Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Latviešiem vēl viens konkurents: "Blue Jackets" paraksta līgumu ar somu talantu

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Latviešiem vēl viens konkurents: "Blue Jackets" paraksta līgumu ar somu talantu
Veini Vehvileinens. Foto: Reuters/Scanpix

Nacionālās hokeja līgas klubs Kolumbusas "Blue Jackets", kuram ir līgumi ar latviešu vārtsargiem Elvi Merzļikinu un Matīsu Kivlenieku, parakstījis līgumu ar pēdējo sezonu Somijas čempionāta labāko vārtsargu Veini Vehvileinenu.

22 gadus veco Vehvileinenu pagājušajā vasarā "Blue Jackets" draftēja sestajā kārtā ar kopējo 173. numuru. Savukārt pirms nedēļas viņš kopā ar Somijas izlasi kļuva par pasaules čempionāta zelta medaļnieku. Vehvileinens laukumā devās tikai vienā spēlē, bet pirmais numurs bija otrpus okeānam spēlējošais Kevins Lankinens.

Arī Vehvileinens pieņēmis lēmumu par došanos uz ASV, parakstot līgumu ar Kolumbusu. "Blue Jackets" šķirsies no sava ilggadējā pirmā numura Sergeja Bobrovska, kurš 1. jūlijā kļūs par brīvo aģentu, tādējādi apcirkņos paliks soms Jūnass Korpisalo (pagājušajā sezonā 27 spēles; ierobežoti brīvais aģents, bet jauns līgums ir tikai laika jautājums), Elvis Merzļikins (viena gada līgums), Matīss Kivlenieks, kurš netika draftēts, bet tāpat nopelnīja līgumu, kas būs spēkā uz vēl nākamo sezonu, un krievs Daniils Tarasovs, ar kuru arī līgums parakstīts pirms neilga laika.

Vehvileinens 2018. gadā aizveda Oulu "Karpat" līdz Somijas zeltam, bet šogad nācās samierināties ar zaudējumu finālā. Pērn viņš regulārajā sezonā atvairīja 92,5% metienu, bet šosezon rādītāju pacēla līdz 93,3%. Tikmēr "play-off" laikā pirms gada bija 93,3%, bet šogad pat 93,9%.

2016. gadā somi kļuva par pasaules U20 čempioniem, un Vehvileinens bija pirmais vārtsargs. Tāpat viņa kontā ir U18 sudrabs.

Izmantotie resursi:
https://www.nhl.com/bluejackets/new...

1 2 38 komentāri

  +4 [+] [-]

, 2019-06-04 19:19, pirms 6 gadiem
Nu tik būs kapiņš par kasti...

  +6 [+] [-]

, 2019-06-04 19:29, pirms 6 gadiem
kārtējais pasaules čempī nopelnītais NHL līgums
Slēpts komentārs: erred
Slēpts komentārs: erred

 +10 [+] [-]

, 2019-06-04 19:43, pirms 6 gadiem
Isti nav saprotama Kolumbusas politika - nodarboties ar vartsargu (un nebut ne sliktu vartsargu) kolekcionesanu. Varbut man kads vieds specuks varetu apskaidrot un apgaismot?

     [+] [-]

, 2019-06-04 19:44, pirms 6 gadiem
erred rakstīja: Divi somi divi letiņi un viņiem pa vidu krievs...
Uzvarēs tas kurš
pa vidu...😎
Kāds krievs, pilnīgi neseko, tagad Bobi prom pārdos

  +1 [+] [-]

, 2019-06-04 19:46, pirms 6 gadiem
Anyway, jāgaida sezonas pārbaudenes, tur izkristalizēsies vismaz sākuma v-sargs. Nhl gan ātri nomainās pamatvārtsargs (Blues Allens pret Biningotonu kaut vai).

     [+] [-]

, 2019-06-04 19:52, pirms 6 gadiem
D-Mob rakstīja: Kāds krievs, pilnīgi neseko, tagad Bobi prom pārdos
Pats tu neseko - Daņils Tarasovs.

  +6 [+] [-]

, 2019-06-04 19:58, pirms 6 gadiem
Viņi tos vārtsargus kolekcionē?

  +8 [+] [-]

, 2019-06-04 20:02, pirms 6 gadiem
EsIrLetinsh rakstīja: Isti nav saprotama Kolumbusas politika - nodarboties ar vartsargu (un nebut ne sliktu vartsargu) kolekcionesanu. Varbut man kads vieds specuks varetu apskaidrot un apgaismot?
Kāda kolekcionēšana? Ja no esošās vārtsargu brigādes vismaz viens būs spējīgs kļūt par komandas franšīzes vārtsargu, tas būs super labi.

