Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3
Autors: Toms Mālmeisters

Girgensons pievienojies izlases treniņprocesam, trešdien klāt Balcers un Bļugers

Girgensons pievienojies izlases treniņprocesam, trešdien klāt Balcers un Bļugers
Zemgus Girgensons. Foto: Zumapress/Scanpix

Latvijas Hokeja federācija (LHF) ar video palīdzību informējusi, ka Nacionālās hokeja līgas (NHL) komandas Bufalo ''Sabres'' latviešu hokejists Zemgus Girgensons pievienojies Latvijas izlases gatavošanās posmam uz 2022. gada olimpiskās kvalifikācijas turnīru, kurš no 26. līdz 29. augustam notiks Rīgā.

Latvijas hokeja izlase no 26. līdz 29. augustam aizvadīs 2022. gada Pekinas olimpisko spēļu kvalifikācijas turnīru, kurā par vietu ziemas olimpiskajās spēlēs spēkosies vienā grupā ar Ungārijas, Francijas un Itālijas izlasēm. Tikai grupas uzvarētāja kvalificēsies nozīmīgajām sporta sacensībām.

Pirms tā notikušas vērienīgas izmaiņas Latvijas izlases treneru sastāvā, Bobu Hārtliju nomainot Harijam Vītoliņam. Iepriekš portāls ''Sportacentrs.com'' vēstīja, ka Latviju šajā kvalifikācijas turnīrā pārstāvēs trīs no četriem latviešiem Nacionālajā hokeja līgā (NHL) - Teodors Bļugers, Rūdolfs Balcers un Zemgus Girgensons. 33 nosauktajā kandidātu lokā nebija atrodami vārtsarga Jāņa Kalniņa un pieredzējušā uzbrucēja Mārtiņa Karsuma vārdi.

Kā savā ''Instagram'' profilā vēsta Latvijas Hokeja federācija (LHF), tad Bufalo ''Sabres'' hokejists Zemgus Girgensons ieradies Rīgā un pievienojies izlases treniņdarbam. ''Esmu ieradies Rīgā, un esmu priecīgs šeit būt. Nevaru sagaidīt olimpisko kvalifikāciju, un cerams visus redzēsim ''Arēnā Rīga'','' īsajā video uzrunā hokeja fanus uzrunāja Girgensons. Kā portālam ''Sportacentrs.com'' atklāja izlases menedžeris Renārs Freibergs, tad rītdien izlases darbam pievienosies pārējie divi no NHL gaidītie hokejisti - Teodors Bļugers un Rūdolfs Balcers.

Girgensonam šī būs atgriešanās hokeja laukumā pēc ilgāka pārtraukuma. Pirms 2020./2021. gada sezonas hokejists treniņspēlē guva augšstilba muskuļa savainojumu, kurš lika latvietim izlaist visu iepriekšējo NHL sezonu. Pirms tās Girgensons noslēdza jaunu trīs gadu līgumu ar ''Sabres''. Pēdējo reizi Latvijas izlasē Girgensons spēlēja 2017. gada pasaules čempionātā, kad septiņās spēlēs izcēlās ar vieniem vārtiem un vienu rezultatīvu piespēli.

Latvijas izlase pirms olimpiskās kvalifikācijas aizvadīs divas pārbaudes spēles, 20. un 21. augustā ''Arēna Rīga'' spēkojoties pret Norvēģijas izlasi. Arī šos mačus, līdzīgi kā kvalifikācijas spēles, varēs apmeklēt līdzjutēji.


, 2021-08-17 11:18, pirms 4 gadiem
Tajā video gan tāda sajūta, ka bez maz vai intervētājs ar deviņu milimetru stroķi licis viņam runāt. Prieks Zemgu redzēt, cerams nav aizmirsis kā to ledus tableti spēlēt.
, 2021-08-17 11:18, pirms 4 gadiem
Respect džekam, pēc smagas traumas, nesen meita piedzimusi un tāpat brauc un spēle izlasē.
Slēpts komentārs: MrMaybe
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-08-17 11:46, pirms 4 gadiem
Prieks redzēt Zemgu izlasē. Viens no labākajiem LV hokejistiem uz doto brīdi.
, 2021-08-17 11:50, pirms 4 gadiem
MartinsS rakstīja: Respect džekam, pēc smagas traumas, nesen meita piedzimusi un tāpat brauc un spēle izlasē.
Vienozīmigi viņam tas nebija jādara, bet tiktiešām cepuri nost. Vairāk tādus jauniešus!
, 2021-08-17 11:50, pirms 4 gadiem
LeĶimma rakstīja: Vieniga ceriba
Es noziņoju, izdarīju to pirmo reizi mūžā.
, 2021-08-17 11:55, pirms 4 gadiem
MrMaybe rakstīja: Kāda jēga no šitā koka kāju slidotāja? Nekāds pienesums no viņa nekad nav bijis. Tad jau labāk vairāk piesaistīt vairāk daudz meistarīgākus un talantīgākus latviešu hokejistus no KHL un citām spēcīgākajām Eiropas hokeja līgām.
Saprotu ka izlasei noderētu Balcers un Bļugers, bet ne jau šis čekeris, no kura pat visi KHL klubi atteikušies. Nevienam viņš nav vajadzīgs, kā tikai nabagiem Bufalo, Bufalo komanda kuru pat Rīgas Dinamo iespējams vazātu kā vēlas.
Kopš debijas NHL 2013. gadā ne reizi nav nosūtīts lejā uz minoriem.
Visilgākā NHL karjera no aktīvajiem LV hokejistiem.

Un nesaprotu, ko tu domā ar “koka kājām”, viņam ir viens no labākajiem slidojumiem izlasē.
, 2021-08-17 11:56, pirms 4 gadiem
LeĶimma rakstīja: Vieniga ceriba ja vartos Kivi liikis apakshu sargas
Tu esi pretigs suns, kuram vajag uzlikt uz galvas spaini un sasietam rokam noripinat no Siguldas kalna
, 2021-08-17 11:59, pirms 4 gadiem
parbmx rakstīja: Prieks redzēt Zemgu izlasē. Viens no labākajiem LV hokejistiem uz doto brīdi.
vienīgi veselu sezonu izlaidis viņš varētu būt nekādā formā... bet nu, cerams, izlases krekls dos papildu motivāciju...
, 2021-08-17 12:00, pirms 4 gadiem
parbmx rakstīja: Kopš debijas NHL 2013. gadā ne reizi nav nosūtīts lejā uz minoriem.
Visilgākā NHL karjera no aktīvajiem LV hokejistiem.

