Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2861, Did:0, useCase: 3

Koziols atbild Dumpim: Jūs kļūstat augstprātīgi!

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

Koziols atbild Dumpim: Jūs kļūstat augstprātīgi!
Viesturs Koziols. Foto: Ģirts Gertsons/F64

Latvijas hokeja federācijas (LHF) ģenerālsekretārs Viesturs Koziols savā Facebook profilā komentējis Veselības ministrijas galvenā infektologa un profesora Uga Dumpja komentāru par hokeju kā bīstamāko sporta veidu, kritizējot profesora teikto, kā arī piedāvājot iepazīties ar Kembridžas, Oksfordas un Stenfordas universitāšu zinātnieku parakstīto deklarāciju.

Jau iepriekš ziņojām, ka 13. oktobrī valdība pieņēmusi ierobežojumus sporta sacensību un treniņu norisē, kas paredz tikai augstāko līgu aizvadīšanu vismaz no 17. oktobra līdz 6. novembrim. Ziņu aģentūrai LETA Veselības ministrijas galvenais infektologs un profesors Uga Dumpis pauda, ka kā bīstamāko sporta veidu viņš saredzot hokeju, jo komandas ilgi atrodas uz rezervistu soliņa un ģērbtuvēs, tāpat notiek klaigāšana spēles laikā. Tieši klaigāšana tiekot vērtēta kā daudz bīstamāka par runāšanu. Kamēr visaugstāko risku Slimību profilakses un kontroles centrs (SPKC) saskata dziedāšanā. Dumpis norādījis, ka sporta bīstamība esot nevis konkrēti pašā sportā, bet gan tajā, ka iesaistās cilvēki no dažādiem sociālajiem burbuļiem, tādējādi iznesot potenciālo slimību ārpus saviem burbuļiem. Tāpat komandu sporta veidos, tiek ceļots pa dažādiem reģioniem, palielinot poteniciālās saslimšanas diapozonu. SPKC informācija liecina, ka pagājušajā nedēļā 5,1% jauno Covid-19 slimnieku inficējušās sporta nodarbībās.

Pēc šiem komentāriem malā nav palicis Latvijas hokeja federācijas (LHF) ģenerālsekretārs Viesturs Koziols, kurš savā Facebook profilā kritizējis paustos izteikumus: ''Nekad līdz šim vēl nebiju dzirdējis no speciālistiem, kuri nosaka valstī pieņemto rīcību attiecībā uz ierobežojumiem, ka vīruss īpaši izplatās arī tur, kur klaigā. Tas nozīmē, ka arī vīruss ir mainījies un palicis gudrāks, viltīgāks. Nu jau tas māk atšķirt ne tikai bārus un restorānus no sporta zālēm un mūzikas klasēm vai deju zālēm, nu tam arī ir parādījusies dzirde un tas kļuvis sevišķi kārs uz klaigāšanu! Un vēl - tas māk atšķirt hokejistu rezervistu soliņus no basketbolistu, florbolistu un volejbolistu soliņiem! Bravo!''

Viesturs Koziols savā ierakstā pauž, ka ikdienā, strādājot ar klubiem un hallēm, novērota apzinīga attieksme pret saviem pienākumiem attiecībā pret Covid-19 vīrusa ierobežošanas mazināšanu, taču, lasot murgus par hokeja īpašo bīstamību, jāsecina, ka lēmumu pieņēmēji kļuvuši augstprātīgi. LHF ģenerālsekretāram ir žēl visu to bērnu, kuriem šobrīd nebūs iespēja doties uz saviem iemīļotajiem pulciņiem. Tāpat Koziols Ugam Dumpim silti iesaka iepazīties ar zinātnieku no Oksfordas, Kembridžas un Stenfordas 4. oktobrī parakstīto deklarāciju.

Izmantotie resursi:
https://www.facebook.com/viesturs.k...

1 2 3 4 113 komentāri

  +6 [+] [-]

, 2020-10-16 09:38, pirms 4 gadiem
Da vispār vajag nomierināties saistībā ar covid. 20% vispār nav simptomj. No alkohola katru gadu nomirst 3 miljoni. Alkohols ir ļoti izplatits. Kāpēc neviens par to nerunā? Kāpēc tiek skalotas smadzenes ar covid, bet netiek skaidrots, ka katru dienu jābūt fiziskām aktivitātēm, jāiet svaigā gaisā, jādzer vitamīni, kvalitatīvi jāēd, jābūt labam miegam, un jāiet aukstā dušā. Ta vietā cilvēkiem iedveš bailes, kas pārvēršas stresā un stress grauj imūnsistēmu. Izskatās pēc viena liela biznesa projekta. Kāēc netiek izcelts, ka no influenza mirst vairāk cilvēku. Izskatās, ka viens vīruss pilnībā visu pasauli apstādinājis, taču esam piemirsuši, ka kapitālisms, nav svarīgākais mūsu dzīvē, bet gan dzīves līmenis. Turpināsim visu dzīvi slēpties zem maskām un istabās? Cmon, tas vīruss būs uz visiem laikiem un visi viņu izslimos tā vai tā. Te nebūs iespējams uzvarēt. Grūti būs cīnīties pret dabisku nenovēršamu procesu.

     [+] [-]

, 2020-10-16 09:49, pirms 4 gadiem
kazjols normāli norūcis.

  +3 [+] [-]

, 2020-10-16 09:50, pirms 4 gadiem
bīstami bija atvērt rusņas robežu, bet par to speci klusēja.

