04 22:32, pirms 12 gadiem
Lowd1nG rakstīja: Katram pa 98 miljoniem, nevis abiem kopā! tas sanāk kādi 7,5 vidēji sezonā +bonusi.
Tas skan ticamāk
Still, nav arī fakts, ka abi spēlēs Minesotā, var tikt aizmainīti, bet šā vai tā- nopietns bruņojums Minesotai!

Amm šā vai tā- 40 gados nedomāju, ka būs problēma ar viņiem!
krokodilu_mednieks:
Traumu un 12 gadus maksās par neko???
a)Ir apdrošināsāna
b)Tāda iespēja ir katram un tik nopietnu traumu (3 pārspļauju pāri plecam)
var būt arī Kovem, Ovem, Malkinam, Krosbijam, Longo, U.C superlīgumu īpašniekiem!
(Arī neviņiem)
Lokauta baumas ir izvilktas no zila gaisa!
Patiesība ir- vnk. NHL un NHLPA nav līguma!
No tā arī baumas!
Tas, ka NHL un NHLPA ir mutiski vienojušies un nav šobrīd īpaša strīda par lokautu ne1 neinteresē...
Vārds "Lokauts" virsrakstā nosaka visu!

     [+] [-]

, 2012-07-04 22:37, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Es saprotu tevi. Apsveicu viņus. Bet vai viņi tomēr neaizrāvās tajā izsolē,tāds ir jautājums.
AHL ir kadri,kas saņem 7 - 6 miljonus $,dažreiz izsole aizved uz bezdibeni.
Ir visiem pazīstams vārtsargs,kas katru nakti GM un kluba šefam sapņos rādās.
Kurš tad? Loungo vai DiPietro?

     [+] [-]

, 2012-07-04 22:37, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Nu tad jā,12 miljoni jāmaksā kā bankā.Iespējams pat vairāk. Kovie ir kapteiņa asistents un saņem tik pat daudz.
Cik tad Krozbijam un Malkinam būs jāpiķo ? Tie finālā uzvarēja. Krozbijs vispār jaunākais kapteinis NHL vēsturē. Nu Rangers noteikti atšķiebtu kādus 20 ļimonus.
Tu kapteiņa lēsto mīlas stāstu par Devils esi lasījis ?
Tomēr nauda dārgāka par mīlu izrādās.
Atgādināšu, ka Kove gribēja titulus nevis naudu (tapēc pameta Trashers)
Bet saņem gana daudz, lai nesūdzētos ne par vienu, ne otru!
(titulu protams nav, bet tie ir tuvāk nekā Vinipegā)
Krosbijs ar Malkinu ir frančīzes spēlētāji!
Viņi no sponsoriem un reklāmām saņem labu žūksnīti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-07-04 22:45, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Otrais variants. Kristāla vārtsargs. Bet Islanders arī bez tā ir daudz jokus metuši. Tas pats Jašins spēlēja KHL,bet algu saņēma divās līgās
Islanders vēl vairākus gadus viņam piķoja ne par ko.
Neveiksmīga loterija un tās sekas .
Kas neriskē, tas ....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-07-04 23:02, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Tur es tev piekrītu.
Tad jau redzēs. Wilde tagad simpātisks uzbrukums. Obligāti pasekošu Granlundam. Tas manai sirdij daudz tuvāks par Top spēlētāju
Būs zviedzīgi,ja beigās izrādīsies talantīgāks par to top špīleri.
Un tad nāksies to atlaist,jo klubs nevarēs viņu pavilkt.
Kas līdzīgs notika ar Parise Devils. Nebūtu pirkuši Kovi, ........

Jāprasa Jurim,vai LeSaint bet man sāk likties ka NHL atkal ir sācies atalgojumu bums.
Tas būs , interesanti bet nu sarežgījumi sāksies, ap UFA laiku, un tad redzēs vai vispār viņš spēs nostiprināties NHL ar savu augumu.

