Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2861, Did:0, useCase: 3
Autors: Toms Mālmeisters

Koziols atbild Dumpim: Jūs kļūstat augstprātīgi!

Koziols atbild Dumpim: Jūs kļūstat augstprātīgi!
Viesturs Koziols. Foto: Ģirts Gertsons/F64

Latvijas hokeja federācijas (LHF) ģenerālsekretārs Viesturs Koziols savā Facebook profilā komentējis Veselības ministrijas galvenā infektologa un profesora Uga Dumpja komentāru par hokeju kā bīstamāko sporta veidu, kritizējot profesora teikto, kā arī piedāvājot iepazīties ar Kembridžas, Oksfordas un Stenfordas universitāšu zinātnieku parakstīto deklarāciju.

Jau iepriekš ziņojām, ka 13. oktobrī valdība pieņēmusi ierobežojumus sporta sacensību un treniņu norisē, kas paredz tikai augstāko līgu aizvadīšanu vismaz no 17. oktobra līdz 6. novembrim. Ziņu aģentūrai LETA Veselības ministrijas galvenais infektologs un profesors Uga Dumpis pauda, ka kā bīstamāko sporta veidu viņš saredzot hokeju, jo komandas ilgi atrodas uz rezervistu soliņa un ģērbtuvēs, tāpat notiek klaigāšana spēles laikā. Tieši klaigāšana tiekot vērtēta kā daudz bīstamāka par runāšanu. Kamēr visaugstāko risku Slimību profilakses un kontroles centrs (SPKC) saskata dziedāšanā. Dumpis norādījis, ka sporta bīstamība esot nevis konkrēti pašā sportā, bet gan tajā, ka iesaistās cilvēki no dažādiem sociālajiem burbuļiem, tādējādi iznesot potenciālo slimību ārpus saviem burbuļiem. Tāpat komandu sporta veidos, tiek ceļots pa dažādiem reģioniem, palielinot poteniciālās saslimšanas diapozonu. SPKC informācija liecina, ka pagājušajā nedēļā 5,1% jauno Covid-19 slimnieku inficējušās sporta nodarbībās.

Pēc šiem komentāriem malā nav palicis Latvijas hokeja federācijas (LHF) ģenerālsekretārs Viesturs Koziols, kurš savā Facebook profilā kritizējis paustos izteikumus: ''Nekad līdz šim vēl nebiju dzirdējis no speciālistiem, kuri nosaka valstī pieņemto rīcību attiecībā uz ierobežojumiem, ka vīruss īpaši izplatās arī tur, kur klaigā. Tas nozīmē, ka arī vīruss ir mainījies un palicis gudrāks, viltīgāks. Nu jau tas māk atšķirt ne tikai bārus un restorānus no sporta zālēm un mūzikas klasēm vai deju zālēm, nu tam arī ir parādījusies dzirde un tas kļuvis sevišķi kārs uz klaigāšanu! Un vēl - tas māk atšķirt hokejistu rezervistu soliņus no basketbolistu, florbolistu un volejbolistu soliņiem! Bravo!''

Viesturs Koziols savā ierakstā pauž, ka ikdienā, strādājot ar klubiem un hallēm, novērota apzinīga attieksme pret saviem pienākumiem attiecībā pret Covid-19 vīrusa ierobežošanas mazināšanu, taču, lasot murgus par hokeja īpašo bīstamību, jāsecina, ka lēmumu pieņēmēji kļuvuši augstprātīgi. LHF ģenerālsekretāram ir žēl visu to bērnu, kuriem šobrīd nebūs iespēja doties uz saviem iemīļotajiem pulciņiem. Tāpat Koziols Ugam Dumpim silti iesaka iepazīties ar zinātnieku no Oksfordas, Kembridžas un Stenfordas 4. oktobrī parakstīto deklarāciju.

Izmantotie resursi:
https://www.facebook.com/viesturs.k...


, 2020-10-16 09:38, pirms 5 gadiem
Da vispār vajag nomierināties saistībā ar covid. 20% vispār nav simptomj. No alkohola katru gadu nomirst 3 miljoni. Alkohols ir ļoti izplatits. Kāpēc neviens par to nerunā? Kāpēc tiek skalotas smadzenes ar covid, bet netiek skaidrots, ka katru dienu jābūt fiziskām aktivitātēm, jāiet svaigā gaisā, jādzer vitamīni, kvalitatīvi jāēd, jābūt labam miegam, un jāiet aukstā dušā. Ta vietā cilvēkiem iedveš bailes, kas pārvēršas stresā un stress grauj imūnsistēmu. Izskatās pēc viena liela biznesa projekta. Kāēc netiek izcelts, ka no influenza mirst vairāk cilvēku. Izskatās, ka viens vīruss pilnībā visu pasauli apstādinājis, taču esam piemirsuši, ka kapitālisms, nav svarīgākais mūsu dzīvē, bet gan dzīves līmenis. Turpināsim visu dzīvi slēpties zem maskām un istabās? Cmon, tas vīruss būs uz visiem laikiem un visi viņu izslimos tā vai tā. Te nebūs iespējams uzvarēt. Grūti būs cīnīties pret dabisku nenovēršamu procesu.
, 2020-10-16 09:49, pirms 5 gadiem
kazjols normāli norūcis.
, 2020-10-16 09:50, pirms 5 gadiem
bīstami bija atvērt rusņas robežu, bet par to speci klusēja.
, 2020-10-16 09:51, pirms 5 gadiem
es zinu labāk rakstīja: Da vispār vajag nomierināties saistībā ar covid. 20% vispār nav simptomj. No alkohola katru gadu nomirst 3 miljoni. Alkohols ir ļoti izplatits. Kāpēc neviens par to nerunā? Kāpēc tiek skalotas smadzenes ar covid, bet netiek skaidrots, ka katru dienu jābūt fiziskām aktivitātēm, jāiet svaigā gaisā, jādzer vitamīni, kvalitatīvi jāēd, jābūt labam miegam, un jāiet aukstā dušā. Ta vietā cilvēkiem iedveš bailes, kas pārvēršas stresā un stress grauj imūnsistēmu. Izskatās pēc viena liela biznesa projekta. Kāēc netiek izcelts, ka no influenza mirst vairāk cilvēku. Izskatās, ka viens vīruss pilnībā visu pasauli apstādinājis, taču esam piemirsuši, ka kapitālisms, nav svarīgākais mūsu dzīvē, bet gan dzīves līmenis. Turpināsim visu dzīvi slēpties zem maskām un istabās? Cmon, tas vīruss būs uz visiem laikiem un visi viņu izslimos tā vai tā. Te nebūs iespējams uzvarēt. Grūti būs cīnīties pret dabisku nenovēršamu procesu.
Pilniba piekritu visam ,ko uzrakstiji.
, 2020-10-16 09:51, pirms 5 gadiem
pārmaiņas pēc LHF normāla reakcija uz notikumiem ārpus biroja
, 2020-10-16 09:59, pirms 5 gadiem
Man gan liekas, ka Dumpis ļoti labi paskaidroja, ka, pirmkārt, hokejā cieši viens otram blakus uz soliņa atrados vairāk cilvēku, nekā, piemēram, basketbolā, un, otrkārt, hokejā ģērbtuvēs jāpavada daudz ilgāks laiks, lai sagatavotos spēlei. Hokejā nav tikai šorti, krekls un botas.
Kas attiecas uz 4.oktobra deklarāciju - Latvijas statistika par smagi slimajiem slimnīcas vien jau apgāž "pasaules līmeņa zinātnieku" deklarāiju. Tās idejas var darboties tikai tad, ja sabiedrība kopumā ievēro distancēšanos.
, 2020-10-16 10:05, pirms 5 gadiem
kasagrande rakstīja: Man gan liekas, ka Dumpis ļoti labi paskaidroja, ka, pirmkārt, hokejā cieši viens otram blakus uz soliņa atrados vairāk cilvēku, nekā, piemēram, basketbolā, un, otrkārt, hokejā ģērbtuvēs jāpavada daudz ilgāks laiks, lai sagatavotos spēlei. Hokejā nav tikai šorti, krekls un botas.
Kas attiecas uz 4.oktobra deklarāciju - Latvijas statistika par smagi slimajiem slimnīcas vien jau apgāž "pasaules līmeņa zinātnieku" deklarāiju. Tās idejas var darboties tikai tad, ja sabiedrība kopumā ievēro distancēšanos.
Tā deklarācija jau pierādīta kā fake, kuru bija iespēja parakstīt jebkuram cilvēkam nereģistrējoties.
Piekrītu ka ļoti labi Dumpis paskaidroja, argumentēti un racionāli. Viesturs atkal pa priekšu ar emocijām un bez argumentiem. Un muļķības ka hokejs kaut ko ievēroja, vissliktākā ierobežojumu kontrole bija tieši hokejā, ar saviem bērnu turnīriem kur no visām pilsētām bērni un vecāki sabrauc un tad čupojas.
, 2020-10-16 10:09, pirms 5 gadiem
es zinu labāk rakstīja: Da vispār vajag nomierināties saistībā ar covid. 20% vispār nav simptomj. No alkohola katru gadu nomirst 3 miljoni. Alkohols ir ļoti izplatits. Kāpēc neviens par to nerunā? Kāpēc tiek skalotas smadzenes ar covid, bet netiek skaidrots, ka katru dienu jābūt fiziskām aktivitātēm, jāiet svaigā gaisā, jādzer vitamīni, kvalitatīvi jāēd, jābūt labam miegam, un jāiet aukstā dušā. Ta vietā cilvēkiem iedveš bailes, kas pārvēršas stresā un stress grauj imūnsistēmu. Izskatās pēc viena liela biznesa projekta. Kāēc netiek izcelts, ka no influenza mirst vairāk cilvēku. Izskatās, ka viens vīruss pilnībā visu pasauli apstādinājis, taču esam piemirsuši, ka kapitālisms, nav svarīgākais mūsu dzīvē, bet gan dzīves līmenis. Turpināsim visu dzīvi slēpties zem maskām un istabās? Cmon, tas vīruss būs uz visiem laikiem un visi viņu izslimos tā vai tā. Te nebūs iespējams uzvarēt. Grūti būs cīnīties pret dabisku nenovēršamu procesu.
Vairāk sabiedrībai šādu informāciju, lai atveras acis un domāšana! Par šo ir jārunā jebkurā vietā un laikā. Domāju pat 50% nav un nebūs simptomu. Neviens nav nomiris no Covid, bet gan no imūndeficīta, un hroniski ielaistām citām kaitēm.
Arī visa šī visa testēšanās ir viens liels feiks, kad Panorāmas šižētā stundas laikā cilvēkam bija gan pozītīvs gan negatīvs rezultāts, tāpat gadījums ar Graudīņu pirms Eiropas čempionāta, KHL lielākā daļa visi sen ir izslimojuši. Tāpat viss saistībā ar Covidpass un mobilo aplikāciju, liek mūs visu laiku rāmjos.
Es nesaku, ka vīrusa nav, bet vienkārši mazgājam rokas, domājam pozitīvi, vairāk svaiga gaiss, un mazāk skatamies televizoru!
, 2020-10-16 10:11, pirms 5 gadiem
es zinu labāk rakstīja: Da vispār vajag nomierināties saistībā ar covid. 20% vispār nav simptomj. No alkohola katru gadu nomirst 3 miljoni. Alkohols ir ļoti izplatits. Kāpēc neviens par to nerunā? Kāpēc tiek skalotas smadzenes ar covid, bet netiek skaidrots, ka katru dienu jābūt fiziskām aktivitātēm, jāiet svaigā gaisā, jādzer vitamīni, kvalitatīvi jāēd, jābūt labam miegam, un jāiet aukstā dušā. Ta vietā cilvēkiem iedveš bailes, kas pārvēršas stresā un stress grauj imūnsistēmu. Izskatās pēc viena liela biznesa projekta. Kāēc netiek izcelts, ka no influenza mirst vairāk cilvēku. Izskatās, ka viens vīruss pilnībā visu pasauli apstādinājis, taču esam piemirsuši, ka kapitālisms, nav svarīgākais mūsu dzīvē, bet gan dzīves līmenis. Turpināsim visu dzīvi slēpties zem maskām un istabās? Cmon, tas vīruss būs uz visiem laikiem un visi viņu izslimos tā vai tā. Te nebūs iespējams uzvarēt. Grūti būs cīnīties pret dabisku nenovēršamu procesu.
Pirmkārt, jeb kādu statistiku lūdzu ar atsucēm. Citādi es arī varu paziņot, ka masturbēšana nogalina 5 miljonus cilvēkus un ir bīstama. Otrkārt alkohols ir brīvprātigi pieejams un nāve no tā neiestājas tapēc, ka kāds tev blakus iedzer. Pie tam interesanti būtu uzzināt cik no taviem 3 miljoniem ir saindējušies ar nelegālu alkoholu...Treškārt, šķiet es pilnīgi piekrītu, ka brīžiem ierobežojumi ir dīvaini, ka mediji pavisam noteikti nepalīdz utt., bet tu pats neesi labāks. Tev ir izglītība medicīnā? Stipri šaubos no tā ko uzrakstiji. Tad paklusē ar savu viedokli, jo tavs viedoklis pilnīgi neko nevar ietekmēt. Nevar salīdzināt 10 dažādas slimības, inficēšanās, vai nāves cēlonus un teikt, ka redz no tiem mirst vairak, tātad tie ir bīstamāki. Man arī nav izglītiba medicīnā, tādēļ es neveru iesaistīties dziļās argumentācijas par šo tēmu, bet to ko es zinu, kas praksē ir redzams, ka vīruss ir ļoti lipīgs, lipigāks par tavām parastajām infekcijām un daudziem, arī jauniem cilvēkiem ir salīdzinoši smaga slimība. Trakāk kā parastā gripa. Vai šis vīruss tevi nogalinās? 99% droš vien, ka nē. Bet tas nenozīmē, ka viņš nav bīstams. Dari to ko tev like valdība un aizver muti jo tavs un citu sazvērestības teoriju piekritēju viedoklis absolūti neko neitekmē, tas tikai šķeļ tautu. Ja tev nav ko teikt, tad vienkārši paklusē, neesi tu, un pārejie pravieši Muhamedi, kas tagad ziņo jauno taisnību. Un, tas ka tev saku klausītu valdību nenozīmē automātiski būt nozombētam. Neazmirsti tur ir 100 cilvēki kurus tu un es ievēlējam, ne jau viens Kariņš, vai Viņķele tagad autoritārski dara ko grib. Kā jau teicu, man arī brīžiem škiet tie noteikumi dīvaini, bet nu nenomirsi tu no tās maskas 15 min veikalā.
Slēpts komentārs: norins
, 2020-10-16 10:18, pirms 5 gadiem
Koziols gan dikti pie sirds ņēmis😂

