Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Hārtlijs: "Omskai pateicu: par līgumu nerunāsim, ja man būs jāaiziet no Latvijas izlases"

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Hārtlijs: "Omskai pateicu: par līgumu nerunāsim, ja man būs jāaiziet no Latvijas izlases"
Bobs Hārtlijs. Foto: LHF

Gatavošanos pārbaudes turnīram, kas no ceturtdienas līdz sestdienai notiks Baltkrievijas galvaspilsētā Minskā, turpina Latvijas izlase, un šodien komandai pievienojās arī galvenais treneris Bobs Hārtlijs. Pēc pusotru stundu ilgā treniņa viņš norādīja, ka cieši seko latviešu gaitām dažādās līgās un ka šī būs iespēja pašmāju čempionātā spēlējošajiem parādīt, ka viņi gatavi augstākam līmenim.

"Daudz runāju ar Arti [Ābolu], ar Viesturu [Koziolu], plus sekoju visiem latviešiem, kuri spēlē Kontinentālajā hokeja līgā. Pievēršu uzmanību notikumiem Optibet līgā. Skatos, kā Amerikas Hokeja līgā klājas [Rūdolfam] Balceram un [Teodoram] Bļugeram, pirms jaunās sezonas sākuma runāju ar [Zemgu] Girgensonu. Mūsu darbs ir vērot hokejistus," par to, cik lielu uzmanību latviešiem viņš pievērš pēc pievienošanās Omskas "Avangard", stāstīja Bobs Hārtlijs. Viņš izlaida vakar notikušo treniņu, Rīgā ielidoja naktī, bet otrdien no rīta bija uz ledus kopā ar komandu.

"KHL spēļu grafiks ir diezgan smags, turklāt lieliski zinām visus, kuri tur spēlē. Novembrī ir prātīgāk ļaut viņiem atpūsties, vienlaikus ieguldot jaunos hokejistos. Atceros, kā pirms gada, vienā sestdienā, skatījos "Liepājas" un "Prizmas" spēli. Pamanīju [Robertu] Mamčicu, [Egilu] Kalnu un [Bruno] Zabi. Viņi izcēlās. Mamčics un Kalns tagad spēlē pie Rīgas "Dinamo", viņiem pavasarī bija labas nomentes ar izlasi. Ja nevarētu braukt Balcers vai Bļugers, droši vien Kalns būtu komandā. Ir labi, ka šādos turnīros varam atrast jaunus hokejistus. Jā, mūsu iespējas nav salīdzināmas ar lielvalstīm, bet vienmēr atrodas kāds nezināmais," teica Hārtlijs.

"No šī sastāva droši vien zinu kādus 70%, bet pārējos vēl nepazīstu. Taču gribu uzzināt visu par viņiem. Treneru darbs ir paskatīties, strādāt spēļu laikā un pēc spēlēm, uzlabot hokejistus. Būs trīs spēles trīs dienās, tāpēc centīsimies progresēt ar katru maču. Ir novembris, pasaules čempionāts vēl tālu, bet pateicām spēlētājiem – gribam redzēt, kā spējat pielāgoties situācijām un spēlēt labākā līmenī nekā līdz šim. Latvijas hokejs ir pacēlis latiņu," norādīja komandas galvenais treneris. Viņa vadībā Latvija pavasarī iekļuva pasaules čempionāta ceturtdaļfinālā.

"Gribu redzēt cīņassparu – ka viņi cīnās un palīdz komandai. Teicu spēlētājiem, ka vēlos iztēloties situāciju, kurā viņi cīnās pret Konoru Makdeividu, pret Viktoru Hedmanu, pret Džoniju Gudro, pret Jevgeņiju Kuzņecovu. Ja spēlē Optibet līgā vai balansē uz "Dinamo" sastāva robežas, tas ir liels solis uz priekšu. Šeit meklēsim raksturu," pauda Hārtlijs. "Aizvadīsim tikai trīs treniņus. Laika nav daudz, tāpēc spēlētāju virzienā tiek mests liels informācijas apjoms – video un vēl dažādas lietas. Taču arī citām komandām laika nav daudz. Teicu, ka gribu redzēt ātrumu. Sniegums minēto apstākļu dēļ nebūs perfekts, taču iedosim vadlīnijas."

