Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Blogs: Nīderlandei savs Kopitars – Daniels Sprongs

Juris Miņins
Juris Miņins

Blogs: Nīderlandei savs Kopitars – Daniels Sprongs
Daniels Sprongs
Foto: AFP/Scanpix

Nacionālās hokeja līgas (NHL) drafts parasti uzmanību piesaista lielajās hokeja valstīs, kur cer uz savu favorītu izvēli spēlēšanai pasaules labākajā turnīrā, taču 2015. gadā Nīderlandes hokeja sabiedrībai arī būs iespēja sekot šim pasākumam un just līdzi savējam, jo viens no šī gada drafta labākajiem spēlētājiem ir Daniels Sprongs.

Nīderlandē, lai arī slidošana jau vēsturiski ir bijusi lielā cieņā, hokejs uz ledus nav diez ko attīstījies (toties lauka hokejā valsts ir starp līderiem), tāpēc valsts izlases atrašanās IIHF pirmās divīzijas B grupā nav nekas pārsteidzošs. Tāpat nav nekas pārsteidzošs, ka Nīderlandes hokejisti arī individuāli negāž nekādus kalnus (valsts hokeja vēsturē tikai viens Nīderlandē dzimis spēlētājs ir ticis līdz NHL – Eds Kī, kurš spēlēja 70./80. gados) un pārsvarā spēlē vietējā čempionātā, taču jau tuvākajā laikā par šīs valsts hokeju var nākties dzirdēt daudz vairāk, jo 2015. gada drafta pirmajā kārtā var tikt izvēlēts, kā Ziemeļamerikā viņu paspēja jau nodēvēt, Nīderlandes hokeja brīnumbērns – Daniels Sprongs.

Daniels ir dzimis Amsterdamā, kur arī līdz septiņu gadu vecumam nodzīvojis, taču tad viņa ģimene, kuras galva bija vietējās ledus hokeja komandas treneris un ģenerālmenedžeris, vasarā devās uz Monreālu, lai iesākumā ļautu puikam paspēlēt hokeju ar turienes vienaudžiem un lai saprastu cik labs ir viņu dēls un vai hokejs ir tā lieta, kurā viņš var sasniegt augstus panākumus. Rezultātā ģimene pēc tās vasaras pārcēlās uz dzīvošanu Kvebekas pilsētā un viss tālākais tika pakārtots Daniela hokeja prasmju attīstīšanai. Pagalmā tika izbūvēts mazs ledus laukums, kur viņš ar draugiem no treniņiem brīvajā laikā spēlēja hokeju, bet viņa tēvs, Henijs Sprongs, bija draugos ar Derilu Belfriju, kas ir zināms kā Džona Tavaresa un Patrika Keina treneris. Protams, ka arī topošā nīderlandiešu hokeja uzlecošā zvaigzne tika pie treniņiem ar NHL spīdekļiem.

Cik labs ir Sprongs? Nu, jāsāk ar to, ka NHL drafta eksperti viņu ir novērtējuši kā pirmās kārtas otrā desmita hokejistu (ISS: 19. vieta; FC: 12.vieta), bet ESPN žurnālisti viņu ir ierindojuši devītajā vietā un pēc viņu domām tieši QMJHL čempionātā spēlējošais uzbrucējs ir trešais labākais Eiropas hokejists šī gada draftā. Viņa stiprā puse, kā tiek norādīts, ir uzbrukums, jo, kā norāda Belfrijs, "Viņš pat var spēlēt vienā maiņā ar karsējmeitenēm, vienalga viņš gūs punktus." Precizējot trenera teikto, viņš ne tikai gūst punktus, bet vairāk ir vārtu guvējs, jo 16 gadu vecumā, savā debijas sezonā Kvebekas augstākajā hokeja līgā, viņš 67 mačos guva 30 vārtus un atdeva 38 rezultatīvas piespēles (tika iekļauts pēcsezonas līgas simboliskajā debitantu izlasē). Klāt vēl jāpieskaita pieci punkti četrās izslēgšanas turnīra spēlēs, kurās katrā Šarlotaunas "Islanders" hokejists guva vārtus. Savukārt šīs sezonas 18 mačos viņa kontā ir deviņi vārti un deviņas piespēles.