  +3 [+] [-]

, 2020-10-16 09:51, pirms 4 gadiem
es zinu labāk rakstīja: Da vispār vajag nomierināties saistībā ar covid. 20% vispār nav simptomj. No alkohola katru gadu nomirst 3 miljoni. Alkohols ir ļoti izplatits. Kāpēc neviens par to nerunā? Kāpēc tiek skalotas smadzenes ar covid, bet netiek skaidrots, ka katru dienu jābūt fiziskām aktivitātēm, jāiet svaigā gaisā, jādzer vitamīni, kvalitatīvi jāēd, jābūt labam miegam, un jāiet aukstā dušā. Ta vietā cilvēkiem iedveš bailes, kas pārvēršas stresā un stress grauj imūnsistēmu. Izskatās pēc viena liela biznesa projekta. Kāēc netiek izcelts, ka no influenza mirst vairāk cilvēku. Izskatās, ka viens vīruss pilnībā visu pasauli apstādinājis, taču esam piemirsuši, ka kapitālisms, nav svarīgākais mūsu dzīvē, bet gan dzīves līmenis. Turpināsim visu dzīvi slēpties zem maskām un istabās? Cmon, tas vīruss būs uz visiem laikiem un visi viņu izslimos tā vai tā. Te nebūs iespējams uzvarēt. Grūti būs cīnīties pret dabisku nenovēršamu procesu.
Pilniba piekritu visam ,ko uzrakstiji.

  -4 [+] [-]

, 2020-10-16 09:51, pirms 4 gadiem
pārmaiņas pēc LHF normāla reakcija uz notikumiem ārpus biroja

 +11 [+] [-]

, 2020-10-16 09:59, pirms 4 gadiem
Man gan liekas, ka Dumpis ļoti labi paskaidroja, ka, pirmkārt, hokejā cieši viens otram blakus uz soliņa atrados vairāk cilvēku, nekā, piemēram, basketbolā, un, otrkārt, hokejā ģērbtuvēs jāpavada daudz ilgāks laiks, lai sagatavotos spēlei. Hokejā nav tikai šorti, krekls un botas.
Kas attiecas uz 4.oktobra deklarāciju - Latvijas statistika par smagi slimajiem slimnīcas vien jau apgāž "pasaules līmeņa zinātnieku" deklarāiju. Tās idejas var darboties tikai tad, ja sabiedrība kopumā ievēro distancēšanos.

 +10 [+] [-]

, 2020-10-16 10:05, pirms 4 gadiem
kasagrande rakstīja: Man gan liekas, ka Dumpis ļoti labi paskaidroja, ka, pirmkārt, hokejā cieši viens otram blakus uz soliņa atrados vairāk cilvēku, nekā, piemēram, basketbolā, un, otrkārt, hokejā ģērbtuvēs jāpavada daudz ilgāks laiks, lai sagatavotos spēlei. Hokejā nav tikai šorti, krekls un botas.
Kas attiecas uz 4.oktobra deklarāciju - Latvijas statistika par smagi slimajiem slimnīcas vien jau apgāž "pasaules līmeņa zinātnieku" deklarāiju. Tās idejas var darboties tikai tad, ja sabiedrība kopumā ievēro distancēšanos.
Tā deklarācija jau pierādīta kā fake, kuru bija iespēja parakstīt jebkuram cilvēkam nereģistrējoties.
Piekrītu ka ļoti labi Dumpis paskaidroja, argumentēti un racionāli. Viesturs atkal pa priekšu ar emocijām un bez argumentiem. Un muļķības ka hokejs kaut ko ievēroja, vissliktākā ierobežojumu kontrole bija tieši hokejā, ar saviem bērnu turnīriem kur no visām pilsētām bērni un vecāki sabrauc un tad čupojas.

  -1 [+] [-]

, 2020-10-16 10:09, pirms 4 gadiem
es zinu labāk rakstīja: Da vispār vajag nomierināties saistībā ar covid. 20% vispār nav simptomj. No alkohola katru gadu nomirst 3 miljoni. Alkohols ir ļoti izplatits. Kāpēc neviens par to nerunā? Kāpēc tiek skalotas smadzenes ar covid, bet netiek skaidrots, ka katru dienu jābūt fiziskām aktivitātēm, jāiet svaigā gaisā, jādzer vitamīni, kvalitatīvi jāēd, jābūt labam miegam, un jāiet aukstā dušā. Ta vietā cilvēkiem iedveš bailes, kas pārvēršas stresā un stress grauj imūnsistēmu. Izskatās pēc viena liela biznesa projekta. Kāēc netiek izcelts, ka no influenza mirst vairāk cilvēku. Izskatās, ka viens vīruss pilnībā visu pasauli apstādinājis, taču esam piemirsuši, ka kapitālisms, nav svarīgākais mūsu dzīvē, bet gan dzīves līmenis. Turpināsim visu dzīvi slēpties zem maskām un istabās? Cmon, tas vīruss būs uz visiem laikiem un visi viņu izslimos tā vai tā. Te nebūs iespējams uzvarēt. Grūti būs cīnīties pret dabisku nenovēršamu procesu.
Vairāk sabiedrībai šādu informāciju, lai atveras acis un domāšana! Par šo ir jārunā jebkurā vietā un laikā. Domāju pat 50% nav un nebūs simptomu. Neviens nav nomiris no Covid, bet gan no imūndeficīta, un hroniski ielaistām citām kaitēm.
Arī visa šī visa testēšanās ir viens liels feiks, kad Panorāmas šižētā stundas laikā cilvēkam bija gan pozītīvs gan negatīvs rezultāts, tāpat gadījums ar Graudīņu pirms Eiropas čempionāta, KHL lielākā daļa visi sen ir izslimojuši. Tāpat viss saistībā ar Covidpass un mobilo aplikāciju, liek mūs visu laiku rāmjos.
Es nesaku, ka vīrusa nav, bet vienkārši mazgājam rokas, domājam pozitīvi, vairāk svaiga gaiss, un mazāk skatamies televizoru!

