Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Latvijas izlasi papildina Merzļikins

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Latvijas izlasi papildina Merzļikins
Elvis Merzļikins
Foto: SIPA/Scanpix

Latvijas hokeja izlases treniņnometnei pievienojies vārtsargs Elvis Merzļikins, kurš pagājušā gada pasaules čempionātā atvairīja 91,2% pretinieku metienu, un 22 gadus vecais ripu ķērājs bija pirmais numurs arī olimpiskajā kvalifikācijā septembrī.

Elvis Merzļikins pagājušajā gadā aizvilka "Lugano" līdz Šveices čempionāta finālam, 15 spēlēs tiekot galā ar 93,7% metienu un vidēji ielaižot 2,32 ripas. Latvietim tika balva kā turnīra labākajam vārtsargam, un pēdējo 15 gadu laikā viņš bija tikai trešais vārtsargs, kurš nepārstāv Šveici, bet saņēmis atzinību.

Šajā sezonā "Lugano" iekļuva pusfinālā, tomēr ar 1-4 nācās atzīt "Bern" pārākumu, lai gan tika uzvarēta pirmā spēle. Divos mačos "Lugano" ielaida četrus vārtus, bet divās spēlēs – trīs ripas. Pēdējais zaudējums tika piedzīvots pēcspēles metienu sērijā. Merzļikins piedalījās 11 izslēgšanas spēlēs, tiekot galā ar 93,3% metienu un vidēji ielaižot 2,29 ripas.

22 gadus vecais vārtsargs šodien pievienojies Latvijas izlases nometnei un sāks gatavošanos pasaules čempionātam. Pērn viņš ne tikai aizbrauca uz Maskavu, bet kļuva par pirmo numuru. Debijas duelī pret Zviedriju izdevās tikt pie punkta par zaudējumu pagarinājumā. Piecās spēlēs Merzļikins atvairīja 91,2% sāncenšu metienu.

Tāpat viņš aizstāvēja Latvijas izlases krāsas olimpiskajā kvalifikācijā, kas notika septembrī Rīgā. Izšķirošajā duelī pret Vāciju viņš spēles laikā aizstāja Kristeru Gudļevski, vairākas reizes glāba komandu, tomēr beigās kapitulēja skaitliskajā mazākumā. Olimpiskajā kvalifikācijā viņš tika galā ar 93,1% pretinieku metienu.

Merzļikinu 2014. gada Nacionālās hokeja līgas drafta trešajā kārtā aizrunāja Kolumbusas "Blue Jackets", tomēr vārtsargs pagarināja līgumu ar "Lugano" līdz 2019. gadam, tātad Šveicē viņš pavadīs vēl vismaz divas sezonas.

Līdz šim Latvijas izlases rīcībā bija divi vārtsargi – Ivars Punnenovs, kurš arī spēlē Šveicē, un Jānis Kalniņš no Rīgas "Dinamo". Punnenovs pret Baltkrieviju aizvadīja otro sauso spēli izlasē. Latvijas valstsvienība nedēļas nogalē dosies uz Zviedriju, lai aizvadītu pārbaudes mačus.

     [+] [-]

, 2017-04-11 11:00, pirms 8 gadiem
Paaiciniet, lūdzu, Spruktu un Jekimovu

     [+] [-]

, 2017-04-11 11:02, pirms 8 gadiem
Kur nozudis Balcers, visi kā traki pagājušogad bļāva- uz izlasi, šogad nekas nav dzirdams..

  +5 [+] [-]

, 2017-04-11 11:03, pirms 8 gadiem
ilmis2 rakstīja: Kur nozudis Balcers, visi kā traki pagājušogad bļāva- uz izlasi, šogad nekas nav dzirdams..
Balcers gaida uz Sharks.

  +7 [+] [-]

, 2017-04-11 11:09, pirms 8 gadiem
Šogad visvairāk uztrauc uzbrukums.

