Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Ēriksons: "Ja Cibuļskis nesāktu "mirt", nekāda noraidījuma man nebūtu"

Rolands Eliņš

Ēriksons: "Ja Cibuļskis nesāktu "mirt", nekāda noraidījuma man nebūtu"
Jimmijs Ēriksons laužas uz Latvijas vārtiem
Foto: Robert Hradil/RvS.Media/SIPA/Scanpix

Zviedrijas hokeja izlases treneris Pērs Mortss savos pēcspēles komentāros norādīja, ka Latvija izskaņā nospēlējusi daudz sīkstāk nekā zviedri. Bet uzbrucējs Jimmijs Ēriksons dalījās viedoklī par savu sitienu Oskaram Cibuļskim un tam sekojošo noraidījumu.

Pusminūti pēc Kristapa Sotnieka vārtiem, kas panāca 1:1, Latvijas izlase šovakar nokļuva mazākumā. Zviedru vairākuma izspēles laikā, vārtu priekšā aktīvā cīņā iesaistījās Oskars Cibuļskis un zviedru pirmo vārtu autors Jimmijs Ēriksons. Abi apmainījās grūdieniem un sitieniem, līdz Cibuļskis nogāza pretinieku gar zemi. Zviedrijas uzbrukums tobrīd beidzās, un abi sāka slidot ārā no zonas, taču Ēriksons ar nūju iesita Latvijas aizsargam pa rokām, un Cibuļskis ar sāpēs saķertu roku atstāja laukumu, kamēr Ēriksonam tika divas soda minūtes, un Zviedrijas vairākums bija izbojāts.

Ēriksons pēc spēles par šo epizodi bija ļoti neapmierināts un norādīja, ka jau Cibuļskim vajadzēja saņemt noraidījumu un Zviedrijai vajadzēja spēlēt divu vīru vairākumā, tāpat viņš arī ļoti asi izteicās par Cibuļski, uzskatot, ka Latvijas aizsargs pārāk uzskatāmi demonstrējis noteikumu pārkāpumu.

„Viņa pārkāpums bija visai izteikts. Zinu, ka ir puiši, kas tā dara,” izteicās Ēriksons, 36 gadus vecais Zviedrijas kluba „Skelleftea” uzbrucējs. Man nav nekā vairāk, ko piebilst par šo situāciju. Jā, saskaņā ar noteikumiem man bija jāpiespriež noraidījums, taču tiesneši nekad nebūtu pieņēmuši tādu lēmumu, ja vien Cibuļskis turpat laukumā nesāktu „mirt”.”

Zviedru medijos šovakar arī tika slavēts vārtsargs Jākobs Markstrems un norādīts, ka otrajā periodā viņš ticis nostādīts vairākās grūtās pozīcijās, bet Sotnieka vārtu guvumā Markstremam neesot bijis izredžu, jo zviedru aizsargi atļāvuši pilnīgi brīvu metienu.

„Latvija ir laba komanda,” norādīja pats Markstrems. „Viņi spēlēja fizisku hokeju, smagi cīnījās laukumā, un viņiem ir labi spēlētāji – pāris no NHL, vairāki no KHL. Nevienu komandu nevar uzskatīt par vāju šajā pasaules čempionātā. Papildlaikā mums ļoti svarīgus vārtus guva Gustavs (Nīkvists). Pirmā spēle jebkurā turnīrā parasti ir grūta, taču mēs pratām papildlaikā saņemties un esam priecīgi par pirmo uzvaru. Protams, vēlētos, lai būtu guvuši vairāku vārtus, taču uzvaru prom nesviedīsim un centīsimies visu sakārtot nākamajos mačos.”

Savukārt Kaspars Daugaviņš IIHF pārstāvjiem norādīja, ka par čempionāta sākumu sūdzēties nevar: „Mūsu plāns bija spēlēt ļoti pacietīgi, un domāju, ka mums tas sanāca. Ir rūgtums par zaudējumu papildlaikā, taču ieguvām punktu turnīra tabulā, un tas mums ir ļoti svarīgi.”