Savukārt 14 gadu vecumā 1997. gadā dzimušais kļuva par ASV čempionu U-14 grupā, gūstot 15 punktus (4+11) sešās spēlēs, kā arī par AYHL čempionāta uzvarētāju, kur 11 mačos izcēlās ar 9+23 punktiem. Tomēr, arī tas nebija pats iespaidīgākais Spronga sniegums, jo 12./13. gada sezonā, spēlējot Kvebekas bērnu hokeja čempionātā (spēlēt QMJHL viņš vēl nevarēja vecuma dēļ), 30 mačos nīderlandietis guva 48 vārtus un atdeva 46 rezultatīvas piespēles.

Rakstot par Danielu Sprongu neviļus atmiņā atausts citas hokeja "mazās valsts", Slovēnijas, stāsts, kurai, lai arī nebija slikta izlase, taču ar Anžes Kopitara ienākšanu tajā, slovēņi ir ieguvuši līderi un papildus pārliecību par saviem spēkiem. Vēl interesantākas ir divas citas sakritības, jo kā Kopitaram, tā Sprongam tēvi ir vietējā hokeja treneri un abi divi sportisti pirms par viņiem tika runāts NHL drafta kontekstā, bija devušies uz ārzemēm, lai attīstītu savas prasmes un tiktu pamanīti NHL skautu vidē.

Vai Sprongs kļūs par "Nīderlandes Kopitaru", uz šo jautājumu pašlaik atbildēt nevar, taču viņš noteikti var kļūt par pirmo Nīderlandes hokejistu kopš 1973. gada, kurš ir draftēts NHL (1973. gadā draftēts tika Kanādā dzimušais nīderlandiešu izcelsmes hokejists Džons Vensinks, kurš arī pārstāvēja valsts izlasi 1989. gada Pasaules čempionātā). Tāpat viņš var papildināt to hokejistu pulku, kuri nāk no "mazajām hokeja valstīm", taču ir nonākuši NHL.

Daniela Spronga labākās spēles epizodes

Vai D.Sprongs NHL 2015. gada draftā tiks izvēlēts starp pirmajiem 15 hokejistiem?

  • 75

  • 32


Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-01 19:52, pirms 10 gadiem
LTG rakstīja: Jur, as ītū jau nu talantu dreižuok nasaleidzinuotu ar Kopitāru i slovēnejas izlasi, bet gon ar Lītuvas izlasi i Daiņi Zubrusu. Tūmas Slovējas izlasai irā daudzi lobu hokejystu nav tykai vins Kopitars ir bruoļi Rodmani, Muršaks, Jegļičš, tys ppats Kopitāra bruoļs u.c, bet Lītuvas irā vins tykai lobs Zubrus, bet jaunī meiģina augt pa Zvīderju cik zynu tod tyk diveji leiši spieļuoj SHL a puorejo izlasa niekieda i Zubrus byutu lobuokais saleidzinuojums, vāl par tū ka Zubrus draftā tyka drafteiks kei 15 numurs, kas aptuveni reāli atspūguļuoj arī Spronga drafta vītu, komer Kopitārs beja 11 drafta numers, i byusym reāli cik augši Sprongu nivīns nadrafties.

P.s.
Navāga aizmierst tū ka Sprongam irā dubulpylsūneiba i jys nau nivīnu spieli aizvadiejs par Nīderlandes izlasi, leidz ar tū vaļ nav zynuoms ja puišam vyss izdūsīs hokeja karjerā, kas zyna varbyut arī tyks pi spieleišonas Kanādas izlasī.
Viņš Kanādas izlasē nekad nespēlēs.
Vari būt drošs

  +1 [+] [-]

, 2014-11-01 20:00, pirms 10 gadiem
nu lotiatrs izskatas, atgadina mazliet Krosbiju savaa vecumaa.

