Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:875, Did:0, useCase: 3

Tralmaks noslēdz līgumu ar AHL klubu, Jakam pārtrūkst uzvaru sērija

Kārlis Justovičs
Kārlis Justovičs

Tralmaks noslēdz līgumu ar AHL klubu, Jakam pārtrūkst uzvaru sērija
Eduards Tralmaks. Foto: University of Maine

Nesen savas gaitas NCAA noslēgušais latviešu uzbrucējs Eduards Tralmaks šonakt noslēdzis līgumu ar Amerikas hokeja līgas (AHL) klubu Providensas "Bruins", kuru pārstāvēs vismaz līdz 2021./22. gada sezonas beigām. 24 gadus vecais hokejists iepriekšējās četras sezonas pārstāvēja Meinas Universitātes komandu.

Paredzēts, ka Tralmaks Bostonas "Bruins" fārmklubam pievienosies jau šodien. Šosezon Meinas Universitātes sastāvā Tralmaks 12 spēlēs nopelnīja desmit (6+4) rezultativitātes punktus, 26 soda minūtes un lietderības koeficientu +2. Savukārt spilgtākā uzbrucēja karjerā bija pagājušā sezona, kurā Tralmaks 34 mačos tika pie 30 (14+16) punktiem un +/- rādītāja +10.

Providensas "Bruins" nākamo spēli aizvadīs 20. marta vakarā pulksten 19:00 pēc Latvijas laika, kad viesosies pie Hārtfordas "Wolf Pack". "Bruins" ar 21 punktu 13 spēlēs ieņem pirmo vietu Atlantijas okeāna divīzijā.

Šonakt deviņu uzvaru sērija pārtrūka aizsarga Jāņa Jaka (nopelnīja divas soda minūtes un izdarīja trīs metienus pa vārtiem) Beikersfīldas "Condors", kas ar 3:4 atzina aizsarga Kārļa Čukstes (nebija pieteikumā) pārstāvētās Sanhosē "Barracuda" pārākumu.

Klusā okeāna divīzijas kopvērtējumā "Condors" ar 15 mačos nopelnītiem 18 punktiem ir otrā, kamēr "Barracuda" ar 16 punktiem 14 spēlēs ir piektā.

Izmantotie resursi:
https://theahl.com/
https://twitter.com/jwagonersports

1 2 69 komentāri

  +2 [+] [-]

, 2021-03-18 09:11, pirms 3 gadiem
Ļoti laba ziņa! Solis augšup karjerā!

  +1 [+] [-]

, 2021-03-18 09:26, pirms 3 gadiem
it kā viņam tomēr noslēgts entry level gadu 2 līgums ar NHL klubu Bruins:
https://wgme.com/sports/content/tra...

jāgaida oficāli paziņojumi!

     [+] [-]

, 2021-03-18 09:38, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: it kā viņam tomēr noslēgts entry level gadu 2 līgums ar NHL klubu Bruins:
https://wgme.com/sports/content/tra...

jāgaida oficāli paziņojumi!
Tad tas būtu labi, citādi nu nedot letiņiem no NCAA entry levelus, ne Jaks, ne Egle, ne Čukste, ne arī tagad Tralmaks, kur problēma?

https://www.eliteprospects.com/play...

Ar ko šis spēlētājs labāks par Tralmaku vai Egli, ka šim entry levels?

  -1 [+] [-]

, 2021-03-18 09:43, pirms 3 gadiem
Heheheh kuri man te vakar minusus lika, ka sho nevajag uz PC nemt?

  +1 [+] [-]

, 2021-03-18 09:51, pirms 3 gadiem
Jānis_LV rakstīja: Heheheh kuri man te vakar minusus lika, ka sho nevajag uz PC nemt?
vakar nevajdzēja, šodien vajag

  +1 [+] [-]

, 2021-03-18 09:53, pirms 3 gadiem
vins jau ir bijis izlasee bet nav vel pietiekami labs, nav normalu vechu hokeju spelejis, ncaa jau nav limenis

     [+] [-]

, 2021-03-18 09:55, pirms 3 gadiem
Jānis_LV rakstīja: Heheheh kuri man te vakar minusus lika, ka sho nevajag uz PC nemt?
ar AHL spēlētājiem gan varbūt lielas problēmas uz PČ. sezona 16.maijā beidzas un kā notiks PO nav zināms.
katrā ziņā uz AHL večiem gan var daudz necerēt.

un nez vai kādu Bobs ņems bez treniņnometnes no AHL! nav tur tagad stabilu izlases veču.