Un nesaprotu, ko tu domā ar “koka kājām”, viņam ir viens no labākajiem slidojumiem izlasē.
takš Tavs oponents ir prasts trollis, viņš tā spamo par jeblo, kas nav KHL. Ignorē to dārzeni!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-08-17 12:02, pirms 4 gadiem
vozā rakstīja: PČ bija slidināšanās uz vienas slidas. OSQ tas būs kas īpašs, redzot ļoti labu LV izlasi. Protams ceru, ka vārtos jaunie kīperi arī sajutīs spēles garšu.
vārtos janie kīperi... Tu esi vecu zapti saēdies??? Punnenovs jaunais kīperis??? Gana pieredzējis pietiekami laba līmeņa vārtsargs, iespējams, nākamais aiz Elvja.
, 2021-08-17 12:04, pirms 4 gadiem
PČ bija slidināšanās uz vienas slidas. OSQ tas būs kas īpašs, redzot ļoti labu LV izlasi. Protams ceru, ka vārtos jaunie kīperi arī sajutīs spēles garšu un palīdzēs izcīnīt ceļa zīmi uz OSQ!

Prieks par Zemgu, bet ceru ka treneri ir ar galvu un Zemgus nebūs pirmajās maiņās, lai čali nenotraumētu. Zemgum būtu piemērota 3 maiņa. Pat interesanti būtu kopā viņu redzēt ar Dzierkalu un Bukartu. Dzierkals- Girgensons-Ri.Bukarts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-08-17 12:08, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: vārtos janie kīperi... Tu esi vecu zapti saēdies??? Punnenovs jaunais kīperis??? Gana pieredzējis pietiekami laba līmeņa vārtsargs, iespējams, nākamais aiz Elvja.
Saprotams, bet izlasē nopietnās spēlēs Ivars tik ir nospēlējis 2 spēles pieredzes ziņā jauns, bet klubu ziņā piekrītu ir uzkrāta dažāda pieredze profesionālajā hokejā. Bet runājot par Mitenu, tas gan būs kaut kas čalim jauns, bet iespējams adrenalīna un sava jaunuma pēc var parādīt neredzēs seivus.

Bet nepiekrītu, ka Ivars ir nākamais aiz Elvja noteikti otrajā vietā ir Jānis Kalniņš.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-08-17 12:09, pirms 4 gadiem
vozā rakstīja: PČ bija slidināšanās uz vienas slidas. OSQ tas būs kas īpašs, redzot ļoti labu LV izlasi. Protams ceru, ka vārtos jaunie kīperi arī sajutīs spēles garšu un palīdzēs izcīnīt ceļa zīmi uz OSQ!

Prieks par Zemgu, bet ceru ka treneri ir ar galvu un Zemgus nebūs pirmajās maiņās, lai čali nenotraumētu. Zemgum būtu piemērota 3 maiņa. Pat interesanti būtu kopā viņu redzēt ar Dzierkalu un Bukartu. Dzierkals- Girgensons-Ri.Bukarts.
vozā šodien atkal elementā - vienu stulbību pēc otras spļauj ārā.
Treneri ar galvu... vecīt, treneri ir "ar galvu", atšķirībā no Tevis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-08-17 12:15, pirms 4 gadiem
vozā rakstīja: Saprotams, bet izlasē nopietnās spēlēs Ivars tik ir nospēlējis 2 spēles pieredzes ziņā jauns, bet klubu ziņā piekrītu ir uzkrāta dažāda pieredze profesionālajā hokejā. Bet runājot par Mitenu, tas gan būs kaut kas čalim jauns, bet iespējams adrenalīna un sava jaunuma pēc var parādīt neredzēs seivus.

Bet nepiekrītu, ka Ivars ir nākamais aiz Elvja noteikti otrajā vietā ir Jānis Kalniņš.

Tu tak esi pilnīgs āksts! Gan Kalniņam, gan Punnenovam izlases kreklā katram ir 15 spēles! PČ Kalniņam ir 3 spēles, Ivaram 2. Ja runā par spēlēm TOP līgās, tad Punnenovs jau bija NLA komandas pamatvārtsargs, kamēr Kalniņš vēl Ungārijā mauca.

