Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:875, Did:0, useCase: 3

Ralfam Bergmanim 1+1 USHL spēlē, Feņenko divi punkti pret Ansonu

Kārlis Justovičs
Kārlis Justovičs

Ralfam Bergmanim 1+1 USHL spēlē, Feņenko divi punkti pret Ansonu
Ralfs Bergmanis. Foto: Brianna Homan/Bryce Griffin/Sioux City Musketeers

ASV hokeja līgā (USHL) Sūsitijas "Musketeers" uzvaru bullīšos ar 4:3 pār Sūfolsas "Stampede" ar vārtu guvumu un rezultatīvu piespēli kaldināja aizsargs Ralfs Bergmanis.

• 19 gadus vecais Bergmanis šonakt arī nopelnīja lietderības koeficientu +2. Liepājas hokeja audzēknis šosezon aizvadītajās 28 spēlēs sakrājis desmit (3+7) rezultativitātes punktus.

• "Musketeers" uzbrucējs Pēteris Purmalis izdarīja vienu metienu pa vārtiem un iekrāja +/- koeficientu +1. "Stampede" pieteikumā šonakt nebija 18 gadus vecā aizsarga Gustava Ozoliņa.

• "Musketeers" ar 44 punktiem 36 spēlēs pakāpās uz trešo vietu Rietumu konferencē, savukārt "Stampede" ar 27 punktiem 37 mačos ir pēdējā.

Kvebekas junioru hokeja līgā (QMJHL) uzbrucējs Raivis Kristiāns Ansons nopelnīja lietderības koeficientu -3 un vienreiz meta pa vārtiem Sentdžonas "Ice Dogs" panākumā ar 7:5 pār hokejista bijušo komandu Beikomo "Drakkar".

• "Drakkar" rindās ar divām rezultatīvām piespēlēm atzīmējās aizsargs Niks Feņenko, kurš izdarīja piecus metienus pa vārtiem. 17 gadus vecais hokejists šosezon aizvadītajās 26 spēlēs nopelnījis 18 (1+17) punktus.

• Austrumu konferences kopvērtējumā "Drakkar" ar 27 punktiem 32 spēlēs ir devītā, savukārt "Ice Dogs" ar 39 punktiem 33 mačos ir ceturtā.

Amerikas hokeja līgā (AHL) piekto uzvaru pēdējās piecās spēlēs svinēja 25 gadus vecā uzbrucēja Haralda Egles (nopelnīja +/- koeficientu -1) pārstāvētā Manitobas "Moose", kas izbraukumā ar 3:2 pagarinājumā pieveica Teksasas "Stars", ar 53 punktiem 39 cīņās nostiprinoties Centrālās divīzijas vicelīderes pozīcijā.

Izmantotie resursi:
https://www.ushl.com/view/#/game-su...
https://theqmjhl.ca/gamecentre/2882...
https://theahl.com/stats/game-cente...

     [+] [-]

, 2022-02-09 10:05, pirms 3 gadiem
Labāk Fenenko būtu ņēmuši uz OS nevis blatņiku sējēju

  +1 [+] [-]

, 2022-02-09 10:20, pirms 3 gadiem
Kiesturs Voziols rakstīja: Labāk Fenenko būtu ņēmuši uz OS nevis blatņiku sējēju
Kaut ka esmu novērojis,ka īpaši Fenenko vienmēr lobē...

  +4 [+] [-]

, 2022-02-09 11:46, pirms 3 gadiem
Un par Ozoliņu arī varēja pieminēt, ka viņam trauma un sezona cauri. Citādi katrā rakstā būs jāmin, ka Ozoliņa vārds komandas pieteikumā nebija atrasts.

  -1 [+] [-]

, 2022-02-09 11:46, pirms 3 gadiem
POPO rakstīja: Kaut ka esmu novērojis,ka īpaši Fenenko vienmēr lobē...
Un kāpēc ne? Viņš aizies šogad vismaz 3. kārtā, ja ne augstāk.