  +2 [+] [-]

, 2014-11-01 20:05, pirms 10 gadiem
Vārds bija dzirdēts no drafta apskatniekiem, bet tas, ka Sprongs ir no Nīderlandes gan ir jaunums.

Ar Slovēniju gan paralēles beidzas līdz ar Kopitaru, jo hokeja un sporta saimniecības starp abām valstīm ir izteikti atšķirīgas. Slovēnijā valda tāda sociālisma garā ieturēta sporta kultūra ar sporta ministru, sporta zinātnisko institūtu un sporta skolām, kas ļauj attīstīt sportistus "no augšas" un ar ļoti augstu efektivitāti.

Turklāt slovēņiem hokejs arī bez Kopitara bija par galvastiesu augstākā līmenī, nekā šobrīd Nīderlandei.

     [+] [-]

, 2014-11-01 20:11, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Viņš Kanādas izlasē nekad nespēlēs.
Vari būt drošs
kas to lai zin kur viņš spēlēs...par to agri runāt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-11-01 20:14, pirms 10 gadiem
LTG rakstīja: Jur, as ītū jau nu talantu dreižuok nasaleidzinuotu ar Kopitāru i slovēnejas izlasi, bet gon ar Lītuvas izlasi i Daiņi Zubrusu. Tūmas Slovējas izlasai irā daudzi lobu hokejystu nav tykai vins Kopitars ir bruoļi Rodmani, Muršaks, Jegļičš, tys ppats Kopitāra bruoļs u.c, bet Lītuvas irā vins tykai lobs Zubrus, bet jaunī meiģina augt pa Zvīderju cik zynu tod tyk diveji leiši spieļuoj SHL a puorejo izlasa niekieda i Zubrus byutu lobuokais saleidzinuojums, vāl par tū ka Zubrus draftā tyka drafteiks kei 15 numurs, kas aptuveni reāli atspūguļuoj arī Spronga drafta vītu, komer Kopitārs beja 11 drafta numers, i byusym reāli cik augši Sprongu nivīns nadrafties.

P.s.
Navāga aizmierst tū ka Sprongam irā dubulpylsūneiba i jys nau nivīnu spieli aizvadiejs par Nīderlandes izlasi, leidz ar tū vaļ nav zynuoms ja puišam vyss izdūsīs hokeja karjerā, kas zyna varbyut arī tyks pi spieleišonas Kanādas izlasī.
Nevajag domāt, ka Nīderlandē hokeja nav nekāda. Salīdzinošo daudz jauno Nīderlandes hokejistu spēlē pa Ziemeļamerikas junioru līgām. Arī NCAA un minorlīgās ir "oranžie".

Neatceros vārdu, bet NCAA bija viens nīderlandietis, kurš ok spēlē (nav info vai vēl turpat ir), pirms tam pa NAHL ārdījās utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-11-01 20:22, pirms 10 gadiem
tagad mēs arī zināsim kādu Nīderlandes hokejistu, nevis tikai viņi mūsējos

     [+] [-]

, 2014-11-01 20:23, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nevajag domāt, ka Nīderlandē hokeja nav nekāda. Salīdzinošo daudz jauno Nīderlandes hokejistu spēlē pa Ziemeļamerikas junioru līgām. Arī NCAA un minorlīgās ir "oranžie".

Neatceros vārdu, bet NCAA bija viens nīderlandietis, kurš ok spēlē (nav info vai vēl turpat ir), pirms tam pa NAHL ārdījās utt.
Tas ir aptuveni Lietuvas līmenis. Vienīgi nīderlandiešiem ir labāka infrastruktūra un sakarīgs vietējais čempis, pēc kā viņi atgādina vairāk Poliju.

No Lietuvas-Polijas līmeņa ar vienu spēlētāju uz Eliti nevar cerēt tikt.