 +15 [+] [-]

, 2020-10-16 10:11, pirms 4 gadiem
es zinu labāk rakstīja: Da vispār vajag nomierināties saistībā ar covid. 20% vispār nav simptomj. No alkohola katru gadu nomirst 3 miljoni. Alkohols ir ļoti izplatits. Kāpēc neviens par to nerunā? Kāpēc tiek skalotas smadzenes ar covid, bet netiek skaidrots, ka katru dienu jābūt fiziskām aktivitātēm, jāiet svaigā gaisā, jādzer vitamīni, kvalitatīvi jāēd, jābūt labam miegam, un jāiet aukstā dušā. Ta vietā cilvēkiem iedveš bailes, kas pārvēršas stresā un stress grauj imūnsistēmu. Izskatās pēc viena liela biznesa projekta. Kāēc netiek izcelts, ka no influenza mirst vairāk cilvēku. Izskatās, ka viens vīruss pilnībā visu pasauli apstādinājis, taču esam piemirsuši, ka kapitālisms, nav svarīgākais mūsu dzīvē, bet gan dzīves līmenis. Turpināsim visu dzīvi slēpties zem maskām un istabās? Cmon, tas vīruss būs uz visiem laikiem un visi viņu izslimos tā vai tā. Te nebūs iespējams uzvarēt. Grūti būs cīnīties pret dabisku nenovēršamu procesu.
Pirmkārt, jeb kādu statistiku lūdzu ar atsucēm. Citādi es arī varu paziņot, ka masturbēšana nogalina 5 miljonus cilvēkus un ir bīstama. Otrkārt alkohols ir brīvprātigi pieejams un nāve no tā neiestājas tapēc, ka kāds tev blakus iedzer. Pie tam interesanti būtu uzzināt cik no taviem 3 miljoniem ir saindējušies ar nelegālu alkoholu...Treškārt, šķiet es pilnīgi piekrītu, ka brīžiem ierobežojumi ir dīvaini, ka mediji pavisam noteikti nepalīdz utt., bet tu pats neesi labāks. Tev ir izglītība medicīnā? Stipri šaubos no tā ko uzrakstiji. Tad paklusē ar savu viedokli, jo tavs viedoklis pilnīgi neko nevar ietekmēt. Nevar salīdzināt 10 dažādas slimības, inficēšanās, vai nāves cēlonus un teikt, ka redz no tiem mirst vairak, tātad tie ir bīstamāki. Man arī nav izglītiba medicīnā, tādēļ es neveru iesaistīties dziļās argumentācijas par šo tēmu, bet to ko es zinu, kas praksē ir redzams, ka vīruss ir ļoti lipīgs, lipigāks par tavām parastajām infekcijām un daudziem, arī jauniem cilvēkiem ir salīdzinoši smaga slimība. Trakāk kā parastā gripa. Vai šis vīruss tevi nogalinās? 99% droš vien, ka nē. Bet tas nenozīmē, ka viņš nav bīstams. Dari to ko tev like valdība un aizver muti jo tavs un citu sazvērestības teoriju piekritēju viedoklis absolūti neko neitekmē, tas tikai šķeļ tautu. Ja tev nav ko teikt, tad vienkārši paklusē, neesi tu, un pārejie pravieši Muhamedi, kas tagad ziņo jauno taisnību. Un, tas ka tev saku klausītu valdību nenozīmē automātiski būt nozombētam. Neazmirsti tur ir 100 cilvēki kurus tu un es ievēlējam, ne jau viens Kariņš, vai Viņķele tagad autoritārski dara ko grib. Kā jau teicu, man arī brīžiem škiet tie noteikumi dīvaini, bet nu nenomirsi tu no tās maskas 15 min veikalā.
Slēpts komentārs: norins

  +4 [+] [-]

, 2020-10-16 10:18, pirms 4 gadiem
Koziols gan dikti pie sirds ņēmis😂

Man tik emocionāla uztvere tik uz pohām mēdz būt

  +8 [+] [-]

, 2020-10-16 10:22, pirms 4 gadiem
kaijs rakstīja: Vairāk sabiedrībai šādu informāciju, lai atveras acis un domāšana! Par šo ir jārunā jebkurā vietā un laikā. Domāju pat 50% nav un nebūs simptomu. Neviens nav nomiris no Covid, bet gan no imūndeficīta, un hroniski ielaistām citām kaitēm.
Arī visa šī visa testēšanās ir viens liels feiks, kad Panorāmas šižētā stundas laikā cilvēkam bija gan pozītīvs gan negatīvs rezultāts, tāpat gadījums ar Graudīņu pirms Eiropas čempionāta, KHL lielākā daļa visi sen ir izslimojuši. Tāpat viss saistībā ar Covidpass un mobilo aplikāciju, liek mūs visu laiku rāmjos.
Es nesaku, ka vīrusa nav, bet vienkārši mazgājam rokas, domājam pozitīvi, vairāk svaiga gaiss, un mazāk skatamies televizoru!
Neviens arī nav nomiris no gripas, bet no komplikācijām, te ir tieši tāpat.