     [+] [-]

, 2022-02-09 11:53, pirms 3 gadiem
zata rakstīja: Un kāpēc ne? Viņš aizies šogad vismaz 3. kārtā, ja ne augstāk.
Nesaki hop, pirms nav pārlēkta bedre...
Nu jau Tu krietni pārspīlē - pirms pāris nedēļām Feņenko tika vērtēts kā #189 starp ZAmerikas laukuma spēlētājiem 2022 Draft Prospect Rankings | NHL Draft... , kā Tu saproti, pie tāda razklada viņš vispār ārpus drafta paliek... Es gan ceru, ka tā nebūs, bet nu 3. kārta, tas jau būtu liels pārsteigums...

  +1 [+] [-]

, 2022-02-09 11:54, pirms 3 gadiem
zata rakstīja: Un kāpēc ne? Viņš aizies šogad vismaz 3. kārtā, ja ne augstāk.
beidz, kāda trešā kārta paskaties uz NHL drafta rankingiem - #189 vieta starp ZA spēlējošajiem, tas ir labākajā gadījumā septītā kārta, biežāk undrafted.

Pietam neredzēju neko iespaidīgu U20 PČ, lai runātu par trešo kārtu, kur nu vēl augstāk

  +1 [+] [-]

, 2022-02-09 12:07, pirms 3 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: beidz, kāda trešā kārta paskaties uz NHL drafta rankingiem - #189 vieta starp ZA spēlējošajiem, tas ir labākajā gadījumā septītā kārta, biežāk undrafted.

Pietam neredzēju neko iespaidīgu U20 PČ, lai runātu par trešo kārtu, kur nu vēl augstāk
džekam vēl būs iespēja reabilitēties u18 PČ pavasarī

     [+] [-]

, 2022-02-09 12:13, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: džekam vēl būs iespēja reabilitēties u18 PČ pavasarī
būt jau būs, bet vai sanāks, tā U18 izlase neizskatās diezko cerīgi, neizskatās, ka labs gads ir, Vilmanis ar Ločmeli visinteresantākie

     [+] [-]

, 2022-02-09 12:16, pirms 3 gadiem
Dzierkals vispār nefigurēja nevienā no sarakstiem, pat pēdējā “final ranking” un bija 3. kārtā. Ansonam neviens apskatinieks neparedzēja ne tuvu vietu 5. kārtā un tā var minēt piemērus, turpretī Bukartam Ro., Jekimovam gan 2 gadus paredzēja vietu draftā, tāpat arī Ri. Bukartam un Lipsbergam.
Tie saraksti vispār nav rādītājs!

U20 čempī viņš nospēlēja normāli - jā, neizcēlās, bet sūdus arī nevārija. Tomēr viņam ir 17 gadi, vēl vismaz 2 gadi ko tur spēlēt. Nāks vecums, nāks arī pārliecība.

Netaisos pārliecināt, bet pieminiet manus vārdus un tad jau jūnija beigās redzēsim.

Prognoze:
Kā minimums 2 draftētie: Feņenko (3-4. kārta) un Vilmanis (5.-7. kārta)
Ļoti iespējams, ka nāks klāt arī Hodass (7. kārta)
un izcilā variantā, arī Ločmelis (7. kārta).

     [+] [-]

, 2022-02-09 12:17, pirms 3 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: būt jau būs, bet vai sanāks, tā U18 izlase neizskatās diezko cerīgi, neizskatās, ka labs gads ir, Vilmanis ar Ločmeli visinteresantākie
Tu, laikam, švaki seko līdz jauniešu hokejam. Šis gads ir daudz interesantāks kā 2003

  -1 [+] [-]

, 2022-02-09 12:23, pirms 3 gadiem
zata rakstīja: Tu, laikam, švaki seko līdz jauniešu hokejam. Šis gads ir daudz interesantāks kā 2003
Nav jau tā, ka katru dienu sekoju, bet kaut ko zinu, lūdzu, tad nosauc ar ko tad viņš ir tik interesantāks?