Kurš no viņiem šobrīd labāks? HVZ - abi stipri līdzīgi.
, 2021-08-17 12:15, pirms 4 gadiem
Tak nomierinās ar tiem vārtsargiem. Mums vārtos ņemti visādi joberlīgnieki, krievu juniorlīgas, bezdarbnieki, klibi vecmeistari, sezonu nespēlējoši kadri un tādā garā. Tak tur viss ir kārtībā kā nekad. Jānospēlē savs hokejs un jāsamet savi goli. Par vārtsargiem vienīgais kreņķis ir lai pirmajās divās spēlēs neapaukstējas vārtos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Reaktors2
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-08-17 12:50, pirms 4 gadiem
Huļikam atkal mēnešreizes 🤭😁
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-08-17 12:58, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Huļikam atkal mēnešreizes 🤭😁
zobi spiež
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-08-17 13:06, pirms 4 gadiem
Būs interesanti kā salīmēs kopā mūsu top uzbrucējus..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-08-17 13:08, pirms 4 gadiem
Reaktors2 rakstīja: Lūzeriem kārtējāis turnīriņš
Ok, lieku stafkas 15 000 EUR - Latvija pēdējā izšķirošajā spēlē padir**s kaut kādiem Ungārijas hokejistiem un tas arī būs viss
Pēdējā un gan jau ka izšķirošā spēle būs pret Franciju. Protams, Francijas uzvara nav nekas nereāls.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-08-17 13:53, pirms 4 gadiem
LeĶimma rakstīja: Kaa lai nepotetie tiek uz hokeju?
ej, dežūrē pie analīžu nodošanas punkta un prasi, lai spļauj tev mutē, ja atsakās, tad aplaizi rokturus pēc viņiem. mošk paveicās, dabūsi vīrusu, līdz hoķim jau būs antivielas un varēsi dabūt izlimojušā sertifikātu un iet, kur deguns rāda. vienīgais mīnuss, ka visi tavējie domās, ka tagad arī tu esi lops, be nu, dzīvē nekas nav ideāli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-08-17 14:10, pirms 4 gadiem
LeĶimma rakstīja: Es nopietnu jautajumu uzdevu, tu te nirgajies!
Tas kas tagad notiek ir konkrets bezprigels un vnk atstojs, tev paakos lkm to nesaprast
es jau arī nopietni atbildu, nu lab, ne par to spļaušanu un laižīšanos gluži, tas vairāk tā, tavā stilā, bet naher vnk nedari visu lai to vīrusu dabūtu, pārlismotu un bez potes un bez stresa dzīvotu tālāk? tik dumjš taču neesi, lai nevarētu atrast kādu, kurš būtu pozitīvs un izdomātu, kā ar to cilvēku sakontaktēt tā, lai to vīrusu sev dabūtu. vienvārdsakot - beidz huli vienreiz čīkstēt un dari kko, citādi toč kā tāds konču nedabūjis sīcis veikalā pie kases.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: batista
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-08-17 14:18, pirms 4 gadiem
Vai tad Sportacentrs vienreiz beidzot nenobloķēs to slimo, kas visu laiku šeit uzstājas ar saviem slimajiem murgiem. Tas vairs nav pieļaujams un būtu jāņem pārziņā Policijai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-08-17 14:21, pirms 4 gadiem
LeĶimma rakstīja: Ja kadam vel neaiziet,man nevajag to triperi vai ari to shlirci,bez tam abam masam pusotru gadu labi esmu nodzivojis! Jautajums - kapec vinu man uzspiezh,ar ko potetais ir labaks par nepoteto?
labāks ar to, ka nerada potenciālus veselības sistēmas pārslodzes draudus. triperi negribi, aizsardzību pret triperi ar negribi, bet visu pārējo gribi. gribu to, negribu šito, kā kkas nav pa prātam, tā kārpās un bļauj - toč huli, neredzi paralēles ar tiem izlutinātajiem sīčiem veikalos, kuri kko pa savam nav dabūjuši?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-08-17 14:29, pirms 4 gadiem
labs zirdziņš !!!
, 2021-08-17 14:33, pirms 4 gadiem
LeĶimma rakstīja: Tam mutauta gabalinam sakars ar koronku ir apala 0! Ja to nesaproti,neko neraksti
kāds sarkars šai diskusijasi ar mutauta gabaliem? prasīji, kā tikt uz hoķi, es tev saku, ja potēties negribi, izslimo vīrusu, tās šobrīd ir tavas divas vienīgās opcijas, nebrigi ne vienu, ne otru, bet hokeju gribi. no tripera bail, no tripera aizsardzības arī, bet visu gribas, kā bija pirms tripera. karoč, aizej paņem auku, ja nevari atrast nevienu, kas tev labprātīgi iedotu, jo nu tev konkrēti jau spiež uz smadzenēm, galīgi neloģisks paliec.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-08-17 14:41, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: es jau arī nopietni atbildu, nu lab, ne par to spļaušanu un laižīšanos gluži, tas vairāk tā, tavā stilā, bet naher vnk nedari visu lai to vīrusu dabūtu, pārlismotu un bez potes un bez stresa dzīvotu tālāk? tik dumjš taču neesi, lai nevarētu atrast kādu, kurš būtu pozitīvs un izdomātu, kā ar to cilvēku sakontaktēt tā, lai to vīrusu sev dabūtu. vienvārdsakot - beidz huli vienreiz čīkstēt un dari kko, citādi toč kā tāds konču nedabūjis sīcis veikalā pie kases.
tiešām jānolaižais tik zemu, lai kaut ar vienu vārdu atbildētu tam dzīvniekam???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-08-17 14:45, pirms 4 gadiem
LeĶimma rakstīja: Chau,kas jauns?
neko , strādāju , pisos , dzeru !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-08-17 14:48, pirms 4 gadiem
LeĶimma rakstīja: Cik menesi sanem?
Pastavigu sosku nedoma meklet?
pie 1k sanāk , 30 jau , pēdējais laiks meklēt !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-08-17 14:52, pirms 4 gadiem
LeĶimma rakstīja: Es domaju piedzirdi sho,pieshauj un tad jau nebus varianti!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-08-17 14:57, pirms 4 gadiem
LeĶimma rakstīja: Es taa gribu!!! Zb nepotetie jau nevar tuset a uz randevuham jau visas nak skaidra un gludi skuutas. Gribu taadu iereibushu un nedaudz apaugushu, kur lai pie tadas tagad tiek?
pēc intuīcijas , moš uzminēsi ! vai kādos fetiša saitos !!!
, 2021-08-17 14:57, pirms 4 gadiem
LeĶimma rakstīja: Vieniga ceriba ja vartos Kivi liikis apakshu sargas
Lūdz Dievu kaut mēs vairs nejauši nesaskrietos, tu morālais kr0pli!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-08-17 14:59, pirms 4 gadiem
LeĶimma rakstīja: Tur ir konkretas debilikes, man tak vajag klasiku un oralo, tas grib tevi sasiet un mutee iemiizt, nu laikam folijgalvas no sworgika sektas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-08-17 15:01, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: tiešām jānolaižais tik zemu, lai kaut ar vienu vārdu atbildētu tam dzīvniekam???
zemu vai augstu, bet arī dzīvnieki reizēm ir jāpaaudzina
, 2021-08-17 15:02, pirms 4 gadiem
LeĶimma rakstīja: Esi vecim spraudis ieksha?
traks esi ?
, 2021-08-17 15:02, pirms 4 gadiem
Labs papildinājums! LATVIJA UZVARA!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-08-17 15:05, pirms 4 gadiem
LeĶimma rakstīja: Kashers tevi uzbudina vai labak Burka?
Burka jau nogribējusies , varētu !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-08-17 15:09, pirms 4 gadiem
LeĶimma rakstīja: Es domaju vinai biksinas slapjas jau veci ieraugot, zhanits nedod
domāju apakšā viņai ir tas ko Tu meklē !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-08-17 15:11, pirms 4 gadiem
LeĶimma rakstīja: Man interese lidz max 25!!!
mmm
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-08-17 15:16, pirms 4 gadiem
LeĶimma rakstīja: Reizem sagribas 15 gadigas, stulbas bet griboshas un loooooti miklas
sakustās jau uz tām 18 gadīgajām jā !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-08-17 15:27, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: zemu vai augstu, bet arī dzīvnieki reizēm ir jāpaaudzina
cūkas nevar iemācīt lidot, bezsmadzeņu radījumus nevar piespiest domāt!!!
, 2021-08-17 15:27, pirms 4 gadiem
Agrāk trolēju SC par KHL, bet šis biedri pat nav ar humoru - šis ir skumji
, 2021-08-17 15:37, pirms 4 gadiem
Kā Vītoliņš uz izlasi nepaņem Jāni Kalniņu, kas ir labākai LR aiz Merzļikina, moins. Kā to saprast? Mums vārtos dirka nu....es šokā. Kāds nezina, kāpēc netiek ņemts KALNIŅS? Kāds iekšejas konflikts, kā futbola briļļainajam Kazakevicam ar Karašausku'>????????
Slēpts komentārs: pernambucan0
, 2021-08-17 15:40, pirms 4 gadiem
Regbists rakstīja: Kā Vītoliņš uz izlasi nepaņem Jāni Kalniņu, kas ir labākai LR aiz Merzļikina, moins. Kā to saprast? Mums vārtos dirka nu....es šokā. Kāds nezina, kāpēc netiek ņemts KALNIŅS? Kāds iekšejas konflikts, kā futbola briļļainajam Kazakevicam ar Karašausku'>????????
kāpēc tāda milzīga pārliecība, ka Kalniņš ir labāks par Punnenovu???
, 2021-08-17 15:54, pirms 4 gadiem
