Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2861, Did:0, useCase: 3

''Zemgale''/LLU pagarinājumā pieveic ''Liepāju'' un iekļūst finālā

Reinis Aumeisters
Reinis Aumeisters

''Zemgale''/LLU pagarinājumā pieveic ''Liepāju'' un iekļūst finālā
Patriks Ozols. Foto: HK Zemgale/LLU

Sesto spēli ''Optibet'' hokeja līgas pusfināla ietvaros šovakar aizvadīja ''Liepājas'' un ''Zemgales''/LLU hokejisti. Trillera cienīgā mačā panākumu ar 4:3 pagarinājumā izcīnīja ''Zemgale''/LLU, panākot sērijā 4:2 un iekļūstot finālā. Komandai finālsērijā otro gadu pēc kārtas pretī stāsies ''Olimp/Venta 2002''.

Uzvaras vārtus pagarinājumā guva Patriks Ozols. Ar vārtu guvumu un rezultatīvu piespēli mačā atzīmējās arī Klāvs Veinbergs un Kristers Brauns. Mājinieku labā divi precīzi raidījumi tikmēr Ralfa Grinberga kontā.

Pirmo reizi sērijā bija netipiski rezultatīvs spēles sākums. Pirmais periods noslēdzās ar 1:2 un tajā dominēja tieši jelgavnieki. Jelgava izpildīja 14 metienus, bet mājinieki vien četrus. Pārsvars uz tablo gan nebija tik izteikts kā laukumā.

Otrajā periodā ''Zemgale''/LLU guva vēl vienus vārtus un savu pārsvaru dubultoja. Šoreiz tika izmantots skaitliskais vairākums un tieši tas bija ''Liepājas'' klupšanas akmens. Liepājnieki spēlēja samērā nedisciplinēti un vairākkārt šajā sērijā jau bija saņēmuši vienpusējus noraidījumus situācijās, kad cenšoties izprovocēt pretinieku, izveidojušies asumi.

Trešo trešdaļu liepājnieki iesāka ar vārtu guvumu jau 41. sekundē un tas atjaunoja intrigu mačā. ''Liepājas'' presings turpinājās visa perioda garumā, taču viesus turpināja glābt gan Ēriks Vītols, gan vārtu konstrukcija. Mājinieku sapni par vietu finālā uz brīdi gan izglāba Ralfa Grinberga vārtu guvums piecas sekundes pirms pamatlaika beigām.

Grinbergs guva vārtus trāpot pa ripu, kas atradās gaisā. Šis vārtu guvums gan bija ļoti diskutabls, jo spēlētāja nūja izskatījās augstāk nekā vārtu pārliknis. Spēles tiesnesis Eduards Odiņš gan šo vārtu guvumu ieskaitīja un pirms papildlaika ļoti neapmierināts ar šo lēmumu bija ''Zemgales''/LLU galvenais treneris Artis Ābols. Līdz ar to arī jelgavnieku spēle palika krietni enerģiskāka un agresīvāka.

Pagarinājuma devītajā minūtē veiksmīgi vārtu priekšā nospēlēja Patriks Ozols, kurš 1053 skatītāju priekšā guva uzvaras vārtus un ieveda ''Zemgali''/LLU finālā, par spīti ''Liepājas'' šaubīgajam vārtu guvumam pamatlaika izskaņā.

''Liepāja'' - ''Zemgale''/LLU 3:4 (1:2, 0:1, 2:0, 0:1)
Vārti: 9:43 Grekovs (Roķis, Andersons) 0:1, 12:05 Grinbergs (Miezis) 1:1, 15:33 Veinbergs (Brauns, Grekovs) 1:2, 29:49 Brauns (Veinbergs, Ozols) 1:3, 40:41 Fomins (Plānics, Miezis) 2:3, 59:55 Grinbergs 3:3, 68:18 Ozols (Novikovs, Kulda) 3:4
Vārtsargi: Patriks Bērziņš - Ēriks Vītols

OHL izslēgšanas spēles šonedēļ

DatumsLaiksSpēleRezultāts
28.marts19:15Olimp/Venta 2002 - Mogo/LSPA4:3 P
29.marts19:40Liepāja - Zemgale/LLU3:4 P

"Optibet" Latvijas hokeja čempionāta pusfināls

Pāris1.2.3.4.5.6.7.Sērijā
Mogo/LSPA (1.) – Olimp/Venta 2002. (4.)1:2 P6:02:32:12:33:4 P2-4
Zemgale/LLU (2.) – Liepāja (3.)1:2 P4:3 P4:13:11:2 P4:3 P4-2

Izmantotie resursi:
https://lhf.lv/lv/match/16320

 +11 [+] [-]

, 2022-03-29 22:39, pirms 3 gadiem
Kaut ko tādu nebiju gaidījis no Latvijas čempja.
Esmu Liepājnieks žēl , ka beidzās sērija šādu hokeju varētu skatīties vēl un vēl.
Lai izdodas Zemgalei celt kausu!
Un par ieskaititiem vārtiem jā varbūt arī nebija kaut kas pēc noteikumiem līdz galam , bet es tiešām piekritu ka tas tikai iedeva hokejam.