     [+] [-]

, 2021-03-18 09:58, pirms 3 gadiem
es zinu labāk rakstīja: vins jau ir bijis izlasee bet nav vel pietiekami labs, nav normalu vechu hokeju spelejis, ncaa jau nav limenis
Toreiz es Arēnā viņu pavēroju, taja spēlē viņs tiešām vairāk izskatījās pēc apjukuša studenta un tad samērā ātri tika atskaitīts. Bet jātestē ir, par ņemšanu Bobs lai lemj.

     [+] [-]

, 2021-03-18 09:58, pirms 3 gadiem
---Nesen savas gaitas NCAA noslēgušais latviešu uzbrucējs Eduards Tralmaks šonakt noslēdzis līgumu ar Amerikas hokeja līgas (AHL) klubu Providensas "Bruins", kuru npārstāvēs vismaz līdz 2021./22. gada sezonas beigām.---
Ko nozīmē NPĀRSTĀVĒS? Tad pārstāvēs vai nepārstāvēs?

     [+] [-]

, 2021-03-18 09:59, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: Toreiz es Arēnā viņu pavēroju, taja spēlē viņs tiešām vairāk izskatījās pēc apjukuša studenta un tad samērā ātri tika atskaitīts. Bet jātestē ir, par ņemšanu Bobs lai lemj.
tas kas bija 3-4 gadi atpakaļ pēc 1/kursa? uz to balstīt viņa tagadējās pra smes ir muļķīgi.
man nav ne jausmas par viņa tagadējo atbilstību.

     [+] [-]

, 2021-03-18 10:01, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: tas kas bija 3-4 gadi atpakaļ pēc 1/kursa? uz to balstīt viņa tagadējās pra smes ir muļķīgi.
man nav ne jausmas par viņa tagadējo atbilstību.
es tak rakstu - ir jatestē

  -1 [+] [-]

, 2021-03-18 10:01, pirms 3 gadiem
xoweag rakstīja: ---Nesen savas gaitas NCAA noslēgušais latviešu uzbrucējs Eduards Tralmaks šonakt noslēdzis līgumu ar Amerikas hokeja līgas (AHL) klubu Providensas "Bruins", kuru npārstāvēs vismaz līdz 2021./22. gada sezonas beigām.---
Ko nozīmē NPĀRSTĀVĒS? Tad pārstāvēs vai nepārstāvēs?
beidz dzert

  -3 [+] [-]

, 2021-03-18 10:01, pirms 3 gadiem
kur tu vinu liksi cempi?

darzins - daugavins - Indrasis
Balcers - blugers - karsums
kenins - abols - roberts bukarts
rihards bukarts - svanenbergs - dzierkals

un vel tur ir dazi labi speletaji, kurus vienkarsi vins nevaretu izkonkuret

  -2 [+] [-]

, 2021-03-18 10:02, pirms 3 gadiem
mainas vienkrasi ilustrativiem nolukiem

  +1 [+] [-]

, 2021-03-18 10:03, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: es tak rakstu - ir jatestē
Kā lai viņu testē, ja viņš ir iekš AHL, kur sezona var beigties hren zin kad?

     [+] [-]

, 2021-03-18 10:06, pirms 3 gadiem
es zinu labāk rakstīja: kur tu vinu liksi cempi?

darzins - daugavins - Indrasis
Balcers - blugers - karsums
kenins - abols - roberts bukarts
rihards bukarts - svanenbergs - dzierkals

un vel tur ir dazi labi speletaji, kurus vienkarsi vins nevaretu izkonkuret
Nebūtu par agru Balceru ar Bļugeru likt klāt? Balcers vēl nav pilnībā ticis vaļā no AHL varbūtības žņaugiem, Bļugers var arī tikt Stenlija plovos Par to, ka nebūtu kur viņu likt čempī, piekrītu gan

     [+] [-]

, 2021-03-18 10:08, pirms 3 gadiem
xoweag rakstīja: Kā lai viņu testē, ja viņš ir iekš AHL, kur sezona var beigties hren zin kad?
nu kad tiks uz testiem, tad testēs, kā tas parasti notiek

  +2 [+] [-]

, 2021-03-18 10:16, pirms 3 gadiem
Par Tralmaku runājot, no vienas puses, it kā jau ir forši, ka ticis pie tādas iespējas, taču no otras puses, bļin, 24 gadi, manuprāt, bik tomēr par daudz lai tikai vēl iesāktu pieaugušo PRO karjeru AHL ar tālākām cerībām tikt NHL

     [+] [-]

, 2021-03-18 10:17, pirms 3 gadiem
xoweag rakstīja: Par Tralmaku runājot, no vienas puses, it kā jau ir forši, ka ticis pie tādas iespējas, taču no otras puses, bļin, 24 gadi, manuprāt, bik tomēr par daudz lai tikai vēl iesāktu pieaugušo PRO karjeru AHL ar tālākām cerībām tikt NHL
tupais čurbans