"Ar Omskas "Avangard" menedžmentu tikos drīz pēc tam, kad zaudējām zviedriem. Runājām neilgi pēc pusnakts, un pirmā lieta, ko pieminēju – ka man patīk strādāt ar Latvijas izlasi, tā ir lieliska pieredze, izveidojusies laba sadarbība, patīk federācijas prasības un sapratne par to, kas jādara. Teicu, ka esmu noraidījis vairākus KHL piedāvājumus. Teicu, ka Omskas piedāvājums ir vilinošs, taču par līgumu nerunāsim, ja man būs jāiet prom no Latvijas izlases. Viņi uzreiz pateica, ka nē, ka viss kārtībā. Uzreiz saskaņojām, ka varēšu braukt novembra un februāra pārtraukumā, kā arī doties pie izlases uzreiz pēc sezonas pēdējās spēles, lai kad tā arī būtu. Nākamajā rītā paskaidroju situāciju Viesturam un teicu, ka pavadīšu pāris dienas ar ģimeni un pārdomāšu visu. Teicu – ja tev izklausās ok, tad šis varētu strādāt. Arī sezonas laikā attieksme no "Avangard" ir bijusi lieliska. Vakar, kad devos prom, visi novēlēja veiksmi," par divu amatu savienošanu teica Hārtlijs, kuram iepriekš Latvijas izlases vadīšana bija vienīgais pienākums.

"Runājām ar federāciju par to, ka var gadīties, ka "Avangard" tiek tālu un neesmu šeit. Taču tas pats var notikt ar "Dinamo", un tad mums trūks liela daļa sastāva. Visas trīs puses – es, federācija un Omska – lieliski saprot noteikumus, visi uz situāciju skatāmies caur vienu prizmu. Uz Omsku aizbraucu, lai uzvarētu Gagarina kausā, un tad pēc iespējas ātrāk pievienošos izlasei. Galu galā tagad vairs neesmu jaunais – zinu visus līderus, pret daudziem ikdienā spēlēju un izmantoju iespēju aprunāties. Sarakstos ar Roniju [Ķēniņu], ar Elvi [Merzļikinu]," pauda Hārtlijs.

  -1 [+] [-]

, 2018-11-06 16:52, pirms 6 gadiem
Matulis domā, ka tu esi overrated

 +12 [+] [-]

, 2018-11-06 16:56, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: Matulis domā, ka tu esi overrated
Jā, kamēr bija vv haļava, paspēju izlasīt, ka visi līdzšinējie izlases treneri ir sasnieguši to ko Bobs. Nepiekrītu Matulim.

 +10 [+] [-]

, 2018-11-06 17:00, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: Matulis domā, ka tu esi overrated
Matulis domā - pie tā arī paliksim.

  +8 [+] [-]

, 2018-11-06 17:14, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: Matulis domā, ka tu esi overrated
atradi, ko klausīt; Matuli. Raksta atklātu sviestu

  +9 [+] [-]