Man tik emocionāla uztvere tik uz pohām mēdz būt
, 2020-10-16 10:22, pirms 5 gadiem
kaijs rakstīja: Vairāk sabiedrībai šādu informāciju, lai atveras acis un domāšana! Par šo ir jārunā jebkurā vietā un laikā. Domāju pat 50% nav un nebūs simptomu. Neviens nav nomiris no Covid, bet gan no imūndeficīta, un hroniski ielaistām citām kaitēm.
Arī visa šī visa testēšanās ir viens liels feiks, kad Panorāmas šižētā stundas laikā cilvēkam bija gan pozītīvs gan negatīvs rezultāts, tāpat gadījums ar Graudīņu pirms Eiropas čempionāta, KHL lielākā daļa visi sen ir izslimojuši. Tāpat viss saistībā ar Covidpass un mobilo aplikāciju, liek mūs visu laiku rāmjos.
Es nesaku, ka vīrusa nav, bet vienkārši mazgājam rokas, domājam pozitīvi, vairāk svaiga gaiss, un mazāk skatamies televizoru!
Neviens arī nav nomiris no gripas, bet no komplikācijām, te ir tieši tāpat.
, 2020-10-16 10:23, pirms 5 gadiem
norins rakstīja: Vēl pie sava suņa uzpurņa..pilnai laimei vari 2metrīgu apses mietu dirsiiņa iespraust..gan distencīte turēsies..gan raganas atbaidīsi
Tev kaut kas notiks ja uzvilksi masku parīs reizes dienā, vai ieturēsi distanci no citiem cilvēkiem? Kur ir problēma? Nomirsi no maskas? Cik stulbam ir jābūt, lai par kaut ko tādu ceptos. Jā maskas nav ērtas, bet tev absolūti nekas nenotiks, ja viņu uzvilksi un varbūt pasrgāsi kādu no inficēšanās
Slēpts komentārs: ripulis
, 2020-10-16 10:23, pirms 5 gadiem
AlanRich rakstīja: Pirmkārt, jeb kādu statistiku lūdzu ar atsucēm. Citādi es arī varu paziņot, ka masturbēšana nogalina 5 miljonus cilvēkus un ir bīstama. Otrkārt alkohols ir brīvprātigi pieejams un nāve no tā neiestājas tapēc, ka kāds tev blakus iedzer. Pie tam interesanti būtu uzzināt cik no taviem 3 miljoniem ir saindējušies ar nelegālu alkoholu...Treškārt, šķiet es pilnīgi piekrītu, ka brīžiem ierobežojumi ir dīvaini, ka mediji pavisam noteikti nepalīdz utt., bet tu pats neesi labāks. Tev ir izglītība medicīnā? Stipri šaubos no tā ko uzrakstiji. Tad paklusē ar savu viedokli, jo tavs viedoklis pilnīgi neko nevar ietekmēt. Nevar salīdzināt 10 dažādas slimības, inficēšanās, vai nāves cēlonus un teikt, ka redz no tiem mirst vairak, tātad tie ir bīstamāki. Man arī nav izglītiba medicīnā, tādēļ es neveru iesaistīties dziļās argumentācijas par šo tēmu, bet to ko es zinu, kas praksē ir redzams, ka vīruss ir ļoti lipīgs, lipigāks par tavām parastajām infekcijām un daudziem, arī jauniem cilvēkiem ir salīdzinoši smaga slimība. Trakāk kā parastā gripa. Vai šis vīruss tevi nogalinās? 99% droš vien, ka nē. Bet tas nenozīmē, ka viņš nav bīstams. Dari to ko tev like valdība un aizver muti jo tavs un citu sazvērestības teoriju piekritēju viedoklis absolūti neko neitekmē, tas tikai šķeļ tautu. Ja tev nav ko teikt, tad vienkārši paklusē, neesi tu, un pārejie pravieši Muhamedi, kas tagad ziņo jauno taisnību. Un, tas ka tev saku klausītu valdību nenozīmē automātiski būt nozombētam. Neazmirsti tur ir 100 cilvēki kurus tu un es ievēlējam, ne jau viens Kariņš, vai Viņķele tagad autoritārski dara ko grib. Kā jau teicu, man arī brīžiem škiet tie noteikumi dīvaini, bet nu nenomirsi tu no tās maskas 15 min veikalā.
beidzot kāds sakarīgs komentārs par šo tēmu..
, 2020-10-16 10:30, pirms 5 gadiem
kaijs rakstīja: Arī visa šī visa testēšanās ir viens liels feiks, kad Panorāmas šižētā stundas laikā cilvēkam bija gan pozītīvs gan negatīvs rezultāts, tāpat gadījums ar Graudīņu pirms Eiropas čempionāta, KHL lielākā daļa visi sen ir izslimojuši.
Tas vien, ka Tu netici tam, ka šāda situācija var rasties, nozīmē, ka Tavs viedoklis šajā sakarā nav nekā vērts. Vīruss pilnīgi mierīgi caur atsevišķiem organismiem var iziet pāris stundu laikā. Tas ir samērā rets gadījums, taču nekas ārkārtējs. Bet cilvēkiem nez zināšanām tas, protams, ir pamats spekulācijām, brēkšanām un neticēšanai.
Slēpts komentārs: norins
, 2020-10-16 10:33, pirms 5 gadiem
kaijs rakstīja: Neviens nav nomiris no Covid, bet gan no imūndeficīta, un hroniski ielaistām citām kaitēm.
Šādus testus var malt par jebkuru nāci, piemēram, cilēki no autoavārijām vispār nemirst, viņi mirst no dzīvībai svarīgu orgānu darbības apstāšanās utt. Prasta demagoģija.
, 2020-10-16 10:33, pirms 5 gadiem
Kaktiņš rakstīja: Koziols gan dikti pie sirds ņēmis😂