  +5 [+] [-]

, 2017-04-11 11:10, pirms 8 gadiem
ilmis2 rakstīja: Kur nozudis Balcers, visi kā traki pagājušogad bļāva- uz izlasi, šogad nekas nav dzirdams..
https://twitter.com/JonKeenNLSports...
tas bija pirms 4 dienām

  -1 [+] [-]

, 2017-04-11 11:52, pirms 8 gadiem
ilmis2 rakstīja: Paaiciniet, lūdzu, Spruktu un Jekimovu
PAREIZI RUNĀ

  +2 [+] [-]

, 2017-04-11 11:59, pirms 8 gadiem
ilmis2 rakstīja: Paaiciniet, lūdzu, Spruktu un Jekimovu
Priekškam? Vēl 3 gadus atpakaļ visi jau bļāva, ka Sprukts ir lēns un nespēj vairs neko, tagad pēķšņi būs kļuvis par superstāru? Kaut kā nekas par to neliecina, ja jau knapi var darbu atrast Austrijas 1. līgas kluba 3. maiņā.

  +3 [+] [-]

, 2017-04-11 12:01, pirms 8 gadiem
No.1 is here!

  +1 [+] [-]

, 2017-04-11 12:03, pirms 8 gadiem
Ar vartsargiem jau bus kartiba, gan jau kads no jauno cetrinieki klus par izlasases vilceju, aizsargiem ari puslidz normali, bet uzbruceji mums ir katastrofa, nevecie un kas pats trakais ari jaunie nespej gut vartus.
Uzbruceji tiesam jasauc visi kas ir, varbut Hartlijs ar svaigu redzejumu spes kadu ieraudzit un izbidit uz pareiza cela, padaidam jau vins ar amerikas diplomatiju saka viss kartiba - gatavojamies, tacu ko isteniba vins doma paliek pie vina.

     [+] [-]

, 2017-04-11 12:07, pirms 8 gadiem
Eliteprospects saka, ka Rihards Bukarts izsaukts uz AHL šodien.. Cik es biju sapratis, šis uz izlasi taisījās..

     [+] [-]

, 2017-04-11 12:07, pirms 8 gadiem
Zombijs rakstīja: Ar vartsargiem jau bus kartiba, gan jau kads no jauno cetrinieki klus par izlasases vilceju, aizsargiem ari puslidz normali, bet uzbruceji mums ir katastrofa, nevecie un kas pats trakais ari jaunie nespej gut vartus.
Uzbruceji tiesam jasauc visi kas ir, varbut Hartlijs ar svaigu redzejumu spes kadu ieraudzit un izbidit uz pareiza cela, padaidam jau vins ar amerikas diplomatiju saka viss kartiba - gatavojamies, tacu ko isteniba vins doma paliek pie vina.
piekrītu, jācer, ka būs Jevpalovs, Blugers, R.Ābols...
Varētu jau arī Jekimovam dot iespēju sevi pierādīt...

  -4 [+] [-]

, 2017-04-11 12:07, pirms 8 gadiem
Vienīgais glābējs. Citādi nekas labs negaida. Cerams, noturēsimies elitē.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-11 12:10, pirms 8 gadiem
Jānis_LV rakstīja: Eliteprospects saka, ka Rihards Bukarts izsaukts uz AHL šodien.. Cik es biju sapratis, šis uz izlasi taisījās..
Bukartam šodien itkā jaatlido uz Rīgu un rīt būšot treniņā...

     [+] [-]

, 2017-04-11 12:12, pirms 8 gadiem
WKS rakstīja: Priekškam? Vēl 3 gadus atpakaļ visi jau bļāva, ka Sprukts ir lēns un nespēj vairs neko, tagad pēķšņi būs kļuvis par superstāru? Kaut kā nekas par to neliecina, ja jau knapi var darbu atrast Austrijas 1. līgas kluba 3. maiņā.
Protams, tagad ir atpūties!

  +4 [+] [-]

, 2017-04-11 12:13, pirms 8 gadiem
Shenker rakstīja: Bukartam šodien itkā jaatlido uz Rīgu un rīt būšot treniņā...
Tā arī laikam būs.. Eliteprospects kļūdaina informācija.. Pats Bukijs savā instagramā pirms 10h ielicis bildi, ka lido uz Latviju!

  -4 [+] [-]

, 2017-04-11 12:16, pirms 8 gadiem
Tas tikai man tā, vai arī patiešām ir sajūta, ka šobrīd ir tāda kā krīzīte hokeja aprindās. Jautājums ir ne tikai par to, kurš būs spējīgs iemest šogad, bet arī par to, kuri tad būs tie, kas to darīs pēc pāris gadiem un vēl tālākā nākotnē...