Daudz sliktākā noskaņojumā bija zviedru galvenais treneris Pērs Mortss: „Latvijas izlase izveidoja pārāk daudz vārtu gūšanas iespējas, lai es tagad varētu teikt, ka esmu apmierināts ar spēli. Spēles izskaņā Latvija bija daudz apņēmīgāka un sīkstāka par mums. Un tas noveda pie tā, ka trīs punktus neieguvām.”

Izmantotie resursi:
SWE-LAT - 2016 IIHF Ice Hockey World...
Här filmar han – när Tre Kronor jagar seger |...

  +3 [+] [-]

, 2016-05-06 20:55, pirms 8 gadiem
"mirt"

  +7 [+] [-]

, 2016-05-06 20:58, pirms 8 gadiem
Tur acīm redzami varēja redzēt kā Ēriksosn ar nūju iesita pa roku

  +5 [+] [-]

, 2016-05-06 20:58, pirms 8 gadiem
pofig, punkts ir ... malači
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: pinkainis

  +4 [+] [-]

, 2016-05-06 21:11, pirms 8 gadiem
ļoti loģiski. atzīst, ka noraidījums bija, bet tiesnešiem tas neesot bijis jāpiešķir. Vai nu kaut kas ir pazudis tulkojumā vai Ēriksons ir aunapiere.

  +3 [+] [-]

, 2016-05-06 21:12, pirms 8 gadiem
pinkainis rakstīja: protams, bet viņam sava taisnība arī ir, jo izskatījās ļoti samākslotas tās sāpes.
Nu nez gan, tas nav tas pats kas basketbolā uzsist pa rokām, domāju ka ja tev uzšautu ar nūju pa rokām ka sāpes tu tomēr justu un visiem nav vienāds sāpju izturības slieksnis takā to vai pietēloja vai nē zin tik pats cibuļskis

  +1 [+] [-]

, 2016-05-06 21:14, pirms 8 gadiem
enzo360 rakstīja: Nu nez gan, tas nav tas pats kas basketbolā uzsist pa rokām, domāju ka ja tev uzšautu ar nūju pa rokām ka sāpes tu tomēr justu un visiem nav vienāds sāpju izturības slieksnis takā to vai pietēloja vai nē zin tik pats cibuļskis
Tur tev taisnība! Es tik izteicu savu redzējumu.

  +2 [+] [-]

, 2016-05-06 21:14, pirms 8 gadiem
Krievi zauďē 0-2 hahaha

 +15 [+] [-]

, 2016-05-06 21:14, pirms 8 gadiem
Eriksons raudulis, kam sakāpis galvā un viss!!!
Vārtu priekšā bija veču cīņa. Bet pēc tam bja Eriksona skuķa izgājiens, ar sitienu ar nūju pa rokām pretiniekam. Par savu nesavaldību var vainot tikai pats sevi. Un ja patīk spēlēt netīri, tad 2min.

     [+] [-]

, 2016-05-06 21:16, pirms 8 gadiem
zaudēt arī punktu ir jāmāk!!!

     [+] [-]

, 2016-05-06 21:29, pirms 8 gadiem
pinkainis rakstīja: protams, bet viņam sava taisnība arī ir, jo izskatījās ļoti samākslotas tās sāpes.
redz ar sapem ir ta ka tu nevari pateikt cik loti saap! Paprasi lai kads Tev uzsit pa augstilba sanu pat nevajag stipri un sapes vartisies pa zemi!!

     [+] [-]

, 2016-05-06 21:32, pirms 8 gadiem
Pajautātu viņam vienkārši- pa rokām uzsiti? Jā? Paldies!