Vilmanis ar Ločmeli ir cilvēki kam tur sekot, nu arī Feņenko, bet tas tāds Ozoliņa Gustava variants, baigi daudz runā ap viņu un beigās čuš vien būs
Vārtsarga 2004. gadam nav! Pagāišgad tur bija Mežsargs, kurš arī šogad varētu tikt draftēts starp citu

     [+] [-]

, 2022-02-09 12:33, pirms 3 gadiem
zata rakstīja: Dzierkals vispār nefigurēja nevienā no sarakstiem, pat pēdējā “final ranking” un bija 3. kārtā. Ansonam neviens apskatinieks neparedzēja ne tuvu vietu 5. kārtā un tā var minēt piemērus, turpretī Bukartam Ro., Jekimovam gan 2 gadus paredzēja vietu draftā, tāpat arī Ri. Bukartam un Lipsbergam.
Tie saraksti vispār nav rādītājs!

U20 čempī viņš nospēlēja normāli - jā, neizcēlās, bet sūdus arī nevārija. Tomēr viņam ir 17 gadi, vēl vismaz 2 gadi ko tur spēlēt. Nāks vecums, nāks arī pārliecība.

Netaisos pārliecināt, bet pieminiet manus vārdus un tad jau jūnija beigās redzēsim.

Prognoze:
Kā minimums 2 draftētie: Feņenko (3-4. kārta) un Vilmanis (5.-7. kārta)
Ļoti iespējams, ka nāks klāt arī Hodass (7. kārta)
un izcilā variantā, arī Ločmelis (7. kārta).
Dzierkals bija pilnīgi cits stāsts - IZŅĒMUMS! Līdzīgs gadījums bija ar nelaiķi Pelšu...

Feņenko situācija ir PILNĪGI SAVADĀKA - viņš diendienā aatrodas skautu degungalā, viņa katru soli laukumā vēro pārdesmit acu pāri. Tā ka viņam būs ļoti grūti pāarsteigt skautus tā, lai viņi radikāli main;ītu viedokli par viņu

     [+] [-]

, 2022-02-09 12:35, pirms 3 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Nav jau tā, ka katru dienu sekoju, bet kaut ko zinu, lūdzu, tad nosauc ar ko tad viņš ir tik interesantāks?

Vilmanis ar Ločmeli ir cilvēki kam tur sekot, nu arī Feņenko, bet tas tāds Ozoliņa Gustava variants, baigi daudz runā ap viņu un beigās čuš vien būs
Vārtsarga 2004. gadam nav! Pagāišgad tur bija Mežsargs, kurš arī šogad varētu tikt draftēts starp citu
starp citu, Mežsarga izredzes attiecībā uz NHL '22 draftu, skatoties uz šo 2022 Draft Prospect Rankings | NHL Draft... , ir viscerīgākās...

     [+] [-]

, 2022-02-09 12:39, pirms 3 gadiem
zata rakstīja: Tu, laikam, švaki seko līdz jauniešu hokejam. Šis gads ir daudz interesantāks kā 2003
un kur tad ir tas interesantums? Kā parasti: 3-4 drafta kandidāti, bet neviena spilgta - ja paveiksies, vienu no viņiem nodraftēs...

     [+] [-]

, 2022-02-09 12:42, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: un kur tad ir tas interesantums? Kā parasti: 3-4 drafta kandidāti, bet neviena spilgta - ja paveiksies, vienu no viņiem nodraftēs...
zatam jau liekas, ka te minimums divi ir 3-4 kārtas kandidāti, nu un vēl viens-divi uz 6-7 kārtu.