  +6 [+] [-]

, 2020-10-16 10:23, pirms 4 gadiem
norins rakstīja: Vēl pie sava suņa uzpurņa..pilnai laimei vari 2metrīgu apses mietu dirsiiņa iespraust..gan distencīte turēsies..gan raganas atbaidīsi
Tev kaut kas notiks ja uzvilksi masku parīs reizes dienā, vai ieturēsi distanci no citiem cilvēkiem? Kur ir problēma? Nomirsi no maskas? Cik stulbam ir jābūt, lai par kaut ko tādu ceptos. Jā maskas nav ērtas, bet tev absolūti nekas nenotiks, ja viņu uzvilksi un varbūt pasrgāsi kādu no inficēšanās
Slēpts komentārs: ripulis

  +5 [+] [-]

, 2020-10-16 10:23, pirms 4 gadiem
AlanRich rakstīja: Pirmkārt, jeb kādu statistiku lūdzu ar atsucēm. Citādi es arī varu paziņot, ka masturbēšana nogalina 5 miljonus cilvēkus un ir bīstama. Otrkārt alkohols ir brīvprātigi pieejams un nāve no tā neiestājas tapēc, ka kāds tev blakus iedzer. Pie tam interesanti būtu uzzināt cik no taviem 3 miljoniem ir saindējušies ar nelegālu alkoholu...Treškārt, šķiet es pilnīgi piekrītu, ka brīžiem ierobežojumi ir dīvaini, ka mediji pavisam noteikti nepalīdz utt., bet tu pats neesi labāks. Tev ir izglītība medicīnā? Stipri šaubos no tā ko uzrakstiji. Tad paklusē ar savu viedokli, jo tavs viedoklis pilnīgi neko nevar ietekmēt. Nevar salīdzināt 10 dažādas slimības, inficēšanās, vai nāves cēlonus un teikt, ka redz no tiem mirst vairak, tātad tie ir bīstamāki. Man arī nav izglītiba medicīnā, tādēļ es neveru iesaistīties dziļās argumentācijas par šo tēmu, bet to ko es zinu, kas praksē ir redzams, ka vīruss ir ļoti lipīgs, lipigāks par tavām parastajām infekcijām un daudziem, arī jauniem cilvēkiem ir salīdzinoši smaga slimība. Trakāk kā parastā gripa. Vai šis vīruss tevi nogalinās? 99% droš vien, ka nē. Bet tas nenozīmē, ka viņš nav bīstams. Dari to ko tev like valdība un aizver muti jo tavs un citu sazvērestības teoriju piekritēju viedoklis absolūti neko neitekmē, tas tikai šķeļ tautu. Ja tev nav ko teikt, tad vienkārši paklusē, neesi tu, un pārejie pravieši Muhamedi, kas tagad ziņo jauno taisnību. Un, tas ka tev saku klausītu valdību nenozīmē automātiski būt nozombētam. Neazmirsti tur ir 100 cilvēki kurus tu un es ievēlējam, ne jau viens Kariņš, vai Viņķele tagad autoritārski dara ko grib. Kā jau teicu, man arī brīžiem škiet tie noteikumi dīvaini, bet nu nenomirsi tu no tās maskas 15 min veikalā.
beidzot kāds sakarīgs komentārs par šo tēmu..

  +5 [+] [-]

, 2020-10-16 10:30, pirms 4 gadiem
kaijs rakstīja: Arī visa šī visa testēšanās ir viens liels feiks, kad Panorāmas šižētā stundas laikā cilvēkam bija gan pozītīvs gan negatīvs rezultāts, tāpat gadījums ar Graudīņu pirms Eiropas čempionāta, KHL lielākā daļa visi sen ir izslimojuši.
Tas vien, ka Tu netici tam, ka šāda situācija var rasties, nozīmē, ka Tavs viedoklis šajā sakarā nav nekā vērts. Vīruss pilnīgi mierīgi caur atsevišķiem organismiem var iziet pāris stundu laikā. Tas ir samērā rets gadījums, taču nekas ārkārtējs. Bet cilvēkiem nez zināšanām tas, protams, ir pamats spekulācijām, brēkšanām un neticēšanai.
Slēpts komentārs: norins

  +9 [+] [-]

, 2020-10-16 10:33, pirms 4 gadiem
kaijs rakstīja: Neviens nav nomiris no Covid, bet gan no imūndeficīta, un hroniski ielaistām citām kaitēm.
Šādus testus var malt par jebkuru nāci, piemēram, cilēki no autoavārijām vispār nemirst, viņi mirst no dzīvībai svarīgu orgānu darbības apstāšanās utt. Prasta demagoģija.

     [+] [-]

, 2020-10-16 10:33, pirms 4 gadiem
Kaktiņš rakstīja: Koziols gan dikti pie sirds ņēmis😂


Man tik emocionāla uztvere tik uz pohām mēdz būt
man bez pohas bij dienā kad amatierus aizklapēja, nu jau esmu samierinājies ka no hokejista atkal jāpārtop skrējējā

  +1 [+] [-]

, 2020-10-16 10:36, pirms 4 gadiem
norins rakstīja: Bet kur problēma tev to mietu sev iespraust? Ja valdība liks..darīsi?..tas tik pierāda kāds mīkstmiesis esi par dzīvi..kā vēji pūšs..tā locāmies
Nu ir acīmredzams, ka Tu esi varonis un cīnīsies par visu. Tavs vārds, uzvārds un varbūt kāda partijas piederība? Pieļauju Gobzems un Co. Gribēju uzzināt jo mani pārliecināji, ka dzīve ja kaut ko liek darīt tad vienmēr jādara pretējais un vēlos tevi ievēlēt par mūsu dauņu zemes presidentu

  +1 [+] [-]