Bomba
, 2021-08-17 16:00, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: kāpēc tāda milzīga pārliecība, ka Kalniņš ir labāks par Punnenovu???
Ja ne labāks par PUNNENOVU, tad otrajam vinAM BIJA jābūt 1000 procentīgi!!!!
, 2021-08-17 16:30, pirms 4 gadiem
LeĶimma rakstīja: Kapec man jadabu viruss kursh ir pedejas simtgades lielaka serga? Padoma par to...
Vīruss ir tieši tikpat bīstams, kā vakcīna pret viņu Proti, ne viens, ne otrs, patiesībā bīstami nav!
, 2021-08-17 16:35, pirms 4 gadiem
LeĶimma rakstīja: Ja kadam vel neaiziet,man nevajag to triperi vai ari to shlirci,bez tam abam masam pusotru gadu labi esmu nodzivojis! Jautajums - kapec vinu man uzspiezh,ar ko potetais ir labaks par nepoteto?
Ar to, ka gudrāks Kāmēr tu kasīsi kuli uz dīvāna savā piesmirdinātajā no pastāvīgiem pirdieniem guļamistabā un lūrēsi TV kasti ar sarūsējušu antēnu, es malkošu Aldarīti Arēnā Rīga tieši virs mūsu izlases beņka!
, 2021-08-17 17:05, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: kāpēc tāda milzīga pārliecība, ka Kalniņš ir labāks par Punnenovu???
Nu bet būtu interesanti kaut kur izlasīt konkrētu atbildi (ja tāda nav bijusi, neesmu redzējis nekur) - kāpēc Jānis nav kandidātos? Uzmetis lūpu? Klubs nelaiž? Un ar Jāni būtu divi pirmie numuri + Mitens/Šilovs/Lazdiņš. Šobrīd izteikts 1. nr un pārējie. Es gan nedomāju, ka baigi jāsatraucās par vārtu līniju - būs viss ok.
, 2021-08-17 17:06, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Nu bet būtu interesanti kaut kur izlasīt konkrētu atbildi (ja tāda nav bijusi, neesmu redzējis nekur) - kāpēc Jānis nav kandidātos? Uzmetis lūpu? Klubs nelaiž? Un ar Jāni būtu divi pirmie numuri + Mitens/Šilovs/Lazdiņš. Šobrīd izteikts 1. nr un pārējie. Es gan nedomāju, ka baigi jāsatraucās par vārtu līniju - būs viss ok.
Matulis tevēnetā rakstīja iemeslus kāpēc nav Jānis !
, 2021-08-17 17:12, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Matulis tevēnetā rakstīja iemeslus kāpēc nav Jānis !
Nelasīju
Tas par tām čl spēlēm?
, 2021-08-17 17:13, pirms 4 gadiem
purva_velns rakstīja: Nelasīju
Tas par tām čl spēlēm?
nē.
, 2021-08-17 17:15, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Matulis tevēnetā rakstīja iemeslus kāpēc nav Jānis !
Kas tur bija teikts??? Ko Matulis teica, kāpēc Jānis Kalniņs nav izlase|?
, 2021-08-17 17:19, pirms 4 gadiem
Regbists rakstīja: Kas tur bija teikts??? Ko Matulis teica, kāpēc Jānis Kalniņs nav izlase|?
es pats savām acīm neredzēju, man tik atsūtīja uz vacapu kopī paste tekstu no tevēneta raksta par OS kvali, tāpēc nerakstīšu. ja nu pajokoja sūtītājs
nopērc un izlasi un vai kāds lai apstiprina , to ko Matulis rakstīja. citur nekur tādu neesmu redzējis, ko rakstīja Matulis.
, 2021-08-17 17:21, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: es pats savām acīm neredzēju, man tik atsūtīja uz vacapu kopī paste tekstu no tevēneta raksta par OS kvali, tāpēc nerakstīšu. ja nu pajokoja sūtītājs
nopērc un izlasi un vai kāds lai apstiprina , to ko Matulis rakstīja. citur nekur tādu neesmu redzējis, ko rakstīja Matulis.
Negribās tos MATULA rakstus pirkt, moins, tad labak uz RAGANU piezvanishu Jankas čomam, kas zinās noteikti iemeslus.Paldies
, 2021-08-17 17:44, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: es pats savām acīm neredzēju, man tik atsūtīja uz vacapu kopī paste tekstu no tevēneta raksta par OS kvali, tāpēc nerakstīšu. ja nu pajokoja sūtītājs
nopērc un izlasi un vai kāds lai apstiprina , to ko Matulis rakstīja. citur nekur tādu neesmu redzējis, ko rakstīja Matulis.
TU par to, ka vainoja pie zaudējuma GER?
, 2021-08-17 17:45, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: TU par to, ka vainoja pie zaudējuma GER?
jap
, 2021-08-17 17:52, pirms 4 gadiem
Ēdishu pelmenjus
, 2021-08-17 17:53, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Ar to, ka gudrāks Kāmēr tu kasīsi kuli uz dīvāna savā piesmirdinātajā no pastāvīgiem pirdieniem guļamistabā un lūrēsi TV kasti ar sarūsējušu antēnu, es malkošu Aldarīti Arēnā Rīga tieši virs mūsu izlases beņka!
Jo tu esi vakcinēts lops kurš pelnījis nomirt no blaknem. Tiekamies rit protesta pie pils
, 2021-08-17 18:04, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: TU par to, ka vainoja pie zaudējuma GER?
Nu a ko tagad
Prošla ljubov i siski po bokam?
Izlasē vairs nevar spēlēt?
Bērnudārzs, ibiem
, 2021-08-17 18:10, pirms 4 gadiem
purva_velns rakstīja: Nu a ko tagad
Prošla ljubov i siski po bokam?
Izlasē vairs nevar spēlēt?
Bērnudārzs, ibiem
tur nebija norādīts kas viņu vainoja papisienā vāciem un neiekļūšu po!
pieļauju, ka tas nav Bobis, jo Bobja nav vairs. tātad domāju , ka kāds kazjols, kas joprojām ir te pat vien, ja jau Jānis iedeva kurvīti vai viņu vienkārši neizsauca( tur nebija norādīts).
kā redzi ar šampinjoniem ko te klārēja iepriekš nekas nav saistīts!
, 2021-08-17 18:13, pirms 4 gadiem
purva_velns rakstīja: Nu a ko tagad
Prošla ljubov i siski po bokam?
Izlasē vairs nevar spēlēt?
Bērnudārzs, ibiem
Kalniņam pārmeta Kalvītis, Dzierkals, Rubīns un Artis Ābols pasakot viņam ka tādu metienu atsargatu 7 gadīgs puisis
, 2021-08-17 18:14, pirms 4 gadiem
69 ir slēpti komentāri no bloķēta lietotāja no 130 komentāriem vispār. SC ir galīgi pārvērties par atsaldeņu izklaides vietu....
, 2021-08-17 18:27, pirms 4 gadiem
Ja tā, tad izskatās, ka valstsvienībā ir pīzdīgs mikroklimats
, 2021-08-17 18:32, pirms 4 gadiem
purva_velns rakstīja: Ja tā, tad izskatās, ka valstsvienībā ir pīzdīgs mikroklimats
NU, Jaaa, tad mikroklimats pilniiigi p izdec....slimi
, 2021-08-17 19:29, pirms 4 gadiem
var jau arī apvainoties ja bijuši? uzbraucieni, bet 1. periodā ķērājs operatīvi apraka spēli, bet uzbrukums pret organizētajiem fričiem kā parasti pabāls un buksēja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-08-17 19:39, pirms 4 gadiem
Lopiņš
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-08-17 19:44, pirms 4 gadiem
Zemgus vienmēr kapā lai kādā formā būtu respekt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-08-17 20:48, pirms 4 gadiem
LeĶimma rakstīja: Nuu tu ir galigi debils palicis ja potetos lopinus uzskati par gudrajiem
Protams! No sākuma te brēca un ķērca, cik tā Koronka ir bīstama, daudzi te pat par mūžīgajām karantīnām iestājās, tipa, pats galvenais ir dzīvība un veselība, pie tam ne tava, bet gan atrafēto penžu, tāpēc dēļ viņu trauslo organismu pēc iespējas ilgāku saglabāšanu, visiem veselajiem ir jāupurē savas ikdienišķās intereses Tagad sākās cita galējība, tipa vakcīna ir visa ļaunā iemiesojums, gandrīz vai maina tavu genofondu, jo tiek ievadīti sātaniskie kodi, tipa, kā Bībelē, trīs trekni sešinieki Patiesībā, spriežot pēc mana organisma, viņš pārvar gan pašu Koronku, gan arī vakcīnu pret viņu! Tas, vai tā vakcīna ir efektīga, man galīgi ir PO BARABANU, galvenais, ka pēc viņas man ir lielāka rīcības brīvība, nekā nevakcinētajiem un vēl, mans ķermenis ar zvilnām pārklājies nav, aste un ragi ar nav izauguši, vismaz pagaidām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-08-17 20:58, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Protams! No sākuma te brēca un ķērca, cik tā Koronka ir bīstama, daudzi te pat par mūžīgajām karantīnām iestājās, tipa, pats galvenais ir dzīvība un veselība, pie tam ne tava, bet gan atrafēto penžu, tāpēc dēļ viņu trauslo organismu pēc iespējas ilgāku saglabāšanu, visiem veselajiem ir jāupurē savas ikdienišķās intereses Tagad sākās cita galējība, tipa vakcīna ir visa ļaunā iemiesojums, gandrīz vai maina tavu genofondu, jo tiek ievadīti sātaniskie kodi, tipa, kā Bībelē, trīs trekni sešinieki Patiesībā, spriežot pēc mana organisma, viņš pārvar gan pašu Koronku, gan arī vakcīnu pret viņu! Tas, vai tā vakcīna ir efektīga, man galīgi ir PO BARABANU, galvenais, ka pēc viņas man ir lielāka rīcības brīvība, nekā nevakcinētajiem un vēl, mans ķermenis ar zvilnām pārklājies nav, aste un ragi ar nav izauguši, vismaz pagaidām
Lai strādātu krustojumā, vakcinēšanās ir obligāta?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-08-17 21:08, pirms 4 gadiem
vozā rakstīja: PČ bija slidināšanās uz vienas slidas. OSQ tas būs kas īpašs, redzot ļoti labu LV izlasi. Protams ceru, ka vārtos jaunie kīperi arī sajutīs spēles garšu un palīdzēs izcīnīt ceļa zīmi uz OSQ!