Man tik emocionāla uztvere tik uz pohām mēdz būt
man bez pohas bij dienā kad amatierus aizklapēja, nu jau esmu samierinājies ka no hokejista atkal jāpārtop skrējējā
, 2020-10-16 10:36, pirms 5 gadiem
norins rakstīja: Bet kur problēma tev to mietu sev iespraust? Ja valdība liks..darīsi?..tas tik pierāda kāds mīkstmiesis esi par dzīvi..kā vēji pūšs..tā locāmies
Nu ir acīmredzams, ka Tu esi varonis un cīnīsies par visu. Tavs vārds, uzvārds un varbūt kāda partijas piederība? Pieļauju Gobzems un Co. Gribēju uzzināt jo mani pārliecināji, ka dzīve ja kaut ko liek darīt tad vienmēr jādara pretējais un vēlos tevi ievēlēt par mūsu dauņu zemes presidentu
, 2020-10-16 10:40, pirms 5 gadiem
kaijs rakstīja: Vairāk sabiedrībai šādu informāciju, lai atveras acis un domāšana! Par šo ir jārunā jebkurā vietā un laikā. Domāju pat 50% nav un nebūs simptomu. Neviens nav nomiris no Covid, bet gan no imūndeficīta, un hroniski ielaistām citām kaitēm.
Arī visa šī visa testēšanās ir viens liels feiks, kad Panorāmas šižētā stundas laikā cilvēkam bija gan pozītīvs gan negatīvs rezultāts, tāpat gadījums ar Graudīņu pirms Eiropas čempionāta, KHL lielākā daļa visi sen ir izslimojuši. Tāpat viss saistībā ar Covidpass un mobilo aplikāciju, liek mūs visu laiku rāmjos.
Es nesaku, ka vīrusa nav, bet vienkārši mazgājam rokas, domājam pozitīvi, vairāk svaiga gaiss, un mazāk skatamies televizoru!
Nē, tā nav taisnība. No tiem, kas nomiruši no covid, bez citām saslimšanām (tb nav hroniska sirds mazspēja, plaušu problēmas u.c.) nomirušo skaits ir apmēram 1%. Nav daudz, bet nav arī tā, ka neviens.
Un tā kā jā, tie testi var nebūt precīzi (normālam cilvēkam tas nav nekāds jaunums. Tikai tiem, kas ir aizrāvušies ar sportošanu brīvā dabā un ne par ko citu neinteresējas), tad lai konstatētu, ka nav slims ar covid, ir nepieciešami vairāki testi (parasti 2 negatīvi testi 2 dienu laikā).
P.S. Jā, sportot nepieciešams, tikai atceramies, ka sportistiem imunitāte kā reiz ir pazemināta. Tāpēc savs laiks sportam, savs laiks televizoram
, 2020-10-16 10:43, pirms 5 gadiem
Īstenībā tas ir tikai normāli, ka ir vairāki viedokļi par šo vīrusu, katrs var saprast kā to grib, un veselīga diskusija ir vajadzīga, bet lūdzu neapvainosim viens otru, jo tas pa lielam neko nemaina
, 2020-10-16 10:46, pirms 5 gadiem
AlanRich rakstīja: Pirmkārt, jeb kādu statistiku lūdzu ar atsucēm. Citādi es arī varu paziņot, ka masturbēšana nogalina 5 miljonus cilvēkus un ir bīstama. Otrkārt alkohols ir brīvprātigi pieejams un nāve no tā neiestājas tapēc, ka kāds tev blakus iedzer. Pie tam interesanti būtu uzzināt cik no taviem 3 miljoniem ir saindējušies ar nelegālu alkoholu...Treškārt, šķiet es pilnīgi piekrītu, ka brīžiem ierobežojumi ir dīvaini, ka mediji pavisam noteikti nepalīdz utt., bet tu pats neesi labāks. Tev ir izglītība medicīnā? Stipri šaubos no tā ko uzrakstiji. Tad paklusē ar savu viedokli, jo tavs viedoklis pilnīgi neko nevar ietekmēt. Nevar salīdzināt 10 dažādas slimības, inficēšanās, vai nāves cēlonus un teikt, ka redz no tiem mirst vairak, tātad tie ir bīstamāki. Man arī nav izglītiba medicīnā, tādēļ es neveru iesaistīties dziļās argumentācijas par šo tēmu, bet to ko es zinu, kas praksē ir redzams, ka vīruss ir ļoti lipīgs, lipigāks par tavām parastajām infekcijām un daudziem, arī jauniem cilvēkiem ir salīdzinoši smaga slimība. Trakāk kā parastā gripa. Vai šis vīruss tevi nogalinās? 99% droš vien, ka nē. Bet tas nenozīmē, ka viņš nav bīstams. Dari to ko tev like valdība un aizver muti jo tavs un citu sazvērestības teoriju piekritēju viedoklis absolūti neko neitekmē, tas tikai šķeļ tautu. Ja tev nav ko teikt, tad vienkārši paklusē, neesi tu, un pārejie pravieši Muhamedi, kas tagad ziņo jauno taisnību. Un, tas ka tev saku klausītu valdību nenozīmē automātiski būt nozombētam. Neazmirsti tur ir 100 cilvēki kurus tu un es ievēlējam, ne jau viens Kariņš, vai Viņķele tagad autoritārski dara ko grib. Kā jau teicu, man arī brīžiem škiet tie noteikumi dīvaini, bet nu nenomirsi tu no tās maskas 15 min veikalā.
Kāpēc tu man jautā, vai man ir izglītība medicīnā? Vai ir jāstudē medicīna, lai saprastu, ka jādara, lai uzlabotu imunitāti. Tu pats atzīsti, ka tev nav izglītība medicīnā, bet raksti viedokli un viegli trigerojies uz manu ierakstu, kas savukārt norāda uz pretrunu tavā teiktajā. Pats nedzīvoju Latvijā, bet man draugi ir ārsti, kuri studējuši Šveicē un Somijā, un visi saprot, ka kovids ir vienkārši vēlviens vīruss, kurš būs mūsu sabiedrībā, tāpat kā citi 200 veidi. Tu nevari viņu izņemt no sabiedrības vairs ārā, tas ceļos visu mūžu. Tas ir jāsaprot, ka šāda veida ierobežojumi neko nepalīdzēs, tāpēc, ka visi cilvēki neseko ierobežojumiem pareizi. Un to nemaz nevajag kontrolēt. To, ko tu vari kontrolēt, ir tevis paša imūnsistēma un tas, ko tu dari ar savu dzīvi. Tev nav jēgas censties man pierādīt. Man viedoklis ietekmē apkārtejos un uzlabo viņu immūnsistēmu, ja viņi paklausa tiem padomiem, bet tavs komentārs rada tikai negatīvu noskaņu. Un tu protams vari vilkt masku un darīt, ko liek valdība, bet jādomā ir racionāli pašam nevis jāklausās cilvēkos, kuriem īsti neintresē, kas notiek ar tautu. Iesaku, pašam sāk domāt un paklausīties cilvēkos, kas tiešām saprot situāciju, nevis cilvēkos, kas krīt panikā.
, 2020-10-16 10:48, pirms 5 gadiem
kaijs rakstīja: Īstenībā tas ir tikai normāli, ka ir vairāki viedokļi par šo vīrusu, katrs var saprast kā to grib, un veselīga diskusija ir vajadzīga, bet lūdzu neapvainosim viens otru, jo tas pa lielam neko nemaina
Viedokli ir ka dir*** caurumi. Katram savs. Bet tas nenozīmē automātiski iet smirdinat visur ar savu viedokli. Tavs viedoklis par tēmu kura Tev nav ne mazākas sajēgas ir tik pat vērts ka sūdi Tavā pakaļā. Ja 2 cilvēki ar izglītību medicīna sāks diskusiju tad es ļoti labprāt uzklausīšu abus pat ja viņu viedokļus jo viņiem vismaz būs kaut mazāka sajēga par ko viņi runa.
, 2020-10-16 10:50, pirms 5 gadiem
es zinu labāk rakstīja: Man viedoklis ietekmē apkārtejos un uzlabo viņu immūnsistēmu, ja viņi paklausa tiem padomiem, bet tavs komentārs rada tikai negatīvu noskaņu. Un tu protams vari vilkt masku un darīt, ko liek valdība, bet jādomā ir racionāli pašam nevis jāklausās cilvēkos, kuriem īsti neintresē, kas notiek ar tautu. Iesaku, pašam sāk domāt un paklausīties cilvēkos, kas tiešām saprot situāciju, nevis cilvēkos, kas krīt panikā.
Kāpēc nevar darīt gan vienu, gan otru? Valkāt masku, kā to liek valdība, un uzlabot imūnsistēmu, kā to liek veselais saprāts? Abām šīm darbībām ir citādāki mērķi. Masku valkāšanas mērķis ir pasargāt apkārtējos, savukārt imūnsistēmas uzlabošana pasargā sevi
, 2020-10-16 10:50, pirms 5 gadiem
Hokejs un arī citi pasākumi, kur starp daudziem cilvēkiem ir cieši kontakti, neapšaubāmi ir risks vīrusu infekcijas gadījumā, it īpaši, ja vīruss ir ļoti lipīgs. Cilvēkam tak jāsaprot, ka ne jau sporta veids, bet konkrētā sporta veidam raksturīgā situācija rada lielākus inficēšanās riskus. Par to var ļoti labi pārliecināties, aplūkojot datus par hokeja komandu inficēšanos. Tas, protams, statistiski būtu jāanalizē, bet provizoriski raugoties, Dumpim, šķiet, ir taisnība.
, 2020-10-16 10:52, pirms 5 gadiem
Bzh rakstīja: Nē, tā nav taisnība. No tiem, kas nomiruši no covid, bez citām saslimšanām (tb nav hroniska sirds mazspēja, plaušu problēmas u.c.) nomirušo skaits ir apmēram 1%. Nav daudz, bet nav arī tā, ka neviens.
Un tā kā jā, tie testi var nebūt precīzi (normālam cilvēkam tas nav nekāds jaunums. Tikai tiem, kas ir aizrāvušies ar sportošanu brīvā dabā un ne par ko citu neinteresējas), tad lai konstatētu, ka nav slims ar covid, ir nepieciešami vairāki testi (parasti 2 negatīvi testi 2 dienu laikā).
P.S. Jā, sportot nepieciešams, tikai atceramies, ka sportistiem imunitāte kā reiz ir pazemināta. Tāpēc savs laiks sportam, savs laiks televizoram
Vēlviens nepareizs izteikums - novājināta immunitāte ir tikai profesionāliem sportistiem, kas viņiem ir top forma, viņi balansē starp pārtrenēšanos, un ļoti augstiem sasniegumiem sportā. Tāds režīms prasa 2 treniņus 6 nedēļā, kur ir ļoti augstas slodzes, vai vienkārši iesācēji, kas pirmajā treniņā izdara nereālu apjomu un nemāk atjaunoties pareizi no slodzes. Tātad, parastam cilvēkam, kas trenējas 150 minutes nedēļā 30x5 vidēja aeroba slodze, nebūs nekāda pārtrenēšanās, un pazemināte imunitāte, bet gan daudz augstāka imunitāte un palielinātas darbaspējas, enerģija, hormonu balanss smadzenēs. Līdz ar to dzīves kvalitāte ir augstāka.
, 2020-10-16 10:53, pirms 5 gadiem
es zinu labāk rakstīja: Kāpēc tu man jautā, vai man ir izglītība medicīnā? Vai ir jāstudē medicīna, lai saprastu, ka jādara, lai uzlabotu imunitāti. Tu pats atzīsti, ka tev nav izglītība medicīnā, bet raksti viedokli un viegli trigerojies uz manu ierakstu, kas savukārt norāda uz pretrunu tavā teiktajā. Pats nedzīvoju Latvijā, bet man draugi ir ārsti, kuri studējuši Šveicē un Somijā, un visi saprot, ka kovids ir vienkārši vēlviens vīruss, kurš būs mūsu sabiedrībā, tāpat kā citi 200 veidi. Tu nevari viņu izņemt no sabiedrības vairs ārā, tas ceļos visu mūžu. Tas ir jāsaprot, ka šāda veida ierobežojumi neko nepalīdzēs, tāpēc, ka visi cilvēki neseko ierobežojumiem pareizi. Un to nemaz nevajag kontrolēt. To, ko tu vari kontrolēt, ir tevis paša imūnsistēma un tas, ko tu dari ar savu dzīvi. Tev nav jēgas censties man pierādīt. Man viedoklis ietekmē apkārtejos un uzlabo viņu immūnsistēmu, ja viņi paklausa tiem padomiem, bet tavs komentārs rada tikai negatīvu noskaņu. Un tu protams vari vilkt masku un darīt, ko liek valdība, bet jādomā ir racionāli pašam nevis jāklausās cilvēkos, kuriem īsti neintresē, kas notiek ar tautu. Iesaku, pašam sāk domāt un paklausīties cilvēkos, kas tiešām saprot situāciju, nevis cilvēkos, kas krīt panikā.
Nu jā, piedod ko es domāju. Klausījos Latvijas labākajā infetologā (lai nu kāds vins ir) virs ar vārdu uzvārdu, nepieciešamo kvalifikāciju jomā. Bet es muļķis klausos viņu nevis tavus “draugus mediķus” Somijā un Šveicē un tevi “es zinu labāk”. Un tajā ko es uzrakstīju vispār nav nekas kas ir saistīts ar manu viedokli par šo tēmu atskaitot to, ka arī man daži no noteikumiem liekas dīvaini. Bet neesmu es valdība lai par tiem ierobežojumiem diskutētu. Tad kāda jēga skraidīt apkārt paziņot ka redz, es neko nenēsāšu visi ir stulbi utt.?
, 2020-10-16 10:56, pirms 5 gadiem
Kaktiņš rakstīja: Koziols gan dikti pie sirds ņēmis😂


Man tik emocionāla uztvere tik uz pohām mēdz būt
Haha, man uz pohaam vispaar uztveres nav!
, 2020-10-16 10:57, pirms 5 gadiem
Bzh rakstīja: Kāpēc nevar darīt gan vienu, gan otru? Valkāt masku, kā to liek valdība, un uzlabot imūnsistēmu, kā to liek veselais saprāts? Abām šīm darbībām ir citādāki mērķi. Masku valkāšanas mērķis ir pasargāt apkārtējos, savukārt imūnsistēmas uzlabošana pasargā sevi
Protams, var vilkt masku, un pasargāt apkārtējos, bet kovids nav vienīgā slimība, influenza vīruss arī izplatās līdzīgi kā kovids, bet tā iemesla dēļ, ka influenza ir kaut kas jau ierasts, un covids kaut kas jauns, cilvēki ceļ paniku, jo vienmēr jaunais un nezināmais rada bailes. Kad vairāk iedziļinies, ko infektologi saka pasaulē, tad sāc saprast, ka bailes pazūd un parādās veselais saprāts. Domāju, ka mazgāt rokas un nebāzt pirkstus mutē, jo ir skils, ko apgūsti bērnībā. Pārējais nav ietekmējams, tu nevari uz visu dzīvi uzlikt cilvēkam masku. Noteikti pēc 5 gadiem būs jauns vīruss pie mūsu dzīvesveida un tā kā attīstamies kā sabiedrība. Tāpēc es saku, domājiet paši, kā uzlabot savu dzīvi un samazināt stresu, un mazāk uztraukties par to, kas notiek apkārt. Jo tas notiks tā vai tā
, 2020-10-16 11:00, pirms 5 gadiem
AlanRich rakstīja: Nu jā, piedod ko es domāju. Klausījos Latvijas labākajā infetologā (lai nu kāds vins ir) virs ar vārdu uzvārdu, nepieciešamo kvalifikāciju jomā. Bet es muļķis klausos viņu nevis tavus “draugus mediķus” Somijā un Šveicē un tevi “es zinu labāk”. Un tajā ko es uzrakstīju vispār nav nekas kas ir saistīts ar manu viedokli par šo tēmu atskaitot to, ka arī man daži no noteikumiem liekas dīvaini. Bet neesmu es valdība lai par tiem ierobežojumiem diskutētu. Tad kāda jēga skraidīt apkārt paziņot ka redz, es neko nenēsāšu visi ir stulbi utt.?
Tu joprojām cepies par maskas vilkšanu. Bet es saku, domā par problēmas sakni, nevis par simptomu apārstēšanu.
, 2020-10-16 11:00, pirms 5 gadiem
es zinu labāk rakstīja: Da vispār vajag nomierināties saistībā ar covid. 20% vispār nav simptomj. No alkohola katru gadu nomirst 3 miljoni. Alkohols ir ļoti izplatits. Kāpēc neviens par to nerunā? Kāpēc tiek skalotas smadzenes ar covid, bet netiek skaidrots, ka katru dienu jābūt fiziskām aktivitātēm, jāiet svaigā gaisā, jādzer vitamīni, kvalitatīvi jāēd, jābūt labam miegam, un jāiet aukstā dušā. Ta vietā cilvēkiem iedveš bailes, kas pārvēršas stresā un stress grauj imūnsistēmu. Izskatās pēc viena liela biznesa projekta. Kāēc netiek izcelts, ka no influenza mirst vairāk cilvēku. Izskatās, ka viens vīruss pilnībā visu pasauli apstādinājis, taču esam piemirsuši, ka kapitālisms, nav svarīgākais mūsu dzīvē, bet gan dzīves līmenis. Turpināsim visu dzīvi slēpties zem maskām un istabās? Cmon, tas vīruss būs uz visiem laikiem un visi viņu izslimos tā vai tā. Te nebūs iespējams uzvarēt. Grūti būs cīnīties pret dabisku nenovēršamu procesu.
Tu idiot ,ar alkaholu nevar aplipinat, nav runa par cik no ka nomirsts, bet ka si slimiba ir lipiga, reali zb sitie atsaldetie pamulki!!!!
, 2020-10-16 11:01, pirms 5 gadiem
es zinu labāk rakstīja: Vēlviens nepareizs izteikums - novājināta immunitāte ir tikai profesionāliem sportistiem, kas viņiem ir top forma, viņi balansē starp pārtrenēšanos, un ļoti augstiem sasniegumiem sportā. Tāds režīms prasa 2 treniņus 6 nedēļā, kur ir ļoti augstas slodzes, vai vienkārši iesācēji, kas pirmajā treniņā izdara nereālu apjomu un nemāk atjaunoties pareizi no slodzes. Tātad, parastam cilvēkam, kas trenējas 150 minutes nedēļā 30x5 vidēja aeroba slodze, nebūs nekāda pārtrenēšanās, un pazemināte imunitāte, bet gan daudz augstāka imunitāte un palielinātas darbaspējas, enerģija, hormonu balanss smadzenēs. Līdz ar to dzīves kvalitāte ir augstāka.
Profesionāliem vai nē, to grūti nodalīt Ja cilvēks trenējas 4-5 dienas nedēļā (arī profesionāļiem fiziskie treniņi nemaz tik daudz nav. Galu galā fiziskās formas uzlabošanās ir tieši "atpūtas" fāzē), bet par to nesaņem naudu vai citus labumus, es šo cilvēku nevaru saukt par profesionālu sportistu, bet vienkārši sportistu.
Jā, viszemākā imunitāte ir formas pīķī. Bet arī citā laikā ir pazemināta imunitāte (ir pietiekami daudz pētījumi par šo).
Par pārējo varu piekrist. Tikai tās 150minūtes nedēļā, kas ir normāli, es dalītu kā 3x50(60)min vai 2x75(90min), nevis 5(6)x30minūtes No tiem ikdienas 30 minūšu treniņiem nav pilnīgi nekāda labuma. Kā jau teicu - savs laiks sportam, savs laiks televizoram
, 2020-10-16 11:06, pirms 5 gadiem
AlanRich rakstīja: Pirmkārt, jeb kādu statistiku lūdzu ar atsucēm. Citādi es arī varu paziņot, ka masturbēšana nogalina 5 miljonus cilvēkus un ir bīstama. Otrkārt alkohols ir brīvprātigi pieejams un nāve no tā neiestājas tapēc, ka kāds tev blakus iedzer. Pie tam interesanti būtu uzzināt cik no taviem 3 miljoniem ir saindējušies ar nelegālu alkoholu...Treškārt, šķiet es pilnīgi piekrītu, ka brīžiem ierobežojumi ir dīvaini, ka mediji pavisam noteikti nepalīdz utt., bet tu pats neesi labāks. Tev ir izglītība medicīnā? Stipri šaubos no tā ko uzrakstiji. Tad paklusē ar savu viedokli, jo tavs viedoklis pilnīgi neko nevar ietekmēt. Nevar salīdzināt 10 dažādas slimības, inficēšanās, vai nāves cēlonus un teikt, ka redz no tiem mirst vairak, tātad tie ir bīstamāki. Man arī nav izglītiba medicīnā, tādēļ es neveru iesaistīties dziļās argumentācijas par šo tēmu, bet to ko es zinu, kas praksē ir redzams, ka vīruss ir ļoti lipīgs, lipigāks par tavām parastajām infekcijām un daudziem, arī jauniem cilvēkiem ir salīdzinoši smaga slimība. Trakāk kā parastā gripa. Vai šis vīruss tevi nogalinās? 99% droš vien, ka nē. Bet tas nenozīmē, ka viņš nav bīstams. Dari to ko tev like valdība un aizver muti jo tavs un citu sazvērestības teoriju piekritēju viedoklis absolūti neko neitekmē, tas tikai šķeļ tautu. Ja tev nav ko teikt, tad vienkārši paklusē, neesi tu, un pārejie pravieši Muhamedi, kas tagad ziņo jauno taisnību. Un, tas ka tev saku klausītu valdību nenozīmē automātiski būt nozombētam. Neazmirsti tur ir 100 cilvēki kurus tu un es ievēlējam, ne jau viens Kariņš, vai Viņķele tagad autoritārski dara ko grib. Kā jau teicu, man arī brīžiem škiet tie noteikumi dīvaini, bet nu nenomirsi tu no tās maskas 15 min veikalā.
Par šādiem komentāriem var pat iedot kūku, un nevis tikai cepumu.
, 2020-10-16 11:07, pirms 5 gadiem
Maikl30 rakstīja: Tu idiot ,ar alkaholu nevar aplipinat, nav runa par cik no ka nomirsts, bet ka si slimiba ir lipiga, reali zb sitie atsaldetie pamulki!!!!
Jā, vīruss ir lipīgs. Tu vari viņu iegūt saskarsmē ar citiem cilvēkiem. Bet ir jāsaprot, ka ir dažādas citas problēmas pasaulē un kovids nav nekas tik traks, kā izskatās. Ir ļoti daudz citas problēmas, kā alkoholisms un smēķēšana, ka nogalina daudz vairāk cilvēku un ir nāvējošs. Es nenoliedzu, ka cilvēki mirst no kovid, bet ir jādomā par dzīvesveida maiņu un to kādi procesi veido tavu imunitāti. Domā par problēmas sakni daudzām problēmām, nevis tikai covid.
, 2020-10-16 11:08, pirms 5 gadiem
es zinu labāk rakstīja: Tu joprojām cepies par maskas vilkšanu. Bet es saku, domā par problēmas sakni, nevis par simptomu apārstēšanu.
Nav lielas jēgas kādam te kaut ko skaidrot un pierādīt, ja cilvēki vienkārši to neuztver, citi vienkārši izgāž savu žulti, katram savs
, 2020-10-16 11:08, pirms 5 gadiem
norins rakstīja: Bet kur problēma tev to mietu sev iespraust? Ja valdība liks..darīsi?..tas tik pierāda kāds mīkstmiesis esi par dzīvi..kā vēji pūšs..tā locāmies
Noriņ, nomierinies!
Nomaini kārtējo piešmucēto pamperu, un turpini mierīgi sēdēt pagrabā. Tava iedomātā bravūrība te nevienu neinteresē.
, 2020-10-16 11:09, pirms 5 gadiem
es zinu labāk rakstīja: Protams, var vilkt masku, un pasargāt apkārtējos, bet kovids nav vienīgā slimība, influenza vīruss arī izplatās līdzīgi kā kovids, bet tā iemesla dēļ, ka influenza ir kaut kas jau ierasts, un covids kaut kas jauns, cilvēki ceļ paniku, jo vienmēr jaunais un nezināmais rada bailes. Kad vairāk iedziļinies, ko infektologi saka pasaulē, tad sāc saprast, ka bailes pazūd un parādās veselais saprāts. Domāju, ka mazgāt rokas un nebāzt pirkstus mutē, jo ir skils, ko apgūsti bērnībā. Pārējais nav ietekmējams, tu nevari uz visu dzīvi uzlikt cilvēkam masku. Noteikti pēc 5 gadiem būs jauns vīruss pie mūsu dzīvesveida un tā kā attīstamies kā sabiedrība. Tāpēc es saku, domājiet paši, kā uzlabot savu dzīvi un samazināt stresu, un mazāk uztraukties par to, kas notiek apkārt. Jo tas notiks tā vai tā

