Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2861, Did:0, useCase: 3

"Mogo/LSPA" 23 sekunžu laikā atgūstas no nokdauna, uzvarot pagarinājumā

Kārlis Justovičs
Kārlis Justovičs

"Mogo/LSPA" 23 sekunžu laikā atgūstas no nokdauna, uzvarot pagarinājumā
Foto: HK Zemgale/LLU

Dažādiem pavērsieniem bagātā Latvijas "Optibet" hokeja līgas pusfināla pirmajā spēlē Rīgas "Mogo/LSPA" pamatlaika beigu daļā īsā laikā likvidēja divu vārtu deficītu, pēcāk ar 4:3 izbraukumā apspēlējot regulārā čempionāta uzvarētāju Jelgavas "Zemgale/LLU".

Spēles pirmajos divos periodos pārliecinošāku sniegumu laukumā demonstrēja "Mogo/LSPA" vienība, kas devītajā minūtē izvirzījās vadībā - pretuzbrukumā Rhards Cimermanis atvairīja spēcīgu Jura Ziemiņa metienu, tomēr atlēkušo ripu ar tikpat jaudīgu šāvienu mājinieku vārtos trieca Ričards Grīnbergs - 1:0. Rīdzinieki laukumā rādīja pašaizliedzīgu hokeju, spēlējot disciplinēti un īstā "play-off" hokejā mājiniekiem reti atļaujot izveidot daudz bīstamu epizožu pie Henrija Anča sargātajiem vārtiem.

Minimālu pārsvaru viesi saglabāja līdz pat trešās trešdaļas trešajai minūtei, kad neizšķirtu uz tablo (1:1) atguva Frenks Razgals. Turpinājumā pleca savainojumu cīņā pie laukuma apmales guva viens no "Mogo/LSPA" līderiem Kaspars Saulietis. Ģirta Ankipāna trenētā komanda piedzīvoja nelielu sabrukumu - no 52. līdz 54. minūtei "Zemgale/LLU" iemeta vēl divus vārtus. Ar salīdzinoši vieglu uzmetienu rezultātu 2:1 panāca Aleksandrs Visockis, ripai pēc rikošeta no aizsarga kājas izspurdzot cauri vārtsarga Anča kājsargiem. Savukārt pēc pusotras minūtes skaitliskajā vairākumā ar teicamu plaukstas metienu mājinieku pārsvaru nostiprināja Razgals - 3:1.

Tomēr "Mogo/LSPA" šķietami zaudēto spēli izglāba 54. minūtē, kad 23 sekunžu intervālā pēc ļoti rupjām mājinieku vārtsarga Cimermaņa un aizsargu kļūdām no 1:3 rezultātu 3:3 spēja panākt Daniels Mūrnieks un Tomass Zeile.

Pamatlaika beigās jelgavnieks Harijs Brants atstāja mājiniekus mazākumā, tomēr rīdzinieki pretiniekus par nedisciplinētību nesodīja. Pagarinājuma ievadā pa vārtu stabu trāpīja "Zemgale/LLU" uzbrucēja Roberta Jekimova raidītā ripa, neilgi pēc tam Jelgavai vēlreiz paliekot skaitliskajā mazākumā - šoreiz grēkāzis bija Vladislavs Adeļsons, kurš nogāza Lauri Rancevu. Otro lielisko iespēju izšķirt spēles likteni "Mogo/LSPA" garām nepalaida, Danielam Mūrniekam vārtu priekšā rezultatīvi pielabojot Gata Gricinska metienu - 4:3.

Jelgavas "Zemgale/LLU" - Rīgas "Mogo/LSPA" 3:4 (0:1, 0:0, 3:2, 0:1)

Vārti: 8;14 Grīnbergs (Ziemiņš) 0:1, 42:36 Razgals (Jekimovs, vair.) 1:1, 51:31 Visockis (Bernhards) 2:1, 53:03 Razgals (Galkins, Jekimovs, vair.) 3:1, 53:35 Mūrnieks (Rancevs) 3:2, 53:58 Zeile (Demiters) 3:3, 63:01 Mūrnieks (Gricinskis, Želubovskis, vair.) 3:4.
Metieni: 36-23
Vārtsargi: Rihards Cimermanis - Henrijs Ančs.

Pusfinālsērijas

Pāris1.2.3.4.5.6.7.Sērija
Zemgale/LLU (1.) – Mogo/LSPA (4.)3:4 P24.03.26.03.28.03.30.03.*01.04.*03.04.*0-1
Olimp/Venta 2002 (2.) – Liepāja (3.)23.03.25.03.27.03.29.03.31.03.*02.04.*04.04.*0-0

*ja nepieciešams. Visu spēļu sākums paredzēts plkst. 19:00, un visu spēļu tiešraides translēsim Sportacentrs.com televīzijā.