Prieks par Zemgu, bet ceru ka treneri ir ar galvu un Zemgus nebūs pirmajās maiņās, lai čali nenotraumētu. Zemgum būtu piemērota 3 maiņa. Pat interesanti būtu kopā viņu redzēt ar Dzierkalu un Bukartu. Dzierkals- Girgensons-Ri.Bukarts.
Zemgus centrā nav spēlējis gadus 4. Labāk, lai tur spēlē Bļugers, Ābols, Džeriņš, Smirnovs/Batņa.
, 2021-08-17 21:26, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Protams! No sākuma te brēca un ķērca, cik tā Koronka ir bīstama, daudzi te pat par mūžīgajām karantīnām iestājās, tipa, pats galvenais ir dzīvība un veselība, pie tam ne tava, bet gan atrafēto penžu, tāpēc dēļ viņu trauslo organismu pēc iespējas ilgāku saglabāšanu, visiem veselajiem ir jāupurē savas ikdienišķās intereses Tagad sākās cita galējība, tipa vakcīna ir visa ļaunā iemiesojums, gandrīz vai maina tavu genofondu, jo tiek ievadīti sātaniskie kodi, tipa, kā Bībelē, trīs trekni sešinieki Patiesībā, spriežot pēc mana organisma, viņš pārvar gan pašu Koronku, gan arī vakcīnu pret viņu! Tas, vai tā vakcīna ir efektīga, man galīgi ir PO BARABANU, galvenais, ka pēc viņas man ir lielāka rīcības brīvība, nekā nevakcinētajiem un vēl, mans ķermenis ar zvilnām pārklājies nav, aste un ragi ar nav izauguši, vismaz pagaidām
Tu jau ar dzīvo ilūzijās par savu brašo jaunību. Pusmūža tēvaiņi ar beigtām nierēm kā reizi ir riska grupā, kurus kaulainā nopļauj kā ņehuj.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-08-17 21:39, pirms 4 gadiem
purva_velns rakstīja: Ja tā, tad izskatās, ka valstsvienībā ir pīzdīgs mikroklimats
čempī bija vairāki konflikti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-08-17 21:46, pirms 4 gadiem
LeĶimma rakstīja: Nu nosauc konkreti nevis tupa pizgii kaa debils churbans!!!
To ka bobis bija neadaa es pats redzeju
Tu par Prūsiju vai Bavāriju?- pieslēdzies spēlei, iekapā un atslēdzies veselīgam miegam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-08-17 21:50, pirms 4 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Tu jau ar dzīvo ilūzijās par savu brašo jaunību. Pusmūža tēvaiņi ar beigtām nierēm kā reizi ir riska grupā, kurus kaulainā nopļauj kā ņehuj.
Neesmu es nekādā riska grupā, reizi pusgadā pārbaudos, te Frankos tā ir obligāta padarīšana, visiem, kuri ir nodarbināti caur starpnieku firmām priekš fiziskā darba (es to daru apmēram divas-trīs reizes mēnesī, pa divām trim pilnām jeb nepilnām darba dienām, tas ir lai pagarinātu pabalstus), nekā tāda, kas noteiktu, ka esmu riska grupā, manī neatklāja Bija vairākus gadus atpakaļ kaut kāda tur aknu slimība jeb iekaisums (ne ciroze! ), tas nebija ar alko siastīts un to visai ātri izdakterēja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-08-17 21:52, pirms 4 gadiem
LeĶimma rakstīja: Gribu apakalas pruusiju un vinu valodu!!!
tas vairs nav iespējams tāpat kā ar lībiešiem/ līviem- šī ir vāciskā nevis baltu prūšu zemes
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-08-17 21:55, pirms 4 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Tu jau ar dzīvo ilūzijās par savu brašo jaunību. Pusmūža tēvaiņi ar beigtām nierēm kā reizi ir riska grupā, kurus kaulainā nopļauj kā ņehuj.
lai kā tur būtu, ja burts rīt noliek karoti, tad visiem tā pat būs skaidrs, ka tas bija potes dēļ, nevis teiksim tāpēc, ka pēdējos gadu desmitus (kā minimums) pārtiek no alko un cūkas gaļas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-08-17 21:56, pirms 4 gadiem
A burts - LUPATA rakstīja: Lai strādātu krustojumā, vakcinēšanās ir obligāta?
Obligāti ir nenēsāt uzpurņus! Esmu eksperimentējs ar padotajiem, karoče, ja velk uzpurnu, ņi hrena nedod, kā noņem, sāk birt kapeiciņas un papīrīši Kāpēc tā, hren viņu zin, ir lietas, kuras analīzei nepadodas, taču pēc tā eksperimenta ir nolemts kategoriski, nevienam nekādus uzpurnus lai neredzētu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-08-17 21:58, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Neesmu es nekādā riska grupā, reizi pusgadā pārbaudos, te Frankos tā ir obligāta padarīšana, visiem, kuri ir nodarbināti caur starpnieku firmām priekš fiziskā darba (es to daru apmēram divas-trīs reizes mēnesī, pa divām trim pilnām jeb nepilnām darba dienām, tas ir lai pagarinātu pabalstus), nekā tāda, kas noteiktu, ka esmu riska grupā, manī neatklāja Bija vairākus gadus atpakaļ kaut kāda tur aknu slimība jeb iekaisums (ne ciroze! ), tas nebija ar alko siastīts un to visai ātri izdakterēja
Bet pulkstenis tāpat tikšķ. Pats būsi tāds pats vecūksnis, par kuriem tagad tik nicīgi izsakies. A mirt ta negribēsies.
, 2021-08-17 21:59, pirms 4 gadiem
Drīz sāksies Pasaulčempjonāts Augstākās raudzes lēdijām! Būs pamatīgas emocijas!
A tām špricēm jau zbali)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-08-17 22:01, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: lai kā tur būtu, ja burts rīt noliek karoti, tad visiem tā pat būs skaidrs, ka tas bija potes dēļ, nevis teiksim tāpēc, ka pēdējos gadu desmitus (kā minimums) pārtiek no alko un cūkas gaļas.
Bļe, burts dzīvo krustojumu diedelnieku dzīvi ar citiem nēģeriem. Ja tur kāds karoti noliek, visiem tāpat ir pohuj- traks suns sakoda, apēda vecu desu, vai metilspirtu iedzēra.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-08-17 22:02, pirms 4 gadiem
LeĶimma rakstīja: Liivi kkad 200 vel netalu no kolkas bija! Ir nez kads balts liivu valoda runajosh letinsh?
Sporta žurnālists Ernštreits.
, 2021-08-17 22:02, pirms 4 gadiem
Tie cilvēki, kuri ēd cauraudzīti, parasti sevi neuzspridzina!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-08-17 22:05, pirms 4 gadiem
LeĶimma rakstīja: Tu nopietni?
Nezinu, ko viņš spēj parunāt, bet jā- Dāvids Ernštreits ir tās mazās kopienas pārstāvis.
, 2021-08-17 22:05, pirms 4 gadiem
Kurā krustojumā Burts klās galdus? Un kādā formātā jāierodas? Vecbiedri aizies ar Wild Card? Šitas viss Olimp atlases laikā? Vai after pārtija ar vēl būs?
, 2021-08-17 22:06, pirms 4 gadiem
Gin4a rakstīja: Kurā krustojumā Burts klās galdus? Un kādā formātā jāierodas? Vecbiedri aizies ar Wild Card? Šitas viss Olimp atlases laikā? Vai after pārtija ar vēl būs?
Pie Spices garāmbraucējiem logus pucēsim, piebrauc un nenožmiedz eiriķi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-08-17 22:07, pirms 4 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Bļe, burts dzīvo krustojumu diedelnieku dzīvi ar citiem nēģeriem. Ja tur kāds karoti noliek, visiem tāpat ir pohuj- traks suns sakoda, apēda vecu desu, vai metilspirtu iedzēra.