     [+] [-]

, 2017-04-11 12:33, pirms 8 gadiem
Jānis_LV rakstīja: Tā arī laikam būs.. Eliteprospects kļūdaina informācija.. Pats Bukijs savā instagramā pirms 10h ielicis bildi, ka lido uz Latviju!
Nav kļūdaina. Par to ziņoja arī klubs.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-11 12:45, pirms 8 gadiem
visi tikai pievienojas un pievienojas. varētu arī treneris Ābols ātrāk pievienoties, Zirnis arī vēl ZA. būtu jāsāk intensīvāka sijāšana, tuvākajās pārbaudes spēlēs jau jāiespēlē sastāvs, vairākums nekāds.
Boba spēles stilu arī vēl nevar nojaust laukumā.
pirmkārt, jāpatrenc visi jasi &co.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-11 12:46, pirms 8 gadiem
Jānis_LV rakstīja: Tā arī laikam būs.. Eliteprospects kļūdaina informācija.. Pats Bukijs savā instagramā pirms 10h ielicis bildi, ka lido uz Latviju!
viņu formāli pacēla uz AHL (kur klubam sezonas beidzās), lai būtu vieta citiem ECHL klubā, jo ECHL klubs tika play-offos.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-11 12:52, pirms 8 gadiem
purva_velns rakstīja: visi tikai pievienojas un pievienojas. varētu arī treneris Ābols ātrāk pievienoties, Zirnis arī vēl ZA. būtu jāsāk intensīvāka sijāšana, tuvākajās pārbaudes spēlēs jau jāiespēlē sastāvs, vairākums nekāds.
pirmkārt, jāpatrenc visi jasi &co.
Zirņa vadītajai komandai nedēļas nogalē tikai sākas play-offi... interesanti, kad viņu palaidīs

  +1 [+] [-]

, 2017-04-11 12:54, pirms 8 gadiem
sweet.caramel rakstīja: Tas tikai man tā, vai arī patiešām ir sajūta, ka šobrīd ir tāda kā krīzīte hokeja aprindās. Jautājums ir ne tikai par to, kurš būs spējīgs iemest šogad, bet arī par to, kuri tad būs tie, kas to darīs pēc pāris gadiem un vēl tālākā nākotnē...
Tā var likties tikai tad, ja neseko līdzi hokejam vai jūt līdzi tikai ģinamas nabagiem.

Ir vesela rinda talantu.

     [+] [-]

, 2017-04-11 12:57, pirms 8 gadiem
Shenker rakstīja: piekrītu, jācer, ka būs Jevpalovs, Blugers, R.Ābols...
Varētu jau arī Jekimovam dot iespēju sevi pierādīt...
Jevpalovs un Bļugers spēlē savu konferenču stiprākajās komandās un stipri niecīga varbūtība, ka viņu komandas izkritīs 1. kārtā (un vēlams zaudēt sērijā ar 0:4, lai vēl var paspēt uz spēlēm pret Vāciju).

     [+] [-]

, 2017-04-11 13:07, pirms 8 gadiem
Elvja ierasanas, tas ir labi. Bet vai kads zin kaut ko par Gudlevski? Ka sokas Tampas farmklubam? Kad sakas AHL play off un kadas sances taja bus Gudija blicei? Jebkura gadijuma, ja Gudijs netiek, tad par vartsargu liniju jau sobrid viss ir skaidraks par skaidru - uz PC brauc Elvis, Ivars un Janis.

     [+] [-]

, 2017-04-11 13:07, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: Jevpalovs un Bļugers spēlē savu konferenču stiprākajās komandās un stipri niecīga varbūtība, ka viņu komandas izkritīs 1. kārtā (un vēlams zaudēt sērijā ar 0:4, lai vēl var paspēt uz spēlēm pret Vāciju).
nu to es zinu, bet nu laikam šos džekus ir jāgaida līdz pēdējam, protams, ja viņi paši ir gatavi braukt un kapāt!