Merzļikins - ļoti labs Eiropas vārtsargs, jauns, talantīgs ar labu potenciālu, taču ZAmerikā vēl nav spēlējis. Gan jau, ka būs labi, taču pagaidām tas nav "sure bet".
Korpisalo - vārtsargs, kuram NHL augstāk par otro numuru nekas nespīd. Ilgtermiņā vispār katastrofa.
Tarasovs ar Vehvilainenu - arī labi un jauni vārtsargi, taču viņi vairāk ir projekti, nekā šībrīža atbildes. Beigu beigās, arī Korpisalo arī pirms nonākšanas Kolumbusā tika saukts par gana talantīgu, bet beigu beigās, vismaz pagaidām, čiks vien ir.
Kivlenieks - viņu NHL kontekstā vispār izskatīt šobrīd ir lieki.

Tāpēc nekāda "labo vārtsargu kolekcionēšana" Kolumbusā nenotiek. Jā, kāds no šīs grupas nākotnē būs labs, taču kurš, kad un cik labs būs, to tagad nepateiks neviens. Varbūt, Kivleniekam nākošā sezona būs fantastiska un viņš kļūs par CBJ pirmo numuru. Viss ir iespējams. Komandas uzdevums ir mazināt riskus, lai kādā brīdi nepaliktu pie sasistas siles, t.i., bez vārtsargiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2019-06-04 20:12, pirms 6 gadiem
Fullback rakstīja: Kāda kolekcionēšana? Ja no esošās vārtsargu brigādes vismaz viens būs spējīgs kļūt par komandas franšīzes vārtsargu, tas būs super labi.

Merzļikins - ļoti labs Eiropas vārtsargs, jauns, talantīgs ar labu potenciālu, taču ZAmerikā vēl nav spēlējis. Gan jau, ka būs labi, taču pagaidām tas nav "sure bet".
Korpisalo - vārtsargs, kuram NHL augstāk par otro numuru nekas nespīd. Ilgtermiņā vispār katastrofa.
Tarasovs ar Vehvilainenu - arī labi un jauni vārtsargi, taču viņi vairāk ir projekti, nekā šībrīža atbildes. Beigu beigās, arī Korpisalo arī pirms nonākšanas Kolumbusā tika saukts par gana talantīgu, bet beigu beigās, vismaz pagaidām, čiks vien ir.
Kivlenieks - viņu NHL kontekstā vispār izskatīt šobrīd ir lieki.

Tāpēc nekāda "labo vārtsargu kolekcionēšana" Kolumbusā nenotiek. Jā, kāds no šīs grupas nākotnē būs labs, taču kurš, kad un cik labs būs, to tagad nepateiks neviens. Varbūt, Kivleniekam nākošā sezona būs fantastiska un viņš kļūs par CBJ pirmo numuru. Viss ir iespējams. Komandas uzdevums ir mazināt riskus, lai kādā brīdi nepaliktu pie sasistas siles, t.i., bez vārtsargiem.
Nu ok, pienemsim, ka tev taisniba. Tiesa, vai tava teorija tada bus ari prakse, paradis tikai laiks.

  -4 [+] [-]

, 2019-06-04 20:13, pirms 6 gadiem
Eh.. neticās ka Elvis tur tiks pie spēlēšanas.

  +8 [+] [-]

, 2019-06-04 20:14, pirms 6 gadiem
karlis_laurinovics_620293201763364 rakstīja: psc tu no hoķa neko nerubī , bet stāstīt gan vēlies kkādu sviestu
Ja te kads no hokja nerubi, tad tad esi tu. Cilveks vismaz nolika faktus un argumentus uz galda. Atskiriba no tevis, kas tikai stasta kaut kadu pilnigu bezjegu.

  -1 [+] [-]

, 2019-06-04 20:15, pirms 6 gadiem
Visu cieņu Kivleniekam, bet stipri apšaubu to ka viņš tur kādam ir konkurents.