nu es to tā ar ironiju tie paši cilvēki, kuri sākotnēji brēca, ka visiem, kuri noliek karoti (apēda vecu desu, traks suns sakoda utt.) pieraksta koronku, tagad nopietniem un satrauktiem ģīmjiem visus miroņus noraksta uz poti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-08-17 22:08, pirms 4 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Bet pulkstenis tāpat tikšķ. Pats būsi tāds pats vecūksnis, par kuriem tagad tik nicīgi izsakies. A mirt ta negribēsies.
Visi mes tādi kādreiz būsim, nav nekur teikts, ka tu tāds nekļūsi ātrāk par mani Par to mirt negribēsies gan var pastrīdēties Ja es jutīšu, ka vairs nevelku, kāda hrena pēc man par katru cenu būtu jāspirinās pretī neizbēgamajam liktenim? Mirt pareizi un laikus arī ir māksla Tie, kuri samierinās ar likteni, parasti aiziet pie Dieviem ar atvieglojumu, tādā tā kā svētlaimē, bet savukārt negribētāji mirt, kuri spirinās pretī par katru cenu, pukstēdami, pirdēdami, vaimanādami un stenēdami no mokām,pavada savas pēdējās dienas nevis mājās, uz nāves gultas radu un tuvinieku uzraudzībā, lasot viņiem savu testamentu, bet gan pārpildītajaā ar tādiem pašiem veciem dorņiem slimnīcas palātā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-08-17 22:11, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Visi mes tādi kādreiz būsim, nav nekur teikts, ka tu tāds nekļūsi ātrāk par mani Par to mirt negribēsies gan var pastrīdēties Ja es jutīšu, ka vairs nevelku, kāda hrena pēc man par katru cenu būtu jāspirinās pretī neizbēgamajam liktenim? Mirt pareizi un laikus arī ir māksla Tie, kuri samierinās ar likteni, parasti aiziet pie Dieviem ar atvieglojumu, tādā tā kā svētlaimē, bet savukārt negribētāji mirt, kuri spirinās pretī par katru cenu, pukstēdami, pirdēdami, vaimanādami un stenēdami no mokām,pavada savas pēdējās dienas nevis mājās, uz nāves gultas radu un tuvinieku uzraudzībā, lasot viņiem savu testamentu, bet gan pārpildītajaā ar tādiem pašiem veciem dorņiem slimnīcas palātā
Kā es tevi varētu apsteigt vecumā īsti nesaprotu. Pašam tev kādreiz likās, ka arī pēc 40 dzīves nav. Bet, kad dadzīvoji, pēkšņi ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-08-17 22:12, pirms 4 gadiem
Le, ja Burtam atļaus iekausēt pretinieku vārtos vienu krustojuma godīgi nopelnīto ēriķi (FRA abreviatūra!), Olimpiāde čista būs!) Būs ieguldījis reālāko artavu piecos rimbuļos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-08-17 22:13, pirms 4 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Bļe, burts dzīvo krustojumu diedelnieku dzīvi ar citiem nēģeriem. Ja tur kāds karoti noliek, visiem tāpat ir pohuj- traks suns sakoda, apēda vecu desu, vai metilspirtu iedzēra.
Paga, paga, ar kādiem vēl nēģeriem!!!? Kur tu redzēji krustojumā nēģeri? Padoma loģiski,pat ja tā arī būtu, kas viņam piķos? Nēģeriem un čurbāniem ir citas nodarbes, par to jau vairkkkart rakstīju! Bet nē, te turpina papagaiļot, ka krustojuos tik nēģeri ar čurbāniem stāv, nu nav tā!
, 2021-08-17 22:14, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Visi mes tādi kādreiz būsim, nav nekur teikts, ka tu tāds nekļūsi ātrāk par mani Par to mirt negribēsies gan var pastrīdēties Ja es jutīšu, ka vairs nevelku, kāda hrena pēc man par katru cenu būtu jāspirinās pretī neizbēgamajam liktenim? Mirt pareizi un laikus arī ir māksla Tie, kuri samierinās ar likteni, parasti aiziet pie Dieviem ar atvieglojumu, tādā tā kā svētlaimē, bet savukārt negribētāji mirt, kuri spirinās pretī par katru cenu, pukstēdami, pirdēdami, vaimanādami un stenēdami no mokām,pavada savas pēdējās dienas nevis mājās, uz nāves gultas radu un tuvinieku uzraudzībā, lasot viņiem savu testamentu, bet gan pārpildītajaā ar tādiem pašiem veciem dorņiem slimnīcas palātā
kādā paralēlā pasaulē tu dzīvo? ja tā nost miršana būtu tikai no paša gribēšanas atkarīga, liela daļa vecīšu te sen vairs nebūtu.. bet negribēt dzīvot un atņemt sev dzīvību ir divas stipri dažādas lietas. un galu galā, normālos apstākļos, neviens jau no spēcīga un veselīga cilvēka tā uzreiz nekļūst par tevis nicināto nevarīgo penzi, tas notiek lēnām un pakāpeniski, tiek dots laiks pamazām pierast, kamēr asi tāds pusklibs un vārgs, bet esi jau ar to apradis un dzīves priekus ta baudīt gribas tik pat, ja ne vēl vairāk, kā jaunībā.
, 2021-08-17 22:14, pirms 4 gadiem
Bet kā tad ģinamas fanam pedāļus pareiz atmest? Tūlīt, tūlīt būs gagarins, bet cilvēks ar abām rokām vairs dibenu sev nevar atrast? Tā nu krekstēdams un pirzdams gaida kausu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-08-17 22:15, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Paga, paga, ar kādiem vēl nēģeriem!!!? Kur tu redzēji krustojumā nēģeri? Padoma loģiski,pat ja tā arī būtu, kas viņam piķos? Nēģeriem un čurbāniem ir citas nodarbes, par to jau vairkkkart rakstīju! Bet nē, te turpina papagaiļot, ka krustojuos tik nēģeri ar čurbāniem stāv, nu nav tā!
Nu es atkārtošu- īsts baltais cilvēks ir uzņēmīgs, izdomas bagāts, strādīgs. Vai Hitleram tiešām būs bijusi taisnība, ka slāvi ir zemcilvēki?
, 2021-08-17 22:15, pirms 4 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Sporta žurnālists Ernštreits.
Es pagājušvasar ar ričuku braucu pa tiem līvu ciemiem uz Kolku un viņu tur redzēju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-08-17 22:19, pirms 4 gadiem
Pernambuķis uz mačiem abonementus jau izplata? Ja svojaki ņems, šprice ar iekļauta? Pa Ģinamaffcu maiņām kliegsim kā apmāti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-08-17 22:21, pirms 4 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Nu es atkārtošu- īsts baltais cilvēks ir uzņēmīgs, izdomas bagāts, strādīgs. Vai Hitleram tiešām būs bijusi taisnība, ka slāvi ir zemcilvēki?
Viss tevis aprakstītais tieši man arī piemīt! Esmu izstrādājis ideālu mehānismu, kā patērējot pēc iespējas mazāk enerģijas un saglabājot maksimāli daudz brīvā laika, iegūt pēc iespējas lielāku rezultātu! Retorisks jautājums, kas ir svarīgāks, process vai rezultāts? Process ir svarīgs tikai un vienīgi tādos gadījumos, ja tu ar to nodarbojies faktiski 24/7 režīmā un tas process ir gan tava sirdslieta, gan arī dieniškā maize Visos pārējos gadījumos process ir nulles vērtībā, ja viņš nedod vajadzīgo rezultātu
