Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3
Autors: Ulvis Brože

Latvijai solīts, ka PČ jautājumā atbilde tiks sniegta līdz 11. janvārim

Latvijai solīts, ka PČ jautājumā atbilde tiks sniegta līdz 11. janvārim
Viesturs Koziols un Bobs Hārtlijs. Foto: Dmitrijs Suļžics, F64

2021. gada pasaules čempionāta hokejā sākums plānots pēc pieciem mēnešiem, bet joprojām nav skaidrības, kur sacensības tiks aizvadītas, jo Latvija nevēlas turnīru rīkot kopā ar Baltkrieviju. Viesturs Koziols sarumā ar laikrakstu “Diena” paudis, ka solīts atbildi sniegt līdz 11. janvārim.

Viesturs Koziols atklāja, ka Latvija izteikusi savas domas, ar kādiem nosacījumiem būtu gatava viena pati sarīkot pasaules čempionātu. Pie risinājumiem strādāts jau kopš vasaras. Kā galvenais variants tiek uzskatīta “Elektrum” Olimpiskā centra pārveidošana par ledus laukumu.

“Vispirms jau svarīgs ir finansiālais aspekts. IIHF saprot, ka pašreizējos apstākļos ir vajadzīgs līdzfinansējums, un viņi ir gatavi to sniegt. Pēc iespējas ātrāk vajadzētu skaidrību, jo laika vairs nav palicis daudz. Esam vienojušies, ka vēlākais līdz 11. janvārim mums tiks dota skaidra atbilde,” teica Latvijas Hokeja federācijas ģenerālsekretārs.

Latvija nevēlas rīkot pasaules čempionātu kopā ar Baltkrieviju, kur turpinās protesti pēc prezidenta Aleksandra Lukašenko sarīkotajām un uzvarētajām vēlēšanām. Iepriekš izskanēja variants, ka Minskas pienākumus varētu pārņemt Krievija, taču nule tā uz diviem gadiem diskvalificēta no sporta sacensībām, tāpēc vairs nedrīkst uzņemt turnīru.

Pasaules čempionātu plānots aizvadīt no 21. maija līdz 6. jūnijam. Nacionālās hokeja līgas regulārā čempionāta noslēgums plānots 8. maijā, tādējādi uz turnīru varētu ierasties arī Ziemeļamerikā spēlējošie. 2020. gada pasaules čempionāts Šveicē nenotika Covid-19 pandēmijas dēļ.

Izmantotie resursi:
https://www.diena.lv/raksts/sports/...


, 2020-12-22 10:36, pirms 5 gadiem
Ļoti ceru ka šāds čempis bez skatītājiem, NHL spēlētājiem pie mums nenotiks!
, 2020-12-22 10:37, pirms 5 gadiem
nu i viss. Čempis Rīgas burbulī, skatītāju nav, maksā IIHF.
, 2020-12-22 10:47, pirms 5 gadiem
Renē tāds austrumniecisks tipāzis..lai dod baltkrievam un miers..tāpat no šī visa tik tāda parodija sanāktu..lai kur tas nenotiktu..tribīnes vējšs..sastāvs ceturtais..piektais..līmenis stipri zem vidēja..nu nebrauks normāla kalibra kekši Pasaules čempi sēdet burbuļos
, 2020-12-22 11:04, pirms 5 gadiem
Kas tā bildē Koziolam par frizūru- aukšā tukšs bet psjausis kā dainu tēvam ar gariem matiem,
, 2020-12-22 11:22, pirms 5 gadiem
riko30 rakstīja: Kas tā bildē Koziolam par frizūru- aukšā tukšs bet psjausis kā dainu tēvam ar gariem matiem,
Frizieru apmeklējumu neesot atļauti..rezultāti ilgi nav jāgaida
, 2020-12-22 11:38, pirms 5 gadiem
Dzimmiy rakstīja: Ļoti ceru ka šāds čempis bez skatītājiem, NHL spēlētājiem pie mums nenotiks!
Ja tev liekas, ka vēl pēc gada viss būs kā pa vecam, draudziņ, tad apdomājies vēlreiz.

Būtu lieliski, ja mūsu spēlētāji savās mājās varētu noraut kādu medāli. Noteikti, ka arī lielāka motivācija ierasties leģionāriem. Mājas sienas palīdz arī bez skatītājiem. Bet skatītāju miljons jau tāpat būs, tikai mājās.
, 2020-12-22 11:52, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: nu i viss. Čempis Rīgas burbulī, skatītāju nav, maksā IIHF.
tiešām IIHF?
, 2020-12-22 11:53, pirms 5 gadiem
MachimoI rakstīja: Ja tev liekas, ka vēl pēc gada viss būs kā pa vecam, draudziņ, tad apdomājies vēlreiz.