Es tik un tā nesaprotu, kas tik briesmīgs ir maskas valkāšanā? Varbūt esi bijis Āzijā - tur maskas valkāšana ir kā, izejot uz ielas, uzvilkt apavus. Plus tas nekādā veidā neietekmē to, kā un cik ilgi cilvēki pie šī kārtējā vīrusa pieradīs.
Vairāk par masku valkāšanu ir jāuztraucas par sociālo distancēšanos kas būs jāievēro atlikušo mūžu. Man, protams, ir sajūsma, ka neviens man nelien klāt, bet vidējais cilvēks ir dikti sociāls lopiņš, kurš bez bučošanās un apkampšanās nevar iztikt
, 2020-10-16 11:09, pirms 5 gadiem
es zinu labāk rakstīja: Jā, vīruss ir lipīgs. Tu vari viņu iegūt saskarsmē ar citiem cilvēkiem. Bet ir jāsaprot, ka ir dažādas citas problēmas pasaulē un kovids nav nekas tik traks, kā izskatās. Ir ļoti daudz citas problēmas, kā alkoholisms un smēķēšana, ka nogalina daudz vairāk cilvēku un ir nāvējošs. Es nenoliedzu, ka cilvēki mirst no kovid, bet ir jādomā par dzīvesveida maiņu un to kādi procesi veido tavu imunitāti. Domā par problēmas sakni daudzām problēmām, nevis tikai covid.
tu saslimsti ja blakus kāds dzer?
, 2020-10-16 11:12, pirms 5 gadiem
Bzh rakstīja: Profesionāliem vai nē, to grūti nodalīt Ja cilvēks trenējas 4-5 dienas nedēļā (arī profesionāļiem fiziskie treniņi nemaz tik daudz nav. Galu galā fiziskās formas uzlabošanās ir tieši "atpūtas" fāzē), bet par to nesaņem naudu vai citus labumus, es šo cilvēku nevaru saukt par profesionālu sportistu, bet vienkārši sportistu.
Jā, viszemākā imunitāte ir formas pīķī. Bet arī citā laikā ir pazemināta imunitāte (ir pietiekami daudz pētījumi par šo).
Par pārējo varu piekrist. Tikai tās 150minūtes nedēļā, kas ir normāli, es dalītu kā 3x50(60)min vai 2x75(90min), nevis 5(6)x30minūtes No tiem ikdienas 30 minūšu treniņiem nav pilnīgi nekāda labuma. Kā jau teicu - savs laiks sportam, savs laiks televizoram
Šis ir WHO pēc veselības standatiem. Domāju, ka ilgtermiņā 30 minūšu x 5 intensīva slodze, būs labāka kā nekāda. + Spēka treniņi, ja tiek pievienoti vismaz 90 minūtes nedēļā, tad šada kombinācija noteikti uzlabo veselību. Bet kā jau teicu, ne tikai sports, bet kopumā aktīvs dzīvesveids, labs kvalitatīvs ēdiens, labs miegs, atjaunošanās procesi, papilduzturs, regulāri ārstu apmeklējumi, došanās dabā un meditēšanā vismaz 15 minūtes dienā būtu jādara katram cilvēkam.
, 2020-10-16 11:13, pirms 5 gadiem
Bzh rakstīja: Nē, tā nav taisnība. No tiem, kas nomiruši no covid, bez citām saslimšanām (tb nav hroniska sirds mazspēja, plaušu problēmas u.c.) nomirušo skaits ir apmēram 1%. Nav daudz, bet nav arī tā, ka neviens.
Un tā kā jā, tie testi var nebūt precīzi (normālam cilvēkam tas nav nekāds jaunums. Tikai tiem, kas ir aizrāvušies ar sportošanu brīvā dabā un ne par ko citu neinteresējas), tad lai konstatētu, ka nav slims ar covid, ir nepieciešami vairāki testi (parasti 2 negatīvi testi 2 dienu laikā).
P.S. Jā, sportot nepieciešams, tikai atceramies, ka sportistiem imunitāte kā reiz ir pazemināta. Tāpēc savs laiks sportam, savs laiks televizoram
Nesen i-netā bija pieejami šokējoši dati par to cik cilvēku atsevišķās valstīs šogad nomiruši salīdzinot ar tādu pašu laika periodu pērn. Francijā šogad už par veseliem 45%, un vel virknē valstu par 40%. Zviedriem ar visu viņu liberālismu par 25% vairāk nekā pērn šajā pašā laika periodā.
Tie patiesībā ir graujoši cipari, un viss lielākoties saistībā ar COVID-19.
, 2020-10-16 11:14, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: tu saslimsti ja blakus kāds dzer?
Tu parasti dzer viens pats? Vai tomēr kompānijā? Un ja dzer viens pats, tā jau saknē ir problēma. Bet alkohols bija tikai kā piemērs, ka covids ne tuvu nav lielākā problēma sabiedrībā. Bet gan dzīvesveids - sporta trūkums, sēdošs dzīvesveids utt
, 2020-10-16 11:17, pirms 5 gadiem
es zinu labāk rakstīja: Tu parasti dzer viens pats? Vai tomēr kompānijā? Un ja dzer viens pats, tā jau saknē ir problēma. Bet alkohols bija tikai kā piemērs, ka covids ne tuvu nav lielākā problēma sabiedrībā. Bet gan dzīvesveids - sporta trūkums, sēdošs dzīvesveids utt
es tev uzdevu jautājumu. ja tev blakus dzer, tu saslimsti no tā?
, 2020-10-16 11:17, pirms 5 gadiem
es zinu labāk rakstīja: Kāēc netiek izcelts, ka no influenza mirst vairāk cilvēku.
Tāpēc, ka tā nav taisnība. / COVID-19: There have been approximately 1,092,968 deaths reported worldwide.

