Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2861, Did:0, useCase: 3

"Mogo" pret "Kurbadu": klāt Latvijas kausa fināls

Krišs Upenieks

"Mogo" pret "Kurbadu": klāt Latvijas kausa fināls
Moments no spēles starp "Kurbadu" un "Mogo"
Foto: Ritvars Raits

Šovakar kļūs zināmi 2016./17. gadu sezonas Latvijas kausa ieguvēji hokejā. Finālmačā par trofeju savā starpā spēkosies komandas, kuru tikšanās pēdējo gadu laikā kļuvušas par pašmāju hokeja klasiku, proti, "Mogo" un "Kurbads". Vai "Mogo" iegūs kausu savā īpašumā otro gadu pēc kārtas? Vai tomēr savu pirmo trofeju pēc iekļaušanas valsts spēcīgāko klubu saimē izcīnīs "Kurbads"? Mača sākums "Arēnā Rīga" pulksten 19:30. Tiešraide kanālā LTV7.

''Mogo'' gatavi atkārtotam triumfam

„Mogo” hokejisti, sestdien Liepājā piekāpjoties pagājušā gada valsts čempioniem (6:7), pārtrauca savu iespaidīgo uzvaru sēriju, kas sastāvēja no 12 mačiem, bet ja pieskaitīt klāt vēl trīs Latvijas kausa izcīņas spēles, tad no 15 mačiem. Līdz šim Oļega Sorokina padotie zaudējuma rūgtumu pēdējo reizi bija izjutuši novembra vidū, kad Jelgavā piekāpās vietējai „Zemgalei”/LLU. Valsts čempionāta kopvērtējumā „Mogo” saglabā pirmo pozīciju un ir tuvu uzvarai regulārajā čempionātā. Neskatoties uz pēdējā mačā piedzīvoto zaudējumu, pēdējā laikā „Mogo” vienība ir sasniegusi labas kondīcijas un ir apņēmības pilna gan otro gadu pēc kārtas triumfēt Latvijas kausa izcīņā, gan veiksmīgi aizvadīt Latvijas čempionāta izslēgšanas spēles un atgūt pirms gada zaudēto titulu.

Oļegs Sorokins, ''Mogo'' galvenais treneris: ''Latvijas kausa izcīņas fināls ir liels notikums Latvijas hokeja dzīvē. Patīkami, ka Latvijas Hokeja federācija sadarbībā ar „Optibet sporta bāru” Latvijas kausa izcīņas finālu organizē „Arēnā Rīga”. Spēles „Arēnā Rīgā” vienmēr ir īpašas, kas puišiem radīs arī papildus stresu un atbildību. Jākoncentrējas uz uzvaru un jāiegūst Latvijas kauss no jauna.''

''Kurbads'' alkst pēc pirmās trofejas

Arī pēdējo trīs gadu Latvijas vicečempioni „Kurbads” alkst izcīnīt trofeju. Pēdējā mēneša laikā , kopš „Kurbads” komandā notika galvenā trenera maiņa (Rodrigo Laviņa vietā pie stūres atkal stājās līdzšinējais asistents Pēteris Ostošovs, kurš bija kurbadiešu stūrmanis pirms gada), komanda izcīnīja sešas uzvaras pēc kārtas (četras valsts čempionātā un divas Latvijas kausa izcīņas pusfināla spēlēs ar „Prizmu”). Šajos mačos „Kurbads” vienīgo punktu zaudēja 18. janvārī Jelgavā notikušajā mačā ar „Zemgali”/LLU, uzvaru svinot tikai pēcspēles metienu sērijā.

Ja uzvaru finālmačā izcīnīs „Kurbads”, tad klubs izcīnīs savu pirmo trofeju pēc iekļaušanās Latvijas spēcīgāko klubu saimē. 1996. gadā dibinātais klubs līdz 2013./14. gadu sezonai cīnījās amatieru līgās un zemākajās līgās, bet sākot piedalīties valsts spēcīgākās līgas meistarsacīkstēs, trīs gadus pēc kārtas apstājās viena soļa attālumā no triumfa, allaž piekāpjoties pretiniekiem („Prizmai”, „Mogo” un „Liepājai”) finālsērijās. Arī pirms gada notikušajā Latvijas kausa izcīņas finālā „Kurbads” mērojās spēkiem ar „Mogo” un atkal bija spiesta atzīt sāncenšu pārākumu. Lai gan finālmača gaitā „Kurbads” izvirzījās vadībā ar 3:0, četri pēc kārtas zaudētie vārti lika Pētera Ostošova trenētajai komandai no malas noraudzīties, ka kausu virs galvām ceļ pretinieki.

Pēteris Ostošovs, ''Kurbads'' galvenais treneris: ''Ļoti nopietni gatavojamies piektdienas finālam. Esam aizvadījuši jau vairākus treniņus uz „Arēna Rīga” ledus. Labi atceramies pagājušās finālspēles scenāriju, tāpēc centīsimies šādas kļūdas vairs nepieļaut. Ejam ar vienu mērķi, uzvarēt „Mogo” un izcīnīt Latvijas kausu. Ceru uz lielu skatītāju atbalstu piektdien ''Arēnā Rīgā.''''

Dramatisma pilns fināls pirms gada

Pagājušās sezonas Latvijas kausa izcīņas fināls, kas 2016. gada 4.februārī notika „Arēnā Rīga”, izvērtās dramatiskajiem pavērsieniem bagāts un duelis starp šodienas konkurentiem bijis patiesi fināla cienīgs. Mača pirmo daļu krietni veiksmīgāk aizvadīja „Kurbads”, kas 25. minūtē, pateicoties Gata Gricinska, Renāra Valtera un Aleksandra Kerča-juniora metieniem atradās stabilā vadībā ar 3:0. „Mogo” hokejisti pamodušies mača otrajā daļā. Vispirms vienus vārtus atguva Edgars Lipsbergs, bet tad divas reizes precīzs bija Miks Lipsbergs, astoņas minūtes līdz pamatlaika beigām panākot 3:3. Uzvarētāju liktenis izšķīrās piecas minūtes līdz sirēnai, kad uzvaru „Mogo” nodrošināja veterāna Vladimira Mamonova metiens.
Par finālspēles vērtīgāko spēlētāju nosauca divu vārtu autoru Miku Lipsbergu, kurš šosezon spēlē Francijā. Savukārt „Mogo” pirmo vārtu guvējs pagājušās sezonas finālā Edgars Lipsbergs šovakar centīsies izcīnīt kausu jau „Kurbads” komandas sastāvā.

Ceļš uz finālu

Abas komandas šīs sezonas Latvijas kausa izcīņu sāka ar ceturtdaļfinālu. „Mogo” divu spēļu summā ar 2:5, 8:0 uzvarēja pirmās līgas komandu „Liepāja/Juniors”, bet pusfinālā ar 3:1, 10:3 izrādījās pārāka pār „Zemgali”/LLU.
Savukārt „Kurbads” ceturtdaļfinālā ar 8:2, 14:2 pārbrauca pāri pirmās līgas līdervienībai „Daugavpils/LDZ Cargo”, bet pusfinālā 7:4, 9:0 no cīņas izslēdza „Prizmu”.

Latvijas klasikā neliels pārsvars „Mogo” pusē

Pēdējo gadu laikā tieši „Mogo” un „Kurbads” cīņas pārvērtušas par pašmāju hokeja klasiku, pretinieki nereti tiekas aci pret aci izšķirošajos mačos, kā arī regulārā čempionāta cīņas sezonas gaitā notiek spraigi un kļuva par principiālajiem dueļiem.

Izņemot jau pieminēto pagājušās sezonas Latvijas kausa finālmaču, „Mogo” un „Kurbads” sacentās 2014./15. gada Latvijas čempionāta finālsērijā un arī toreiz pārāki izrādījušies „Mogo” hokejisti, sērijā uzvarot ar 4-2 un iegūstot zelta medaļas. „Kurbadam” izdevās revanšēties pērn valsts čempionāta pusfinālā, kad pēc neveiksmes sērijas pirmajā mačā tika izcīnīti trīs panākumi pēc kārtas, atverot ceļu finālā, bet „Mogo” aizsūtot sērijā par bronzas godalgām.

Kopā nepilnu trīs sezonu laikā Latvijas čempionāta un Latvijas kausa izcīņas ietvaros nesamierināmie pretinieki savā starpā tikušies 25 reizes. 14 reizes uzvarēja „Mogo”, 11 mačos panākumus svinēja „Kurbads”.

Vai šovakar virsroku atkal gūs Oļega Sorokina trenētā „Mogo”? Vai arī pie pirmās trofejas tiks Pētera Ostošova vadītā „Kurbads”? Atbildi uz šo jautājumu saņemsim jau šovakar.

Izmantotie resursi:
LHF | Sākums

     [+] [-]

, 2017-02-17 09:29, pirms 8 gadiem
Man vairāk simpatizē Kurbads, bet domāju ka Mogo pacels. Bet ja Kurbads, spēlējot bez trenera tomēr uzvarēs, būšu tikai priecīgs!

     [+] [-]

, 2017-02-17 09:30, pirms 8 gadiem
Nu, kuri no SC komentētājiem apmeklēs šo maču?

  +3 [+] [-]

, 2017-02-17 09:31, pirms 8 gadiem
Nu tad visi, kas var, uz Arēnu. Skila tur būs mazāk, bet atdeves un cīņasspara netrūks.

  +1 [+] [-]

, 2017-02-17 09:35, pirms 8 gadiem
purva_velns rakstīja: Nu tad visi, kas var, uz Arēnu. Skila tur būs mazāk, bet atdeves un cīņasspara netrūks.
Kā to skilu mēra.Dēl fizuhas ātrumi mazāki, bet tehniski atpalicība nav tik liela, slido, tamborē, piespēlē, visi tomēr nopietnā līmenī bijuši

  +5 [+] [-]

, 2017-02-17 09:35, pirms 8 gadiem
Tāda aizdoma, ka atkal komentēs Auziņš, tā bojājot šo pasākumu tiem, kuri šo visu skatīties TV tiešraidē

     [+] [-]

, 2017-02-17 09:36, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nu, kuri no SC komentētājiem apmeklēs šo maču?
Nu droši vien nesasniegs RD "līmeni", to katru spēli apmeklē fuņs, pernaks, pediņjenots un vēl laikam daži.

     [+] [-]

, 2017-02-17 09:36, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tāda aizdoma, ka atkal komentēs Auziņš, tā bojājot šo pasākumu tiem, kuri šo visu skatīties TV tiešraidē
TV nerāda?