1 2 57 komentāri

  +5 [+] [-]

, 2021-03-22 21:32, pirms 4 gadiem
Jāuzteic Mogo par tiešām play off spēli,Zemgale noteikti nebija gatavi play off,jo pleyos tādas kļūdas nedrīkst pieļaut un vēl tik stulbus noraidījumus pelnīt nu nedrīkst,bet bija interesanti.

  +7 [+] [-]

, 2021-03-22 21:34, pirms 4 gadiem
Jā, pie 3:1 likās ka Zemgalei vnk veicās, nevis likumsakarība. Nu tagad Ābolam pamatīgs darbs ar džeku galvām
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +2 [+] [-]

, 2021-03-22 21:36, pirms 4 gadiem
Jau pirms spēles bija skaidrs,ka Zemgale nav favorīts tā nav regulārā sezona.Bet joprojām šanci sērijā 50 pret 50.Jāsaka,ka abi vārtsargi arī izskatījās nedroši,kas tomēr pārsteidza.

  +8 [+] [-]

, 2021-03-22 21:40, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Juhuhū! Malači Mogo!
Man reāls prieks, ka Mogo Jelgavas salašņām (no vārda-salasīts) ierādīja vietu. Play Off spēļu pieredze ņēma virsroku.
Tā gan nevajag ļoti labi ,ka pateicoties sadarbībai ar LLU ir izveidojies labs klubs.Tik pat labi arī Mogo ir salasīts klubs.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +8 [+] [-]

, 2021-03-22 21:47, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pastāsti man nezinātājam-cik HK Zemgale hokeja skolas audzēkņi spēlē šai komandā?
Un cik Mogo audzēkņi bija Mogo komandā?

     [+] [-]

, 2021-03-22 21:50, pirms 4 gadiem
Tiesneši statistiku vispār neskatās Ģēģerim 2 piespēles protokolā neviena

  +1 [+] [-]

, 2021-03-22 21:50, pirms 4 gadiem
Pilnīgi negaidīti, kaut ko Ābols šodien nolažoja.

  +5 [+] [-]

, 2021-03-22 21:51, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Juhuhū! Malači Mogo!
Man reāls prieks, ka Mogo Jelgavas salašņām (no vārda-salasīts) ierādīja vietu. Play Off spēļu pieredze ņēma virsroku.
Pipec Mogo nav no salasņām?
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +4 [+] [-]

, 2021-03-22 21:58, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pastāsti man nezinātājam-cik HK Zemgale hokeja skolas audzēkņi spēlē šai komandā?
Varbūt diskutēt par spēli,jo man patīk tagadējais Liepājas klubs,bet bija daudzi gadi,kad tur vietējo nebija un tolaik slāviskais LM man galīgi nesimpatizēja.

  +4 [+] [-]

, 2021-03-22 22:04, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Pipec Mogo nav no salasņām?
visiem ir viena māte, viens tēvs, viens treneris un spēlē ar vienu kļušku, ārpus Juglas robežām dodas tikai uz izbaukuma spēlēm. 100% dabīgais klubs.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +2 [+] [-]

, 2021-03-22 22:15, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pastāsti man nezinātājam-cik HK Zemgale hokeja skolas audzēkņi spēlē šai komandā?
Pastāsti man nezinātājam-cik HK LM hokeja komandā spele salašņas ???

  +2 [+] [-]

, 2021-03-22 22:17, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, bija laiki, kad LM nebija vietējo spēlētāju, jo komanda ar visu hokeja skolu tika dibināta 1998. gadā. Un tagad par 85% nokomplektēta no savas hokeja skolas audzēkņiem.
HK Zemgale ir par četriem gadiem jaunāks veidojums, un cik šī hokeja komanda ir nokomplektēta no saviem audzēkņiem? Atceros, ka dažus gadus atpakaļ HK Zemgale lielā mērā bija nokomplektēta ne tikai no Liepājas hokeja skolas audzēkņiem, bet arī treneriem.
Man pavisam noteikti daudz vairāk simpatizētu, ja HK Zemgale būtu nokomplektēta ar jelgavniekiem.
Jelgavai ilgi nebija īpaši talantīgu komandu bērnu čempjos. Nezinu, kā tagad, taču tādas komandas kā LM-89 vai LM-91, atceros, drāza jebkādu Jelgavas veidojumu (ja tāds bija) ne pa jokam. Tajos laikos vienīgie nopietnie ko konkurenti LM89, LM91 un LM93 komandām bija no Rīgas, un arī rīdzinieki parasti norāvās. Visvairāk pārsteidz, ka no šīm Liepājām tā arī neviens NHL superzvaigzne beigās neizauga..

  +2 [+] [-]

, 2021-03-22 22:20, pirms 4 gadiem
Šķiet, Matuļu Janka pat atsevišķu rakstu veidojis par LM91 komandu.