Un ja skatāmies pēc meistarības tad Elvis ir galvas tiesu pārāks par šo somu v/sargu bez variantiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2019-06-04 20:22, pirms 6 gadiem
EsIrLetinsh rakstīja: Nu ok, pienemsim, ka tev taisniba. Tiesa, vai tava teorija tada bus ari prakse, paradis tikai laiks.
Praksē ir tā, ka katrai komandai ir n-tie vārtsargi, bet reti kad sanāk tā, ka vienai sistēmai sanāk sataisīt sev problēmas, t.i., panākt, ka divi vārtsargi ir tik labi, ka ir stabili NHL līmeņa pirmie numuri. Pēdējos gados 20 tādi gadījumi ir bijuši vien daži. Nebūs citādāk arī šoreiz.

Redz, 20 gados ir daudz talantīgo, bet reti kuram sanāk nostirpināties NHL, vēl retāk - 30 gados vēl aizvien būt līgas apritē.

  +4 [+] [-]

, 2019-06-04 20:33, pirms 6 gadiem
sandis444444 rakstīja: Un ja skatāmies pēc meistarības tad Elvis ir galvas tiesu pārāks par šo somu v/sargu bez variantiem.
Šveices līga nav galvas tiesu pārāka par somu līgu...+/- vienāda kalibra līgas, kurā soms ar savu klubu ir paņēmis zeltu un sudrabu...Elvim tikai sudrabs pagājušā sezonā. pārāk nepamatots un emocionāls slēdziens! skatoties statistiku tikai, soms pat soli priekšā Elvim, ja nu kas!
p.s. vēl jau tik prospekti tiek parakstīti, kas arī ir Elvis. neaizmirstam vēl , ka Kolumbusa 1.jūlijā var parakstīt arī kādu nopietnu NHL vārtsargu no brīvā tirgus, tai skaitā Bobrovski Kolumbusai brīvas naudas daudz....

  -2 [+] [-]

, 2019-06-04 20:39, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Šveices līga nav galvas tiesu pārāka par somu līgu...+/- vienāda kalibra līgas, kurā soms ar savu klubu ir paņēmis zeltu un sudrabu...Elvim tikai sudrabs pagājušā sezonā. pārāk nepamatots un emocionāls slēdziens!
p.s. vēl jau tik prospekti tiek parakstīti, kas arī ir Elvis. neaizmirstam vēl , ka Kolumbusa 1.jūlijā var parakstīt arī kādu nopietnu NHL vārtsargu no brīvā tirgus, tai skaitā Bobrovski Kolumbusai brīvas naudas daudz....
Kolumbusai jebkurā gadījumā nav TIK daudz brīvas naudas, lai parakstītu Bobrovski, jo tur ir jānotiek kaut kam kosmiskam, lai viņš atgrieztos. Faktiski jau tagad ir skaidrs, ka CBJ viņš noteikti nebūs. Pārējie - lūdzu, droši. Cita lieta, ka tādu patiešām ņemamu kadru šogad nav nemaz tik daudz.

  +3 [+] [-]

, 2019-06-04 20:45, pirms 6 gadiem
Fullback rakstīja: Kolumbusai jebkurā gadījumā nav TIK daudz brīvas naudas, lai parakstītu Bobrovski, jo tur ir jānotiek kaut kam kosmiskam, lai viņš atgrieztos. Faktiski jau tagad ir skaidrs, ka CBJ viņš noteikti nebūs. Pārējie - lūdzu, droši. Cita lieta, ka tādu patiešām ņemamu kadru šogad nav nemaz tik daudz.
Kolumbusai ir gandrīz 10 miljoni zem grīdas, tas ir brīvi pieejami pāri 30 miljoni brīvo aģentu parakstīšanai...Bobrovskis visdrīzāk būs prom, ja kāds viņam dos tādu līgumu, kā Kolumbusā saņēma, par ņemamiem kadriem pats skaties, kas pieejams, izvēle plaša. pagaidīsim 1.jūliju.
https://www.capfriendly.com/

  -2 [+] [-]

, 2019-06-04 20:47, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Kolumbusai ir gandrīz 10 miljoni zem grīdas, tas ir brīvi pieejami pāri 30 miljoni brīvo aģentu parakstīšanai...Bobrovskis visdrīzāk būs prom, ja kāds viņam dos tādu līgumu, kā Kolumbusā saņēma. pagaidīsim 1.jūliju.
https://www.capfriendly.com/
Tas vairāk bija jāsaprot, ka Bobrovskim ir jāsasola kosmiski labumi (princese Zeltīte par sievu un puse karaļvalsts), lai viņš pēkšņi mainītu domas un atgrieztos Ohaio.