Būtu lieliski, ja mūsu spēlētāji savās mājās varētu noraut kādu medāli. Noteikti, ka arī lielāka motivācija ierasties leģionāriem. Mājas sienas palīdz arī bez skatītājiem. Bet skatītāju miljons jau tāpat būs, tikai mājās.
medāli? nav tam nekāda pamata
, 2020-12-22 11:59, pirms 5 gadiem
MachimoI rakstīja: Ja tev liekas, ka vēl pēc gada viss būs kā pa vecam, draudziņ, tad apdomājies vēlreiz.

Būtu lieliski, ja mūsu spēlētāji savās mājās varētu noraut kādu medāli. Noteikti, ka arī lielāka motivācija ierasties leģionāriem. Mājas sienas palīdz arī bez skatītājiem. Bet skatītāju miljons jau tāpat būs, tikai mājās.
Sen tas bija, kad iepriekšējo reizi bija čempis mājās, bet man šķiet, ka tad mēs gandrīz no A grupas izlidojām.. Resp., mājas sienas riktīgi palīdzēja.
, 2020-12-22 12:00, pirms 5 gadiem
Kā var būt atbilde līdz 11. janvārim, ja IIHF valdes sēde notiks tikai 11.janvārī? Kurš un kā melo?
, 2020-12-22 12:01, pirms 5 gadiem
Bzh rakstīja: Sen tas bija, kad iepriekšējo reizi bija čempis mājās, bet man šķiet, ka tad mēs gandrīz no A grupas izlidojām.. Resp., mājas sienas riktīgi palīdzēja.
šosezon neviens nelidos!
, 2020-12-22 12:43, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: medāli? nav tam nekāda pamata
Bez NHL spēlētājiem mums ir daudz lielākas iespējas.
, 2020-12-22 12:55, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: tiešām IIHF?
tā rakstīts
, 2020-12-22 13:01, pirms 5 gadiem
Bzh rakstīja: Sen tas bija, kad iepriekšējo reizi bija čempis mājās, bet man šķiet, ka tad mēs gandrīz no A grupas izlidojām.. Resp., mājas sienas riktīgi palīdzēja.
nē, tur nekāda izlidošana nedraudēja, grupā bija jāuzvar slovēņi, ko pārliecinoši izdarīja un pat no čeha punktu aizķēra (tiesa, švakā spēlē). Teorētiski otrajā posmā paņemot USA varēja cerēt uz ploviem, bet nu tai izlasei nebija jaudas. Tur jau pēc Turīnas sākas skandāli un PČ redzējām sekas. Kopumā izgāzts pasākums.
, 2020-12-22 13:04, pirms 5 gadiem
Reāli vienalaga , kur tas čempis notiks, jo tā pat NHL spēlētāji nebūs un bez skatītājiem ar viss notiks. Šeit būs OS variants , kur Vācieši vai Šveicieši tiks pusfinālā
Slēpts komentārs: vii
, 2020-12-22 13:21, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: nē, tur nekāda izlidošana nedraudēja, grupā bija jāuzvar slovēņi, ko pārliecinoši izdarīja un pat no čeha punktu aizķēra (tiesa, švakā spēlē). Teorētiski otrajā posmā paņemot USA varēja cerēt uz ploviem, bet nu tai izlasei nebija jaudas. Tur jau pēc Turīnas sākas skandāli un PČ redzējām sekas. Kopumā izgāzts pasākums.
Tur vel viens aspekts bija, tajā vasarā runāju ar vienu no izlases čaļiem, kurš teica, ka Vorobjovs mēnesi pirms turnīra uzlika viņiem milzīgas slodzes un čempī pēc pirmās spēles, kad sākās intensīvais spēļu ritms puse sastāva nevarēja kājas pavilkt, 2 nedēļas pēc PČ visiem esot bijis fiziskās sagatavotības pīķis.
, 2020-12-22 13:22, pirms 5 gadiem
MachimoI rakstīja: Bez NHL spēlētājiem mums ir daudz lielākas iespējas.
Mums tas baigi neko nemaina, tādiem dāņiem bez NHL desanta gan ir pilnīgs D...
, 2020-12-22 13:29, pirms 5 gadiem
Edgars rakstīja: Tur vel viens aspekts bija, tajā vasarā runāju ar vienu no izlases čaļiem, kurš teica, ka Vorobjovs mēnesi pirms turnīra uzlika viņiem milzīgas slodzes un čempī pēc pirmās spēles, kad sākās intensīvais spēļu ritms puse sastāva nevarēja kājas pavilkt, 2 nedēļas pēc PČ visiem esot bijis fiziskās sagatavotības pīķis.
Jā, Ventspilī džeki pa ledu skraidīja ar piesietām riepām....baigā gatavošanās...Tai pašā spēlē ar amerikāņiem tieši fiziski nepavilka, nekādi monstri amerikāni tai čempī nebija.
, 2020-12-22 13:29, pirms 5 gadiem
vii rakstīja: Interesanti kamdēļ mūsu kliķe nevēlas rīkot kopā ar by. Skaidrs, ka tajā valstī ir vairāk demokrātijas elementu nekā šeit.
Pastāsti, kā Baltkrievijā izpaužas tie demokrātijas elementi.
, 2020-12-22 13:38, pirms 5 gadiem
Edgars rakstīja: Mums tas baigi neko nemaina, tādiem dāņiem bez NHL desanta gan ir pilnīgs D...