, 2020-10-16 10:40, pirms 4 gadiem
kaijs rakstīja: Vairāk sabiedrībai šādu informāciju, lai atveras acis un domāšana! Par šo ir jārunā jebkurā vietā un laikā. Domāju pat 50% nav un nebūs simptomu. Neviens nav nomiris no Covid, bet gan no imūndeficīta, un hroniski ielaistām citām kaitēm.
Arī visa šī visa testēšanās ir viens liels feiks, kad Panorāmas šižētā stundas laikā cilvēkam bija gan pozītīvs gan negatīvs rezultāts, tāpat gadījums ar Graudīņu pirms Eiropas čempionāta, KHL lielākā daļa visi sen ir izslimojuši. Tāpat viss saistībā ar Covidpass un mobilo aplikāciju, liek mūs visu laiku rāmjos.
Es nesaku, ka vīrusa nav, bet vienkārši mazgājam rokas, domājam pozitīvi, vairāk svaiga gaiss, un mazāk skatamies televizoru!
Nē, tā nav taisnība. No tiem, kas nomiruši no covid, bez citām saslimšanām (tb nav hroniska sirds mazspēja, plaušu problēmas u.c.) nomirušo skaits ir apmēram 1%. Nav daudz, bet nav arī tā, ka neviens.
Un tā kā jā, tie testi var nebūt precīzi (normālam cilvēkam tas nav nekāds jaunums. Tikai tiem, kas ir aizrāvušies ar sportošanu brīvā dabā un ne par ko citu neinteresējas), tad lai konstatētu, ka nav slims ar covid, ir nepieciešami vairāki testi (parasti 2 negatīvi testi 2 dienu laikā).
P.S. Jā, sportot nepieciešams, tikai atceramies, ka sportistiem imunitāte kā reiz ir pazemināta. Tāpēc savs laiks sportam, savs laiks televizoram

  +3 [+] [-]

, 2020-10-16 10:43, pirms 4 gadiem
Īstenībā tas ir tikai normāli, ka ir vairāki viedokļi par šo vīrusu, katrs var saprast kā to grib, un veselīga diskusija ir vajadzīga, bet lūdzu neapvainosim viens otru, jo tas pa lielam neko nemaina

  -4 [+] [-]

, 2020-10-16 10:46, pirms 4 gadiem
AlanRich rakstīja: Pirmkārt, jeb kādu statistiku lūdzu ar atsucēm. Citādi es arī varu paziņot, ka masturbēšana nogalina 5 miljonus cilvēkus un ir bīstama. Otrkārt alkohols ir brīvprātigi pieejams un nāve no tā neiestājas tapēc, ka kāds tev blakus iedzer. Pie tam interesanti būtu uzzināt cik no taviem 3 miljoniem ir saindējušies ar nelegālu alkoholu...Treškārt, šķiet es pilnīgi piekrītu, ka brīžiem ierobežojumi ir dīvaini, ka mediji pavisam noteikti nepalīdz utt., bet tu pats neesi labāks. Tev ir izglītība medicīnā? Stipri šaubos no tā ko uzrakstiji. Tad paklusē ar savu viedokli, jo tavs viedoklis pilnīgi neko nevar ietekmēt. Nevar salīdzināt 10 dažādas slimības, inficēšanās, vai nāves cēlonus un teikt, ka redz no tiem mirst vairak, tātad tie ir bīstamāki. Man arī nav izglītiba medicīnā, tādēļ es neveru iesaistīties dziļās argumentācijas par šo tēmu, bet to ko es zinu, kas praksē ir redzams, ka vīruss ir ļoti lipīgs, lipigāks par tavām parastajām infekcijām un daudziem, arī jauniem cilvēkiem ir salīdzinoši smaga slimība. Trakāk kā parastā gripa. Vai šis vīruss tevi nogalinās? 99% droš vien, ka nē. Bet tas nenozīmē, ka viņš nav bīstams. Dari to ko tev like valdība un aizver muti jo tavs un citu sazvērestības teoriju piekritēju viedoklis absolūti neko neitekmē, tas tikai šķeļ tautu. Ja tev nav ko teikt, tad vienkārši paklusē, neesi tu, un pārejie pravieši Muhamedi, kas tagad ziņo jauno taisnību. Un, tas ka tev saku klausītu valdību nenozīmē automātiski būt nozombētam. Neazmirsti tur ir 100 cilvēki kurus tu un es ievēlējam, ne jau viens Kariņš, vai Viņķele tagad autoritārski dara ko grib. Kā jau teicu, man arī brīžiem škiet tie noteikumi dīvaini, bet nu nenomirsi tu no tās maskas 15 min veikalā.
Kāpēc tu man jautā, vai man ir izglītība medicīnā? Vai ir jāstudē medicīna, lai saprastu, ka jādara, lai uzlabotu imunitāti. Tu pats atzīsti, ka tev nav izglītība medicīnā, bet raksti viedokli un viegli trigerojies uz manu ierakstu, kas savukārt norāda uz pretrunu tavā teiktajā. Pats nedzīvoju Latvijā, bet man draugi ir ārsti, kuri studējuši Šveicē un Somijā, un visi saprot, ka kovids ir vienkārši vēlviens vīruss, kurš būs mūsu sabiedrībā, tāpat kā citi 200 veidi. Tu nevari viņu izņemt no sabiedrības vairs ārā, tas ceļos visu mūžu. Tas ir jāsaprot, ka šāda veida ierobežojumi neko nepalīdzēs, tāpēc, ka visi cilvēki neseko ierobežojumiem pareizi. Un to nemaz nevajag kontrolēt. To, ko tu vari kontrolēt, ir tevis paša imūnsistēma un tas, ko tu dari ar savu dzīvi. Tev nav jēgas censties man pierādīt. Man viedoklis ietekmē apkārtejos un uzlabo viņu immūnsistēmu, ja viņi paklausa tiem padomiem, bet tavs komentārs rada tikai negatīvu noskaņu. Un tu protams vari vilkt masku un darīt, ko liek valdība, bet jādomā ir racionāli pašam nevis jāklausās cilvēkos, kuriem īsti neintresē, kas notiek ar tautu. Iesaku, pašam sāk domāt un paklausīties cilvēkos, kas tiešām saprot situāciju, nevis cilvēkos, kas krīt panikā.