  +1 [+] [-]

, 2016-05-06 21:32, pirms 8 gadiem
Malachi vechi. Tsa tam jaanuut, ka brauc tie kas grib braukt nevis skaitiit naudu cik sanjems par dzimtenes aizstaaveeshanu

  +4 [+] [-]

, 2016-05-06 21:49, pirms 8 gadiem
Hm ta pat nebija speles epizode. Nemak savaldities pats vainigs. Nav jadod iemesls noraidijumam, noslidotu garam iespejams Sviedriem butu visi 3 punkti

  +2 [+] [-]

, 2016-05-06 21:56, pirms 8 gadiem
Eu, džeki, mēs esam palaiduši garām, ka mums ir vismaz 2 NHL špīleri

  +2 [+] [-]

, 2016-05-06 22:10, pirms 8 gadiem
Super , Red Machine vs CZE 0:2 . Cerams, ka mūmiju uzvarēs !

  +2 [+] [-]

, 2016-05-06 22:36, pirms 8 gadiem
Jimmijs Ēriksons acīmredzot neorientējas hokeja noteikumus - par sitienu ar nūju pa rokām ir 2 minūtes bez variantiem. Un vienalga vai pēc šī sitiena kāds "mirst" vai nē

     [+] [-]

, 2016-05-06 22:39, pirms 8 gadiem
Y MAD?

  +2 [+] [-]

, 2016-05-06 22:46, pirms 8 gadiem
zviedru treneris baigais ''pārāk daudz atļāvām LAT mest''(22 metieni pret 44)
wtf...

  +2 [+] [-]

, 2016-05-06 22:57, pirms 8 gadiem
Eriksonu vaidzeja noraidit lidz speles beigam jo tas mauta iesita Osim jau kad moments bija beidzies...ja Osis butu aizgajis uz gerbtuvem tad Eriksonam iedotu lidz speles beigam par tisu speletaja traumesanu. cuka zviedrs ko lai vel saka...tads mikstais ka khl ta ari te vins sevi ta parada....fuj

  +2 [+] [-]

, 2016-05-06 23:15, pirms 8 gadiem
enzo360 rakstīja: Nu nez gan, tas nav tas pats kas basketbolā uzsist pa rokām, domāju ka ja tev uzšautu ar nūju pa rokām ka sāpes tu tomēr justu un visiem nav vienāds sāpju izturības slieksnis takā to vai pietēloja vai nē zin tik pats cibuļskis
Piekrītu! Turklāt zviedram neviens nelika sist Oskaram pa rokām, kad epizode jau bija beigusies. Nospēlēji netīri - saņem sodu. Un arī, ja sāpes nebija tik lielas, lai Oskars kristu gar zemi, kā savādāk parādīsi to, ka tev iesita? Tās ir hokeja viltības, ja var tā teikt. Kad saņem sitienu, jāprot parādīt to. Zviedri gan jau tāpat mēdz darīt.

  +1 [+] [-]

, 2016-05-06 23:28, pirms 8 gadiem
OILER1981 rakstīja: Piekrītu! Turklāt zviedram neviens nelika sist Oskaram pa rokām, kad epizode jau bija beigusies. Nospēlēji netīri - saņem sodu. Un arī, ja sāpes nebija tik lielas, lai Oskars kristu gar zemi, kā savādāk parādīsi to, ka tev iesita? Tās ir hokeja viltības, ja var tā teikt. Kad saņem sitienu, jāprot parādīt to. Zviedri gan jau tāpat mēdz darīt.
Atkartojuma radija, ka Eriksons atvilka Cibulskim tiesi virs cimda, taka patikami nav pa plikam veenam ar nuju ja atrauj noliec roku uz galda un paprasi, Lai kads ar galas amuru uzsauj pa venan, nevajag no visa speka taka nedomaju, ka ipasi teloja...