, 2018-11-06 17:20, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Jā, kamēr bija vv haļava, paspēju izlasīt, ka visi līdzšinējie izlases treneri ir sasnieguši to ko Bobs. Nepiekrītu Matulim.
Interesanti, ko līdzšinējie treneri ir sasnieguši?! Rezultātus vai spēles kvalitāti?! Ja rezultātus, tad jā, bija līdzīgi rezultāti. Ja runa ir par spēles kvalitāti jau darba otrajā gadā ar izlasi, tad neviens no treneriem to nepacēla tādā līmenī kā Bobs. Tur, kur mums bija 7.vietas ar citiem treneriem, tur nebija nekādu izredžu pacelties augstāk; bija bezcerīgi zāģi pret zviedriem, kanādiešiem 1/4 finālā gan pēc spēles, gan pēc rezultāta. Ar Bobu mēs 1/4 finālā līdzīgā spēlē piekāpāmies zvaigžņotajai zviedru izlasei; atcerēsimies, ka vienus no vārtiem zviedri guva ar noteikumu pārkāpumu, ar slidu izsizdami Elvja piespiesto ripu, bet mums neieskaitīija tīrus vārtus. Respektīvi, ja būtu kaut vai šie divi, rezultātam spēles gaitā jau bija jābūt 3:2 par labu mums... Tālāk - ir varianti. Neviens no līdzšinējiem trenriem neko tādu spēles kvalitātē nesasniedza, kaut gan viņiem bija uz papīra labāks, vairāk pieredzējis sastāvs, nevis vairāki savainotie izlases līderi un vakardienas juniori sastāvā, kas bija Boba šogad. Es nezinu; Matulim darīt nav ko?! Vai nu viņam tīšām patīk rakstīt absolūtas muļķības, lai cilvēki pacepjas un uz līdzenas vietas rastos intriga?! Es viņu nedz klausīties, nedz lasīt nevaru tā sviesta dēļ, ko viņš raksta.

  +8 [+] [-]

, 2018-11-06 17:21, pirms 6 gadiem
Matulis ir klauns.. pie tā arī paliksim..

  +7 [+] [-]

, 2018-11-06 17:33, pirms 6 gadiem
OILER1981 rakstīja: Interesanti, ko līdzšinējie treneri ir sasnieguši?! Rezultātus vai spēles kvalitāti?! Ja rezultātus, tad jā, bija līdzīgi rezultāti.
Es citiem treneriem neatceros divus vienlīdz stabilus čempionātus, Bobam ir divi no diviem un tāpēc viņu vērtēju augstāk. Ok, pirmajā gadā nebija PO, bet nu paskatoties kā nebija, tad pat var abus čempjus vērtēt kā līdzvērtīgus, pie tam ņemot vērā ka tas bija pirmais gads.

  -1 [+] [-]

, 2018-11-06 17:49, pirms 6 gadiem
Ja šīe teikumi tiek īstenoti dzīvē tad nekādas problēmas ka 'Hārtlijs apvieno 2 amatus.

varēšu braukt novembra un februāra pārtraukumā, kā arī doties pie izlases uzreiz pēc sezonas pēdējās spēles, lai kad tā arī būtu.

 +11 [+] [-]

, 2018-11-06 17:53, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Es citiem treneriem neatceros divus vienlīdz stabilus čempionātus, Bobam ir divi no diviem un tāpēc viņu vērtēju augstāk. Ok, pirmajā gadā nebija PO, bet nu paskatoties kā nebija, tad pat var abus čempjus vērtēt kā līdzvērtīgus, pie tam ņemot vērā ka tas bija pirmais gads.
Tas gan, piekrītu. Ar Hārtliju ir kaut kāda stabilitāte un sajūta, ka viss būs labi. Pat ar Nolanu tā nebija - tad bija sajūta, ka var būt neplānoti labi (kaut kur izšaujam) vai fatāla neveiksme.
Es domāju, ka šiem puišiem tā ir milzīga pieredze pastrādāt tās pāris dienas ar Bobu. Ceru, ka kādam tas būs kā grūdiens turpmākajā karjerā.

