Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

U20 hokejisti atgūst divus vārtus, taču sāpīgi zaudē slovākiem

Didzis Rudmanis
Didzis Rudmanis

U20 hokejisti atgūst divus vārtus, taču sāpīgi zaudē slovākiem
Elvis Merzļikins vārtos šodien pavadīja 33:19 minūtes
Foto: Almirs Sibagatuļļins

Pirmo spēli turnīra par palikšanu augstākajā divīzijā ietvaros šodien Ufā aizvadīja Latvijas U20 hokeja izlase, tajā ar 3:5 atzīstot Slovākijas hokejistu pārākumu. Latvijas izlases labā vārtus guva Kārlis Ozoliņš, Ņikita Jevpalovs un Edgars Kulda.

Spēles pirmajās minūtēs īsti nesagatavotus slovākus šokēja Latvijas hokejistu ofensīva, vispirms bīstamu metienu izdarot Edgaram Siksnam, taču tad jau ar 1:0 vadībā latviešus izvirzot Kārlim Ozoliņam. Turpmākajās minūtes latviešu pārsvars bija visnotaļ nospiedošs.

Ap perioda astoto minūti iniciatīvu pārņēma Slovākijas hokejisti, bīstamas situācijas Merzļikina sargāto vārtu priekšā gan īsti nespējot izveidot. Perioda otrajā pusē, vien trīs sekundes pēc vairākuma beigām, slovākiem izdevās panākt neizšķirtu, kad atlēkušo ripu vārtu guvumā pārvērta Andrejs Bīrešs.

Otrās trešdaļas pirmajā pusē abas komandas aizvadīja visnotaļ līdzīgu spēli, izdarot daudz metienu pa abu komandu vārtiem. Perioda vidū slovākiem izdevās izvirzīties vadībā, kad skaistus vārtus ar nūjas nēerto pusi guva Tomāšs Mikūšs. Vien pāris minūtes vēlāk skaitlisko vairākumu realizēja un 3:1 panāca Marko Daņo.

Īsā laikā zaudējot divus vārtus, Tambijevs lēma ņemt pusminūtes pārtraukumu, kā arī laukumā sūtīt Ivaru Punnenovu. Pirms došanās pārtraukumā, Latvijas hokejisti aktīvi centās vismaz vienus vārtus atgūt, taču tas neizdevās, periodam noslēdzoties ar 3:1 slovāku labā.

Kamēr Slovākijas hokejisti trešā perioda ievadā spēlēja visnotaļ piesardzīgi, cerot izmantot Latvijas hokejistu kļūdas, latvieši aktīvi apdraudēja pretinieku vārtus, trešdaļas sestajā minūtē 2:3 panākot Ņikitam Jevpalovam.

Latvijas hokejisti turpināja uzsākto kursu. Perioda vidū noraidījumu nopelnīja slovāki, kā rezultātā neizšķirtu izdevās panākt Edgaram Kuldam. Latvieši turpināja izdarīt lielu spiedienu, vien divas minūtes vēlāk pa vārtu stabiņu ripu raidot arī Edgaram Kurmim.

Slovāki nopelnīja divus noraidījumus, taču vien mirkli vēlāk uz noraidīto soliņu devās arī Edgars Siksna. Slovākiem izdevās atgriezties vadībā, ar metienu no zilās līnijas Ivaru Punnenovu pārspējot Bīrešam, kuram tie bija jau otrie vārti spēlē.

Pamatlaika izšķirošajās minūtēs Latvijas izlases hokejisti izsmisīgi centās gūt ceturtos vārtus, slovāki bija iespiesti savā aizsardzības zonā, taču 13 sekundes pirms mača beigām slovāki ripu raidīja tukšos vārtos, izcīnot uzvaru ar 5:3.

Rīt, pulksten 11:00 pēc Latvijas laika, Leonīda Tambijeva vadītā komanda aizvadīs savu pēdējo turnīra spēli, kurā tiksies ar Vācijas hokejistiem. Lai saglabātu vietu augstākajā divīzijā, Latvijas izlasei šī spēle ir obligāti jāuzvar.

Pasaules čempionāts junioriem, 3. janvāris

Latvija – Slovākija 3:5 (1:1, 0:2, 2:2)
Vārti: 01:26 Ozoliņš (Bukarts) 1:0, 14:03 Bīrešs (Korīms, Mrāzs) 1:1, 30:54 Mikūšs (Matiss, Urīks) 1:2, 33:19 Daņo (Nehala, vair.) 1:3, 45:14 Jevpalovs (Bļugers, K.Lipsbergs) 2:3, 50:22 Kulda (Siksna, Jevpalovs, vair.) 3:3, 54:35 Bīrešs (Daņo, Čerešņāks) 3:4, 59:47 Daņo (tukšos vārtos)
Soda minūtes: 8 - 6
Metieni: 40 - 27
Vārtsargi: Elvis Merzļikins (33:19 Punnenovs) - Ādams Nagijs

Latvijas hokeja izlases sastāvs:

Vārtsargi: Elvis Merzļikins (Ivars Punnenovs)
1.maiņa: Rinalds Rosinskis, Krišs Lipsbergs – Edgars Kulda, Teodors Bļugers, Ņikita Jevpalovs
2.maiņa: Edgars Siksna, Pauls Zvirbulis - Roberts Lipsbergs, Artūrs Kuzmenkovs, Nikolajs Jeļisejevs
3.maiņa: Kristaps Nīmanis, Patriks Škuratovs - Rihards Bukarts, Kārlis Ozoliņš, Edgars Kurmis
4.maiņa: Edmunds Augstkalns - Andris Siksnis, Artūrs Ševčenko, Toms Andersons, Lauris Rancevs