Atgādināšu, ka nejau punkti ir tie kas nosaka tavu vietu draftā, tikai papildus bonuss, gan Feņenko, gan Hodadam ņemot vērā viņu vietu rankingos, izņemot punktus baigi nekā cita nav izskatās..

     [+] [-]

, 2022-02-09 12:44, pirms 3 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Nav jau tā, ka katru dienu sekoju, bet kaut ko zinu, lūdzu, tad nosauc ar ko tad viņš ir tik interesantāks?

Vilmanis ar Ločmeli ir cilvēki kam tur sekot, nu arī Feņenko, bet tas tāds Ozoliņa Gustava variants, baigi daudz runā ap viņu un beigās čuš vien būs
Vārtsarga 2004. gadam nav! Pagāišgad tur bija Mežsargs, kurš arī šogad varētu tikt draftēts starp citu
Kādi ir Tavi argumenti, ka čuss vien būs? Tev ir kāda sāpe pret Feņenko, jo ja Tev nebūs labs arguments, tad Tu izklausies reāli smieklīgi.

1) Tevis jau minētie Vilmanis ar Ločmeli. Mums NEKAD nav bijuši čaļi, kuri teju point per game spēlē Zviedru U20 elitē. Vilmanis jau parādīja, ka bija viens no labākajiem pagājušā U-18 čempī, būdams gadu jaunāks. Ločmelis nav, varbūt, tik spilts talants taču pietiekami, salīdzinot ar pagājušo gadu. + vēl centrs (bet tas ir tikai svarīgi mūsu platuma grādiem);
2) No tādiem otrās raudzes džekiem var izcelt Veckaktiņu, Bukartu (pašu jaunāko), Nazarenko, Zvāguli un Mucenieku. Negribu baigi izplūst par katra varējumu, taču turnīrs, kas bija decembrī(?) jau iezīmēja, ka tur Veckaktiņš ar Bukartu bija izteikti līderi. Intereses pēc, kaut vai tīri statistiski vari salīdzīnāt, kā šiem gājis, spēlējot vienādā vecumā/vienādā līgā (piem. Latvijas U16 u.tml.), lai saprastu, ka dižas atšķirības ar 2003. gada spīdekļiem, izņemot dažus nav.
3) No Latvijas čempja - Rullers, Polakovs, Mateiko (2005. g), Strazdiņš (2005.g) un var minet arī Vutkeviču, kuri lielā mērā mauc pēc vienāda (ne visi) ppg kā, piemēram, Ravinskis, kuru mēs uzskatam par vienu no labākajiem 2003. gadiem un rezultatīvākā (vai otra aiz Laviņa) čaļa pag. sezonas HS Rīga sastāvā.
4) Vēl Borozinskis no ASV (3 sp. NAHL) un Dārziņš no HK Rīga (arī pag. gada U18 pč dalībnieks) ir diezgan līdzīgā līmenī kā pag. sezonas U18 spilgtākie džeki, jeb tie, uz kuriem lika cerības (Purmalis u.t.t.)

Par vārtsargiem piekrītu, nav ko izcelt, par aizsargiem nekomentēšu, jo nav vairs laika rakstīt.

     [+] [-]

, 2022-02-09 12:47, pirms 3 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: zatam jau liekas, ka te minimums divi ir 3-4 kārtas kandidāti, nu un vēl viens-divi uz 6-7 kārtu.

Atgādināšu, ka nejau punkti ir tie kas nosaka tavu vietu draftā, tikai papildus bonuss, gan Feņenko, gan Hodadam ņemot vērā viņu vietu rankingos, izņemot punktus baigi nekā cita nav izskatās..
Esi precīzs, ja saki, ko esmu teicis - 2 kandidāti - jā, abi 3-4 kārtā - tas ir Tavs izdomājums.

Otrkārt - paldies, ka pateici, ka ne tikai punktus skatās, nezināju.

