Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3
Autors: Ulvis Brože

Pirmā pārbaude mājās - pret Baltkrieviju

Pirmā pārbaude mājās - pret Baltkrieviju
Edgars Masaļskis
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Gatavošanos pasaules čempionātam hokejā turpina Latvijas izlase, kas pulksten 19:30 aizvadīs trešo pārbaudes spēli, uzņemot Baltkrievijas valstsvienību. Tiešraide kanālā LTV7.

Latvijas izlases sastāvs

Edgars Masaļskis (Ivars Punnenovs); Kristaps Sotnieks - Oskars Cibuļskis, Aleksandrs Jerofejevs - Guntis Galviņš, Ralfs Freibergs - Maksims Širokovs, Edgars Siksna; Kaspars Daugaviņš - Gints Meija - Miks Indrašis, Roberts Bukarts - Andris Džeriņš - Miķelis Rēdlihs, Rodrigo Ābols - Vitālijs Pavlovs - Gunārs Skvorcovs, Kaspars Saulietis - Māris Bičevskis - Edgars Kulda, Nikolajs Jeļisejevs.

Gatavošanās ciklu pirms 2016. gada pasaules čempionāta, kas risināsies Krievijas pilsētās Maskavā un Sanktpēterburgā un sāksies 6. maijā, Latvijas valstsvienība sāka pirms vairāk nekā trim nedēļām. Mūsējie paspējuši aizvadīs divus pārbaudes mačus izbraukumā pret Dāniju, abos izcīnot uzvaras - 6:4 un 4:3.

Pirmajā duelī par galvenajiem varoņiem kļuva komandas kapteinis Gints Meija, kurš izcēlās 22. sekundē un skaitliskajā mazākumā, un Rodrigo Ābols, kurš guva divus vārtus, lai gan 16 iepriekšējos mačos bija izcēlies tikai vienu reizi. Viņš sāncenšu vārtsargu pārspēja arī otrajā tikšanās reizē, bet par galveno varoni kļuva Oskars Cibuļskis, kurš uzvaras ripu iemeta 28. dzimšanas dienā.

Tikai 12 sekundes vēlāk pēc neglīta spēka paņēmiena izkāvās Juris Upītis. Sadursmē ar apmali cieta viņa elkonis, kuram bija nepieciešamas šuves un kurš liegs doties uz ledus vismaz nedēļu. Vēl bēdīgāk duelis ar dāņiem beidzās aizsargam Ērikam Ševčenko, kura plecam otrdien tika veikta operācija. Atveseļošanās laiks tiek prognozēts trīs mēnešu garumā. Savainojums doties uz pasaules čempionātu viņam liedza arī 2014. gadā.

Pret Dāniju nespēlēja vairāki līderi - Edgars Masaļskis, kurš sāks maču pret Baltkrievijas izlasi, Kaspars Daugaviņš, kurš spēlēs pirmajā maiņā un būs komandas kapteinis, un Miķelis Rēdlihs, kurš otrajā virknējumā ieņēmis Ābola vietu līdzās Andrim Džeriņam un Robertam Bukartam.

Baltkrievijas valstsvienība uz Rīgu atvedusi nopietnu sastāvu - 23 no 29 spēlētājiem pārstāv Kontinentālās hokeja līgas klubus, bet pieredzējušais vārtsargs Vitālijs Kovaļs, kurš spēlējis sešos pasaules čempionātos, tikai šogad pārcēlās uz Zviedriju, kur ne visai veiksmīgi - četrās spēlēs izdevās atvairīt tikai 85,5% sāncenšu metienu - pārstāvēja pēc spēka otrās līgas klubu "Vasteras".

Protams, uzbrukumā jāizceļ brāļi Kosticini - Sergejs pārstāvēja Ņižņijnovgorodas "Torpedo", 51 regulārā čempionāta spēlē gūstot desmit vārtus un sakrājot 20 punktus, bet Andrejs pameta "Torpedo", lai pievienotos "Sochi", kur ar 39 punktiem kļuva par otro rezultatīvāko spēlētāju komandā. Andrejs aizvadījis 398, bet Sergejs - 353 mačus Nacionālajā hokeja līgā.

Minskas "Dinamo" kodolu vairākus gadus veido leģionāri, bet starp baltkrieviem rezultatīvākais bija 38 gadus vecais komandas kapteinis Aleksejs Kaļužnijs, kurš savāca 31 punktu. Starp viņa tautiešiem tuvākie sekotāji bija Andrejs Stepanovs (14 punkti) un Sergejs Drozds (13).

Baltkrievijas izlasē ir arī divi kanādieši - vārtsargs Kevins Lalānds, kurš pērn sargāja Maskavas CSKA vārtus, bet šosezon atgriezās Minskas "Dinamo" rīcībā, 18 spēlēs atvairot 90,5% pretinieku metienu, un uzbrucējs Šarls Lenglē, kurš savainojumu dēļ piedalījās vien 16 cīņās, kurās guva divus vārtus un savāca astoņus punktus.

Arī Baltkrievija abos pārbaudes mačos svinējusi uzvaras - 2:1 pagarinājumā un 8:1 pret Francijas valstsvienību. Stepanovs laika posmā no 37. līdz 45. minūtei guva trīs vārtus pēc kārtas.

Pirmais iemetiens pulksten 19:30, tiešraide kanālā LTV7. Piektdien komandas tiksies vēlreiz.

Baltkrievijas sastāvs

SpēlētājsVecKlubs
Vitālijs Kovaļs36Vasteras (Zviedrija)
Dmitrijs Miļčakovs30Dinamo Mn (KHL)
Mihails Kamauhovs22Dinamo-Molodechno
Kevins Lalānds29Dinamo Mn (KHL)
Andrejs Fiļičkins28+Dinamo Mn (KHL)
Dmitrijs Znaharenko22+Dinamo Mn (KHL)
Ņikita Ustiņenko20+Dinamo Mn (KHL)
Dmitrijs Korobovs27Spartak (KHL)
Iļja Šinkevičs26+Dinamo Mn (KHL)
Jevgeņijs Nogačovs24+Dinamo Mn (KHL)
Oļegs Goroško26+Dinamo Mn (KHL)
Kristians Henkels20+Yunost
Romans Djukovs21Yunost
Konstantīns Koļcovs34+Dinamo Mn (KHL)
Sergejs Drozds25+Dinamo Mn (KHL)
Aleksandrs Kitarovs28+Neftekhimik (KHL)
Ņikita Komarovs27+Dinamo Mn (KHL)
Staņislavs Lopačuks24Dinamo Mn (KHL)
Andrejs Stass27+Neftekhimik (KHL)
Artjoms Volkovs30+Gomel
Aleksejs Kaļužnijs38+Dinamo Mn (KHL)
Šarls Lenglē33+Dinamo Mn (KHL)
Sergejs Kosticins29Torpedo (KHL)
Andrejs Kosticins31Sochi (KHL)
Andrejs Stepanovs30Dinamo Mn (KHL)
Aleksandrs Pavlovičs27+Dinamo Mn (KHL)
Arturs Gavruss22Dinamo Mn (KHL)
Artjoms Demkovs26+Shakhter
Jevgeņijs Koviršins30Severstal (KHL)

Latvijas izlases pārbaudes spēles

DatumsLaiksSpēleVietaRez.
07.04.2016.20:30Dānija – Latvija(Dānija/ Olborga)4:6
09.04.2016.16:00Dānija – Latvija(Dānija/ Odense)3:4
14.04.2016.19:30Latvija – Baltkrievija(Arēnā Rīga)
15.04.2016.19:30Latvija – Baltkrievija(Arēna Rīga)
22.04.2016.19:30Latvija – Vācija(Arēna Rīga)
23.04.2016.17:00Latvija – Vācija(Arēna Rīga)
29.04.2016.20:45Šveice – Latvija(Šveicē/ Ženēva)
30.04.2016.18:45Šveice – Latvija(Šveicē/ Neišatele)

, 2016-04-14 09:35, pirms 9 gadiem
Bukarts kopā ar Džeru, tad jau šodien plānojas 2+2. Es domāju punktus, ne soda minūtes.
Kas belariem par Kristianu Henkelu? Šo ar kādam nospēruši?
, 2016-04-14 09:37, pirms 9 gadiem
kad Girgensons ierodas?
, 2016-04-14 09:42, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Bukarts kopā ar Džeru, tad jau šodien plānojas 2+2. Es domāju punktus, ne soda minūtes.
Kas belariem par Kristianu Henkelu? Šo ar kādam nospēruši?
Eliteprospects.com - Kristian Khenkel
, 2016-04-14 09:47, pirms 9 gadiem
Girgensons,laikam,tik 24.04.ielido LV
, 2016-04-14 09:56, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: ..
Kas belariem par Kristianu Henkelu? Šo ar kādam nospēruši?
tas droši vien ir pēctecis kādiem no daudzajiem vācu kolonistiem Krievijas impērijā. arī Latvijā bija tāda Iršu vācu kolonija, un vēl šodien Latvijā dzīvo tādi asimilējušies kolonistu pēcteči ar uzvārdiem- Štelmahers, Hāzenfuss, Heiselis, Hermanis (bij. olimp. slēpotājs ir kolonistu pēctecis) utml.
, 2016-04-14 10:15, pirms 9 gadiem
Ralfinolv rakstīja: kad Girgensons ierodas?
Būs uz pārbaudes spēlēt pret Vāciju.
, 2016-04-14 10:28, pirms 9 gadiem
Argonauts rakstīja: tas droši vien ir pēctecis kādiem no daudzajiem vācu kolonistiem Krievijas impērijā. arī Latvijā bija tāda Iršu vācu kolonija, un vēl šodien Latvijā dzīvo tādi asimilējušies kolonistu pēcteči ar uzvārdiem- Štelmahers, Hāzenfuss, Heiselis, Hermanis (bij. olimp. slēpotājs ir kolonistu pēctecis) utml.
Daudzi latvieši vnk pieņēma vācu uzvārdus. Nav obligāti, ka vācu pēcteči visi ar šādiem uzvārdiem.