Flu: The World Health Organization estimates that 290,000 to 650,000 people die of flu-related causes every year worldwide. Avots: https://www.hopkinsmedicine.org/hea...
, 2020-10-16 11:19, pirms 5 gadiem
es zinu labāk rakstīja: Tu parasti dzer viens pats? Vai tomēr kompānijā? Un ja dzer viens pats, tā jau saknē ir problēma. Bet alkohols bija tikai kā piemērs, ka covids ne tuvu nav lielākā problēma sabiedrībā. Bet gan dzīvesveids - sporta trūkums, sēdošs dzīvesveids utt
Tavs salīdzinājums pašā saknē ir nepareizs, jo ir slimības, kuras cilvēki iegūst pateicoties savam nepareizam dzīvesveidam, bet COVID-19, un citas vīrusu slimības, cilvēks var iegūt citu cilvēku bezatbildības rezultātā par cik tās ir lipīgas cilvēkam no cilvēka.
, 2020-10-16 11:25, pirms 5 gadiem
Bzh rakstīja: Es tik un tā nesaprotu, kas tik briesmīgs ir maskas valkāšanā? Varbūt esi bijis Āzijā - tur maskas valkāšana ir kā, izejot uz ielas, uzvilkt apavus. Plus tas nekādā veidā neietekmē to, kā un cik ilgi cilvēki pie šī kārtējā vīrusa pieradīs.
Vairāk par masku valkāšanu ir jāuztraucas par sociālo distancēšanos kas būs jāievēro atlikušo mūžu. Man, protams, ir sajūsma, ka neviens man nelien klāt, bet vidējais cilvēks ir dikti sociāls lopiņš, kurš bez bučošanās un apkampšanās nevar iztikt
Jā, Āzija masku valkāšana jau ir norma ikdienā jau kopš SARS infekcijas laikiem. Un līdz ar to viņu slimošana ar visām infekciju slimībām ir samazinājusies divkārt.
Man šķiet, ka šeit Latvijā, un ne tikai, strādā tas ko visā pasaulē sauc par tiesisko nihilismu, kad daļa sabiedrība uzskata par goda lietu censties apiet visus normatīvos aktus, kurus izdod valsts pārvalde. Tas viņiem sagādā emocionālo baudu.
, 2020-10-16 11:35, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, Āzija masku valkāšana jau ir norma ikdienā jau kopš SARS infekcijas laikiem. Un līdz ar to viņu slimošana ar visām infekciju slimībām ir samazinājusies divkārt.
Man šķiet, ka šeit Latvijā, un ne tikai, strādā tas ko visā pasaulē sauc par tiesisko nihilismu, kad daļa sabiedrība uzskata par goda lietu censties apiet visus normatīvos aktus, kurus izdod valsts pārvalde. Tas viņiem sagādā emocionālo baudu.
Laikam jau Tev ir taisnība. Vajadzēja sagrūt Maximai, lai cilvēki sāktu ņemt vērā trauksmes sirēnas. Līdz tam visiem viss bija pofig.
Acīmredzot arī slimu cilvēku vilkšanās uz darbu būs līdz brīdim, kamēr darba devēji viņus nesāks masveidā atlaist.
, 2020-10-16 11:35, pirms 5 gadiem
Bet arī skpc atzina, ka masku lietošana nepalīdz, jo veseliem cilvēkiem tā var būt pat kaitīga, pie nepareizas lietošanas.
Slēpts komentārs: kreesls
, 2020-10-16 11:47, pirms 5 gadiem
Bzh rakstīja: bet vidējais cilvēks ir dikti sociāls lopiņš, kurš bez bučošanās un apkampšanās nevar iztikt
Da labi! Neesam jau mēs te nekāda Itālija vai Spānija, kas tur pie katras satikšanās reizes ar kaimiņiem apkampjas un bučojas. Es jau sen(no kāda marta) ar saviem čomiem nerokojos, bet sasveicinās "po kovidski"- sasitās ar dūrēm un miers(nejaukt ar sasit dūrē)! Mūms jau te nav tomēr tāda baigā apkampšanās kultūra kā dienvidos!
, 2020-10-16 11:51, pirms 5 gadiem
Bzh rakstīja: Laikam jau Tev ir taisnība. Vajadzēja sagrūt Maximai, lai cilvēki sāktu ņemt vērā trauksmes sirēnas. Līdz tam visiem viss bija pofig.
Acīmredzot arī slimu cilvēku vilkšanās uz darbu būs līdz brīdim, kamēr darba devēji viņus nesāks masveidā atlaist.
Viss spilgtāk tas viss Latvijā izpaužas attiecībā uz CSN. Visi zin, ka Latvijā atļautais braukšanas ātrums ir 90 km/h., bet kā likums lielāka daļa brauc ātrāk. Labi, hren ar to, ja brauc uz 110 km/h., bet ir gudrīši, kuri brauc uz 150 km/h. + stundā. Un tas viss, kad mēs taču zinām patiesību kādā tehniskā stāvoklī ir mūsu individuālais auto parks. Jau kādu labu laiku atpakaļ man zināma ģimene (3 cilvēki) uz šosejas Rīga-Liepāja ar savu veco bembi uzspieda 140 km/h., un rezultātā visa ģimene uzbrauca uz debesīm, jo bembim pārlūza stāvābols. Un tas notika uz labā stāvoklī esoša ceļa. Labi, ka kūleņojot pa ceļu neparāva līdz vel kādu autobraucēju.
, 2020-10-16 11:53, pirms 5 gadiem
A ja loģiski domājam-basi un lielu daudzumu citu sporta spēļu var spēlēt tuvajā skolā, pat ārā pagalmā/uz atvērta laukuma, līdz ar to arī "sabraukušie cilvēki" ir pārsvarā no tuvējās apkārtnes.
Hokejam vajag ļoti specifiskus apstākļus, arēnu, ledu, tādu vietu ir daudz daudz mazāk, cilvēki brauc no attālākām vietām, līdz ar to kopā sabrauc nevis praktiski tikai vietējie bet ļoti liels mikslis no tuvējās un tālās Latvijas. Plus basī utt. ir mazāks spēlētāju skaits komandā - mazāk cilvēku apgrozās vienkopus un interakto viens ar otru.

Jābūt dumjam Koziolam lai nesaprastu tādas elemntāras lietas - jo vairāk cilvēku vienkopus un no plašākas apkārtnes, jo lielāka iespēja saslimt, vot i visa aritmētika.
, 2020-10-16 11:53, pirms 5 gadiem
es zinu labāk rakstīja: Bet arī skpc atzina, ka masku lietošana nepalīdz, jo veseliem cilvēkiem tā var būt pat kaitīga, pie nepareizas lietošanas.
Maskas BŪTU jālieto tikai INFICĒTIEM cilvēkiem, bet par cik ir ļoti liels procents vīrusu nēsātāju, kuri nemaz nezin, ka ir inficēti, tad tās jānēsā ir visiem.
, 2020-10-16 11:54, pirms 5 gadiem
AlanRich rakstīja: Pirmkārt, jeb kādu statistiku lūdzu ar atsucēm. Citādi es arī varu paziņot, ka masturbēšana nogalina 5 miljonus cilvēkus un ir bīstama. Otrkārt alkohols ir brīvprātigi pieejams un nāve no tā neiestājas tapēc, ka kāds tev blakus iedzer. Pie tam interesanti būtu uzzināt cik no taviem 3 miljoniem ir saindējušies ar nelegālu alkoholu...Treškārt, šķiet es pilnīgi piekrītu, ka brīžiem ierobežojumi ir dīvaini, ka mediji pavisam noteikti nepalīdz utt., bet tu pats neesi labāks. Tev ir izglītība medicīnā? Stipri šaubos no tā ko uzrakstiji. Tad paklusē ar savu viedokli, jo tavs viedoklis pilnīgi neko nevar ietekmēt. Nevar salīdzināt 10 dažādas slimības, inficēšanās, vai nāves cēlonus un teikt, ka redz no tiem mirst vairak, tātad tie ir bīstamāki. Man arī nav izglītiba medicīnā, tādēļ es neveru iesaistīties dziļās argumentācijas par šo tēmu, bet to ko es zinu, kas praksē ir redzams, ka vīruss ir ļoti lipīgs, lipigāks par tavām parastajām infekcijām un daudziem, arī jauniem cilvēkiem ir salīdzinoši smaga slimība. Trakāk kā parastā gripa. Vai šis vīruss tevi nogalinās? 99% droš vien, ka nē. Bet tas nenozīmē, ka viņš nav bīstams. bet to ko es zinu, kas praksē ir redzams, ka vīruss ir ļoti lipīgs, jo tavs un citu sazvērestības teoriju piekritēju viedoklis absolūti neko neitekmē, tas tikai šķeļ tautu. Ja tev nav ko teikt, tad vienkārši paklusē, neesi tu, un pārejie pravieši Muhamedi, kas tagad ziņo jauno taisnību. Un, tas ka tev saku klausītu valdību nenozīmē automātiski būt nozombētam. Neazmirsti tur ir 100 cilvēki kurus tu un es ievēlējam, ne jau viens Kariņš, vai Viņķele tagad autoritārski dara ko grib. Kā jau teicu, man arī brīžiem škiet tie noteikumi dīvaini, bet nu nenomirsi tu no tās maskas 15 min veikalā.
---bet to ko es zinu, kas praksē ir redzams, ka vīruss ir ļoti lipīgs---
Praksē ir redzams, tik tiešām? Kādā praksē? Kam redzams?
, 2020-10-16 11:54, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: tu saslimsti ja blakus kāds dzer?
Ja dzer gan jau, ka nē, bet ja sēž un spļaudās (kā tas bieži vien ir hokejā uz soliņa), tad gan hvz var arī saslimt teiksim, ja tas spļaudītājs ir jau zarazu dabujis...
, 2020-10-16 11:57, pirms 5 gadiem
AlanRich rakstīja: Pirmkārt, jeb kādu statistiku lūdzu ar atsucēm. Citādi es arī varu paziņot, ka masturbēšana nogalina 5 miljonus cilvēkus un ir bīstama. Otrkārt alkohols ir brīvprātigi pieejams un nāve no tā neiestājas tapēc, ka kāds tev blakus iedzer. Pie tam interesanti būtu uzzināt cik no taviem 3 miljoniem ir saindējušies ar nelegālu alkoholu...Treškārt, šķiet es pilnīgi piekrītu, ka brīžiem ierobežojumi ir dīvaini, ka mediji pavisam noteikti nepalīdz utt., bet tu pats neesi labāks. Tev ir izglītība medicīnā? Stipri šaubos no tā ko uzrakstiji. Tad paklusē ar savu viedokli, jo tavs viedoklis pilnīgi neko nevar ietekmēt. Nevar salīdzināt 10 dažādas slimības, inficēšanās, vai nāves cēlonus un teikt, ka redz no tiem mirst vairak, tātad tie ir bīstamāki. Man arī nav izglītiba medicīnā, tādēļ es neveru iesaistīties dziļās argumentācijas par šo tēmu, bet to ko es zinu, kas praksē ir redzams, ka vīruss ir ļoti lipīgs, lipigāks par tavām parastajām infekcijām un daudziem, arī jauniem cilvēkiem ir salīdzinoši smaga slimība. Trakāk kā parastā gripa. Vai šis vīruss tevi nogalinās? 99% droš vien, ka nē. Bet tas nenozīmē, ka viņš nav bīstams. Dari to ko tev like valdība un aizver muti jo tavs un citu sazvērestības teoriju piekritēju viedoklis absolūti neko neitekmē, tas tikai šķeļ tautu. Ja tev nav ko teikt, tad vienkārši paklusē, neesi tu, un pārejie pravieši Muhamedi, kas tagad ziņo jauno taisnību. Un, tas ka tev saku klausītu valdību nenozīmē automātiski būt nozombētam. Neazmirsti tur ir 100 cilvēki kurus tu un es ievēlējam, ne jau viens Kariņš, vai Viņķele tagad autoritārski dara ko grib. Kā jau teicu, man arī brīžiem škiet tie noteikumi dīvaini, bet nu nenomirsi tu no tās maskas 15 min veikalā.
---Dari to ko tev like valdība un aizver muti---
Šitā vispār ir bomba! Riktīga mietpilsoņa pieeja
, 2020-10-16 12:05, pirms 5 gadiem
Jautājums visiem COVID-19 un masku nēsāšanas lietderības noliedzējiem-vai Jūs, kad luksofora deg sarkanā gaisma, un luksofors atrodas vietā kur nav intensīva satiksme, neapstājaties un mierīgi braucat tālāk?
Kaut gan varēju šo jautājumu arī neuzdot, jo zinu atbildi. Nebraucat tālāk, jo pastāv risks iebraukt pamatīgās sankcijās no CP puses. Līdz pat tiesību zaudēšanai atkārtotu pārkāpumu gadījumā.
Līdz ar to valstij varbūt vajag padomāt, vai visiem šiem tiesiskā nihilisma baudītājiem ik pa laikam neiešķiebt kādu pamatīgu sodu, lai padomātu. Ja vien ir ar ko domāt.
, 2020-10-16 12:07, pirms 5 gadiem
mapost rakstīja: ---Dari to ko tev like valdība un aizver muti---
Šitā vispār ir bomba! Riktīga mietpilsoņa pieeja
Jo sūdzēšanās par to sportacentrs.com komentu sadaļā ir riktīga anarhista pazīme.. kādi varoni visi tie kas uzskribina kādu komentu. Pēc tam tikai daļa no tiem pašiem varoņiem skrien uz veikalu pēc maskām vai izpirkt tualetes papīru.
, 2020-10-16 12:25, pirms 5 gadiem
als rakstīja: Ja dzer gan jau, ka nē, bet ja sēž un spļaudās (kā tas bieži vien ir hokejā uz soliņa), tad gan hvz var arī saslimt teiksim, ja tas spļaudītājs ir jau zarazu dabujis...
jautājums bija par dzeršanu, nevis hokeju.
, 2020-10-16 12:29, pirms 5 gadiem
AlanRich rakstīja: Jo sūdzēšanās par to sportacentrs.com komentu sadaļā ir riktīga anarhista pazīme.. kādi varoni visi tie kas uzskribina kādu komentu. Pēc tam tikai daļa no tiem pašiem varoņiem skrien uz veikalu pēc maskām vai izpirkt tualetes papīru.
franku čurbans ir tipisks piemērs, virtuāli viņs ir basketu iznīdējis un fāzeli uzspridzinājis, dzīvē sanāk vien aizvilkties līdz ledusskapim pēc kārtējās mīzala pudeles
, 2020-10-16 12:47, pirms 5 gadiem
mapost rakstīja: ---Dari to ko tev like valdība un aizver muti---
Šitā vispār ir bomba! Riktīga mietpilsoņa pieeja
Es ar pa šito ierēcu.
, 2020-10-16 12:47, pirms 5 gadiem
Vakar Latvijā no COVID-19 miris jauns cilvēks vecuma grupā no 30-35 gadiem. Lūk, tā ir atbilde tiem, kuri saka, ka no šī draņķa mirst tikai gados veci cilvēki.
, 2020-10-16 12:53, pirms 5 gadiem
AlanRich rakstīja: Tev kaut kas notiks ja uzvilksi masku parīs reizes dienā, vai ieturēsi distanci no citiem cilvēkiem? Kur ir problēma? Nomirsi no maskas? Cik stulbam ir jābūt, lai par kaut ko tādu ceptos. Jā maskas nav ērtas, bet tev absolūti nekas nenotiks, ja viņu uzvilksi un varbūt pasrgāsi kādu no inficēšanās
Man arī absolūti nekas nenotiks ja es viņu nevilkšu
, 2020-10-16 12:55, pirms 5 gadiem
To es zinu labāk. Riktīgs ku kū. Nesaprot, ka alkoholu un narkotikas cilvēki lieto labprātīgi un paši izvēlas būt par narikiem un alkāniem. Bet ar covidu neviens labprāt negrib inficēties.
, 2020-10-16 13:16, pirms 5 gadiem
Kāpēc vasarā, kad ir 30+ grādi, karsts un sutīgs, kad katra kustība izraisa svīšanu, mēs nestaigājam ar plikiem pupiņiem un plikiem krāniņiem? Tā taču tīri fiziski noteikti būtu komfortablāk. Bet ir sociālās normas, apziņa, ka tas nav pieklājīgi pret citiem un galu galā likumi (laikam, nav šis bijis aktuāli, precīzi nezinu) tādas vaļības sabiedriskās vietās neparedz. Nevienam taču nekas slikts nenotiktu, ja mēs staigātu pliki, bet par to kkā diskusijas mainījusi neesmu, jo tas paaudžu paaudzēs ir iestatīts mūsu smadzenēs kā norma un apšaubīt to nevienam " normālajam" pat prātā nenāk.
Kas attiecas uz kovidu kā tādu un maskām, man nav ne panikas, ne tas viss jebkādi mani ietekmē, bet to masku uzvilkt, ieejot veikalā, absolūti mani neapgrūtina. Patīkama sabiedrība veidojas cienot vienam otru un ievērojot kkādas vispārpieņemtas normas, neatkarīgi no tā, vai tās ir gadu simtiem vai pat gadu tūkstošiem senas, vai radušās pavisam nesen.
Internetā viena bilde uzskrēja virsū, sasmējos, šajā gadījumā pajāt, cik tā analoģija korekta
';
, 2020-10-16 13:18, pirms 5 gadiem
jurkoo rakstīja: Man arī absolūti nekas nenotiks ja es viņu nevilkšu
Varbūt, bet tu vari inficēt citus un nomirs, piemēram, tavi vecāki vai vecvecāki.
, 2020-10-16 13:25, pirms 5 gadiem
Čaiņikam, nosaucot profesionāļa viedokli par murgu, var runāt ne tikai par augstprātību, bet arī par seklumu un bezatbildību. Varbūt biedrs Kazjols vēlas uzņemties nācijas daktera lomu?
, 2020-10-16 13:33, pirms 5 gadiem
jurkoo rakstīja: Man arī absolūti nekas nenotiks ja es viņu nevilkšu
Publiskās vietās Tu esi atbildīgs arī par citu cilvēku veselību. Ja vien tikko neesi izgājis no laboratorijas ar negatīvu testu ka jau klaviatūru varoņi pieminēja daudziem cilvēkiem nav pat simptomu. Tātad Tu bez simptomiem publiskā vietā vari aplipināt kādu ar hronisku kaiti un nogalināt šo personu. Ka jau tika minēts iepriekš maska tevi nepasargā. Bet pasargā no tā Tu izplati vīrusu. T.i ja Tev ir vīruss un maska Tu nevari inficēt, ja Tev nav vīruss un kādam ar vīrusu nav maska bet Tev ir vins Tev tāpat var inficēt. Man pie pakaļas ko Tu gribi un negribi bet, ja Tu man, bez maskas, stāvi blakus sabiedriskajā transporta vai restorāna vai vēl sazin kur, kādēļ man ar hronisku slimību riskēt tāpēc ka Tev grūti uzvilkt masku?
, 2020-10-16 13:34, pirms 5 gadiem
otins rakstīja: Varbūt, bet tu vari inficēt citus un nomirs, piemēram, tavi vecāki vai vecvecāki.
Nu, ja ejam galējībās, tad šo frāzi tu vari iegravēt ik katram, kas pīpē, un tādi cilvēki ir daudz vairāk nekā masku nenēsātāji.
Jo, kā zināms, dūmus ko pīpmanis izelpo, ieelpo kāds cits un gadu gaitā, tas var pārvērsties mokošā slimībā.