  +2 [+] [-]

, 2014-11-01 20:27, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Galvenā atšķirība tomēr ir tā,ka Kopitars tomēr ir Slovēnijas hokeja audzēknis,kamēr šis Sprongs ir tikai tik daudz holandietis,ka piedzimis tur un bērnudārzā gājisTad jau Tajs Domi arī bija albānijas hokeja audzēknis
Domi jau nav dzimis Albānijā...
bet tā daudzus var atrast dzimušus vēl eksotiskākās valstīs par Nīderlani - Venecuēla, Brazīlija, Bahamas u.c.

  +4 [+] [-]

, 2014-11-01 20:29, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Galvenā atšķirība tomēr ir tā,ka Kopitars tomēr ir Slovēnijas hokeja audzēknis,kamēr šis Sprongs ir tikai tik daudz holandietis,ka piedzimis tur un bērnudārzā gājisTad jau Tajs Domi arī bija albānijas hokeja audzēknis
Domi Albānijā nav dzimis, bet Kanādā.
Spongs, tomēr, vismaz slidot (gan jau, ka vēl kko, ko tur sīkajiem tādā vecumā māca, jo uz Monreālu šams brauca SPĒLĒT) iemācījās mājās... .

Un par tām skolām... tas ir nepateicīgs darbs tā sortēt spēlētājus. Piemēram, Girgensons - Latvijas vai ASV skolas audzēknis? Jo 14/15 gados (kas noteikti nav vecums, kurā var teikt, ka spēlētājs ir IZAUDZINĀTS) viņš devās uz ASV.

  +3 [+] [-]

, 2014-11-01 20:29, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Tas ir aptuveni Lietuvas līmenis. Vienīgi nīderlandiešiem ir labāka infrastruktūra un sakarīgs vietējais čempis, pēc kā viņi atgādina vairāk Poliju.

No Lietuvas-Polijas līmeņa ar vienu spēlētāju uz Eliti nevar cerēt tikt.
Polija ir spēlejusi elitē vēl pavisam nesen 2002.gadā...
Nīderlande ar bijusi A grupā pagājušā gadsimta 80.gados...tad starp citu elitē bija tikai 8 komandas nevis 16...B grupā viņa bija patstāvīgi.

  -1 [+] [-]

, 2014-11-01 20:32, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Tas ir aptuveni Lietuvas līmenis. Vienīgi nīderlandiešiem ir labāka infrastruktūra un sakarīgs vietējais čempis, pēc kā viņi atgādina vairāk Poliju.

No Lietuvas-Polijas līmeņa ar vienu spēlētāju uz Eliti nevar cerēt tikt.
Nu... tur viņi spēlē PČ visi kopā, Nīderlanda, Polija, Lietuva un vēl daži, taču stāsts ir par citu.
Nīderlande nav tādi lūzeri par kādiem Latvijā daudzi viņus uzskata (pieļauju, ka TRTD fani pat būtu šokā uzzinot, ka tur hokeju spēlē vispār)...

Tā - izlase ir tur kur ir. Ne augstu, ne zemu, kā arī tuvākajā nākotnē izlasi var papildināt daži ZAmerikas skolu izgājušie + Sprongs, kas noteikti būs pilnīgi cita līmeņa izlase.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-11-01 20:36, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Zinu,jau zinu..bet es vairāk par to,ka Kopitars tomēr ir Slovēnijas hokeja audzēknis,kamēr Spongs tomēr ir Kanādas hokeja audzēknis ar Holandes pilsoņa pasi.Ja nu kas,tad manuprāt tomēr ir atšķirība...
tas nu gan...nebrīnīšos, ja šim aizies karjera, tad pārstāvēs Kanādu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-11-01 20:43, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Piekrītu par skolām.Bet tomēr gan Girgensonam,gan Kopitaram hokeju spēlēt iemācīja dzimtenē,kamēr šim Spongam viss tika ielikts jau Kanādā.Es tomēr esmu nedaudz stagnāts un man liekas,ka Sponga gadījumā holandieši taisās greznoties ar svešām spalvām
Kā jau minēju - kad viņš devās uz Kanādu, tad viņš jau spēlēja hokeju un, acīmredzot, savā vecumā darīja to gana labi, lai vecākiem parādītos doma, ka jābrauc pāri okeānam. Turklāt, viņš uz vietas sevi arī uz Kanādas vienaudžu fona parādīja tik labi, ka ģimene saprata, ka ir jāpaliek (protams, šaubos, ka tikai sīkais bija iemesls, ka viņi uz turieni devās, bet nu tomēr).

