Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Daugaviņam -1 zaudējumā pret "Canadiens"

Jānis Pārums

Daugaviņam -1 zaudējumā pret "Canadiens"
Kaspars Daugaviņš

Nacionālās Hokeja līgas (NHL) čempionātā zaudējumu aizvadītajā naktī piedzīvoja latviešu uzbrucēja Kaspara Daugaviņa pārstāvētais klubs Otavas "Senators", kas izbraukumā ar 1:2 piekāpās Monreālas "Canadiens".

Spēles sākums Otavas hokejistiem bija ļoti veiksmīgs – jau 24.sekundē otavieši nokļuva skaitliskajā vairākumā un pēc nedaudz vairāk kā minūtes to arī izmantoja – ar precīzu metienu izcēlās Jakobs Silfverbergs, izvirzot viesus vadībā – 1:0. Tiesa, prieki bija īsi – jau pēc 35 sekundēm laukuma saimnieki panāca izlīdzinājumu, bet trešdaļas vidū Ēriks Kouls izvirzīja "Canadiens" vadībā. Kā vēlāk izrādījās, šie bija uzvaras vārti, jo ne otrajā, ne trešajā trešdaļā vārti netika gūti.

Korijs Praiss "Canadiens" vārtos atvairīja visus 27 viesu metienus, tādejādi tiekot pie sava sestā panākuma pēc kārtas, kamēr komandai šī bija otrā uzvara pēc kārtas. Kolēģis viesu vārtos Kreigs Andersons atvairīja 21 no 23 metieniem.

Kaspars Daugaviņš "Senators" rindās laukumā pavadīja septiņas minūtes un 36 sekundes, kuru laikā izdarīja divus metienus pa pretinieku vārtiem, bet spēli noslēdza ar negatīvu lietderības koeficientu.

Šosezon Daugaviņš "Senators" rindās aizvadījis četras spēles, atzīmējoties ar vienu rezultatīvu piespēli un lietderības koeficientu -4. Zīmīgi, ka visas spēles ar Daugaviņa līdzdalību komanda ir zaudējusi.

NHL spēļu rezultāti

KomandasRez.
Capitals – Penguins3:6
Canadiens – Senators1:2
Sabres – Panthers3:4
Islanders – Devils0:3

  +2 [+] [-]

, 2013-02-04 08:34, pirms 12 gadiem
Pingvīni prātīgi izfukāja Capitals. Beigās vēl Ovi noraidījums, var manīt ļoti uzvilcies, kā neiet ne viņam ne komandai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2013-02-04 08:43, pirms 12 gadiem
Peter Bondra rakstīja: laižot Daugaviņu laukumā var neiekļūt play off un pēcāk Latvija ar Daugaviņu sastāvā izlidos no A grupas
Uz skolu nav jāiet?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2013-02-04 08:49, pirms 12 gadiem
Janaks rakstīja: Uz skolu nav jāiet?
Viņam mājas arests par lielu dir*anu!

     [+] [-]

, 2013-02-04 08:50, pirms 12 gadiem
7min? Wtf? Uzreiz pēc spēles no Ahl tika izsaukts Da Costa. Diez,ko tas nozīmē?žēl Kaspara... Bet nejau viņš vainīgs. Vienkārši apstāklju sakritība.

     [+] [-]

, 2013-02-04 08:52, pirms 12 gadiem
Tiesnesim liela kļūda neieskaitot vārtus 3. trešdaļā. Prātā uz reiz nāk - "it's typical - Montreal typical!"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-02-04 09:23, pirms 12 gadiem
Da Costa ies domājams uz Regina vietu. Daugava, manuprāt, ļoti labi atspēlēja visas savas epizodes. Nesaprotu, ko tas Maklīns tur muhļija, jo ar Daugavu 4 maiņa vislabāk izskatījās. -1 tāds nosacīts, iesākta vairākuma izspēle - pie vārtiem Karlsons nepaņēma savu spēlētāju. Jā un vārti neieskaitītie bijas vispār kaut kāds wtf. Pāris noraidījumi fiksētie arī bija augstākajā kārtā dīvaini. Negatīva lietderība bez Daugavas vēl 8 spēlētājiem.
Rauliits rakstīja: 7min? Wtf? Uzreiz pēc spēles no Ahl tika izsaukts Da Costa. Diez,ko tas nozīmē?žēl Kaspara... Bet nejau viņš vainīgs. Vienkārši apstāklju sakritība.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-04 09:45, pirms 12 gadiem
Vaneks laikam Austrijā labi saēdies mammas gatavotos gardumus. Spēlē tā kā Greckis sezonas sākumā!

  +2 [+] [-]

, 2013-02-04 09:48, pirms 12 gadiem
Tu spēli redzēji?
Cereal Guy rakstīja: Pārvērtētākais hokeists Latvijas hokeja vēsturē atkal noplosījās.