Kas vēl - arī pie stūres nevienam labāk nesēsties, jo pie nelaimīgas apstākļu sakritības, tu vari nonāvēt savu ģimeni (neesi domāts tieši tu).

Un tā no tēmas "ja masku nevilksi, vari nonāvēt tuvos" mēs varam salīdzināt ļoti daudz ko.
, 2020-10-16 13:37, pirms 5 gadiem
koziola kungs! Jūs taču esam biznesmenis bez medicīniskas izglītības jeb vienkārši prasts vecis,ko jūs varat tur spriest! Tā ir globāla problēma kas piemeklējusi pasauli, tad kad Jus kāds aplaidīs ar vīrusu un būsiet zem elpināmā aparāta tad lūgsiet lai glāb un dara visu neiespējamo.
Slēpts komentārs: Ndeki
, 2020-10-16 13:38, pirms 5 gadiem
Starp citu, vai pīpēšana uz ielas jau ir aizliegta? Derētu to ieviest kā obligātu prasību, jo vīruss taču ceļo gaisa pilienu veidā. Un caur masku jau neviens nepīpē. Kāds par šo lietu ir aizdomājies?
, 2020-10-16 13:39, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vakar Latvijā no COVID-19 miris jauns cilvēks vecuma grupā no 30-35 gadiem. Lūk, tā ir atbilde tiem, kuri saka, ka no šī draņķa mirst tikai gados veci cilvēki.
Neesi muļķis neļauj ar sevi manipulēt
, 2020-10-16 13:44, pirms 5 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Nu, ja ejam galējībās, tad šo frāzi tu vari iegravēt ik katram, kas pīpē, un tādi cilvēki ir daudz vairāk nekā masku nenēsātāji.
Jo, kā zināms, dūmus ko pīpmanis izelpo, ieelpo kāds cits un gadu gaitā, tas var pārvērsties mokošā slimībā.

Kas vēl - arī pie stūres nevienam labāk nesēsties, jo pie nelaimīgas apstākļu sakritības, tu vari nonāvēt savu ģimeni (neesi domāts tieši tu).

Un tā no tēmas "ja masku nevilksi, vari nonāvēt tuvos" mēs varam salīdzināt ļoti daudz ko.
Kāpēc jāiet galējībās? Es neeju. Ja tu esi inficējies, tad visvairāk apdraudi tieši savus tuviniekus. Un darba kolēģus.
, 2020-10-16 13:46, pirms 5 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Starp citu, vai pīpēšana uz ielas jau ir aizliegta? Derētu to ieviest kā obligātu prasību, jo vīruss taču ceļo gaisa pilienu veidā. Un caur masku jau neviens nepīpē. Kāds par šo lietu ir aizdomājies?
Sabiedriskās vietās, ja nav tam speciāli paredzētas vietas, šķiet, ka diezgan pasen jau aizliedza, cik daudz to cilvēki ievēro un kā tas tiek kontrolēts, nemāku pateikt.
, 2020-10-16 13:48, pirms 5 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Starp citu, vai pīpēšana uz ielas jau ir aizliegta? Derētu to ieviest kā obligātu prasību, jo vīruss taču ceļo gaisa pilienu veidā. Un caur masku jau neviens nepīpē. Kāds par šo lietu ir aizdomājies?
daudz kur ir aizliegts, kur tieši nepateikšu. No galvas atceros pieturas, pludmales, balkoni, kāpņu telpas....
, 2020-10-16 13:49, pirms 5 gadiem
Beidzot Koziols uzdot pareizus jautājumus, bet, protams, vidējais mietpilsonis viņu labāk nolej ar samazgu spaini.
Masku fanātiķiem - paskaidrosiet, ko dot maskas, ja sen ir apgalvots, ka korona izplatās arī caur acīm? Ko dod maska, ja ģimenē ir bērni, kuriem maskas nav jālieto - šajā brīdī, uzreiz ģimenēm ar bērniem, masku nēsāšana absolūti neko nedod!
Kur ir paskaidrots, ka ja masku lieto nepareizi, risks tikai palielinās, salīdzinot ar to, kā būtu ja maskas nebūtu vispār?
Kur ir paskaidrots, kādēļ dzeršana bārā, ir mazāk bīstama par interešu izglītību?
Kādēļ neviens nerunā, ka Zviedriem, neskaitot pirmos X mēnešus, šobrīd saslimstības, un mirstības rādītāji ir daudz maz ok?
Kur ir pētijumi par to, kā ir vai nav pieaudzis psihologu pacientu skaits?
Kur ir pētijumi par to, kā psihi ietekmē šī anti-socializēšanās, mediju konstantā COVID ziņu likšana virsrakstos?
Kur palika ANO ziņojums, par to, ka COVID rādītā ekonomiskā krīze var nogalināt vairāk, kā pats COVID?
Nekur.
Neviens neko nepiemin. Jo atbilde visiem ir viena "cilvēki mirst"...A tas jau nekas, ka ik dienas mirst simtiem tūkstoši. Ja šādā masveidā sāktu testēt gripu, vai jebkuru citu slimību, statistika arī būtu baisa.
, 2020-10-16 13:51, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Sabiedriskās vietās, ja nav tam speciāli paredzētas vietas, šķiet, ka diezgan pasen jau aizliedza, cik daudz to cilvēki ievēro un kā tas tiek kontrolēts, nemāku pateikt.
Ja paskatās, cik tālu dūmi izplatās, tad pīpēšana ir 2x lielāks ļaunums, bet kontrole ir absolūti 0.
Tad rodās jautājums - kapēc par maskām ir tik apjomīga kampaņa, bet par pīpēšanu absolūti nekā?
Es pat nekur neesmu dzirdējis, ka kāds to nosauktu par draudu šajā laikā.
, 2020-10-16 13:52, pirms 5 gadiem
Un nē, es nesaku, ka no COVID nav jāuzmanās. Es ierobežojumiem gribu redzēt pamatojumu, kas balstīts uz pētījumiem, kur vērā tiek ņemta ne tikai situācija "šeit un tagad", bet arī to, kāda ir ķēdes reakcija pieņemtajiem lēmumiem ilgtermiņa. Bet tas nevienu neinteresē. Visur atbilde uzreiz viena "tu gribi lai cilvēki mirst"
, 2020-10-16 13:52, pirms 5 gadiem
AlanRich rakstīja: Publiskās vietās Tu esi atbildīgs arī par citu cilvēku veselību. Ja vien tikko neesi izgājis no laboratorijas ar negatīvu testu ka jau klaviatūru varoņi pieminēja daudziem cilvēkiem nav pat simptomu. Tātad Tu bez simptomiem publiskā vietā vari aplipināt kādu ar hronisku kaiti un nogalināt šo personu. Ka jau tika minēts iepriekš maska tevi nepasargā. Bet pasargā no tā Tu izplati vīrusu. T.i ja Tev ir vīruss un maska Tu nevari inficēt, ja Tev nav vīruss un kādam ar vīrusu nav maska bet Tev ir vins Tev tāpat var inficēt. Man pie pakaļas ko Tu gribi un negribi bet, ja Tu man, bez maskas, stāvi blakus sabiedriskajā transporta vai restorāna vai vēl sazin kur, kādēļ man ar hronisku slimību riskēt tāpēc ka Tev grūti uzvilkt masku?
Aizsargā aizsargā maska, turpini tam ticēt, it seviški tā kā to lieto 80 procenti- nepareizi. Neesmu licis un nelikšu, tava demagoģija mani noteikti nepārliecinās par pretējo.
, 2020-10-16 13:54, pirms 5 gadiem
WreckLV rakstīja: Beidzot Koziols uzdot pareizus jautājumus, bet, protams, vidējais mietpilsonis viņu labāk nolej ar samazgu spaini.
Masku fanātiķiem - paskaidrosiet, ko dot maskas, ja sen ir apgalvots, ka korona izplatās arī caur acīm? Ko dod maska, ja ģimenē ir bērni, kuriem maskas nav jālieto - šajā brīdī, uzreiz ģimenēm ar bērniem, masku nēsāšana absolūti neko nedod!
Kur ir paskaidrots, ka ja masku lieto nepareizi, risks tikai palielinās, salīdzinot ar to, kā būtu ja maskas nebūtu vispār?
Kur ir paskaidrots, kādēļ dzeršana bārā, ir mazāk bīstama par interešu izglītību?
Kādēļ neviens nerunā, ka Zviedriem, neskaitot pirmos X mēnešus, šobrīd saslimstības, un mirstības rādītāji ir daudz maz ok?
Kur ir pētijumi par to, kā ir vai nav pieaudzis psihologu pacientu skaits?
Kur ir pētijumi par to, kā psihi ietekmē šī anti-socializēšanās, mediju konstantā COVID ziņu likšana virsrakstos?
Kur palika ANO ziņojums, par to, ka COVID rādītā ekonomiskā krīze var nogalināt vairāk, kā pats COVID?
Nekur.
Neviens neko nepiemin. Jo atbilde visiem ir viena "cilvēki mirst"...A tas jau nekas, ka ik dienas mirst simtiem tūkstoši. Ja šādā masveidā sāktu testēt gripu, vai jebkuru citu slimību, statistika arī būtu baisa.
Aleluja, vismaz ir arī saprāta balss šeit!
, 2020-10-16 13:59, pirms 5 gadiem
otins rakstīja: Kāpēc jāiet galējībās? Es neeju. Ja tu esi inficējies, tad visvairāk apdraudi tieši savus tuviniekus. Un darba kolēģus.
Savā ziņā jau tā ir galējība.
Jo, kā jau teicu, manis pieminētās lietas arī ir ar lielu risku.
Bet tapēc jau tagad kāds nesāks kļūt pēkšņi par gājēju.
, 2020-10-16 13:59, pirms 5 gadiem
WreckLV rakstīja: Un nē, es nesaku, ka no COVID nav jāuzmanās. Es ierobežojumiem gribu redzēt pamatojumu, kas balstīts uz pētījumiem, kur vērā tiek ņemta ne tikai situācija "šeit un tagad", bet arī to, kāda ir ķēdes reakcija pieņemtajiem lēmumiem ilgtermiņa. Bet tas nevienu neinteresē. Visur atbilde uzreiz viena "tu gribi lai cilvēki mirst"
Kādus ilgtermiņa pētījumus tu gribi redzēt, ja vīruss ir jauns un vēl nav izpētīts? Pagaidām ir skaidrs, ka tas ir lipīgs un nāvējošs. Pārvietojas ar pilieniem, tāpēc jādistancējas, jāvalkā maskas un jādezinficē rokas. Tu gribi apšaubīt mediķu ieteikumus un domā, ka esi par viņiem gudrāks?
, 2020-10-16 14:02, pirms 5 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Ja paskatās, cik tālu dūmi izplatās, tad pīpēšana ir 2x lielāks ļaunums, bet kontrole ir absolūti 0.
Tad rodās jautājums - kapēc par maskām ir tik apjomīga kampaņa, bet par pīpēšanu absolūti nekā?
Es pat nekur neesmu dzirdējis, ka kāds to nosauktu par draudu šajā laikā.
Tu esi jauns čalis, bet gan jau zini, ka agrāk smēķēšana bija daudz izplatītāka, pati atceros no jaunības dienām, kad pīpēt varēja visur, kur vien gribējās, bāros to vispār bija pašsaprotami darīt, vēl senāk arī slimnīcās to bija pavisam normāli darīt. Izmaiņas gadu gaitā uz labo pusi ir bijušas ievērojamas. Jāsaprot, ka kko mainīt veselā industrijā, aiz kuras stāv spēcīgs lobijs, nav ne viegli ne ātri, bet izmaiņas notiek un teju katru gadu nāk klāt kāds jauns ierobežojums, kas konkrēti smēķēšanas popularitāti bremzē un diezgan droši var teikt, ka šobrīd jaunieši procentuāli smēķē daudz mazāk, kā tas bija 20 gadus atpakaļ, kad es nomeginaju savu pirmo cigareti un kad starpbrīžos trešdaļa skola vilkās ap stūri uzvilkt dūmu un nevienu tas baigi nešokēja.
, 2020-10-16 14:02, pirms 5 gadiem
slinkums lasīt visu, bet uzreiz redzams ka aiziet normāla demagoģija maskas, pīpēšana un cita tufta tiek ņemta palīgā...