, 2021-08-17 22:22, pirms 4 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Kā es tevi varētu apsteigt vecumā īsti nesaprotu. Pašam tev kādreiz likās, ka arī pēc 40 dzīves nav. Bet, kad dadzīvoji, pēkšņi ir.
atceros vēl kā vakar, ka tīņu gados vecākiem teicu, ka dzīvošu līdz četrdesmit, jo tad cilvēks jau sāk vecs un nekāds palikt, jēgas taču vairs nekādas.. tagad, kad šķaudiens vien līdz tiem 40 palicis, tās domas nedaudz pamainījušās. kamēr tas mūža gals vēl tālu, ir jau viegli ar šādām gudrībām mētāties, bet, jo tuvāk tās beigas nāk, jo kkā vairāk un vairāk to dzīvi gribas pavilkt garāku (ja nav ļoti bēdīgi ar veselību)
, 2021-08-17 22:22, pirms 4 gadiem
Nu noskaidro līvu antropoliģisko tipu, izskatu un meklē pie latvietēm. Blonda, plecīga madāma.
, 2021-08-17 22:24, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Viss tevis aprakstītais tieši man arī piemīt! Esmu izstrādājis ideālu mehānismu, kā patērējot pēc iespējas mazāk enerģijas un saglabājot maksimāli daudz brīvā laika, iegūt pēc iespējas lielāku rezultātu! Retorisks jautājums, kas ir svarīgāks, process vai rezultāts? Process ir svarīgs tikai un vienīgi tādos gadījumos, ja tu ar to nodarbojies faktiski 24/7 režīmā un tas process ir gan tava sirdslieta, gan arī dieniškā maize Visos pārējos gadījumos process ir nulles vērtībā, ja viņš nedod vajadzīgo rezultātu
Kaut ko radīt- galvenais punkts. Nebūt parazītam.
, 2021-08-17 22:24, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: atceros vēl kā vakar, ka tīņu gados vecākiem teicu, ka dzīvošu līdz četrdesmit, jo tad cilvēks jau sāk vecs un nekāds palikt, jēgas taču vairs nekādas.. tagad, kad šķaudiens vien līdz tiem 40 palicis, tās domas nedaudz pamainījušās. kamēr tas mūža gals vēl tālu, ir jau viegli ar šādām gudrībām mētāties, bet, jo tuvāk tās beigas nāk, jo kkā vairāk un vairāk to dzīvi gribas pavilkt garāku (ja nav ļoti bēdīgi ar veselību)
Neputne, nečikā atvasaru! Mūsu pienākums ir aizvilkt līdz OT!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-08-17 22:26, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: atceros vēl kā vakar, ka tīņu gados vecākiem teicu, ka dzīvošu līdz četrdesmit, jo tad cilvēks jau sāk vecs un nekāds palikt, jēgas taču vairs nekādas.. tagad, kad šķaudiens vien līdz tiem 40 palicis, tās domas nedaudz pamainījušās. kamēr tas mūža gals vēl tālu, ir jau viegli ar šādām gudrībām mētāties, bet, jo tuvāk tās beigas nāk, jo kkā vairāk un vairāk to dzīvi gribas pavilkt garāku (ja nav ļoti bēdīgi ar veselību)
Tieši tā, ar nosacījumu, ja nav ļoti bēdīgi ar veselību Fiziskajai novecošanai ir divi varianti, vai nu paātrinās vecumdienas vai arī pagarinās jaunība, ja otrais variants, var turpināt dzīvot uz nebēdu kaut līdz apokalipsei
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-08-17 22:28, pirms 4 gadiem
LeĶimma rakstīja: Taa reali es domaju ka tadas vairs nav. Jamekle ernijs un ta. Nu neticu ka ir kada 20 gadiga blonda sexula ar kravchenokas rumpi un vel briiva un gribosha
Tāds krievuškas ģīmis, otra biški labāk patīk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-08-17 22:30, pirms 4 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Kaut ko radīt- galvenais punkts. Nebūt parazītam.
Es radu, tikai ne krustojumos Priekš tā ir domāts brīvais laiks, kurš arī ir tikpat liela vērtība, kā nauda Kā jau iepriekš rakstīju, mans mehānisms kak raz iekļauj to vērtību, proti, brīvo laiku, priekš tā lai radītu kat ko! Procesu vergi, kuri dzīvo no algas līdz algai vai tad kaut ko rada? Viņiem vienkārši priekš tā nav brīvā laika, man ir!
, 2021-08-17 22:31, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Es radu, tikai ne krustojumos Priekš tā ir domāts brīvais laiks, kurš arī ir tikpat liela vērtība, kā nauda Kā jau iepriekš rakstīju, mans mehānisms kak raz iekļauj to vērtību, proti, brīvo laiku, priekš tā lai radītu kat ko! Procesu vergi, kuri dzīvo no algas līdz algai vai tad kaut ko rada? Viņiem vienkārši priekš tā nav brīvā laika, man ir!
Ko es tādam čigānu bazaram varu likt pretī? Neko laikam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-08-17 22:32, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Tieši tā, ar nosacījumu, ja nav ļoti bēdīgi ar veselību Fiziskajai novecošanai ir divi varianti, vai nu paātrinās vecumdienas vai arī pagarinās jaunība, ja otrais variants, var turpināt dzīvot uz nebēdu kaut līdz apokalipsei
labi labi, bet arī tad, kad ir ļoti bēdīgi ar veselību, to dzīvīti sev atņemt jau nemaz nav tik viegli, pat ja gribas. es īstenībā vienmēr esmu bijusi par legālu eitanāziju, nez kāpēc lopiņiem mēs drīkstam atvieglot ciešanas un palīdzēt aiziet, bet cilvēku jāvelk līdz pēdējam, reizēm pat pret viņa paša gribu un līdz absurdam.
, 2021-08-17 22:32, pirms 4 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Ko es tādam čigānu bazaram varu likt pretī? Neko laikam.
Labi, es gulēt Pēc pāris dienām būšu LV, tad parunāsim
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-08-17 22:35, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Es radu, tikai ne krustojumos Priekš tā ir domāts brīvais laiks, kurš arī ir tikpat liela vērtība, kā nauda Kā jau iepriekš rakstīju, mans mehānisms kak raz iekļauj to vērtību, proti, brīvo laiku, priekš tā lai radītu kat ko! Procesu vergi, kuri dzīvo no algas līdz algai vai tad kaut ko rada? Viņiem vienkārši priekš tā nav brīvā laika, man ir!
nu pastāsti taču mums - ko labu esi radījis savā brīvajā laikā?
, 2021-08-17 22:36, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Labi, es gulēt Pēc pāris dienām būšu LV, tad parunāsim
Francijā vēl tikai pusē desmit. Vēl tak kāda bode jāatlauž un jānopelna naudiņa.
, 2021-08-17 22:36, pirms 4 gadiem
LeĶimma rakstīja: Tu jau konkreta tvana,koiva ar bet to saprotu! Blaa man liekas volchara ar vecmeitu ar kozh
jap, tu viens nabadziņš te skaidrā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-08-17 22:41, pirms 4 gadiem
LeĶimma rakstīja: Bet es juutu ka sodien te neiederos
šis vnk tāds mans novērojums nevis uzbrauciens, bet domāju, ka tu reti kur iederies, tāpēc arī te tā izpildies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-08-17 22:48, pirms 4 gadiem
LeĶimma rakstīja: Pedeja laika parak biezhi sauj garam! Lkm tava izoleshanas no cilvekiem dara savu,objektiva spriestspeja zuud,argumenti top uz huy-duy,bet huy ari nav,paliek tik duys un zalupis ar latvaniem!