     [+] [-]

, 2013-02-04 09:50, pirms 12 gadiem
Jā, tika Rafs varēja dot vairāk viņam spēlēt. Marinēt (50 vieta līgā pēc nospēlētajām minūtēm uzbrucējiem) tādu kadru ir neprāts.
kino rakstīja: Vaneks laikam Austrijā labi saēdies mammas gatavotos gardumus. Spēlē tā kā Greckis sezonas sākumā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-02-04 09:59, pirms 12 gadiem
Komandas talismans nespēlē HOKEJU,bet izklaidē rezerves vārtu sargu !

     [+] [-]

, 2013-02-04 09:59, pirms 12 gadiem
agrism rakstīja: Jā, tika Rafs varēja dot vairāk viņam spēlēt. Marinēt (50 vieta līgā pēc nospēlētajām minūtēm uzbrucējiem) tādu kadru ir neprāts.
Domāju priekš uzbrucēja tas ir pilnīgi normāli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-02-04 10:21, pirms 12 gadiem
Tu vari lamāt treneri vai nē, bet realitāte ir tāda, ka Ovi diemžēl ir apstājies progresā - kļuvis paredzams un vienveidīgs. Viņa uzbrukuma arsenāls ir visai skops. Pretinieku treneri pat speciāli negatavojas uz Ovi vairāk spēlē 5 uz 5, tikai PP gadījumiem.
Tā kā vecīt, pirms meklē skabargu cita (trenera) acī, paskaties uz sava kumīra aci

kharlamovs 333 rakstīja: Ja Caps tā turpinās,tad kaut kas noteikti briedīs.
Vai trenera galva ripos,vai arī būs kāda spēlētāja maiņa.
Bet jāsaka tas treneris ir dīvains.
Cenšas izgudrot velosipēdu. Tad Ovie saliek ar čekeriem maiņā,tad liek RW pozīcijā spēlēt.
Lasīju viena apskatnieka kritiku veltītu Caps trenerim.
Visai skarbu kritiku. Gan par visu komandu,it sevišķi spēli aizsardzībā,gan par līderu neefektīvo izmantošanu.
Aizsardzību pielīdzināja Toronto bērnu hokeja komandas līmenim.
Ka bērni tie ātrāk,vairāk sajēdz utt.
Tad pieminēja,ka Outs laikam tāds ir viņa uzvārds,iespējams nepareizi uzrakstīju,ir spēlējis kopā Bobiju,vai Bretu Halu.
Uzdodot jautājumu,ja Halu savulaik saliktu kopā ar čekeriem,kā viņam ietu.
Pat konkrētus uzvārdus minēja,bet neatceros tos.

Ja runāt par konkrēti vakardienas spēli,tad divas dažāda līmeņa komandas.
Penguins visās pozīcijās ir labāki.

     [+] [-]

, 2013-02-04 10:24, pirms 12 gadiem
agrism rakstīja: Tu spēli redzēji?
Ko vinš varēja redzet ja mamma kreditu nebija nopirkusi TV jau sledz 21 arā ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-04 10:28, pirms 12 gadiem
agrism rakstīja: Da Costa ies domājams uz Regina vietu. Daugava, manuprāt, ļoti labi atspēlēja visas savas epizodes. Nesaprotu, ko tas Maklīns tur muhļija, jo ar Daugavu 4 maiņa vislabāk izskatījās. -1 tāds nosacīts, iesākta vairākuma izspēle - pie vārtiem Karlsons nepaņēma savu spēlētāju. Jā un vārti neieskaitītie bijas vispār kaut kāds wtf. Pāris noraidījumi fiksētie arī bija augstākajā kārtā dīvaini. Negatīva lietderība bez Daugavas vēl 8 spēlētājiem.
Njā cerams tas nebus kaspars ,domā regins ja?,psc tas maklins auns 36 sekundes iedod 3 periodā uz laukuma tikai ,ko viņš var pa to laiku izdariit pieradiit utt ,Izskatijas ka vinš uz 3 maiņām pargāja treša periodā....!!!!

     [+] [-]

, 2013-02-04 10:31, pirms 12 gadiem
butu es tavs tevs,sadotu tev pa tiem pirkstiem taa, ka tu savu muzu nekad vairs nevaretu uzskribelet kaut ko tik jeelu
Peter Bondra rakstīja: laižot Daugaviņu laukumā var neiekļūt play off un pēcāk Latvija ar Daugaviņu sastāvā izlidos no A grupas

     [+] [-]

, 2013-02-04 10:36, pirms 12 gadiem
50 vieta no uzbrucējiem
kino rakstīja: Domāju priekš uzbrucēja tas ir pilnīgi normāli.