Turnīra par palikšanu augstākajā divīzijā tabula:

VKomandaSU-UP-ZP-ZVārtiP
1.Somija22 - 0 - 0 - 013:16
2.Slovākija21 - 1 - 0 - 07:45
3.Vācija20 - 0 - 1 - 11:101
4.Latvija20 - 0 - 0 - 24:100

Latvijas izlases spēļu grafiks:

datumslaiksspēle
26.12.2012.1:5Latvija - Somija
27.12.2012.7:2Šveice - Latvija
29.12.2012.1:5Latvija - Zviedrija
30.12.2012.4:2Čehija - Latvija
03.01.2013.5:3Slovākija - Latvija
04.01.2013.11:00Vācija - Latvija

Izmantotie resursi:
Redirect to 2013 WM20 - International Ice...
Onlajny.com | online přenosy sportovních utkání

 +13 [+] [-]

, 2013-01-03 15:21, pirms 12 gadiem
Žēl, spriežot pēc statistikas, bija labi cīnījušies un šī spēle bij ņemama..
40 metieni pret 27 mūsu labā.

 +14 [+] [-]

, 2013-01-03 15:22, pirms 12 gadiem
Vienīgais kas priecē, metieni 40:27 mūsu labā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-01-03 15:23, pirms 12 gadiem
žēl, bet riit obligāti jāņēm

  +1 [+] [-]

, 2013-01-03 15:23, pirms 12 gadiem
Ja uzvar Fricus vieta elite saglaba vai tomer nav

  +7 [+] [-]

, 2013-01-03 15:24, pirms 12 gadiem
Bet tikmēr jau 2:0 Zviedri vadībā pret krieviem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-03 15:25, pirms 12 gadiem
Nekas, gan Dinamo sagādās mums šodien pozitīvas emocijas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-01-03 15:27, pirms 12 gadiem
izcilais stratēģis Tambijevs beidzot kādam atvērsies acis, kad izlidosim uz B divīziju?

  +2 [+] [-]

, 2013-01-03 15:27, pirms 12 gadiem
Rezultāts pret Slovākiem nav nemaz tik bezcerīgs, pie tam, metieni ir 40 pret 27 mūsējiem par labu.
Mani baida tas, ka izšķirošā spēle ir jau pēc mazāk kā 20h pret Vāciju. Vācijas iepriekšējās spēles rezultāts liek man domāt ka viņi ir sapratuši ka izšķirošā un īstā spēle būs pret mums.

  +2 [+] [-]

, 2013-01-03 15:28, pirms 12 gadiem
Kāds var izskaidrot, vai ar rītdienas uzvaru pietiks vietas saglabāšanai?

  +9 [+] [-]

, 2013-01-03 15:29, pirms 12 gadiem
Calvin rakstīja: izcilais stratēģis Tambijevs beidzot kādam atvērsies acis, kad izlidosim uz B divīziju?
nejau Tambijevs vairākumā pie 3:3 dabūja 2`min sodu par sitienu ar nūju, kā dēļ arī ielaidām ceturtos vārtus..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-01-03 15:33, pirms 12 gadiem
BOYD rakstīja: pietiks.
Jeb: ''pietiktu..''
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-03 15:35, pirms 12 gadiem
Gan Vāciju uzvarēs, jo ar katru spēli paliek labāk!

  +3 [+] [-]

, 2013-01-03 15:36, pirms 12 gadiem
vismaz dzekiem nebus vairs zvaigznu slimibas. labak zaudet stiprajiem neka uzvaret vajos.. tagad puisi redz kadi ir uz parejo pasaules u20 speletaju fona...

  +7 [+] [-]

, 2013-01-03 15:37, pirms 12 gadiem
Rīt, pulksten 11:00 pēc Latvijas laika, Leonīda Tambijeva vadītā komanda aizvadīs savu pēdējo turnīra spēli, kurā tiksies ar Vācijas hokejistiem. Lai saglabātu vietu augstākajā divīzijā, Latvijas izlasei šī spēle ir obligāti jāuzvar.

Federācija!
Vai nav iespēja aizsūtīt uz šo spēli fanu grupu, lai atbalstītu mūsu hokejistus? To vajadzētu steidzami saorganizēt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-01-03 15:42, pirms 12 gadiem
Dievs dod lai Talantu Fabrika(ar visiem talantīgajiem vecākiem)paliek A grupā.Neveiksmes gadījumā būs jaatdzīst ka ar komplektāciju un treneri ir kļūdījušies(lai gan mums jau citi irtikai sliktāki )

  +2 [+] [-]

, 2013-01-03 15:45, pirms 12 gadiem
Nu nav ko sapņot,arī vācieši saprot ka spēle būs uz būt vai nebūt,un sitīsies kā pret slovākiem.

  +3 [+] [-]

, 2013-01-03 15:45, pirms 12 gadiem
Žēl,nu neko veiksmi tupmāk
Jāturpina baudīt spēli kurā Zviedri lēnām pazemo uzpūtīgos krievus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-03 15:45, pirms 12 gadiem
Kāpēc diez nelika Punnenovu no sākuma? Mani viņš mazliet vairāk pārliecina tomēr.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-03 15:46, pirms 12 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Rīt, pulksten 11:00 pēc Latvijas laika, Leonīda Tambijeva vadītā komanda aizvadīs savu pēdējo turnīra spēli, kurā tiksies ar Vācijas hokejistiem. Lai saglabātu vietu augstākajā divīzijā, Latvijas izlasei šī spēle ir obligāti jāuzvar.