  +1 [+] [-]

, 2017-04-11 13:08, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: viņu formāli pacēla uz AHL (kur klubam sezonas beidzās), lai būtu vieta citiem ECHL klubā, jo ECHL klubs tika play-offos.
Interesanti, ka viņš laižas no play-off'iem prom. Droši vien ZA nav Bukarta plānos nākamgad.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-11 13:10, pirms 8 gadiem
l_b_c rakstīja: Interesanti, ka viņš laižas no play-off'iem prom. Droši vien ZA nav Bukarta plānos nākamgad.
pāgājušogad viņu arī pacēla uz AHL, bet ja atmiņa neviļ tad nevienu spēli tā arī neaizvadīja, bet ja tiks uz čempi LV izlasē un nospēlēs labi, gan jau būs vairāk iespēju nākotnē, nekā kaplēties ECHLā!

     [+] [-]

, 2017-04-11 13:10, pirms 8 gadiem
l_b_c rakstīja: Interesanti, ka viņš laižas no play-off'iem prom. Droši vien ZA nav Bukarta plānos nākamgad.
tā izskatās un, ja neataisās spēlēt Somijā, Zviedrijā vai Šveicē, tad ZA vairs nekad nebūs viņa plānos.

  -1 [+] [-]

, 2017-04-11 13:13, pirms 8 gadiem
Shenker rakstīja: pāgājušogad viņu arī pacēla uz AHL, bet ja atmiņa neviļ tad nevienu spēli tā arī neaizvadīja, bet ja tiks uz čempi LV izlasē un nospēlēs labi, gan jau būs vairāk iespēju nākotnē, nekā kaplēties ECHLā!
Cik daudzi klubi pozitīvi skatās uz spēlētāju, kurš pamet savas algas maksātājus sezonas vissvarīgākajā brīdī?
Prieks, ka pievienojas izlasei, bet priekš karjeras veidošanas stulbs gājiens pamest play off klubu tieši uz play off. Pagaidām viņam karjera virzījās labāk nekā tam pašam Jevpalovam tādā vecumā.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-11 13:20, pirms 8 gadiem
mxs rakstīja: Cik daudzi klubi pozitīvi skatās uz spēlētāju, kurš pamet savas algas maksātājus sezonas vissvarīgākajā brīdī?
Prieks, ka pievienojas izlasei, bet priekš karjeras veidošanas stulbs gājiens pamest play off klubu tieši uz play off. Pagaidām viņam karjera virzījās labāk nekā tam pašam Jevpalovam tādā vecumā.
Tu jau nezini kāda spēlētājam ir vienošanās ar klubu. Ja tāda ir protams.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-11 13:22, pirms 8 gadiem
mxs rakstīja: Cik daudzi klubi pozitīvi skatās uz spēlētāju, kurš pamet savas algas maksātājus sezonas vissvarīgākajā brīdī?
Prieks, ka pievienojas izlasei, bet priekš karjeras veidošanas stulbs gājiens pamest play off klubu tieši uz play off. Pagaidām viņam karjera virzījās labāk nekā tam pašam Jevpalovam tādā vecumā.
R.Bukartam jau 21 gads, draftēts viņš nav.
ECHL gan jau nemaksā baigo piķi.
Nezinu, esmu drošs izlase viņam dos vairāk nekā tas pleyoff's. cerams pierādīs sevi!

  +1 [+] [-]

, 2017-04-11 13:22, pirms 8 gadiem
mxs rakstīja: Cik daudzi klubi pozitīvi skatās uz spēlētāju, kurš pamet savas algas maksātājus sezonas vissvarīgākajā brīdī?
Prieks, ka pievienojas izlasei, bet priekš karjeras veidošanas stulbs gājiens pamest play off klubu tieši uz play off. Pagaidām viņam karjera virzījās labāk nekā tam pašam Jevpalovam tādā vecumā.
Varbūt viņu klubs atlaida kā Binduli, jo izlases treneris tomēr ir ar vārdu NHL...ja treneris būtu Beļavskis, šaubos vai Binduli laistu. Tas pats varētu būt ar Bukiju jaunāko.

     [+] [-]

, 2017-04-11 13:24, pirms 8 gadiem
Shenker rakstīja: nu to es zinu, bet nu laikam šos džekus ir jāgaida līdz pēdējam, protams, ja viņi paši ir gatavi braukt un kapāt!
un ielikt sastāvā pāris dienas pirms PČ bez nevienas pārbaudes spēles? Nu nezinu, nezinu...