     [+] [-]

, 2017-02-17 09:38, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Nu droši vien nesasniegs RD "līmeni", to katru spēli apmeklē fuņs, pernaks, pediņjenots un vēl laikam daži.
Būtu jau jauki, ja 1000 savāktu, bet kaut kā liekas, ka nebūs

  +4 [+] [-]

, 2017-02-17 09:38, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Man vairāk simpatizē Kurbads, bet domāju ka Mogo pacels. Bet ja Kurbads, spēlējot bez trenera tomēr uzvarēs, būšu tikai priecīgs!
Ja jāizvēlas starp varoni vai ātro kredītu firmu, tad izvēle ir diezgan pašsaprotama

     [+] [-]

, 2017-02-17 09:39, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: TV nerāda?
kam TV nerāda? Man rāda Es saku, ka kaitina Auziņa komentēšana. Neticu, ka viņš nebūs viens no diviem šīs spēles komentētājiem

  +1 [+] [-]

, 2017-02-17 09:45, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Būtu jau jauki, ja 1000 savāktu, bet kaut kā liekas, ka nebūs
Piemēram, es pagāšgad aizstiepu līdz savu draudzeni, kurai hokejs vispār neinteresē, un nešaubos, ka tur tādu skatītāju netrūka. Šodien noteikti vairāk būs tadu, kam interesē hokejs, nevis par brīvu aiziet pasēdet Arēnā kompānijas pēc.

  +1 [+] [-]

, 2017-02-17 09:46, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Piemēram, es pagāšgad aizstiepu līdz savu draudzeni, kurai hokejs vispār neinteresē, un nešaubos, ka tur tādu skatītāju netrūka. Šodien noteikti vairāk būs tadu, kam interesē hokejs, nevis par brīvu aiziet pasēdet Arēnā kompānijas pēc.
Mani gan pat kompānijas pēc nevarētu aizvilkt uz tādu sporta veidu, kas neinteresē, piemēram, kērlingu, bet es jau neko nepārmetu. Šādā veidā arī iespējams kādam cilvēkam iegūt interesi par kādu konkrēto sporta veidu

  +2 [+] [-]

, 2017-02-17 09:55, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Mani gan pat kompānijas pēc nevarētu aizvilkt uz tādu sporta veidu, kas neinteresē, piemēram, kērlingu, bet es jau neko nepārmetu. Šādā veidā arī iespējams kādam cilvēkam iegūt interesi par kādu konkrēto sporta veidu
Kāpec ne? Ar labu kompāniju var pie paša velna iet.

  +1 [+] [-]

, 2017-02-17 09:55, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: kam TV nerāda? Man rāda Es saku, ka kaitina Auziņa komentēšana. Neticu, ka viņš nebūs viens no diviem šīs spēles komentētājiem
ā, likās ka šis netā komentē, bet pareizi, futenē tak ar bļaustījās pa TV

  +2 [+] [-]

, 2017-02-17 09:59, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: ā, likās ka šis netā komentē, bet pareizi, futenē tak ar bļaustījās pa TV
Viņam tiek uzticēts komentēt krietni par daudz sporta veidu, laikam grib panākt Kreipi pēc komnetējamo sporta veidu skaita

  -1 [+] [-]

, 2017-02-17 10:18, pirms 8 gadiem
Ventiņi par Mogo!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2017-02-17 11:56, pirms 8 gadiem
Kad vakar dēlu aizvedu uz treniņu, biju patīkami pārsteigts, kādas starp sīkajiem iet vaļā diskusijas par šo maču! Nekad nebiju dzirdējis, ka viņi pārrunātu RD spēles, bet te visi sīkaļas(U8) jau pirms mača sadalījušies 2 nometnēs (pārsvarā par "Kurpatu" ) Un vēl viens otram taujā, vai būs Arēnā, sarunā tikties utt Tas tikai vēlreiz paliecina, ka LV čempim ir liela nozīme hokeja attīstībā, mazajiem ir svarīgi just līdz par savu pilsētas komandu. Arī mans dēls izdomāja (pats izlēma un pieprasīja) trenēties pēc tam, kad pēc parastā slidošanas palikām uz spēli Ogrē. Pirms tam RD apmeklējums kopā ar brālēnu nez kāpēc tādu interesi neradīja...
Slēpts komentārs: Gudrais Jenots

  +3 [+] [-]

, 2017-02-17 12:09, pirms 8 gadiem
Gudrais Jenots rakstīja: Hokeja izsmiekls, kā vispār kautko tādu var skatīties.

Hokeja parodija!
Vispār jau izsmiekls un parodija esi tu. Neviens tev pajoliņ neliek skatīties.
Slēpts komentārs: Nekuriens sargs

  +2 [+] [-]

, 2017-02-17 12:24, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Ja jāizvēlas starp varoni vai ātro kredītu firmu, tad izvēle ir diezgan pašsaprotama
Mana izvēle starp mitoloģisko latvju varoni un Latvijas tautas aplaupītājiem (kuri ar t.s. ātrajiem aizdevumiem cilvēkus atbrīvo no naudas daudz veicīgāk un vērienīgāk par visiem 20. gs. gangsteru un mafijas pistoļvīriem) arī ir pilnīgi pašsaprotama.

  +1 [+] [-]

, 2017-02-17 12:34, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tāda aizdoma, ka atkal komentēs Auziņš, tā bojājot šo pasākumu tiem, kuri šo visu skatīties TV tiešraidē
Tad jāiet uz vietas skatīties!

  +3 [+] [-]

, 2017-02-17 12:47, pirms 8 gadiem
Tiekamies Arēnā, biļetes jau kabatā! Jebkuram hokeja mīļotājam šis ir Must be! Lai labs vakars!

Neierašanās gadījumā atmazkas, ka līdz Piņķiem vai Ogrei grūti tikt, vairs nederēs, varēs vairs tikai sev uzkārt birku - "pseidofans".

  +2 [+] [-]

, 2017-02-17 12:51, pirms 8 gadiem
Godīgi sakot, esmu nedaudz noilgojies pēc hokeja Arēnā. Šosezon gan paveicies, jo septembrī bija spēles, nav jāgaida no agra pavasara.

Par 7:7!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-02-17 12:53, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Būtu jau jauki, ja 1000 savāktu, bet kaut kā liekas, ka nebūs
Jau nedēļas sākumā viens vidus (pins zona) bija gandrīz izpirkts, štuka (vairāk kā uz VEF) būs sabili. LMT zonā gan nopirkt nevarēja, gan jau ne tāpēc, ka viss izpirkts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2017-02-17 12:55, pirms 8 gadiem
Runčuks rakstīja: Kad vakar dēlu aizvedu uz treniņu, biju patīkami pārsteigts, kādas starp sīkajiem iet vaļā diskusijas par šo maču! Nekad nebiju dzirdējis, ka viņi pārrunātu RD spēles, bet te visi sīkaļas(U8) jau pirms mača sadalījušies 2 nometnēs (pārsvarā par "Kurpatu" ) Un vēl viens otram taujā, vai būs Arēnā, sarunā tikties utt Tas tikai vēlreiz paliecina, ka LV čempim ir liela nozīme hokeja attīstībā, mazajiem ir svarīgi just līdz par savu pilsētas komandu. Arī mans dēls izdomāja (pats izlēma un pieprasīja) trenēties pēc tam, kad pēc parastā slidošanas palikām uz spēli Ogrē. Pirms tam RD apmeklējums kopā ar brālēnu nez kāpēc tādu interesi neradīja...
Pilnībā ticu un piekrītu katram tavam vārdam. Vispār jau nekur Latvijā par DR nav interese. Latvijas hokeja virslīgas komandas tieši pretēji -ir liela interese par tām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-02-17 13:07, pirms 8 gadiem
O, funeļiem un citiem parašņikiem arī iemesls atnākt pariet
Gribētos jau, lai Kurbads paņem.

     [+] [-]

, 2017-02-17 13:09, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Pilnībā ticu un piekrītu katram tavam vārdam. Vispār jau nekur Latvijā par DR nav interese. Latvijas hokeja virslīgas komandas tieši pretēji -ir liela interese par tām.
Kļūdies. Ir interese par RD. Kaut šis Krievijas ievazātais augonis no Latvijas ķermeņa beidzot pazustu

  -2 [+] [-]

, 2017-02-17 13:38, pirms 8 gadiem
Cik saprotu, tad šodien it kā būs "hokeja" vakars

     [+] [-]

, 2017-02-17 13:54, pirms 8 gadiem
Kā saka sirdī būšu par Kurbadu, bet laikam jau atkal kausu (šogad vēl) paņems Mogo! Nākamsezon kad Kurbji spēlēs manā krajā tad gan nešaubos, ka biedzot viņiem būs, gan kauss, gan LHV zelts! Uz Rīgu ātrāk vajag pārvākties, tad arī būs uzvaras un lauri!

  +6 [+] [-]

, 2017-02-17 13:58, pirms 8 gadiem
Fascinē vietējie gnīdas, kas ņirgājas par pašmāju turnīriem vai sacensībām.

  +1 [+] [-]

, 2017-02-17 14:00, pirms 8 gadiem
Čakijs šovakar drāzīs Arēnu jūs nepilnvērtīgās padibenes...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-02-17 14:15, pirms 8 gadiem
Viens no galvenajiem vakara jautājumiem - cik ļoti paņēmis būs Jurčiks? Vai atkal visiem traucēs baudīt vakaru?

  -4 [+] [-]

, 2017-02-17 14:18, pirms 8 gadiem
Skumīgākais par šodienas vakaru ir reklāma vai teiksim tās trūkums. Ja gribam kaut ko noorganizēt labā līmenī, piesaistīt skatītājus, tad laba reklāma ir obligāta. Ļoti gribētos lai šādā spēle noritētu pie liela skatītāju skaita. Tikai tad vajag padomāt arī par skatītāju piesaisti, pievienoto vērtību un papildus izklaidēm skatītājiem. Pirms gada līdzīga florbola spēle patīkami pārsteidza ar skatītāju daudzumu.
Būtu interesanti pēc 3 hokeja vakariem dzirdēt Hārtlija domas par redzēto no dažādiem aspektiem.

  -3 [+] [-]

, 2017-02-17 14:19, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: O, funeļiem un citiem parašņikiem arī iemesls atnākt pariet
Gribētos jau, lai Kurbads paņem.
Kādēļ raksti tikai par mani. Es turpināju runčuka domu gaitu

  +2 [+] [-]

, 2017-02-17 14:26, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Būtu jau jauki, ja 1000 savāktu, bet kaut kā liekas, ka nebūs
4 no manis būs 100%. Šis ir tāds kā ikgadējs pasākums ar visu ģimeni, jo ir Latvijas kausa fināls.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2017-02-17 14:52, pirms 8 gadiem
lonja rakstīja: Nav runa par to!viņš raksta par bērniem!Skaidrs,ka Ogres bērniņiem ,kas trenējas hallē tā ogres komanda i daudz lielāks kairinātājs,nekā RD!jo tie spēlētāji ir tepat blakus katru dienu un gan jau ka mazie pat sveicinās ar viņiem!
To tādam, kas halles neapmeklē grūti saprast un pieņemt. Man pašam savulaik lielāki elki bija vecāko grupu čaļi, nevis balderi, beļavski u.c. tik tv redzamie
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-02-17 15:15, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Tu gribi teikt, ka es esmu mazs bērns?
Tu esi liels bērns.