     [+] [-]

, 2022-02-09 12:51, pirms 3 gadiem
zata rakstīja: Kādi ir Tavi argumenti, ka čuss vien būs? Tev ir kāda sāpe pret Feņenko, jo ja Tev nebūs labs arguments, tad Tu izklausies reāli smieklīgi.

1) Tevis jau minētie Vilmanis ar Ločmeli. Mums NEKAD nav bijuši čaļi, kuri teju point per game spēlē Zviedru U20 elitē. Vilmanis jau parādīja, ka bija viens no labākajiem pagājušā U-18 čempī, būdams gadu jaunāks. Ločmelis nav, varbūt, tik spilts talants taču pietiekami, salīdzinot ar pagājušo gadu. + vēl centrs (bet tas ir tikai svarīgi mūsu platuma grādiem);
2) No tādiem otrās raudzes džekiem var izcelt Veckaktiņu, Bukartu (pašu jaunāko), Nazarenko, Zvāguli un Mucenieku. Negribu baigi izplūst par katra varējumu, taču turnīrs, kas bija decembrī(?) jau iezīmēja, ka tur Veckaktiņš ar Bukartu bija izteikti līderi. Intereses pēc, kaut vai tīri statistiski vari salīdzīnāt, kā šiem gājis, spēlējot vienādā vecumā/vienādā līgā (piem. Latvijas U16 u.tml.), lai saprastu, ka dižas atšķirības ar 2003. gada spīdekļiem, izņemot dažus nav.
3) No Latvijas čempja - Rullers, Polakovs, Mateiko (2005. g), Strazdiņš (2005.g) un var minet arī Vutkeviču, kuri lielā mērā mauc pēc vienāda (ne visi) ppg kā, piemēram, Ravinskis, kuru mēs uzskatam par vienu no labākajiem 2003. gadiem un rezultatīvākā (vai otra aiz Laviņa) čaļa pag. sezonas HS Rīga sastāvā.
4) Vēl Borozinskis no ASV (3 sp. NAHL) un Dārziņš no HK Rīga (arī pag. gada U18 pč dalībnieks) ir diezgan līdzīgā līmenī kā pag. sezonas U18 spilgtākie džeki, jeb tie, uz kuriem lika cerības (Purmalis u.t.t.)

Par vārtsargiem piekrītu, nav ko izcelt, par aizsargiem nekomentēšu, jo nav vairs laika rakstīt.
takš aprimsti - paskaties globāli uz pārējo Pasauli, pirms te sāc vilkt ārā visādus Rullerus, Veckaktiņus un pārējos, citāas vālstīs ir pilna pakaļa tādu.
Tas, ka MUMS "iepriekš nekaas tāds nav bijis" (kaut gan neko TĀDU es neredzu arī šobrīd) vēl galīgi nenozīmē, ka tāpēc spēlētājs ir stabils drafta kandidāts! Iemācies uz lietām paskatīties reāli.

     [+] [-]

, 2022-02-09 12:53, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: takš aprimsti - paskaties globāli uz pārējo Pasauli, pirms te sāc vilkt ārā visādus Rullerus, Veckaktiņus un pārējos, citāas vālstīs ir pilna pakaļa tādu.
Tas, ka MUMS "iepriekš nekaas tāds nav bijis" (kaut gan neko TĀDU es neredzu arī šobrīd) vēl galīgi nenozīmē, ka tāpēc spēlētājs ir stabils drafta kandidāts! Iemācies uz lietām paskatīties reāli.
Pirms saki man atslābt, izlasi komentāru uz kuru es atbildēju. 2004. gada salīdzinājums ar 2003. gadu - Latvijas hokejistiem.

Iemācies lasīt un piedalīties sarunā, pirms māci mani skatīties uz lietām reāli!

  +1 [+] [-]

, 2022-02-09 12:58, pirms 3 gadiem
+ es nesaprotu, kāpēc ir jāmetās virsū ar tādām replikām "iemācies paskatities reāli", "haha, saka ka būs 3. kārta" u.t.t.