  -1 [+] [-]

, 2020-10-16 10:48, pirms 4 gadiem
kaijs rakstīja: Īstenībā tas ir tikai normāli, ka ir vairāki viedokļi par šo vīrusu, katrs var saprast kā to grib, un veselīga diskusija ir vajadzīga, bet lūdzu neapvainosim viens otru, jo tas pa lielam neko nemaina
Viedokli ir ka dir*** caurumi. Katram savs. Bet tas nenozīmē automātiski iet smirdinat visur ar savu viedokli. Tavs viedoklis par tēmu kura Tev nav ne mazākas sajēgas ir tik pat vērts ka sūdi Tavā pakaļā. Ja 2 cilvēki ar izglītību medicīna sāks diskusiju tad es ļoti labprāt uzklausīšu abus pat ja viņu viedokļus jo viņiem vismaz būs kaut mazāka sajēga par ko viņi runa.

  +3 [+] [-]

, 2020-10-16 10:50, pirms 4 gadiem
es zinu labāk rakstīja: Man viedoklis ietekmē apkārtejos un uzlabo viņu immūnsistēmu, ja viņi paklausa tiem padomiem, bet tavs komentārs rada tikai negatīvu noskaņu. Un tu protams vari vilkt masku un darīt, ko liek valdība, bet jādomā ir racionāli pašam nevis jāklausās cilvēkos, kuriem īsti neintresē, kas notiek ar tautu. Iesaku, pašam sāk domāt un paklausīties cilvēkos, kas tiešām saprot situāciju, nevis cilvēkos, kas krīt panikā.
Kāpēc nevar darīt gan vienu, gan otru? Valkāt masku, kā to liek valdība, un uzlabot imūnsistēmu, kā to liek veselais saprāts? Abām šīm darbībām ir citādāki mērķi. Masku valkāšanas mērķis ir pasargāt apkārtējos, savukārt imūnsistēmas uzlabošana pasargā sevi

  +1 [+] [-]

, 2020-10-16 10:50, pirms 4 gadiem
Hokejs un arī citi pasākumi, kur starp daudziem cilvēkiem ir cieši kontakti, neapšaubāmi ir risks vīrusu infekcijas gadījumā, it īpaši, ja vīruss ir ļoti lipīgs. Cilvēkam tak jāsaprot, ka ne jau sporta veids, bet konkrētā sporta veidam raksturīgā situācija rada lielākus inficēšanās riskus. Par to var ļoti labi pārliecināties, aplūkojot datus par hokeja komandu inficēšanos. Tas, protams, statistiski būtu jāanalizē, bet provizoriski raugoties, Dumpim, šķiet, ir taisnība.

  +2 [+] [-]

, 2020-10-16 10:52, pirms 4 gadiem
Bzh rakstīja: Nē, tā nav taisnība. No tiem, kas nomiruši no covid, bez citām saslimšanām (tb nav hroniska sirds mazspēja, plaušu problēmas u.c.) nomirušo skaits ir apmēram 1%. Nav daudz, bet nav arī tā, ka neviens.
Un tā kā jā, tie testi var nebūt precīzi (normālam cilvēkam tas nav nekāds jaunums. Tikai tiem, kas ir aizrāvušies ar sportošanu brīvā dabā un ne par ko citu neinteresējas), tad lai konstatētu, ka nav slims ar covid, ir nepieciešami vairāki testi (parasti 2 negatīvi testi 2 dienu laikā).
P.S. Jā, sportot nepieciešams, tikai atceramies, ka sportistiem imunitāte kā reiz ir pazemināta. Tāpēc savs laiks sportam, savs laiks televizoram
Vēlviens nepareizs izteikums - novājināta immunitāte ir tikai profesionāliem sportistiem, kas viņiem ir top forma, viņi balansē starp pārtrenēšanos, un ļoti augstiem sasniegumiem sportā. Tāds režīms prasa 2 treniņus 6 nedēļā, kur ir ļoti augstas slodzes, vai vienkārši iesācēji, kas pirmajā treniņā izdara nereālu apjomu un nemāk atjaunoties pareizi no slodzes. Tātad, parastam cilvēkam, kas trenējas 150 minutes nedēļā 30x5 vidēja aeroba slodze, nebūs nekāda pārtrenēšanās, un pazemināte imunitāte, bet gan daudz augstāka imunitāte un palielinātas darbaspējas, enerģija, hormonu balanss smadzenēs. Līdz ar to dzīves kvalitāte ir augstāka.

  -1 [+] [-]