  -1 [+] [-]

, 2017-02-17 15:35, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: To tādam, kas halles neapmeklē grūti saprast un pieņemt. Man pašam savulaik lielāki elki bija vecāko grupu čaļi, nevis balderi, beļavski u.c. tik tv redzamie
Tas visu izskaidro :O
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-17 16:36, pirms 8 gadiem
Sapnis tiešām reāls, man tādi nerādas !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-02-17 16:55, pirms 8 gadiem
Teemu Saxon, piedod, bet tu taču neesi normāls.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2017-02-17 16:56, pirms 8 gadiem
ekspertu eksperts rakstīja: Teemu Saxon, piedod, bet tu taču neesi normāls.
Labrīt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-02-17 17:06, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Labrīt
Vatenieki ar fuņu, sexonu un jenotu ne pa jokam sacepušies, laikam saškrobijušies, ka tik lieka interese par vietējām komandām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-17 17:10, pirms 8 gadiem
lonja rakstīja: tur jau pagaidām tikai slidotava ir,ne?Hokeja kluba pieaugušo tak tur nav?
Tur viena no amatierlīgu spices komandām uzslido, kaut ka'das bērnu komandas, slido, mārupiešiem jau patīk atdalīt sevi no Rīgas, nebrīnišos ka tur ja saliksies ar naudām) parādīsies arī nopietnāka līmeņa pieaugušo kome.
Pats hallē neesmu bijis, kafe kvalitāti nekomentēšu, bet nosaukums gar rēcīgs

  +1 [+] [-]

, 2017-02-17 17:10, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Vatenieki ar fuņu, sexonu un jenotu ne pa jokam sacepušies, laikam saškrobijušies, ka tik lieka interese par vietējām komandām
Kas tad tas par hokeju, ja pirms spēles, ar nostaļģiju, nevar paklausīties Krievijas himnu.

     [+] [-]

, 2017-02-17 17:11, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Tu gribi teikt, ka es esmu mazs bērns?
Salīdzinājums vietā! Bet kā jau kolēga Banss rakstija Tu esi liels bērns!

  +1 [+] [-]

, 2017-02-17 17:12, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Kas tad tas par hokeju, ja pirms spēles, ar nostaļģiju, nevar paklausīties parašas himnu.
Kā tad, hokejs uz reiz tāds neskatāms paliek, kā vakar secinājām, tad tiek pagrabā spēlēts vairākus līmeņus zemāk, ja rus himnu pirms spēles nespēlē
Pats uz spēli brauksi?

     [+] [-]

, 2017-02-17 17:13, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Kā tad, hokejs uz reiz tāds neskatāms paliek, kā vakar secinājām, tad tiek pagrabā spēlēts vairākus līmeņus zemāk, ja rus himnu pirms spēles nespēlē
Pats uz spēli brauksi?
šis jau no Rīgas baidās, zin ka atpakaļceļā visādi vcentri, vecrīgas....

     [+] [-]

, 2017-02-17 17:13, pirms 8 gadiem
als rakstīja: Salīdzinājums vietā! Bet kā jau kolēga Banss rakstija Tu esi liels bērns!
Man drīzāk gribētos teikt, ka liels vecis bērna prātā

     [+] [-]

, 2017-02-17 17:15, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: šis jau no Rīgas baidās, zin ka atpakaļceļā visādi vcentri, vecrīgas....
Ak pareizi, bīskaps tak no Jelgavas neizbrauc, baidas, ka vairs ceļu mājās neatradīs biju piemirsusi.

  -1 [+] [-]

, 2017-02-17 17:16, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Kā tad, hokejs uz reiz tāds neskatāms paliek, kā vakar secinājām, tad tiek pagrabā spēlēts vairākus līmeņus zemāk, ja rus himnu pirms spēles nespēlē
Pats uz spēli brauksi?
Nē, nesen pārrados mājās, slinkums kaut kur kustēt. Iztikšu ar TV translāciju. Zemgale finālā netika, tāpēc nav nekāds milzu stimuls braukt....un vispār - Tu jau zini, cik aktīvs "ārpus-Jelgavas" braucējs es esmu

     [+] [-]

, 2017-02-17 17:17, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: šis jau no Rīgas baidās, zin ka atpakaļceļā visādi vcentri, vecrīgas....
Tieši tā

     [+] [-]

, 2017-02-17 17:18, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Ak pareizi, bīskaps tak no Jelgavas neizbrauc, baidas, ka vairs ceļu mājās neatradīs biju piemirsusi.
Jā, mani ar tik uz Jelgavu aģitē, jab šoreiz kalnam jāiet pie muhameda
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-02-17 17:18, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Tieši tā
Man kā reiz šodien viens perifērijas kadrs laikam būs jāizklaidē

  +2 [+] [-]

, 2017-02-17 17:20, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Vatenieki ar fuņu, sexonu un jenotu ne pa jokam sacepušies, laikam saškrobijušies, ka tik lieka interese par vietējām komandām
Izskatās, ka nepajokam sabijušies! Ja nu skatītāju vairāk kā svētkluba vidējais apmeklējums?! Jāsāk meklēt atmazkas.

     [+] [-]

, 2017-02-17 17:21, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Man kā reiz šodien viens perifērijas kadrs laikam būs jāizklaidē
Šo gan neiebraucu.

  -4 [+] [-]

, 2017-02-17 17:22, pirms 8 gadiem
Господи, как краток путь земной. Свечу мою задуть стремится ветер... Молю,Ты смерть не посылай за мной, пока во мне нуждаться будут дети. Ты можешь хворь любую исцелить, простишь меня и примешь покаяние. Лишь только Ты умеешь так любить и понимать телесные страданья.Ты путь прошел от ясель до креста, Господь, принявший облик человечий. Твоя непостижима доброта,Ты был и есть, и неизменно вечен! Храни детей моих среди невзгод. Не допусти угрозы смертной битвы! И верю я, от зла их сбережет моя слезой омытая молитва... О, Господи, как краток путь земной. Свечу мою задуть стремится ветер...Молю, Ты смерть не посылай за мной, пока во мне нуждаться будут дети... 

Отче наш, пройди через мой дом и забери все переживания и болезни! И, пожалуйста, оберегай мою семью! Во имя Отца и Сына и Святого Духа, аминь! 
Господи, люблю тебя, нуждаюсь в тебе. Войди сейчас в мое сердце!

 ( Отошли эту молитву 18 друзьям, в том числе и мне. Только не игнорируй. Очень сильная молитва!). ';

  +2 [+] [-]

, 2017-02-17 17:23, pirms 8 gadiem
arch122 rakstīja: Izskatās, ka nepajokam sabijušies! Ja nu skatītāju vairāk kā svētkluba vidējais apmeklējums?! Jāsāk meklēt atmazkas.
Vilhelms aiz bailēm pilnīgi dzimtajā valodā sācis runāt

     [+] [-]

, 2017-02-17 17:27, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Šo gan neiebraucu.
Nu brauks čalīts uz spēli, nav rīdzenieks. Pēc tam svinēsim Kurbada uzvaru

  +2 [+] [-]

, 2017-02-17 17:31, pirms 8 gadiem
VilhelmsL rakstīja: Господи, как краток путь земной. Свечу мою задуть стремится ветер... Молю,Ты смерть не посылай за мной, пока во мне нуждаться будут дети. Ты можешь хворь любую исцелить, простишь меня и примешь покаяние. Лишь только Ты умеешь так любить и понимать телесные страданья.Ты путь прошел от ясель до креста, Господь, принявший облик человечий. Твоя непостижима доброта,Ты был и есть, и неизменно вечен! Храни детей моих среди невзгод. Не допусти угрозы смертной битвы! И верю я, от зла их сбережет моя слезой омытая молитва... О, Господи, как краток путь земной. Свечу мою задуть стремится ветер...Молю, Ты смерть не посылай за мной, пока во мне нуждаться будут дети... 

Отче наш, пройди через мой дом и забери все переживания и болезни! И, пожалуйста, оберегай мою семью! Во имя Отца и Сына и Святого Духа, аминь! 
Господи, люблю тебя, нуждаюсь в тебе. Войди сейчас в мое сердце!

 ( Отошли эту молитву 18 друзьям, в том числе и мне. Только не игнорируй. Очень сильная молитва!).
Tev galīgi jumts aizbraucis????
Neko augstās domā par Tevi nebiju jau iepriekš, bet šobrīd redzu, ka ar galvu Tev ir ļoti lielas problēmas....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2017-02-17 17:35, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: Tev galīgi jumts aizbraucis????
Neko augstās domā par Tevi nebiju jau iepriekš, bet šobrīd redzu, ka ar galvu Tev ir ļoti lielas problēmas....
Ieliku mīnusu par citātu.

  +2 [+] [-]

, 2017-02-17 17:35, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Vilhelms aiz bailēm pilnīgi dzimtajā valodā sācis runāt
Izskatās pēc varenieku "svētprojekta" jaunās lūgsnas! Izskatās, ka svētjura klubam jau ir tik sūdīgi, ka faneļiem jāsāk galva pret zemi/sienu dauzīt un jāsāk šie pātari skaitīt... galvenais pēc tam vēl neaizmirst 18 purniem šo pesteli pārsūtīt!

  +2 [+] [-]

, 2017-02-17 17:36, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Nu brauks čalīts uz spēli, nav rīdzenieks. Pēc tam svinēsim Kurbada uzvaru
Cerēsim, ka Tev būs iemesls svinēt. Negribu nekādus kreditorus kā uzvarētājus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-02-17 17:41, pirms 8 gadiem
als rakstīja: Izskatās pēc varenieku "svētprojekta" jaunās lūgsnas! Izskatās, ka svētjura klubam jau ir tik sūdīgi, ka faneļiem jāsāk galva pret zemi/sienu dauzīt un jāsāk šie pātari skaitīt... galvenais pēc tam vēl neaizmirst 18 purniem šo pesteli pārsūtīt!
Nu grūti jau šiem, ja nebūtu tik tupi, tad pat vadbūt izjustu žēlumu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-02-17 18:38, pirms 8 gadiem
Nesaprotu tikai vienu, Latvijas otrs labākais hokeja klubs un lepnums jaunatnes hokejā HK Rīga spēlē patreiz kautkādā šķūnī, bet hokeja parodētāji un dīķa hokeja lietpratēji spēlēs arēnā!
Kautko tādu laikam tikai mūsu bāleliņu sapņu zemītē iespējams.