Federācija!
Vai nav iespēja aizsūtīt uz šo spēli fanu grupu, lai atbalstītu mūsu hokejistus? To vajadzētu steidzami saorganizēt!
raksti LHF.lv, bet ideja laba . Pa taisno no Minskas Dr fani lai uz Ufu mauc.

     [+] [-]

, 2013-01-03 15:47, pirms 12 gadiem
Skatos spēli SWE-RUS un kometētājs teica,ka LAtvija un Vācija atsāj A divīziju.Cik tad krit ārā viena vai divas komadas?

  +2 [+] [-]

, 2013-01-03 15:48, pirms 12 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Rīt, pulksten 11:00 pēc Latvijas laika, Leonīda Tambijeva vadītā komanda aizvadīs savu pēdējo turnīra spēli, kurā tiksies ar Vācijas hokejistiem. Lai saglabātu vietu augstākajā divīzijā, Latvijas izlasei šī spēle ir obligāti jāuzvar.

Federācija!
Vai nav iespēja aizsūtīt uz šo spēli fanu grupu, lai atbalstītu mūsu hokejistus? To vajadzētu steidzami saorganizēt!
TV grupu labak, lai speli redzet varetu!!!

     [+] [-]

, 2013-01-03 15:48, pirms 12 gadiem
Pie kura raksta iet online komenti par spēli SWE-RUS?

     [+] [-]

, 2013-01-03 15:48, pirms 12 gadiem
Pietrūka spēka? Atkal? Kā tur bija, vai kāds eksperts varētu padalīties ar savu viedokli?

     [+] [-]

, 2013-01-03 15:48, pirms 12 gadiem
Tommy Salo rakstīja: Kurš izlasē atbild par stratēģijas izstrādi? Jo viņu nāksies atlaist - sisties ar slovākiem zinot, ka rītdien spēle, nebūs ne zīle ne mednis beigās un B divīzija, diemžēl.
kada starpiba kas bus vai nebus, si bija musu limena izlase, ko vareja nemt... diez vai tu to pasu kauktu, ja PC izlase ziedotu macu ar norvegiem, lai sistos ar daanjiem... Principa jau sodien vinnejot vareja saglabat vietu elitee, jo saubos, ka slovaki ko izdaris somiem....

Vienigais ko nesapratu bija kadaa makara vartos iestajas Merzlikins un spele, diemzel, to ari pieradija... Ar Punnenovu bija divas labakas speles cempi (ja neskaitam so, un ari mikromaca bez tuksajiem vartiem sodien 2-1 vina labaa), ar Merzlikinu luzums pret Sveici pusspelee un sodienas 2 atrie goli otraja perioda...

Bet citadi spele priece, dievs dod palikt elite, nakamgad pakersim Girgensonu un kapasimies ar visiem ka lidzigs ar lidzigu. Nu ja ne, tad neko.... vismaz paplosisim I Diviziju........

  -1 [+] [-]

, 2013-01-03 15:49, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Pietrūka spēka? Atkal? Kā tur bija, vai kāds eksperts varētu padalīties ar savu viedokli?
Gaidi tuliņ rietumu vilciens izteiks savu viedokli,lai gan spēli neredzēja

     [+] [-]

, 2013-01-03 15:50, pirms 12 gadiem
sport80 rakstīja: Skatos spēli SWE-RUS un kometētājs teica,ka LAtvija un Vācija atsāj A divīziju.Cik tad krit ārā viena vai divas komadas?
nekad netici tam, ko saka krievi par tadam izlasem ka Latvija un Vacija (vini zemak par top 8 neinteresejas un nefiree) un ko kanadiesi par tadam izlasem ka Sveice un Slovakija (vini zemak par top 6 neinteresejas un nefiree).

  -1 [+] [-]

, 2013-01-03 15:51, pirms 12 gadiem
gggg rakstīja: Gaidi tuliņ rietumu vilciens izteiks savu viedokli,lai gan spēli neredzēja
Rietumnieku es cienu, viņš vienmēr ir par Latvijas basketu un par Latvijas produktiem.

  +2 [+] [-]

, 2013-01-03 15:51, pirms 12 gadiem
sport80 rakstīja: Skatos spēli SWE-RUS un kometētājs teica,ka LAtvija un Vācija atsāj A divīziju.Cik tad krit ārā viena vai divas komadas?
1

vietā nāk Norvēģija

  +2 [+] [-]

, 2013-01-03 15:52, pirms 12 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Rīt, pulksten 11:00 pēc Latvijas laika, Leonīda Tambijeva vadītā komanda aizvadīs savu pēdējo turnīra spēli, kurā tiksies ar Vācijas hokejistiem. Lai saglabātu vietu augstākajā divīzijā, Latvijas izlasei šī spēle ir obligāti jāuzvar.

Federācija!
Vai nav iespēja aizsūtīt uz šo spēli fanu grupu, lai atbalstītu mūsu hokejistus? To vajadzētu steidzami saorganizēt!

  +2 [+] [-]

, 2013-01-03 15:53, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: 1

vietā nāk Norvēģija
padies,tad tie komentētāji galigi dauņi,pat to nezin.