Tb savam vecumam viņš bija gana labs hokejists. Jā, pēc tam, protams, ka viņam daudz ko mācīja tur uz vietas, taču, beigu beigās, kāda starpība - aizbraukt 7 vai 10 gados, tāpat tie ir bērni, kurus vēl mācīt un trenēt vajag ĻOOOTI daudz, tāpēc balstīties uz to kur katrs ir vairāk trenējies, ir nekorekti (varbūt, kāds 14 gados aizbraucot uz Kanādu iegūst vairāk nekā 7 gados aizbraukušais... ).

  +1 [+] [-]

, 2014-11-01 20:45, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: Polija ir spēlejusi elitē vēl pavisam nesen 2002.gadā...
Nīderlande ar bijusi A grupā pagājušā gadsimta 80.gados...tad starp citu elitē bija tikai 8 komandas nevis 16...B grupā viņa bija patstāvīgi.
Atceros, kā kapāju Nagano 98 uz kompja, tur Nīderlande arī Olimpiādē piedalījās.

Tam gan ar mūsdienām gandrīz nekāda sakara nav - paaudzes ir nomainījušās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-11-01 20:50, pirms 10 gadiem
LTG rakstīja: Cik saprotu Jyus runojot par NARDO NAGTZAAM, kai izskotuos, tod piec NCAA beigšanas lylu variantu jam nav voj zamuos Z-amerikas leigas voj juovaicoj dorbs kaut kur Eiropā.. Man škīt ka pat RIHARDS MARENIS, kurš itū sezonu spieļuos NCAA III irā talanteiguos par Jyusu mineitū holandīti.
Līta jau ir taida par kū as runoju, ka vīna līta irā keidi spieleituoji ir pīejami izlasai kam irā konkrātas valsts pasa, bet pavysam cyta irā kaidi iz atbrauc, voj teik pīrunuoti i topiec pazaskotīs keids sastuovs beja Niderlandai paguojuša Pč i topiec as soku, ka Zubrus ityma jaunam Nīderlandes talantam ir lobuoks pīmārs/ saleidzinuojums nakei Kopitārs.

p.s.
Drusku ni pa tēmai, tyk pat labi Horvātejas izlasa ja savuoktu sovu vysu stipruoku sastovu nu zīmeļamerikas varātu mīreiģi eliti spieļuot i byut vīna leiminī ar Boltkŗiveju i Latveju.
Zubrus ir PSRS hokeja sistēmas produkts (sācis Lietuvā, turpinājis Ukrainā), kurš uz Ziemeļameriku aizbrauca īsi pirms draftēšanas. Parādīja sevi uz vietas un tika NHL.

Te ir cits stāsts - tēvi hokeja treneri, ne tajās hokejistiskajās valstīs, izaudzina dēlus, aizsūta/aizbrauc uz ārzemēm jau diezgan agri un abi tiek līdz NHL drafta 1. kārtai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-11-01 20:52, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Atceros, kā kapāju Nagano 98 uz kompja, tur Nīderlande arī Olimpiādē piedalījās.