  +2 [+] [-]

, 2017-02-17 18:42, pirms 8 gadiem
teemu_saxon_121788018329042 rakstīja: Būtu kaut vai agrākās Rīga 2000 līmenis.. Es saprastu.. Bet tur nav pat puse no tā !
Tā ir problēma - līmenis .. + KLUBU ZEMĀ ATPAZĪSTAMĪBA.
Kaut nu vietējais čempis attīstītos , un nebūtu rezultāti 14:2 utt, un statistu komandas skatam .
šobrīd, ja tie club ir ar kaut kādu budžetu, tad tie līdzekļi ir vnk izniekoti. Jo maksāts tiek par amatieru sportu, nesamērīgi daudz. es gan nezinu.
es nezinu par ko tu isti runa. LM Kontinentala kausa vazaja nakamos KK ieguvejus anglus un zaudeja 1:3 tikai tapec, ka ta ir Liepaja un vini sogad jau savu nestabilitati ir nezcik reizes paradijusi. Ieteiktu ari paskatities tos R2000 highlightus no ta laika youtube un redzesi, ka tur neka nav... nezinu ka par vecajiem BAC laikiem, bet pirmsdinamo Samsungligas R2000... nu tur toc nekas dizaks par Mogo un Kurbadu nebija, zvaigzne Abols vecakais... Dinamo mus vnk ir pieradinajis pie augsta limena hokeja un viss, nekad mums Latvija ieprieks nav bijis kads tur limenis... atceros es biju mazs kad vel vecie BAC laiki bija un es tapat garlaikojos, kad radija kaut kadu LM speli ar Himvolokno vai kadu citu tur belaru komandu, tas pasas neprecizas piespeles un vechi kuri uz pieredzes gaida kad ripa lidz viniem aizies un nemaz neskrien uz prieksu. Nekas jau nav mainijies.
Nezinu ko nozime ''maksats tiek nesamerigi daudz'', kad nevienai no kamandam nav budzeta kas bija R2000 vai LM kaut vai Samsungligas ziedu laikos... Ta, ka parmaksats nevienam Latvija toc netiek, jo citadi neviens par galvu pa kaklu uz Alpu un francu ligam neskrietu... un nebutu parbedzeju sezonas laika no Liepajas vai Jelgavas uz Mogo vai Kurbadu. Ok, Mogo un Kurbada kaut ko maksa, bet ja tas komandas spele uz pilnu klapi, tad tur ari ir zinams limenis, ko nodrosina tas, ka tur nespele tomer kaut kadi cali, bet principa visi ir bijusi savu vecumu U20 izlasu lideri vai nozimigi lomas speletaji + dala ir bijusi ari izlasnieki... ta, ka nezinu par ko Zabim nevar maksat teiksim 2,5 stukas eiro menesi??

Mazak d&&& vajag karoc!

  +3 [+] [-]

, 2017-02-17 18:44, pirms 8 gadiem
Gudrais Jenots rakstīja: Nesaprotu tikai vienu, Latvijas otrs labākais hokeja klubs un lepnums jaunatnes hokejā HK Rīga spēlē patreiz kautkādā šķūnī, bet hokeja parodētāji un dīķa hokeja lietpratēji spēlēs arēnā!
Gan Mogo gan Kurbads tam ''otram labakajam klubam'' parietu pari ka pat slapjs nepaliktu... Diezgan divaini salidzinat junioru kluba limeni ar top 2 LC komandam. Pat U20 izlases konteksta HK Riga spele nobodiji Latvijas hokeja, kamer Mogo un Kurbada spele dzeki, kas jau pirms paris gadiem bija U20 izlasu lideri un kuriem klat nakusi tikai pieredze un speles izpratne un fiziskais. Man smiekligi iedomaties to, ka piem. kads HK Riga var kaut ko vairak ka teiksim tads Vilkoits, da kaut Sarkanis.... smiekli nak.

Un Arena chali spele vienu speli sezona, tas ir kausa finalu.

  -4 [+] [-]

, 2017-02-17 18:48, pirms 8 gadiem
Šovakar 2 hokeja spēles vienlaicīgi. Labi ka vismaz HK Rīga spēle sākās 18.30. nevis vēlāk. Varēs kaut kā spēles miksēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2017-02-17 19:24, pirms 8 gadiem
Pievērsiet uzmanību lietotājam Teemu Saxon - tipisks vatņiks,kas noliedz visu labo,kas ir Latvijā!Un protams slavina urlu hokeja līgu un čekas ģinamu!Es DP ziņošu par šo lietotāju.

  -2 [+] [-]

, 2017-02-17 19:32, pirms 8 gadiem
KAUT KUR VAR REDZĒT ONLINE NO ĀRZEMĒM?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: FUNS

  -1 [+] [-]

, 2017-02-17 19:44, pirms 8 gadiem
ilmis2 rakstīja: KAUT KUR VAR REDZĒT ONLINE NO ĀRZEMĒM?
Tiešraide / LTV.LV

  -2 [+] [-]

, 2017-02-17 19:46, pirms 8 gadiem
cegls rakstīja: http://ltv.lsm.lv/lv/tieshraide/latvijas-kausa-finals-hokeja/live.1472/
NO ĀRZEMĒM NEVAR LTV MĀJAS LAPĀ SKATĪTIES

  -2 [+] [-]

, 2017-02-17 19:47, pirms 8 gadiem
cegls rakstīja: http://ltv.lsm.lv/lv/tieshraide/latvijas-kausa-finals-hokeja/live.1472/
Tomēr šito var pasaules čempis gan bija nobloķēts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-02-17 19:53, pirms 8 gadiem
Njā, Mogo normāli spīd...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-17 19:56, pirms 8 gadiem
Nu tad beidzot!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2017-02-17 20:00, pirms 8 gadiem
NHL THE BEST rakstīja: Pievērsiet uzmanību lietotājam Teemu Saxon - tipisks vatņiks,kas noliedz visu labo,kas ir Latvijā!Un protams slavina urlu hokeja līgu un čekas ģinamu!Es DP ziņošu par šo lietotāju.
Tu taču esi mazgadīgs pamuļķis, kurš par maz ir pērts, tāpēc izaudzis tāds. Bet varbūt kļūdos iespējams vēl nemaz neesi izaudzis.

Man interesē kur viņš tev ir noniecinājis Latviju vai Latvijas sportu?
Tas ka čalis nosauc lietas īstajos vārdos nenozīmē ka viņš kautko pazemo.
Tev laikam ka izteiktam nacionālistam un prātā sajukušām puišelītim viss tik tiek saistīts ar kremļiem un putiniem!?
Izskatās ka visi dzīvo pa mākoņiem.
Laikam gribiet lai visi bļaustas un kvēc Latvijas čempionāts pats spēcīgākais Eiropā un top līga pasaulē utt. Nu piedodiet stulbuma kalngals.
Gribi teikt ka Latvijas čempionāts nav parodija hokejam?
Nu ja tu šo apstrīdi, tātad no hokeja tev saprašanas nekādas.

  +1 [+] [-]

, 2017-02-17 20:00, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Als, tu skaties, skaties kā jāspēlē stabiliem varotčikiem. Savādāk pēc paris mēnešiem būsi visu aizmirsis un atkal kko fantazēsi.
Nu, kurus no šī vakara censoņiem vajadzētu pavasarī paņemt izlasē? Ir kāds pārītis tev padomā?

     [+] [-]

, 2017-02-17 20:05, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Nu, kurus no šī vakara censoņiem vajadzētu pavasarī paņemt izlasē? Ir kāds pārītis tev padomā?
Tas tak ir gatavs visu izlasi no Virslīgas sataisīt.

     [+] [-]

, 2017-02-17 20:08, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Nu, kurus no šī vakara censoņiem vajadzētu pavasarī paņemt izlasē? Ir kāds pārītis tev padomā?
Macijevskim jādod nākamais solis, lai progresē un attīsta potenciālu.
Vai Edgaram Brancim, bet viņu izlasē drīkst tikai ar Terjohinu kopā ņemt. Savādāk nebūs motivācijas.

     [+] [-]

, 2017-02-17 20:11, pirms 8 gadiem
fanotājs a rakstīja: Pelavas,Dinama,nevienam neinteresē,par viņiem fano tikai luņi
Nu bet protams-neviens normāls cilvēks neinteresējas par DR. Visi pareizie hokeja fani skatās šodienas spēli, LHV, NHL un citas līgas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2017-02-17 20:13, pirms 8 gadiem
NHL THE BEST rakstīja: Pievērsiet uzmanību lietotājam Teemu Saxon - tipisks vatņiks,kas noliedz visu labo,kas ir Latvijā!Un protams slavina urlu hokeja līgu un čekas ģinamu!Es DP ziņošu par šo lietotāju.
Un tev kā īpaši "gudram" lietotājam, gribētu paprasīt, nosauc lūdzu kautvai vienu lietu kas Latvijā ir labs? Pašam smiekli nenāk par šo?

  -1 [+] [-]

, 2017-02-17 20:13, pirms 8 gadiem
1.periodā Kurbads kopumā bija labāks. Neteiktu ka daudz labāks, bet rezultāts atbilst spēles gaitai. Mogo labi sanāca pretuzbrukumi.

  -2 [+] [-]

, 2017-02-17 20:13, pirms 8 gadiem
fanotājs a rakstīja: Nu re,kaut kad arī tev pelēkās šūnas darbojās.
Protams-visi kam patīk DR ir kaut kādi nenormālie, trakie, jukušie utt.

     [+] [-]

, 2017-02-17 20:15, pirms 8 gadiem
ilmis2 rakstīja: NO ĀRZEMĒM NEVAR LTV MĀJAS LAPĀ SKATĪTIES
nu vismaz no Stockholms stad var
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2017-02-17 20:16, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Nu bet protams-neviens normāls cilvēks neinteresējas par DR. Visi pareizie hokeja fani skatās šodienas spēli, LHV, NHL un citas līgas.
Acīmredzami esi kārtīgs Latvietis un Latvijas sirdi krūtīs, tas priecē.
Un redzams ka esi pieaudzis un prātīgs cilvēks, saproti vismaz kā darbojas zemeslode un viss saistītais ap to. Bet man rodas jautājums, priekš kam tu strīdies ar tiem mazgadīgajiem bezsmadzeņu radījumiem?
Tak redzams ka viņiem viss kas saistīts ar krieviem nepatīk. Tikai īstenībā gandrīz katrā trešajā mūsdienu Latvietī rit krievu asinis, bet nu tas tā!

  +3 [+] [-]

, 2017-02-17 20:17, pirms 8 gadiem
Jenot beidz saviem kolēģiem laizīt olas! Slikti paliek.

     [+] [-]

, 2017-02-17 20:21, pirms 8 gadiem
Cik tad ir skatītāju? Gana daudz izskatās, esmu patīkami pārsteigta.. bišk ir žēl, ka nesanāca aizbraukt

  +2 [+] [-]

, 2017-02-17 20:22, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Jenot beidz saviem kolēģiem laizīt olas! Slikti paliek.
Krievs krievu atbalsta, viņiem šovakar lieli pārdzīvojumi, jāturas kopā.