     [+] [-]

, 2019-06-04 20:50, pirms 6 gadiem
Fullback rakstīja: Tas vairāk bija jāsaprot, ka Bobrovskim ir jāsasola kosmiski labumi (princese Zeltīte par sievu un puse karaļvalsts), lai viņš pēkšņi mainītu domas un atgrieztos Ohaio.
cik daudz klubu ir , kas var iedot Bobim vismaz 8 miljonus? domā uz mazāku summu ies, kamēr var smelt? nemaz klubu nav tik daudz, ja kāds dos aizies. Ja nē, var palikt, Kolumbusai ir nauda iedot 8 miljonus. es katrā ziņā tādu variantu neizslēgtu un neteiktu, ka Bobis prom par 100%.

     [+] [-]

, 2019-06-04 20:57, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: cik daudz klubu ir , kas var iedot Bobim vismaz 8 miljonus? domā uz mazāku summu ies, kamēr var smelt? nemaz klubu nav tik daudz, ja kāds dos aizies. Ja nē, var palikt, Kolumbusai ir nauda iedot 8 miljonus. es katrā ziņā tādu variantu neizslēgtu un neteiktu, ka Bobis prom par 100%.
Nauda ir viena lieta, bet šeit, kā var saprast pēc visas tās situācijas apraksta vairs ne jau nu pirmo gadu, viņam vairs nav interesanta ne pilsēta (kas ASV mērogiem tiešām ir province), ne komandas ambīcijas. Liela pilsēta, augsti mērķi utt. Filadelfijā viņam līdz galam nesanāca realizēties, tagad grib mēģināt atkal.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-04 21:52, pirms 6 gadiem
Sportacentrs atkal izcēlies ar to, ka ieliek spēlētāja bildi, bet runā par vārtsargu.
Iepriekš ir bijuši gadījumi kad ielika rakstu par Gudi, bet bildē cits Tampas vārtsargs 🤦‍♂️

  -1 [+] [-]

, 2019-06-04 22:03, pirms 6 gadiem
Kolumbusas domu gājiens - lai talantīgi vārtsargi sēž uz mūsu beņķiem, nekā spēlē pretinieku vārtos.

     [+] [-]

, 2019-06-04 22:55, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Šveices līga nav galvas tiesu pārāka par somu līgu...+/- vienāda kalibra līgas, kurā soms ar savu klubu ir paņēmis zeltu un sudrabu...Elvim tikai sudrabs pagājušā sezonā. pārāk nepamatots un emocionāls slēdziens! skatoties statistiku tikai, soms pat soli priekšā Elvim, ja nu kas!
p.s. vēl jau tik prospekti tiek parakstīti, kas arī ir Elvis. neaizmirstam vēl , ka Kolumbusa 1.jūlijā var parakstīt arī kādu nopietnu NHL vārtsargu no brīvā tirgus, tai skaitā Bobrovski Kolumbusai brīvas naudas daudz....
Elvim ir kas vairāk kā par statistikā ierakstītājām vidēji ielaistām ripām un atvairītiem metienu procentiem. Elvis ir nekaunīgs šī vārda vislabākajā nozīmē un sportā tas ir svarīgi it sevišķi tādā profesijā kā - v/sargs!

     [+] [-]

, 2019-06-04 23:00, pirms 6 gadiem
nav ko samīzties. Elvis ir the rockstar un būs pirmais kīpers nākamsezon.

     [+] [-]

, 2019-06-04 23:12, pirms 6 gadiem
sandis444444 rakstīja: Elvim ir kas vairāk kā par statistikā ierakstītājām vidēji ielaistām ripām un atvairītiem metienu procentiem. Elvis ir nekaunīgs šī vārda vislabākajā nozīmē un sportā tas ir svarīgi it sevišķi tādā profesijā kā - v/sargs!
Piekrītu, domāju, ka nākamagad varētu ieraudzīt Kolambusas sistēmā Eiropas vārtsargus - Kolambusā: Elvis un Korpisalo, Klīvlendā: Vehvilainens, Kivlenieks, Tarasovs

Vehvilainens neskatoties uz savu pietiekami labo statistiku ir galvas tiesu zemākā līmenī kā Merzļikins, un domāju, ka tagad runāt par to, ka Vehvilainens atbrauks uz pa taisno izkonkurēs Elvi nedrīkst, cita lieta kā pierādīs sevi abi vārtsargi, pēc gada diviem

     [+] [-]