, 2020-10-16 10:53, pirms 4 gadiem
es zinu labāk rakstīja: Kāpēc tu man jautā, vai man ir izglītība medicīnā? Vai ir jāstudē medicīna, lai saprastu, ka jādara, lai uzlabotu imunitāti. Tu pats atzīsti, ka tev nav izglītība medicīnā, bet raksti viedokli un viegli trigerojies uz manu ierakstu, kas savukārt norāda uz pretrunu tavā teiktajā. Pats nedzīvoju Latvijā, bet man draugi ir ārsti, kuri studējuši Šveicē un Somijā, un visi saprot, ka kovids ir vienkārši vēlviens vīruss, kurš būs mūsu sabiedrībā, tāpat kā citi 200 veidi. Tu nevari viņu izņemt no sabiedrības vairs ārā, tas ceļos visu mūžu. Tas ir jāsaprot, ka šāda veida ierobežojumi neko nepalīdzēs, tāpēc, ka visi cilvēki neseko ierobežojumiem pareizi. Un to nemaz nevajag kontrolēt. To, ko tu vari kontrolēt, ir tevis paša imūnsistēma un tas, ko tu dari ar savu dzīvi. Tev nav jēgas censties man pierādīt. Man viedoklis ietekmē apkārtejos un uzlabo viņu immūnsistēmu, ja viņi paklausa tiem padomiem, bet tavs komentārs rada tikai negatīvu noskaņu. Un tu protams vari vilkt masku un darīt, ko liek valdība, bet jādomā ir racionāli pašam nevis jāklausās cilvēkos, kuriem īsti neintresē, kas notiek ar tautu. Iesaku, pašam sāk domāt un paklausīties cilvēkos, kas tiešām saprot situāciju, nevis cilvēkos, kas krīt panikā.
Nu jā, piedod ko es domāju. Klausījos Latvijas labākajā infetologā (lai nu kāds vins ir) virs ar vārdu uzvārdu, nepieciešamo kvalifikāciju jomā. Bet es muļķis klausos viņu nevis tavus “draugus mediķus” Somijā un Šveicē un tevi “es zinu labāk”. Un tajā ko es uzrakstīju vispār nav nekas kas ir saistīts ar manu viedokli par šo tēmu atskaitot to, ka arī man daži no noteikumiem liekas dīvaini. Bet neesmu es valdība lai par tiem ierobežojumiem diskutētu. Tad kāda jēga skraidīt apkārt paziņot ka redz, es neko nenēsāšu visi ir stulbi utt.?

     [+] [-]

, 2020-10-16 10:56, pirms 4 gadiem
Kaktiņš rakstīja: Koziols gan dikti pie sirds ņēmis😂


Man tik emocionāla uztvere tik uz pohām mēdz būt
Haha, man uz pohaam vispaar uztveres nav!

  +1 [+] [-]

, 2020-10-16 10:57, pirms 4 gadiem
Bzh rakstīja: Kāpēc nevar darīt gan vienu, gan otru? Valkāt masku, kā to liek valdība, un uzlabot imūnsistēmu, kā to liek veselais saprāts? Abām šīm darbībām ir citādāki mērķi. Masku valkāšanas mērķis ir pasargāt apkārtējos, savukārt imūnsistēmas uzlabošana pasargā sevi
Protams, var vilkt masku, un pasargāt apkārtējos, bet kovids nav vienīgā slimība, influenza vīruss arī izplatās līdzīgi kā kovids, bet tā iemesla dēļ, ka influenza ir kaut kas jau ierasts, un covids kaut kas jauns, cilvēki ceļ paniku, jo vienmēr jaunais un nezināmais rada bailes. Kad vairāk iedziļinies, ko infektologi saka pasaulē, tad sāc saprast, ka bailes pazūd un parādās veselais saprāts. Domāju, ka mazgāt rokas un nebāzt pirkstus mutē, jo ir skils, ko apgūsti bērnībā. Pārējais nav ietekmējams, tu nevari uz visu dzīvi uzlikt cilvēkam masku. Noteikti pēc 5 gadiem būs jauns vīruss pie mūsu dzīvesveida un tā kā attīstamies kā sabiedrība. Tāpēc es saku, domājiet paši, kā uzlabot savu dzīvi un samazināt stresu, un mazāk uztraukties par to, kas notiek apkārt. Jo tas notiks tā vai tā

  +2 [+] [-]

, 2020-10-16 11:00, pirms 4 gadiem
AlanRich rakstīja: Nu jā, piedod ko es domāju. Klausījos Latvijas labākajā infetologā (lai nu kāds vins ir) virs ar vārdu uzvārdu, nepieciešamo kvalifikāciju jomā. Bet es muļķis klausos viņu nevis tavus “draugus mediķus” Somijā un Šveicē un tevi “es zinu labāk”. Un tajā ko es uzrakstīju vispār nav nekas kas ir saistīts ar manu viedokli par šo tēmu atskaitot to, ka arī man daži no noteikumiem liekas dīvaini. Bet neesmu es valdība lai par tiem ierobežojumiem diskutētu. Tad kāda jēga skraidīt apkārt paziņot ka redz, es neko nenēsāšu visi ir stulbi utt.?
Tu joprojām cepies par maskas vilkšanu. Bet es saku, domā par problēmas sakni, nevis par simptomu apārstēšanu.

  -3 [+] [-]

, 2020-10-16 11:00, pirms 4 gadiem
es zinu labāk rakstīja: Da vispār vajag nomierināties saistībā ar covid. 20% vispār nav simptomj. No alkohola katru gadu nomirst 3 miljoni. Alkohols ir ļoti izplatits. Kāpēc neviens par to nerunā? Kāpēc tiek skalotas smadzenes ar covid, bet netiek skaidrots, ka katru dienu jābūt fiziskām aktivitātēm, jāiet svaigā gaisā, jādzer vitamīni, kvalitatīvi jāēd, jābūt labam miegam, un jāiet aukstā dušā. Ta vietā cilvēkiem iedveš bailes, kas pārvēršas stresā un stress grauj imūnsistēmu. Izskatās pēc viena liela biznesa projekta. Kāēc netiek izcelts, ka no influenza mirst vairāk cilvēku. Izskatās, ka viens vīruss pilnībā visu pasauli apstādinājis, taču esam piemirsuši, ka kapitālisms, nav svarīgākais mūsu dzīvē, bet gan dzīves līmenis. Turpināsim visu dzīvi slēpties zem maskām un istabās? Cmon, tas vīruss būs uz visiem laikiem un visi viņu izslimos tā vai tā. Te nebūs iespējams uzvarēt. Grūti būs cīnīties pret dabisku nenovēršamu procesu.
Tu idiot ,ar alkaholu nevar aplipinat, nav runa par cik no ka nomirsts, bet ka si slimiba ir lipiga, reali zb sitie atsaldetie pamulki!!!!