  +9 [+] [-]

, 2022-03-29 22:39, pirms 3 gadiem
Nu klope ne pajokam, papildlaiki, tiesnešu kļūdas..manuprāt pēdējo gadu labākā sērija..Liepājnieki malači
Slēpts komentārs: HK OLIMP

  +9 [+] [-]

, 2022-03-29 22:46, pirms 3 gadiem
Paldies, tiesnesim, kas nesamaitāja spēles beigas. Šādus lēmumums pieņemt ir vīrišķīgi. Ceru, ka tas kliedēja daža laba domas par federācijas plānveidīgu Liepājas gremdēšanu. Lai nu kā, sērija bija fināla cienīga.

  +6 [+] [-]

, 2022-03-29 22:48, pirms 3 gadiem
Liepāja malači, šādi nocīnīties ar puskomandu, ar lhf apzināti izvarotu sastāvu,cepure nost liepājnieku priekšā.

  +6 [+] [-]

, 2022-03-29 22:48, pirms 3 gadiem
Vai pārliecinoši bija redzams, ka nūja virs pārliktņa?
Nē, no tik sūdīgiem video to 100% pateikt nevarēja
Līdz ar to lēmums par labu hokejam
Zebras nav vainojamas
Laba sērija

  +4 [+] [-]

, 2022-03-29 22:49, pirms 3 gadiem
Fināla atkārtojums ! 😇 Būs interesanti . Liepājai padies par parādīto sniegumu šajā sērijā pret Zemgali !
Slēpts komentārs: HK OLIMP
Slēpts komentārs: Sparans18
Slēpts komentārs: HK OLIMP

  +9 [+] [-]

, 2022-03-29 22:53, pirms 3 gadiem
HK OLIMP rakstīja: Aizej atbalsti vel Krievu karu, pareizi ir ka izmeta tos klaunus āra, lai spēlē Putina un Lukašenko līga, gaidu līdzīgus lēmumus visos iespējamos sporta veidos!
Kaut kā neesmu dzirdējis, ka kādas citas valsts līga būtu atbrīvojusies no krievu un baltkrievu hokeja spēlētājiem.

  -3 [+] [-]

, 2022-03-29 22:54, pirms 3 gadiem
Tiļļa tāds klauns, atnācu ielikt te savus divus centus par to, cik neadekvāts cilvēks var būt. Nav runas pat par "palīšanu" zem ādas, vienkārši klauns. Brauc ar nūju mugurā katrā nomaiņā, kaut ko dur, baksta, lamājas. No hokejista protams maz, 33 sezonas spēlēs 5 vārti, ticu, ka tie tāpat pret HS Rīgu un Dinaburgu, plovos 0+0, lai gan spēlē praktiski visos formātos.

  +3 [+] [-]

, 2022-03-29 22:56, pirms 3 gadiem
Sers fa rakstīja: Kaut kā neesmu dzirdējis, ka kādas citas valsts līga būtu atbrīvojusies no krievu un baltkrievu hokeja spēlētājiem.
Piemēram normālie hokejisti no KHL paši aizbēga, Salavat Ufas spēlētāji un no dažiem klubiem vel Somi, Čehi utt.

Bet pa lielam hokejs uz to vienmēr ir bijis mīksts, piemēram citos sporta veidos Krievija vienkārši nevar startēt, paskaties ka to nabagu no F1 izmeta, tulīt startēs, tulīt būs un aplaužās un vel vairāki tādi sporta veidi kur tiek krievi izlidināti kā korķis no šampja pudeles. Man gandarijums par katru Krievu kas vairs nestartēs pasaulē.

+ Irbes interviju paskaties, viņš pateica ka jebkurš krievu sportists kas piedalās starptaustikās sacensības un noklusē ir tik pat līdzatbildīgs kā Putina armija. Lūk tā puis

  +5 [+] [-]

, 2022-03-29 22:58, pirms 3 gadiem
Bet nu es saprotu, paskatijos sižetu par Daugavpili, tur vispār vāks, tāda sajūta ka tie dzīvo Krievija, dažiem uzšaut gribējās, "MĒS ATBALSTAM PUTINU, VIŅŠ DARA VISU PAREIZI, MŪS VALDĪBA NONIECINA" nu tad kravā čemodānu un brauc uz savu sapņu zemi kas ir pāris KM attālumā

  +5 [+] [-]

, 2022-03-29 23:02, pirms 3 gadiem
Man ikvakara rituāls ir ieiet facebooka, iziet caur postiem kur Latvijā dzīvojoši cilvēki atbalsta krievu karu un tos ar skrinšotiem un reportu nododu Valsts drošības dienestam , uz 2 epastiem atsūtija atbildi ar pateicību par saņemto ziņojumu un ka reaģēs uz agresīvo nostāju!