Tam gan ar mūsdienām gandrīz nekāda sakara nav - paaudzes ir nomainījušās.
mūsējie 90.gadu vidū B grupā ar holandiešiem ar kapajās, nemaz tik viegla pastaiga nebija mūsējiem katru reizi, vienreiz man liekas tik ar 1-2 ripu pārsvaru tik vinnēja...vienkārši negribu rakties arhīvos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-11-01 20:56, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Nezinu,vai spēšu pateikt to savu domu,bet pamēģināšu.Manuprāt tomēr,lai izaugtu pat labu hokejistu,arī videi apkārt ir jābūt atbilstošai.Nu teiksim-nevar NHL līmeņa hokejists izaugt kaut kur Amsterdamas kanālosNu kaut vai kā piemērs-LM 91 gadi kādreiz sita visu pasauli,bet pēc gadiem 14-15 pēkšņi sāka atpalikt no vadošjām hokeja valstīm.Kā Tu domā?Vai tāpēc,ka Cicurskis pēkšņi būtu sācis sliktāk trenēt?Nu kaut kā tā?Nezinu,vai izdevas izteikt savu domu saprotami.
Tās ir spekulācijas. Iespējams, ka var, iespējams, ka nē. Sprongam tēvs bija hokeja treneris un gan jau, ka arī paliekot ilgāk Nīderlandē viņš kļūtu par ganan ok hokejistu. Protams, ja pie tā plānveidīgi strādātu, kā to dara Kanādā esot.

Par LM-91 stāsts ir pilnīgi cits. Nevis viņi palika sliktāki, bet Latvijas žurnālisti un hokeja cilvēki salika nepareizo akcentu uz ziņām par uzvarām. Proti, nu aizbrauc viņi (kas faktiski bija Latvijas izlase 91. gadā dzimušajiem) uz Kanādu, a tur pretī vietējo "dzerauņu" komandas. Protams, ka ir gan meistarīgāki, gan mazāk meistarīgi pretinieki, bet nu reāli, tas ir tikai viens no turnīriem, kurā piedalās atsevišķas komandas (ne labākās, bet tās, kas grib vnk piedalīties turnīrā). Nu iedod tam turnīram Grecka vārdu. Vinnē LM91 to turnīru... Latvijā virsraksts - LM91 sasit visus kanādiešus!

Tādu turnīru Kanādā ir simtiem, komandu, kas piedalās - tūkstošiem. Uz tā fona LM91 izskatījās labi, taču viņi bija aptuveni tāda pati komanda kā visas. Un tāpat kā no visām tām, arī no šīs pa kādam PRO hokejam derīgam kadram izaug.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-11-01 21:15, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Es patiesībā domāju nevis Grecka kausu,bet gan Turnīrus Krievijā..Tur pat sava vecuma ciska tika sista.LM 91 tolaik,kad vinnēja visus tos kausus,nemaz nebija tik pārbāzts ar puikām no citiem LV reģioniem.Man liekas,ka hokeja internāts Liepājā sākās pēc tam.
Par Sprongu-nu tomēr nedomāju,ka viņš Holandē spēlējot tiktu līdz NHL draftam.Nezinu,kā Tu visu uztver un redzi,bet manuprāt tomēr hokejā visu nosaka ne tikai slidotprasme,bet vēl vairāk spēles izpratne un domāšanas ātrums.un lai ko Tu neteiktu,bet domāšanas ātrumu komandu sporta veidos nevar izkopt individuāli.Nu,lai vieglāk salīdzināt-LV čempis futbolā.Spēlētājs saņem bumbu ar vienu pieskārienu,apstrādā ar otru,tad skatās,kas notiek apkārt un tad veic tālākas darbības ar bumbu.Tai pat laikā ,teiksim Ronaldu visu to izdara ar vienu pieskārienu bumbai...kaut kā tā.
Nu bet kas ir sava vecums CSKA? Arī viņi nav nekādi monstri, kas visos vecumos visus sit. Viņiem, tāpat kā visām komandām, ir i labie, i sliktie gadi, turklāt, CSKA nav vienīgā hokeja skola pat Maskavas mērogā, kā arī Maskava nav izteikts hokeja centrs Krievijā (ne PRO līmenī, ne bērnu hokejā).