     [+] [-]

, 2013-02-04 10:41, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Nezināju,ka Ovie ir visa komanda.
Ovie ir cits stāsts. Nu treneris neavarēs teikt savam šefam tavu lielo stāstu par Ovie,kā argumentu komandas neveiksmei.
Rodas sajūta,ka tā komanda eksistē priekš Ovie
Tur bez Ovie ir vāl virkne spēlētāju,kas nav savā līmenī.
Un par to noteikti Ovie nenāksies atbildēt,bet kam citam.
Nomierinies. Sliktam dejotājam arī .... traucēs.

     [+] [-]

, 2013-02-04 10:41, pirms 12 gadiem
agrism rakstīja: 50 vieta no uzbrucējiem
Bet kāpēc kaut ko mainīt, ja tas strādā? Nodzītu viņu vairāk un efektivitāte iespējams kristos.

     [+] [-]

, 2013-02-04 10:44, pirms 12 gadiem
Nebija uz 3 maiņām - ZB spēlēja un OBR arī. Viņiem pamīšus tika likti klāt Mihaleks, Alfredsons un Turris. Piekrītu, ka nebija nekāda pamata Daugavu sēdināt malā. Manuprāt tieši 1. un 2. periodā viņiem izdevās visvairāk asuma sataisīt pie Habu vārtiem.
žirga88 rakstīja: Njā cerams tas nebus kaspars ,domā regins ja?,psc tas maklins auns 36 sekundes iedod 3 periodā uz laukuma tikai ,ko viņš var pa to laiku izdariit pieradiit utt ,Izskatijas ka vinš uz 3 maiņām pargāja treša periodā....!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-04 10:52, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Tur nu tev nevar nepiekrist. Tad jau redzēsim kurš ir tas dejotājs ar lieliem p.... Tikai par ko tu runā ?
Skatos uz Malkinu beidzamā laikā pārmeties esi
Nu kā tur Krozbijs ? Jau uguņo,vai vēl tik uzņem apgriezienus un nebūdams optimālās kondicijās tāpat ir king of the world ?
Viņš vispār kādreiz ir bijis tajās kondicijās ? Vai ar to pus spēku pilnīgi pietiek ?
Kā izskatās tā mērierīce ar kuru tu tos skilus,kondīcijas mēri >?
Gadījumā nesaucas Kino kvēlā fantāzija ?
Es, protams, domāju Ovi par dejotājiem

9 mačos 4+9 Krosbijam. Kā jau es teicu, viņš var būt tikko pēc traumas, spēlēt par ar traumu vai būt absolūti bez spēļu prakses, taču, kad viņš iet laukumā, punkti birst.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-04 11:00, pirms 12 gadiem
Da Costa ir centrs, Regins arī centrs, pēdējā spēlē -2, 9 spēles - 0 punkti. Jā, secinu, ka Da Costu liks Regina vietā.
žirga88 rakstīja: Njā cerams tas nebus kaspars ,domā regins ja?,psc tas maklins auns 36 sekundes iedod 3 periodā uz laukuma tikai ,ko viņš var pa to laiku izdariit pieradiit utt ,Izskatijas ka vinš uz 3 maiņām pargāja treša periodā....!!!!

     [+] [-]

, 2013-02-04 11:05, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Jā,kas ir,tas ir. Klau cik reizes savā karjerā viņš ir bijis līgas rezultatīvākais reg sezonas izskaņā ?
Vienu,divas ?
Kā domā viņš Malkinam par SC pateicās ?
Ķipa paldies,ka sagādāji. Bet ja es būtu vesals,tad ....... Žeņa tev nāktos sēdēt ēnā.
Smieklīgi,bet viņš bez mites sēž Ovie un Malkina ēnā.
Tev tas sāp ? Bet neraizējies,tev ir tas neticamais stāsts,iedoma.
Ķipa elks pat uz vienas slidas slido labāk par visiem.
Zinot ka tev Holivuda ir sirdslieta,tad nav jābrīnas ka tavs varonis ir miksējums starp visiem tiek komiksu varoņiem.
Vot par to SC spraust batonus nevajag. Starpība starp viņiem bija minimāla un Malkins dabūja MVP, jo bija labāks tieši finālā, bet daudzi aizmisrst, ka ja ne Krosbija darbības citās sērijās, tad finālā Pitsburga vispār netiktu. Malkins, protams, bija pelnījis MVP, bet bez Krosbija viņš to nedabūtu. Tāpat kā Krosbijs bez Malkina (ja nu viņam iedotu titulu).