Tu tak chipota,aizbrauc uz riigu,pielejies un uzkap kadam melnim virsu, tu tak to loti gribi!!!

IESAKU
Neputns liekas būt līvu tips. Ko rej?
, 2021-08-17 22:49, pirms 4 gadiem
LeĶimma rakstīja: Pedeja laika parak biezhi sauj garam! Lkm tava izoleshanas no cilvekiem dara savu,objektiva spriestspeja zuud,argumenti top uz huy-duy,bet huy ari nav,paliek tik duys un zalupis ar latvaniem!

Tu tak chipota,aizbrauc uz riigu,pielejies un uzkap kadam melnim virsu, tu tak to loti gribi!!!

IESAKU
he he, laikam trāpīju nu vismaz devītniekā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-08-17 23:01, pirms 4 gadiem
LeĶimma rakstīja: Bullz eye jeb bulla pau.ti! Nu laikam parak tieshi izteicos, bet nu nekautrejies.
Blaa kule ir cenzeta
Nu, nu, tāds naida pilns komentārs. Aizskāra gan tev kādas stīgas, ka tā noreonēji.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-08-17 23:05, pirms 4 gadiem
Te vairāk kā fizioterapeiti apstrādā pacientu,
, 2021-08-17 23:16, pirms 4 gadiem
LeĶimma rakstīja: Vizdeguniga, ierobezhota shmara! Te vechus noliek kaa karotes potetie lopini
te jau veči tikai ir, nav jau tā, ka man būtu baigā izvēle, kādu dāmu nolikt

p.s. vīzdegunīga mēdzu būt, nenoliedzu, ierobežota gan pilnīgi nekā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-08-17 23:26, pirms 4 gadiem
LeĶimma rakstīja: Galigi zeme metama jau neesi,bet tas raksturinsh smagnejs!!!
Viss kā līviem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-08-17 23:31, pirms 4 gadiem
LeĶimma rakstīja: Patik ka buru turi!
Doma ka ista un neviltota?
Nuka. Sametīsies kopā, uzreiz par citu cilvēku paliksi. Pirmkārt slaidāks, otrkārt izteicienos apdomīgāks. Pašdisciplīna ne katram piemīt, efektīvāk ir kad ugunīga dāma apakšā pakur uguni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-08-17 23:40, pirms 4 gadiem
LeĶimma rakstīja: Vienmer esi paticis!
Bet man aizdoma ka vina ir vel sliktaka kaa mes domajam!
A es neko sliktu nekad neesmu domājis. Enerģija un spēks.