  +4 [+] [-]

, 2018-11-06 18:00, pirms 6 gadiem
backstab rakstīja: Tas gan, piekrītu. Ar Hārtliju ir kaut kāda stabilitāte un sajūta, ka viss būs labi. Pat ar Nolanu tā nebija - tad bija sajūta, ka var būt neplānoti labi (kaut kur izšaujam) vai fatāla neveiksme.
Es domāju, ka šiem puišiem tā ir milzīga pieredze pastrādāt tās pāris dienas ar Bobu. Ceru, ka kādam tas būs kā grūdiens turpmākajā karjerā.
Precīzi - stabilitāte,uzvarējam līdzīgos pretiniekus un cīnijamies arī ar favorītiem

  +8 [+] [-]

, 2018-11-06 18:44, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Jā, kamēr bija vv haļava, paspēju izlasīt, ka visi līdzšinējie izlases treneri ir sasnieguši to ko Bobs. Nepiekrītu Matulim.
Jankam laikam uz pensijas vecumu šīberis mazliet ir pabraucis nost! Cilvēks it kā skatās un raksta par sportu (tieši hokeju) jau ne pirmo gadu desmitu (liekas kādu ceturto vai piekto jau), bet runā sviestu vai apzinātas muļķības vai arī "ručī" savus čomus trenerus ārā. Ja runājam par rezultātiem tad, jā sasnieguši varbūt arī ir vēl daži to pašu ceturtdaļfinālu(ūsaino velnu ieskaitot), bet neviens no viņiem nav sasniedzis tādu spēles kvalitāti un arī atdevi no spēlētājiem uz laukuma kādu ir "izspiedis" no ne būt labākajā sastāvā esošajiem čaliem tieši Bobs. Varbūt vēl Tedu var kaut kur pielidzināt Hartlija līmenim, bet Tedam uz Soču OS pratiski bija izlase labākajā iespējamajā sastāvā kamēr Bobam pēdējos PČ tur bija diezgan patālu no optimāliem sastāviem un vienalga gadu no gada bija pogress tieši komandas spēlē un tikšana pagājušā gada 1/4 finālā pat nebūt ne labākajā sastāvā esosai izlasei bija tikai loģisks nākamais solis un gana zvaigžnotie zviedri šogad 1/4 finālā faktiski tika cauri ir pavieglu izbīli un nelielu brūnumu biksēs. Un man piemēram bija patīkami skatīties uz izlases čalu emocijām pēc spēles ar zviedriem, kad daudziem bija škrobe, ka nesanāca zviedrus vēl arī uzvilkt. Un tā it tā attieksme pret spēli un komandu kādu es gribu redzēt arī turpmāk, kad neviens neiet un "nenolej" spēles bet sitās gan par sevi gan par "sašu" gan par "mašu" mājās.

  +3 [+] [-]

, 2018-11-06 20:34, pirms 6 gadiem
als rakstīja: Jankam laikam uz pensijas vecumu šīberis mazliet ir pabraucis nost! Cilvēks it kā skatās un raksta par sportu (tieši hokeju) jau ne pirmo gadu desmitu (liekas kādu ceturto vai piekto jau), bet runā sviestu vai apzinātas muļķības vai arī "ručī" savus čomus trenerus ārā. Ja runājam par rezultātiem tad, jā sasnieguši varbūt arī ir vēl daži to pašu ceturtdaļfinālu(ūsaino velnu ieskaitot), bet neviens no viņiem nav sasniedzis tādu spēles kvalitāti un arī atdevi no spēlētājiem uz laukuma kādu ir "izspiedis" no ne būt labākajā sastāvā esošajiem čaliem tieši Bobs. Varbūt vēl Tedu var kaut kur pielidzināt Hartlija līmenim, bet Tedam uz Soču OS pratiski bija izlase labākajā iespējamajā sastāvā kamēr Bobam pēdējos PČ tur bija diezgan patālu no optimāliem sastāviem un vienalga gadu no gada bija pogress tieši komandas spēlē un tikšana pagājušā gada 1/4 finālā pat nebūt ne labākajā sastāvā esosai izlasei bija tikai loģisks nākamais solis un gana zvaigžnotie zviedri šogad 1/4 finālā faktiski tika cauri ir pavieglu izbīli un nelielu brūnumu biksēs. Un man piemēram bija patīkami skatīties uz izlases čalu emocijām pēc spēles ar zviedriem, kad daudziem bija škrobe, ka nesanāca zviedrus vēl arī uzvilkt. Un tā it tā attieksme pret spēli un komandu kādu es gribu redzēt arī turpmāk, kad neviens neiet un "nenolej" spēles bet sitās gan par sevi gan par "sašu" gan par "mašu" mājās.
Ļoti labs komentārs! Nav,ko piebilst.