     [+] [-]

, 2017-04-11 13:27, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: un ielikt sastāvā pāris dienas pirms PČ bez nevienas pārbaudes spēles? Nu nezinu, nezinu...
Spruktu & jaunos nepārbaudītos Ziemeļamerikāņus un 1/4fināls kabatā!

  -1 [+] [-]

, 2017-04-11 13:29, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: un ielikt sastāvā pāris dienas pirms PČ bez nevienas pārbaudes spēles? Nu nezinu, nezinu...
skatoties uz aizsargiem, liekas Bobs ņems jaunos. Jaks un Bindulis varētu būt jau braucēji šobrīd.

Esmu drošs, ka Hārtlijs neatteiktos, ja būtu vairāk jauno uzbrucēju, kuri spēlē USA/Canada līgās un varētu atbraukt uz izlasi.

     [+] [-]

, 2017-04-11 13:32, pirms 8 gadiem
Shenker rakstīja: skatoties uz aizsargiem, liekas Bobs ņems jaunos. Jaks un Bindulis varētu būt jau braucēji šobrīd.

Esmu drošs, ka Hārtlijs neatteiktos, ja būtu vairāk jauno uzbrucēju, kuri spēlē USA/Canada līgās un varētu atbraukt uz izlasi.
Lūdzu, iesniedz Hārtlija parakstītu dokumentu, kurā viņš apliecina, ka "Hārtlijs ņems jaunos. Jaks un Bindulis varētu būt jau braucēji šobrīd un ka viņš neatteiktos, ja būtu vairāk jauno uzbrucēju, kuri spēlē USA/Canada līgās un varētu atbraukt uz izlasi" – ja nevari, tad tā ir tukša dyršana...

     [+] [-]

, 2017-04-11 13:35, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: Varbūt viņu klubs atlaida kā Binduli, jo izlases treneris tomēr ir ar vārdu NHL...ja treneris būtu Beļavskis, šaubos vai Binduli laistu. Tas pats varētu būt ar Bukiju jaunāko.
viņam līgums bija tikai uz šo gadu, kamēr Bindulim līgums tikai stājas spēkā nākamgad. Kaut kādā intervijā bija teikts, ka Bindulis nespēlēja AHL dēļ darba atļaujas nokārtošanas, tādēļ arī tik brīvi laida uz izlasi.
Hārtlijs ir treneris, kurš ASV neko neatšķiras no Nolana. Viņu līmeņa treneri trenē arī QMJHL, ECHL un arī NHL, tāpēc spriest, ka kāds laidīs uz izlasi, lai baigi progresētu, salīdzinājumā ar iespējām, kas paveras ikdienā strādāt ar esošajiem sistēmas treneriem nav nopietni. Cita lieta ir gūt pieredzi PČ mačos pret pieaugušajiem un samērā augstā līmenī, bet, lai tādēļ ziedotu play off? Esmu pārliecināts AHL klubs pat sūta puišus uz ECHL, lai tie tur iegūst tieši play off spēļu rūdījumu

     [+] [-]

, 2017-04-11 13:37, pirms 8 gadiem
mxs rakstīja: viņam līgums bija tikai uz šo gadu, kamēr Bindulim līgums tikai stājas spēkā nākamgad. Kaut kādā intervijā bija teikts, ka Bindulis nespēlēja AHL dēļ darba atļaujas nokārtošanas, tādēļ arī tik brīvi laida uz izlasi.
Hārtlijs ir treneris, kurš ASV neko neatšķiras no Nolana. Viņu līmeņa treneri trenē arī QMJHL, ECHL un arī NHL, tāpēc spriest, ka kāds laidīs uz izlasi, lai baigi progresētu, salīdzinājumā ar iespējām, kas paveras ikdienā strādāt ar esošajiem sistēmas treneriem nav nopietni. Cita lieta ir gūt pieredzi PČ mačos pret pieaugušajiem un samērā augstā līmenī, bet, lai tādēļ ziedotu play off? Esmu pārliecināts AHL klubs pat sūta puišus uz ECHL, lai tie tur iegūst tieši play off spēļu rūdījumu
nu ja pats uz savu iniciatīvu pameta klubu, tad nākošsezon mauks TRTD...

  +1 [+] [-]

, 2017-04-11 13:39, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: nu ja pats uz savu iniciatīvu pameta klubu, tad nākošsezon mauks TRTD...
Visdrīzāk.