     [+] [-]

, 2012-07-04 23:03, pirms 12 gadiem
man pat samņos neienāca ka kāds no šiem abiem spēlēs Minesotā , bat ka abi ...... VaV

     [+] [-]

, 2012-07-04 23:05, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Nu tad jā,12 miljoni jāmaksā kā bankā.Iespējams pat vairāk. Kovie ir kapteiņa asistents un saņem tik pat daudz.
Cik tad Krozbijam un Malkinam būs jāpiķo ? Tie finālā uzvarēja. Krozbijs vispār jaunākais kapteinis NHL vēsturē. Nu Rangers noteikti atšķiebtu kādus 20 ļimonus.
Tu kapteiņa lēsto mīlas stāstu par Devils esi lasījis ?
Tomēr nauda dārgāka par mīlu izrādās.
es tik saku, ka vins nav pelnijis lai vinu noniecina un vinam pat tagad alga mazaka par Crosby un Malkin =]]

     [+] [-]

, 2012-07-04 23:11, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Tuvāk ? Strīdīgs jautājums. Tur lāgā prospektu pat nav. Eliašs jaunāks nepaliek,Parise aizgāja. Vēl kāds aizies un tas pats labais Atlantas variants vien būs.
Amm tā bija Koves izvēle- pats tak teica, ka Trashers nedod augļus,
Cik atceros Atlanta piedāvāja milzu līgumu, Kove tomēr atteicās un devās pretī izaicinājumam...
Atlanta aiz sevis tomēr atstāja gana daudz, lai Vinipega varētu veidoties kā laba komanda- Lads, Keins, Antropovs, Bujfugliens- ir nākotne!
NJD ir tuvāk pašreizējam Stars variantam- liek visu uz Zero!
Varbūt atbrī vojoties no Parizē līguma iegūs vairākus atjauninājumus, bet balstoties uz Brodēra lielo līumu izskatās diezgan švaki!
Izskatās, ka aiz Brodēra viņiem ir liels caurums vārtussargu līnijā(neskatoties uz tu, ka daudzi top vārtussargi nemaz nesaņem top naudu)

Ūn kādēļ vsp. piemini Parizē?
Viņš tak "nav" top uzbrucējs?

     [+] [-]

, 2012-07-04 23:19, pirms 12 gadiem
Bet, tas jau bij gaidāms, ka Suters dabūs tādu līgumu, pēc tā kādu līgumu dabuja Vaidmens. Tagad jāgaida, Sjomina un Karla paziņojumus.

  -1 [+] [-]

, 2012-07-04 23:23, pirms 12 gadiem
Suters Raksta autoram tiešām nav nekāda priekšstata par angļu valodas izrunu!?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-07-04 23:46, pirms 12 gadiem
MonsterWolfEnergy rakstīja: šis viss smaržo pēc lockouta ?
Amm neesmu eksperts šajā jomā (droši vien pat nekādā jomā)
Bet, Parizē līgums ir likumsakarība, Satera līgums- arī!
Cik sapratu no, ja nemaldos, Miņina blogiem, Saters Nešvilā pelnīja uz pusi mazāk nekā Wēbers! Atskaitot vārtu tīkla cauršaušanu pret Vāciju,
viņš nav pārāks pār Sateru! Tas ir ar ko viņš iegājies atmiņā!
Lūdzu piedot manu kļūdu, ka pa abiem pelnīs 98 miljonus, man vnk. tāda nauda pat sapņos nav rādījusies!
Bet par lokautu runāt ir vairāk kā pāragri!
Esmu jau vairākas reizes teicis un teikšu atkal- NHL un NHLPA nav savstarpēja līguma!
Cik sapratu ir +- mutiska vienošanās, bet te nav ne smakas no lokauta!
Lūdzu neizdomāt problēmas uz līdzenas vietas!

     [+] [-]

, 2012-07-05 00:36, pirms 12 gadiem
opā ! nu šī ir bomba!! negaidīti un nu jau sāk novākties labs sastāvs Minesotai- Mikko Koivu, Dany Heatley, Devin Setoguchi and Matt Cullen, Mikael Granlund un vēl piepluso šodienas iegūto, domāju reāli play-off komanda nākamgad !