  +2 [+] [-]

, 2017-02-17 20:23, pirms 8 gadiem
teemu_saxon_121788018329042 rakstīja: par šo spēli.. tad nu tā būs laba iespēja dažiem , kuri skatās tikai Dinamo, un izlasi.. paskatīties vietējos čaļus...
tikai jāapzinās tas, ka būs jāpierod. jo līmenis ir zems ! ļoti zems..
KHL izlutinājis, tas ir skaidrs..
sādas spēles jāmāk skatīties, jānovērtē azarts, cīņasspars.. utt.. jo meistarības tur nav īpašas..
jāmācās baudīt tāds hoķis, ja neitrāls skatītājs, tad grūti.
senāk bija savādāk.. Liepājas Metalurgs, Ogre, Rīga 2000 .. kaut cik normāls līmenis, klubi, pat ar nometnēm.. Belaru līgas laikos.. tiešām baudāms hoķis..
tagad, turn pat tuvumā nav. Club arī, be nekādas vēstures, un neuzrunājoši.. Kurbads, Mogo.. bļ.. kas tie tādi ??
uzvārdi.. kaut kur daži dzirdēti, bet tie paši norietējuši, un neizdevušās karjeras, vai vecumdienās..
tas kopumā veido zema līmeņa hokeju !
Cerams kādreiz izveidosies kaut daži ilgtspējīgi un līdzjutējiem interesanti klubi.. tad arī pievērsīšos.
Ja es gribu amatierus skatīties, tad es zinu kādus un kur. Bet ne jau arēnā mākslīgi piepildītā.. uz hvz ko
tavs sūda Dinamo ir mākslīgs

  +2 [+] [-]

, 2017-02-17 20:24, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Krievs krievu atbalsta, viņiem šovakar lieli pārdzīvojumi, jāturas kopā.
Kādi tur krievi. Nevajag apvainot krievu tautu, kad muļķīši, kuriem ar viņiem nav nekāda sakara, brūķē muti

  -2 [+] [-]

, 2017-02-17 20:32, pirms 8 gadiem
Gudrais Jenots rakstīja: Acīmredzami esi kārtīgs Latvietis un Latvijas sirdi krūtīs, tas priecē.
Un redzams ka esi pieaudzis un prātīgs cilvēks, saproti vismaz kā darbojas zemeslode un viss saistītais ap to. Bet man rodas jautājums, priekš kam tu strīdies ar tiem mazgadīgajiem bezsmadzeņu radījumiem?
Tak redzams ka viņiem viss kas saistīts ar krieviem nepatīk. Tikai īstenībā gandrīz katrā trešajā mūsdienu Latvietī rit krievu asinis, bet nu tas tā!
Ar viņiem sarunājos tagad kā ar maziem bērniem. Saku to kas viņiem patīk. Tā parasti mierina bērnus-piekrīt viņiem.

  -3 [+] [-]

, 2017-02-17 20:34, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Krievs krievu atbalsta, viņiem šovakar lieli pārdzīvojumi, jāturas kopā.
Un tu kā jau šprote atbalsti otru šproti!

  -3 [+] [-]

, 2017-02-17 20:35, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Ar viņiem sarunājos tagad kā ar maziem bērniem. Saku to kas viņiem patīk. Tā parasti mierina bērnus-piekrīt viņiem.
Piekrītu, gudrs vīrs esi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-17 20:38, pirms 8 gadiem
Kāpēc VALSTS kausa izcīņa notiek laukumā uz Rīgas Dinamo, Sogaz, KHL.RU ledus un borta reklāmām? (es zinu, kāda Arēnā rīt spēle, es jautāju- kāpēc..)

     [+] [-]

, 2017-02-17 20:38, pirms 8 gadiem
Eh,ka nesanāca ielikt

     [+] [-]

, 2017-02-17 20:38, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Kādi tur krievi. Nevajag apvainot krievu tautu, kad muļķīši, kuriem ar viņiem nav nekāda sakara, brūķē muti
Kad runāju par SC psrs palieku krieviem aka vatēm, tad, protams, nedomāju normālos krievus, jo tādu jau arī iekš LV netrūkst.

     [+] [-]

, 2017-02-17 20:41, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Eh,ka nesanāca ielikt
Es ceru, bīskap, ka tu skaties hokeju, nevis nodarbojies ar ko citu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-17 20:43, pirms 8 gadiem
Bļin...

  -1 [+] [-]

, 2017-02-17 20:44, pirms 8 gadiem
specha rakstīja: Kāpēc VALSTS kausa izcīņa notiek laukumā uz Rīgas Dinamo, Sogaz, KHL.RU ledus un borta reklāmām? (es zinu, kāda Arēnā rīt spēle, es jautāju- kāpēc..)
Tas mums godu nedara. Vēl komandās daži bijušie čekisti redzami kā Zabis, Upītis, Siksna, Begovs u.c. Pat Mogo treneris ir sasmērējies ar to slikto Latvijas klubu (atvainojos kļūdījos - Krievijas klubu ,kurš tikai bāzējas Rīgā).

     [+] [-]

, 2017-02-17 20:44, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Es ceru, bīskap, ka tu skaties hokeju, nevis nodarbojies ar ko citu
Par to, lai katrs spriež pēc savas samaitātības pakāpes
Bet nenoliegšu - fonā uz datora renderējas video.

     [+] [-]

, 2017-02-17 20:45, pirms 8 gadiem
Nu re! Jobjenots arī ieradies. Gadrīz visi miskastnieki savākušies.
Kas ar skatītāju skaitu? Kāds nezin cik tur varētu būt?

  +1 [+] [-]

, 2017-02-17 20:45, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Par ko kepkas spriedelē. Ak tā, gada centrālais notikums Latvijas hokejā?
Traki, arhīv- reklāma pasākumam švaka, bet tā pat cilvēku daudz sanākuši.. tad jau atliek secināt, ka tomēr kvalitatīvs produkts. Bet nebēdā daudz, tavi čomi jau te raud viens otram uz pleca, varat izveidot atbalsta grupu un balstīt viens otru šajā grūtajā brīdī.

     [+] [-]

, 2017-02-17 20:46, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Traki, arhīv- reklāma pasākumam švaka, bet tā pat cilvēku daudz sanākuši.. tad jau atliek secināt, ka tomēr kvalitatīvs produkts. Bet nebēdā daudz, tavi čomi jau te raud viens otram uz pleca, varat izveidot atbalsta grupu un balstīt viens otru šajā grūtajā brīdī.
+
Anonīmo ģinamas kepku biedrību var taisīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-17 20:50, pirms 8 gadiem
arch122 rakstīja: Nu re! Jobjenots arī ieradies. Gadrīz visi miskastnieki savākušies.
Kas ar skatītāju skaitu? Kāds nezin cik tur varētu būt?
ap 3000

     [+] [-]

, 2017-02-17 20:52, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Tas mums godu nedara. Vēl komandās daži bijušie čekisti redzami kā Zabis, Upītis, Siksna, Begovs u.c. Pat Mogo treneris ir sasmērējies ar to slikto Latvijas klubu (atvainojos kļūdījos - Krievijas klubu ,kurš tikai bāzējas Rīgā).
Neapvaino savus kaimiņus-Šmerļa Mogo.
Izskatās, ka Megafon un Rostelecom atbalsta spēli, bet tā skatītāju samērojoši padaudz

  +3 [+] [-]

, 2017-02-17 20:53, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: +
Anonīmo ģinamas kepku biedrību var taisīt.
Jā nu, top SC vates sen šitā uz īso nav gājušas, kā šodien pat glumais fuņa, kas vienmēr locās kā zutis, šodien ir izklājies kā prasts plencis, jāsaka, ka diezgan komisks skats tāda kārtīga kretīnu deja mūsu vateņu izpildījumā.

     [+] [-]

, 2017-02-17 20:53, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Traki, arhīv- reklāma pasākumam švaka, bet tā pat cilvēku daudz sanākuši.. tad jau atliek secināt, ka tomēr kvalitatīvs produkts. Bet nebēdā daudz, tavi čomi jau te raud viens otram uz pleca, varat izveidot atbalsta grupu un balstīt viens otru šajā grūtajā brīdī.
Jā, man palaimējās pašam savām acīm no rīta izlasīt Arhīva viedokli par reklāmu. Labai mantai reklāmu nevajag un punkc! To es vēl pusaudža gados iegaumēju, kad kūdrinieka veči sasēduši ap polšu nodevās tamlīdzīgām sarunām.

     [+] [-]

, 2017-02-17 20:54, pirms 8 gadiem
Mazliet uzmecu aci vietējam amatieru hokejam.
Nu piedodiet, vai tad to var par hokeju nosaukt?
Tur puse slidot neprot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-17 20:56, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: +
Anonīmo ģinamas kepku biedrību var taisīt.
Būs vēl jāsāk taisīt Virslīgas nomelnošanas kampaņas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-02-17 20:57, pirms 8 gadiem
specha rakstīja: Neapvaino savus kaimiņus-Šmerļa Mogo.
Izskatās, ka Megafon un Rostelecom atbalsta spēli, bet tā skatītāju samērojoši padaudz
Ja nopietni, tad domāju ka būs vēl vairāk - piektdienas vakars, biļešu cenas 2-7 eiro. Paskatīties klātienē Latvijas hokejistus. Tādas spēles nav bieži-reizi gadā var jau aiziet klātienē.

     [+] [-]

, 2017-02-17 20:58, pirms 8 gadiem
Gudrais Jenots rakstīja: Mazliet uzmecu aci vietējam amatieru hokejam.
Nu piedodiet, vai tad to var par hokeju nosaukt?
Tur puse slidot neprot.
uzvelc brilles , ja tu neredzi , ka puse slidot neprot

  -2 [+] [-]

, 2017-02-17 20:58, pirms 8 gadiem
fanotājs a rakstīja: Uzmangi par FUNI izrunājies,viņš ir no tiem,kas deviņstāveņu liftos zēniem un meitenēm bombongas piedāvā
Kas ir bombomga?

     [+] [-]

, 2017-02-17 20:58, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Jā nu, top SC vates sen šitā uz īso nav gājušas, kā šodien pat glumais fuņa, kas vienmēr locās kā zutis, šodien ir izklājies kā prasts plencis, jāsaka, ka diezgan komisks skats tāda kārtīga kretīnu deja mūsu vateņu izpildījumā.
Bet tas ir arī saprotams - redz, ka cilvēkiem parādās aizvien lielāka interese par vietējo čempionātu un sāk bīties par to, ka tiks novērsta uzmanība no propogandas projekta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-17 21:00, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Kas ir bombomga?
iemācies parākstit cita tekstu

     [+] [-]

, 2017-02-17 21:00, pirms 8 gadiem
arch122 rakstīja: Būs vēl jāsāk taisīt Virslīgas nomelnošanas kampaņas.
Cik esmu no citātiem manījis, tad jobjenots jau ar to visu laiku nodarbojas. Lai gan viņš to visu attiecina uz Latviju kā tādu, ne tikai LHV.

     [+] [-]

, 2017-02-17 21:00, pirms 8 gadiem
Kāpēc FUNS nav arēnā?

  -2 [+] [-]

, 2017-02-17 21:00, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Bet tas ir arī saprotams - redz, ka cilvēkiem parādās aizvien lielāka interese par vietējo čempionātu un sāk bīties par to, ka tiks novērsta uzmanība no propogandas projekta.
Tev šprotēn noteikti viss tikai saistās ar propogandu! Tad jau noteikti tu dzīvo sava veida propogandā!

  -1 [+] [-]

, 2017-02-17 21:00, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Jā nu, top SC vates sen šitā uz īso nav gājušas, kā šodien pat glumais fuņa, kas vienmēr locās kā zutis, šodien ir izklājies kā prasts plencis, jāsaka, ka diezgan komisks skats tāda kārtīga kretīnu deja mūsu vateņu izpildījumā.
Glums plenčveidīgs lokans zutis-izveidoju tādu saīsinātu savu raksturojumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-17 21:01, pirms 8 gadiem
Gudrais Jenots rakstīja: Tev šprotēn noteikti viss tikai saistās ar propogandu! Tad jau noteikti tu dzīvo sava veida propogandā!
Kāpēc tu šobrīd neesi arēnā?