galvenais stāstā ir, ka valdība devusi priekšroku alko un tusētājiem, nevis sportam un bērnu attīstībai...
un sportā par grēkāzi tiek pataisīts hokejs no tukša gaisa bez faktiem!
, 2020-10-16 14:04, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Tu esi jauns čalis, bet gan jau zini, ka agrāk smēķēšana bija daudz izplatītāka, pati atceros no jaunības dienām, kad pīpēt varēja visur, kur vien gribējās, bāros to vispār bija pašsaprotami darīt, vēl senāk arī slimnīcās to bija pavisam normāli darīt. Izmaiņas gadu gaitā uz labo pusi ir bijušas ievērojamas. Jāsaprot, ka kko mainīt veselā industrijā, aiz kuras stāv spēcīgs lobijs, nav ne viegli ne ātri, bet izmaiņas notiek un teju katru gadu nāk klāt kāds jauns ierobežojums, kas konkrēti smēķēšanas popularitāti bremzē un diezgan droši var teikt, ka šobrīd jaunieši procentuāli smēķē daudz mazāk, kā tas bija 20 gadus atpakaļ, kad es nomeginaju savu pirmo cigareti un kad starpbrīžos trešdaļa skola vilkās ap stūri uzvilkt dūmu un nevienu tas baigi nešokēja.
pilnīgi pareizi, smēķēšana tiek ierobežota katru gadu. par to nevajadzētu sūdzēties.
, 2020-10-16 14:05, pirms 5 gadiem
otins rakstīja: Kādus pētījumus tu gribi redzēt, ja vīruss ir jauns un vēl nav izpētīts? Pagaidām ir skaidrs, ka tas ir lipīgs un nāvējošs. Pārvietojas ar pilieniem, tāpēc jādistancējas, jāvalkā maskas un jādezinficē rokas. Tu gribi apšaubīt mediķu ieteikumus un domā, ka esi par viņiem gudrāks?
Tas, ka izolēšanās cilvēkam rada depresiju, ir kas jauns? Tas, ka ja masku lieto nepareizi, tu apdraudi sevi vairāk, nekā ja tev nebūtu maskas, ir kas jauns? Pēdējo mēnešu psiholoģisko saslimšanu datu apkopojums būtu kas jauns? Tas, ka faktiskā tuvība bārā un interešu pulciņa daudz neatšķiras ir kas jauns? ANO paziņojums, par to, ka COVID krīzes dēļ var mirt daudz, ir kas jauns? Jautājums par to, ka COVID izplatās ar gļotādu, to skaitā acu, ir kas jauns?
Atbilde uz jautājumu par to, kādēļ bērniem maskas nav nepieciešamas, pieaugušajiem ir - prasa gadiem ilgu pētijumu?
Cilvēk, mīļais, nomaini plati! "COVID bīstams, cilvēki mirst..." nevienu atbildi neviens nespēj dot, kā tikai šo. Un tas ir biedējoši. Un es vēlos redzēt, pirmām kārtām, to, ka kāds padomā par sekām. Neviens to nedara.
, 2020-10-16 14:08, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Tu esi jauns čalis, bet gan jau zini, ka agrāk smēķēšana bija daudz izplatītāka, pati atceros no jaunības dienām, kad pīpēt varēja visur, kur vien gribējās, bāros to vispār bija pašsaprotami darīt, vēl senāk arī slimnīcās to bija pavisam normāli darīt. Izmaiņas gadu gaitā uz labo pusi ir bijušas ievērojamas. Jāsaprot, ka kko mainīt veselā industrijā, aiz kuras stāv spēcīgs lobijs, nav ne viegli ne ātri, bet izmaiņas notiek un teju katru gadu nāk klāt kāds jauns ierobežojums, kas konkrēti smēķēšanas popularitāti bremzē un diezgan droši var teikt, ka šobrīd jaunieši procentuāli smēķē daudz mazāk, kā tas bija 20 gadus atpakaļ, kad es nomeginaju savu pirmo cigareti un kad starpbrīžos trešdaļa skola vilkās ap stūri uzvilkt dūmu un nevienu tas baigi nešokēja.
Mūsdienās jaunieši smēķē daudz vairāk nekā agrāk, pie tam dara to regulāri un ikdienā. Pie tam mūsdienās jaunieši daudz agrāk sāk smēķēt citu jauniešu ietekmē nekā agrāk. Tieši vidējā paaudzē zinu ka tagad smēķēšana paldies dievam zaudē savu aktualitāti, un zinu daudzus kas tikuši no šīs sērgas vaļā
, 2020-10-16 14:10, pirms 5 gadiem
Varbūt U.Dumpja kgs varētu pamatot visus ierobežojumus utt un masku lietderību. Spānijā kā uzlika maskas un ievēroja distanci, tā tas ir joprojām, cilvēki tur ir likumpaklausīgi (vismaz šajos jautājumos). Bet saslimušo skaits aug augumā. Lietuvā jau vasarā visi un visur nēsā maskas, bet inficēto skaits palielinās. Jā, es arī nēsāju masku in ievēroju distanci.
, 2020-10-16 14:11, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: slinkums lasīt visu, bet uzreiz redzams ka aiziet normāla demagoģija maskas, pīpēšana un cita tufta tiek ņemta palīgā...

galvenais stāstā ir, ka valdība devusi priekšroku alko un tusētājiem, nevis sportam un bērnu attīstībai...
un sportā par grēkāzi tiek pataisīts hokejs no tukša gaisa bez faktiem!
Par to, ka pīpēšana ir TUFTA, pilnībā piekrītu!
, 2020-10-16 14:11, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Tu esi jauns čalis, bet gan jau zini, ka agrāk smēķēšana bija daudz izplatītāka, pati atceros no jaunības dienām, kad pīpēt varēja visur, kur vien gribējās, bāros to vispār bija pašsaprotami darīt, vēl senāk arī slimnīcās to bija pavisam normāli darīt. Izmaiņas gadu gaitā uz labo pusi ir bijušas ievērojamas. Jāsaprot, ka kko mainīt veselā industrijā, aiz kuras stāv spēcīgs lobijs, nav ne viegli ne ātri, bet izmaiņas notiek un teju katru gadu nāk klāt kāds jauns ierobežojums, kas konkrēti smēķēšanas popularitāti bremzē un diezgan droši var teikt, ka šobrīd jaunieši procentuāli smēķē daudz mazāk, kā tas bija 20 gadus atpakaļ, kad es nomeginaju savu pirmo cigareti un kad starpbrīžos trešdaļa skola vilkās ap stūri uzvilkt dūmu un nevienu tas baigi nešokēja.
Ja par jauniešiem - nekas diži nav mainijies. Pīpē desmitgadnieki un uz augšu. Skolas laikos piemāju bomžus izmantoja, lai tiktu pie cigaretēm.
Redz, es ne jau par pīpēšanu kā tādu. Bet par to, ka šajā Covida laikā nav nekādas kampaņas par to, ka tas situāciju tikai pasliktinātu. Neviens par to nerunā ne vārdu. Arī pats Uga par to klusē. Un laikam ir muļķīgi prasīt kapēc.
Vieglāk ir visus bez izdomas sasēdināt mājās, lai mācās attālināti. Bet šeit tieši vajadzēja mazliet padomāt vienu soli uz priekšu jebšu saprast, ka ne visi drīkst attālināti mācīties.