  +3 [+] [-]

, 2013-01-03 15:53, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Rietumnieku es cienu, viņš vienmēr ir par Latvijas basketu un par Latvijas produktiem.
par produktiem atbalstu,basis lai elle iet!

  +2 [+] [-]

, 2013-01-03 15:57, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja:
Ko tu rēc, šovakar visus sasēdinās Rīga- Maskava vilcienā, tad jau ap rītu sasēdinās Maskava- Ufa vilcienā, uz perona uzkodīs belašu un iedzers kvasu , pavicinās karogus, cerams, ka tiks laikā uz spēli.

  +2 [+] [-]

, 2013-01-03 15:59, pirms 12 gadiem
Metienu attiecība SWE-RUS 19-2 šobrīd

  +2 [+] [-]

, 2013-01-03 15:59, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Ko tu rēc, šovakar visus sasēdinās Rīga- Maskava vilcienā, tad jau ap rītu sasēdinās Maskava- Ufa vilcienā, uz perona uzkodīs belašu un iedzers kvasu , pavicinās karogus, cerams, ka tiks laikā uz spēli.
hmm... tad ir PČ finālu kā reizi būs klāt

     [+] [-]

, 2013-01-03 15:59, pirms 12 gadiem
Manuprāt, visiem krievu faniem, kas aizgāja uz Rus-Swe spēli, vajadzeeja iet uz Sālavata spēli, tur vsm sagrāve nebūs

     [+] [-]

, 2013-01-03 16:00, pirms 12 gadiem
macho2011 rakstīja: Manuprāt, visiem krievu faniem, kas aizgāja uz Rus-Swe spēli, vajadzeeja iet uz Sālavata spēli, tur vsm sagrāve nebūs
Salavats jau pret Studentiem spēlē, tur var visādi sanākt.

  +2 [+] [-]

, 2013-01-03 16:00, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Ko tu rēc, šovakar visus sasēdinās Rīga- Maskava vilcienā, tad jau ap rītu sasēdinās Maskava- Ufa vilcienā, uz perona uzkodīs belašu un iedzers kvasu , pavicinās karogus, cerams, ka tiks laikā uz spēli.
Esi informēts par to, cikos ir spēle?

  +1 [+] [-]

, 2013-01-03 16:00, pirms 12 gadiem
macho2011 rakstīja: Manuprāt, visiem krievu faniem, kas aizgāja uz Rus-Swe spēli, vajadzeeja iet uz Sālavata spēli, tur vsm sagrāve nebūs
līdz Čehovai baigi tālu ko iet...

  -1 [+] [-]

, 2013-01-03 16:01, pirms 12 gadiem
petrovich_27 rakstīja: Esi informēts par to, cikos ir spēle?
A vai tad pa Krievzemi vēl nebrauc vilcieni pa magnētisko sliedi? Uz 350kmp/h?

  +4 [+] [-]

, 2013-01-03 16:02, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: A vai tad pa Krievzemi vēl nebrauc vilcieni pa magnētisko sliedi? Uz 350kmp/h?
man liekas, ka tolko Piter-Moskva, bet nezinu...

  +2 [+] [-]

, 2013-01-03 16:02, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: A vai tad pa Krievzemi vēl nebrauc vilcieni pa magnētisko sliedi? Uz 350kmp/h?
Mhm. Un minimālā pensija tur 2500 ASV dolāru mēnesī.

  +2 [+] [-]

, 2013-01-03 16:03, pirms 12 gadiem
Krievi kaut kā ieliek 1:2
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-03 16:04, pirms 12 gadiem
Tommy Salo rakstīja: dinamo style - pa tukšo mest, krievi met 3 reizes un 1 gols.
Bet nu cūcene, rikošets

  -1 [+] [-]

, 2013-01-03 16:04, pirms 12 gadiem
2:1 To es saprotu.Arī spēle vairs nav tik šausmīga ka pirmaja periodā krievu izpildījumā.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-03 16:04, pirms 12 gadiem
Tommy Salo rakstīja: Krievi ir spāņi futbolā, pirms fināla rāda neizteiksmīgu sniegumu bet finalā sagraus savu pretinieku.
Viņi līdz finālam nemaz netiks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-03 16:06, pirms 12 gadiem
Tommy Salo rakstīja: tiks, redzēsi un beigās raudāsi
Jā jā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-03 16:09, pirms 12 gadiem
Cereal Guy rakstīja: Gandrīz iemeta otros . Krievi atdzīvjās.
ģerbtuvēs pa 200ml spirtu sadzēra un tgd jau kājas bik vieglākas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-03 16:10, pirms 12 gadiem
Disciplīnas trūkums, bet tas jau trenera ziņā kā noskaļot komandu spēlei visas 60 min!
Kārtējo reizi Tambijevs pierāda pats sev, ka protam izgāt spēles beigas!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-03 16:15, pirms 12 gadiem
Ja tā turpināsies, krievi kā minimums izlīdzinās līdz 3. periodam.

     [+] [-]

, 2013-01-03 16:15, pirms 12 gadiem
Joprojām SWE-RUS 2-1? 2 periods?

  +1 [+] [-]

, 2013-01-03 16:16, pirms 12 gadiem
Krievi kā no jauna piedzimuši pēc 1. gola

     [+] [-]

, 2013-01-03 16:17, pirms 12 gadiem
Njā, zviedri tomēr spēlē bez saviem top 3 aizsargiem.

     [+] [-]

, 2013-01-03 16:18, pirms 12 gadiem
Kalvinators rakstīja: Njā, zviedri tomēr spēlē bez saviem top 3 aizsargiem.
Kapēc?