  -2 [+] [-]

, 2017-02-17 21:01, pirms 8 gadiem
Kā var salīdzināt KHL ar Latvijas čempionātu?

Debīlo biedrība!

     [+] [-]

, 2017-02-17 21:01, pirms 8 gadiem
comon88 rakstīja: uzvelc brilles , ja tu neredzi , ka puse slidot neprot
tak nebaksti sūdu! Lai tie tupari te viens otru sarunājas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2017-02-17 21:02, pirms 8 gadiem
datmons rakstīja: Kāpēc FUNS nav arēnā?
Nav jau Krievijas čempionāts.

     [+] [-]

, 2017-02-17 21:02, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Jā, man palaimējās pašam savām acīm no rīta izlasīt Arhīva viedokli par reklāmu. Labai mantai reklāmu nevajag un punkc! To es vēl pusaudža gados iegaumēju, kad kūdrinieka veči sasēduši ap polšu nodevās tamlīdzīgām sarunām.
Oi, arhīva vakardienas pērles varētu kādā zelta fondā likt. Īpaši mani pārsteidza izsmeļošās atbildes uz maniem jautājumiem un spēja pamatot savu viedokli. Katrā ziņā viennozīmīgi ļoti interesants diskusiju biedrs, daudz no tāda sarunu biedra var gūt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2017-02-17 21:03, pirms 8 gadiem
datmons rakstīja: Kāpēc tu šobrīd neesi arēnā?
Esmu hokeja fans, īsta hokeja fans. Un hokeju Latvijā var tikai redzēt Dinamo izpildījumā, pārējie to tikai parodē. Šādi turnīri neinteresē.
Būtībā esmu liels hokeja fans un piekritējs, bet par tādu Latvijas čempionātu īpaši nekad nebiju dzirdējis.
Protams, labs līmenis bija Rīga 2000 laikos.

     [+] [-]

, 2017-02-17 21:04, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Oi, arhīva vakardienas pērles varētu kādā zelta fondā likt. Īpaši mani pārsteidza izsmeļošās atbildes uz maniem jautājumiem un spēja pamatot savu viedokli. Katrā ziņā viennozīmīgi ļoti interesants diskusiju biedrs, daudz no tāda sarunu biedra var gūt!
Par akmeņlaša prasmi uzturēt produktīvu diskusiju jau gadiem klīst leģendas. Vienmēr no viņa var sagaidīt izsmeļošas, argumentētas atbildes, jebkurā jautājumā.

     [+] [-]

, 2017-02-17 21:04, pirms 8 gadiem
Gudrais Jenots rakstīja: Tev šprotēn noteikti viss tikai saistās ar propogandu! Tad jau noteikti tu dzīvo sava veida propogandā!
PROPAGANDA

     [+] [-]

, 2017-02-17 21:04, pirms 8 gadiem
Kāds rezultats???

  -1 [+] [-]

, 2017-02-17 21:06, pirms 8 gadiem
datmons rakstīja: Kāpēc FUNS nav arēnā?
Mans šodienas sporta vakars pie tv. Kalnu slēpošana vīriešiem PČ (ierakstā), PČ biatlonā -stafete sievietēm (ierakstā), HK Rīga - Čaika (MHL), MOGO -Kurbads, vakarā snukers (Welsh Open ceturtdaļfināli).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-02-17 21:07, pirms 8 gadiem
fanotājs a rakstīja: Labi jau ,ka partjanka tik daudz pareizi uzrakstīja.
Es kā reiz arī iedomājos, ka šitie čaļi nemaz zeķes nenēsā, bet gan kājautus.

     [+] [-]

, 2017-02-17 21:07, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Jūs, kepkas, man neliekat vilties. Kā jau bija paredzams- viena nometne ceļ debesīs Latvijas čempi, otri atkal apgalvo, ka tas nav hokejs
Kā tad tur īsti ir ar to reklāmu, arhīv? Ir viņai spēja ietekmēt pircēju vai nav?

     [+] [-]

, 2017-02-17 21:08, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Nav jau Krievijas čempionāts.
Krievijas čempionāts notiek arēnā Rīga? Tas gan nav labi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-17 21:10, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Par akmeņlaša prasmi uzturēt produktīvu diskusiju jau gadiem klīst leģendas. Vienmēr no viņa var sagaidīt izsmeļošas, argumentētas atbildes, jebkurā jautājumā.
Jā, iespaidīgi! Ja neesi lasījis konkrēto diskusiju, iesaku- īsts šedervs

  -1 [+] [-]

, 2017-02-17 21:10, pirms 8 gadiem
Šprotes aktīvas šovakar nepajokam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2017-02-17 21:11, pirms 8 gadiem
Šodienas viens no galveniem tiesnešiem ir no Krievijas un vakar DR -Lada spēlē bija līnijtiesnesis. Vai tas dara godu?

  -1 [+] [-]

, 2017-02-17 21:11, pirms 8 gadiem
fanotājs a rakstīja: krievijas čempionāts notiek ne tikai arēnā Rīga,bet arī Piņķu ledus laukumā
Šausmas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-17 21:12, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Jā, iespaidīgi! Ja neesi lasījis konkrēto diskusiju, iesaku- īsts šedervs
Ja diskusija ir ar akmeņlasi, tad man jākļikā uz viņa komentāriem un tas nu ir pēdējais, ko es tagad gribu darīt.

  -1 [+] [-]

, 2017-02-17 21:13, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Šodienas viens no galveniem tiesnešiem ir no Krievijas un vakar DR -Lada spēlē bija līnijtiesnesis. Vai tas dara godu?
Putins vainīgs.
Tāpēc jau arī ir tik daudz skatītāju arēnā, visi kremļa troļļi. Nebūtu krievu tiesnesis, arēna būtu tukšu.
Nu es vismaz tā spriežu, pēc šprotēnu domu loģikas.

     [+] [-]

, 2017-02-17 21:14, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Vai tad es kādreiz esmu teicis, ka nav?
arhivsx, 2017-02-16 23:04, vakar, ignorēt, atbildēt
neputns rakstīja: Kas tur interesants? Reklāma absolūti nesalīdzināma abiem pasākumiem- paprasi parastam cilvēkam, vai viņš vispār zin, ka tāds Latvijas kauss hokejā tiek izspēlēts, nemaz nerunājot par to, kur un kad notiek fināls un paprasi, vai zin, kas ir RD un kur viņi aizvada savas mājas spēles. Kko tur salīdzināt jau savā būtībā ir nekorekti, bet nešaubos, ka veselai rindai lietotāju, tas būs īsts jājamzirdziņš

Nesmīdini! Nekāda reklāma to neiespaido. Ja kādam interesē, tas tāpat aizies. Kāpēc tad es vienmēr zinu kad Liepājā notiek hokejs?

  -1 [+] [-]

, 2017-02-17 21:14, pirms 8 gadiem
fanotājs a rakstīja: Atradi špotes bundžu atvēri un kustās
Nu es jau īstenībā arī esmu šprote. Vismaz tā mūsdienās Eiropā Latviešus mēdz dēvēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-02-17 21:15, pirms 8 gadiem
Fun un Jenot! Pie Ziedoņdārza ir viesnīca, kur var par nelielām naudām noīrēt numuriņus uz stundām. Šeit nav īstā vieta.

     [+] [-]

, 2017-02-17 21:15, pirms 8 gadiem
Anču uz izlasi!

  -2 [+] [-]

, 2017-02-17 21:15, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: arhivsx, 2017-02-16 23:04, vakar, ignorēt, atbildēt
neputns rakstīja: Kas tur interesants? Reklāma absolūti nesalīdzināma abiem pasākumiem- paprasi parastam cilvēkam, vai viņš vispār zin, ka tāds Latvijas kauss hokejā tiek izspēlēts, nemaz nerunājot par to, kur un kad notiek fināls un paprasi, vai zin, kas ir RD un kur viņi aizvada savas mājas spēles. Kko tur salīdzināt jau savā būtībā ir nekorekti, bet nešaubos, ka veselai rindai lietotāju, tas būs īsts jājamzirdziņš

Nesmīdini! Nekāda reklāma to neiespaido. Ja kādam interesē, tas tāpat aizies. Kāpēc tad es vienmēr zinu kad Liepājā notiek hokejs?
Nesaprotu tikai vienu, ja tu esi sieviešu dzimtas pārstāve, ko tu vari saprast par hokeju?
Sievetei hokeja lietās nav jālien. Tā jau pietiek ka viņas bojā hokeju vispārēji.

     [+] [-]

, 2017-02-17 21:15, pirms 8 gadiem
fanotājs a rakstīja: Labi jau ,ka partjanka tik daudz pareizi uzrakstīja.
Portjanka

     [+] [-]

, 2017-02-17 21:16, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Anču uz izlasi!
Kādā amatā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-17 21:17, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Un?
Bet!

     [+] [-]

, 2017-02-17 21:17, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Kādā amatā?
Vilka amatā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-02-17 21:18, pirms 8 gadiem
Acīmredzami amatieru līmenis. Viņi pat jēdzīgi uzmest pa vārtiem nespēj! Tik daudz kļūdas, zaudē ripu vienkāršās situācijās, krīt uz līdzenas vietas regulāri. Izsāk sakot atgādina jauniešu hokeju. Neprofesionalitāte un meistarības trūkums.
Paldies Dievam ka mums ir Dinamo Rīga. Latvijas hokeja lepnums un Latvijas hokeja attīstības avots.
Ko mēs darītu ja nebūtu Dinamo? Ne tikai hokejs Latvijā izmirtu, bet nebūtu arī ko skatīties.

     [+] [-]

, 2017-02-17 21:19, pirms 8 gadiem
Saņem, kreditori!

     [+] [-]

, 2017-02-17 21:19, pirms 8 gadiem
Spēli kāds vispār skatās vai tik dir& par visu ko ;D
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-17 21:19, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Vilka amatā
Ančs vai tad arī tikpat tērēts kā Volx?

     [+] [-]

, 2017-02-17 21:19, pirms 8 gadiem
Nu ko, varbūt Kurbada Ogres lāsts būs lauzts?

     [+] [-]

, 2017-02-17 21:20, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Ančs vai tad arī tikpat tērēts kā Volx?
Es ļoti ceru, ka nē.

     [+] [-]

, 2017-02-17 21:21, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Es ļoti ceru, ka nē.
Ko tad atvēli viņam vilka lomu izlasē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-17 21:22, pirms 8 gadiem
Šeit laikam pagarinājums nav 3 pret 3?

  -1 [+] [-]

, 2017-02-17 21:22, pirms 8 gadiem
Nesaprotu tikai vienu, kur tad galvenais Latvijas hokeja klubs "HK Rīgas Šprotes"?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2017-02-17 21:24, pirms 8 gadiem
Galvenais ka uz laukuma šovakar abu komandu sastāvos vairāk kā puse ir krieviņi, vismaz pēc vārdiem un uzvārdiem spriežot!
Tad rodas jautājums, Latvijas hokeja klubi?