Mums tas ievērojami palielina izredzes turnīra beigu fāzē pret top 8 komandām. Uzvarēt KHL/Ekstralīgas čehus 1/4 finālā nebūtu nekāda fantastika.
, 2020-12-22 13:45, pirms 5 gadiem
MachimoI rakstīja: Bez NHL spēlētājiem mums ir daudz lielākas iespējas.
varbūt. netaisos strīdēties. pašam gan liekas, ka Dārzs, Karsums un Daugava nepavilktu. vārtos ar nebūs Merzļikina
, 2020-12-22 13:57, pirms 5 gadiem
Swordsman rakstīja: Pastāsti, kā Baltkrievijā izpaužas tie demokrātijas elementi.
Baltkrievijā tagad manuprāt iet trakāk nekā huilo Krievijā. iznesot miskasti tu neesi drošs , ka mājās pārnāksi
, 2020-12-22 13:57, pirms 5 gadiem
Bzh rakstīja: Sen tas bija, kad iepriekšējo reizi bija čempis mājās, bet man šķiet, ka tad mēs gandrīz no A grupas izlidojām.. Resp., mājas sienas riktīgi palīdzēja.
muļķības, nekāda izlidošana no grupas tur nedraudēja. Mūsu grupā bija slovēņi un to uzvarēšana nebija problēma toreiz Ar vienu uzvaru apakšgrupā pietika, lai pat teorētiski izkrišana nedraudētu.
, 2020-12-22 13:58, pirms 5 gadiem
MachimoI rakstīja: Mums tas ievērojami palielina izredzes turnīra beigu fāzē pret top 8 komandām. Uzvarēt KHL/Ekstralīgas čehus 1/4 finālā nebūtu nekāda fantastika.
kādā 2013 un 2014 manuprāt Latvija varēja spēcīgāku izlasi nolasīt bez NHL špīleriem, bet tāpat nekas īsti nesanāca.
tagad nav tādu spēlētāju. Dzierkals , Bukarts sīkais laikam tomēr nav vēl ne Daugava , ne Dārzs un pat ne Sprukts!
, 2020-12-22 14:00, pirms 5 gadiem
MachimoI rakstīja: Mums tas ievērojami palielina izredzes turnīra beigu fāzē pret top 8 komandām. Uzvarēt KHL/Ekstralīgas čehus 1/4 finālā nebūtu nekāda fantastika.
nu, nezinu, nezinu - manuprāt, mums bez ZAmerikas spēlētājiem būs grūtāk pret kazahiem, norvēģiem nekā gadījumā, ja mums būtu pieejami ZAmerikas spēlētāji...
, 2020-12-22 14:03, pirms 5 gadiem
Abrags rakstīja: nu, nezinu, nezinu - manuprāt, mums bez ZAmerikas spēlētājiem būs grūtāk pret kazahiem, norvēģiem nekā gadījumā, ja mums būtu pieejami ZAmerikas spēlētāji...
visdrīzāk atkal būs kārtējais stāsts par iekļūšanu 1/8. neesam mēs gatavi top izlases vinnēt un iekļut pusfinālā. materiāls diezgan škidrs
, 2020-12-22 14:04, pirms 5 gadiem
Kopumā liekas, hokeja tendence izlases sakarā ir ar mīnuss zīmi.
Vai arī citiem ir lielāks progress, hvz?
Un jā , pagājuši 15 gadi un otras halles tā arī nav , skumji !
, 2020-12-22 14:05, pirms 5 gadiem
MachimoI rakstīja: Mums tas ievērojami palielina izredzes turnīra beigu fāzē pret top 8 komandām. Uzvarēt KHL/Ekstralīgas čehus 1/4 finālā nebūtu nekāda fantastika.
palielinājums no 0,01 uz 0,1 PROCENTUĀLI, protams, ir milzīgs lēciens, bet reāli tas tāpat ir niecība.
, 2020-12-22 14:07, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: visdrīzāk atkal būs kārtējais stāsts par iekļūšanu 1/8. neesam mēs gatavi top izlases vinnēt un iekļut pusfinālā. materiāls diezgan škidrs
1/8? Fāzelis formātu mainījis?
, 2020-12-22 14:07, pirms 5 gadiem
Abrags rakstīja: 1/8? Fāzelis formātu mainījis?
1/4
, 2020-12-22 14:09, pirms 5 gadiem
scores rakstīja: Kopumā liekas, hokeja tendence izlases sakarā ir ar mīnuss zīmi.
Vai arī citiem ir lielāks progress, hvz?
Un jā , pagājuši 15 gadi un otras halles tā arī nav , skumji !
kāpēc mīnusa? manuprāt ir +/- kā vienmēr. tik labākie tagad NHL spēlē. Bļugers, Balcers, Merzļikins, Girgensons...
, 2020-12-22 14:24, pirms 5 gadiem
vii rakstīja: Interesanti kamdēļ mūsu kliķe nevēlas rīkot kopā ar by. Skaidrs, ka tajā valstī ir vairāk demokrātijas elementu nekā šeit.
tur viss ir skaidrs nevis interesants. Bet dažiem tomēr nav nojausma, bet Fāzelim ir kāda ieinteresētība
, 2020-12-22 15:25, pirms 5 gadiem
Abrags rakstīja: palielinājums no 0,01 uz 0,1 PROCENTUĀLI, protams, ir milzīgs lēciens, bet reāli tas tāpat ir niecība.
Nu, tas, ka tu nesaproti varbūtības man nav jaunums, atceros.
, 2020-12-22 15:36, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: varbūt. netaisos strīdēties. pašam gan liekas, ka Dārzs, Karsums un Daugava nepavilktu. vārtos ar nebūs Merzļikina
Atkarīgs no tā, cik daudzi tiek.