     [+] [-]

, 2013-02-04 11:08, pirms 12 gadiem
kino rakstīja: Vot par to SC spraust batonus nevajag. Starpība starp viņiem bija minimāla un Malkins dabūja MVP, jo bija labāks tieši finālā, bet daudzi aizmisrst, ka ja ne Krosbija darbības citās sērijās, tad finālā Pitsburga vispār netiktu. Malkins, protams, bija pelnījis MVP, bet bez Krosbija viņš to nedabūtu. Tāpat kā Krosbijs bez Malkina (ja nu viņam iedotu titulu).
Kino ir taisnība, Harļik.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-04 11:15, pirms 12 gadiem
kino rakstīja: Vot par to SC spraust batonus nevajag. Starpība starp viņiem bija minimāla un Malkins dabūja MVP, jo bija labāks tieši finālā, bet daudzi aizmisrst, ka ja ne Krosbija darbības citās sērijās, tad finālā Pitsburga vispār netiktu. Malkins, protams, bija pelnījis MVP, bet bez Krosbija viņš to nedabūtu. Tāpat kā Krosbijs bez Malkina (ja nu viņam iedotu titulu).
Pilnīgi peikrītu. Viņi abi bija vienlīdz pelnījuši MVP, ja godīgi. Tā starpība bija minimāla. Sērijā pret Vašingtonu Krosbijs jau nu noteikti bija labāks nekā Malkins.

     [+] [-]

, 2013-02-04 11:18, pirms 12 gadiem
Bet vispār super spēle! Pingvīni uzvarēja bez variantiem. Prieks par Kunica hettriku, kas to būtu domājis, ka viņš būs pirmais komandā, kas gūs hettriku. Krosbijam 0+3, Malkinam 0+2 un labāk vairs nevar būt.

Jā, un vispār, baigais pārsteigums man bija, kad ieradzīju Vaneku scoreru topa augšgalā, kas to būtu domājis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-04 11:23, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Viņš katru sezonu tur ir,tikai ap sezonas vidu intriga parasti beidzās.
Virs 2 pts spēlē. Tas jau kā Grecka laikā
Bet iesācis jau nu gan vareni.
Es vairāk atzīmētu Stemkosu,kaut ļoti to negribas.
Ka tik šis sprukstiņš neapgriež šosezon NHL kājām gaisā. Pie kam labi iet ne tikai viņam,bet visai komandai.
Kas tur ko atzīmēt. Elites uzbeucējs un ne pirmo sezonu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-04 11:27, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Viņš katru sezonu tur ir,tikai ap sezonas vidu intriga parasti beidzās.
Virs 2 pts spēlē. Tas jau kā Grecka laikā
Bet iesācis jau nu gan vareni.
Es vairāk atzīmētu Stemkosu,kaut ļoti to negribas.
Ka tik šis sprukstiņš neapgriež šosezon NHL kājām gaisā. Pie kam labi iet ne tikai viņam,bet visai komandai.
Vispār jau šī īsā sezona var sagādāt vairākus pārsteigumus tieši individuālo spēlētāju sasniegumu ziņā. Tu arī minēji, ka intriga sezonas vidū parasti beidzas, bet tas ir pilnajā sezonā, kad pēc pussezonas ir izspēlētas tik daudz spēles, cik tagad būs visā sezonā. Līdz ar to, tiem, kam spēka un veiksmes nepietiks pilnai sezonai, varbūt pietiks šai īsajai Nebrīnīšos, ja kāds no viņiem tur arī paliks.
Nu, par Stemkosu man nav tāds brīnums, viņš tur jau ir bijis vairākas reizes arī iepriekšējās sezonās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-04 11:28, pirms 12 gadiem
Cereal Guy rakstīja: Nu Capitals galīgi neiet. Var jau kaut ko pārmest Ovečkinam, bet viens cilvēks nevar uzvarēt spēles. Vokūns vispār atstāj tukšus vārtus un ierij ripu kaut kādā Gudļevska jauniešu līgas stilā.
pēc Tava komentāra varētu padomāt, ka Tu joprojām domā, ka Vokūns spēlē Vašingtonā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-04 11:30, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Nē nu tur divu domu nav. Elite > Prima > padibeņi.
Visi Can ir Elitē. Pie kam ne pirmo sezonu
Tas Ovie nīkulis,kas visas karjeras laikā neko nav rādījis.
Es tik rēcu par tavu piesaukto pagātni, tas arī viss.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-02-04 11:37, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Es tik rēcu par tavu spilgto fantāziju. Un spēju,skilu,formas testēšanas iemaņām. Spēju zināt kā būtu,ja būtu.
Tev derētu pieteikties ekstrasensu cīņās. Izstāstīt teoriju par Krozbiju,ķipa,ja būtu vesels,tur filmu varētu uzņemt.

Tavu spēju mainīt vētrības,prioritāti utt.
Tas ir neticami.
Kad Ovie krāja pts ik spēli kā kāds robots,tas nebija nekas.
Jo,viņš ir individuālists,kas domā tikai un vienīgi par sevi.
Kura komanda nekad neko nesasniegs.
Tev pirkstu mutē neliec,nokodīsi.
Komanda jau nesasniedza arī. Ja sasniegums ir SC, tad tam ne tuvu nav bijuši

Viņš krāja punktus kā robots, bet es nemitīgi atgādināju, ka viņš spēlē primitīvi, bet tajā pašā laikā neierasti pretiniekiem, BET pienāks brīdis, kad tie izpratīs un spēs Ovi apturēt.