Katram ir tiesības sekot līdzi, pa savam un domāt/analizēt/izteikt savu redzējumu. Nebūs pareizi - neviens delfīns okeānā nenomirs. Būs pareizi - arī nekas nemainīsies.

Tāpēc te diskutējam, un ir komentāru sadaļa, kurā ir ĻAUTS ierakstīt savu viedokli un tāda "agresīvā apšaubīšana" ir mazliet smieklīga. Jā, var nepiekrist, bet tas arī ir jāmak.

     [+] [-]

, 2022-02-09 13:00, pirms 3 gadiem
zata rakstīja: Pirms saki man atslābt, izlasi komentāru uz kuru es atbildēju. 2004. gada salīdzinājums ar 2003. gadu - Latvijas hokejistiem.

Iemācies lasīt un piedalīties sarunā, pirms māci mani skatīties uz lietām reāli!
kur Tu redzi salīdzinājumu??? Tik pliks izteikti avantūrisks apgalvojums, nosaucot veselu rindu ar uzvārdiem...

p.s. kā reizi izlasīju visu jau no paša sākuma, tāpēc tāda reakcija!

p.p.s. toties Tu lasi pavirši - es nevienā teikumā neesmu šeit lietojis vārdu "atslābsti"

  -1 [+] [-]

, 2022-02-09 13:05, pirms 3 gadiem
zata rakstīja: + es nesaprotu, kāpēc ir jāmetās virsū ar tādām replikām "iemācies paskatities reāli", "haha, saka ka būs 3. kārta" u.t.t.

Katram ir tiesības sekot līdzi, pa savam un domāt/analizēt/izteikt savu redzējumu. Nebūs pareizi - neviens delfīns okeānā nenomirs. Būs pareizi - arī nekas nemainīsies.

Tāpēc te diskutējam, un ir komentāru sadaļa, kurā ir ĻAUTS ierakstīt savu viedokli un tāda "agresīvā apšaubīšana" ir mazliet smieklīga. Jā, var nepiekrist, bet tas arī ir jāmak.
arī "haha" es nevienā brīdī neteicu - vari pārbaudīt.

Toties ar nelielu, bet tomēr uzbraucienu diskusiju sāki Tu: Tu, laikam, švaki seko līdz jauniešu hokejam.

     [+] [-]

, 2022-02-09 13:18, pirms 3 gadiem
Abrag,
1) nav svarīgi, vai Tu saki haha, vai atslābsti - svarīga bija doma.
2) Ja taisītu pilnu salīdzinājumu - Tu vari iedomāties, cik garš būtu tas komentārs? Es minēju uzvārdus - jā, kurus uzskatu, ka ir labāki vai vienādā līmenī ar pagājušā gada U-18 izlasi (atbildot uz Raivo jautājumu). Pieminēju, ka var salīdzināt pats, ņemot vērā minetos atskaites punkuts (vienāds vecums, līga).

     [+] [-]

, 2022-02-09 14:00, pirms 3 gadiem
POPO rakstīja: Kaut ka esmu novērojis,ka īpaši Fenenko vienmēr lobē...
Puika neslikti no OHL izsitās uz QMHJL un spēlē starp labākajiem junioriem pasaulē. CHL importa drafta 1. piks neko negarantē, bet tomēr liecina par attiecīgām kvalitātēm. Redzēs ko nesīs U18 čempis - noteikti būs iespēja sev pacelt akcijas

  -2 [+] [-]

, 2022-02-09 14:01, pirms 3 gadiem
zata rakstīja: Abrag,
1) nav svarīgi, vai Tu saki haha, vai atslābsti - svarīga bija doma.
2) Ja taisītu pilnu salīdzinājumu - Tu vari iedomāties, cik garš būtu tas komentārs? Es minēju uzvārdus - jā, kurus uzskatu, ka ir labāki vai vienādā līmenī ar pagājušā gada U-18 izlasi (atbildot uz Raivo jautājumu). Pieminēju, ka var salīdzināt pats, ņemot vērā minetos atskaites punkuts (vienāds vecums, līga).
... bet es tā arī nesapratu, vai es Tev drīkstu teikt, ka Tu švaki seko līdz hokejam?