  +1 [+] [-]

, 2018-11-07 10:50, pirms 6 gadiem
als rakstīja: (..)un tikšana pagājušā gada 1/4 finālā pat nebūt ne labākajā sastāvā esosai izlasei bija tikai loģisks nākamais solis un gana zvaigžnotie zviedri šogad 1/4 finālā faktiski tika cauri ir pavieglu izbīli un nelielu brūnumu biksēs. Un man piemēram bija patīkami skatīties uz izlases čalu emocijām pēc spēles ar zviedriem, kad daudziem bija škrobe, ka nesanāca zviedrus vēl arī uzvilkt.(..)


Bet tiešām labākais komentārs, ko pēdējā laikā esmu lasījis

  +3 [+] [-]

, 2018-11-07 10:53, pirms 6 gadiem
Raksts par Bobu, bet viss cepiens par Matuli. Un pareizi. Matulis cep rakstus vieglā mākonī, ja salīdzina Boba veikumu ar pārējiem. Nemaz nerunājot par spēles kvalitāti un stabilitāti, Bobs ir pacēlis darba kultūru jaunā līmenī. Ļoti uzjautrina LV treneru komenti par Boba veikumu. No sērijas - mēs mācām to pašu, ko Bobs, mēs jau sen to esam teikuši utt. Tik nez kāpēc neviens neko no tā nav iemācījies, bet te Bobs, 1,5 gada laikā, LV puikas ir iepakojis tik pievilcīgā sniegumā, kāds iepriekš nav manīts. Stenlija kauss, NHL labākais treneris, Šveices trofejas... Vienīgie, kuri varētu atļauties pavērt muti Hārtlija kontekstā, ir Značoks un Haris. Pārējie, lai turpina studēt, augt, komunicēt un apgūt sporta psiholoģiju. Cita starpā, Hārtlijs savos semināros netur sveci zem pūra, ka tik būtu gribētāju klausīties. Amen.

  +1 [+] [-]

, 2018-11-07 15:06, pirms 6 gadiem
Nevajag te lamāt kādu konkrētu žurnālistu.
Viņam taču var būt savs viedoklis - un katrs pats var lemt, piekrist tam vai nepiekrist. Nav jau obligāti visiem žurnālistiem jāraksta tā, lai izpatiktu vairākumam.

Personīgi man patīk tā spēle, kādu mūsu izlase rāda Hārtlija vadībā. Rezultāti pagaidām nav augstāki par agrāk sasniegtajiem, tomēr skatīties kļuvis krietni interesantāk.

  +1 [+] [-]

, 2018-11-07 15:56, pirms 6 gadiem
Paskatījos treneru iespēto PČ elitē. Te nav OS. Apkopoju tos, kam vismaz 2 čempji. Skaitīju ātri, varbūt ir kļūda, bet vienkārši gūtās vietas izdalīju ar PČ kuros vadīja izlasi un paņēmu statistiski vidējo vietu, neiedziļinoties paaudžu maiņās un sastāvu batālijās.
1/2. Kurre, 3 čempji - 9. vieta
1/2. Bobs, 2 čempji - 9. vieta
3. Beresņevs, 5 čempji - 9,8. vieta
4. Vasiļjevs, 2 čempji - 10,5. vieta
5. Nolans, 3 čempji - 10,67. vieta
6. Znaroks, 5 čempji - 11. vieta

  +1 [+] [-]

, 2018-11-07 16:46, pirms 6 gadiem
Matuļa mērķauditorija ir visādi abragveidīgie.