     [+] [-]

, 2013-02-04 11:43, pirms 12 gadiem
Cereal Guy rakstīja: Ārprāts, es tiešām visu laiku ieņemu galvā, ka viņš tur spēlē. Šausmas.

  -1 [+] [-]

, 2013-02-04 11:51, pirms 12 gadiem
kino rakstīja: Komanda jau nesasniedza arī. Ja sasniegums ir SC, tad tam ne tuvu nav bijuši

Viņš krāja punktus kā robots, bet es nemitīgi atgādināju, ka viņš spēlē primitīvi, bet tajā pašā laikā neierasti pretiniekiem, BET pienāks brīdis, kad tie izpratīs un spēs Ovi apturēt.
Jā, Ovečkins galīgi pazudis. Jau iepriekš likās, ka spēlētāji ir viņu atšifrējuši, un laikam tā tiešām ir. Viņam kaut kas jādara, lai kļūtu kreatīvāks, citādi viņš pazudīs vēl vairāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-04 11:55, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Un nu tas brīdis ir pienācis ?
Viņš pirmajās 2 sezonās zaudēja visu to,ko viņam bija devusi Rus hokeja skola.
Kā Lauznis 41 viņu sauc,metējs no točkas.
Visi viņa skaistākie vārti,izraušanās viens uz viens ar vārtsargu bija pirmajās divās sezonās.
Vēlāk viņa spēle mainījās un to redzēja visi.
No tās točkas viņš arī tagad var krāmēt pa kasti,nav zudusi arī Rus skola.
Cita lieta ka viņš vairs to nepielieto.
Kas tam par vainu,hvz. Slinkums,nevēlēšanās,nevarēšana.

Taču šajā sezonā visa Caps komanda ir nožēlojama un tas ir fakts.
Ko tad Bekstrēms tādu rāda ?
Pagājušajā sezonā visi Sjominu norēja.
Sjomins kapā pa 20 - 25 min tagad. Savus punktus krāj.
Laikam jau kaut kas tai Caps komandā nav īsti kā vajag.
Es personīgi nepazīstu Ovie,viņa raksturu. Bet tu to noteikti zini.

Bet esmu dzirdējis savulaik,ka 2006 gadā spēlē pret Čehiem visu nakti vizinājušies pa bāriem,m.uku mājām,Ovie ar Malkinu.Malkins tad vēl nespēlēja NHL.
Uz jautājumu jums taču rīt ir spēle,atbilde Znaroka parodijas stilā.
B.e,sakapāsim. Rezultātā Irgls toreiz noraka viņus 1/4. Kapātāji gariem ģīmjiem. Čehi gāja tālāk.

Cik noprotu tas pats bija Vankuverā. Ruskij Dom,tusovka.
Tagad it kā pie sievas ticis,būtu jāpaliek nopietnākam.
Redzēs.
Tu atkārtojies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-04 12:09, pirms 12 gadiem
Kas strādā? Seibriem 11. vieta konferencē, 3 uzvaras 6 zaudējumi.
kino rakstīja: Bet kāpēc kaut ko mainīt, ja tas strādā? Nodzītu viņu vairāk un efektivitāte iespējams kristos.

     [+] [-]

, 2013-02-04 12:12, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Jā un ja paskatās viņa spēli KHL,it kā rezultatīva,bet lielāko tiesu visi metieni no distances.
Viņš vairs necenšas izrauties uz vārtiem. Pat KHL uz lielā ledus,kur ir vieta.Iespējams liekais svars. HVZ.
Neesmu redzējusi viņa spēli KHL, bet to pašu esmu ievērojusi arī NHL jau iepriekšējās sezonās. Izskatās, ka viņam vairs nav interesanti, nav vairs tā dzirkstelīte acīs, nez, varbūt dzīvē citas prioritātes vai arī viņam hokeja spēle vairs nesagādā tādu baudu. Tik tiešām hvz.

     [+] [-]

, 2013-02-04 12:27, pirms 12 gadiem
agrism rakstīja: Kas strādā? Seibriem 11. vieta konferencē, 3 uzvaras 6 zaudējumi.
Un Vanekam spēlējot vairāk viss mainīsies? Es runāju par to, ka viss strādā attiecībā uz viņu.

     [+] [-]

, 2013-02-04 13:02, pirms 12 gadiem
Haha, kā man patīk palasīt SC ''ekspertus'' Ovijs redz primitīvi spēlē, baigais lūzerss esot

Nez ko tad varētu teikt par visu mūsu izlasi

     [+] [-]

, 2013-02-04 13:51, pirms 12 gadiem
Super. Cerams ka Daugavins speles ari pret Leafs. Tad manai komandai ir loti labas izredzes vinet.

     [+] [-]

, 2013-02-04 15:55, pirms 12 gadiem
Stemkosam 8 spēļu pointsstreiks, pie kam no 8 spēlēm sešās multipointi.
Vaneks iespēlējies ne pa knapu, rodas iespaids, ka viņš ir bez maz vai vienīgais, kas Bufalo met iekšā un atdod piespēles.