     [+] [-]

, 2021-03-18 10:23, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: tupais čurbans
Netupais nečurbans un zivju cirtējs Cik tu dod varbūtības procentus, ka Tralmaks kādreiz tiks uz ledus NHL sastāvā? Es ne vairāk par 10%

  +1 [+] [-]

, 2021-03-18 10:27, pirms 3 gadiem
xoweag rakstīja: Netupais nečurbans un zivju cirtējs Cik tu dod varbūtības procentus, ka Tralmaks kādreiz tiks uz ledus NHL sastāvā? Es ne vairāk par 10%
pričom te kaut kādi %?
kad viņam bija uzsākt PRO karjeru? NCAA beidzēji tā arī sāk PRO karjeras pēc 4 gadu studijām. izglītība iegūta , tagad var PRO karjeru sākt!

izņēmumi ir lieli talanti , kā Aikels, kas pamet studijas PRO karjeras dēļ vai lieli muļķi , kā piemēram Bindulis!

  +3 [+] [-]

, 2021-03-18 10:28, pirms 3 gadiem
xoweag rakstīja: Par Tralmaku runājot, no vienas puses, it kā jau ir forši, ka ticis pie tādas iespējas, taču no otras puses, bļin, 24 gadi, manuprāt, bik tomēr par daudz lai tikai vēl iesāktu pieaugušo PRO karjeru AHL ar tālākām cerībām tikt NHL
10% ir ok. Puikam ir izglītība un vēl visas iespējas uzspēlēt pro hokeju. šis krustojumā nesēdēs, guli mierīgs.

     [+] [-]

, 2021-03-18 10:35, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: pričom te kaut kādi %?
kad viņam bija uzsākt PRO karjeru? NCAA beidzēji tā arī sāk PRO karjeras pēc 4 gadu studijām. izglītība iegūta , tagad var PRO karjeru sākt!

izņēmumi ir lieli talanti , kā Aikels, kas pamet studijas PRO karjeras dēļ vai lieli muļķi , kā piemēram Bindulis!
Nu muļķis, ne muļķis, entry level līgums iededzināja acis tādam aizsargam Bindulim, kurš nekotējās ne NHL drafta rangos, ne vēl kaut kur. Viņš nolēma, ka citas iespējam var nebūt un izdarīja kā izdarīja.. traumas ar nepalīdzēja uzsākt kārtīgu PRO karjeru ZA

     [+] [-]

, 2021-03-18 10:41, pirms 3 gadiem
domāju gan jau Mitens arī parakstīs NHL/AHL līgumu drīzumā.

19.03 viņam konferences pusfināls .
ja tiek finālā , tad laikam arī NCAA plejofi būs.

     [+] [-]

, 2021-03-18 10:46, pirms 3 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Tad tas būtu labi, citādi nu nedot letiņiem no NCAA entry levelus, ne Jaks, ne Egle, ne Čukste, ne arī tagad Tralmaks, kur problēma?

https://www.eliteprospects.com/play...

Ar ko šis spēlētājs labāks par Tralmaku vai Egli, ka šim entry levels?
Viņam ir daudzbērnu ģimenes karte!

     [+] [-]

, 2021-03-18 10:47, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: domāju gan jau Mitens arī parakstīs NHL/AHL līgumu drīzumā.

19.03 viņam konferences pusfināls .
ja tiek finālā , tad laikam arī NCAA plejofi būs.
Ja nebūs NHL līguma, būšu pārsteigts

     [+] [-]

, 2021-03-18 10:48, pirms 3 gadiem
es zinu labāk rakstīja: vins jau ir bijis izlasee bet nav vel pietiekami labs, nav normalu vechu hokeju spelejis, ncaa jau nav limenis
Piekrītu, Grigals un Bļugers no NCAA bez spēļu prakses šosezon būs izlasei noderīgāki kā rakstā minētais džentlmenis.

     [+] [-]

, 2021-03-18 10:52, pirms 3 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Ja nebūs NHL līguma, būšu pārsteigts
kaut kā pats norādīji, ka mūsējiem pēc NCAA kaut kā nesanāk NHL entry.
tāpēc nevajag brīnīties.
Čukste arī izrādās nav vajadzīgs sharkiem. kāpēc slēdza līgumu ar barakudām nezinu. tagad pat fermā nespēlē. 3 spēles nedaudz paslidoja kā uzbrucējs.

nav nekāda info. varbūt ieteica mainīt ampluā? jo sharkiem pa pilno tādi aizsargi-uzbrucēji tagad veido uzbrucēju?