Par domāšanas ātrumu - ielikt sīko pie 2-3 gadus vecākiem spēlētājiem, i viņa domāšanas ātrums tāpat attīstīsies. Cita lieta, ka tam visam ir robeža un ap gadiem 12-14 var būt tā, ka jau ir par īsu un tad jābrauc prom, bet tā tas ir daudz kur, tai skaitā Latvijā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-11-01 21:41, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: mūsējie 90.gadu vidū B grupā ar holandiešiem ar kapajās, nemaz tik viegla pastaiga nebija mūsējiem katru reizi, vienreiz man liekas tik ar 1-2 ripu pārsvaru tik vinnēja...vienkārši negribu rakties arhīvos.
1994 gadā laikam 4:2 uzvarēja un laikam no ZA atbraukušie Žoltoks un Panteļejevs bija labākie tajā spēlē ,bet 80 gados Nīderlande vienreiz pat izsitās līdz A līgai,lai gan jāsaka ,ka vairums tā laika izlases spēlētāju viņiem bija no ZA.

  +2 [+] [-]

, 2014-11-01 23:32, pirms 10 gadiem
Mums pašiem ir piemērs, kad latviešu puika 10 gadu vecumā aizbrauc uz citu valsti apgūt hokeja zinības un jau piecus gadus vēlāk šis pieņem citas valsts hokeja pilsonību.
Negribu neko prognozēt, bet piekrītu, iespēja, ka Sprongs izlems pārstāvēt Kanādu nevis Nīderlandi ir gana liela. Kaut vai ņemot vērā faktu, ka Nīderlande tomēr nespēlē elitē un no NHL (ja viņš tur iekļūs) uz Nīderlandes izlasi iespēja aizbraukt principā var nebūt nekad.
Arī spēlēdams QMJHL Sprongs īsti netiek ne uz u- izlasēm, ne nacionālās izlases PČ.

  +1 [+] [-]

, 2014-11-02 10:50, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nu... tur viņi spēlē PČ visi kopā, Nīderlanda, Polija, Lietuva un vēl daži, taču stāsts ir par citu.
Nīderlande nav tādi lūzeri par kādiem Latvijā daudzi viņus uzskata (pieļauju, ka TRTD fani pat būtu šokā uzzinot, ka tur hokeju spēlē vispār)...

Tā - izlase ir tur kur ir. Ne augstu, ne zemu, kā arī tuvākajā nākotnē izlasi var papildināt daži ZAmerikas skolu izgājušie + Sprongs, kas noteikti būs pilnīgi cita līmeņa izlase.
Viens labs (var pat teikt elites līmeņa) spēlētājs nekādu dižo lomu hoķī nevar nospēlēt, ja pārējā izlase ir stipri nekāda, jo hoķis pirmām kārtām ir un būs komandas sporta veids tur uzvar komanda nevis viens spilgts superstārs!!! Pat, ja viņš būs Kopitara līmeņa stārs nākotnē tas vēl nenozīmē, ka viņi varēs tad ne tikai tikt un nostiprināties kaut tajā 1. divīzijas A līmenī par Eliti nemaz nerunājot! Vari jau, protams, domāt, ka tie ncaa chl u.c. holandiešu spēlmaņi paliks kaut kur hoķī kaut cik nopietnā (ne Nīderlandes čempja) līmenī pēc studijām vai junioriem, bet nedomāju, ka tas viņiem diži palīdzēs tikt kaut kur augstāk par to pašu 1. divīzijas A grupu. Daudz ir gadijumu, kad pēc tiem ZA junioriem džeki vispār pamet hoķi vai arī nekur diži tālāk netiek! Arī mums pašiem tādu piemēru nav mazums! Un atgādinu vēlreiz - hoķis ir komandas sporta veids un vieni paši superstāri tur neko dižu izšķirt nevar (vismaz ne tādos turnīros kā PČ hokejā). Viņi varbūt kaut ko kaut kā vienā spēlē var izškirt, bet ne turnīrā kopumā! Un tie paši šlovēņi šobrīd salīdzinot ar tādiem holandiešiem ir kopumā krietni meistarīgāka izlase (tieši kā izlase) kopumā, bet tas arī joprojām viņiem nepalīdz pat noturēties uz gadu tajā Elitē!

p.s. tāpat arī piekrītu playthegame, ka nav jau izslēgts , ka čalis kādā jaukā dienā (pirms drafta teiksim) neizškiras par labu Kanādas hokeja pilsonībai, jo praktiski viņš ir Kanādas hokeja produkts!