Neviens jau Avečkinu netaisās norakstīt, pasarg dies ! Bet daļa kritikas viņm jau nu gan jāuzņemās uz sevi.
Man savukārt interesanti liekās vairāku komandu vārtsargu dueļi, piem., - Flerī-Vokouns, Noivirts-Holtbijs, Bobrovskis-Meisons, Elliss-CW utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-04 16:13, pirms 12 gadiem
kino rakstīja: Kas tur ko atzīmēt. Elites uzbeucējs un ne pirmo sezonu.
Tiesa gan, lai par tādu kļūtu , viņam vajadzēja veselu sezonu, lai saprastu, ko Senluī no viņa grib.

     [+] [-]

, 2013-02-04 17:15, pirms 12 gadiem
Leflērs rakstīja: Tiesa gan, lai par tādu kļūtu , viņam vajadzēja veselu sezonu, lai saprastu, ko Senluī no viņa grib.
Jā, bet tagad jau viņš ir kļuvus pa lielam neatkarīgs no Senluī (to izcili parādīja pagājušajā sezonā) vai kā minumums tā jau ir maksimāli vienlīdzīga ieguldījuma sadarbība.

     [+] [-]

, 2013-02-04 17:16, pirms 12 gadiem
Ovijs tiešām tāds nekāds.. Atgādina Jagru kad pārcēlas uz Vašingtonu, šim bija līdzīgi!! Spēlējot vienveidīgi agri vai vēlu atkodīs.. Cerēsim Ove savāksies.

     [+] [-]

, 2013-02-04 18:59, pirms 12 gadiem
kino rakstīja: Jā, bet tagad jau viņš ir kļuvus pa lielam neatkarīgs no Senluī (to izcili parādīja pagājušajā sezonā) vai kā minumums tā jau ir maksimāli vienlīdzīga ieguldījuma sadarbība.
Tieši tā, viņš (SS ) aug ne tikai kā snaiperis no točkas, bet arī kā centra uzbrucējs. Ne pa velti kopā ar viņu spēlējot, atplaukuši tādi mazpazīstami uzbrucēji kā Persels, Paiets, pērnsezon arī Dounijs, joprojām par sevi atgādina Melouns utt.
Bet nenoliegsi, ka , piemēram, MSL ir vnk unikāls spēlētājs, pasties, kā viņš strādā kā saspēles vadītājs, dzeltenā kļuška zib vien viņa rokās, kad viņš dodas uzbrukumā un vairākumā pie zilās līnijas koriģē pasākumu...
Starp citu, Tampas pretiniekiem ir radušās problēmas arī ar otro mazākuma točku, - tur sardzē stāv neviens cits, ka 4. numurs, kuru te viens otrs šad un tad cenšas noliegt kā spēlētāju...

     [+] [-]

, 2013-02-04 19:51, pirms 12 gadiem
Leflērs rakstīja: Tieši tā, viņš (SS ) aug ne tikai kā snaiperis no točkas, bet arī kā centra uzbrucējs. Ne pa velti kopā ar viņu spēlējot, atplaukuši tādi mazpazīstami uzbrucēji kā Persels, Paiets, pērnsezon arī Dounijs, joprojām par sevi atgādina Melouns utt.
Bet nenoliegsi, ka , piemēram, MSL ir vnk unikāls spēlētājs, pasties, kā viņš strādā kā saspēles vadītājs, dzeltenā kļuška zib vien viņa rokās, kad viņš dodas uzbrukumā un vairākumā pie zilās līnijas koriģē pasākumu...
Starp citu, Tampas pretiniekiem ir radušās problēmas arī ar otro mazākuma točku, - tur sardzē stāv neviens cits, ka 4. numurs, kuru te viens otrs šad un tad cenšas noliegt kā spēlētāju...
Viennozīgi. Tampai diezan jaudīgs uzbrukums izveidojies.

     [+] [-]

, 2013-02-04 20:03, pirms 12 gadiem
kino rakstīja: Viennozīgi. Tampai diezan jaudīgs uzbrukums izveidojies.
Jā, ja vēl Yzam izdotos sakārtot tik nemazsvarīgu jautājumu kā vārtsargi un kko pastiprināt vēl aizsardzībā, tad es teiktu, ka Tampa varētu šosezon mēģināt sasniegt kaut ko arī izslēgšanā.