, 2019-06-04 23:20, pirms 6 gadiem
Korpisalo pēdējās 2 sezonas ne pārāk pārliecinošas. Kā back-up noder, kā pirmais nē.
Tarasovs nāk no VHL, likt viņu NHL vārtos būtu neprāts, tas būtu tas pats, kas ja Blackhawks pieteiktu uz spēlēm Siksnu. Šis prospekts 100% sāks AHL.
Kivlenieks sezonu visticamāk sāks ECHL un uz AHL tiks pacelts tikai traumu gadījumā. Ceru, ka šeit es kļūdos.
Vehvileinens ir Elvim vislielākais drauds, atšķirībā no Korpisalo, kas ieleca CBJ sistēmā, tikai pēc sezonas profos - viņam jau aiz muguras ir 4 labas sezonas Somijas virslīgā. Nebrīnīšos, ka viņš Korpisalo nokodīs sezonas gaitā.
Ja citus vārtsargus neparaksta, tad Merzļikinam vajdzētu izvirzīties par #1 gk komandā, ja šis soms nenorauj jumtu.

     [+] [-]

, 2019-06-04 23:22, pirms 6 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Piekrītu, domāju, ka nākamagad varētu ieraudzīt Kolambusas sistēmā Eiropas vārtsargus - Kolambusā: Elvis un Korpisalo, Klīvlendā: Vehvilainens, Kivlenieks, Tarasovs

Vehvilainens neskatoties uz savu pietiekami labo statistiku ir galvas tiesu zemākā līmenī kā Merzļikins, un domāju, ka tagad runāt par to, ka Vehvilainens atbrauks uz pa taisno izkonkurēs Elvi nedrīkst, cita lieta kā pierādīs sevi abi vārtsargi, pēc gada diviem
Tarasovs ir no Novkuzņeckas un tā jau ir Āzija, mans draugs

  -1 [+] [-]

, 2019-06-04 23:57, pirms 6 gadiem
Elvis šito jauno somu gurķi sakožļās un izspļaus 🤜😄

  -2 [+] [-]

, 2019-06-05 02:20, pirms 6 gadiem
karlis_laurinovics_620293201763364 rakstīja: ja, vne, psc ar vienu spēli ..
Tieši tā, bet nu, šis lohatrons regulāri izceļas ar komentāriem...
Noteikti, ka ne raksta pirmo rindu neizlasīja... tas, ka sezonā virs 93%, protams bija mazsvarīgi... būtu kaut 76%, tā pat ņemtu, jo viņam zelts tagad mājās

     [+] [-]

, 2019-06-05 02:22, pirms 6 gadiem
Fullback rakstīja: Kāda kolekcionēšana? Ja no esošās vārtsargu brigādes vismaz viens būs spējīgs kļūt par komandas franšīzes vārtsargu, tas būs super labi.

Merzļikins - ļoti labs Eiropas vārtsargs, jauns, talantīgs ar labu potenciālu, taču ZAmerikā vēl nav spēlējis. Gan jau, ka būs labi, taču pagaidām tas nav "sure bet".
Korpisalo - vārtsargs, kuram NHL augstāk par otro numuru nekas nespīd. Ilgtermiņā vispār katastrofa.
Tarasovs ar Vehvilainenu - arī labi un jauni vārtsargi, taču viņi vairāk ir projekti, nekā šībrīža atbildes. Beigu beigās, arī Korpisalo arī pirms nonākšanas Kolumbusā tika saukts par gana talantīgu, bet beigu beigās, vismaz pagaidām, čiks vien ir.
Kivlenieks - viņu NHL kontekstā vispār izskatīt šobrīd ir lieki.

Tāpēc nekāda "labo vārtsargu kolekcionēšana" Kolumbusā nenotiek. Jā, kāds no šīs grupas nākotnē būs labs, taču kurš, kad un cik labs būs, to tagad nepateiks neviens. Varbūt, Kivleniekam nākošā sezona būs fantastiska un viņš kļūs par CBJ pirmo numuru. Viss ir iespējams. Komandas uzdevums ir mazināt riskus, lai kādā brīdi nepaliktu pie sasistas siles, t.i., bez vārtsargiem.
Viss liecina, ka Tu esi vismaz Kolumbusas skauts... ceru, ka nebūs somu sakarā jācilā šis komentārs... varbūt par potenciāliem šo vārtu vīru, vēl nedzimušajiem bērniem, kuri-pašsaprotami, ka būs hokejā... vari ko sīkāk apstāstīt...
1 2 38 komentāri