     [+] [-]

, 2021-03-18 10:53, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: Toreiz es Arēnā viņu pavēroju, taja spēlē viņs tiešām vairāk izskatījās pēc apjukuša studenta un tad samērā ātri tika atskaitīts. Bet jātestē ir, par ņemšanu Bobs lai lemj.
Lai gan bija arī infa, ka čalis ļoti labi fiziskajos testos sevi parādījies, spēks viņam ir.

  -1 [+] [-]

, 2021-03-18 10:54, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: kaut kā pats norādīji, ka mūsējiem pēc NCAA kaut kā nesanāk NHL entry.
tāpēc nevajag brīnīties.
Čukste arī izrādās nav vajadzīgs sharkiem. kāpēc slēdza līgumu ar barakudām nezinu. tagad pat fermā nespēlē. 3 spēles nedaudz paslidoja kā uzbrucējs.

nav nekāda info. varbūt ieteica mainīt ampluā? jo sharkiem pa pilno tādi aizsargi-uzbrucēji tagad veido uzbrucēju?
Jau 20+ gadus meklē jauno Ozoliņu, nevar atrast

  +1 [+] [-]

, 2021-03-18 10:57, pirms 3 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Meklē jauno Ozoliņu, nevar atrast
laikam nesaprati mani.
viņiem tagad pa pilno tādu Ozo stila aizsargu. tāpēc varbūt Čukstem ieteica par uzbrucēju pārkvalificēties, ja grib spēlēt sharkos.

     [+] [-]

, 2021-03-18 10:58, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: kaut kā pats norādīji, ka mūsējiem pēc NCAA kaut kā nesanāk NHL entry.
tāpēc nevajag brīnīties.
Čukste arī izrādās nav vajadzīgs sharkiem. kāpēc slēdza līgumu ar barakudām nezinu. tagad pat fermā nespēlē. 3 spēles nedaudz paslidoja kā uzbrucējs.

nav nekāda info. varbūt ieteica mainīt ampluā? jo sharkiem pa pilno tādi aizsargi-uzbrucēji tagad veido uzbrucēju?
Tas ir vispār sviests, Čukste, kurš, manuprāt, ir labākais prospekts, kuram būtu jau tuvākajā laikā jāklauvē pie NHL durvīm, ir ar AHL ligumu un nespēlē...

     [+] [-]

, 2021-03-18 11:03, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: pričom te kaut kādi %?
kad viņam bija uzsākt PRO karjeru? NCAA beidzēji tā arī sāk PRO karjeras pēc 4 gadu studijām. izglītība iegūta , tagad var PRO karjeru sākt!

izņēmumi ir lieli talanti , kā Aikels, kas pamet studijas PRO karjeras dēļ vai lieli muļķi , kā piemēram Bindulis!
Ir jābūt ļoti labam piedāvājumam (nopietnai interesei no kluba puses), lai NCAA pirmgadnieku izrautu no studijām un iesēdinātu profesionāļa kurpēs. Parasti labiem kadriem, kas nav bijuši izcili spīdekļi junioros (nav draftēti), ļauj nospēlēt NCAA šos četrus gadus, ļauj nobriest un tad 23 - 25. gadu vecumā iesaista pro hokejā.

     [+] [-]

, 2021-03-18 11:04, pirms 3 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Lai gan bija arī infa, ka čalis ļoti labi fiziskajos testos sevi parādījies, spēks viņam ir.
Fiziski viņs bija viens no labākajiem tai spēlē, to varēja redzēt, vairāk pietrūka izdomas, tāds bortā skrējējs. Bet! 1) Es viņu nenolieku, viņš tad atbauca no studentiem pie onkuļiem, nomainīja visu vidi, hokeju, kontinentu u.t.t. un gribēja sevi pierādīt, varbūt tāpēc pārcentās bik ar skriešanu. 2) Tad jau daudzi bija nevienādā kondīcijā, šis pēc sezonas, cits jau ar nometnē piedzītām kājām u.t.t., bet tāpat likās jaudīgs. 3) tai nometnē pēc vienas daļas atskaitīšanas, nocirkulēja runa, ka kāds no ZA pienapuikām esot nometnē iespēries ar atieksmi, ka jau ir gatavais Lemjē un Grecka krustojums...Bobs šitos ātri izpederē no treniņa, halles un izlases

     [+] [-]

, 2021-03-18 11:10, pirms 3 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Tas ir vispār sviests, Čukste, kurš, manuprāt, ir labākais prospekts, kuram būtu jau tuvākajā laikā jāklauvē pie NHL durvīm, ir ar AHL ligumu un nespēlē...
Smieklīgi, ka mūsu labāko aizsargu pārkvalificē par uzbrucēju
1 2 69 komentāri