Kvalitātes kritums no 4. labākās uz 5. labāko maiņu ir būtisks. Ar visiem labākajiem Karsums, Ķēniņš būtu 3. vai 4. maiņa, Dzierkals knapi tiek sastāvā. Centru trūkums gan spiež. Bļugera skills ļoti izcēlās pirms pusotra gada.

Punnenovs nekrīt ārā no bildes, ja runājam par vārtsargiem.
, 2020-12-22 15:42, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: kāpēc mīnusa? manuprāt ir +/- kā vienmēr. tik labākie tagad NHL spēlē. Bļugers, Balcers, Merzļikins, Girgensons...
Girgensons labaakais? Kaads ir vinia nopelns IZLASES kontekstaa?
, 2020-12-22 16:02, pirms 5 gadiem
xoweag rakstīja: Girgensons labaakais? Kaads ir vinia nopelns IZLASES kontekstaa?
čurban, marš uz krustojumu!
, 2020-12-22 16:03, pirms 5 gadiem
xoweag rakstīja: Girgensons labaakais? Kaads ir vinia nopelns IZLASES kontekstaa?
kas tev vienmēr pret Girgensonu. manuprāt izcils izlases spelētājs
, 2020-12-22 16:05, pirms 5 gadiem
MachimoI rakstīja: Punnenovs nekrīt ārā no bildes, ja runājam par vārtsargiem.
nav tā ka katru pavasari nav ne Punnenova, ne Kalniņa?
es viņus īsti neesmu redzejis izlasē.
Elvi sākumā ar heitoja
, 2020-12-22 16:11, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: čurban, marš uz krustojumu!
njā žurnālisti ar pilnīgi pajoļi. ž līgas atceltas, bet viņiem kaut kas kritīs uz leju...
, 2020-12-22 16:13, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: nav tā ka katru pavasari nav ne Punnenova, ne Kalniņa?
es viņus īsti neesmu redzejis izlasē.
Elvi sākumā ar heitoja
Es viņu vietā kā 3. numurs diez vai brauktu, ja ģimene mājās paliek.

Viņiem nav piešķirta uzticība, kuru ir pelnījuši ar gadiem ilgu, lielisku sniegumu.
, 2020-12-22 16:15, pirms 5 gadiem
MachimoI rakstīja: Es viņu vietā kā 3. numurs diez vai brauktu, ja ģimene mājās paliek.