Kā tad vietējie sc.com aktīvie šprotēni to ir palaiduši garām?
Tur taču tagad uz ledus daudz kremļu troļļu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-17 21:26, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: Ko tad atvēli viņam vilka lomu izlasē?
Laikam ceru, ka vilka lomu var aizpildīt kāds arī mazāk tērēts
Bet vispār, čau, sen neredzēts!

  -2 [+] [-]

, 2017-02-17 21:26, pirms 8 gadiem
Tas komentētājs ir lielāks jefiņš kā tie amatieri uz ledus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-02-17 21:28, pirms 8 gadiem
lonja rakstīja: Eu,Laura,nu beidz jau tirstVisās malās Rīgā plakāti izlīmēti,ka šodien LK fināls!!Reklāmas ir daudz vairāk un tā ir uzkrītošāka,nekā RD reklāma šosezon!bet nu varbūt,ka rūjienā papilnam RD reklāmas,nezinu,pasen neesmu bijis..
Rūjienā tiešām nebija neviens LK plakāts nekur izlīmēts tāpec jau vakar tik attapos, ka spēle jau šodien.

  -2 [+] [-]

, 2017-02-17 21:28, pirms 8 gadiem
Raitums vārtusargs, kuru pat briti izbrāķēja, rāda brīnumus vārtos. Tas vien parāda cik zems šeit ir līmenis. Lielbritānijas čempionāts pat ir klasi augstāks.
Kad te bija nesen kad Mogo zaudēja kautkādam spāņu hokeja klubam!?
Tas vien bija pazemojums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2017-02-17 21:30, pirms 8 gadiem
fanotājs a rakstīja: Amatieri uz ledus bija vakar un būs rīt.
Tad jau Latvijas izlase arī ir amatieri. Tomēr Latvijas izlases galvenais kodols ir Rīgas Dinamo.

     [+] [-]

, 2017-02-17 21:30, pirms 8 gadiem
[quote fanotajs_a]
Man piedodams,es esmu latvietis.
latviski- kājauts

     [+] [-]

, 2017-02-17 21:30, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Interesanti, kas tie par "parastajiem" cilvēkiem, kuri dodas uz arēnu reklāmas ietekmē? Beidz dzīt tuftu.
Ja uz RD neviens neiet reklāmas ietekmē, tad kāpec šie tik traki reklamējas visās malās?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-02-17 21:31, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Laikam ceru, ka vilka lomu var aizpildīt kāds arī mazāk tērēts
Bet vispār, čau, sen neredzēts!
tak nav laika te trīties citreiz nedaudz palasu kādu herņu te maļat
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-02-17 21:31, pirms 8 gadiem
Es domāju, ka Begovu varētu piesaistīt izlases nometnei, tomēr čalim vēl tik 23 un joprojām gadu no gada progresē

  -2 [+] [-]

, 2017-02-17 21:32, pirms 8 gadiem
fanotājs a rakstīja: Amatieri uz ledus bija vakar un būs rīt.
Latvija ir superlielvalsts hokejā. Mūsu valsts izlase pateicoties amatieru hokejistiem 20 gadus noturējusies elitē. Lūk tas ir līmenis

  -2 [+] [-]

, 2017-02-17 21:32, pirms 8 gadiem
Kāds tev metējs, drīzāk iemetējs.

     [+] [-]

, 2017-02-17 21:33, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: tak nav laika te trīties citreiz nedaudz palasu kādu herņu te maļat
Jā, reizēm SC ierauj pamatīgā vorteksā es vēl ļaujos, bet nu kkad jau arī man būs jāmet miers

  -1 [+] [-]

, 2017-02-17 21:34, pirms 8 gadiem
Pateicoties vietējam valsts čempionātam esam elitē!

  -2 [+] [-]

, 2017-02-17 21:34, pirms 8 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: Es domāju, ka Begovu varētu piesaistīt izlases nometnei, tomēr čalim vēl tik 23 un joprojām gadu no gada progresē
Vai katru gadu progresē? Paplašinātā izlases spēlētāju sarakstā gan jau kāds no LHV būs.
Eliteprospects.com - Rustams Begovs

     [+] [-]

, 2017-02-17 21:35, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Jā, reizēm SC ierauj pamatīgā vorteksā es vēl ļaujos, bet nu kkad jau arī man būs jāmet miers
Jāiet tev par skolotāju strādāt, skatos funs tik pa komentiem dzīvo darba diena vai brīvdiena

  -2 [+] [-]

, 2017-02-17 21:36, pirms 8 gadiem
Labi ka Latvijā ir tik daudz krievu. Savādāk kas mums spēlētu viņu, un kas mācītu jaunajiem spēlēt hokeju.
Malači krieviņi.

  -3 [+] [-]

, 2017-02-17 21:36, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: Jāiet tev par skolotāju strādāt, skatos funs tik pa komentiem dzīvo darba diena vai brīvdiena
Laikam tie skolotāji vispār nekad nestrādā.

  +3 [+] [-]

, 2017-02-17 21:37, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: Jāiet tev par skolotāju strādāt, skatos funs tik pa komentiem dzīvo darba diena vai brīvdiena
Nez, lai tiktu par fuņa kolēģi, CV jāsūta uz Krievijas vēstniecību?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-17 21:38, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Vai katru gadu progresē? Paplašinātā izlases spēlētāju sarakstā gan jau kāds no LHV būs.
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=50412
tur nav updeitota/normāla statistika LČ, viņš ir 4. rez. čempionātā 24 sp. 18+19. Un pie tam pagājušogad čempis bija objektīvi vājāks.

     [+] [-]

, 2017-02-17 21:39, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: Jāiet tev par skolotāju strādāt, skatos funs tik pa komentiem dzīvo darba diena vai brīvdiena
Es tak jau gandrīz divus gadus nostrādāju, ne gulēt, ne ēst īsti laika bija, kāds tur vēl SC funs jau bez nepartrauktas komentēšanas paspej arī visiem iespējamajiem sporta veidiem sekot līdz, kādi pasaulē izdomāti, paralēli savam darbam skolā. Nu īsts supercilvēks

     [+] [-]

, 2017-02-17 21:39, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Nez, lai tiktu par fuņa kolēģi, CV jāsūta uz Krievijas vēstniecību?
A jau ir atvērta Krievijas vēstniecības skola Rīgā? Ja jā tad tikai caur turieni.

     [+] [-]

, 2017-02-17 21:40, pirms 8 gadiem
Pipec...

     [+] [-]

, 2017-02-17 21:40, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Pipec...
Nekas, paņems pagarinājumā, būs vēl jaudīgākas emocijas!

     [+] [-]

, 2017-02-17 21:41, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Es tak jau gandrīz divus gadus nostrādāju, ne gulēt, ne ēst īsti laika bija, kāds tur vēl SC funs jau bez nepartrauktas komentēšanas paspej arī visiem iespējamajiem sporta veidiem sekot līdz, kādi pasaulē izdomāti, paralēli savam darbam skolā. Nu īsts supercilvēks
2-2 mogo atkal paņems kausu...

  -1 [+] [-]

, 2017-02-17 21:41, pirms 8 gadiem
Izskatās ka MOGO tomēr arī turpmāk izsniegs ātros un lēnos kredītus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-17 21:42, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: 2-2 mogo atkal paņems kausu...
Uz to jau iet, bet varbūt tomēr.. kkad taču tas lāsts jālauž.

     [+] [-]

, 2017-02-17 21:43, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Uz to jau iet, bet varbūt tomēr.. kkad taču tas lāsts jālauž.
Nebūs...

  +4 [+] [-]

, 2017-02-17 21:44, pirms 8 gadiem
kads negrib par 40 euro satikties shovakar, varu gan nosuukat, gan sniegt dupsi, esmu brivs ap 23, zoljika, der +16 gadi, ne vecaks ka 50 lugums

  +1 [+] [-]

, 2017-02-17 21:44, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Nekas, paņems pagarinājumā, būs vēl jaudīgākas emocijas!
Cerams. No vienas puses, pat nav slikti - tik labu spēli ir prieks skatīties.

  +1 [+] [-]

, 2017-02-17 21:44, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Es tak jau gandrīz divus gadus nostrādāju, ne gulēt, ne ēst īsti laika bija, kāds tur vēl SC funs jau bez nepartrauktas komentēšanas paspej arī visiem iespējamajiem sporta veidiem sekot līdz, kādi pasaulē izdomāti, paralēli savam darbam skolā. Nu īsts supercilvēks
Varbūt atšķirība slēpjas tajā apstāklī, ka tu savu darbu centies darīt godprātīgi un rūpīgi?

     [+] [-]

, 2017-02-17 21:45, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: Nebūs...
Kuš, kamēr spēle nav beigusies, tikmēr viss var būt

  -3 [+] [-]

, 2017-02-17 21:46, pirms 8 gadiem
fanotājs a rakstīja: Tāpēc pie ledus hallēm sēmušku mizas pa zemi mētājās.
Un kāda vaina semuškām?
Daudz garšīgās kā kautkādi sintētiskie čipsi, veselīgas un noderīgas organismam.

     [+] [-]

, 2017-02-17 21:47, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Cerams. No vienas puses, pat nav slikti - tik labu spēli ir prieks skatīties.
TRTD tāpat labāks

  -1 [+] [-]

, 2017-02-17 21:48, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Es tak jau gandrīz divus gadus nostrādāju, ne gulēt, ne ēst īsti laika bija, kāds tur vēl SC funs jau bez nepartrauktas komentēšanas paspej arī visiem iespējamajiem sporta veidiem sekot līdz, kādi pasaulē izdomāti, paralēli savam darbam skolā. Nu īsts supercilvēks
Ja runājam nopietni tad es tev ticu un saprotu. Patiešām darbs skolā paņem ļoti daudz laika. Man reāli sanāk nedēļā ap 50-60 astronomiskām stundām ko veltu tikai darbam skolā. Ļoti daudz ko atlieku, nedaru , lai varētu visus skolas darbus paveikt. Tikai es nesūdzos-man darbs patīk.
Komentēt sanāk laiks arī skolā-dators ieslēgts un lai uzrakstītu komentāru vajag 1-2 minūtes. Tik daudz laika starpbrīžos varu atļauties. Šovakar skatos hokeju un laboju skolēnu darbus.

  +1 [+] [-]

, 2017-02-17 21:48, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Kuš, kamēr spēle nav beigusies, tikmēr viss var būt
Nebūs...

     [+] [-]

, 2017-02-17 21:48, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: TRTD tāpat labāks
Vai tad kāds par to šaubās?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-17 21:48, pirms 8 gadiem
Sandzhas puika

     [+] [-]

, 2017-02-17 21:49, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Varbūt atšķirība slēpjas tajā apstāklī, ka tu savu darbu centies darīt godprātīgi un rūpīgi?
...bet FUNS tikai haltūrē. Es pabeidzu tavu domu.

     [+] [-]

, 2017-02-17 21:49, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Varbūt atšķirība slēpjas tajā apstāklī, ka tu savu darbu centies darīt godprātīgi un rūpīgi?
Cik nu godprātīgi un rupīgi, bet nu zinot, ko tas darbs nozīmē un to cik daudz funs laiku pavada te, un pie tv lūrot visu, ko tur rāda, tad nekas labs tur pat teorētiski nevar būt.