  +1 [+] [-]

, 2016-05-06 23:31, pirms 8 gadiem
Pirmā spēle jebkurā turnīrā parasti ir grūta, taču mēs pratām papildlaikā saņemties un esam priecīgi par pirmo uzvaru

Līdz Galviā kļūdai visu papildlaiku Latvija kontrolēja un gribēja vairāk uzvarēt, Markstrēmam vajadzētu vairāk sekot spēlei līdz

  -1 [+] [-]

, 2016-05-07 00:27, pirms 8 gadiem
enzo360 rakstīja: Nu nez gan, tas nav tas pats kas basketbolā uzsist pa rokām, domāju ka ja tev uzšautu ar nūju pa rokām ka sāpes tu tomēr justu un visiem nav vienāds sāpju izturības slieksnis takā to vai pietēloja vai nē zin tik pats cibuļskis
Pats spēlēju lakrosu, kur rokas skaitās nūjas pagarinājums, tādēļ pa tām regulāri tiek izdarīti sitieni. Aizsargi principā tādi paši kā hokejā, bet nūjas gan biš jaudīgākas. Tur visu laiku būtu "jāmirst" kā Cibuļskim?

     [+] [-]

, 2016-05-07 01:29, pirms 8 gadiem
tommy90 rakstīja: Pats spēlēju lakrosu, kur rokas skaitās nūjas pagarinājums, tādēļ pa tām regulāri tiek izdarīti sitieni. Aizsargi principā tādi paši kā hokejā, bet nūjas gan biš jaudīgākas. Tur visu laiku būtu "jāmirst" kā Cibuļskim?
Cool story bro

     [+] [-]

, 2016-05-07 06:22, pirms 8 gadiem
girgersons rakstīja: Tur acīm redzami varēja redzēt kā Ēriksosn ar nūju iesita pa roku
tur pat prasījās vairāk kā 2min par apzinātu sitienu

     [+] [-]

, 2016-05-07 08:48, pirms 8 gadiem
pinkainis rakstīja: protams, bet viņam sava taisnība arī ir, jo izskatījās ļoti samākslotas tās sāpes.
Nu un. Dažkārt nevajag tēlot varoni rādot ka nekas nesāp!

     [+] [-]

, 2016-05-07 08:56, pirms 8 gadiem
Nedarbs rakstīja: Eu, džeki, mēs esam palaiduši garām, ka mums ir vismaz 2 NHL špīleri
Gluži nepareizi nav jo Ķēniņu arī daļēji var uzskatīt.

     [+] [-]

, 2016-05-07 09:13, pirms 8 gadiem
Un tad, kad zviedriem iedeva 2 minūtes pirms tam par to, ka ( neatceros vai tas bij indrasis) it kā ar nūju aizkekseja,par to neviens neraud, kur varēja arī nedot, bet ka bij tā bij, laba spēle, vismaz nebija tā ,ka tiesneši vilka zviedrus, bij patīkami skatīties

  +1 [+] [-]

, 2016-05-07 09:46, pirms 8 gadiem
Āksts tas Ēriksons, runa jau nav par tēlošanu vai sāpēm, tu dabuji 2 minūtes par sitienu pa roku. Varbūt arī sitiens nebija? Būtu turējis savu muti ciet, tikai kaunu sev dara.

     [+] [-]

, 2016-05-07 11:52, pirms 8 gadiem
Alpaville rakstīja: Gluži nepareizi nav jo Ķēniņu arī daļēji var uzskatīt.
Nu es tā kā negribu piekasīties, bet nu īsti jau nevar. Daugava, Bārtulis savulaik NHL'am bija daudz tuvāk par Ķēniņu, turklāt Karsums, Kulda bija apmēram līdzīgā situācijā. Par NHL spēlētāju uzskatu tādu, kurš ir stabilas 3-4 sezonas aizvadījis NHL (pilnas, bez mētāšanas uz augšu/uz leju). Protams, dikti jau ceru, ka Ronim, Gudijam un pārējiem tuvākajiem (Merzļikinam, Jevpalovam, Bukartam) arī izdosies ar laiku iekarot savu vietu NHLā pastāvīgi, bet nu kamēr tas nav noticis, objektīvi spriežot nav arī pamats uzskatīt, ka mums ir vairāk par 1 NHL spēlētāju!