Viņiem nav piešķirta uzticība, kuru ir pelnījuši ar gadiem ilgu, lielisku sniegumu.
bļin tad ko Eiropā par pirmo numuru ņemt? Gudi? tas ir tavs variants ar pusfinālu
, 2020-12-22 16:16, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: kas tev vienmēr pret Girgensonu. manuprāt izcils izlases spelētājs
Girgensons nav izcils, vienkārši viņu mēs nevaram aizvietot. Izcils viņš ir kā zemāko maiņu fiziski spēcīgs ripas nogalinātājs, kas mums konkrēti palīdz pret spēcīgākiem pretiniekiem aizsardzībā un pret kaut kādiem japāņu-itāļu pundurzaķiem.

Ir starpība, vai Bičevskis ir 4. maiņā vai Girgensons
, 2020-12-22 16:17, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: bļin tad ko Eiropā par pirmo numuru ņemt? Gudi? tas ir tavs variants ar pusfinālu
Es tieši saku, ka Kalniņš vai Punnenovs var pilnīgi mierīgi būt pirmie numuri

Gudļevskis vispār te neierakstās
, 2020-12-22 16:23, pirms 5 gadiem
Luka ir brašs demokratizators. Sākumā padzina (nelaida atpakaļ valstī) BY katoļu galveno vīru, bet tagad sabīdīšot štelles ar pašu Romas Pāvestu https://news.tut.by/economics/71238... Jūt, ka bez Kondruseviča medaļas neizcīnīt! Čalis labi topī https://by.tribuna.com/tribuna/blog...
, 2020-12-22 16:28, pirms 5 gadiem
MachimoI rakstīja: Es tieši saku, ka Kalniņš vai Punnenovs var pilnīgi mierīgi būt pirmie numuri

Gudļevskis vispār te neierakstās
Klau es piekrītu par Kalniņu un Puni. bet nu Girgensons. tiešām Bičevski paņemsi ?
bļin es neņemtu.
, 2020-12-22 16:31, pirms 5 gadiem
MachimoI rakstīja: Es tieši saku, ka Kalniņš vai Punnenovs var pilnīgi mierīgi būt pirmie numuri

Gudļevskis vispār te neierakstās
Pilnīgi piekrītu.bet viņi izlasē tāpat močīs?
, 2020-12-22 16:36, pirms 5 gadiem
MachimoI rakstīja: Es tieši saku, ka Kalniņš vai Punnenovs var pilnīgi mierīgi būt pirmie numuri

Gudļevskis vispār te neierakstās
klau močimol. tu skaties jaunos? ir kāda 'fīča par jaunajiem?
, 2020-12-22 18:24, pirms 5 gadiem
baigie krieveļi tie Bukarti.
Daugava ar palicis utains.
, 2020-12-22 20:09, pirms 5 gadiem
MachimoI rakstīja: Nu, tas, ka tu nesaproti varbūtības man nav jaunums, atceros.
izskatās, ka Tev nav zināšanu par varbūtībām un statistiku...
, 2020-12-22 20:12, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Pilnīgi piekrītu.bet viņi izlasē tāpat močīs?
jautājums, vai pavasarī atkal nebūs traumēti (tfu, tfu, tfu)... ka tik nenāksies skatīties ZAmerikas (NCAA) virzienā....
, 2020-12-22 20:25, pirms 5 gadiem
Abrags rakstīja: jautājums, vai pavasarī atkal nebūs traumēti (tfu, tfu, tfu)... ka tik nenāksies skatīties ZAmerikas (NCAA) virzienā....
ar ZA tagad neko nevar zināt.
bet manuprāt tagad NHL/AHL spēlē labākie Latvijas hokejisti.
kā jau teicu, tad Eiropā mūsējie nepaliek jaunāki un spraunāki.

p.s. NCAA manuprāt neviena nav normāla špīlera
, 2020-12-22 21:22, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: ar ZA tagad neko nevar zināt.
bet manuprāt tagad NHL/AHL spēlē labākie Latvijas hokejisti.
kā jau teicu, tad Eiropā mūsējie nepaliek jaunāki un spraunāki.

p.s. NCAA manuprāt neviena nav normāla špīlera
NCAA pieminēju tikai un vienīgi vārtsargu sakarā. Pie gadījuma, ja no trijnieka Punnenovs, Kalniņš, Gudļevskis uz PČ laiku 2 no viņiem nav ierindā... Ko ņemt kā otro? Manuprāt, Mitens ir laba kandidatūra. Redzēs. kad (un vai) Grigals pie spēlēšanas tiks...