     [+] [-]

, 2013-02-04 20:11, pirms 12 gadiem
Leflērs rakstīja: Jā, ja vēl Yzam izdotos sakārtot tik nemazsvarīgu jautājumu kā vārtsargi un kko pastiprināt vēl aizsardzībā, tad es teiktu, ka Tampa varētu šosezon mēģināt sasniegt kaut ko arī izslēgšanā.
Aha, Stenlijs pirms pagājušā lokauta un pēc šī lokauta

     [+] [-]

, 2013-02-04 20:11, pirms 12 gadiem
kino rakstīja: Komanda jau nesasniedza arī. Ja sasniegums ir SC, tad tam ne tuvu nav bijuši

Viņš krāja punktus kā robots, bet es nemitīgi atgādināju, ka viņš spēlē primitīvi, bet tajā pašā laikā neierasti pretiniekiem, BET pienāks brīdis, kad tie izpratīs un spēs Ovi apturēt.
Klau, bet ko par viņu teici pirmajās divās sezonās? Es tiešām neatceros.
Kā primitīvisms var būt pretiniekiem sarežģīts? Baigi daudz laika vajadzēja, lai "atkostu"...
Jā, iespējams, ka pretinieki tagad labāk zina, kā pret viņu spēlēt, bet laukumā ir redzams - šobrīd nav tā rāviena, ja ir, tad tikai epizodiski.
Ja viņš rādītu iepriekšējo sniegumu, tad pēkšņi izrādītos, ka nemaz tā nav izdevies atkost, aizsargi varētu stāstīt, cik grūti viņu apturēt, bet Tu - neņem ļaunā - šeit stāstīt par "primitīvismu", ja tā labpatiktos.

     [+] [-]

, 2013-02-04 20:17, pirms 12 gadiem
Leflērs rakstīja: Neviens jau Avečkinu netaisās norakstīt, pasarg dies ! Bet daļa kritikas viņm jau nu gan jāuzņemās uz sevi.
Kā ta' ne, Kino jau noraksta.
Precīzi neatceros, varbūt tas biji Tu, kurš rakstīja, ka, šādā stilā spēlējot, viņš cik tur tās sezonas var nepavilkt.
Lai gan nedomāju, ka savācoties fiziski un arī psiholoģiski, nevarētu atkal tā paspēlēt.

     [+] [-]

, 2013-02-04 20:17, pirms 12 gadiem
M9 rakstīja: Klau, bet ko par viņu teici pirmajās divās sezonās? Es tiešām neatceros.
Kā primitīvisms var būt pretiniekiem sarežģīts? Baigi daudz laika vajadzēja, lai "atkostu"...
Jā, iespējams, ka pretinieki tagad labāk zina, kā pret viņu spēlēt, bet laukumā ir redzams - šobrīd nav tā rāviena, ja ir, tad tikai epizodiski.
Ja viņš rādītu iepriekšējo sniegumu, tad pēkšņi izrādītos, ka nemaz tā nav izdevies atkost, aizsargi varētu stāstīt, cik grūti viņu apturēt, bet Tu - neņem ļaunā - šeit stāstīt par "primitīvismu", ja tā labpatiktos.
Katram savs viedoklis. Principā tas ko es teicu ir sekojošais-Ovi sniegums ir paŗāk spiests uz fizuhu un tā agri vai vēlu sāks pievilkt (nedomāju, ka tik ātri), jo tā spēlēt ilgstoši ir vienkārši GRŪTI. Kamēr tajā pašā laikā Krosbijs ir fiziski spēcīgs, bet arī kreatīvs hokejists.

     [+] [-]

, 2013-02-04 20:24, pirms 12 gadiem
M9 rakstīja: Kā ta' ne, Kino jau noraksta.
Precīzi neatceros, varbūt tas biji Tu, kurš rakstīja, ka, šādā stilā spēlējot, viņš cik tur tās sezonas var nepavilkt.
Lai gan nedomāju, ka savācoties fiziski un arī psiholoģiski, nevarētu atkal tā paspēlēt.
Nē, es tas nebiju, laikam Mareks.
Es domāju, ka lielākā daļa vainas ir jāuzņemās McPhee, par absolūti nepareizo komandas komplektāciju. Tai skaitā treneri utt.
Nevajdzēja dzīt BB prom, tā bija kļūda.
Bet nu, kas man, neesmu par WSH interesējies kopš Gārtnera laikiem.Laba vidusmēra komanda, kas laiku pa laikam sagādā līgas līderiem galvassāpes.
Un jā,- Avečkins ne tuvu nav tik kreatīvs un daudzpusīgs spēlētājs kā Krosbijs. Tas nu ir fakts, pat paši krievi beidzot to atzīst.

     [+] [-]

, 2013-02-04 20:25, pirms 12 gadiem
kino rakstīja: Katram savs viedoklis. Principā tas ko es teicu ir sekojošais-Ovi sniegums ir paŗāk spiests uz fizuhu un tā agri vai vēlu sāks pievilkt (nedomāju, ka tik ātri), jo tā spēlēt ilgstoši ir vienkārši GRŪTI. Kamēr tajā pašā laikā Krosbijs ir fiziski spēcīgs, bet arī kreatīvs hokejists.
Lūk, tas jau ir citādāk, to arī Leflēram tikko teicu.
Man jau šķiet, ka nedaudz trūkst pacietības. Ar to fizisko, kā arī tehniku ir papildus jāstrādā, lai tā noturētu. Bet varu jau spriedelēt, klāt neesmu.
Tieši tāpēc man tas "atkošanas" variants šķiet diezgan fufelīgs.