     [+] [-]

, 2017-04-11 13:50, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: un ielikt sastāvā pāris dienas pirms PČ bez nevienas pārbaudes spēles? Nu nezinu, nezinu...
Protams, ka nav jāgaida. Viņi nav tādi kalibra veči. Es vēl piedomātu pie Bļugera, bet Jevpalovu nekad neņemtu bez pārbaudes spēlēm. Zirnis jau pagājušajā gadā teica, ka Jevpalova krietni jāstrādā uz ātrumu un slidošanu, ja grib spēlēt uz lielajiem laukumiem un ar PRO vīriem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-04-11 13:58, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Nevarēji noturēties bez sava bezdējiena?!
Bezkaislīga analīze.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-04-11 14:07, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Fascinē tie jokdari, kuri uzskata Rīgas Dinamo par galveno hokeja attīstības kavēkli Latvijas hokejā. Kuri tad ir tie pēdējo gadu talanti, kuri sākuši spīdēt citās līgās? Visiem traucē domas par Rīgas Dinamo vai kā?
dinamo sapurgājis Memoriālā kausa mvp. Demotivē latviešu hokejistus, neko arī nav spējis izaudzināt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-11 14:10, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Varens mačs! Liekas, es arī tur nekristu ārā no kopbildes.
Kristu.

  -1 [+] [-]

, 2017-04-11 14:11, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Kristu.
Kā akmens.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-04-11 14:14, pirms 8 gadiem
elninjo2 rakstīja: Šogad visvairāk uztrauc uzbrukums.
Šogad? Manuprāt, nespēja iemest izlasei un arī Dinamo ir jau kādu piekto gadu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-04-11 14:20, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Gribētu piebilst, ka pēdējā laikā nekādus spīdekļus nav izaudzinājusi ne AHL ne NHL ne arī kādas citas līgas. Kaut gan spēlētāju kvantitāte ir pieaugusi, kvalitāte netiek līdzi.
Latvijai nav izaudzinājusi, bet citiem ir pilns.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-11 14:23, pirms 8 gadiem
visi te raud par uzbrukumu un tā ... ko tad jūs te gribat, lai LV atkal kļūtu par PČ draudzības spēlēs un pēc tam, lai spēlētu "kā vienmēr" ? Hartlijam ir sava taustīšanās stratēģija, nu tad, lai arī taustās - cāļus skaitīsim maijā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-11 14:25, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Gribētu piebilst, ka pēdējā laikā nekādus spīdekļus nav izaudzinājusi ne AHL ne NHL ne arī kādas citas līgas. Kaut gan spēlētāju kvantitāte ir pieaugusi, kvalitāte netiek līdzi.
NHL ir jāaudzina hokejisti?

  -2 [+] [-]

, 2017-04-11 14:27, pirms 8 gadiem
moskis rakstīja: visi te raud par uzbrukumu un tā ... ko tad jūs te gribat, lai LV atkal kļūtu par PČ draudzības spēlēs un pēc tam, lai spēlētu "kā vienmēr" ? Hartlijam ir sava taustīšanās stratēģija, nu tad, lai arī taustās - cāļus skaitīsim maijā
uzbrukuma problēmas neattiecas tikai uz šīm spēlēm. Tā ir ilgstoša un hroniska slimība, kuras cēlonis ir individuālās meistarības trūkums. Nekāds Hārtlijs nevar palīdzēt labot to, kas nav izdarīts pusaudžu gados. Pietiek paskatīties uz to kā viņi izpilda bullīšus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-04-11 14:31, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Kam citiem, gruzīniem?
Dāņiem, somiem, šveiciešiem, vāciešiem. NHL gandrīz visus špīlerus padara labākus. Mūsu izlases līderi ir izgājuši Ziemeļamerikas skolu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-04-11 14:39, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Visas tevis pieminētās valstis ir ar augsti attīstītu ekonomiku. Kaut ko salīdzināt ar Latviju ir pilnīgi nevietā vairāku svarīgu pamatfaktoru dēļ.
Dānija nav nemaz tik nesalīdzināma. Tur futbols nosmeļ lauvas tiesu, un hokejistu na nemaz tik daudz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-11 14:46, pirms 8 gadiem
xZ rakstīja: uzbrukuma problēmas neattiecas tikai uz šīm spēlēm. Tā ir ilgstoša un hroniska slimība, kuras cēlonis ir individuālās meistarības trūkums. Nekāds Hārtlijs nevar palīdzēt labot to, kas nav izdarīts pusaudžu gados. Pietiek paskatīties uz to kā viņi izpilda bullīšus.
nu un? tagad jāceļ panika? paniku ceļam jau kopš A grupas sākumiem, "tūlīt pat izkritīsim uz B grupu" ... lai cik nebūtu zema meistarība, joprojām esam tur, kur esam