     [+] [-]

, 2012-07-05 01:05, pirms 12 gadiem
Henrik_ Zetterberg rakstīja: opā ! nu šī ir bomba!! negaidīti un nu jau sāk novākties labs sastāvs Minesotai- Mikko Koivu, Dany Heatley, Devin Setoguchi and Matt Cullen, Mikael Granlund un vēl piepluso šodienas iegūto, domāju reāli play-off komanda nākamgad !
Pats uzskatu, ka MW pastiprinās jaudīgi, tomēr būs smagi-proti
ar pāris superlīgumiem komandu neizveidosi!
Jaunis Minesotas plāns ir labs, bet kas ir aiz Hītlija, Setogučī, Koivū, Satera, Parizē un Granlunda?
Kā arī Bekstrūms ir nepelnīti aizmirsts!

PO minesotai ir jābūt minemumam!
Vai arī jāmaina Parizē un/vai Saters prom!!!!
Neticu, ka nospēlēs savus līgumus Minesotā!

     [+] [-]

, 2012-07-05 04:52, pirms 12 gadiem
Palasīju diskusijas pie šī raksta un sagribējās uz vairākiem Taviem komentāriem atbildēt
1. Par Sjominu vs Parise - šie divi ir pilnīgi nesalīdzināma līmeņa spēlētāji, jo Parise ir plauktu vai divus augstāks. par to tieši runāja un viņus abus salīdzināja TSN pirmās free agency dienas tiešraidē. Parise ir līderis un spēlētājs, kurš laukumā dara visu - gan met golus, gan palīdz aizsardzībā - savukārt Sjomins, lai gan apveltīts ar lielākām uzbrukuma spējām, esot vienkārši briesmīgs komandas biedrs, kurš velk deķi uz savu pusi un vairāk jauc gaisu nekā dara ko noderīgu.
2. Arī ar Sidu, Ovi, Malkinu un Stamkosu viņu nevar salīdzināt, jo tie 4 ir šīs desmitgades lielākās superzvaigznes. Par Hītliju un Gaboriku viņš ir labāks, ar Kovaļčuku varētu likt vienādības zīmi, jo katram no viņiem ir nedaudz citādāka loma komandā.
3. Tas, ka Granlunds izrādīsies par viņu labāks gan nebūs nekāds pārsteigums, jo Granlundam ir neapšaubāms superzvaigznes potenciāls. Manuprāt viņš bez problēmām būtu varējis spēlēt NHL jau pagājušajā sezonā. Domāju, ka viņam ir iekšā tikt vismaz līdz Sundina vai Saku Koivu līmenim.
4. Parises un Sutera algas un līguma termiņi atbilst šībrīža NHL algu līmenim un tendencēm. Par to, cik tas samērīgi gan cits stāsts, bet ja Wild tos 100 miljonus nenoliktu, noliktu kāds cits. Un par to, ka beigās varētu nepeitikt naudas visiem samaksāt var neuztraukties, tāpēc jau komandai ir GM, kurš meklē izeju no šādām situācijām.
Kopumā man ir liels prieks, ka abi šie spēlētāji noslēdza līgumus ar Wild, nevis Red Wings vai Penguins, jo tas, vismaz uz dažiem gadiem, pievienos jaunu vārdu līgas spēcīgākajām komandām un Minesotas fani to jau sen ir pelnījuši. Protams, var gadīties visādi un beigās izrādīties, ka Wild ir iegrābušies, bet viņiem ir priekšnoteikumi tam lai jau nākošajā sezonā tālu aizcīnītos play-off un tuvākajās sezonās būtu vieni no galvenajiem favorītiem. Varbūt vienīgi kādu uzbrucēju vēl varētu noziedot, lai iemainītu pieredzējušu aizsargu.
Kharlamovs 32 rakstīja: Tur es tev piekrītu.
Tad jau redzēs. Wilde tagad simpātisks uzbrukums. Obligāti pasekošu Granlundam. Tas manai sirdij daudz tuvāks par Top spēlētāju
Būs zviedzīgi,ja beigās izrādīsies talantīgāks par to top špīleri.
Un tad nāksies to atlaist,jo klubs nevarēs viņu pavilkt.
Kas līdzīgs notika ar Parise Devils. Nebūtu pirkuši Kovi, ........