     [+] [-]

, 2020-10-16 11:01, pirms 4 gadiem
es zinu labāk rakstīja: Vēlviens nepareizs izteikums - novājināta immunitāte ir tikai profesionāliem sportistiem, kas viņiem ir top forma, viņi balansē starp pārtrenēšanos, un ļoti augstiem sasniegumiem sportā. Tāds režīms prasa 2 treniņus 6 nedēļā, kur ir ļoti augstas slodzes, vai vienkārši iesācēji, kas pirmajā treniņā izdara nereālu apjomu un nemāk atjaunoties pareizi no slodzes. Tātad, parastam cilvēkam, kas trenējas 150 minutes nedēļā 30x5 vidēja aeroba slodze, nebūs nekāda pārtrenēšanās, un pazemināte imunitāte, bet gan daudz augstāka imunitāte un palielinātas darbaspējas, enerģija, hormonu balanss smadzenēs. Līdz ar to dzīves kvalitāte ir augstāka.
Profesionāliem vai nē, to grūti nodalīt Ja cilvēks trenējas 4-5 dienas nedēļā (arī profesionāļiem fiziskie treniņi nemaz tik daudz nav. Galu galā fiziskās formas uzlabošanās ir tieši "atpūtas" fāzē), bet par to nesaņem naudu vai citus labumus, es šo cilvēku nevaru saukt par profesionālu sportistu, bet vienkārši sportistu.
Jā, viszemākā imunitāte ir formas pīķī. Bet arī citā laikā ir pazemināta imunitāte (ir pietiekami daudz pētījumi par šo).
Par pārējo varu piekrist. Tikai tās 150minūtes nedēļā, kas ir normāli, es dalītu kā 3x50(60)min vai 2x75(90min), nevis 5(6)x30minūtes No tiem ikdienas 30 minūšu treniņiem nav pilnīgi nekāda labuma. Kā jau teicu - savs laiks sportam, savs laiks televizoram

  -2 [+] [-]

, 2020-10-16 11:06, pirms 4 gadiem
AlanRich rakstīja: Pirmkārt, jeb kādu statistiku lūdzu ar atsucēm. Citādi es arī varu paziņot, ka masturbēšana nogalina 5 miljonus cilvēkus un ir bīstama. Otrkārt alkohols ir brīvprātigi pieejams un nāve no tā neiestājas tapēc, ka kāds tev blakus iedzer. Pie tam interesanti būtu uzzināt cik no taviem 3 miljoniem ir saindējušies ar nelegālu alkoholu...Treškārt, šķiet es pilnīgi piekrītu, ka brīžiem ierobežojumi ir dīvaini, ka mediji pavisam noteikti nepalīdz utt., bet tu pats neesi labāks. Tev ir izglītība medicīnā? Stipri šaubos no tā ko uzrakstiji. Tad paklusē ar savu viedokli, jo tavs viedoklis pilnīgi neko nevar ietekmēt. Nevar salīdzināt 10 dažādas slimības, inficēšanās, vai nāves cēlonus un teikt, ka redz no tiem mirst vairak, tātad tie ir bīstamāki. Man arī nav izglītiba medicīnā, tādēļ es neveru iesaistīties dziļās argumentācijas par šo tēmu, bet to ko es zinu, kas praksē ir redzams, ka vīruss ir ļoti lipīgs, lipigāks par tavām parastajām infekcijām un daudziem, arī jauniem cilvēkiem ir salīdzinoši smaga slimība. Trakāk kā parastā gripa. Vai šis vīruss tevi nogalinās? 99% droš vien, ka nē. Bet tas nenozīmē, ka viņš nav bīstams. Dari to ko tev like valdība un aizver muti jo tavs un citu sazvērestības teoriju piekritēju viedoklis absolūti neko neitekmē, tas tikai šķeļ tautu. Ja tev nav ko teikt, tad vienkārši paklusē, neesi tu, un pārejie pravieši Muhamedi, kas tagad ziņo jauno taisnību. Un, tas ka tev saku klausītu valdību nenozīmē automātiski būt nozombētam. Neazmirsti tur ir 100 cilvēki kurus tu un es ievēlējam, ne jau viens Kariņš, vai Viņķele tagad autoritārski dara ko grib. Kā jau teicu, man arī brīžiem škiet tie noteikumi dīvaini, bet nu nenomirsi tu no tās maskas 15 min veikalā.
Par šādiem komentāriem var pat iedot kūku, un nevis tikai cepumu.

  -1 [+] [-]

, 2020-10-16 11:07, pirms 4 gadiem
Maikl30 rakstīja: Tu idiot ,ar alkaholu nevar aplipinat, nav runa par cik no ka nomirsts, bet ka si slimiba ir lipiga, reali zb sitie atsaldetie pamulki!!!!
Jā, vīruss ir lipīgs. Tu vari viņu iegūt saskarsmē ar citiem cilvēkiem. Bet ir jāsaprot, ka ir dažādas citas problēmas pasaulē un kovids nav nekas tik traks, kā izskatās. Ir ļoti daudz citas problēmas, kā alkoholisms un smēķēšana, ka nogalina daudz vairāk cilvēku un ir nāvējošs. Es nenoliedzu, ka cilvēki mirst no kovid, bet ir jādomā par dzīvesveida maiņu un to kādi procesi veido tavu imunitāti. Domā par problēmas sakni daudzām problēmām, nevis tikai covid.
1 2 3 4 113 komentāri