Bullīši?! Ūja ... te es drīzāk redzu to, ka čaļi vēl nespēj koncentrēties uzdevumam, nevis meistarības iztrūkums

  +1 [+] [-]

, 2017-04-11 14:48, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Īpaši neaptēstajiem atgādinu, ka blakus atrodas hokeja lielvalsts Zviedrija, iespēja jau no bērnības nokļūt zviedru komandās, gan jau viņiem treneri arī palīdz. Par ekonomiku, draugs, ja tu domā, ka esam līdzīgā līmenī ar Dāniju, tad man vairs nav ko piebilst.
mazliet painteresējies, kā var nokļūt uz to Zviedriju, neviens par baltu velti netrenēs mūsu bāleliņus

  -3 [+] [-]

, 2017-04-11 14:49, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Īpaši neaptēstajiem atgādinu, ka blakus atrodas hokeja lielvalsts Zviedrija, iespēja jau no bērnības nokļūt zviedru komandās, gan jau viņiem treneri arī palīdz. Par ekonomiku, draugs, ja tu domā, ka esam līdzīgā līmenī ar Dāniju, tad man vairs nav ko piebilst.
Mums blakus ir hokeja lielvalsts Krievija. Vācija ar visu lielo ekonomiku nav progresējusi, Austrija arī ne. Nevajag visu uz ekonomiku norakstīt. Hokejs Latvijā ir priviliģētā stāvoklī, jo futbols ir pabērns.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-04-11 14:55, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Nesākšu strīdēties
Tu tak nespēle'kaut kur amatieros? Ja nē, tad vis skaidrs. Dzīvē viņi izskatītos nedaudz jaudīgāki, bet principā viduvējs LV amatieru līmenis, tuvāk jau zemam. Bet ne iesācēju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-11 15:01, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Jap, Arhīvs galīgi izkritis no aprites. Nezin, ka gruzīni dzer čaču, Vācija jau U18 čempī piedzīvojusi 3 zaudējumus pēc kārtas un visticamak pēc sodienas spēles ar ungāriem krītīs divīziju zemāk.
Vācieši ļoti regresīvi. Daudz hokejistu, maz labuma. Vilciens būs kļūdījies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-11 15:10, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Kāds amatieru līmenis!!!
Tak uz tiem čempjiem brauc LV amatieri un saka, ka neviena LV amatieru komanda neuzvarētu PČ izlases!!! Lux viena komanda spēlē FRA 3.līgā, lkm, Gruzijas izlasē MHL spēlētāji. Ja nu vienīgi arabus varētu mēģinat
Es tak video Tavos video redzu, tīrākais amatieru līmenis. NAHL, EHL augstāko līgu komes šos nopērtu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-11 15:14, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Spēle tā pat ir lieliska!
Protams, es ij neko sliktu nesaku, bet datorā es to neskatītos, dzīvē varētu pačolēt
Ja ka'dā komandāspēlētu arhivsx, tad es arī datorā paskatītos!

     [+] [-]

, 2017-04-11 15:25, pirms 8 gadiem
marko_polo rakstīja: Protams, ka nav jāgaida. Viņi nav tādi kalibra veči. Es vēl piedomātu pie Bļugera, bet Jevpalovu nekad neņemtu bez pārbaudes spēlēm. Zirnis jau pagājušajā gadā teica, ka Jevpalova krietni jāstrādā uz ātrumu un slidošanu, ja grib spēlēt uz lielajiem laukumiem un ar PRO vīriem
Pareizi ir! nav ko tos AHL amatierus ņemt izlasē.