  +1 [+] [-]

, 2021-03-22 22:20, pirms 4 gadiem
Pēc Grekova sejas bloka Jelgavai uz emocijām vajadzēja uzvarēt.

  +3 [+] [-]

, 2021-03-22 22:22, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pastāsti man nezinātājam-cik HK Zemgale hokeja skolas audzēkņi spēlē šai komandā?
Pastāsti man nezinātājam-cik HK LM hokeja skolas audzēkņi spēlē Latvijas izlase ????????????????????????????????????????????

  +1 [+] [-]

, 2021-03-22 22:31, pirms 4 gadiem
Ha-ha rakstīja: Pastāsti man nezinātājam-cik HK LM hokeja skolas audzēkņi spēlē Latvijas izlase ????????????????????????????????????????????
Bet varbūt labāk izteikties par šodienas spēli.

  +3 [+] [-]

, 2021-03-22 22:34, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Juhuhū! Malači Mogo!
Man reāls prieks, ka Mogo Jelgavas salašņām (no vārda-salasīts) ierādīja vietu. Play Off spēļu pieredze ņēma virsroku.
Aprobežotība visaugstākā līmenī:
- cik NHL komandās spēlē vietējie spēlētāji?
- cik pasaules TOP futbola, basketbola klubos ir vietējo?
- Somijas hokeja valstvienība - Barkovs, Komarovs - īsteni suomi
nemaz nerunājot par Eiropas valstu futbola, basketbola izlasēm - ir daļa naturalizētu spēlētāju, daļa imigranti.
A Namejs joprojām jūsmo par par PSRS laiku kolhozu cīņām - vietējās traktorists, pret vietējo kombainieri, nekas, ka tizleņi toties savējie.

  -4 [+] [-]

, 2021-03-22 22:34, pirms 4 gadiem
coffijs rakstīja: Bet varbūt labāk izteikties par šodienas spēli.
Par spēli īsi-Mogo paņēma uz pieredzi ar n-tos Play Off iespēlētu sastāvu, kuri pie tam ir vairākkārtēji LČ čempioni.

  -3 [+] [-]

, 2021-03-22 22:37, pirms 4 gadiem
vitax rakstīja: Aprobežotība visaugstākā līmenī:
- cik NHL komandās spēlē vietējie spēlētāji?
- cik pasaules TOP futbola, basketbola klubos ir vietējo?
- Somijas hokeja valstvienība - Barkovs, Komarovs - īsteni suomi
nemaz nerunājot par Eiropas valstu futbola, basketbola izlasēm - ir daļa naturalizētu spēlētāju, daļa imigranti.
A Namejs joprojām jūsmo par par PSRS laiku kolhozu cīņām - vietējās traktorists, pret vietējo kombainieri, nekas, ka tizleņi toties savējie.
Njā, salīdzināt milzu biznesa projektu, kāds ir NHL, ar pusamatieru hokeja līgu ar septiņām komandām ir īsts gudrības paraugs.

  +4 [+] [-]

, 2021-03-22 22:41, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Njā, salīdzināt milzu biznesa projektu, kāds ir NHL, ar pusamatieru hokeja līgu ar septiņām komandām ir īsts gudrības paraugs.
Kad ir izdevīgi, tad nesalīdzinām. Ja Liepāja pakāsīs 1/2, tad būs vismaz atrunas.

  +3 [+] [-]

, 2021-03-22 22:44, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par spēli īsi-Mogo paņēma uz pieredzi ar n-tos Play Off iespēlētu sastāvu, kuri pie tam ir vairākkārtēji LČ čempioni.
Precīzāk Zemgale pārāk atslāba pie 3:1 un par to atrāvās. Mogo nepaņēma, Zemgale uzdāvināja. Varbūt tā pat labāk, dabūt bomi pa pieri pirmajā spēlē, un izdarīt pareizos secinājumus.

  -1 [+] [-]

, 2021-03-22 22:44, pirms 4 gadiem
vitax rakstīja: Kad ir izdevīgi, tad nesalīdzinām. Ja Liepāja pakāsīs 1/2, tad būs vismaz atrunas.
Ja HKL 1/2. finālā pakāsīs, tad viņi pakāsīs, jo tajā spēlēs divas vienlīdzīgas komandas ar visām no tā izrietošām sekām. Kādas tur vel atrunas?

  -3 [+] [-]

, 2021-03-22 22:49, pirms 4 gadiem
vitax rakstīja: Precīzāk Zemgale pārāk atslāba pie 3:1 un par to atrāvās. Mogo nepaņēma, Zemgale uzdāvināja. Varbūt tā pat labāk, dabūt bomi pa pieri pirmajā spēlē, un izdarīt pareizos secinājumus.
Starpība starp abām komandām bija tāda, ka Mogo ar savu pieredzi nesalūza pie rezultāta 1:3, bet Zemgale pie rezultāta 3:3 gan zināmā mērā salūza, jo sekoja galīgi muļķīgi un nevajadzīgi noraidījumi, kādus pieredzējusi komanda nepieļautu. Un šādu psiholoģisko pieredzi nevar gūt vienā Play Off sērijā. Tam ir vajadzīgs daudz ilgāks laiks.
Tas ka sērija nebeigsies ar vienas komandas sauso uzvaru visās sērijā, tāpat ir skaidrs, bet man nav pārliecības, ka Zemgale uzvarēs šai sērijā.

  +3 [+] [-]

, 2021-03-22 22:57, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Starpība starp abām komandām bija tāda, ka Mogo ar savu pieredzi nesalūza pie rezultāta 1:3, bet Zemgale pie rezultāta 3:3 gan zināmā mērā salūza, jo sekoja galīgi muļķīgi un nevajadzīgi noraidījumi, kādus pieredzējusi komanda nepieļautu. Un šādu psiholoģisko pieredzi nevar gūt vienā Play Off sērijā. Tam ir vajadzīgs daudz ilgāks laiks.
Tas ka sērija nebeigsies ar vienas komandas sauso uzvaru visās sērijā, tāpat ir skaidrs, bet man nav pārliecības, ka Zemgale uzvarēs šai sērijā.
Piekrītu, ka sērija var ieviklties, bet šodien nevar teikt, ka Mogo ar savu pieredzi pie 1:3 iespieda Zemgali savā zonā, vārtus nevainīgās situācijās atveda vartsargs un aizsargs. Ābols arī varēja pie 2:3 laicīgi paņemt pārtraukumu un komandu nomierināt.

  +1 [+] [-]

, 2021-03-22 23:11, pirms 4 gadiem
vitax rakstīja: Piekrītu, ka sērija var ieviklties, bet šodien nevar teikt, ka Mogo ar savu pieredzi pie 1:3 iespieda Zemgali savā zonā, vārtus nevainīgās situācijās atveda vartsargs un aizsargs. Ābols arī varēja pie 2:3 laicīgi paņemt pārtraukumu un komandu nomierināt.
Mogo spēlēja gudrāku hokeju

  +1 [+] [-]

, 2021-03-22 23:24, pirms 4 gadiem
Pirmais mačs ļoti daudzsološs
Jāatrisina komentētāju jautājums -šie tipi var izčakarēt visu plovu skatītiesprieku

  -2 [+] [-]

, 2021-03-22 23:27, pirms 4 gadiem
vitax rakstīja: Piekrītu, ka sērija var ieviklties, bet šodien nevar teikt, ka Mogo ar savu pieredzi pie 1:3 iespieda Zemgali savā zonā, vārtus nevainīgās situācijās atveda vartsargs un aizsargs. Ābols arī varēja pie 2:3 laicīgi paņemt pārtraukumu un komandu nomierināt.
Vienīgi Mogo varētu pamatīgi iegriezt tas, ja Saulieša trauma būs ļoti nopietna. Viņš Mogo varētu ļoti pietrūkt.
Interesanti kāpēc nespēlēja V. Mamonovs?

  -2 [+] [-]

, 2021-03-22 23:28, pirms 4 gadiem
purva_velns rakstīja: Pirmais mačs ļoti daudzsološs
Jāatrisina komentētāju jautājums -šie tipi var izčakarēt visu plovu skatītiesprieku
Šādā salikumā viņi, visticamāk, komentēs no Jelgavas ledus halles, bet no Rīgas komentēs citi komentētāji.

  +2 [+] [-]

, 2021-03-22 23:35, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šādā salikumā viņi, visticamāk, komentēs no Jelgavas ledus halles, bet no Rīgas komentēs citi komentētāji.
Žēl
Pat sastāvus nenosauca, beigās sāka attīstīt absurdas teorijas par uzvarētājiem 7 min pirms beigām, tad aprāvās, sāka vispār peldēt
Vai tiešām nevar uztaisīt grafiski sastāvus, ja šie tos nejēdz nosaukt, intervijās jautājumi skolnieka līmenī, divas reizes rāda rezultatīvāko spēlētāju tabulu, otro reizi - vispār bezjēgā
Labi, ka fināls pa ltv 7

  +3 [+] [-]

, 2021-03-22 23:42, pirms 4 gadiem
Kopumā tiešām solīdi, negaidīju tādus ātrumus
Tiesa, no tiem arī vairāk kļūdu, bet citādi izbaudīju tiešām spēli
Redzēs, kas būs rīt
Ceru uz divām aizraujošām sērijām pa 6-7 mačiem
1 2 57 komentāri