Rezumē - alko un pīpmaņu industriju neaiztiek, jo tā ir milzīga nauda. Tāpēc jau bārus neviens neklapē ciet.
, 2020-10-16 14:17, pirms 5 gadiem
ripulis rakstīja: Varbūt U.Dumpja kgs varētu pamatot visus ierobežojumus utt un masku lietderību. Spānijā kā uzlika maskas un ievēroja distanci, tā tas ir joprojām, cilvēki tur ir likumpaklausīgi (vismaz šajos jautājumos). Bet saslimušo skaits aug augumā. Lietuvā jau vasarā visi un visur nēsā maskas, bet inficēto skaits palielinās. Jā, es arī nēsāju masku in ievēroju distanci.
Maskai nav absolūti nekādas jēgas, to tev saku es, kas pašā Koronkas perēklī, proti, Francijā dzīvo Iespējams, kaut kāda jēga ir tiem šķidrumiem, ar kuriem rokas mazgā, taču ne jau nu maskām! Koronka regulē pati sevi, kā viņai pašai sagribas, nevis kāds "gudrinieks", tipa PARists Otiņš un civilizācijai ir vienkārši pie tās jāpierod un jaadoptējas, jo ātrāk tas notiks, jo mazāk būs negatīvu seku
, 2020-10-16 14:17, pirms 5 gadiem
Vakar ap pus 9 slēdzu kanālus un LTV1 bija kkāds diskusiju raidijums. Un tur atskanēja labs jautājums - kapēc Lietuvā un Čehijā situācija ir tik dramatiska, kaut gan maskas tur sabiedriskās vietās esot jāvalkā jau pāris mēnešus? Atbildi studijas viesis nespēja sniegt, sāka kaut ko peldēt.
, 2020-10-16 14:22, pirms 5 gadiem
jurkoo rakstīja: Aizsargā aizsargā maska, turpini tam ticēt, it seviški tā kā to lieto 80 procenti- nepareizi. Neesmu licis un nelikšu, tava demagoģija mani noteikti nepārliecinās par pretējo.
Nu jā stulbie ārsti, kas jau gadu desmitiem ikdienā praksē lieto maskas. Bet Tu jau labāk zināsi. Ka ne kā esi veicis visu nepieciešamos testus, sertifikātus utt.
, 2020-10-16 14:26, pirms 5 gadiem
WreckLV rakstīja: Tas, ka izolēšanās cilvēkam rada depresiju, ir kas jauns? Tas, ka ja masku lieto nepareizi, tu apdraudi sevi vairāk, nekā ja tev nebūtu maskas, ir kas jauns? Pēdējo mēnešu psiholoģisko saslimšanu datu apkopojums būtu kas jauns? Tas, ka faktiskā tuvība bārā un interešu pulciņa daudz neatšķiras ir kas jauns? ANO paziņojums, par to, ka COVID krīzes dēļ var mirt daudz, ir kas jauns? Jautājums par to, ka COVID izplatās ar gļotādu, to skaitā acu, ir kas jauns?
Atbilde uz jautājumu par to, kādēļ bērniem maskas nav nepieciešamas, pieaugušajiem ir - prasa gadiem ilgu pētijumu?
Cilvēk, mīļais, nomaini plati! "COVID bīstams, cilvēki mirst..." nevienu atbildi neviens nespēj dot, kā tikai šo. Un tas ir biedējoši. Un es vēlos redzēt, pirmām kārtām, to, ka kāds padomā par sekām. Neviens to nedara.
Sociālo tīklu uzvaras gājiens cilvēkus sociāli izolējis ir jau sen un daudz smagāk, kā to jebkad iespēs kovids, vai tas tevi neuztrauc?
Masku lietot pareizi var iemācīties tikai to lietojot, protams, tas izklausās absurdi, ka kkas tāds būtu jāmāca kādam, bet iespējams, ka kkādi informatīvie plakatini, kā pareizi maska jālieto, arī būtu nepieciešami vietās, kur tā ir obligāta prasība.
Nedrošība, ko rada visa šī situācija, noteikti par labu nenāk, bet mentālās saslimšanas ir mūsdienu problēma, arī pirms kovida teju katra otrais sirga ar depresiju, veģetatīvo distoniju, trauksmi utt., Tā ir globāla problēma un nebūt nav jauna, varbūt kovids vēl vairāk liks cilvēkiem par šo aizdomāties un radīs kādus ilgtermiņa risinājumus tam visam.
Bārs un klubi ir bizness, kas nes naudu, gan cilvēkiem, kas šajā nozarē ir nodarbināti, gan arī valstij nodokļos, interešu izglītība ir ļoti laba lieta, bet šajā situācijā, ja izslēdzams emocijas un domājam praktiski, ir saprotams, ka tas ir pirmais, bez kā varam iztikt. No kā tu pats atteiktos, ja būtu jāizvēlas - no darba, kas tev nes ienākumus, vai no sava hobija, kas tevi iepriecina?
Mirst no kovida un kurš no ierobežojumu radītajām sekām, tas ir neizbēgami, neapskaužu tos, kuriem ir jāmēģina rast zelta vidusceļš, lai galā cietušo būtu pēc iespējas mazāk. Īpaši šādā bezprecedenta situācijā.
Tu ar acīm elpo? Šķaudi? Klepo? Vai gļotāda no acīm ceļo tik pat tālu, ka siekalu pilieni no tavas izelpas? Šis ir dīvainākas arguments, ko esmu dzirdējusi, kāpēc maskas nav efektīvas..
Tas, ka bērniem maskas var nelikt, kamēr pieaugušajiem jāliek, arī šķiet mazliet dīvaini. Vienīgais, ko vari iedomāties - pastāv tik liela iespējamība, ka bērns šo masku nēsās nepareizi, ka vnk tās nēsāšanai nav jēgas.
Tās ir atbildes, kas man, absolūti neinformetam cilvēkam, balstoties tīri uz 'common sense' un loģiku, uz ātro ienāca prātā. Bet kopumā piekrītu, ka trūkst sabiedrību izglītojošas informācijas un mediji ir bezjēgā aizrāvušies ar panikas celšanu.
, 2020-10-16 14:28, pirms 5 gadiem
AlanRich rakstīja: Nu jā stulbie ārsti, kas jau gadu desmitiem ikdienā praksē lieto maskas. Bet Tu jau labāk zināsi. Ka ne kā esi veicis visu nepieciešamos testus, sertifikātus utt.
Tu vispār zini kāpēc ārsti operāciju laikā lieto maskas? Pie tam salīdzināt medicīniskās maska ar to figņu kas tagad tiek masveidā tirgots civiliedzīvotājiem vispār ir ......
, 2020-10-16 14:29, pirms 5 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Vakar ap pus 9 slēdzu kanālus un LTV1 bija kkāds diskusiju raidijums. Un tur atskanēja labs jautājums - kapēc Lietuvā un Čehijā situācija ir tik dramatiska, kaut gan maskas tur sabiedriskās vietās esot jāvalkā jau pāris mēnešus? Atbildi studijas viesis nespēja sniegt, sāka kaut ko peldēt.
v-atlētikas sacenēs Čehijā pirms mēneša reti kurš nēsāja...
, 2020-10-16 14:29, pirms 5 gadiem
jurkoo rakstīja: Mūsdienās jaunieši smēķē daudz vairāk nekā agrāk, pie tam dara to regulāri un ikdienā. Pie tam mūsdienās jaunieši daudz agrāk sāk smēķēt citu jauniešu ietekmē nekā agrāk. Tieši vidējā paaudzē zinu ka tagad smēķēšana paldies dievam zaudē savu aktualitāti, un zinu daudzus kas tikuši no šīs sērgas vaļā
Ja tu tā saki, lai tā būtu, nekādu pētījumu šajā ziņā veikt netaisos. Tik no savas pieredzes varu teikt, ka pīpēt manā jaunībā skrēja vairāk, nekā kad pati skolā strādāju jau kā skolotāja. Un arī visādu ierobežojumu šajā sakarā ir už vairāk. Varbūt vnk sakritība.
, 2020-10-16 14:33, pirms 5 gadiem
jurkoo rakstīja: Tu vispār zini kāpēc ārsti operāciju laikā lieto maskas? Pie tam salīdzināt medicīniskās maska ar to figņu kas tagad tiek masveidā tirgots civiliedzīvotājiem vispār ir ......
Tu tiešām esi stulbs vai tikai izliecies? Ja nu esi tad Tev palīdzēšu. Ārsti velk maskas lai neinficētu slimos cilvēkus kuriem ir novājināta imūnsistēma. Tieši tāda paša iemesla dēļ Tev tiek prasīts lai Tu velc masku
, 2020-10-16 14:34, pirms 5 gadiem
Viestur,tev jau nekas-ja arī pats noķersi ko nelabu,tad liksi lietā savus miljonus un gluži kā Tramps pēc tā kļūsi vēl možāks.
, 2020-10-16 14:47, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Ja tu tā saki, lai tā būtu, nekādu pētījumu šajā ziņā veikt netaisos. Tik no savas pieredzes varu teikt, ka pīpēt manā jaunībā skrēja vairāk, nekā kad pati skolā strādāju jau kā skolotāja. Un arī visādu ierobežojumu šajā sakarā ir už vairāk. Varbūt vnk sakritība.
Agrāk kad biju jauns atceros ka tā bija tāda modes lieta uzpīpēt šad tad, un diezgan visi raustījās no pieaugušajiem Tagad cik sanācis saskarties ar jauniešiem un skolēniem, pīpē daudzi un regulāri, pie tam to dara bez drebuļi un nekādas bijības. Protams nekādu pētījumu neesmu veicis un nepretendēju uz absolūto patiesību, tik izsaku savus novērojumus. Bet katrā gadījumā, problēma tā ir liela un aktuāla
, 2020-10-16 14:51, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Ja tu tā saki, lai tā būtu, nekādu pētījumu šajā ziņā veikt netaisos. Tik no savas pieredzes varu teikt, ka pīpēt manā jaunībā skrēja vairāk, nekā kad pati skolā strādāju jau kā skolotāja. Un arī visādu ierobežojumu šajā sakarā ir už vairāk. Varbūt vnk sakritība.
es smēķētājus redzu mazāk, kā agrāk
Skatījos seriālu Mad men, 50-60 gadi, vo tur kurīja! debeskrapī nez kurā simtajā stāvā iekāpj liftā kur pilns ar cilvēkiem un lejā braucot vnk kurī
, 2020-10-16 15:04, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: es smēķētājus redzu mazāk, kā agrāk
Skatījos seriālu Mad men, 50-60 gadi, vo tur kurīja! debeskrapī nez kurā simtajā stāvā iekāpj liftā kur pilns ar cilvēkiem un lejā braucot vnk kurī
Tagad pa Go3 rāda Bandu karus, seriāls par laika posmu pēc psrs sabrukšanas kā brīvajā Lietuvā dala ietekmes, tur galvenais varonis pīpē visu laiku
, 2020-10-16 15:12, pirms 5 gadiem
Nu lūk, tikko SPKC preses konferencē apstiprināja, ka šodien mirušais 34 gadus jaunais cilvēks bija bez citām saslimšanām, tātad Kembridžas, Oksfordas un Stenfordas universitāšu "pasaules līmeņa zinātnieki" savu deklarāciju var uzspraust tualetē uz nagliņas.
, 2020-10-16 15:15, pirms 5 gadiem
Ndeki rakstīja: Pareizi tiem psihopātiem jādod pretī .Ugu vajag arestēt vai arī ielikt psihenē
Tava palāta jau ir pilna, un tāpēc viņam nav jāiet uz psiheni. par cik tā pilna ar tādiem kā tu.
, 2020-10-16 15:26, pirms 5 gadiem
kasagrande rakstīja: Nu lūk, tikko SPKC preses konferencē apstiprināja, ka šodien mirušais 34 gadus jaunais cilvēks bija bez citām saslimšanām, tātad Kembridžas, Oksfordas un Stenfordas universitāšu "pasaules līmeņa zinātnieki" savu deklarāciju var uzspraust tualetē uz nagliņas.
Problēma jau tā, ka par COVID-19 izsakās visādi ārsti, profesori utt. kuri ir patālu no infektoloģijas un epidemioloģijas.
ASV tagad ir topā ārste, kura ir anestezeoloģē, bet tas netraucē viņai zem ārstes vārda spriedelēt par infektoloģiju un epidemioloģiju.
Nu, bet gobzemjviedīgiem zombijiem tas ir pofig, jo galvenais, ka profesors vai ārsts par COVID-19 spriedelē, un var uz viņiem atsaukties. Kaut vai uroloģijas profesors.
, 2020-10-16 15:28, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Problēma jau tā, ka par COVID-19 izsakās visādi ārsti, profesori utt. kuri ir patālu no infektoloģijas un epidemioloģijas.
ASV tagad ir topā ārste, kura ir anestezeoloģē, bet tas netraucē viņai zem ārstes vārda spriedelēt par infektoloģiju un epidemioloģiju.
Nu, bet gobzemjviedīgiem zombijiem tas ir pofig, jo galvenais, ka profesors vai ārsts par COVID-19 spriedelē, un var uz viņiem atsaukties. Kaut vai uroloģijas profesors.
Jā, bet tādi jau bija visās valstīs, tepat pie mums arī tādu netrūka un netrūkst joprojām. Mūsdienās jebkurš sev var uztaisīt vizītkārtīt, ka esmu piemēram Dr.kasagrande speciālists "jebkurā jomā", uzfilmēt emocionālu video un palaist soc tīklos. Cilvēki ļoti nekritiski tic šādiem video.
, 2020-10-16 17:10, pirms 5 gadiem
jurkoo rakstīja: Man arī absolūti nekas nenotiks ja es viņu nevilkšu
Epidemioloģiskās izmeklēšanas rezultātā noskaidrojies, kā kādā atsevišķā uzliesmojumā no viena Covid-19 pacienta inficējušies kopumā 109 cilvēki, savukārt divi pacienti miruši, piektdienas preses konferencē atklāja Slimību profilakses un kontroles centra (SPKC) Infekcijas slimību riska analīzes un profilakses departamenta direktors Jurijs Perevoščikovs. / Tu gribētu, lai no tevis aiziet tāda inficēto ķēdīte? Padomā par to.
, 2020-10-16 17:39, pirms 5 gadiem
es zinu labāk rakstīja: Bet arī skpc atzina, ka masku lietošana nepalīdz, jo veseliem cilvēkiem tā var būt pat kaitīga, pie nepareizas lietošanas.
Vecīt, piekrītu tam,ko raksti,bet man šķiet, ka mēģinot to paskaidrot šeit esošajam kontingentam, Tu vnk bezjedzīgi tērē laiku un enerģiju. Ir cilvēki, kuriem Ilzīte (kurai pat nav mediķa izglitība) un Uga ir dieva vietā un viss ko viņi saka un dara ir labākais, kas ar mums vispār varētu notikt. Vislabāk man patika šeit izskanējosais arguments,ka vnk esot jāklausa,ko saka valdība! Izcils idiotisma piemērs, pareizi ir, nafig mums savas smadzenes!
, 2020-10-16 17:52, pirms 5 gadiem
otins rakstīja: Epidemioloģiskās izmeklēšanas rezultātā noskaidrojies, kā kādā atsevišķā uzliesmojumā no viena Covid-19 pacienta inficējušies kopumā 109 cilvēki, savukārt divi pacienti miruši, piektdienas preses konferencē atklāja Slimību profilakses un kontroles centra (SPKC) Infekcijas slimību riska analīzes un profilakses departamenta direktors Jurijs Perevoščikovs. / Tu gribētu, lai no tevis aiziet tāda inficēto ķēdīte? Padomā par to.
Padomā labāk par to kā būtu pašam ar savu galvu vienreiz sākt domāt nevis būt lētticīgam aunam, pie reizes pastudēt šito varbūt sāksi domāt. https://www.spkc.gov.lv/lv/jaunums/...
, 2020-10-16 18:06, pirms 5 gadiem
kasagrande rakstīja: Nu lūk, tikko SPKC preses konferencē apstiprināja, ka šodien mirušais 34 gadus jaunais cilvēks bija bez citām saslimšanām, tātad Kembridžas, Oksfordas un Stenfordas universitāšu "pasaules līmeņa zinātnieki" savu deklarāciju var uzspraust tualetē uz nagliņas.
tak sakot ka 6 % procenti no visiem mirušajiem ir bez blakus slimībām
, 2020-10-16 22:11, pirms 5 gadiem
basis89 rakstīja: Vecīt, piekrītu tam,ko raksti,bet man šķiet, ka mēģinot to paskaidrot šeit esošajam kontingentam, Tu vnk bezjedzīgi tērē laiku un enerģiju. Ir cilvēki, kuriem Ilzīte (kurai pat nav mediķa izglitība) un Uga ir dieva vietā un viss ko viņi saka un dara ir labākais, kas ar mums vispār varētu notikt. Vislabāk man patika šeit izskanējosais arguments,ka vnk esot jāklausa,ko saka valdība! Izcils idiotisma piemērs, pareizi ir, nafig mums savas smadzenes!
1989. gadā I. Viņķele beidza Rēzeknes 5. vidusskolu, pēc tam studēja augstskolā "Attīstība", iegūstot sociālā darbinieka izglītību, studijas turpināja Rīgas Stradiņa universitātē, iegūstot maģistra grādu sabiedrības veselībā. Avots: Vikipēdija / Viņķelei ir pareizā izglītība, un viņa ir ļoti laba Veselības ministre.
, 2020-10-16 23:07, pirms 5 gadiem
Kazjols pats pie tā vainīgs, ka Latvijā izveidojies tāds viedoklis par hokeju ļaujot krievu līgām te spēlēt un vazāt triperi uz Latviju.