  -1 [+] [-]

, 2017-04-11 15:38, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Es tak video Tavos video redzu, tīrākais amatieru līmenis. NAHL, EHL augstāko līgu komes šos nopērtu
Nav gan tā, kā tu raksti, NAHL un EHL stipri vien atpaliek no PČ trešās divīzijas, tur vismaz atmuguriski slidot labi prot un zonā nostāties vairākumu izspēlēšanai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-11 15:50, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Tu pats izklausies pēc pabērna. Dzīves izpratne pilnīgi nekāda
Esmu eksperts un redzu lietas skaidri.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-11 15:54, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Nav gan tā, kā tu raksti, NAHL un EHL stipri vien atpaliek no PČ trešās divīzijas, tur vismaz atmuguriski slidot labi prot un zonā nostāties vairākumu izspēlēšanai
Klau, tajās organizācijās ir ap 6 līgām katrā un es runāju par augstākajām. Pasakties uzvārdus un tad pastāsti, ka tie čaļi neprot slidot atmuguriski.....
Tur ir bijušie profi, virslīgas kadri un sporta skolu čaļi, arī pa kādam bijušajam izlašniekam. Zini kas ir Jānis Tomans? Vitkovskis? Brencāns? M. Bogdanovs? Žaltkovskis? Kurš tur neprot atmuguriski slidot?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-11 16:00, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Nenožēlotu! Esmu labās malas uzbrucējs, parasti tālu no apmales neslidoju.
Ledus pusē, vai pa ārmalu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-11 16:06, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Tāds kā jocīgs! Protams, tur kur ir ledus!
Tad labi

     [+] [-]

, 2017-04-11 16:08, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Klau, tajās organizācijās ir ap 6 līgām katrā un es runāju par augstākajām. Pasakties uzvārdus un tad pastāsti, ka tie čaļi neprot slidot atmuguriski.....
Tur ir bijušie profi, virslīgas kadri un sporta skolu čaļi, arī pa kādam bijušajam izlašniekam. Zini kas ir Jānis Tomans? Vitkovskis? Brencāns? M. Bogdanovs? Žaltkovskis? Kurš tur neprot atmuguriski slidot?
Žaltkovkis .
Biju aizmirsis jau par šo kadru – vienubrīd, kad nekoda, tīri OK spēlēja, bet varēja arī šo redzēt bāros pilnīgā vafelē, neskatoties uz to, ka nākamajā dienā spēle.

     [+] [-]

, 2017-04-11 16:15, pirms 8 gadiem
Pēdējos piecos gados Latvijas izlase PČ aizvadījusi pa 7 spēlēm katrā PČ.
Gūto vārtu skaits 7 spēlēs sākot ar pēdējo PČ - 13, 11, 20, 14, 11. Uztraucamies ,ka maz gūstam vārtus? Katrs pats var secināt kā ar vārtu gūšanu klājās PČ pēdējo 5 gadu laikā. 35 spēlēs 69 vārti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-11 16:22, pirms 8 gadiem
WKS rakstīja: Žaltkovkis .
Biju aizmirsis jau par šo kadru – vienubrīd, kad nekoda, tīri OK spēlēja, bet varēja arī šo redzēt bāros pilnīgā vafelē, neskatoties uz to, ka nākamajā dienā spēle.
Man liekas viņs bija "automatčiks". Bet uz atpakaļ tak slidot prot Reiz bija zapara ar izlases komplektēšanu nometnes sākumā, tad ar tika pārbaudenēs uz slidām uzstutēts, dzirdēju ka bezmaz no kroga izvilkts

     [+] [-]

, 2017-04-11 17:54, pirms 8 gadiem
MachimoI rakstīja: Tā var likties tikai tad, ja neseko līdzi hokejam vai jūt līdzi tikai ģinamas nabagiem.

Ir vesela rinda talantu.
Pirmkārt, visi, kuri gāza kalnus junioru čempionātā...

Pusotrs līdz divi jēdzīgi sastāvi (50 - 60 spēlētāju skaita ziņā), no kuriem var atlasīt lielo izlasi, bariņś ar izbijušiem profiem/pusprofiem Latvijas ćempionātā + pa pusei studenti, pa pusei pusprofesionāli spēlētāji-juniori all around the world ar domu "ja zvaigznes sakritīs, varbūt pie hokeja arī palikšu"...

     [+] [-]

, 2017-04-11 18:53, pirms 8 gadiem
Lai noturētu vietu elitē nepietiek ar vartusargiem un aizsardzību. Vajag arī uzbrukumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja