Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

papildināts Hokeja izlase sagrauj Itāliju

Gundars Zaburdajevs
Gundars Zaburdajevs

Hokeja izlase sagrauj Itāliju
Edgars Lūsiņš
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šodien pirmo uzvaru "Euro Ice Hockey Challenge" turnīrā izcīnīja Latvijas hokeja izlase, kas ar 7:1 sagrāva Itālijas hokejistus. Pa diviem vārtiem Robertam Bukartam un Kasparam Saulietim.

Vakar Latvijas izlase ar 1:2 zaudēja ukraiņiem, bet Itālijas hokejisti ar 4:3 pieveica mājiniekus norvēģus, līdz ar to mūsējiem šodien bija iespēja tikt pie pirmās uzvaras turnīrā. Latvijai vārtos šodien stājās Edgars Lūsiņš.

Mūsējiem jau ļoti ātri izdevās atklāt rezultātu – aiz vārtiem neveiksmīgi nospēlēja itāļu vārtsargs Tragusts, ļaujot ripai atlekt uz vārtu priekšu, kur pie tās pirmais bija Juris Štāls. 1:0 Latvijas labā. Pēc tam gan jau pāris bīstami metieni Itālijas izpildījumā, tomēr perioda vidū Latvijai izdevās dubultot pārsvaru – Roberta Bukarta piespēle gar vārtiem un pēc rikošeta ripa otrreiz nokļuva Tragusta vārtos. Trešdaļas beigās Itālijai bija ļoti laba iespēja samazināt starpību, taču Lūsiņš tomēr spēja novirzīt ripu garām vārtu stabiņam. Latvijai toties uzbrukums gāja no rokas – minūti vēlāk Andris Džeriņš ar precīzu metienu panāca jau 3:0. Tāds arī rezultāts pēc pirmā perioda.

Līdz ar otrās trešdaļas sākumu Itālijas vārtos stājās Daniels Belisimo, taču arī viņam pēc piecām nospēlētām minūtēm nācās kapitulēt – pēc Štāla un Saulieša pretuzbrukuma pēdējais no vārtu priekšas panāca 4:0. Latvijas izlase pilnībā kontrolēja mača gaitu, un loģisks bija Ginta Meijas vārtu guvums – ar atkārtotu metienu no vārtu priekšas uzbrucējs realizēja skaitlisko vairākumu. Sākās arī asumi abu izlašu starpā, kuru rezultātā pa 2+10 minūšu sodam Širokovam un Itālijas hokejistam Souzam, taču šādi lauzt mača gaitu itāļiem neizdevās – 5:0 pirms pēdējās trešdaļas.

Trešajā periodā Itālijai vārtos atgriezās Tragusts. Mūsējiem bija lielais vairākums, kuru gan izmantot neizdevās, toties jau visai drīz Latvija iemeta vienādos sastāvos – Bukarts ieslidoja zonā, apslidoja aizsargu un guva savos otros vārtus mačā. Kopumā jau 6:0 Latvijas labā. Visai drīz pēc tam Itālijai izdevās gūt goda vārtus, kad pēc individuāla gājiena izcēlās Stefano Marketi. Rezultāts gan nemainījās pēdējo reizi mačā, jo jau diezgan tuvu beigām Saulietis guva savus otros vārtus, panākot 7:1. Pārliecinoša uzvara Latvijai.

Otrā turnīra spēlē Ukrainas izlase ar 1:0 pēcspēles metienos pieveica Norvēģijas valstsvienību.

Euro Ice Hockey Challenge

Latvija – Itālija 7:1 (3:0, 2:0, 2:1)
Vārti: 1:0 Štāls (Bērziņš, Saulietis) 1:02, 2:0 Bukarts (Meija, Jass) 10:32, 3:0 Džeriņš (Bukarts) 17:49, 4:0 Saulietis (Štāls) 25:03, 5:0 Meija (Džeriņš, Jass, vair.) 31:10, 6:0 Bukarts (Pujacs, Andersons) 44:58, 6:1 Marketi (Akvino, Pitī) 46:01, 7:1 Saulietis (Širokovs, Bērziņš) 56:26
Vārtsargi: Lūsiņš – Tragusts (no 20:00 līdz 40:00 Belisimo)
Metieni: 35:21
Soda minūtes: 24:44

 +19 [+] [-]

, 2011-02-11 18:11, pirms 13 gadiem
puiki labi spēlē!

 +58 [+] [-]

, 2011-02-11 18:11, pirms 13 gadiem
7 vārti, bet kurš gan cits,ja ne Bērziņš sausā

 +37 [+] [-]

, 2011-02-11 18:11, pirms 13 gadiem
Te jums nu bija vieglā nauda, liekot uz makaroņikiem
Slēpts komentārs: Krokodils
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +26 [+] [-]

, 2011-02-11 18:12, pirms 13 gadiem
šodien jau izskatījās pēc hokeja.. !

     [+] [-]

, 2011-02-11 18:12, pirms 13 gadiem
scorpio rakstīja: 7 vārti, bet kurš gan cits,ja ne Bērziņš sausā

  +4 [+] [-]

, 2011-02-11 18:12, pirms 13 gadiem
ar ko es arī viņus apsveicu

 +18 [+] [-]

, 2011-02-11 18:12, pirms 13 gadiem
Pēc vakardienas bālā snieguma negaidīju tik pārliecinošu uzvaru

 +19 [+] [-]

, 2011-02-11 18:12, pirms 13 gadiem
vakar visi latviju nolika,a ko tagad varat teikt?
M-A-L-A-Č-I!

 +11 [+] [-]

, 2011-02-11 18:12, pirms 13 gadiem
Čaļi malači,aizsuutiija Itāļus ēst spageti! Interesanti,kaa pie komentaariem speeles gaitaa pa vienam klusaam pazuda visi tie lielie bļāveeji(paši zin kuri),kas pirms speeles klaigaaja,ka makaroņiki muuseejos sasitiis vienos vaartos,utt... tagad taada laaža ''ekspertiem''

 +22 [+] [-]

, 2011-02-11 18:13, pirms 13 gadiem
scorpio rakstīja: 7 vārti, bet kurš gan cits,ja ne Bērziņš sausā
berzins nu galiga sausā nav ir piespeles. uzreiz jau visu nevar

  +9 [+] [-]

, 2011-02-11 18:13, pirms 13 gadiem
Nu ko ,šodien bija pavisam cita spēle ,bet eiforijā jau tāpēc nekritīsim!Prieks par Bukarta maiņu un arī Lūsiņš labi nosargāja .Malači!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +18 [+] [-]

, 2011-02-11 18:13, pirms 13 gadiem
Mazliet žēl Lūsiņu, ka nav sausā

 +16 [+] [-]

, 2011-02-11 18:13, pirms 13 gadiem
Kā spļāviens sejā visiem nolicējiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2011-02-11 18:14, pirms 13 gadiem
Pirms spēles bija daudz nolicēju kuri skaidri sacīja ka būs zāģis... nu jums liels kauns par neticēšanu, un un un publisks FUIJ...

     [+] [-]

, 2011-02-11 18:14, pirms 13 gadiem
čali vnk iespēlējas!
Sastāvs laikam zināms uzbrucēju

  +1 [+] [-]

, 2011-02-11 18:15, pirms 13 gadiem
skaisti !!!

  +3 [+] [-]

, 2011-02-11 18:15, pirms 13 gadiem
masalskis123 rakstīja: Psc tad kā varēja Ukrainai zaudēt ja šitos makaronus ar 7-1 izbāza
Nu kā ,kā! Vienkārši vakar vēl džeki nebija iespēlējušies!

  +4 [+] [-]

, 2011-02-11 18:15, pirms 13 gadiem
TTeam rakstīja: vakar visi latviju nolika,a ko tagad varat teikt?
M-A-L-A-Č-I!
Malačī tu redz visu vārdu uzraksti ar lielajiem burtiem, bet Latvija ar mazo

  +4 [+] [-]

, 2011-02-11 18:16, pirms 13 gadiem
scorpio rakstīja: 7 vārti, bet kurš gan cits,ja ne Bērziņš sausā
Vismaz ar piespēli atzīmējās. ;D
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-11 18:16, pirms 13 gadiem
Nu re - parastais variants. Tagad visiem eiforija liidz naakoshajam zaagjim!

  -2 [+] [-]

, 2011-02-11 18:16, pirms 13 gadiem
Vakar mūsu jaunā paaudze bija diezgan netalantīga, tagad pienākuši citi laiki - aiz katra stūra atrodams pa mūsu jaunajam, kurš pretendēs uz NHL
Sveiciens faniem - viendienīšiem !

  +2 [+] [-]

, 2011-02-11 18:17, pirms 13 gadiem
Malači puikas!

 +22 [+] [-]

, 2011-02-11 18:19, pirms 13 gadiem
nu ko, BRAVO Bellisssimo!!!

  +2 [+] [-]

, 2011-02-11 18:19, pirms 13 gadiem
Tāda spēle prieks pa jaunajiem lieliski nospēlēja gan vairākumovs gan mazākumos!Tā turēt arii pret Norvēģiem!

     [+] [-]

, 2011-02-11 18:20, pirms 13 gadiem
Laba spele

     [+] [-]

, 2011-02-11 18:21, pirms 13 gadiem
Huet rakstīja: Tāda spēle prieks pa jaunajiem lieliski nospēlēja gan vairākumovs gan mazākumos!Tā turēt arii pret Norvēģiem!
Nu vairaakumaa diezvai labi, bet kopumaa jaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-11 18:22, pirms 13 gadiem
Makaroņņiki sagādāja vilšanos,biju no viņiem gaidījis vairāk.Bet mūsējie malači, paņēma to kas viņiem pienākas.

  +1 [+] [-]

, 2011-02-11 18:22, pirms 13 gadiem
Nu ko tagad saka tie kas vakar teica ka sodien musejie zaudes?

  +4 [+] [-]

, 2011-02-11 18:24, pirms 13 gadiem
Diena.lv-http://diena.lv/lat/sports/hokejs/latvijas-hokeja-izlasei-euro-ice-hockey-challenge-spele-pret-italiju#comments
spēles apskatā Bēeziņam 3piespēls- nemaz nav slikti

  +4 [+] [-]

, 2011-02-11 18:25, pirms 13 gadiem
šodien bija hokejs, vakar - tā bija kaut kāda mīzelēšanās. Laikam vakar bija uz kaut ko tik nopietnu nokoncentrējušies, ka nevarēja paspēlēt normāli. Tas gan pie Beresņeva nebūtu nekas neparasts... Lai nu kā, bet Itālijas eksperimentālo izlasi Latvijas eksperimentālā komanda spēja uzvarēt diezgan pārliecinoši. Itāļus tas kā redzams diezgan pamatīgi "uzvilka"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-11 18:28, pirms 13 gadiem
adidzis rakstīja: šodien bija hokejs, vakar - tā bija kaut kāda mīzelēšanās. Laikam vakar bija uz kaut ko tik nopietnu nokoncentrējušies, ka nevarēja paspēlēt normāli. Tas gan pie Beresņeva nebūtu nekas neparasts... Lai nu kā, bet Itālijas eksperimentālo izlasi Latvijas eksperimentālā komanda spēja uzvarēt diezgan pārliecinoši. Itāļus tas kā redzams diezgan pamatīgi "uzvilka"
kāda vel tev itāļu eksperimentālā izlase? vot Latvijai bij, bet itāļiem bij pirmā izlase, nu ok dažu līderu nebij, scandella u.c

  +7 [+] [-]

, 2011-02-11 18:28, pirms 13 gadiem
Ieodmājieties kā tagad norvēģi būs samīzušies. Smagā spēlē zaudē itāļiem, bet mēs viņiem pārbraucam pāri.

  +3 [+] [-]

, 2011-02-11 18:32, pirms 13 gadiem
ingars31 rakstīja: Čaļi malači,aizsuutiija Itāļus ēst spageti! Interesanti,kaa pie komentaariem speeles gaitaa pa vienam klusaam pazuda visi tie lielie bļāveeji(paši zin kuri),kas pirms speeles klaigaaja,ka makaroņiki muuseejos sasitiis vienos vaartos,utt... tagad taada laaža ''ekspertiem''
-----------------

Nesaprotu to provinciālo letiņu slengu ar nievājošo uzsvaru uz spagetti un makaroniem... Tev kādas problēmas ar šo pārtiku??

     [+] [-]

, 2011-02-11 18:32, pirms 13 gadiem
edk69 rakstīja: Pirms spēles bija daudz nolicēju kuri skaidri sacīja ka būs zāģis... nu jums liels kauns par neticēšanu, un un un publisks FUIJ...
Redzi, tādi kā Tu vakar publiski nevienu nenolika,tikai likāt + tiem kas to darīja.Toties šodien esat tie gudrākie un citu kauninātāji!

  +1 [+] [-]

, 2011-02-11 18:32, pirms 13 gadiem
Malači puiki.
Beresņevs kaut kā baidās vairāk uzticēties 3 un 4 maiņai.

  +5 [+] [-]

, 2011-02-11 18:32, pirms 13 gadiem
scorpio rakstīja: 7 vārti, bet kurš gan cits,ja ne Bērziņš sausā
Bērziņam toties 2as piespēles

  +2 [+] [-]

, 2011-02-11 18:36, pirms 13 gadiem
Saulietis, Bukarts, Stals - ir Ok, Jaunie ari patika.

  +1 [+] [-]

, 2011-02-11 18:36, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Malači puiki.
Beresņevs kaut kā baidās vairāk uzticēties 3 un 4 maiņai.
Aha kaut ka dīvaini, ka p'arbaudes trunīrā šis maiņas spēlē maz
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2011-02-11 18:42, pirms 13 gadiem
Es nesaporut nah Zelubovski nem uz izlasi katru gadu? Vai tad nav citu purnu ko parbudit? Vinam jau ir ap 25 nav nekads jaunais un labais speletajs. Vot sitas mani besi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-11 18:44, pirms 13 gadiem
Huet rakstīja: Tāda spēle prieks pa jaunajiem lieliski nospēlēja gan vairākumovs gan mazākumos!Tā turēt arii pret Norvēģiem!
Atvaino,esu kautko palaidisgarām,kurā vairākumā nospēlēja lieliski????Vai esmu skatījies citu spēli?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-11 18:46, pirms 13 gadiem
Itāļi spēlēja bez vārtsarga.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-11 18:47, pirms 13 gadiem
Vidziņš rakstīja: Nu ko ,šodien bija pavisam cita spēle ,bet eiforijā jau tāpēc nekritīsim!Prieks par Bukarta maiņu un arī Lūsiņš labi nosargāja .Malači!
Vispār maiņu sauc pēc centra

     [+] [-]

, 2011-02-11 18:47, pirms 13 gadiem
KNIFSS rakstīja: Redzi, tādi kā Tu vakar publiski nevienu nenolika,tikai likāt + tiem kas to darīja.Toties šodien esat tie gudrākie un citu kauninātāji!
1kaart es ar taadaam plsinju miinusinji lietaam nenodarbojos... 2kaart es vienmeer esmu par uzwaru muuseejo, 3kaart nekad newajag nolikt bet mekleet iemeslus warbuut otraa jo ja otra komnada uzareeja tad vinja uzwareeja newis mees zaudeejaam... paseko caliit liidzi...

  +4 [+] [-]

, 2011-02-11 18:47, pirms 13 gadiem
scorpio rakstīja: 7 vārti, bet kurš gan cits,ja ne Bērziņš sausā
It kā visa komanda, izņemot Bērziņu, būtu sametusi. Divas rezultatīvas piespēles arī neredzi?

  -1 [+] [-]

, 2011-02-11 18:48, pirms 13 gadiem
Cristiano Ronaldo [9] rakstīja: Kaut kāds bezsakars! Vakar uzliku uz Latvijas uzvaru - pajāju piķi, šodien uzliku uz "makaronu" uzvaru - atkal skaiti nolaidu naudu podā! Kur tā var neiet psc...
Ja tev nav kur likt naudiņa ,labāk atdod man, ne jau spēlēt toķiku.

  +3 [+] [-]

, 2011-02-11 18:48, pirms 13 gadiem
Ontario rakstīja: Es nesaporut nah Zelubovski nem uz izlasi katru gadu? Vai tad nav citu purnu ko parbudit? Vinam jau ir ap 25 nav nekads jaunais un labais speletajs. Vot sitas mani besi.
Besīt man nebēsī bet dīvaini liekas ņemot vērā kā šim karjera slīd uz leju. Pagājušgad jaunais Vīgners tai līgā vāca ap 3 punkti spēlē, Elvim 2.....

  +2 [+] [-]

, 2011-02-11 18:50, pirms 13 gadiem
scorpio rakstīja: 7 vārti, bet kurš gan cits,ja ne Bērziņš sausā
man jau likās, ka šāda satura koments būs pirmais.
diemžēl, kamēr boksterēji, 2 citi paspēja iekomentēt..

     [+] [-]

, 2011-02-11 18:51, pirms 13 gadiem
Cik,labi,ka ir piektdiena un cik labi ir mājās brīvdienās ne soli arā no mājas nesperšu,tik šausmīgi sniegains viss ir

Bet ārprāc kāds rezultāts 7:1 un tgd tāds neliels smaids parādās manā sejā,jo atceros par tiem,kas pirms spēles runāja kā nu piepelnīsies toto mwuuhahahāaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-11 18:52, pirms 13 gadiem
Vēl interesantāk būs redzēt kā mūsējie izskatīsies pret norvēģiem.

     [+] [-]

, 2011-02-11 18:54, pirms 13 gadiem
adidzis rakstīja: šodien bija hokejs, vakar - tā bija kaut kāda mīzelēšanās. Laikam vakar bija uz kaut ko tik nopietnu nokoncentrējušies, ka nevarēja paspēlēt normāli. Tas gan pie Beresņeva nebūtu nekas neparasts... Lai nu kā, bet Itālijas eksperimentālo izlasi Latvijas eksperimentālā komanda spēja uzvarēt diezgan pārliecinoši. Itāļus tas kā redzams diezgan pamatīgi "uzvilka"
Jā, jā, "pie Beresņeva nekas neparasts"... Pats esi spēlējis pie viņa, plus vēl prese jāsalasās.

  +2 [+] [-]

, 2011-02-11 18:54, pirms 13 gadiem
letinsh113 rakstīja: tev ta forsi apsaukat citu tautu, tu kkads nacists esi??? esmu 99% parliecinats ka tev krievi ari nepatik.

klusti pieaudzis beidzot!!!
Makaroniem ir kāda saistība ar nacismu? Bet vispār tev ir taisnība, žīdi man diez ko nepatīk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-11 18:56, pirms 13 gadiem
letinsh113 rakstīja: tev ta forsi apsaukat citu tautu, tu kkads nacists esi??? esmu 99% parliecinats ka tev krievi ari nepatik.

klusti pieaudzis beidzot!!!
ak dies, neba mes vienigi italiesus saistam ar makaroniem! bet ta gan ir problema, ja visur tiek saskatits nacisms...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-11 18:58, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Cik no šiem čaļiem ir reāli iespējas spēlēt PČ- vārtsargi abi, aizsargi 3, uzbrucēji - pirmās divas maiņas. I vsjo...

Reāli domāju 1 goalijs, 1 aizsargs, 2-3 uzbrucēji...
Bet stabilas rezerves arī ir vajadzīgas Un ja kāds no pirmajām tim maiņā tfu tfu satraumējas? Katrā ziņā tas ir labi ka mums ir daudz kandidātu kas 4. maiņā uz PČ var aizbraukt.

  +3 [+] [-]

, 2011-02-11 18:59, pirms 13 gadiem
Zoverags rakstīja: -----------------

Nesaprotu to provinciālo letiņu slengu ar nievājošo uzsvaru uz spagetti un makaroniem... Tev kādas problēmas ar šo pārtiku??
probleemas nav,un visai bieži tiek arii lietoti paartikaa! es ''provinciālis'',tev kaa ''megapoles'' spīdeklim varu paskaidrot,ka attiecīgas naacijas pasaulē asociējas ar dažādam lietaam,nereti arii ar paartikas produktiem,kas simbolizee konkreetu valsti...tak skaidrs,ka piemēram Turkus neviens nesauks par hamburgrijējiem,bet gan amīšus,un arii nav dzirdeets,ka Bulgārus kaads deeveetu par varžu rijējiem,atšķirībā no Frančiem...kaut taas pašas ''žirga galvas'' leiši tak nepiemin sakariibaa ar igauņiem vai ne?! bet ko es tev te skaidroju...tas nav domaats videejiem praatiem!

  +1 [+] [-]

, 2011-02-11 18:59, pirms 13 gadiem
Malači!!! Vakardienas irsējiem aizvēra mutes!

  +4 [+] [-]

, 2011-02-11 18:59, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Makaroniem ir kāda saistība ar nacismu? Bet vispār tev ir taisnība, žīdi man diez ko nepatīk.
Nē. Viņiem ir tieša saistība ar fašismu. Benito Amilkare Andrea Musolīni.

     [+] [-]

, 2011-02-11 19:00, pirms 13 gadiem
Liepājnieki gan ir pilnīgi bešā Mūsējie pa lielam spēlēja tā pat kā vakar tikai goli krita iekšā un ukraiņi arī ziskatījās daudz labāki par itāļiem, īpaši vairākumos.

  -1 [+] [-]

, 2011-02-11 19:01, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: tur ir kam uzticēties...? ja tev centri no Francijas 2. un 3. līgas. Ok, trešā maiņa vēl tā, bet 4..... ieliktu tur pa vidu Bļinovu ar Vilkoitu, Jekimovs, Brahmanis.... būtu mazliet cita runa....
Pag,pag.
Pirms turnīra un pēc pēriena no ukraiņiem lielākā daļa sauca, ka galvenais nav rezultāts un uzvaras, bet galvenais ir pārbaudīt izlases kandidātus.
Varbūt beidzot vajag tikt skaidrībā-ko tad īsti grib šajā turnīrā?To uzvarēt jeb pārbaudīt izlases tuvākās rezerves.
Jeb atkal darbojas princips-kā vējš iepūtīs tā arī pūtīsim līdz?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-02-11 19:03, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Tā kā man rīt paredzets apmeklet citu hokeja maču un šo es neredzēšu tad savelkam galus.
Labākie aizsardzībā-Durdins un uzbrukumā Meija jo šie vīri veidoja spēli un bija redzami abas dienas atšķirībā no citiem.
Paredzu ka Austrijā tiks salikts vecais trijnieks Meija-Pečura -Štāls un parādīsies mūsu rezultatīvakais trijnieks J Ozoliņš Širokovs Lobačovs(Jekimovs) Pārējiem uzbrucējiem diezgan miglainas perspektīvas bet nu redzēs kas vēl rītdien notiks.
Kādā Austrijā??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-02-11 19:04, pirms 13 gadiem
M9 rakstīja: It kā visa komanda, izņemot Bērziņu, būtu sametusi. Divas rezultatīvas piespēles arī neredzi?
abas līderu maiņas sameta visus vārtus, bet tikai viens no šiem līderiem neizcēlās- tāpēc arī ir ` kurš gan cits, ja ne Bērziņš`..
ar to es gribēju pateikt,ka aizvien vēl nesaprotu, ko viņš meklē izlasē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-02-11 19:05, pirms 13 gadiem
Nu jāsaka godīgi, LV pārsteidza..,tikai ne tie kas spēlē LM...,tiem turpat arī vieta..,par 7-1 cepuri nost..,čību galvā...!

     [+] [-]

, 2011-02-11 19:05, pirms 13 gadiem
edk69 rakstīja: , 3kaart nekad newajag nolikt bet mekleet iemeslus
Nolikt,nenolikt tas katra paša ziņā. Iemesli, Kāda nahren šī ir izlase? Tad labāk nav nosaukt to par tuvāko rezervju,perspektīvāko spēlētāju komi? Bet atkal kautkas nelīmējas,mūžīgi perspektīvie Bērziņš,Želubovskis utt.Ja veido šādu blici,tad arī jāpārbauda patiešām cerības rosinoši čaļi.

  +3 [+] [-]

, 2011-02-11 19:05, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Nākošā pārbaude itkā Austrijā.
A,skaidrs.
Pieņemts.

     [+] [-]

, 2011-02-11 19:08, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Tā kā man rīt paredzets apmeklet citu hokeja maču un šo es neredzēšu tad savelkam galus.
Labākie aizsardzībā-Durdins un uzbrukumā Meija jo šie vīri veidoja spēli un bija redzami abas dienas atšķirībā no citiem.
Paredzu ka Austrijā tiks salikts vecais trijnieks Meija-Pečura -Štāls un parādīsies mūsu rezultatīvakais trijnieks J Ozoliņš Širokovs Lobačovs(Jekimovs) Pārējiem uzbrucējiem diezgan miglainas perspektīvas bet nu redzēs kas vēl rītdien notiks.
Durdins, nu nē, monarhs jau nu toč nebija tas kurš ručija aizsardzību.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-11 19:15, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Šeit par uzbrucējiem varētu strīdeties bet nu Durdins bija visur apmēram tāpat kā Ozoliņš Dinamo.
Nu Nezinu gan, nevienu aizsargu negribētos izcelt. Ja jau tu domā ka viņš tik labi spēlēja, tad ko šis vēl Monarhā meklē?

     [+] [-]

, 2011-02-11 19:15, pirms 13 gadiem
TTeam rakstīja: vakar visi latviju nolika,a ko tagad varat teikt?
M-A-L-A-Č-I!
kads darbs , tads atalgojums....

  +3 [+] [-]

, 2011-02-11 19:16, pirms 13 gadiem
jaa, Kā spļāviens sejā visiem nolicējiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-02-11 19:22, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Nu Nezinu gan, nevienu aizsargu negribētos izcelt. Ja jau tu domā ka viņš tik labi spēlēja, tad ko šis vēl Monarhā meklē?
Varbūt viņam nav pieņemams Dinamo nosaukums un šis ir attiecis Sējējam

     [+] [-]

, 2011-02-11 19:23, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Jocīgs jautājums!?
Šeit spēlēja LV izlase nevis Monarhi.
Nē, es jau nesaku, ka uz itāļu fona šis spēlēja slikti, bet man tomēr negribētos atzīt, ka šajā spēlē viņš bija labāks par to pašu Pujacu.

     [+] [-]

, 2011-02-11 19:36, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Nē, es jau nesaku, ka uz itāļu fona šis spēlēja slikti, bet man tomēr negribētos atzīt, ka šajā spēlē viņš bija labāks par to pašu Pujacu.
Pujacs šeit ir ļoti slikts salīdzinājums, viņam nekas nav jāpierāda, viņš šajā turnīrā spēlē apmērām treniņu režīmā

  -1 [+] [-]

, 2011-02-11 19:38, pirms 13 gadiem
KNIFSS rakstīja: Nolikt,nenolikt tas katra paša ziņā. Iemesli, Kāda nahren šī ir izlase? Tad labāk nav nosaukt to par tuvāko rezervju,perspektīvāko spēlētāju komi? Bet atkal kautkas nelīmējas,mūžīgi perspektīvie Bērziņš,Želubovskis utt.Ja veido šādu blici,tad arī jāpārbauda patiešām cerības rosinoši čaļi.
No vienas puses sastaaws ir zinaams... pa vidu 3 mainja buus dzera... kas buus 4 tajaa. vai viens buus ankipaans vai tomeer daugavinjs??? un staals meija bukarts( nez wai znarokam patiik) jekimovs saulietis un beerzinjs... siem caliem arii ir japieraada... bet zinot znaroka praksi meija buus... taatad veel paliek tikai reali viena( + - 2 vietas rezerwee) ... pecura veel???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-11 19:56, pirms 13 gadiem
KNIFSS rakstīja: Nolikt,nenolikt tas katra paša ziņā. Iemesli, Kāda nahren šī ir izlase? Tad labāk nav nosaukt to par tuvāko rezervju,perspektīvāko spēlētāju komi? Bet atkal kautkas nelīmējas,mūžīgi perspektīvie Bērziņš,Želubovskis utt.Ja veido šādu blici,tad arī jāpārbauda patiešām cerības rosinoši čaļi.
Kaut kur jau bija atbilde, ka vajag arī kādus pieredzējušākus, lai tā spēle kopā turas, un dažus arī nelaida.
Jā, lai oficiāli tā arī raksta - Itālijas izlase pret Latvijas tuvāko rezervju, perspektīvāko spēlētāju komandu jeb LTRPSK saīsinājumā.

  +1 [+] [-]

, 2011-02-11 19:57, pirms 13 gadiem
scorpio rakstīja: abas līderu maiņas sameta visus vārtus, bet tikai viens no šiem līderiem neizcēlās- tāpēc arī ir ` kurš gan cits, ja ne Bērziņš`..
ar to es gribēju pateikt,ka aizvien vēl nesaprotu, ko viņš meklē izlasē.
Par kuru gan citu muļķības rakstīt, tā kaut kā?
Spēlē hokeju, neredzu iemeslu, lai viņš nebūtu kaut kur izlases tuvumā.

  -1 [+] [-]

, 2011-02-11 19:59, pirms 13 gadiem
Cristiano Ronaldo [9] rakstīja: Kaut kāds bezsakars! Vakar uzliku uz Latvijas uzvaru - pajāju piķi, šodien uzliku uz "makaronu" uzvaru - atkal skaiti nolaidu naudu podā! Kur tā var neiet psc...
ja nesaproti ko dari, un nav kur naudu likt, izej uz ielas un ieber kaadam kruuziitee

     [+] [-]

, 2011-02-11 20:00, pirms 13 gadiem
sitais bija SUPER
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-02-11 20:09, pirms 13 gadiem
Salīdzinot ar Ukrainas spēli, šodien uzbrucēji bez ripas kustējās vairāk, un piespēles bija krietni, krietni precīzākas, mazākumā uzbrucēji nespiedās pie saviem vārtiem, vairāk vai mazāk nosedzot piespēļu un metienu līnijas, vizuāli izskatījās, ka šodien ir precīzāki metieni pa vārtiem, spēlētāji nospēlēja mērķtiecīgāk. Galvenais, ka nebija pārlieku daudz nevajadzīgu noraidījumu. Vairākums, stulba ripas dzenāšana pa perimetru, nav cīņas vārtu priekšā, nav aizsargu metienu pa vārtiem.
Kas krita acīs, Štāla metieni virsū vārtsargam, Bērziņa bezspēcība spēlē pie bortiem, spēka cīņās, lēnas kājas, aizsargu un uzbrucēju bīstamās saspēles pie pretinieku zilās līnijas.

     [+] [-]

, 2011-02-11 20:14, pirms 13 gadiem
M9 rakstīja: Par kuru gan citu muļķības rakstīt, tā kaut kā?
Spēlē hokeju, neredzu iemeslu, lai viņš nebūtu kaut kur izlases tuvumā.
Tagad katru,kurš spēlē hokeju, ir jāņem izlasē? Nu gan laiki pienākuši..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-11 20:40, pirms 13 gadiem
Cristiano Ronaldo [9] rakstīja: Kaut kāds bezsakars! Vakar uzliku uz Latvijas uzvaru - pajāju piķi, šodien uzliku uz "makaronu" uzvaru - atkal skaiti nolaidu naudu podā! Kur tā var neiet psc...
Kira lika savādāk

  -1 [+] [-]

, 2011-02-11 20:43, pirms 13 gadiem
ingars31 rakstīja: Čaļi malači,aizsuutiija Itāļus ēst spageti! Interesanti,kaa pie komentaariem speeles gaitaa pa vienam klusaam pazuda visi tie lielie bļāveeji(paši zin kuri),kas pirms speeles klaigaaja,ka makaroņiki muuseejos sasitiis vienos vaartos,utt... tagad taada laaža ''ekspertiem''
Puikiņ, cik Tev gadu? Kas Tevi tā sasmīdināja faktā, ka itāļi ēd spagetti, ka pat pieliki smiekliņu galā savai domu caurejai? Šķita pašam, ka esi ļoti atjautīgi uzrakstījis? Un tagad visiem jāsmejās no Tava bezgalīgi oriģinālā humora par makaroņņikiem? Tev nāktu smiekls, ja pēc zaudējuma Kanādai, kāds sūtītu Tevi ēst štovētus kāpostus, spēlēt kokli un dejot tūdaliņu?

     [+] [-]

, 2011-02-11 20:57, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Atgādināšu ka Pujacs bija laukumā kad ielaida vienīgo golu.
Nebuus shoreiz pareizi. Laukumaa bija Jakovlevs un Porejs.... Tur gan mainja notika, jo pirms tam bija Ilishko un Durdins. Bet tie paspeeja nomainiities...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-11 21:09, pirms 13 gadiem
Zoverags rakstīja: Puikiņ, cik Tev gadu? Kas Tevi tā sasmīdināja faktā, ka itāļi ēd spagetti, ka pat pieliki smiekliņu galā savai domu caurejai? Šķita pašam, ka esi ļoti atjautīgi uzrakstījis? Un tagad visiem jāsmejās no Tava bezgalīgi oriģinālā humora par makaroņņikiem? Tev nāktu smiekls, ja pēc zaudējuma Kanādai, kāds sūtītu Tevi ēst štovētus kāpostus, spēlēt kokli un dejot tūdaliņu?
Niknais papus atnāca

     [+] [-]

, 2011-02-11 21:10, pirms 13 gadiem
Jaa, un oficiaalajaa protokolaa Ilishko atziimeets laukumaa ar koeficentu - 1.
Otrajaa periodaa UKR - NOR 0:0
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-02-11 21:17, pirms 13 gadiem
Ja jau RD ceturtā maiņa taisa izlases spēles rezultātu tad var secināt,ka šis ir nevis otrais,bet kāds ceturtais izlases sastāvs. Tāds blāvs jauniešu hokejs vien bija ar atsevišķiem uzplaiksnījumiem.

     [+] [-]

, 2011-02-11 21:22, pirms 13 gadiem
M9 rakstīja: Jā, jā, "pie Beresņeva nekas neparasts"... Pats esi spēlējis pie viņa, plus vēl prese jāsalasās.
Reiz Beresņevs jau bija Latvijas izlases galvenais treneris. Tieši viņa vadībā komanda spēlēja tieši tādā pat stilā, kā vakardienas spēlē pret Ukraiņiem. Un tieši tādā pašā stilā toreiz, Beresņeva vadībā, arī izlidoja no Augstākās PČ grupas. Tādēļ nebrīnos par vakardienas blāvo spēli Latvijas eksperimentālās izlases izpildījumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-11 21:32, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Nē. Viņiem ir tieša saistība ar fašismu. Benito Amilkare Andrea Musolīni.
Un viņiem ir saistība arī ar Republiku. Romas impērija bija republika. Un tomēr - kāds tam visam sakars ar HOKEJU? Vai no tā, ka uz laukuma spēlētu piemēram "nacionālsociālisti" pret "hipijiem", vai arī "komunisti" pret "žīdiem" - hokejs iegūtu kādu īpašu jaunu pievilcību un interesi??? Diez vai ..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-11 21:32, pirms 13 gadiem
Ulalā, forši! Pat mūsu otrais sastāvs spēj sagraut itāļus! Man prieks par puišiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-02-11 21:37, pirms 13 gadiem
Fox Mulder rakstīja: Ir tiesi tik pat liela interese,cik tev.. nevaru sameklet
eihcsite.stats.pointstreak.com

  -2 [+] [-]

, 2011-02-11 21:38, pirms 13 gadiem
Optimālā izlase:

Karsums-Sprukts-Daugava
Cipulis-Vasiļjevs-Ņiživijs
Dārziņš-Pečura-Miķelis
Povečerovskis-Širokovs-Lobačovs

Skrastiņš-Laviņš
Pujacs-Durdins
Kulda-Bartulis

Masaļskis, Raitums

Normāli, tikai ar diviem pirmās izlases večiem šitā uzvilkt itāļus. Būs jau labi, A grupā paliksim
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-11 21:45, pirms 13 gadiem

  +6 [+] [-]

, 2011-02-11 21:51, pirms 13 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Optimālā izlase:

Karsums-Sprukts-Daugava
Cipulis-Vasiļjevs-Ņiživijs
Dārziņš-Pečura-Miķelis
Povečerovskis-Širokovs-Lobačovs

Skrastiņš-Laviņš
Pujacs-Durdins
Kulda-Bartulis

Masaļskis, Raitums

Normāli, tikai ar diviem pirmās izlases večiem šitā uzvilkt itāļus. Būs jau labi, A grupā paliksim
es izlasē piemēram, gribu redzēt kā 4. maiņu Džeriņš, Bukarts, Štāls

  -1 [+] [-]

, 2011-02-11 21:51, pirms 13 gadiem
Un par Bārtuli un Skrastiņu aizmirstiet
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-02-11 22:57, pirms 13 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Optimālā izlase:

Karsums-Sprukts-Daugava
Cipulis-Vasiļjevs-Ņiživijs
Dārziņš-Pečura-Miķelis
Povečerovskis-Širokovs-Lobačovs

Skrastiņš-Laviņš
Pujacs-Durdins
Kulda-Bartulis

Masaļskis, Raitums

Normāli, tikai ar diviem pirmās izlases večiem šitā uzvilkt itāļus. Būs jau labi, A grupā paliksim
Lika pasmaidīt

     [+] [-]

, 2011-02-11 22:57, pirms 13 gadiem
Tolefsens toč laikam slims. spēlē 3 parastie sodi un beigās 5+20. Ar Bartečko nepietika laikam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-11 23:06, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: ebaķ tvoju maķ.... laikam uzvara grupā nam nesvētī.... Kaut kā norvēģi aizdomīgi mīksti šajā turnīrā, par spīti visiem Elitserien večiem sastāvā....
Da tur vairaaki aiz ausiim pavilkti, lai speletu Elistserien. Drizak Meija, Dzerins, Bukarts vairaak atbilst KHL liimenim, nekaa vini Elitserien.

Elite Prospects

     [+] [-]

, 2011-02-11 23:46, pirms 13 gadiem
Cristiano Ronaldo [9] rakstīja: Kaut kāds bezsakars! Vakar uzliku uz Latvijas uzvaru - pajāju piķi, šodien uzliku uz "makaronu" uzvaru - atkal skaiti nolaidu naudu podā! Kur tā var neiet psc...
esi apsvēris domu nepakāst bezjēdzīgi naudu totalizatoros?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-12 00:16, pirms 13 gadiem
Fantastico!

  +2 [+] [-]

, 2011-02-12 02:29, pirms 13 gadiem
Anatolija Kreipāna zelta citāts no šīs spēles otrā perioda: "Kasparam Saulietim no sejas tek asinis, cerams, ka viņš nebūs savainojies"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-12 09:51, pirms 13 gadiem
da ko jus piesejaties s[eletajiem- viens sitads, otrs tads, tresais vel nezin kads. Butu pasi tad slidas vilkusi kajas un paradijusi ka vajag spelet nevis te kkadu murgu stumt!

     [+] [-]

, 2011-02-12 10:07, pirms 13 gadiem
Atraduši ar ko lielīties. Norvēģijai tikpai jauki pakāsīs.

     [+] [-]

, 2011-02-12 10:48, pirms 13 gadiem
Mory rakstīja: Atraduši ar ko lielīties. Norvēģijai tikpai jauki pakāsīs.
A ja nu nepakāsīs, pseidonorvēģi?