Latgalē, savukārt, daudzi pieņēma poļu uzvārdus.
, 2016-04-14 10:38, pirms 9 gadiem
Janchukinshh rakstīja: Būs uz pārbaudes spēlēt pret Vāciju.
Ļoti apšaubāmi! Visticamāk ka tikai uz Šveices spēlēm!
, 2016-04-14 10:39, pirms 9 gadiem
Cerams, ka Ševčenko vismaz bija apdrošināts.
Amerikā jau laiciņu atpakaļ brīvi ir Egle un Čukste. Ja par pirmo nezinu, tad aizsargu deficīta apstākļos masīvo Čuksti varēja patestēt. Spēlēja pie Ļoņas takš U-20. Vairāk aizsargu, izņemot Pujacu, mums jau arī nav.
, 2016-04-14 10:57, pirms 9 gadiem
purva_velns rakstīja: Cerams, ka Ševčenko vismaz bija apdrošināts.
Amerikā jau laiciņu atpakaļ brīvi ir Egle un Čukste. Ja par pirmo nezinu, tad aizsargu deficīta apstākļos masīvo Čuksti varēja patestēt. Spēlēja pie Ļoņas takš U-20. Vairāk aizsargu, izņemot Pujacu, mums jau arī nav.
nebija jau daudz ko tur apdrošināt - Ševčenko jau līgums pēc pāris nedēļām beidzas...

par kādu aizsargu deficītu Tu runā? nav jau deficīta. Ševčenko neplānoti izkrita, viņa vietā neplānoti paņēma Siksnu. Vēl tiek gaidīts Pujacs, ja Žora atkrīt, tad Jēkabs.

Tāpat no nometnes aizsargiem vēl pie spēlēšanas nav tikuši Rubīns un Zīle.
, 2016-04-14 11:05, pirms 9 gadiem
Pēc pagājušā gada u-20 Čukste izskatījās labāk kā šie divi jaunie, sevišķi Rubīns pēc traumas. Jēkabu par pastiprinājumu tomēr neuzskatītu. Siksnu redzēsim šodien ( rīt?), tad arī varēs izdarīt secinājumus. Manuprāt, Siksna bija ļoti labs RD, tās divas kļūdas, kā dēļ šis dabūja -2 un tika atšūts, bija pilnā mērā uz viņa maiņas biedra Pujaca sirdsapziņas.
, 2016-04-14 11:22, pirms 9 gadiem
Visi brēca,ka nu nebūs Cipulis ar Spruktu-kas tik nez nu būs-izskatās pieklājiga komanda-jā, aizsardzibas linija varēja būt stiprāka,bet ja pienāk klāt Pujacs-viss ir daudz maz okey!Es ļoti ceru,ka šis būs čempis,kad kāds no jaunajiem uzbrucējiem izšaus-Ābols,Kulda,Jeļisejevs,gribētos redzēt parbaudēs aizokeāna jaunos čalus un noteikti Balceri.Un ticu,ka tie ,kas tiks sastāvā- sitīsies.Ja pareizi saprotu Beresņeva filozofiju-spēlēsim no aizsardzības uz pretuzbrukumiem,bet pie iespējas ari uzpresingosim-atškiribā no Heikiles Dinamo stila.
, 2016-04-14 11:22, pirms 9 gadiem
purva_velns rakstīja: Pēc pagājušā gada u-20 Čukste izskatījās labāk kā šie divi jaunie, sevišķi Rubīns pēc traumas. Jēkabu par pastiprinājumu tomēr neuzskatītu. Siksnu redzēsim šodien ( rīt?), tad arī varēs izdarīt secinājumus. Manuprāt, Siksna bija ļoti labs RD, tās divas kļūdas, kā dēļ šis dabūja -2 un tika atšūts, bija pilnā mērā uz viņa maiņas biedra Pujaca sirdsapziņas.
nav jau svarīgi, ko uzskatām mēs, bet gan, ko domā izlases vadība. Jēkabs viņiem ir prātā kā rezerves variants. Viņam klubā pēdējā spēle 24.04 - vadībai laika domāt daudz.
, 2016-04-14 11:24, pirms 9 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Visi brēca,ka nu nebūs Cipulis ar Spruktu-kas tik nez nu būs-izskatās pieklājiga komanda-jā, aizsardzibas linija varēja būt stiprāka,bet ja pienāk klāt Pujacs-viss ir daudz maz okey!Es ļoti ceru,ka šis būs čempis,kad kāds no jaunajiem uzbrucējiem izšaus-Ābols,Kulda,Jeļisejevs,gribētos redzēt parbaudēs aizokeāna jaunos čalus un noteikti Balceri.Un ticu,ka tie ,kas tiks sastāvā- sitīsies.Ja pareizi saprotu Beresņeva filozofiju-spēlēsim no aizsardzības uz pretuzbrukumiem,bet pie iespējas ari uzpresingosim-atškiribā no Heikiles Dinamo stila.
hmm.... Tu kaut kā baigi izcel Pujacu. Tiešām, Tavuprāt, Pujacs šobrīd ir tik būtisks?
, 2016-04-14 11:39, pirms 9 gadiem
Vai Zabi izsauks uz izlasi?
, 2016-04-14 11:39, pirms 9 gadiem
Balceru vispar gaida? Lipsbergu un Jevpalovu? Ka noprotams, sama klubs netika
play off?
, 2016-04-14 11:42, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: nav jau svarīgi, ko uzskatām mēs, bet gan, ko domā izlases vadība. Jēkabs viņiem ir prātā kā rezerves variants. Viņam klubā pēdējā spēle 24.04 - vadībai laika domāt daudz.
Kapec Jekabs ka rezerves variants, nevis kopa ar Pujacu? Pec Sevcenko traumas, skiet, vins butu diezgan tuvu sastavam, vai ne?
, 2016-04-14 11:47, pirms 9 gadiem
dobrecovs rakstīja: Balceru vispar gaida? Lipsbergu un Jevpalovu? Ka noprotams, sama klubs netika
play off?
AHL vēl divas spēles...viņi tik nedaudz atpaliek 53.8% no Čekeriem 54,1%. 17 precīzi būs zināms par tikšanu vai netikšanu.
p.s. plus runas klīst, Jevpalovu ja sauc tad jāgarantē vieta sastāvā - Sharks uzstādījums esot it kā.
, 2016-04-14 11:51, pirms 9 gadiem
ilmis2 rakstīja: Vai Zabi izsauks uz izlasi?
Nē.
, 2016-04-14 12:05, pirms 9 gadiem
ilmis2 rakstīja: Vai Zabi izsauks uz izlasi?
ja jau šobrīd nav nometnē, tad jau ne
, 2016-04-14 12:06, pirms 9 gadiem
dobrecovs rakstīja: Balceru vispar gaida? Lipsbergu un Jevpalovu? Ka noprotams, sama klubs netika
play off?
nav dzirdēts, ka Balcers būtu plānos. No ZAmerikas vēl gaidot it kā tikai un vienīgi Zemgu. (un Gudļevski, ja nu Tampa tomēr atbirst)

Starp citu, kas ar Ri.Bukartu - Portlendas mājas lapā viņš nav aktuālajā sastāvā minēts...
, 2016-04-14 12:10, pirms 9 gadiem
zaudēs
, 2016-04-14 12:12, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: nav dzirdēts, ka Balcers būtu plānos. No ZAmerikas vēl gaidot it kā tikai un vienīgi Zemgu. (un Gudļevski, ja nu Tampa tomēr atbirst)

Starp citu, kas ar Ri.Bukartu - Portlendas mājas lapā viņš nav aktuālajā sastāvā minēts...
Ķēniņš jau pateica skaidru NĒ?
, 2016-04-14 12:14, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: Starp citu, kas ar Ri.Bukartu - Portlendas mājas lapā viņš nav aktuālajā sastāvā minēts...
AHL transakcijās nav minēts, ka atlaists...ja tā būs, tad čalim baigais abloms, pat spēli nedeva uzspēlēt...apostīt gaisu.
, 2016-04-14 12:15, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: AHL transakcijās nav minēts, ka atlaists...ja tā būs, tad čalim baigais abloms, pat spēli nedeva uzspēlēt...apostīt gaisu.
Tad jau būs uz izlasi jābrauc.
, 2016-04-14 12:20, pirms 9 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Tad jau būs uz izlasi jābrauc.
nezinu kādi plāni Beresņevam, varbūt vairs nē, ja neieradās kopā Ābolu, kad sauca...
, 2016-04-14 12:28, pirms 9 gadiem
bayliss rakstīja: Girgensons,laikam,tik 24.04.ielido LV
Vins jau ir braucejs uz PC,ta ka nav tur ko parbaudit vinu...ja vins ari atbrauktu uz PC laiku...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 12:41, pirms 9 gadiem
kristaps30 rakstīja: zaudēs
nav apnicis pie visiem rakstiem par izlasi vienu un to pašu dīkt?
, 2016-04-14 12:43, pirms 9 gadiem
endiaz rakstīja: Cienījamā SC administrācija, paskaidrojiet, kāpēc šīs raksts nav pirmajā vietā Latvijas vadošajā sporta portālā!? Tai vietā pa visu lapu ir ielikts mērkaķa ģīmis no NBA, vai tas ir normāli? Bimbamolistiem ir sava sadaļa, bet kāpēc lielā hokeja dienā ir jāliek viņu neandertāliskais elks pa visu pirmo lapu? Kāds sakars Latvijai un Latvijas sportam ar kaut kādu tur aborigēnu no USA?
Lielisks un pamatots komentārs. Protams ka Latvijas hokeja valstvienība ir kaut kas daudz pārāks, par kaut kādu driblējošo hamburgergalvu nēģeri.
, 2016-04-14 12:43, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: nav apnicis pie visiem rakstiem par izlasi vienu un to pašu dīkt?
Nav apnicis neignorēt un citēt?
, 2016-04-14 12:53, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Bukarts kopā ar Džeru, tad jau šodien plānojas 2+2. Es domāju punktus, ne soda minūtes.
Tieši šis uzbrucēju trijnieks tāds visaizdomīgākais izskatās. Džeriņš vienīgais aizsardzībā spēlēs, kas no tā iznāks...
, 2016-04-14 12:58, pirms 9 gadiem
hypocrisy rakstīja: Tieši šis uzbrucēju trijnieks tāds visaizdomīgākais izskatās. Džeriņš vienīgais aizsardzībā spēlēs, kas no tā iznāks...
trijnieku Miķelis - Džeriņs - Bukarts Beresņevs jau iespēlē praktiski no paša nometnes sākuma, līdz ar Bukarta ierašanos
, 2016-04-14 13:00, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: hmm.... Tu kaut kā baigi izcel Pujacu. Tiešām, Tavuprāt, Pujacs šobrīd ir tik būtisks?
Nu tīri teorētiski ar Pujaca pieredzi viņam vajadzētu būt labākam par Ralfu Freibergu,arī varbūt Maksimu Širokovu-arī Jerofejevs būtu kā 3.aizsargu pāra spelētājs,jo viņš jau ari Dinamo liekas,ka vairākumos nespēlēja,kas būtu 2.aizsargu pāra darbalauks .Bet jāredz ,ko rādīs manis minētie un sen neredzētie Freibergs un M.Širokovs.Interesanti,vai A.Širokovs tiks aicināts uz izlasi?Itin labs centrs bija.
, 2016-04-14 13:04, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: trijnieku Miķelis - Džeriņs - Bukarts Beresņevs jau iespēlē praktiski no paša nometnes sākuma, līdz ar Bukarta ierašanos
Nu tad jau viss kārtībā un viņi šovakar neielaidīs kādus 4 golus.
, 2016-04-14 13:05, pirms 9 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Nu tīri teorētiski ar Pujaca pieredzi viņam vajadzētu būt labākam par Ralfu Freibergu,arī varbūt Maksimu Širokovu-arī Jerofejevs būtu kā 3.aizsargu pāra spelētājs,jo viņš jau ari Dinamo liekas,ka vairākumos nespēlēja,kas būtu 2.aizsargu pāra darbalauks .Bet jāredz ,ko rādīs manis minētie un sen neredzētie Freibergs un M.Širokovs.Interesanti,vai A.Širokovs tiks aicināts uz izlasi?Itin labs centrs bija.
Par Ralfu Freibergu gan neesmu tik drošs, tomēr spēlētājs ar AHL un ECHL pieredzi, turklāt labākajā vecumā! Pujacam jau 35 paliks.
, 2016-04-14 13:06, pirms 9 gadiem
kristaps30 rakstīja: zaudēs
cerēsim
, 2016-04-14 13:12, pirms 9 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Nu tīri teorētiski ar Pujaca pieredzi viņam vajadzētu būt labākam par Ralfu Freibergu,arī varbūt Maksimu Širokovu-arī Jerofejevs būtu kā 3.aizsargu pāra spelētājs,jo viņš jau ari Dinamo liekas,ka vairākumos nespēlēja,kas būtu 2.aizsargu pāra darbalauks .Bet jāredz ,ko rādīs manis minētie un sen neredzētie Freibergs un M.Širokovs.Interesanti,vai A.Širokovs tiks aicināts uz izlasi?Itin labs centrs bija.
Kā noprotu, A.Širokovs nav Beresņeva plānos
, 2016-04-14 13:34, pirms 9 gadiem
dobrecovs rakstīja: Daudzi latvieši vnk pieņēma vācu uzvārdus. Nav obligāti, ka vācu pēcteči visi ar šādiem uzvārdiem.

Latgalē, savukārt, daudzi pieņēma poļu uzvārdus.
Uz baltkrievu Henkelu laikam neattiecas tas, kā latviešiem deva uzvārdus.
Bet ja tu runā par uzvārdu piešķiršanu 19. gadsimtā brīvlaistajiem latviešu dzimtcilvēkiem, tad viņi vis vnk nepieņēma vācu uzvārdus. Uzvārdu došanu veica baltvācu muižnieki- un daļa no tiem ļāva brīvlaistajiem izvēlēties latviskus uzvārdus, bet daļa (visvairāk Kurzemes guberņā) vnk piešķīra vāciskos uzvārdus, un pašiem latviešiem tur nebija teikšanas.
, 2016-04-14 13:48, pirms 9 gadiem
Argonauts rakstīja: Uz baltkrievu Henkelu laikam neattiecas tas, kā latviešiem deva uzvārdus.
Bet ja tu runā par uzvārdu piešķiršanu 19. gadsimtā brīvlaistajiem latviešu dzimtcilvēkiem, tad viņi vis vnk nepieņēma vācu uzvārdus. Uzvārdu došanu veica baltvācu muižnieki- un daļa no tiem ļāva brīvlaistajiem izvēlēties latviskus uzvārdus, bet daļa (visvairāk Kurzemes guberņā) vnk piešķīra vāciskos uzvārdus, un pašiem latviešiem tur nebija teikšanas.
Tur jau ta lieta, ka muiznieki biezi korigeja so procesa, tamdel uzskatit, ka visi uzvarda Smits vai Bergmanis ir vacu pecteci - nevar...
, 2016-04-14 13:56, pirms 9 gadiem
dobrecovs rakstīja: Tur jau ta lieta, ka muiznieki biezi korigeja so procesa, tamdel uzskatit, ka visi uzvarda Smits vai Bergmanis ir vacu pecteci - nevar...
Tā ir, bet mēs taču runājam par Baltkrievijā dzimušo Henkelu, nevis latviešiem.
un ir liela iespēja, ka viņš ir Krievijas vācu kolonistu (vācu kolonijas bija Pēterburgas apgabalā, Odesā, Pievolgā un citur).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 14:20, pirms 9 gadiem
Ar aizsargiem nekas spīdošs Cibuļskis ar Širokovu pagaišajā čempī parādija, ka nav gatavi, labi, ka Cibuļskis kopā ar Sotnieku būs, kas viņa pažaru padzēš, bet par cik aizsargiem reālu braucēju nav daudz varēja jau paskatīties ko var Andersons, Demiters, cerams, ka Jēkabs ar Pujacu būs..
, 2016-04-14 14:26, pirms 9 gadiem
par Batjku
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 14:58, pirms 9 gadiem
HMB-ANALIZEE rakstīja: Japanem, Masalam jasak iejusties un kraat forma PC!!

Bet ziniet kas ir recigakais palasot hokeja NE-ekspertu abrageli kurs piedzima ar klushku piere??? Tas ka sogad vinsh saka - uzbrukums straadaa, metam 2 speles 10 golus, viss notiek un tas parada ka esam uz pareizaa cela BET kad pagajusho gadu parbaudes speles metaam videji 1 golu tad ziniet ko tas aaksts teica - TAS IR TIKAI parbaudes speles kas neko nenozime un kuraam nav nekadas noziimes

Interessanti palasiit to aakstu, skiet taa klushka aizvien vairaak uz vieniigo rievu spiezh
Rēcīgākais ir tas, ka tuvākajā laikā tu atkal tiksi nobanots
, 2016-04-14 14:58, pirms 9 gadiem
Vēl jau maza cerība, ka K.Rēdlihs tiek uz kājām, manuprāt Širokovam nav jābūt starp tiem 6 aizsargiem uz kuriem balstīsies lielākais slogs...
Ar uzbrucējiem jau laikam skaidrs visi tie, kas šodien spēlē - Jeļisejevs + Girgensons, Upītis..
, 2016-04-14 15:17, pirms 9 gadiem
raivis77 rakstīja: Vēl jau maza cerība, ka K.Rēdlihs tiek uz kājām, manuprāt Širokovam nav jābūt starp tiem 6 aizsargiem uz kuriem balstīsies lielākais slogs...
Ar uzbrucējiem jau laikam skaidrs visi tie, kas šodien spēlē - Jeļisejevs + Girgensons, Upītis..
a jēga?
pusklibs Krišjānis būs labāks par Širokovu? Nu nez vai... uz pagājušo PČ jau paņēma pusklibu Indraši, liela labuma nebija.

manuprāt, par aizsargiem ir skaidrāks nekā par uzbrucējiem...
, 2016-04-14 15:33, pirms 9 gadiem
Nav mums variantu.
, 2016-04-14 15:34, pirms 9 gadiem
gircc rakstīja: Nav mums variantu.
attiecībā uz ko?
, 2016-04-14 15:38, pirms 9 gadiem
endiaz rakstīja: Cienījamā SC administrācija, paskaidrojiet, kāpēc šīs raksts nav pirmajā vietā Latvijas vadošajā sporta portālā!? Tai vietā pa visu lapu ir ielikts mērkaķa ģīmis no NBA, vai tas ir normāli? Bimbamolistiem ir sava sadaļa, bet kāpēc lielā hokeja dienā ir jāliek viņu neandertāliskais elks pa visu pirmo lapu? Kāds sakars Latvijai un Latvijas sportam ar kaut kādu tur aborigēnu no USA?
Varu iedomāties kā tevi A-burt no francijas salātu laukiem, bērnībā basketbolisti mērcēja skolas podā! citādi tādu slimīgu naidu es nespēju izskaidrot. Protams, galvā sists tu esi, armijā gan jau dauzīja un galvas forma ir mainījusies, bet nu tik un tā brīnos, kur tādi morāli mēsli rodās?

P.s. Redzēsim, cik tad skatītāju lielajā hokeja valstī šodien aizies uz mūsu izlases pārbaudes spēli arēnā pirms čempionāta. 1.5 tk būs? otrais stāvs katrā ziņā nav atvērts nemaz tirgošanai... pirmajā stāvā 500 biļetes iztirgotas. HOKEJA ZEME. mazās sabīnes un krievu mūļi serjožas uz izlases spēlēm, protams, neies, jo mazajām sabīnēm bija stilīgi iet uz dinamo, jo tur gāja visi, bet izlase, kas tas tāds? Tāpat Serjožam tāda izlase pie pakaļas. Iet tikai īstie izlases fani, nevis "just for fun" gājēji un te arī parādās tas , cik daudziem hokejs tiešām ir sirdī. Šodien, protams, par uzvaru!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 15:49, pirms 9 gadiem
RESNAIS PUTNIŅŠ VASARĀ PIKOJAS rakstīja: Varu iedomāties kā tevi A-burt no francijas salātu laukiem, bērnībā basketbolisti mērcēja skolas podā! citādi tādu slimīgu naidu es nespēju izskaidrot. Protams, galvā sists tu esi, armijā gan jau dauzīja un galvas forma ir mainījusies, bet nu tik un tā brīnos, kur tādi morāli mēsli rodās?

P.s. Redzēsim, cik tad skatītāju lielajā hokeja valstī šodien aizies uz mūsu izlases pārbaudes spēli arēnā pirms čempionāta. 1.5 tk būs? otrais stāvs katrā ziņā nav atvērts nemaz tirgošanai... pirmajā stāvā 500 biļetes iztirgotas. HOKEJA ZEME. mazās sabīnes un krievu mūļi serjožas uz izlases spēlēm, protams, neies, jo mazajām sabīnēm bija stilīgi iet uz dinamo, jo tur gāja visi, bet izlase, kas tas tāds? Tāpat Serjožam tāda izlase pie pakaļas. Iet tikai īstie izlases fani, nevis "just for fun" gājēji un te arī parādās tas , cik daudziem hokejs tiešām ir sirdī. Šodien, protams, par uzvaru!
Atgādināt, cik BASKETBOLA ZEMES skatītāji nāca uz pārbaudes spēlēm Arēnā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 16:18, pirms 9 gadiem
RESNAIS PUTNIŅŠ VASARĀ PIKOJAS rakstīja: Varu iedomāties kā tevi A-burt no francijas salātu laukiem, bērnībā basketbolisti mērcēja skolas podā! citādi tādu slimīgu naidu es nespēju izskaidrot. Protams, galvā sists tu esi, armijā gan jau dauzīja un galvas forma ir mainījusies, bet nu tik un tā brīnos, kur tādi morāli mēsli rodās?

P.s. Redzēsim, cik tad skatītāju lielajā hokeja valstī šodien aizies uz mūsu izlases pārbaudes spēli arēnā pirms čempionāta. 1.5 tk būs? otrais stāvs katrā ziņā nav atvērts nemaz tirgošanai... pirmajā stāvā 500 biļetes iztirgotas. HOKEJA ZEME. mazās sabīnes un krievu mūļi serjožas uz izlases spēlēm, protams, neies, jo mazajām sabīnēm bija stilīgi iet uz dinamo, jo tur gāja visi, bet izlase, kas tas tāds? Tāpat Serjožam tāda izlase pie pakaļas. Iet tikai īstie izlases fani, nevis "just for fun" gājēji un te arī parādās tas , cik daudziem hokejs tiešām ir sirdī. Šodien, protams, par uzvaru!
Maldies, ka reiz mans krievu pazina ir liels izlases fanats. Tava muziga tendence dalit fanus pec tautibam man ir absoluti nesaprotama! Ja varbut basketa tas ir mazak redzami, bet ne tikai tirasinigi latviesi atbalsta Latvijas futbola un hokeja izlases!
, 2016-04-14 16:20, pirms 9 gadiem
dobrecovs rakstīja: Maldies, ka reiz mans krievu pazina ir liels izlases fanats. Tava muziga tendence dalit fanus pec tautibam man ir absoluti nesaprotama! Ja varbut basketa tas ir mazak redzami, bet ne tikai tirasinigi latviesi atbalsta Latvijas futbola un hokeja izlases!
Piekrītu. Katru reizi, kad eju uz izlasi Arēnā, es vienmēr dzirdu arī kādu runājam krieviski. Šāda pieeja tiešām ož pēc aprobežotības.
, 2016-04-14 16:23, pirms 9 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Piekrītu. Katru reizi, kad eju uz izlasi Arēnā, es vienmēr dzirdu arī kādu runājam krieviski. Šāda pieeja tiešām ož pēc aprobežotības.
resnais putns jau arī ir aprobežots.
, 2016-04-14 16:27, pirms 9 gadiem
WKS rakstīja: Atgādināt, cik BASKETBOLA ZEMES skatītāji nāca uz pārbaudes spēlēm Arēnā
Tik pat cik šovakar būs uz hokeju
, 2016-04-14 16:30, pirms 9 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Piekrītu. Katru reizi, kad eju uz izlasi Arēnā, es vienmēr dzirdu arī kādu runājam krieviski. Šāda pieeja tiešām ož pēc aprobežotības.
Nu re, a kad es kādreiz teicu, ka hokeja līdzjutēju aprindās ir milzīgs krievu īpatsvars, tad man borēja, ka nekur krievu valodu neviens nav dzirdējis. Tagad mazo sportacentrs lietotāju paķeru uz muļķi un kā izrādās vienam draugs krievs kas fano, otrais tur dzirdējis, trešais katru reizi dzird apkārt krievus arēnā Nu tad izdomājiet, ir vai nav ?
, 2016-04-14 16:31, pirms 9 gadiem
RESNAIS PUTNIŅŠ VASARĀ PIKOJAS rakstīja: Tik pat cik šovakar būs uz hokeju
Vēl atceros tukšumus EČ... vnk kauns. Basketbolam vēl tālu
līdz hegemonijai Latvijā.
, 2016-04-14 16:33, pirms 9 gadiem
RESNAIS PUTNIŅŠ VASARĀ PIKOJAS rakstīja: Nu re, a kad es kādreiz teicu, ka hokeja līdzjutēju aprindās ir milzīgs krievu īpatsvars, tad man borēja, ka nekur krievu valodu neviens nav dzirdējis. Tagad mazo sportacentrs lietotāju paķeru uz muļķi un kā izrādās vienam draugs krievs kas fano, otrais tur dzirdējis, trešais katru reizi dzird apkārt krievus arēnā Nu tad izdomājiet, ir vai nav ?
Un? Man tieši patīk, ka mans vietējais krievu kaimiņš aiziet uz hokeja izlases spēli. Audzina patriotismu un reizē ar vieno tautas. Kurš amplis tev pateica, ka tas ir automātiski slikti??? Brīžiem tas ir labāk, nekā platbikšaini, salējušies letiņu tīņi...
, 2016-04-14 16:36, pirms 9 gadiem
RESNAIS PUTNIŅŠ VASARĀ PIKOJAS rakstīja: Nu re, a kad es kādreiz teicu, ka hokeja līdzjutēju aprindās ir milzīgs krievu īpatsvars, tad man borēja, ka nekur krievu valodu neviens nav dzirdējis. Tagad mazo sportacentrs lietotāju paķeru uz muļķi un kā izrādās vienam draugs krievs kas fano, otrais tur dzirdējis, trešais katru reizi dzird apkārt krievus arēnā Nu tad izdomājiet, ir vai nav ?
Milzigs krievu ipatsvars? Vot, sviests pilnigakais. Tu speciali te megini ieboret, cik slikti ir fanot par hokeju? Protams, hokejs un futbols Latvija ir speles, kur latviesi kopa ar citam tautibam sez tribinas, fano, dzied himnu. Tev tas liekas nesaprotami un slikti?? Tapec jau baskets nekad nebus nr.1, ja nespes piesaistit cittautiesus, kuri ir diezgan liela masa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 16:56, pirms 9 gadiem
RESNAIS PUTNIŅŠ VASARĀ PIKOJAS rakstīja: Nu re, a kad es kādreiz teicu, ka hokeja līdzjutēju aprindās ir milzīgs krievu īpatsvars, tad man borēja, ka nekur krievu valodu neviens nav dzirdējis. Tagad mazo sportacentrs lietotāju paķeru uz muļķi un kā izrādās vienam draugs krievs kas fano, otrais tur dzirdējis, trešais katru reizi dzird apkārt krievus arēnā Nu tad izdomājiet, ir vai nav ?
.
Komunists pieprasa vienotu viedokli?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 16:59, pirms 9 gadiem
dobrecovs rakstīja: Milzigs krievu ipatsvars? Vot, sviests pilnigakais. Tu speciali te megini ieboret, cik slikti ir fanot par hokeju? Protams, hokejs un futbols Latvija ir speles, kur latviesi kopa ar citam tautibam sez tribinas, fano, dzied himnu. Tev tas liekas nesaprotami un slikti?? Tapec jau baskets nekad nebus nr.1, ja nespes piesaistit cittautiesus, kuri ir diezgan liela masa.
Ko tu tur murgo? es pats esmu IZLASES fans un vienmēr tāds būšu. Es neko neborēju, atreferēju vecas sarunas un kā uz paplātes parādu kā mainās jūsu viedokļi kā ādas čūskām uz pavasari. Vienā reizē bļaujat, ka nekādi krievi uz hokeju īpaši neiet, bet kad paķeru uz muļķi, tā kažoks uz otru pusi un pēkšņi visiem visi paziņas krievi iet uz izlases spēlēm. Par to ir stāsts. Stāsts ir par to, ka hokejs Latvijā tiek nenormāli glorificēts no mediju puses, tas tiek nenormāli kultivēts visur, bet tāpat ar visu to interese krīt, tie kas stāv un krīt par hoķi nav nemaz tik daudz, uz pasaules čempjiem uzkurina to atmosfēru, saceļ visur alus teltis un loģiski, cilvēki iet atpūsties, silts laiks, kāpēc gan nē? Pēc tam tā interese ar to arī beidzas un tādās pārbaudes spēlēs arī pierādās tā interese par to izlasi, un diemžēl tā kļūst arvien mazāka, reāli šovakar būs maksimums 2 000 skatītāju, tas būs maksimums! Lai gan izlase nav redzēta gadu Latvijā!!! Toties uz kaut kādu dinamo vasaras vidū atnāk pilna Tukuma halle pret krievijas 2. līgas komandu. Skumjākais, ka tas krievu klubs un tā krieviskā aura izspiež to interesi par izlasi un tas ir nožēlojami. Dinamo ir modes lieta, nav daudzi, kam tas hokejs interesē no sirds un tas pierādās izlases spēlēs. Tā tas reāli ir. Uz pasaules čempjiem nu jau brauc vairs tikai pāris simtu saujiņas fani, lai gan kādreiz tie bija tūkstošiem (izņemot neseno Minskas čempi, pats biju, jo ļoti lēti un labs tusiņš), visi ir gatavi atdod naudu par sūda dinamo, bet par izlasi daudziem jau ir uzmīst, ne tikai no spēlētāju puses.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 17:05, pirms 9 gadiem
Yakovlev rakstīja: resnais m*sls piktojas jo pēc viņa drīz atbrauks DP

http://www.delfi.lv/news/national/criminal/dp-uzsakusi-kriminalprocesu-saistiba-ar-aicinajumu-latviju-pievienot-asv.d?id=47316541
Visi smejās!
, 2016-04-14 17:05, pirms 9 gadiem
RESNAIS PUTNIŅŠ VASARĀ PIKOJAS rakstīja: Ko tu tur murgo? es pats esmu IZLASES fans un vienmēr tāds būšu. Es neko neborēju, atreferēju vecas sarunas un kā uz paplātes parādu kā mainās jūsu viedokļi kā ādas čūskām uz pavasari. Vienā reizē bļaujat, ka nekādi krievi uz hokeju īpaši neiet, bet kad paķeru uz muļķi, tā kažoks uz otru pusi un pēkšņi visiem visi paziņas krievi iet uz izlases spēlēm. Par to ir stāsts. Stāsts ir par to, ka hokejs Latvijā tiek nenormāli glorificēts no mediju puses, tas tiek nenormāli kultivēts visur, bet tāpat ar visu to interese krīt, tie kas stāv un krīt par hoķi nav nemaz tik daudz, uz pasaules čempjiem uzkurina to atmosfēru, saceļ visur alus teltis un loģiski, cilvēki iet atpūsties, silts laiks, kāpēc gan nē? Pēc tam tā interese ar to arī beidzas un tādās pārbaudes spēlēs arī pierādās tā interese par to izlasi, un diemžēl tā kļūst arvien mazāka, reāli šovakar būs maksimums 2 000 skatītāju, tas būs maksimums! Lai gan izlase nav redzēta gadu Latvijā!!! Toties uz kaut kādu dinamo vasaras vidū atnāk pilna Tukuma halle pret krievijas 2. līgas komandu. Skumjākais, ka tas krievu klubs un tā krieviskā aura izspiež to interesi par izlasi un tas ir nožēlojami. Dinamo ir modes lieta, nav daudzi, kam tas hokejs interesē no sirds un tas pierādās izlases spēlēs. Tā tas reāli ir. Uz pasaules čempjiem nu jau brauc vairs tikai pāris simtu saujiņas fani, lai gan kādreiz tie bija tūkstošiem (izņemot neseno Minskas čempi, pats biju, jo ļoti lēti un labs tusiņš), visi ir gatavi atdod naudu par sūda dinamo, bet par izlasi daudziem jau ir uzmīst, ne tikai no spēlētāju puses.
Īsāk un precīzāk runājot, tavs viedoklis ir: par daudz hokeja, par maz basketbola... Pat daudzu lamatais Latvijas cempionats sogad izsauca gana lielu aziotazu, tribinas bija diezgan pilnas, limenis jausami celies. Nevajag te iestastit, ka RD panem visu interesi. Sobrid izlasei loti pietrukst panakumu, tici man, nospides pasaules cempi, tiks laba vieta, ta interese pamatigi atjaunosies un atdzims. Skaidrs, ka lielo tusinu nevar katru gadu nodrosinat. Ir kritumi, ir kapumi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 17:21, pirms 9 gadiem
dobrecovs rakstīja: Īsāk un precīzāk runājot, tavs viedoklis ir: par daudz hokeja, par maz basketbola... Pat daudzu lamatais Latvijas cempionats sogad izsauca gana lielu aziotazu, tribinas bija diezgan pilnas, limenis jausami celies. Nevajag te iestastit, ka RD panem visu interesi. Sobrid izlasei loti pietrukst panakumu, tici man, nospides pasaules cempi, tiks laba vieta, ta interese pamatigi atjaunosies un atdzims. Skaidrs, ka lielo tusinu nevar katru gadu nodrosinat. Ir kritumi, ir kapumi.
Nē nu basketbols man vienmēr būs pirmajā vietā, tas skaidrs. Bet runa ir par to, ka šobrīd RD ir populārāks par izlasi un tas ir draudīgs signāls Latvijai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 17:35, pirms 9 gadiem
HMB-ANALIZEE rakstīja: Beztam burtam... mellie iedzivojusies Eiropaa ir simtiem gadu, taa pati francija ir parapdzivota ar mellajiem, lidzigi kaa mums te krieveli, bet vai vini rada kaadu globaalu draudu cilvecei un dara ko sliktu? Vienigie kurus eiropai tuvumaa nedrikst laist ir palagainie muslimi kurus jau piemineeju
nepiekrītut! USA nospiež visu dēļ saviem triljardu parādiem. Islami tiks un tiek, kur grib.
, 2016-04-14 17:37, pirms 9 gadiem
HMB-ANALIZEE rakstīja: A kas pie taa vainiigs? Ko tad teikt piemeram REAL un Barsas faniem kur klubi ir popularaki par vairumu furbola izlasu, likvidet tos?
Tikai fakta konstatācija, ko daudzi nepamatoti cenšas apstrīdēt.
, 2016-04-14 17:38, pirms 9 gadiem
RESNAIS PUTNIŅŠ VASARĀ PIKOJAS rakstīja: Nu re, a kad es kādreiz teicu, ka hokeja līdzjutēju aprindās ir milzīgs krievu īpatsvars, tad man borēja, ka nekur krievu valodu neviens nav dzirdējis. Tagad mazo sportacentrs lietotāju paķeru uz muļķi un kā izrādās vienam draugs krievs kas fano, otrais tur dzirdējis, trešais katru reizi dzird apkārt krievus arēnā Nu tad izdomājiet, ir vai nav ?
Par latvisko gaisotni te muld tikai Funis. Jebkurš Rīgā vai citā vietā ar ievērojamu krievu īpatsvaru dzīvojoš zina, ka hokejs ir populārs gan latviešiem, gan krieviem.
Neblamējies!
, 2016-04-14 17:40, pirms 9 gadiem
endiaz rakstīja: Tu domā, ka tikai ādas krāsa atšķir rases? Tad jav var nokrāsoties par melnu vai baltu un automātiski kļūsi citādāks? Pajautā jebkuram mediķim, kas notiks ar tevi, ja tev nelaimes gadījumā pārlies nēģera asinis? Balto asinis ir savādākas, pilnīgākas, pilnvērtīgākas, piemēram, ja tev ir pirmā grupa ar pozitīvo rēzusu un nēģerim tāda pati, tad pārliešanas gadījumā tu esi līķis! Ja otrādi, tad nēģeris izdzīvos. Tas liecina par to, ka balto asinis ir pārākas, augstākas un nepieņem nepilnvērtīgas, kādas tās ir nēģeriem, kuram, savukārt, augstākās šķiras asinis der. Tas ir tikai viens no piemēriem, izņemot asinsstrukturu vēl ir galvaskausi, kauli, ja ņem garīgo sfēru, tā ir vēl sarežģītāka, tur ir milzīga atšķiriba astrālajos, garīgajos ķermeņos un t.t. Bet pati svarīgākā atšķirība ir iedzimtajā izredzētībā! Kā viņa katram individuāli izstrādājas un realizējas, tas jau ir cits jautājums.
Kobe Braients - leģenda. Visa pasaule šodien raudāja un apjūsmoja šo sporta brīnumbērnu! Elks un īsts paraugs ikvienam sportistam un cilvēkam! Viņa pēdējo minūšu video ir aplūkots jau 29 milj reižu nepilnas dienas laikā un tādu video ir neskaitāmi, visa pasaule par viņu fano! Fantastika! FANTASTIKA!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 17:47, pirms 9 gadiem
RESNAIS PUTNIŅŠ VASARĀ PIKOJAS rakstīja: Kobe Braients - leģenda. Visa pasaule šodien raudāja un apjūsmoja šo sporta brīnumbērnu! Elks un īsts paraugs ikvienam sportistam un cilvēkam! Viņa pēdējo minūšu video ir aplūkots jau 29 milj reižu nepilnas dienas laikā un tādu video ir neskaitāmi, visa pasaule par viņu fano! Fantastika! FANTASTIKA!
Šodien satiku vairākus cilvēkus un neviens to nēģeri pat nepieminēja, pasaulei ir pajāt. Kādi 3 pajautāja vai uz hokeju iešu. Laikam no tiem 29 milj apskatiem, 28 ir tavējie. Beidz tak te kaukt un muldēt tuftu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 18:01, pirms 9 gadiem
HMB-ANALIZEE rakstīja: Ja cilveekam neinteresee basis tad vins neko tadu nezinas!!! Kad malkins,ovechkins vai hiitlijs beigs karjeru tad par to runaas tikai tie kas no hokeja ko sajeedz un tam seko, kamer NBA fans paprasis - kuraa NBA komandaa vinsh speleja

Katram savs, nav taads sportists par kuru visi juusmotu, runaatu un fanotu, bet tas jau aaplim kursh piedzimis ar kasku galvaa nav skaidrs
Klau, Tu dzīvē ar tik varens?
Es vienkārši oponēju tuftai, ka VISA pasaule baigi raudājusi. Vari neapgrūtināt sevi, savā klibājā rakstībā stāstot vispārzināmas lietas. Tavi izmisīgie mēģinājumi personiski uzbraukt jebkuram un jebkurā komentārā ,sāk raisīt tīri sportisku interese paskatīties tev acīs, jo esmu pārliecināts ka tad tās izstaros tikai un vienīgi bailes.
, 2016-04-14 18:04, pirms 9 gadiem
HMB-ANALIZEE rakstīja: Nu es nerunaaju par ekonomisko aspektu, bet par izolaaciju kaa taadu. Jenkis vai mellais var celot pa pasauli kur grib, nekaadus draudus parasts mirstiigais nerada, toties ieraugot palagu uz ielas ir jasak biities, jo nekad nevar zinaat vai vinam zem palaga dinamiits, vai mutee detonators un vai biksees samuraja zobens ar ko vinsh taisaas pirmajam garamgajejam galvu nocirst!!!
grib un ceļo, katra brīva izvēle, vot tādus, ka tevi gan ir jābano un nedrīkst laizt sabiedrībā!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 18:07, pirms 9 gadiem
HMB-ANALIZEE rakstīja: He he, LAIZT tieshaam nedrikst, BET laist gan

A kas nepatika, apceelu kaadu tev pazistamo muslimu?
nepazīstuu nevienu, skatos tu gan ar daudziem pazīstams
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 18:15, pirms 9 gadiem
HMB-ANALIZEE rakstīja: Ja cilveekam neinteresee basis tad vins neko tadu nezinas!!! Kad malkins,ovechkins vai hiitlijs beigs karjeru tad par to runaas tikai tie kas no hokeja ko sajeedz un tam seko, kamer NBA fans paprasis - kuraa NBA komandaa vinsh speleja

Katram savs, nav taads sportists par kuru visi juusmotu, runaatu un fanotu, bet tas jau aaplim kursh piedzimis ar kasku galvaa nav skaidrs
Cik pasaulē cilvēku zinās, kas ir Ovečkins un cik, kas ir Kobe Braients? No 100 miljoniem 95 būs dzirdējuši par Kobi, bet no 100 (neskaitot krievijas iedzīvotājus) par Ovečkinu labi ja 5.
, 2016-04-14 18:17, pirms 9 gadiem
huy rakstīja: Klau, Tu dzīvē ar tik varens?
Es vienkārši oponēju tuftai, ka VISA pasaule baigi raudājusi. Vari neapgrūtināt sevi, savā klibājā rakstībā stāstot vispārzināmas lietas. Tavi izmisīgie mēģinājumi personiski uzbraukt jebkuram un jebkurā komentārā ,sāk raisīt tīri sportisku interese paskatīties tev acīs, jo esmu pārliecināts ka tad tās izstaros tikai un vienīgi bailes.
Tu jau laikam neuztvēri, ka tas bija speciāli galvā sistajam A burtam no francijas salātu laukiem, ar nelielu pompozuma piegaršu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 18:20, pirms 9 gadiem
HMB-ANALIZEE rakstīja: Paskaties kaadu bardaku speej sacelt 15!!! ielaisti muslimu migranti!!! Taadu haosu un nekartibas nerada pat 1000 mellie Un vispaar kas pedeja laikaa demolee un spridzina eiropu un parejo pasauli???
klausies vēl medijus, varbūt sāksi pa griestiem lēkāt.
Mediji propagandē to, ko liek viņiem likt. Tu vecīt esi sabiedrības nozombējusies aita
USA veicina ieroču tirgu, lai visi bruņojas, saktos tu kā akls seko tam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 18:31, pirms 9 gadiem
HMB-ANALIZEE rakstīja: Burts vispaar reciigs, pat teelo Breiviiku kas attiris Eiropu un pasauli no VINAPRAAt necilveekiem, pertikiem un neandertaalieshiem, bet pats neapzinas ka ir lielakais idioots starp visiem sev apkaart dzivojoshiem
Pie tam vińš guł ar kotdivuāras izcelsmes francijas pilsońiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 18:32, pirms 9 gadiem
Labas un saturīgas sarunas par Latvijas un Baltkrievijas hokeja spēli.😀
, 2016-04-14 18:33, pirms 9 gadiem
Synco rakstīja: klausies vēl medijus, varbūt sāksi pa griestiem lēkāt.
Mediji propagandē to, ko liek viņiem likt. Tu vecīt esi sabiedrības nozombējusies aita
USA veicina ieroču tirgu, lai visi bruņojas, saktos tu kā akls seko tam
laikam liela daļa dinamo un krievu hokeja fani reizē ir arī smagi putina propogandas upuri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 18:39, pirms 9 gadiem
Kapēc melnie nespēlē hokeju?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 18:48, pirms 9 gadiem
gircc rakstīja: Labas un saturīgas sarunas par Latvijas un Baltkrievijas hokeja spēli.😀
Pēdējās pāris lapās - vienīgais koments, kuru es redzu
, 2016-04-14 18:49, pirms 9 gadiem
HMB-ANALIZEE rakstīja: Lielakaa dala NHL fanu ir naktssargi
NBA - jenku propagandas upuri
Kas vel?
man pie kājas, galvenais esi kadrs, kas ļauj iereķt te sportacentrā
, 2016-04-14 18:50, pirms 9 gadiem
Rus izlase patīk, jo tur nav mīksto, kā citās komandās paijpuisīši
, 2016-04-14 18:53, pirms 9 gadiem
HMB-ANALIZEE rakstīja: Es tev kaa Eksperts pateicu - ja cilveeks neintereseejas par basi, tad vinam taads Kobe tieshaam bijis nebijis, kameer tu to parvert ka gribi, jo redz ar tevi neviens nerunaa par vinu, bet par ko gan ar tevi runaa ja reiz esi piedzimis ar kasku galvaa
Es to "pārvērtu" tā, ka VISA pasaule šodien neraudāja. Pieleca tagad?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 18:53, pirms 9 gadiem
RESNAIS PUTNIŅŠ VASARĀ PIKOJAS rakstīja: Tu jau laikam neuztvēri, ka tas bija speciāli galvā sistajam A burtam no francijas salātu laukiem, ar nelielu pompozuma piegaršu
Pompu tiešām pamanīju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 18:57, pirms 9 gadiem
HMB-ANALIZEE rakstīja: Ir kas taads bijis liidz sim par ko VISA pasaule raudaatu? Nevajag iesliigt galejibas..
Galējībās ieslīga Putns, ko pats šīs lapas augšpusē arī apliecināja, sakot ka bija pompozs. Bet tu esi pārāk pārņemts ar uzbraucieniem, lai saprastu patieso diskusijas būtību. Bet turpini, izskatās ka citas iespējas tev šai pasaulē nav dotas, tikai virtuālais bravūrīgums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 19:01, pirms 9 gadiem
HMB-ANALIZEE rakstīja: Tava klushka skiet ar katru briidi aizvien dzilaak sliigst rievaa
Ja tu ar to domā savas savas pakaļas rievu, tad nešaubīgi. Bet redzu ka jūties komfortabli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 19:04, pirms 9 gadiem
HMB-ANALIZEE rakstīja: Nu gan tev jocini, sitie bija aktuaali 5-6. klasee
Tad tev jau tādi tik vēl priekšā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 19:06, pirms 9 gadiem
HMB-ANALIZEE rakstīja: Ne nee, vienkaarshi gribeeju ar to pateikt ka 5-6. klase ir tavs liimenis!! Talak tev netikt
Tev pirmklasmiek, ir tiesības uz šādu viedokli, pat ja tas ir pagalam aplams
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 19:08, pirms 9 gadiem
HMB-ANALIZEE rakstīja: Aplams ir tikai tavs viedoklis,pietam pagalam, toties mans apgalvojums ir balstiits uz faktiem - tavi itkaa jocini, kuri ir aktuaali 5-6. klasitee
Tev vecāka māsa, ka zini kaut ko par 5. klases jokiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 19:10, pirms 9 gadiem
2 āksti sacenšās idimotismā un izskatās, ka abi uzvar
, 2016-04-14 19:11, pirms 9 gadiem
HMB-ANALIZEE rakstīja: Pats savulaik esmu gaajis tam cauri, zinu visu un atceros, kaa jau Ekspertam pienaakas, bet tu gan laikam dziivo mucaa ar klushku galvaa
Un kurā klasē tev iemācīja vienu un to pašu "joku" drillēt nepārtraukti?