  -2 [+] [-]

, 2013-01-03 16:18, pirms 12 gadiem
Tikai SWE nav SUI,un prot rezultātu turēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-03 16:20, pirms 12 gadiem
Tommy-Tā SWE nebij svarīga spēle.

     [+] [-]

, 2013-01-03 16:21, pirms 12 gadiem
macho2011 rakstīja: Kapēc?
Traumas. Pēdējais bija Lindholms kurš pašā pēdējā pārbaudes spēlē satraumējās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-03 16:22, pirms 12 gadiem
Eu nu kas tur ir,joprojām 2-1? Otrais periods beidzās?

     [+] [-]

, 2013-01-03 16:23, pirms 12 gadiem
kexx rakstīja: Eu nu kas tur ir,joprojām 2-1? Otrais periods beidzās?
jā 2:1, vēl 18sek jāspēlē

     [+] [-]

, 2013-01-03 16:23, pirms 12 gadiem
Metieni tāpat 24:11 par labu SWE

  -1 [+] [-]

, 2013-01-03 16:24, pirms 12 gadiem
Tommy-Bet zāģa nebija,bet varēja jau vismaz bračkām FIN punktu iedot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-03 16:28, pirms 12 gadiem
Uldiski rakstīja: Disciplīnas trūkums, bet tas jau trenera ziņā kā noskaļot komandu spēlei visas 60 min!
Kārtējo reizi Tambijevs pierāda pats sev, ka protam izgāt spēles beigas!!!
kads disciplinas trukums.... viss jau pa lielam tika pazaudets ar 2 atriem goliem ieksa kastee 2. perioda vidu, kad Merzlikins aizgaja uz sola un Punnenovs iegaja spele, pedeja perioda pretinieks tika parmetats... protams, ka obidno, ka slovaki 4tos iemeta pie 3-3, pat divkart obidno kaa ja butu 5-1 un tad 2 atguvaam, bet ko darit? Tada ir dzive....

     [+] [-]

, 2013-01-03 16:29, pirms 12 gadiem
no otras puses ar katru speli esam arvien tuvak un tuvak uzvarai, kaut kad tak tai uzvarai japienak pec logikas!

     [+] [-]

, 2013-01-03 16:30, pirms 12 gadiem
Latvieši galīgi nav hokeja tauta...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-01-03 16:32, pirms 12 gadiem
Onslovs rakstīja: Latvieši galīgi nav hokeja tauta...
es tomer uzskatu, ka slovaki bija tie, kam sodien paveicas. Latvijai PARMETAJOT (lai nu kam, bet Latvijai, kas vienmer doma labak ka met) pretinieku zaudeejam galotne, pat mainot varotciku speles vidu un pievelkot klat...

     [+] [-]

, 2013-01-03 16:33, pirms 12 gadiem
LIKUMSAKARIIGS REZULTAATS,kameer Latvijas juniorus vadiis Nazarova{sivasteevsTambijevam]gimene tikmeer nekas nemainiisies,Miluns nezkaapeec bija slikts,bet pateicoties vina vadiitajai komandai veel dazas stundas buusim elitee.

  +2 [+] [-]

, 2013-01-03 16:34, pirms 12 gadiem
Cerel-Tieshi otrādi,cerams ka krievi izskrējās otrā periodā,zviedriem jābūt svaigākiem 3-ā periodā.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-03 16:34, pirms 12 gadiem
Onslovs rakstīja: Latvieši galīgi nav hokeja tauta...
Ar 1500 junioriem esam 20-nieka beigaas, bet jau otro gadu pec kartas spelejam elitee(top10)...

  +1 [+] [-]

, 2013-01-03 16:36, pirms 12 gadiem
kexx rakstīja: Cerel-Tieshi otrādi,cerams ka krievi izskrējās otrā periodā,zviedriem jābūt svaigākiem 3-ā periodā.
Tieši tā, un Zviedriem jāuzvar

     [+] [-]

, 2013-01-03 16:36, pirms 12 gadiem
haidz rakstīja: LIKUMSAKARIIGS REZULTAATS,kameer Latvijas juniorus vadiis Nazarova{sivasteevsTambijevam]gimene tikmeer nekas nemainiisies,Miluns nezkaapeec bija slikts,bet pateicoties vina vadiitajai komandai veel dazas stundas buusim elitee.
Miluns speleja pret daniem, kam traumu del iztruka dazi lideri un krieviem ar 0:14 zaudeja. Protams, ne jau nu vinam pirmkart tur bija vaina, ka izlase speleja ta, ka speleja,bet paslaik nekas nelieca, ka mes rit varetu zaudet... absoluti nekas. Vaci pret slovakiem punktu ieguva visu speli sava zonaa sezot aizsardzibaa, nu nez moz ja sho CHL vartsargs vilks, tad sie ar vinnes, bet sobrid jasaka- objektivi mums jabut favoritiem (protams gan janem vera, ka mes rit spelesim otro speli pec kartas jau ritaa...)

  +2 [+] [-]

, 2013-01-03 16:38, pirms 12 gadiem
flipsider rakstīja: Ar 1500 junioriem esam 20-nieka beigaas, bet jau otro gadu pec kartas spelejam elitee(top10)...
Šito nevar izskaidrot, tāpat kā pasaules galu

  +5 [+] [-]

, 2013-01-03 16:39, pirms 12 gadiem
Eros rakstīja: Krievi pamodās. Zviedriem žopa šovakar.

Es par savējiem, uz priekšu krievija.
vari fanot par savējiem, tikai bez Latvijas karoga

     [+] [-]

, 2013-01-03 16:40, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Šito nevar izskaidrot, tāpat kā pasaules galu
sito var izskaidrot tikai 3 dienas kapajot snabi ar krievu...

  +1 [+] [-]

, 2013-01-03 16:41, pirms 12 gadiem
flipsider rakstīja: Ar 1500 junioriem esam 20-nieka beigaas, bet jau otro gadu pec kartas spelejam elitee(top10)...
1500 ir sākot ar mazākajām grupiņām.
93 un 94 gados katrā Latvijā ir ap kādiem 120 - 130 hokejistiem. no tiem arī jāizveido izlase, kas cīnās pret hokeja lielvalstīm.

  -1 [+] [-]

, 2013-01-03 16:42, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: 1500 ir sākot ar mazākajām grupiņām.
93 un 94 gados katrā Latvijā ir ap kādiem 120 - 130 hokejistiem. no tiem arī jāizveido izlase, kas cīnās pret hokeja lielvalstīm.
plus vel Bukarts

     [+] [-]

, 2013-01-03 16:42, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: 1500 ir sākot ar mazākajām grupiņām.
93 un 94 gados katrā Latvijā ir ap kādiem 120 - 130 hokejistiem. no tiem arī jāizveido izlase, kas cīnās pret hokeja lielvalstīm.
Šito pat ar krievu iekapājot nevarētu izskaidrot tas laikam tikai parāda nekonkurenci hokejā kā tādā vispār, visur Eiropā un Pasaulē dominē futbols :/ , varētu Ķīna palaist kādu pilotprogrammu, bet tur jau laikam citas problēmas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-01-03 16:44, pirms 12 gadiem
liepajarulle rakstīja: prognozeeju 2-5, bik kludijos
Liepāja tiešām rullē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-03 16:45, pirms 12 gadiem
Tommy Salo rakstīja: somi neuzskata zviedrus par bračkām, tieši otrādi, viņi ienīst tos.
Tik pat stipri, cik visas tautas krievus?

     [+] [-]

, 2013-01-03 16:47, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Šito pat ar krievu iekapājot nevarētu izskaidrot tas laikam tikai parāda nekonkurenci hokejā kā tādā vispār, visur Eiropā un Pasaulē dominē futbols :/ , varētu Ķīna palaist kādu pilotprogrammu, bet tur jau laikam citas problēmas.
var palaist daudz ko, cita lieta kur kiniesi nems trenerus? Protams, ka vienmer var iepirkt, ja ir nauda, bet viena no svarigakajam lietam ir bernu treneri un kurs mazs kinietis tik labi zina krievu, anglu vai kadas citas valodas, kuras treneris runas 5-6 gadu vecumaa....? Pielikt tulku...? Ja nav bernu treneru = nebus ari NHL hokeja... Ukraini, belari tapec tagad cies, ka visi labakie bernu hokeja treneri ir Krievija un strada Loko, SKA u.t.t. hokeja skolaas... ari Latvijaa ta varetu but, bet kopuma tomer ari krievu vidu mums patriotisms ir lielaks gan speletaju, gan treneru zinjaa + te treneriem ar maksa maz, bet ne gluzi belaru un ukrainu 200 baksus....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2013-01-03 16:48, pirms 12 gadiem
Kurš gejs teica ka Krieviem pret Zviedriem nav izredžu? Es teiktu līdzvērtīgi. Un Krievi pat izskatās labāki!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2013-01-03 16:49, pirms 12 gadiem
Ir Vasilevskis, ir varianti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-03 16:50, pirms 12 gadiem
nu būs karsti

  +4 [+] [-]

, 2013-01-03 16:50, pirms 12 gadiem
Tommy-Nu cieš vairāk somi zviedrus un otrādai,nekā krievus.Man arii igaunji nepārāk,tomēr labāk par krieviem.

  +4 [+] [-]

, 2013-01-03 16:51, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Šito pat ar krievu iekapājot nevarētu izskaidrot tas laikam tikai parāda nekonkurenci hokejā kā tādā vispār, visur Eiropā un Pasaulē dominē futbols :/ , varētu Ķīna palaist kādu pilotprogrammu, bet tur jau laikam citas problēmas.
Kāpēc nekonkurenci? Varētu salasīt diez gan daudz valstu kuras ir aiz mums neskatoties, ka tur ir daudz lielāks resurss. Nebūt jau nav tā, ka mēs pēc visiem rādītājiem esam hokeja valstu vidū desmitniekā.
Tas vienkārši ir Latvijas hokeja fenomens. Nez vai kāds Latvijā vispār loģiski spēj izskaidrot kāpēc mēs spēlējam u20 izlašu elitē nevis ceļojam starp pirmo un otro divīziju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-01-03 16:55, pirms 12 gadiem
Nu ja zviedri p.adiisiis no 2-0 vadiibas un no vairāk atpūtas,tad paši būs vainīgi,nebūs žēl kā šveiciešus.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-03 16:59, pirms 12 gadiem
Eu nu komentējiet kāds maču.

     [+] [-]

, 2013-01-03 17:04, pirms 12 gadiem
laikam ne visi ir izšķīduši par hokeju s019.radikal.ru

  +1 [+] [-]

, 2013-01-03 17:05, pirms 12 gadiem
Skolka mozna na etu stangu zabit

  +1 [+] [-]

, 2013-01-03 17:06, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Kāpēc nekonkurenci? Varētu salasīt diez gan daudz valstu kuras ir aiz mums neskatoties, ka tur ir daudz lielāks resurss. Nebūt jau nav tā, ka mēs pēc visiem rādītājiem esam hokeja valstu vidū desmitniekā.
Tas vienkārši ir Latvijas hokeja fenomens. Nez vai kāds Latvijā vispār loģiski spēj izskaidrot kāpēc mēs spēlējam u20 izlašu elitē nevis ceļojam starp pirmo un otro divīziju
Pirmkārt, es pieļauju, ka tie 100+ juniori ir gadu gaitā izsijājušies no krietni lielāka jauno hokejistu kopuma.

Otrkārt, manuprāt, atšķirība meistarībā augstākajā līmenī nav tik izteikta.

Ja Luksemburgā atrastu 1000 dažāda vecuma bērnu/jauniešu, ar kuriem mērķtiecīgi strādātu profesionāli hokeja treneri, pēc zināma laika arī tur būtu normāla, konkurētspējīga valstsvienība visās vecuma grupās.

Turklāt nekur nav teikts, ka mēs drīz neatgriezīsimies I divīzijā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-01-03 17:08, pirms 12 gadiem
Lai kas arī vinnētu, bet visā kopumā krievi tomēr bija lbāki pamatlaikā neskatoties uz to, ka zaudēja pirmo periodu. Arī hokeju rādija daudz skaistāku un aizraujošāku!

     [+] [-]

, 2013-01-03 17:08, pirms 12 gadiem
Tommy-Piemēram?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-01-03 17:11, pirms 12 gadiem
Eros-Jā,jā,tāpat kā vakar krieviem,izlīdzināt rezultātu 2 min pirms mača beigām.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-03 17:11, pirms 12 gadiem
Kur ta kharlamovs palicis ar savu "šodienas spēles iznākumam tāpat nav nozīmes, jo rīt tāpat bez variantiem pret zviedriem" utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-03 17:13, pirms 12 gadiem
Eros rakstīja: Nu bet muļķim jābūt, lai apstrīdētu to ka, gan otrajā, gan trešajā trešdaļā krievi ir krietni labāki nekā krievi.
Krievi labāki par krieviem?

  -1 [+] [-]

, 2013-01-03 17:13, pirms 12 gadiem
Eros rakstīja: Krievi drāž zviedrus. Bet pagaidām hokeja dievs zviedru pusē. Priekšā pagarinājums. Rezultāts 2:2.
Sen nav redzēts šitik smieklīgs hokejs. Daži kolhoza stāri iedomājušies, ka ir "Grecki" visus apspēlēs vieni paši, un dažiem skatītājiem arī laikam tā škiet. Metienu atiecība ar nav slikta

  +2 [+] [-]

, 2013-01-03 17:13, pirms 12 gadiem
Eros rakstīja: Nu bet muļķim jābūt, lai apstrīdētu to ka, gan otrajā, gan trešajā trešdaļā krievi ir krietni labāki nekā krievi.
piekrītu - krievi ir labāki nekā krievi

     [+] [-]

, 2013-01-03 17:14, pirms 12 gadiem
Tommy-Ā tu par to.Es neredzēšu attaisnojumu zviedriem,ja šie zaudēs no 2-0 vadības un vairāk atpūtas.

  -1 [+] [-]

, 2013-01-03 17:14, pirms 12 gadiem
killo2000 rakstīja: piekrītu - krievi ir labāki nekā krievi
Manuprāt līdzīgi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-01-03 17:16, pirms 12 gadiem
AlexUSA rakstīja: Raksta autoram vajadzétu pamácíties latvieshu valodas stilistiku. Cik murgains raksts!!! Var tachu uzrakstít VISU spéles atreferéjumu PAGÁTNES FORMÁ un par rítdienas spéli rakstít nákotnes formá. Kaut kádi divdabju teicieni kuri pilnígi "lauzh smadzenes kopá", jo nekas táds latvieshu ausij nav pienjemams. AUTOR, LÚDZU NEIZTAISIES PAR MULKJI!!!!!!!!!!!!!
Nu, tava latviešu valoda jau nau labāka

     [+] [-]

, 2013-01-03 17:18, pirms 12 gadiem
Beidzās spēle? Sākas papildlaiks?

  +1 [+] [-]

, 2013-01-03 17:18, pirms 12 gadiem
kexx rakstīja: Tommy-Ā tu par to.Es neredzēšu attaisnojumu zviedriem,ja šie zaudēs no 2-0 vadības un vairāk atpūtas.
Nu Kanādas - ASV mačā komentētāji tur minēja ka no pēdējām citu tur reizēm (precīzi neatceros cik tieši) lielāko vairumu, komandas, kuras bija izlaidušas 1/4finālu, 1/2 finālā zaudēja, tā kā statistika vismaz rāda, ka nekāda priekšrocība tā papildus atpūta nav. Šajā vecumā jau nu principā ar atjaunošanos arī nevajadzētu būt baigām problēmām tiem "kuiļiem" - tik maukt un maukt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-03 17:20, pirms 12 gadiem
Alexusa ja pats raksti tik tizli, tad labak neaizradi citiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-03 17:20, pirms 12 gadiem
Cereal Guy rakstīja: Loti iespējams atkal bullīši!
Ko tu neteiksi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-03 17:21, pirms 12 gadiem
Veči, kas zina, kur var sūdīgā kvalitātē lūrēt (man nets ir ierobežots).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-01-03 17:22, pirms 12 gadiem
Sākās bullīši?Cerams SWE šodien paveiksies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-03 17:23, pirms 12 gadiem
igors1002 rakstīja: Veči, kas zina, kur var sūdīgā kvalitātē lūrēt (man nets ir ierobežots).
BST Television
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-03 17:23, pirms 12 gadiem
igors1002 rakstīja: Veči, kas zina, kur var sūdīgā kvalitātē lūrēt (man nets ir ierobežots).
onhockey.ru
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-03 17:25, pirms 12 gadiem
Abi vienadi mulkisi..

  -1 [+] [-]

, 2013-01-03 17:25, pirms 12 gadiem
Cereal-Nu un ar ko tad Boyd runā?Esi Šlesers vai?

     [+] [-]

, 2013-01-03 17:25, pirms 12 gadiem
Turu īkšķus par zviedriem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-03 17:27, pirms 12 gadiem
Par SWE

  +2 [+] [-]

, 2013-01-03 17:29, pirms 12 gadiem
HEJA SVERIGE

  +1 [+] [-]

, 2013-01-03 17:29, pirms 12 gadiem
ZVIEDRIJAAAAAAAAAA

     [+] [-]

, 2013-01-03 17:29, pirms 12 gadiem
Jāāāāāā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2013-01-03 17:29, pirms 12 gadiem
Dirsā. Lai nu kas bet Zviedri šodien nebija pelnījuši uzvaru. Vismaz ne ar tādu spēli!

     [+] [-]

, 2013-01-03 17:29, pirms 12 gadiem
jāāāāāā

  +3 [+] [-]

, 2013-01-03 17:30, pirms 12 gadiem
Cik tizli Kolhoznieki bija spēlē tikapt tizli bulīšos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-01-03 17:30, pirms 12 gadiem
Jāāā! Zviedri malači! krieviem kauns= izgāšanās savās mājās ar izcilu sastāvu!

  +5 [+] [-]

, 2013-01-03 17:30, pirms 12 gadiem
Nu vo - Krievija - Kanāda tomēr neizpaliks

     [+] [-]

, 2013-01-03 17:30, pirms 12 gadiem
JAAAAAAAAA
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2013-01-03 17:31, pirms 12 gadiem
Eros rakstīja: Nu ko tauta turam īkšķus par lielo Krieviju.
latviešiem nav iemeslu fanot par krieviju.

  +4 [+] [-]

, 2013-01-03 17:32, pirms 12 gadiem
Eros rakstīja: Zarazas rižie. Nepelnīti rižiki uzvarēja. Krievs tomēr bija labāks.
Neraudi

  +3 [+] [-]

, 2013-01-03 17:32, pirms 12 gadiem
Tommy Salo rakstīja: krievi malači, parādīja raksturu, lauza spēles gaitu, atspēlējās, bet haļava beigās szvidriem.
sūdīgs attaisnojums, krieviem bija tāda pati haļava pret šveiciešiem.

  +2 [+] [-]

, 2013-01-03 17:32, pirms 12 gadiem
Eros rakstīja: Zarazas rižie. Nepelnīti rižiki uzvarēja. Krievs tomēr bija labāks.

  +2 [+] [-]

, 2013-01-03 17:32, pirms 12 gadiem
Tommy-Tāda pati haļava kā vakar krieviem,tā kā sēdi tagad rāms!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-01-03 17:33, pirms 12 gadiem
Un Kanāda bez medaļām nepaliks!

     [+] [-]

, 2013-01-03 17:33, pirms 12 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu vo - Krievija - Kanāda tomēr neizpaliks
Un kā vieniem tā otriem palikt bez medaļas būs pilnīga izgāšanās. Bronzas bleķis vēl var pasargāt no pilnīgas norakšanas

  +5 [+] [-]

, 2013-01-03 17:33, pirms 12 gadiem
Tommy Salo rakstīja: bullīši jau ir loterija
kad zaudē,- saka loterija, kad uzvar- tad gan meistarība!

  +1 [+] [-]

, 2013-01-03 17:33, pirms 12 gadiem
Tommy Salo rakstīja: bullīši jau ir loterija
Tad jāspēlē tā, lai līdz loterijai nenonāktu

  +1 [+] [-]

, 2013-01-03 17:33, pirms 12 gadiem
Tommy Salo rakstīja: bullīši jau ir loterija
jā jā. Meklē citus attaisnojumus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-01-03 17:35, pirms 12 gadiem
Luix rakstīja: Un kā vieniem tā otriem palikt bez medaļas būs pilnīga izgāšanās. Bronzas bleķis vēl var pasargāt no pilnīgas norakšanas
Aha, būs interesanti. Kā jau pēc grupu spēles teicu - Krievija - Kanāda, tur ir principiāli, vienalga, kaut viņi tur pa 10. vietu spēlēs, bet sitīsies tikai pa uzvaru.

  -3 [+] [-]

, 2013-01-03 17:36, pirms 12 gadiem
USA chempioni

  +3 [+] [-]

, 2013-01-03 17:36, pirms 12 gadiem
Tommy Salo rakstīja: bullīši jau ir loterija
tad priecājies, ka šveicei nepagrūda krievi.

     [+] [-]

, 2013-01-03 18:12, pirms 12 gadiem
Vai, vai, finālā par štatiem, derētu šiem beidzot uzvarēt u-20.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-04 09:20, pirms 12 gadiem
Kauns.. Kaaaaaaaaaaauns...