     [+] [-]

, 2013-02-04 20:27, pirms 12 gadiem
M9 rakstīja: Lūk, tas jau ir citādāk, to arī Leflēram tikko teicu.
Man jau šķiet, ka nedaudz trūkst pacietības. Ar to fizisko, kā arī tehniku ir papildus jāstrādā, lai tā noturētu. Bet varu jau spriedelēt, klāt neesmu.
Tieši tāpēc man tas "atkošanas" variants šķiet diezgan fufelīgs.
Ok, nosaukšu nedaudz savādāk-pielāgošanās.

     [+] [-]

, 2013-02-04 20:30, pirms 12 gadiem
Es nevaru šitā ir sportacentrs.com klasika-kino vs kharlamovs "karstās diskusijas" par Ovi

Jau verot vaļā sadaļu pēc Caps spēlēm zinu,ko var sagaidīt
Bet vispār interesanti to diskusiju te regulāri palasīt...

     [+] [-]

, 2013-02-04 20:31, pirms 12 gadiem
Leflērs rakstīja: Nē, es tas nebiju, laikam Mareks.
Es domāju, ka lielākā daļa vainas ir jāuzņemās McPhee, par absolūti nepareizo komandas komplektāciju. Tai skaitā treneri utt.
Nevajdzēja dzīt BB prom, tā bija kļūda.
Bet nu, kas man, neesmu par WSH interesējies kopš Gārtnera laikiem.Laba vidusmēra komanda, kas laiku pa laikam sagādā līgas līderiem galvassāpes.
Un jā,- Avečkins ne tuvu nav tik kreatīvs un daudzpusīgs spēlētājs kā Krosbijs. Tas nu ir fakts, pat paši krievi beidzot to atzīst.
Pag, kurš ir Mareks? Man šobrīd ir tikai viens variants...
Pa lielam, pietiktu, ja radošs (jeb kā jūs sakat - kreatīvs) spēlētājs būtu viņam blakus un ja viņš tomēr būtu gatavs kādu biežāk viens pret vienu apspēlēt, tāpat arī ripu pieturēt.

     [+] [-]

, 2013-02-04 20:32, pirms 12 gadiem
lietotajsk rakstīja: Es nevaru šitā ir sportacentrs.com klasika-kino vs kharlamovs "karstās diskusijas" par Ovi

Jau verot vaļā sadaļu pēc Caps spēlēm zinu,ko var sagaidīt
Bet vispār interesanti to diskusiju te regulāri palasīt...
Tad tik lasi gan, man arī prieks par to, ka Tev prieks. Tāds Kharlamovs mums te ir vajadzīgs, savādāk pavisam garlaicīgi paliek.

Starp citu, - Kunicam tomēr ir pierakstīts pokers. Pirmais pokers šosezon. Man jau arī likās, ka tur ir vistīrākais rīdirekts no viņa kļuškas.

     [+] [-]

, 2013-02-04 20:35, pirms 12 gadiem
M9 rakstīja: Pag, kurš ir Mareks? Man šobrīd ir tikai viens variants...
Pa lielam, pietiktu, ja radošs (jeb kā jūs sakat - kreatīvs) spēlētājs būtu viņam blakus un ja viņš tomēr būtu gatavs kādu biežāk viens pret vienu apspēlēt, tāpat arī ripu pieturēt.
Ar to ripas pieturēšanu tā būs kā būs, šajā komponentā viņš ievērojami atpaliek no saviem tautiešim, tehniskais arsenāls Avečkinam nav pārāk bagāts. Bet par maiņas biedriem jā, - Bekstrēms, Ribeiro būtu visnotaļ OK.

     [+] [-]

, 2013-02-04 20:36, pirms 12 gadiem
kino rakstīja: Ok, nosaukšu nedaudz savādāk-pielāgošanās.
Būtu diezgan dīvaini, ja nespētu pielāgoties spēlētājam, kurš laukumā kustas mazāk nekā iepriekš vai, precīzāk, mazāk mērķtiecīgi (mans skatījums, un brīdinu - daudz spēļu neesmu redzējis).

     [+] [-]

, 2013-02-04 20:40, pirms 12 gadiem
Leflērs rakstīja: Jā, ja vēl Yzam izdotos sakārtot tik nemazsvarīgu jautājumu kā vārtsargi un kko pastiprināt vēl aizsardzībā, tad es teiktu, ka Tampa varētu šosezon mēģināt sasniegt kaut ko arī izslēgšanā.
Jap, piekrītu Tev-viennozīmīgi mani SC favorīti šosezon vismaz Austrumu konferencē.