     [+] [-]

, 2022-02-09 14:05, pirms 3 gadiem
zata rakstīja: Dzierkals vispār nefigurēja nevienā no sarakstiem, pat pēdējā “final ranking” un bija 3. kārtā. Ansonam neviens apskatinieks neparedzēja ne tuvu vietu 5. kārtā un tā var minēt piemērus, turpretī Bukartam Ro., Jekimovam gan 2 gadus paredzēja vietu draftā, tāpat arī Ri. Bukartam un Lipsbergam.
Tie saraksti vispār nav rādītājs!

U20 čempī viņš nospēlēja normāli - jā, neizcēlās, bet sūdus arī nevārija. Tomēr viņam ir 17 gadi, vēl vismaz 2 gadi ko tur spēlēt. Nāks vecums, nāks arī pārliecība.

Netaisos pārliecināt, bet pieminiet manus vārdus un tad jau jūnija beigās redzēsim.

Prognoze:
Kā minimums 2 draftētie: Feņenko (3-4. kārta) un Vilmanis (5.-7. kārta)
Ļoti iespējams, ka nāks klāt arī Hodass (7. kārta)
un izcilā variantā, arī Ločmelis (7. kārta).
Ločmelis stabili nebūs, par sīku gabarīti

     [+] [-]

, 2022-02-09 14:08, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: ... bet es tā arī nesapratu, vai es Tev drīkstu teikt, ka Tu švaki seko līdz hokejam?
Labi, Abrag - ar Tevi diskutēt es neturpināšu. Aizvedīs vēl līdz gadījumam, kad izteicies par Spruktu vienu pavasari un pēctam nācās pazust no sportacentra apvāršņiem uz kādu laiku

     [+] [-]

, 2022-02-09 14:10, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: Dzierkals bija pilnīgi cits stāsts - IZŅĒMUMS! Līdzīgs gadījums bija ar nelaiķi Pelšu...

Feņenko situācija ir PILNĪGI SAVADĀKA - viņš diendienā aatrodas skautu degungalā, viņa katru soli laukumā vēro pārdesmit acu pāri. Tā ka viņam būs ļoti grūti pāarsteigt skautus tā, lai viņi radikāli main;ītu viedokli par viņu
Vai tad NHL klubiem nav skauti arī Eiropā?

     [+] [-]

, 2022-02-09 14:11, pirms 3 gadiem
zata rakstīja: Labi, Abrag - ar Tevi diskutēt es neturpināšu. Aizvedīs vēl līdz gadījumam, kad izteicies par Spruktu vienu pavasari un pēctam nācās pazust no sportacentra apvāršņiem uz kādu laiku
Atceros, ka tu minēji lai seko līdzi Artūram Karašam, ka būs baigais spridzeklis, bet pagaidām ar diezgan viduvēju spēli stagnē MHL, uz U20 čempi netika

     [+] [-]

, 2022-02-09 14:15, pirms 3 gadiem
POPO rakstīja: Kaut ka esmu novērojis,ka īpaši Fenenko vienmēr lobē...
Patreizējā situācija, ka uz OS ņem NLB aizsargu ir komiska, LV hokeja līdzjutēju sabiedrība ir izsalkusi pēc jauniem un spēcīgiem aizsargiem ,kuru pašreiz mums nav. Ir Jaks, Balinskis un Rubīns, bet pārējie pa lielam nav nekādi baigie dūži

  +1 [+] [-]

, 2022-02-09 14:59, pirms 3 gadiem
mani vienmēr uzjautrina jūsu spēja sakašķēties par kaut kādiem nākotnes notikumiem