     [+] [-]

, 2022-03-29 23:02, pirms 3 gadiem
Katram sporta veidam tādas intrigas un ažiotāžu Latvijas čempionātā kā hokejam! Jāgaida fināls.

  +9 [+] [-]

, 2022-03-29 23:04, pirms 3 gadiem
HK OLIMP rakstīja: Aizej atbalsti vel Krievu karu, pareizi ir ka izmeta tos klaunus āra, lai spēlē Putina un Lukašenko līga, gaidu līdzīgus lēmumus visos iespējamos sporta veidos!
Teica fans, kura komandai nosaukums uz krūtīm VĒL JOPROJĀM ir kirilicā...

  -1 [+] [-]

, 2022-03-29 23:08, pirms 3 gadiem
tommy90 rakstīja: Teica fans, kura komandai nosaukums uz krūtīm VĒL JOPROJĀM ir kirilicā...
Brīžiem liekas ka Latvijas hokeja fani vairāk par čipsu paku un aliņu atvēršanu nejēdz, bet iedziļināties kas veidojis klubu, vai kuri investē ir parāk sarežģīti viņu smadzenēm.
Pateikšu priekšā Kazakstāna nevis Krievija!

P.S (komandai, kuru izveidojis Latvijas uzņēmējs Nikolajs Sirotkins kopā ar vienu no lielākajām bukmeikeru kompānijām Kazahstānā)
Slēpts komentārs: Sparans18

  +1 [+] [-]

, 2022-03-29 23:13, pirms 3 gadiem
HK OLIMP rakstīja: Brīžiem liekas ka Latvijas hokeja fani vairāk par čipsu paku un aliņu atvēršanu nejēdz, bet iedziļināties kas veidojis klubu, vai kuri investē ir parāk sarežģīti viņu smadzenēm.
Pateikšu priekšā Kazakstāna nevis Krievija!

P.S (komandai, kuru izveidojis Latvijas uzņēmējs Nikolajs Sirotkins kopā ar vienu no lielākajām bukmeikeru kompānijām Kazahstānā)
😂😂😂😂
Tu beidz Tavā pensionāru klubā arī krievi spēlēja , pret Zemgali viņiem nav daudz cerību !

  -1 [+] [-]

, 2022-03-29 23:18, pirms 3 gadiem
duum rakstīja: 😂😂😂😂
Tu beidz Tavā pensionāru klubā arī krievi spēlēja , pret Zemgali viņiem nav daudz cerību !
Neviens Krievs nebija uzsākot pusfināla sēriju , nezinu par ko tu tur sapņo. Pret mogo viņiem jau nebija cerību, piekrītu ka Zemgale būs ciets rieksts, tapēc nepretojos, esmu par septīto spēli un saldajā ēdienā lai tajā spēlē būtu OT, jo būšu gandarīts arī par Zemgali!

     [+] [-]

, 2022-03-29 23:44, pirms 3 gadiem
Odiņa un Kudrjašova kungiem - paldies par hokeja izpratni !
Lai arī vairāk izskatījās, ka nav jāskaita 5.sek. līdz beigām gols, viņi ieskaitīja ! Tas neapšaubāmi nāk par labu hokejam, šajā konkrētajā situācijā - ažiotāžai Liepājā un pie TV ekrāniem

     [+] [-]

, 2022-03-29 23:45, pirms 3 gadiem
Arī Jelgava un tās līdzjūtēji varēja beigās gavilēt, vairāk un labākas emocijas pēc šādas uzvaras 😊

  +1 [+] [-]

, 2022-03-29 23:58, pirms 3 gadiem
HK OLIMP rakstīja: Neviens Krievs nebija uzsākot pusfināla sēriju , nezinu par ko tu tur sapņo. Pret mogo viņiem jau nebija cerību, piekrītu ka Zemgale būs ciets rieksts, tapēc nepretojos, esmu par septīto spēli un saldajā ēdienā lai tajā spēlē būtu OT, jo būšu gandarīts arī par Zemgali!
Liepājā taču arī pusfinālā nebija.. Toties sezonā bija laiks, kad abi vārtsargi bija no rus.

  -2 [+] [-]

, 2022-03-30 07:16, pirms 3 gadiem
guntis86 rakstīja: Paldies, tiesnesim, kas nesamaitāja spēles beigas. Šādus lēmumums pieņemt ir vīrišķīgi. Ceru, ka tas kliedēja daža laba domas par federācijas plānveidīgu Liepājas gremdēšanu. Lai nu kā, sērija bija fināla cienīga.
Vīrišķīgi vai neviriskigi,bet jāatceras ka ir tomēr noteikumi,un arī cilvēki kuri liek naudu uz spēlēm...

     [+] [-]

, 2022-03-30 09:53, pirms 3 gadiem
kazha24 rakstīja: Vīrišķīgi vai neviriskigi,bet jāatceras ka ir tomēr noteikumi,un arī cilvēki kuri liek naudu uz spēlēm...
te vienmēr būs, kas teiks, ka noteikumi un likumi jāievēro pēc "gara nevis burta". Un taisnība gan vieniem, gan otriem. Grūti izšķirt strīdu, kad katrai pusei ir sava ieienteresētība. Tiesnešus arī negribas pārāk kritizēt, kad lēmums jāpieņem ātri un zem spiediena, lai gan par to jau viņiem maksā

     [+] [-]

, 2022-03-30 10:08, pirms 3 gadiem
Katrā ziņā, ja vakar būtu 7tā spēle un uzvarētu Liepāja, tad būtu šums visos federācijas gaiteņos. Sērijas apstākļi bija parocīgi ieskaitīt golu, jo Liepājas uzvaras gadījumā, būtu 7tā spēle Jelgavas laukumā, un varētu piekasīgāk skatīties uz liepājnieku rupjībām.

     [+] [-]

, 2022-03-30 10:10, pirms 3 gadiem
Piekrītu tiem viedokļiem, ka ja tiesnešiem nav daudz kameru leņķu, lai izskatītu situācijas. Tāpēc arī nav šie treneru izaicinājumi. Pat LFF vēl uz to iet, kaut ir naudīga federācija.

  +4 [+] [-]

, 2022-03-30 10:41, pirms 3 gadiem
Cītīgi pārskatīju strīdīgo golu, - pilnīgi 50/50, pareizi darīja, ka ieskaitīja to golu. Par krievu hokejistiem, vēlreiz gribētu atgādināt, ka ir ļoti nepareizi dalīt cilvēkus pēc tautības, katram ir iespēja izvēlēties savu nostāju, piemēram Olimpa vārtsargs Bronch-Bujevich sācis hokeja gaitas Latvijā, pilnīgi brīvi runā valsts valodā un Krievijā vispār nav spēlējis, tā bišku jocīgi bija viņu izsēgt.

  +1 [+] [-]

, 2022-03-30 11:10, pirms 3 gadiem
kazha24 rakstīja: Vīrišķīgi vai neviriskigi,bet jāatceras ka ir tomēr noteikumi,un arī cilvēki kuri liek naudu uz spēlēm...
kāds sakars ar naudas likšanu uz spēlēm? Tas jau ir faktors, par ko tiesnešiem vispāar nav jādomā

     [+] [-]

, 2022-03-30 11:25, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Vai pārliecinoši bija redzams, ka nūja virs pārliktņa?
Nē, no tik sūdīgiem video to 100% pateikt nevarēja
Līdz ar to lēmums par labu hokejam
Zebras nav vainojamas
Laba sērija
Es arī pabrīnījos, cik pārliecināts par neieskaitīšanu bija viens no komentētājiem, ja viņam atkārtojumā ir tas pats viens leņķis (nedaudz no augšas uz leju diagonāls), kas mums. Tiesnešiem video izskatīšanai tomēr citi leņķi.

     [+] [-]

, 2022-03-30 11:48, pirms 3 gadiem
chau! ataa rakstīja: piemēram Olimpa vārtsargs Bronch-Bujevich sācis hokeja gaitas Latvijā, pilnīgi brīvi runā valsts valodā un Krievijā vispār nav spēlējis, tā bišku jocīgi bija viņu izsēgt.
Tad pilnīgi nekas viņam netraucēja iegūt Latvijas pilsonību.
Ja nav to izdarījis - tātad apzināti nav gribējis.

     [+] [-]

, 2022-03-30 12:22, pirms 3 gadiem
HK OLIMP rakstīja: Visus krievus ar sudainu mietu uz maskavu
Galīgi stulbs esi, tas ir viss, ko varu teikt. Varbūt man ir paveicies, bet pazīstu veselu bariņu krievu, kuri atbalsta civilizētās pasaules vērtības un man vienmēr prieks ar viņiem satiksmēt, un tāpat zinu arī daudzus letiņus ar nemainīgu komjauniešu ideju pauros.

     [+] [-]

, 2022-03-30 12:33, pirms 3 gadiem
Piekrīttu ZZK. Kā cilvēks var nedabūt pilsonību, ja dzimis un beidzis Latvijas skolu? Pilna Daugavpils, kuriem nezinu par kādiem noplniem kabatā latviešu pase. Šim, redz, nedeva.

     [+] [-]

, 2022-03-30 13:00, pirms 3 gadiem
video?