Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2861, Did:0, useCase: 3

"Mogo/LSPA" 23 sekunžu laikā atgūstas no nokdauna, uzvarot pagarinājumā

Kārlis Justovičs
Kārlis Justovičs

"Mogo/LSPA" 23 sekunžu laikā atgūstas no nokdauna, uzvarot pagarinājumā
Foto: HK Zemgale/LLU

Dažādiem pavērsieniem bagātā Latvijas "Optibet" hokeja līgas pusfināla pirmajā spēlē Rīgas "Mogo/LSPA" pamatlaika beigu daļā īsā laikā likvidēja divu vārtu deficītu, pēcāk ar 4:3 izbraukumā apspēlējot regulārā čempionāta uzvarētāju Jelgavas "Zemgale/LLU".

Spēles pirmajos divos periodos pārliecinošāku sniegumu laukumā demonstrēja "Mogo/LSPA" vienība, kas devītajā minūtē izvirzījās vadībā - pretuzbrukumā Rhards Cimermanis atvairīja spēcīgu Jura Ziemiņa metienu, tomēr atlēkušo ripu ar tikpat jaudīgu šāvienu mājinieku vārtos trieca Ričards Grīnbergs - 1:0. Rīdzinieki laukumā rādīja pašaizliedzīgu hokeju, spēlējot disciplinēti un īstā "play-off" hokejā mājiniekiem reti atļaujot izveidot daudz bīstamu epizožu pie Henrija Anča sargātajiem vārtiem.

Minimālu pārsvaru viesi saglabāja līdz pat trešās trešdaļas trešajai minūtei, kad neizšķirtu uz tablo (1:1) atguva Frenks Razgals. Turpinājumā pleca savainojumu cīņā pie laukuma apmales guva viens no "Mogo/LSPA" līderiem Kaspars Saulietis. Ģirta Ankipāna trenētā komanda piedzīvoja nelielu sabrukumu - no 52. līdz 54. minūtei "Zemgale/LLU" iemeta vēl divus vārtus. Ar salīdzinoši vieglu uzmetienu rezultātu 2:1 panāca Aleksandrs Visockis, ripai pēc rikošeta no aizsarga kājas izspurdzot cauri vārtsarga Anča kājsargiem. Savukārt pēc pusotras minūtes skaitliskajā vairākumā ar teicamu plaukstas metienu mājinieku pārsvaru nostiprināja Razgals - 3:1.

Tomēr "Mogo/LSPA" šķietami zaudēto spēli izglāba 54. minūtē, kad 23 sekunžu intervālā pēc ļoti rupjām mājinieku vārtsarga Cimermaņa un aizsargu kļūdām no 1:3 rezultātu 3:3 spēja panākt Daniels Mūrnieks un Tomass Zeile.

Pamatlaika beigās jelgavnieks Harijs Brants atstāja mājiniekus mazākumā, tomēr rīdzinieki pretiniekus par nedisciplinētību nesodīja. Pagarinājuma ievadā pa vārtu stabu trāpīja "Zemgale/LLU" uzbrucēja Roberta Jekimova raidītā ripa, neilgi pēc tam Jelgavai vēlreiz paliekot skaitliskajā mazākumā - šoreiz grēkāzis bija Vladislavs Adeļsons, kurš nogāza Lauri Rancevu. Otro lielisko iespēju izšķirt spēles likteni "Mogo/LSPA" garām nepalaida, Danielam Mūrniekam vārtu priekšā rezultatīvi pielabojot Gata Gricinska metienu - 4:3.

Jelgavas "Zemgale/LLU" - Rīgas "Mogo/LSPA" 3:4 (0:1, 0:0, 3:2, 0:1)

Vārti: 8;14 Grīnbergs (Ziemiņš) 0:1, 42:36 Razgals (Jekimovs, vair.) 1:1, 51:31 Visockis (Bernhards) 2:1, 53:03 Razgals (Galkins, Jekimovs, vair.) 3:1, 53:35 Mūrnieks (Rancevs) 3:2, 53:58 Zeile (Demiters) 3:3, 63:01 Mūrnieks (Gricinskis, Želubovskis, vair.) 3:4.
Metieni: 36-23
Vārtsargi: Rihards Cimermanis - Henrijs Ančs.

Pusfinālsērijas

Pāris1.2.3.4.5.6.7.Sērija
Zemgale/LLU (1.) – Mogo/LSPA (4.)3:4 P24.03.26.03.28.03.30.03.*01.04.*03.04.*0-1
Olimp/Venta 2002 (2.) – Liepāja (3.)23.03.25.03.27.03.29.03.31.03.*02.04.*04.04.*0-0

*ja nepieciešams. Visu spēļu sākums paredzēts plkst. 19:00, un visu spēļu tiešraides translēsim Sportacentrs.com televīzijā.

  +5 [+] [-]

, 2021-03-22 21:32, pirms 4 gadiem
Jāuzteic Mogo par tiešām play off spēli,Zemgale noteikti nebija gatavi play off,jo pleyos tādas kļūdas nedrīkst pieļaut un vēl tik stulbus noraidījumus pelnīt nu nedrīkst,bet bija interesanti.

  +7 [+] [-]

, 2021-03-22 21:34, pirms 4 gadiem
Jā, pie 3:1 likās ka Zemgalei vnk veicās, nevis likumsakarība. Nu tagad Ābolam pamatīgs darbs ar džeku galvām
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +2 [+] [-]

, 2021-03-22 21:36, pirms 4 gadiem
Jau pirms spēles bija skaidrs,ka Zemgale nav favorīts tā nav regulārā sezona.Bet joprojām šanci sērijā 50 pret 50.Jāsaka,ka abi vārtsargi arī izskatījās nedroši,kas tomēr pārsteidza.

  +8 [+] [-]

, 2021-03-22 21:40, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Juhuhū! Malači Mogo!
Man reāls prieks, ka Mogo Jelgavas salašņām (no vārda-salasīts) ierādīja vietu. Play Off spēļu pieredze ņēma virsroku.
Tā gan nevajag ļoti labi ,ka pateicoties sadarbībai ar LLU ir izveidojies labs klubs.Tik pat labi arī Mogo ir salasīts klubs.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +8 [+] [-]

, 2021-03-22 21:47, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pastāsti man nezinātājam-cik HK Zemgale hokeja skolas audzēkņi spēlē šai komandā?
Un cik Mogo audzēkņi bija Mogo komandā?

     [+] [-]

, 2021-03-22 21:50, pirms 4 gadiem
Tiesneši statistiku vispār neskatās Ģēģerim 2 piespēles protokolā neviena

  +1 [+] [-]

, 2021-03-22 21:50, pirms 4 gadiem
Pilnīgi negaidīti, kaut ko Ābols šodien nolažoja.

  +5 [+] [-]

, 2021-03-22 21:51, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Juhuhū! Malači Mogo!
Man reāls prieks, ka Mogo Jelgavas salašņām (no vārda-salasīts) ierādīja vietu. Play Off spēļu pieredze ņēma virsroku.
Pipec Mogo nav no salasņām?
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +4 [+] [-]

, 2021-03-22 21:58, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pastāsti man nezinātājam-cik HK Zemgale hokeja skolas audzēkņi spēlē šai komandā?
Varbūt diskutēt par spēli,jo man patīk tagadējais Liepājas klubs,bet bija daudzi gadi,kad tur vietējo nebija un tolaik slāviskais LM man galīgi nesimpatizēja.

  +4 [+] [-]

, 2021-03-22 22:04, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Pipec Mogo nav no salasņām?
visiem ir viena māte, viens tēvs, viens treneris un spēlē ar vienu kļušku, ārpus Juglas robežām dodas tikai uz izbaukuma spēlēm. 100% dabīgais klubs.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +2 [+] [-]

, 2021-03-22 22:15, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pastāsti man nezinātājam-cik HK Zemgale hokeja skolas audzēkņi spēlē šai komandā?
Pastāsti man nezinātājam-cik HK LM hokeja komandā spele salašņas ???

  +2 [+] [-]

, 2021-03-22 22:17, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, bija laiki, kad LM nebija vietējo spēlētāju, jo komanda ar visu hokeja skolu tika dibināta 1998. gadā. Un tagad par 85% nokomplektēta no savas hokeja skolas audzēkņiem.
HK Zemgale ir par četriem gadiem jaunāks veidojums, un cik šī hokeja komanda ir nokomplektēta no saviem audzēkņiem? Atceros, ka dažus gadus atpakaļ HK Zemgale lielā mērā bija nokomplektēta ne tikai no Liepājas hokeja skolas audzēkņiem, bet arī treneriem.
Man pavisam noteikti daudz vairāk simpatizētu, ja HK Zemgale būtu nokomplektēta ar jelgavniekiem.
Jelgavai ilgi nebija īpaši talantīgu komandu bērnu čempjos. Nezinu, kā tagad, taču tādas komandas kā LM-89 vai LM-91, atceros, drāza jebkādu Jelgavas veidojumu (ja tāds bija) ne pa jokam. Tajos laikos vienīgie nopietnie ko konkurenti LM89, LM91 un LM93 komandām bija no Rīgas, un arī rīdzinieki parasti norāvās. Visvairāk pārsteidz, ka no šīm Liepājām tā arī neviens NHL superzvaigzne beigās neizauga..

  +2 [+] [-]

, 2021-03-22 22:20, pirms 4 gadiem
Šķiet, Matuļu Janka pat atsevišķu rakstu veidojis par LM91 komandu.

  +1 [+] [-]

, 2021-03-22 22:20, pirms 4 gadiem
Pēc Grekova sejas bloka Jelgavai uz emocijām vajadzēja uzvarēt.

  +3 [+] [-]

, 2021-03-22 22:22, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pastāsti man nezinātājam-cik HK Zemgale hokeja skolas audzēkņi spēlē šai komandā?
Pastāsti man nezinātājam-cik HK LM hokeja skolas audzēkņi spēlē Latvijas izlase ????????????????????????????????????????????

  +1 [+] [-]

, 2021-03-22 22:31, pirms 4 gadiem
Ha-ha rakstīja: Pastāsti man nezinātājam-cik HK LM hokeja skolas audzēkņi spēlē Latvijas izlase ????????????????????????????????????????????
Bet varbūt labāk izteikties par šodienas spēli.

  +3 [+] [-]

, 2021-03-22 22:34, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Juhuhū! Malači Mogo!
Man reāls prieks, ka Mogo Jelgavas salašņām (no vārda-salasīts) ierādīja vietu. Play Off spēļu pieredze ņēma virsroku.
Aprobežotība visaugstākā līmenī:
- cik NHL komandās spēlē vietējie spēlētāji?
- cik pasaules TOP futbola, basketbola klubos ir vietējo?
- Somijas hokeja valstvienība - Barkovs, Komarovs - īsteni suomi
nemaz nerunājot par Eiropas valstu futbola, basketbola izlasēm - ir daļa naturalizētu spēlētāju, daļa imigranti.
A Namejs joprojām jūsmo par par PSRS laiku kolhozu cīņām - vietējās traktorists, pret vietējo kombainieri, nekas, ka tizleņi toties savējie.

  -4 [+] [-]

, 2021-03-22 22:34, pirms 4 gadiem
coffijs rakstīja: Bet varbūt labāk izteikties par šodienas spēli.
Par spēli īsi-Mogo paņēma uz pieredzi ar n-tos Play Off iespēlētu sastāvu, kuri pie tam ir vairākkārtēji LČ čempioni.

  -3 [+] [-]

, 2021-03-22 22:37, pirms 4 gadiem
vitax rakstīja: Aprobežotība visaugstākā līmenī:
- cik NHL komandās spēlē vietējie spēlētāji?
- cik pasaules TOP futbola, basketbola klubos ir vietējo?
- Somijas hokeja valstvienība - Barkovs, Komarovs - īsteni suomi
nemaz nerunājot par Eiropas valstu futbola, basketbola izlasēm - ir daļa naturalizētu spēlētāju, daļa imigranti.
A Namejs joprojām jūsmo par par PSRS laiku kolhozu cīņām - vietējās traktorists, pret vietējo kombainieri, nekas, ka tizleņi toties savējie.
Njā, salīdzināt milzu biznesa projektu, kāds ir NHL, ar pusamatieru hokeja līgu ar septiņām komandām ir īsts gudrības paraugs.

  +4 [+] [-]

, 2021-03-22 22:41, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Njā, salīdzināt milzu biznesa projektu, kāds ir NHL, ar pusamatieru hokeja līgu ar septiņām komandām ir īsts gudrības paraugs.
Kad ir izdevīgi, tad nesalīdzinām. Ja Liepāja pakāsīs 1/2, tad būs vismaz atrunas.

  +3 [+] [-]

, 2021-03-22 22:44, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par spēli īsi-Mogo paņēma uz pieredzi ar n-tos Play Off iespēlētu sastāvu, kuri pie tam ir vairākkārtēji LČ čempioni.
Precīzāk Zemgale pārāk atslāba pie 3:1 un par to atrāvās. Mogo nepaņēma, Zemgale uzdāvināja. Varbūt tā pat labāk, dabūt bomi pa pieri pirmajā spēlē, un izdarīt pareizos secinājumus.

  -1 [+] [-]

, 2021-03-22 22:44, pirms 4 gadiem
vitax rakstīja: Kad ir izdevīgi, tad nesalīdzinām. Ja Liepāja pakāsīs 1/2, tad būs vismaz atrunas.
Ja HKL 1/2. finālā pakāsīs, tad viņi pakāsīs, jo tajā spēlēs divas vienlīdzīgas komandas ar visām no tā izrietošām sekām. Kādas tur vel atrunas?

  -3 [+] [-]

, 2021-03-22 22:49, pirms 4 gadiem
vitax rakstīja: Precīzāk Zemgale pārāk atslāba pie 3:1 un par to atrāvās. Mogo nepaņēma, Zemgale uzdāvināja. Varbūt tā pat labāk, dabūt bomi pa pieri pirmajā spēlē, un izdarīt pareizos secinājumus.
Starpība starp abām komandām bija tāda, ka Mogo ar savu pieredzi nesalūza pie rezultāta 1:3, bet Zemgale pie rezultāta 3:3 gan zināmā mērā salūza, jo sekoja galīgi muļķīgi un nevajadzīgi noraidījumi, kādus pieredzējusi komanda nepieļautu. Un šādu psiholoģisko pieredzi nevar gūt vienā Play Off sērijā. Tam ir vajadzīgs daudz ilgāks laiks.
Tas ka sērija nebeigsies ar vienas komandas sauso uzvaru visās sērijā, tāpat ir skaidrs, bet man nav pārliecības, ka Zemgale uzvarēs šai sērijā.

  +3 [+] [-]

, 2021-03-22 22:57, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Starpība starp abām komandām bija tāda, ka Mogo ar savu pieredzi nesalūza pie rezultāta 1:3, bet Zemgale pie rezultāta 3:3 gan zināmā mērā salūza, jo sekoja galīgi muļķīgi un nevajadzīgi noraidījumi, kādus pieredzējusi komanda nepieļautu. Un šādu psiholoģisko pieredzi nevar gūt vienā Play Off sērijā. Tam ir vajadzīgs daudz ilgāks laiks.
Tas ka sērija nebeigsies ar vienas komandas sauso uzvaru visās sērijā, tāpat ir skaidrs, bet man nav pārliecības, ka Zemgale uzvarēs šai sērijā.
Piekrītu, ka sērija var ieviklties, bet šodien nevar teikt, ka Mogo ar savu pieredzi pie 1:3 iespieda Zemgali savā zonā, vārtus nevainīgās situācijās atveda vartsargs un aizsargs. Ābols arī varēja pie 2:3 laicīgi paņemt pārtraukumu un komandu nomierināt.

  +1 [+] [-]

, 2021-03-22 23:11, pirms 4 gadiem
vitax rakstīja: Piekrītu, ka sērija var ieviklties, bet šodien nevar teikt, ka Mogo ar savu pieredzi pie 1:3 iespieda Zemgali savā zonā, vārtus nevainīgās situācijās atveda vartsargs un aizsargs. Ābols arī varēja pie 2:3 laicīgi paņemt pārtraukumu un komandu nomierināt.
Mogo spēlēja gudrāku hokeju

  +1 [+] [-]

, 2021-03-22 23:24, pirms 4 gadiem
Pirmais mačs ļoti daudzsološs
Jāatrisina komentētāju jautājums -šie tipi var izčakarēt visu plovu skatītiesprieku

  -2 [+] [-]

, 2021-03-22 23:27, pirms 4 gadiem
vitax rakstīja: Piekrītu, ka sērija var ieviklties, bet šodien nevar teikt, ka Mogo ar savu pieredzi pie 1:3 iespieda Zemgali savā zonā, vārtus nevainīgās situācijās atveda vartsargs un aizsargs. Ābols arī varēja pie 2:3 laicīgi paņemt pārtraukumu un komandu nomierināt.
Vienīgi Mogo varētu pamatīgi iegriezt tas, ja Saulieša trauma būs ļoti nopietna. Viņš Mogo varētu ļoti pietrūkt.
Interesanti kāpēc nespēlēja V. Mamonovs?

  -2 [+] [-]

, 2021-03-22 23:28, pirms 4 gadiem
purva_velns rakstīja: Pirmais mačs ļoti daudzsološs
Jāatrisina komentētāju jautājums -šie tipi var izčakarēt visu plovu skatītiesprieku
Šādā salikumā viņi, visticamāk, komentēs no Jelgavas ledus halles, bet no Rīgas komentēs citi komentētāji.

  +2 [+] [-]

, 2021-03-22 23:35, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šādā salikumā viņi, visticamāk, komentēs no Jelgavas ledus halles, bet no Rīgas komentēs citi komentētāji.
Žēl
Pat sastāvus nenosauca, beigās sāka attīstīt absurdas teorijas par uzvarētājiem 7 min pirms beigām, tad aprāvās, sāka vispār peldēt
Vai tiešām nevar uztaisīt grafiski sastāvus, ja šie tos nejēdz nosaukt, intervijās jautājumi skolnieka līmenī, divas reizes rāda rezultatīvāko spēlētāju tabulu, otro reizi - vispār bezjēgā
Labi, ka fināls pa ltv 7

  +3 [+] [-]

, 2021-03-22 23:42, pirms 4 gadiem
Kopumā tiešām solīdi, negaidīju tādus ātrumus
Tiesa, no tiem arī vairāk kļūdu, bet citādi izbaudīju tiešām spēli
Redzēs, kas būs rīt
Ceru uz divām aizraujošām sērijām pa 6-7 mačiem

  +1 [+] [-]

, 2021-03-23 07:16, pirms 4 gadiem
purva_velns rakstīja: Žēl
Pat sastāvus nenosauca, beigās sāka attīstīt absurdas teorijas par uzvarētājiem 7 min pirms beigām, tad aprāvās, sāka vispār peldēt
Vai tiešām nevar uztaisīt grafiski sastāvus, ja šie tos nejēdz nosaukt, intervijās jautājumi skolnieka līmenī, divas reizes rāda rezultatīvāko spēlētāju tabulu, otro reizi - vispār bezjēgā
Labi, ka fināls pa ltv 7
Kur mūs gaida Auziņš.Bet informācija gan SC ,gan no komentētājiem tiešām minimāla pat sastāvus nevar ielikt nosaukt,un paskaidrot iztrūkumus sastāvos.

     [+] [-]

, 2021-03-23 07:53, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, bija laiki, kad LM nebija vietējo spēlētāju, jo komanda ar visu hokeja skolu tika dibināta 1998. gadā. Un tagad par 85% nokomplektēta no savas hokeja skolas audzēkņiem.
HK Zemgale ir par četriem gadiem jaunāks veidojums, un cik šī hokeja komanda ir nokomplektēta no saviem audzēkņiem? Atceros, ka dažus gadus atpakaļ HK Zemgale lielā mērā bija nokomplektēta ne tikai no Liepājas hokeja skolas audzēkņiem, bet arī treneriem.
Man pavisam noteikti daudz vairāk simpatizētu, ja HK Zemgale būtu nokomplektēta ar jelgavniekiem.
Man arī daudz vairāk simpatizētu pasaules PRO klubi, ja, piemēram, Vašingtonas Capitals būtu nokomplektēts no Vašingtoniešiem, Njujorkas Rangers no Njujorkiešiem un Madridas Real no Madridiešiem

     [+] [-]

, 2021-03-23 08:00, pirms 4 gadiem
vitax rakstīja: Aprobežotība visaugstākā līmenī:
- cik NHL komandās spēlē vietējie spēlētāji?
- cik pasaules TOP futbola, basketbola klubos ir vietējo?
- Somijas hokeja valstvienība - Barkovs, Komarovs - īsteni suomi
nemaz nerunājot par Eiropas valstu futbola, basketbola izlasēm - ir daļa naturalizētu spēlētāju, daļa imigranti.
A Namejs joprojām jūsmo par par PSRS laiku kolhozu cīņām - vietējās traktorists, pret vietējo kombainieri, nekas, ka tizleņi toties savējie.
Par pērtiķbolu nezinu, bet Futbolā tas, kas notiek dažu Rietumeiropas valstu NACIONĀLAJĀS izlasēs, ir izteikts PEREBORS un tas vēl ir maigi teikts
Leo Komarovs ir Karēlis, kurš ir dzimis Estijā, praktiski tāds pats vien Soms ir Soms/ Karēlis ir apmēram tas pats, kas Lettiņš/ Latgols

  -1 [+] [-]

, 2021-03-23 09:28, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Man arī daudz vairāk simpatizētu pasaules PRO klubi, ja, piemēram, Vašingtonas Capitals būtu nokomplektēts no Vašingtoniešiem, Njujorkas Rangers no Njujorkiešiem un Madridas Real no Madridiešiem
Vo tu divkosīgais čurbanģīmi, pats aizrāpojis līdz pat frankiem ubagot, bet citiem redz jāpaliek savās dzimtajās pilsētās Ko netupi Bauskas krustojumos, ja tāds lokālpatriots?

     [+] [-]

, 2021-03-23 09:33, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Vo tu divkosīgais čurbanģīmi, pats aizrāpojis līdz pat frankiem ubagot, bet citiem redz jāpaliek savās dzimtajās pilsētās Ko netupi Bauskas krustojumos, ja tāds lokālpatriots?
Cik tupam ir jābūt lai nesaprastu sarkasmu pret Bocmani

     [+] [-]

, 2021-03-23 09:38, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Vo tu divkosīgais čurbanģīmi, pats aizrāpojis līdz pat frankiem ubagot, bet citiem redz jāpaliek savās dzimtajās pilsētās Ko netupi Bauskas krustojumos, ja tāds lokālpatriots?
Es NEKAD nav bijis lokālpatriots! Tāpēc arī ierēcu par Bocmani ar viņa Liepājas Globusu uz naktsgaldiņa, blakus Vilkābeļu buteļuku kolekcijai

     [+] [-]

, 2021-03-23 09:41, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Cik tupam ir jābūt lai nesaprastu sarkasmu pret Bocmani
vajag skaidrāk sarkasmēt! Lab, es paralēli darbos un las uz ātro, atvainojos. Bet tāpat Tu lohs

     [+] [-]

, 2021-03-23 09:44, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Es NEKAD nav bijis lokālpatriots! Tāpēc arī ierēcu par Bocmani ar viņa Liepājas Globusu uz naktsgaldiņa, blakus Vilkābeļu buteļuku kolekcijai
Liepājas patriots nelīstu aptirst Jelgavu, bet fanotu par Liepāju. Te vnk viens resns padumjās savienības robežsargs ražo žulti, kurā vārtoties pats arī nosprāgs ar insultu.

     [+] [-]

, 2021-03-23 09:46, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: vajag skaidrāk sarkasmēt! Lab, es paralēli darbos un las uz ātro, atvainojos. Bet tāpat Tu lohs
Lohi nevar atļauties daudz ko tādu, ko varu es Kaut vai, piemēram, tādu sīkumiņu, kā paralēli nebūt nekādos priekš sevis netīkamos darbos

     [+] [-]

, 2021-03-23 09:49, pirms 4 gadiem
Ar visu sirdi cienu tos cilvēkus, kuri pelna iztikai ar savām sirdslietām, proti, dara darbu, kuru tie patiesi mīl, taču, diemžēl, tādu ir absolūts mazākums uz planētas, visi pārējie vai nu vergo vai arī parazitē

     [+] [-]

, 2021-03-23 09:51, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Lohi nevar atļauties daudz ko tādu, ko varu es Kaut vai, piemēram, tādu sīkumiņu, kā paralēli nebūt nekādos priekš sevis netīkamos darbos
ja man kaut kas nepatiktu, es jau būtu samainījis

     [+] [-]

, 2021-03-23 09:56, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: ja man kaut kas nepatiktu, es jau būtu samainījis
Tas ir pašapmāns Neticu, ka tu no sava darba gūsti baudu Vienīgais no šejienes kam šajā ziņā dzīvē tā ir iekārtojies, ir Neputne, varbūt vēl kāds, kuru nezinu, Agris vēl arī varētu būt, kaut gan tagad viņš dara ko citu, pazudis ar galiem

     [+] [-]

, 2021-03-23 09:59, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Tas ir pašapmāns Neticu, ka tu no sava darba gūsti baudu Vienīgais no šejienes kam šajā ziņā dzīvē tā ir iekārtojies, ir Neputne, varbūt vēl kāds, kuru nezinu, Agris vēl arī varētu būt, kaut gan tagad viņš dara ko citu, pazudis ar galiem
redz, tu sludini baigo laimi, bet nevis izbaudi to, bet gan rocies pa ctu cilvēku dzīvēm, izdomā viņu vietā kā viņi jūtas (protams, īpaši labi) un tip tikai tās atziņa tevi padara laimīgu. neliekas kaut kāda jocīga tā tava laime?

     [+] [-]

, 2021-03-23 10:07, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: redz, tu sludini baigo laimi, bet nevis izbaudi to, bet gan rocies pa ctu cilvēku dzīvēm, izdomā viņu vietā kā viņi jūtas (protams, īpaši labi) un tip tikai tās atziņa tevi padara laimīgu. neliekas kaut kāda jocīga tā tava laime?
Ar manu laimi viss ir kārtībā, vienkārši ar to Kovidinieku tāda neliela stagnācija ir iestājusies, daudz brīva laika, bet brīžiem reāli nav ko darīt Visi mājas darbi padarīti, naudinš ir savākts, rēķini nomaksāti, vāģi sačinīti, paika un aliņš pilns ledusskapis un vairāk, sieva samīlēta (pārmīlēta), suņi izstaigāti, pabaroti... Gribētos Hoķi uzraut, bet ledus halle ir aizklapēta, staigāt īsti ar nav kur, viss jau sen ir izstaigāts, copēt mazliet par agru, vēl nav tā sezona

     [+] [-]

, 2021-03-23 10:07, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Ar visu sirdi cienu tos cilvēkus, kuri pelna iztikai ar savām sirdslietām, proti, dara darbu, kuru tie patiesi mīl, taču, diemžēl, tādu ir absolūts mazākums uz planētas, visi pārējie vai nu vergo vai arī parazitē
Nemuldi, ne tu mani cieni, ne kā, cik reizes neesi mani izsmējis un diez vai tu atradīsi te otru tādu, kas tik ļoti ir atdevies savai sirdalietai un sirdsvietai, pilnīgi uzmetot materiālās vērtības.

P s un smieklīgi, ka par parazitēšanu runā cilvēks, kura "bizness" ir ubagot naudu uz ielas stūriem no tantiņām un sēdēt uz pabalstiem

     [+] [-]

, 2021-03-23 10:11, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Nemuldi, ne tu mani cieni, ne kā, cik reizes neesi mani izsmējis un diez vai tu atradīsi te otru tādu, kas tik ļoti ir atdevies savai sirdalietai un sirdsvietai, pilnīgi uzmetot materiālās vērtības.

P s un smieklīgi, ka par parazitēšanu runā cilvēks, kura "bizness" ir ubagot naudu uz ielas stūriem no tantiņām un sēdēt uz pabalstiem
Izsmējis esmu par ko citu, nevis par lauku darbiem Visvairāk jau par noalgotiem alkāniem, kuri strādā par kapeikām, taču tas uz pašu nodarbi maz attiecas
Vēl par pārlieku liberastiskiem uzskatiem, par tavu iespringšanu, aizstāvot visāda veida minoritātes, taču tā jau ir pavisam cita tēma

     [+] [-]

, 2021-03-23 10:15, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Izsmējis esmu par ko citu, nevis par lauku darbiem Visvairāk jau par noalgotiem alkāniem, kuri strādā par kapeikām, taču tas uz pašu nodarbi maz attiecas
Vēl par pārlieku liberastiskiem uzskatiem, par tavu iespringšanu, aizstāvot visāda veida minoritātes, taču tā jau ir pavisam cita tēma
Tu vēl neesi pamanījis, ka iespringušais esi tu

     [+] [-]

, 2021-03-23 10:16, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Nemuldi, ne tu mani cieni, ne kā, cik reizes neesi mani izsmējis un diez vai tu atradīsi te otru tādu, kas tik ļoti ir atdevies savai sirdalietai un sirdsvietai, pilnīgi uzmetot materiālās vērtības.

P s un smieklīgi, ka par parazitēšanu runā cilvēks, kura "bizness" ir ubagot naudu uz ielas stūriem no tantiņām un sēdēt uz pabalstiem
Mans bizness ir cilvēku liekās naudas pārvēršana vistiešākajā labdarībā BEZ JEBKĀDIEM STARPNIEKIEM! Labi, starpnieks esmu es, vairāk citu nekādu nav un tā ir mana peļņa

     [+] [-]

, 2021-03-23 10:17, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Ar manu laimi viss ir kārtībā, vienkārši ar to Kovidinieku tāda neliela stagnācija ir iestājusies, daudz brīva laika, bet brīžiem reāli nav ko darīt Visi mājas darbi padarīti, naudinš ir savākts, rēķini nomaksāti, vāģi sačinīti, paika un aliņš pilns ledusskapis un vairāk, sieva samīlēta (pārmīlēta), suņi izstaigāti, pabaroti... Gribētos Hoķi uzraut, bet ledus halle ir aizklapēta, staigāt īsti ar nav kur, viss jau sen ir izstaigāts, copēt mazliet par agru, vēl nav tā sezona
man hokejs ar izpalika, lai gan ziema gan bija, bet neuzradās organizators, es pats to negribēju uzņemties. Pārkvalifocējos uz slēpošanu, tā ka tagad arī tur esmu eksperts, sestdien noslēdzu sezonu, rīt gaidu kad jauno velo atvedīs, tā ka pavisam drīz ekspertēšu arī riteņraukšanu

     [+] [-]

, 2021-03-23 10:18, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Mans bizness ir cilvēku liekās naudas pārvēršana vistiešākajā labdarībā BEZ JEBKĀDIEM STARPNIEKIEM! Labi, starpnieks esmu es, vairāk citu nekādu nav un tā ir mana peļņa
parazīts

     [+] [-]

, 2021-03-23 10:20, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Tu vēl neesi pamanījis, ka iespringušais esi tu
Neesmu pamanījis Labi, izdomāju, ko darīt, aizbraukšu uz Krievu bodi, tur ir skābētie kāpostiņi, akurāt priekš cūciņgaļas karbonādes vakariņām noderēs

     [+] [-]

, 2021-03-23 10:21, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Neesmu pamanījis Labi, izdomāju, ko darīt, aizbraukšu uz Krievu bodi, tur ir skābētie kāpostiņi, akurāt priekš cūciņgaļas karbonādes vakariņām noderēs
varēsi svētlaimē bezdēt