visam tam gājis cauri tev tiešām interesanta dzīve, ja 5-6 klasi atceries kā baigo notikumu, kam sūri izgāji cauri
, 2016-04-14 19:12, pirms 9 gadiem
Pēc kāda laika atkal puikas varēs plātīties, cik daudz komentāru ir pie hokeja rakstiem, lai gan tāds sīkums, ka tie visi ir tikai no trīs profiliem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 19:15, pirms 9 gadiem
RESNAIS PUTNIŅŠ VASARĀ PIKOJAS rakstīja: Pēc kāda laika atkal puikas varēs plātīties, cik daudz komentāru ir pie hokeja rakstiem, lai gan tāds sīkums, ka tie visi ir tikai no trīs profiliem
Nebrīnos, ka tieši tu to diskusiju izprovocēsi un tad metīsi linku uz šo rakstu, lai pierādītu, ka hokejs nerullē
, 2016-04-14 19:18, pirms 9 gadiem
HMB-ANALIZEE rakstīja: Iisti neatceros. Tu???
Manā dzīvē par 5. un 6. klasi nav jāsaka "es tam visam izgāju cauri" - tip baigais notikums
, 2016-04-14 19:19, pirms 9 gadiem
Tikko rādīja LV uzvaru pār BLR, es bļa aš apraudājos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 19:21, pirms 9 gadiem
VilhelmsL rakstīja: Tikko rādīja LV uzvaru pār BLR, es bļa aš apraudājos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 19:24, pirms 9 gadiem
Kas tā par dziesmu, kur vārdi ir - "par tevi, par mani, par Latviju"?
, 2016-04-14 19:24, pirms 9 gadiem
HMB-ANALIZEE rakstīja: Aloshaa, kaa kojaas, daudzi skatisies vareno LV-BLR machu??
Neesmu veicis aptauju, tapec nezinu.
, 2016-04-14 19:26, pirms 9 gadiem
BLR ir daudz fiziski spēcīgāki, interesanti kā viņiem pretī turēsies mūsu jaunākie. Jāiztur!
, 2016-04-14 19:29, pirms 9 gadiem
huy rakstīja: Manā dzīvē par 5. un 6. klasi nav jāsaka "es tam visam izgāju cauri" - tip baigais notikums
Oho, Tu ar nolaidies līdz Hulija līmenim?
, 2016-04-14 19:29, pirms 9 gadiem
HMB-ANALIZEE rakstīja: RUS izlasee tieshaam vechi ar prieku brauc uz izlasi un ir lepni par to!!! Atteikumi praktiski nav un ja ir, tad tieshaam tam ir iemesls!!! Uvazhuha par to krieveliem
jap mīkstie te sportacentrā aiz monitora virtulos muskuļus uztrenē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 19:30, pirms 9 gadiem
RESNAIS PUTNIŅŠ VASARĀ PIKOJAS rakstīja: laikam liela daļa dinamo un krievu hokeja fani reizē ir arī smagi putina propogandas upuri.
tavs sencis ir upuris, jo tu esi auns
, 2016-04-14 19:31, pirms 9 gadiem
HMB-ANALIZEE rakstīja: Es par belariem, tu???
arī belariem Lipmans jādabuj nost
, 2016-04-14 19:31, pirms 9 gadiem
VilhelmsL rakstīja: BLR ir daudz fiziski spēcīgāki, interesanti kā viņiem pretī turēsies mūsu jaunākie. Jāiztur!
nevēlos uzsākt strīdu, bet patiesībā mūsējie jau arī nav tik mazi, lai nevarētu iedot ribās. Un tie ne lielākie mūsu Izlasē ir tie, kas var uztaisīt rezultātu un iemest vārtus, kā piem. Miķelis, Indrašis.
, 2016-04-14 19:33, pirms 9 gadiem
Nez kāpēc mani nepārsteidz, ka izlases spēlē nav gandrīz neviena no Dinamo lielā fanu kluba. Maza saujiņa ar cilvēkiem, ko savācis Dinārs Kvedovs...kauns.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 19:39, pirms 9 gadiem
Nikns Jenots rakstīja: Kāpēc šie abi komentētāji, kuri komentē šīs dienas pārbaudes spēli, nevarētu komentēt arī PČ spēles?
Patīkami klausīties Kreipāna kungā, gudrs, izglītots, kā tautā saka "staigājoša enciklopēdija".
Neviss tie divi jefiņi, kuri jau kuro gadu komentē PČ, gudri pirž un bļaustas, vairāk kā runā!
Vis jau atkarīgs kurš kanāls rāda.Un kā zināms, kas maksā, tas liek mūziku. un tāpēc ar tie divi bļaustas pa tv6 un vsb. Domāju pa tv3 būs arī Abols kuru arī interesanti klausīties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 19:42, pirms 9 gadiem
Kas ta buļbašu baķkam nemaz kauns nav valsts izlasē ņemt kanādieti un amerikāni...
, 2016-04-14 19:43, pirms 9 gadiem
Nikns Jenots rakstīja: Kāpēc šie abi komentētāji, kuri komentē šīs dienas pārbaudes spēli, nevarētu komentēt arī PČ spēles?
Patīkami klausīties Kreipāna kungā, gudrs, izglītots, kā tautā saka "staigājoša enciklopēdija".
Neviss tie divi jefiņi, kuri jau kuro gadu komentē PČ, gudri pirž un bļaustas, vairāk kā runā!
Nu nē....Ābols šobrīd ir vislabākais iespējamais komentētājs aiz Gunāra Jēkabsona, Marisa Andersona. Pārējie ir amatieru līmenī...Lai gan lai cik paradoksāli neizklausītos , tieši Ābols šajā jomā ir tīrākais amatieris, bet sanāk vislabāk!
, 2016-04-14 19:44, pirms 9 gadiem
HMB-ANALIZEE rakstīja: Es par Masalas sauso speeli!!! Puikam cepuri nost, nekad neatsaka, vienmer cinaas!!!

Nesavtiiguma paraugs
Tieši tā
, 2016-04-14 19:44, pirms 9 gadiem
RESNAIS PUTNIŅŠ VASARĀ PIKOJAS rakstīja: Nu nē....Ābols šobrīd ir vislabākais iespējamais komentētājs aiz Gunāra Jēkabsona, Marisa Andersona. Pārējie ir amatieru līmenī...Lai gan lai cik paradoksāli neizklausītos , tieši Ābols šajā jomā ir tīrākais amatieris, bet sanāk vislabāk!
Par laimi tas āksts Andersons vairs nekomentē - tas tiešām bija neprofesionalitātes kalngals.
, 2016-04-14 19:46, pirms 9 gadiem
Mani ļoti patīk mūsu čaļu attieksme! Prieks skatīties!
, 2016-04-14 19:46, pirms 9 gadiem
biskaps rakstīja: Par laimi tas āksts Andersons vairs nekomentē - tas tiešām bija neprofesionalitātes kalngals.
Neviens taču nav akls atceros šo fenomenālo frāzi atkārtojam vēl un vēl Soltleiksitijā pret Vāciju, kad vācietis manāmi guva vārtus, bet Andersons stingrā pārliecībā teica - nu nebija vārti, nebija! neviens taču nav akls! ... Ā, es skatījos uz līniju, nu jā, bija bija vārti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 19:52, pirms 9 gadiem
Man tik ta izkatas, vai spele notiek tikai musu zona? Labi, ka vinu snaiperi ir pilnigi nulles.
, 2016-04-14 19:52, pirms 9 gadiem
opa varbut ari ne 0-1
, 2016-04-14 19:52, pirms 9 gadiem
jāaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
, 2016-04-14 19:52, pirms 9 gadiem
Yēē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 19:54, pirms 9 gadiem
Belariem tāds pats dergadējošs kolhoza hokejs, tikai meistarības vairāk.
, 2016-04-14 19:55, pirms 9 gadiem
Nikns Jenots rakstīja: Gan jau ka Ābols komentēs, bet ne jau Latvijas izlases spēles!
Tādā ziņā piekrītu, Ābols pieprot šo lietu!
Ja nekļūdos tad PČ Rīgā tieši komentēja Ābols vēl ar vienu, lieliskas balss īpašnieku, tikai neatminos viņa vārdu un uzvārdu!

Varbūt kāds zin, otru personu, kurš komentēja hokeja mačos tolaik, kopā ar Ābolu?
https://www.youtube.com/watch?v=oPUgd0CG-es
Ābols noteikti komentēs spēles.
Labi ka Viasats jau vismaz otro gadu no trases nonemusi Simpsonu. Tās bija šausmas.
, 2016-04-14 19:55, pirms 9 gadiem
HMB-ANALIZEE rakstīja: Ko tu stipram padariisi!!! BLR panems
vo vo tikai mīkstie to nespēj pieņemt, jo ir mīsktie
, 2016-04-14 19:56, pirms 9 gadiem
mīkstie jau saka, ka nepaveicās
, 2016-04-14 19:58, pirms 9 gadiem
Synco rakstīja: mīkstie jau saka, ka nepaveicās
Tikai ja LV uzvarēs šodien vai rīt, tad nesaki, ka paveicās vai ko tādu, jo tad visi zināsim kurš šeit ir tas mīkstais.
, 2016-04-14 20:00, pirms 9 gadiem
Latvijas izlase pret minskas dinamo?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 20:04, pirms 9 gadiem
Nikns Jenots rakstīja: Jā, bet varbūt tu mācētu pateikt, kurš 2006.gadā komentētaja Latvijas izlases spēles kopā ar Ābolu.
Lūk Video..
https://www.youtube.com/watch?v=oPUgd0CG-es
Jā, es arī viņu atceros. Bet vardu nezinu.
Tev jāpameklē pilnā spēle vai arī jāraksta Viasatam. Tie jau zinās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 20:07, pirms 9 gadiem
kecbaja rakstīja: Tikai ja LV uzvarēs šodien vai rīt, tad nesaki, ka paveicās vai ko tādu, jo tad visi zināsim kurš šeit ir tas mīkstais.
es jau zinu uzreiz, tu
, 2016-04-14 20:09, pirms 9 gadiem
Nikns Jenots rakstīja: Gan jau ka Ābols komentēs, bet ne jau Latvijas izlases spēles!
Tādā ziņā piekrītu, Ābols pieprot šo lietu!
Ja nekļūdos tad PČ Rīgā tieši komentēja Ābols vēl ar vienu, lieliskas balss īpašnieku, tikai neatminos viņa vārdu un uzvārdu!

Varbūt kāds zin, otru personu, kurš komentēja hokeja mačos tolaik, kopā ar Ābolu?
https://www.youtube.com/watch?v=oPUgd0CG-es
Piekrītu, ideālākais komentētāju pāris. Dikcija ideāla priekš komentēšanas!
, 2016-04-14 20:11, pirms 9 gadiem
opaa kas par limeni pec gagarina fin. un nhl skatito
tas jau butu mazakais!!!!!!!
bet nu aizsardziba --- tas ir kautkas
blin puishelim interviju panhema, tad jau labak NO JURCHIKA
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 20:12, pirms 9 gadiem
Labvakar, cienītie! Pārlasīju komentārus, diemžēl, A-burtam šovakar saasinājums. Un Banss dzied līdzi.
, 2016-04-14 20:13, pirms 9 gadiem
Synco rakstīja: es jau zinu uzreiz, tu
Lai jau, kas tad man es vismaz netēloju gaili, sēžot mājās un skatoties hokēju
, 2016-04-14 20:13, pirms 9 gadiem
Fizruk 07 rakstīja: opaa kas par limeni pec gagarina fin. un nhl skatito
tas jau butu mazakais!!!!!!!
bet nu aizsardziba --- tas ir kautkas
blin puishelim interviju panhema, tad jau labak NO JURCHIKA
Godīgi sakot - redzot dažas spēles CSKA vairākumu, šodien uz musejo vairākumu pagruti skatities.
Bet loti ceru, ka musejie vairākumu uzlabos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 20:16, pirms 9 gadiem
HMB-ANALIZEE rakstīja: Tev nevajag teelot, jo tu jau taads pa dziivi esi
Un tad? es esmu, bet jūs tikai atdarinat mani. es jau tikai priecīgs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 20:17, pirms 9 gadiem
HMB-ANALIZEE rakstīja: Taadu pamulki kaa tu neviens negrib atdarinaat
Nu tad ko jūs te darat?
Beidz putroties savos vārdos un ej padzer siltu pienu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 20:19, pirms 9 gadiem
HMB-ANALIZEE rakstīja: Es esmu Eksperts ar lielo E, Mesija un visu sporta veidu paarstaavis!!! Dalos ar deduktiivo sporta analiizi
Kāds skars sporta analīzei ar gaiļiem? vēlos dzīrdēt detalizētu atbildi, kā gaiļa tēlošana un būšana is saistīta ar deduktīvo sporta analīzi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 20:25, pirms 9 gadiem
HMB-ANALIZEE rakstīja: Nekad neesmu aizraavies ar gaila teloshanu,tapec nesaprotu par ko tu NE-ekspert runaa!!!
es par šo-HMB-ANALIZEE, 20:15, pirms 8 minūtēm, ignorēt, atbildēt
kecbaja rakstīja: Lai jau, kas tad man es vismaz netēloju gaili, sēžot mājās un skatoties hokēju
Tev nevajag teelot, jo tu jau taads pa dziivi esi.

Un šo-HMB-ANALIZEE, 20:17, pirms 6 minūtēm, ignorēt, atbildēt
kecbaja rakstīja: Un tad? es esmu, bet jūs tikai atdarinat mani. es jau tikai priecīgs.
Taadu pamulki kaa tu neviens negrib atdarinaat

Bet nu es jauzināju, ka nebūsu spējīgs atbildēt, bet tikai censties ''uz*irst'' kas tev ''ļoti'' labi sanāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 20:25, pirms 9 gadiem
Meija 1vs1 bet neiemet.
, 2016-04-14 20:25, pirms 9 gadiem
rofl
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 20:34, pirms 9 gadiem
Filma Zāģis 8. Tukši vārti. Jāiemet no 5 metriem. Ja nē, visus nogalina. Jāizvēlas viens metējs. Džeriņš vai Meija?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 20:35, pirms 9 gadiem
JUS TE BEIGSIET DI.STIESS
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 20:35, pirms 9 gadiem
GOOOOOOOOOL
, 2016-04-14 20:35, pirms 9 gadiem
belari daudz labāki
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 20:36, pirms 9 gadiem
tas arī rezultātā apliecinās
, 2016-04-14 20:36, pirms 9 gadiem
Prussian2 rakstīja: Cibuļska līmenis - LHV nevis KHL !
kāpēc jā.dir.š kādam, tu esi 0 vnk un samierinies
, 2016-04-14 20:41, pirms 9 gadiem
jā latvieši tik kaujas
, 2016-04-14 20:42, pirms 9 gadiem
zaudēt jau nemāk
, 2016-04-14 20:42, pirms 9 gadiem
haha ''Lielo un stipro Baltkrievu'' noliek uz ceļiem kā mazo
, 2016-04-14 20:42, pirms 9 gadiem
tad j;ākaujas un jā.dir.s.
, 2016-04-14 20:42, pirms 9 gadiem
kecbaja rakstīja: haha ''Lielo un stipro Baltkrievu'' noliek uz ceļiem kā mazo
lupata neslēp savu identitāti
, 2016-04-14 20:44, pirms 9 gadiem
kecbaja rakstīja: haha ''Lielo un stipro Baltkrievu'' noliek uz ceļiem kā mazo
da nomierinies jampampin. vins zaudeja jau lidzsvaru pirms kaut kas sakas.
, 2016-04-14 20:45, pirms 9 gadiem
Priekš kam pārbaudes spēlē jādod spēlētājiem 10min disciplinārie sodi? Iedod 2+2 un lai puikas atdziest, bet nē, jāparāda tak soģiem ka vara ir viņiem!!
, 2016-04-14 20:46, pirms 9 gadiem
Ja neskaita Zemgu tad uz ledus ir Latvijas izlases šī pavasara kaujas sastāvs!

Bēdīgi izskatāmies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 20:50, pirms 9 gadiem
Masaļskim viduvējs sniegums šodien, jāņem būs Kalniņš uz PČ.
, 2016-04-14 20:51, pirms 9 gadiem
LATVIJA IR HOKEJS?
HA HA HA
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 20:52, pirms 9 gadiem
Balkrievi kājas nevar pavilkt, visu lai ķeksē un neļau Latviešem spēlēt. Aizelsušies nepajokam veči.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 20:53, pirms 9 gadiem
Nikns Jenots rakstīja: Masaļskis nekad pārbaudes spēles nav bijis lielisks!
Tad jau jāņem Kalniņš, jo viņš tikai vienu šaibi ielaida.
, 2016-04-14 20:54, pirms 9 gadiem
Sorry, pec trešā gola parsledzos uz Eirolīgu.
Ceru uz labāku sniegumu rit. Šodien sniegums pablavs
, 2016-04-14 20:54, pirms 9 gadiem
vairākums priecē
, 2016-04-14 20:54, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: Tad jau jāņem Kalniņš, jo viņš tikai vienu šaibi ielaida.
Man gabn liekas ka spēle beidzās 4:3, nevis 4:1. bet nu kas to,lai zin ko tu skaties.
, 2016-04-14 20:54, pirms 9 gadiem
Nikns Jenots rakstīja: Masaļskis nekad pārbaudes spēles nav bijis lielisks!
Vienkārši komanda spēlē patlaban švaki, paskaties cik vairākumi un neko nevaram pat jēdzīgi izveidot, visi metieni uz labu laimi!
Kā tad viņi labi var spēlēt, ja pilns sastāvs ar dinamo enkuriem?
, 2016-04-14 20:55, pirms 9 gadiem
kecbaja rakstīja: Man gabn liekas ka spēle beidzās 4:3, nevis 4:1. bet nu kas to,lai zin ko tu skaties.
Tur jau aizsargi nepalīdzēja.
, 2016-04-14 20:56, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: Tur jau aizsargi nepalīdzēja.
a nu šeit, kad tukšos vārtos iebaksta ripu un kad brīvs no vārtu priekšas iemet, tad laikam aizsargi ļoti palīdzēja. aizvien nesaprotu, ko tu skaties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 20:59, pirms 9 gadiem
Es gaidu kad Ralfs nāks ārā!

Man patīk tas Stepīša teksts - "Galviņš - raidījums" - nezināju ka Guntim Galviņam ir savs raidījums! Kāds ir to redzējis? Es esmu redzējis Gunta izpildījumā metienus pa vārtiem, bet raidījumu nevienu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 21:06, pirms 9 gadiem
Pret New World Order rakstīja: Intervētājs baigajā starā par uzvaru pār trešo Dānijas sastāvu.
vo vo
, 2016-04-14 21:06, pirms 9 gadiem
Pret New World Order rakstīja: Intervētājs baigajā starā par uzvaru pār trešo Dānijas sastāvu.
riktīgs trešais sastāvs un mums itkā bija pirmais ne?
, 2016-04-14 21:13, pirms 9 gadiem
ir 1:3 goda vārti
, 2016-04-14 21:13, pirms 9 gadiem
Tikmēr U-18 pret Šveici 2:2.
, 2016-04-14 21:14, pirms 9 gadiem
hypocrisy rakstīja: Tikmēr U-18 pret Šveici 2:2.
kurš periods?
, 2016-04-14 21:14, pirms 9 gadiem
Bukarts un Džeriņš tiešām Dinamo sastāvā spēlēja tik daudz kopā kā stāsta Anatolijs?

Arī jauniešu izlasēs esot kopā spēlējuši daudz! Nez kurā jaunatnes izlasē viņi tā spēlēja tik daudz kopā?
, 2016-04-14 21:15, pirms 9 gadiem
Komentētāju cerības vnm vislabākās, ga,n bet Dinamo komentētāji, vnk gāž no kātiem
, 2016-04-14 21:15, pirms 9 gadiem
Synco rakstīja: kurš periods?
2 perioda vidus!

IIHF Live Ticker
, 2016-04-14 21:15, pirms 9 gadiem
Synco rakstīja: kurš periods?
2.
, 2016-04-14 21:16, pirms 9 gadiem
Paldies
, 2016-04-14 21:17, pirms 9 gadiem
Krievu 2 vai pat 3 sastāvs smagi uzvilka Slovākiju - 6:0!
, 2016-04-14 21:18, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Krievu 2 vai pat 3 sastāvs smagi uzvilka Slovākiju - 6:0!
nice
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-04-14 21:42, pirms 9 gadiem
komentētājiem aplauziens kārtējais D:
, 2016-04-14 21:42, pirms 9 gadiem
ja uatrunājas
, 2016-04-14 21:43, pirms 9 gadiem
nu ja svarīgi ir pakāst jau tagad iepriekš o vinnēsim
, 2016-04-14 21:43, pirms 9 gadiem
o izvilka vinnēj''am 3. periodu jādod zelts
, 2016-04-14 21:44, pirms 9 gadiem
ko var pļūtīt salmos
, 2016-04-14 21:46, pirms 9 gadiem
Daugaviņš runā bez filtriem, malacis,