     [+] [-]

, 2017-02-17 21:50, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Vai tad kāds par to šaubās?
Funs un viņa draugi pernambuki ar jenotiem...ja šiem šaubu nebūtu tad nesmirdētu šeit!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-02-17 21:52, pirms 8 gadiem
Kads tad negrib, varu pa 30 euro nolaist!

  -1 [+] [-]

, 2017-02-17 21:52, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Cik nu godprātīgi un rupīgi, bet nu zinot, ko tas darbs nozīmē un to cik daudz funs laiku pavada te, un pie tv lūrot visu, ko tur rāda, tad nekas labs tur pat teorētiski nevar būt.
Ai, nu labi- Funi pa 30 gariem darba gadiem sīkie puņķu tapas ir piebesījuši līdz pusārprātam, tāpēc viņš audzēkņiem uzliek nikolaju un bauda sportu.

     [+] [-]

, 2017-02-17 21:54, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: Funs un viņa draugi pernambuki ar jenotiem...ja šiem šaubu nebūtu tad nesmirdētu šeit!
Satraukums viņu rindās tiešām liels.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-02-17 22:02, pirms 8 gadiem
Šī spēle man patiešām sāk atgādināt kolhoza laikus.

  +1 [+] [-]

, 2017-02-17 22:02, pirms 8 gadiem
Bļ....

  +1 [+] [-]

, 2017-02-17 22:02, pirms 8 gadiem
Mjā.. tur totāla panika iestājās pie vārtiem Kurbadam.

  -1 [+] [-]

, 2017-02-17 22:02, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Bļ....
Mogo kā jau teicu

     [+] [-]

, 2017-02-17 22:03, pirms 8 gadiem
MOGO kompānija atkal tiek pie labas naudiņas. Lieliska komercreklāma.

  +1 [+] [-]

, 2017-02-17 22:03, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Mjā.. tur totāla panika iestājās pie vārtiem Kurbadam.
Kurbadam jābrauc prom no Ogres ātrāk

  +1 [+] [-]

, 2017-02-17 22:03, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: Mogo kā jau teicu
Piesauci zaipis pie visa vainīgs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-17 22:04, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: Kurbadam jābrauc prom no Ogres ātrāk
Nākamgad jau būs jaunajā hallē, vai vēl viena sezona pa Ogri jānomuļļā?

  +1 [+] [-]

, 2017-02-17 22:04, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Piesauci zaipis pie visa vainīgs!
Tak ko tur piesaukt, ja spēlē Ogre finālā, tad droši liec uz pretiniekiem, ilgus gadus pārbaudīta vērtība

     [+] [-]

, 2017-02-17 22:04, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Piesauci zaipis pie visa vainīgs!
Tu jau kā krievs - ka tik atrast kādu vainīgo

     [+] [-]

, 2017-02-17 22:05, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Tu jau kā krievs - ka tik atrast kādu vainīgo
Nelamājies

  -2 [+] [-]

, 2017-02-17 22:05, pirms 8 gadiem
Visi pēc bomžiem izskatās. Tiešām grūti bārdu nodzīt.
Jauni puiši, bet izskatās pēc veciem bomžiem.

     [+] [-]

, 2017-02-17 22:05, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Nākamgad jau būs jaunajā hallē, vai vēl viena sezona pa Ogri jānomuļļā?
nezinu, kā siem tur iet ar halles celtniecību...bet plani kaut kādi Rumbulā ir, tik vai tā vieta būs veiksmīgāka

     [+] [-]

, 2017-02-17 22:06, pirms 8 gadiem
Tas ir Kurbada kods: Tomēr pēc dažiem laimīgiem gadiem čūska-ragana uzkūda Kurbadam deviņus valdniekus un kaujā ar apvienoto karaspēku nepārvaramais milzis ievaino Kurbadu plecā, čūska-ragana iespļauj brūcē nāvīgu žulti un Kurbads iet bojā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-02-17 22:06, pirms 8 gadiem
OOO šnukurītis arī uz ledus.

  -3 [+] [-]

, 2017-02-17 22:06, pirms 8 gadiem
Latvijas lielākais izadzējs un Latvijas pilsoņu izsūtītājs uz Īriju, apsveic amatierus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-17 22:08, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: Tak ko tur piesaukt, ja spēlē Ogre finālā, tad droši liec uz pretiniekiem, ilgus gadus pārbaudīta vērtība
Tieši tā! Es jau n- tos gadus te kladzinu, ka kamēr Kurbads spēlēs Ogrē tikmēr viņiem kausus vai titulus neredzēt kā savas ausis!!! Kārtējo reizi viņi to atkal pierādija! Atnāks uz Rīgu Rumbulā un redzēsiet, ka būs gan tituli, gan kausi!

     [+] [-]

, 2017-02-17 22:08, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: nezinu, kā siem tur iet ar halles celtniecību...bet plani kaut kādi Rumbulā ir, tik vai tā vieta būs veiksmīgāka
Als saka, ka tas viņa krajs, būšot veiksmīgs.

  -3 [+] [-]

, 2017-02-17 22:09, pirms 8 gadiem
Tikai Latvijā tas ir iespējams, piektdienā izcīni valsts čempiona titulu un nākamajā dienā jau jādodas agri uz darbu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-02-17 22:10, pirms 8 gadiem
als rakstīja: Tieši tā! Es jau n- tos gadus te kladzinu, ka kamēr Kurbads spēlēs Ogrē tikmēr viņiem kausus vai titulus neredzēt kā savas ausis!!! Kārtējo reizi viņi to atkal pierādija! Atnāks uz Rīgu Rumbulā un redzēsiet, ka būs gan tituli, gan kausi!
Hmm...tad jau Zemgalei jāmēģina ņemt, kamēr vēl Kurbads Ogrē uzturas

     [+] [-]

, 2017-02-17 22:10, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Als saka, ka tas viņa krajs, būšot veiksmīgs.
Man Rumbula kaut kā ar citu ko asociējas, tikai ne hokeju

  -2 [+] [-]

, 2017-02-17 22:10, pirms 8 gadiem
fanotājs a rakstīja: Laba spēle,ar pelavu ,Dinamu,nemaz salīdzināt nevar,Dinama nevarīga,lēna,fiziski vāja.
Begovs, Zabis, Vilkoits, Siksna, Begovs, Ančs-tie visi un vēl citi noteikti ir meistarīgāki par Indraši, Dārziņu, Miķeli, Bičevski, Gilisu ,Kalniņu utt. Gan Mogo, gan Kurbads uzvarētu DR.

     [+] [-]

, 2017-02-17 22:10, pirms 8 gadiem
als rakstīja: Tieši tā! Es jau n- tos gadus te kladzinu, ka kamēr Kurbads spēlēs Ogrē tikmēr viņiem kausus vai titulus neredzēt kā savas ausis!!! Kārtējo reizi viņi to atkal pierādija! Atnāks uz Rīgu Rumbulā un redzēsiet, ka būs gan tituli, gan kausi!
Klau, ir konkrēts plāns, kad viņi pārvācās uz Rumbulu? Kkadi pamati tai hallei jau laikam ielikti, bet nu tur jau laiciņš paiet, kamēr uzceļ un kamēr var arī sākt apdzīvot. Uz nakamo sezonu paspēs?

     [+] [-]

, 2017-02-17 22:11, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: nezinu, kā siem tur iet ar halles celtniecību...bet plani kaut kādi Rumbulā ir, tik vai tā vieta būs veiksmīgāka
Salīdzinoši netālu no manīm... kas es tev saku - būs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-17 22:12, pirms 8 gadiem
Gudrais Jenots rakstīja: Tikai Latvijā tas ir iespējams, piektdienā izcīni valsts čempiona titulu un nākamajā dienā jau jādodas agri uz darbu!
Nuuu zini Francijā, Dānijā, Norvēģijā arī čupa ar pusprofesionāļiem spēlē... šādā līmenī ne visi ir 100% ''profi''... tajā pašā Francijā vai Anglijā pat čaļiem ar AHL čekera pieredzi mož uz rokas bišķi virs 2 štukām piķo, kas ir minimālā alga tur... bieži ir tā, ka čaļi piestrādā papildus kā treneri bērniem vai kluba organizācijā, tāpat kā LČ
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-17 22:13, pirms 8 gadiem
fanotājs a rakstīja: Izņemot Kalniņu,pārējie no pelavu Dinamas var tik ripas padot,Kalniņu uz Zemgali
Nu bet noteikti tā ir..tev pilnīga taisnība. Gan jau Hārtlijs arī tev piekritīs un veidos izlasi no Mogo un Kurbada nevis DR spēlētājiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-17 22:16, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Hmm...tad jau Zemgalei jāmēģina ņemt, kamēr vēl Kurbads Ogrē uzturas
Iespējamība tiešām lielāka nekā Kurbjiem! Smejies vai nē bet fakts! Kurbadam Ogrē (laikam jau pašai Ogrei kā sugai) ir kāds "karmas parādiņš" uzlikts! Es pat nojaušu no kura laika.... tik toreiz bija cits klubs! Fani ar bārdu gan jau sapratīs par ko runāju...

     [+] [-]

, 2017-02-17 22:16, pirms 8 gadiem
fanotājs a rakstīja: Lavijas čempja fināls būs Zemgale-Liepāja
Labi..kā teiksi - tā būs.

     [+] [-]

, 2017-02-17 22:20, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Klau, ir konkrēts plāns, kad viņi pārvācās uz Rumbulu? Kkadi pamati tai hallei jau laikam ielikti, bet nu tur jau laiciņš paiet, kamēr uzceļ un kamēr var arī sākt apdzīvot. Uz nakamo sezonu paspēs?
HVZ... ko Tu man te tādas lietas prasi... ne jau es viņu tur ceļu! Kad uzcels, tad jau aizbraukšu ievētēt! Ģeogrāfiski noteikti būs man tuvākā halle. Cik atceros, tad plānos bija jau nākamo sezonu (2017./2018.) sākt savā jaunajā halllē tik vai paspēs uzcelt, to laiks rādīs....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-17 22:25, pirms 8 gadiem
als rakstīja: HVZ... ko Tu man te tādas lietas prasi... ne jau es viņu tur ceļu! Kad uzcels, tad jau aizbraukšu ievētēt! Ģeogrāfiski noteikti būs man tuvākā halle. Cik atceros, tad plānos bija jau nākamo sezonu (2017./2018.) sākt savā jaunajā halllē tik vai paspēs uzcelt, to laiks rādīs....
Es domāju, ka Tu zini visu, kas Rumbulā notiek

     [+] [-]

, 2017-02-17 22:37, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Paskaties kādas Ančam ūsas, vot!
Viss spēks ir ūsās?!

     [+] [-]

, 2017-02-17 22:39, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Es domāju, ka Tu zini visu, kas Rumbulā notiek
Da es uz to pusi labi, ja pāris mēnešos reizi aizbraucu! Ceru, ka nākamsezon būs iemesls biežāk tur aizbraukt, ja to halli paspēs uzcelt.