Jāprasa Jurim,vai LeSaint bet man sāk likties ka NHL atkal ir sācies atalgojumu bums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-07-05 09:02, pirms 12 gadiem
arvids1991 rakstīja: Pats uzskatu, ka MW pastiprinās jaudīgi, tomēr būs smagi-proti
ar pāris superlīgumiem komandu neizveidosi!
Jaunis Minesotas plāns ir labs, bet kas ir aiz Hītlija, Setogučī, Koivū, Satera, Parizē un Granlunda?
Kā arī Bekstrūms ir nepelnīti aizmirsts!

PO minesotai ir jābūt minemumam!
Vai arī jāmaina Parizē un/vai Saters prom!!!!
Neticu, ka nospēlēs savus līgumus Minesotā!
To visu redzēsim sezonas laikā, vēl jau viņiem jāsaspēlējas un ja izdosies tad viņiem tiešām būs komanda kas ir spējīga cīnīties par viss augstākajiem mērķiem NHL! Lai izdodas un prieks par viņiem!

     [+] [-]

, 2012-07-05 09:03, pirms 12 gadiem
Toreiz 2003. gada Konfas finālā tikās divi mūsējie - Ozo ar Žoli.... skaists laiks bija.... kad tagad atkal divi mūsējie tiksies viens pret otru NHL pleyoffos.... hvz....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-07-05 09:06, pirms 12 gadiem
Kharlamov, izrādās tu esi īstens statistikas vergs.

Parize ir top klase NHL, ja vien tev top neskaitas tikai kādi 3-5 spēlētāji (kas tā kā būtu pamaz). Spēlē aizsardzības hokeja komandā, bija gana rezultatīvs, labs cīnītājs (atšķirībā no tava bungu vālētāja-princeses Sjomina)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-07-05 09:20, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Piedod,blēņām par līderiem utt neticu.
Jo tas ir nu ļoti subjektīvs jēdziens ar kuru var manipulēt pa labi,pa kreisi.
Pat individuālo balvu tam top spēlētājam nav,par ko tu runā ?
Un NHL ir nevis 3 - 4 labāki par viņu,bet vesela virkne,tajā skaitā lērums veterānu (subjektīvi).
Protams, protams. Visi spēlētāji ir copy paste roboti un rakstura īpašības viņiem nepiemīt...

Ne velti, tajā pašā basketbolā daudzi uzskata, ka Braients un MJ ir galvas tiesas pārāko par Lebronu Džeimsu tieši dēļ savām rakstura īpašībām laukumā, lai gan tīri statistiski Džeims ir pat par kapeiku labāks par viņiem abiem.

  +2 [+] [-]

, 2012-07-05 09:24, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Mal liekas,ka bez problēmām. Granlundam jātiek 1 - 2 maiņā,lai augt kā top spēlētājs. Ja tas nenotiks,var tapt kāds kārtējais Mietinens utt

Personīgi man no visiem jaunajiem Kuzņecovs un Granlunds ir favorīti.
Aizsardzībā Rajens Eliss un Dmitrijs Orlovs.
Domāju jaunajā sezonā viņi jau sāks uguņot NHL,es par aizsargiem.
Kā tev patīk kādam pieķerties dēļ niekiem Granlundam esi piesūcies dēļ viena PČ (iespējams pat dēļ viena gola), Elisam dēļ snieguma U20 (atkal statistika)...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-07-05 09:32, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Par kādiem niekiem iet runa ? Ja tev viņi ir iekrituši atmiņā ar tevis minētajiem faktiem,tad runā par sevi.
Šos spēlētājus esmu gana redzējis spēlējam. Jā,Elisu vismazāk.
Un viņi man iekrita acīs savas kolosālās spēles dēļ,nevis kaut kādiem momentiem.

Tev savi favorīti,man savi. Šogad tev favorīta nav, No 1 NHL draftā Čučmeks. Bet nekas,nākamgad grasās būt Kanuku gads un No 1 būs kanukuku nākamais Greckis,līderis,pozitīvs tēls utt. Vienu vārd sakot īstais hokejists.
Nē, man ir favorīts no šī gada drafta-Girgensons.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja