Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Video: KHL kautiņš: Jēkabs Rēdlihs pret Maksimu Ribinu

Ļoti agresīvā spēlē Dinamiešu izpildījumā tika pieveikta SKA komanda ar rezultātu 4:1, viena no līdervienībām KHL. Vairkkārtēji spēlē bija asumi, neliela ''paplūkšanās'', līdz tas viss noveda arī līdz kautiņam 1 pret 1, nepārliecinoši, bet tomēr gribās atzīt, ka uzvarēja Rīgas dinamietis Jēkabs Rēdlihs.
Vērtējums: +41

 +46 [+] [-]

, 2009-10-31 04:12, pirms 15 gadiem
Jēkabs Rēdlihs
* Klubs: «Dinamo Rīga»
* Numurs: 14
* Pozīcija: aizsargs
* Augums: 187
* Svars: 86
* Dzimšanas dat.: 29.03.1982

Рыбин Максим
* Klubs: СКА
* Numurs: 39
* Pozīcija: uzbrucējs
* Augums: 174
* Svars: 86
* Dzimšanas dat.: 15.06.1981

Auguma pārsvars gan bija nedaudz, bet svars identisks. Manuprāt KHL pilnīgi pietiktu ar noraidijumu lidz speles beigām. Žēl ka Jēkabam būs jāizlaiž vēl vismaz viena spēle.

Bet cīņu manuprāt uzvarēja!

 +68 [+] [-]

, 2009-10-31 04:34, pirms 15 gadiem
Lēni, Skaisti un Pārliecinoši..
Beidzot krievi tiek sisti..

 +17 [+] [-]

, 2009-10-31 05:19, pirms 15 gadiem
redlihs malacis sadeva lecigiem krieviem pa muti ,zel kadabuja noraidijumu ,taturpinat dinamo vienmer ir jaaaistav savs vartsargs un ja kas jadod pa mutikartigi

  +2 [+] [-]

, 2009-10-31 07:15, pirms 15 gadiem
Nu pēc sejas tas krievs izskatījās divreiz vecāks. Taisni brīnums pēc datiem viņi vienāda vecuma.

 +43 [+] [-]

, 2009-10-31 07:51, pirms 15 gadiem
Uz kautko tādu es nebiju cerējis parādīja kurš ir arēnā saimnieks.

 +37 [+] [-]

, 2009-10-31 08:02, pirms 15 gadiem
Malacis Jēkabs!! veel Cajanekam vajadzeja zobus paarskaitiit lai nesmaida tik daudz
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2009-10-31 09:06, pirms 15 gadiem
Novēlu šādu cīņas sparu paņemt līdzi uz Minsku, veiksmi!
DINAMO TAGAD UN VIENMĒR!

  +6 [+] [-]

, 2009-10-31 09:22, pirms 15 gadiem
Esmu pilnīgi pārliecināts ka KHL līga zaudē Nhl ar to ka aizliegusi kautiņus!Tā ir neatņemama spēles sastāvdaļa!Un beigās vēl piespriež diskābeli! Kā jau iepriekš rakstīju-diezgan smieklīgi jau izskatās',ka jāsāk kauties ar cimdiem!

  +5 [+] [-]

, 2009-10-31 09:26, pirms 15 gadiem
katru speli vaig iet sitaa uzvesties laukumaa!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-10-31 09:41, pirms 15 gadiem
Kur var apskatīties visus vārtu guvumus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +19 [+] [-]

, 2009-10-31 09:47, pirms 15 gadiem
Nevar būt ka Jēkabam ir tikai 86 kg
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-10-31 09:50, pirms 15 gadiem
Paviesojoties aiz okeaana,luk ari sho var iemacities malacis Jekabs sadeva krievu akstam...skatoties uz sho ari Mikelis spele agresiivi,zhel,ka centimetri pietrukst nopietnakai cinai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-31 09:55, pirms 15 gadiem
tas tak bija kaut kāds tatārs kursh sen nebija dabujis pa muti

  +6 [+] [-]

, 2009-10-31 09:58, pirms 15 gadiem
Jēkabs nospēlēja tā kā jānospēlē. Atjāja SKA baltā zirgā, vārtos otrais vārtusargs - nu tik treniņspēle būs un varēs izrīkoties kā grib un darīt ko grib. Neļāva Jēkabs tā izrīkoties un lūdzu - nolika pie vietas un piesmēja vēl Ribinu.

  +7 [+] [-]

, 2009-10-31 10:02, pirms 15 gadiem
Ješka malacis!!!! Žēl tik ka šajā video nevar visu redzēt jo situācija bija garāka. Ješka pārliecinoši vinnēja cepuri nost un tā turpināt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-10-31 10:09, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Prieks protams par mūsējo cīņas sparu un neatlaidību,bet gribētu redzēt vai jūs būsiet tik pat stāvā sajūtā,kad Vitjaz bokseri mūsējiem metīs štangā. SKA komanda spēlēja,cīnijās,bet mūsējie bija labāki. Bija samērā korekta spēka spēle abu komandu izpildījumā. Izņemot Čejaneku,bet viņš visu laiku tā spēlē provacējot pretiniekus,tāds Jarko Rutu 2 . Nekad nesapratu un nesapratīšu tos cilvēkus kas jūsmo par mordoboju uz ledus.
.
Nu bet šoreiz tev jāpiekrīt ka tas šinī gadījumā bij nepieciešams, domāju ka komandai tas bij ļoti svarīgs brīdis un Jēkabs malacis parādīja tomēr ka kāds RD māk arī uzkauties. Ko saki par Petrovicki?

  +4 [+] [-]

, 2009-10-31 10:11, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Skatos, ka dažs labs te no sūda grib uztaisīt konfekti.
Nekas tur tāds nebija, lai teiktu,ka baigi krutais kautiņš. Abi apmainijās ar dažiem sitieniem. Ja par baigo panākumu tiek uzskatīts, ka Ješka norāva Ribinu uz ceļiem, tad man nāk smiekli.
Ja krekls ir pārvilkts pār galvai tad tā ir uzvara, vai tu gribi teikt ka Ribins uzvarēja? Domāju ka šis kautiņš bij nepieciešams viennozīmīgi. Un gribu dzirdēt arī tavu viedokli par Petrovicki, tikai objektīvo

  +2 [+] [-]

, 2009-10-31 10:12, pirms 15 gadiem
Ienāk Krievs123 un sāk raudāt

     [+] [-]

, 2009-10-31 10:13, pirms 15 gadiem
malacis! vnk super!

  -3 [+] [-]

, 2009-10-31 10:13, pirms 15 gadiem
Rich4sport rakstīja: Nevar būt ka Jēkabam ir tikai 86 kg
Kāpēc nevar būt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2009-10-31 10:19, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Un kad Vitjaz visu spēli sit,baksta mūsējos tad bļauj citu operu ? Rupekļi,bokseri,atsaldētie un ........... ? Loģiski,ka dažreiz emocijas ņem virsroku un sanāk klope,bet ļoti pareizi,ka KHL aizliedz boksa uz ledus propogandu.Varētu jau iet arī tālāk, piemēram nomet slidas no kājām un sāk spārdīt draugs draugu ar kājām,iedomājies kādu ekstāzi tu norautu !
Gluži otrādi-man besī ārā kā Kreipāns komentē Vitjazu spēli-ka tie tikai māk kauties!Vēlreiz atkārtošos-hokejs ir spēka spēle,nevis balets uz ledus!Un domāju nevienam arī nebūs jaunums,ka daudzi iet skatīties NHL līgā spēli tikai dēļ kautiņiem!Protams RD nav tāda kalibra spēlētājs kurš varētu izkauties ar Saimonu!Bet sevi un komandas biedrus ir jāaizstāv!Nevis iegrūž mūsējo bortā un pārējie tikai noskatās!

  -1 [+] [-]

, 2009-10-31 10:19, pirms 15 gadiem
Gaidu spēles labāko momentu video - vakar spēli neredzēju...
Kāds nezin, vai nevar spēli kaut kur nolādēt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2009-10-31 10:24, pirms 15 gadiem
Ivanānu uz Dinamo! Būs kas krievus atskalda!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-10-31 10:27, pirms 15 gadiem
I.M 79 rakstīja: Gluži otrādi-man besī ārā kā Kreipāns komentē Vitjazu spēli-ka tie tikai māk kauties!Vēlreiz atkārtošos-hokejs ir spēka spēle,nevis balets uz ledus!Un domāju nevienam arī nebūs jaunums,ka daudzi iet skatīties NHL līgā spēli tikai dēļ kautiņiem!Protams RD nav tāda kalibra spēlētājs kurš varētu izkauties ar Saimonu!Bet sevi un komandas biedrus ir jāaizstāv!Nevis iegrūž mūsējo bortā un pārējie tikai noskatās!
Vakar tas Kreipāns galīgi laikam sapīpējies bij, nosauca Pēterburgu par Ļeņingradu un vēl bij kad galīgi šķērsām komentēja, gribētos klausītie labāk Ābolu vai lai atrod kādu citu runāt mākošu izbijušu neseno spēlētāju, tie vismaz kaut ko vairāk pastāstīs par mūsdienām, nevis visulaiku par 70. un 80. gadiem runā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-10-31 10:30, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Kaut kādu asumu spēlei vajag, bet mani izbrīna, ka RD fani,kas visu laiku noliek Vitjaz, tagad baigi slavē RD par šiem sīkajiem kautiņiem. Ar ko RD ir labāks par Vitjaz?
Ar to ka parastās spēles epizodēs nebrauc ar elkoni sejā apzināti un negrūž ar galvu bortā, bet runājot par Ješkas kautiņu tur viss bij vairāk nekā korekti, normāli palūcās, vai ko tu gribēji redzēt kā uz nestuvēm kādu nones, nu labi Ozoliņš tur drusku pa ilgu to Čajniku pa zemi mocīja kā MMA
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-31 10:30, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: news.sportbox.ru: КХЛ. "Амур" - "Ак Барс" -...

Amur vs AK Bars tiešraide,ja kādam interesē.
O paldies tieši nav ko darīt, citreiz ar ieliec ja ir kāda spēle un tu zini, vēlreiz thanx, tu normāls 4uvaks Pastāsti kas notiek ar Barsu, vēl svin vai kas?

  +1 [+] [-]

, 2009-10-31 10:31, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Nē, arī Ribins tur neuzvarēja, bet katrā ziņā tas nebija tāds kautiņš, lai no tā taisītu baigo sensāciju.
Piekrītu vienīgi tam, ka uz RD iepriekšējo jēlo spēļu fona šī jau bija vismaz kaut kas.
Par Petrovicki vel neko neteikšu, jo viņš vel nav tā iespēlējies komandā, lai šo varētu sākt baigi slavēt vai kritizēt. Ir labi momenti, bet tas vel nedod iemeslu par viņu ko secināt. Pagaidīsim,kad viņš būs vairāk spēļu nospēlējis.
nu ja tu būtu Ribina vietā, tad domāju mēs te pāris nedēļas iztiktu bez taviem komentāriem.. kamēr tu ar salauztu gurķi čīkstētu mājās..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-31 10:39, pirms 15 gadiem
nevajag jaukt asu spēli ar netīru... kautiņi un spēka paņēmieni ir vairāk kā ok... Vitjaz jau pierāda, ka ar šādu spēli arī viduvējas komandas var sasniegt rezultātu... Čajaneka "uzkrišana" Edžam no aizmugures gan bija vairāk kā zemiska, un par to ir jāsoda... dažkārt ir žēl ka tiesnešiem nevar pieprasīt skatīties video kā pēc goliem... jā - Ozo bija jānoraida, taču arī Čajaneks par nesportisku uzvedību (šinī gadījumā bloķēšana laikam visatbilstošākā būtu)

     [+] [-]

, 2009-10-31 10:40, pirms 15 gadiem
No Jekaba ko tadu vareja gaidit
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-31 11:04, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Prieks protams par mūsējo cīņas sparu un neatlaidību,bet gribētu redzēt vai jūs būsiet tik pat stāvā sajūtā,kad Vitjaz bokseri mūsējiem metīs štangā. SKA komanda spēlēja,cīnijās,bet mūsējie bija labāki. Bija samērā korekta spēka spēle abu komandu izpildījumā. Izņemot Čejaneku,bet viņš visu laiku tā spēlē provacējot pretiniekus,tāds Jarko Rutu 2 . Nekad nesapratu un nesapratīšu tos cilvēkus kas jūsmo par mordoboju uz ledus.
.
Hokejs tomēr nav daiļslidošana un arī kautiņi ir hokeja sastāvdaļa .... tapēc es piem.neredzu kapēc KHL neravētu darīt tāpat kā NHL un tas ir dot katram tikai pa 5. min un miers vai sliktākajā gadijumā tiešām noraidīt abus kaušļus līdz spēles beigām bez kādām citām sankcijām! Var jau protams tagad bļaut "takoj hokej nam ņenužen", bet citreiz tieši tāds hokejs ir vajadzīgs (epizodiski pēc situācijas, kad kādi divi vīriņi smuki 1 pret 1 izvillojas) un attiecīgi komandām paceļas "kaujas gars"!

     [+] [-]

, 2009-10-31 11:07, pirms 15 gadiem
nee nu laba speele labs kautinsh
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-31 11:14, pirms 15 gadiem
isti kuraa periodaa un minuute kautinsh bija skatots atgkartojumu pa tv 3 perioodaa ? vienk nevareju redzeet vakar

     [+] [-]

, 2009-10-31 11:18, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Hokejs tomēr nav daiļslidošana un arī kautiņi ir hokeja sastāvdaļa .... tapēc es piem.neredzu kapēc KHL neravētu darīt tāpat kā NHL un tas ir dot katram tikai pa 5. min un miers vai sliktākajā gadijumā tiešām noraidīt abus kaušļus līdz spēles beigām bez kādām citām sankcijām! Var jau protams tagad bļaut "takoj hokej nam ņenužen", bet citreiz tieši tāds hokejs ir vajadzīgs (epizodiski pēc situācijas, kad kādi divi vīriņi smuki 1 pret 1 izvillojas) un attiecīgi komandām paceļas "kaujas gars"!
Tāpēc, ka KHL spēlētāji nav tik disciplinēti kā NHL (tieši kautiņu ziņā) NHL ir mazāk cheapshotu, tādu kā Dārziņš, kad iejaucās divu citu spēlētāju duelī no ar grūdienu mugurā (NHL ir pat speciāls sods par to ). Nav izstrādāts, tā sauktais goda kodekss. 5 min par kautiņu radītu pilnīgu bezpriģelu.

Bez tam KHL ir obligāti aizsargstikli līdz 34 gadiem, kas arī ir kautiņiem traucējoši, savukārt atrašanās laukumā bez ķiveres arī sods.

     [+] [-]

, 2009-10-31 11:19, pirms 15 gadiem
Malacis! Tā vajag! Rēdlihs uzvarēja!

     [+] [-]

, 2009-10-31 11:20, pirms 15 gadiem
malacis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-31 11:21, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Nē, arī Ribins tur neuzvarēja, bet katrā ziņā tas nebija tāds kautiņš, lai no tā taisītu baigo sensāciju.
Piekrītu vienīgi tam, ka uz RD iepriekšējo jēlo spēļu fona šī jau bija vismaz kaut kas.
Par Petrovicki vel neko neteikšu, jo viņš vel nav tā iespēlējies komandā, lai šo varētu sākt baigi slavēt vai kritizēt. Ir labi momenti, bet tas vel nedod iemeslu par viņu ko secināt. Pagaidīsim,kad viņš būs vairāk spēļu nospēlējis.
Neviens jau arī netaisa baigo sensāciju... bet kautiņs nemaz nebija sūdīgs. paskaties hockeyfight.com NHL tur ne katru dienu šitādi kautiņi ir ..ir protams bet ne katru dienu. Priekš KHL un RD šis bij labs kautiņš!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-31 11:28, pirms 15 gadiem
Vienozimig uzvara!!!!

  -2 [+] [-]

, 2009-10-31 11:31, pirms 15 gadiem
Domāju, ka KHL spēles būtu vēl apmeklētākas un skatāmākas, ja varētu izplūkties un par to nedotu tik bargus sodus. Ar to NHL ir priekšā KHL.

     [+] [-]

, 2009-10-31 11:35, pirms 15 gadiem
brinijos ka tiesneši skatijas no malas ka nhl
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-31 11:38, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Arī NHL jau soli pa solim iet pret šiem kautiņiem spēles laikā.
Tici man NHL nekad to pilnībā neatcels! Viņi jau vienubrīd par to domāja, bet tad atčohņijās, ka liela daļa burgerēdāju iet uz hoķi tieši dēļ kautiņiem.... Es nebūt nesaku, ka KHL tagad būtu jāpārņem NHL un jākopē visa NHL "policistu būšana", bet iespējams, ka ir jāpadomā kā viņi varētu normālāk reglamentēt un iespējams atrast kaut kādu vidusceļu starp tagadējām KHL normām attiecībā uz kautiņiem, kad viņi praktisi ir aizliegti.... tas arī nav tomēr normāli! Domāju noraidijums līdz spēles beigām (abiem) būtu normāls "vidusceļš"....

     [+] [-]

, 2009-10-31 11:38, pirms 15 gadiem
redlihs kā ēvele norāva ribinam pa tāsi!

     [+] [-]

, 2009-10-31 11:44, pirms 15 gadiem
Spēle pēc agresivitātes bija OK , bet tomēr pāris epizodēs mūsējie tomēr pāršāva pār strīpu . Jēkabs malacis , bet vai kāds pateiktu kā tas sākās ? Jo abi divi jau nav no tiem "lecīgākajiem"

     [+] [-]

, 2009-10-31 11:53, pirms 15 gadiem
malacis jeecis, paraadiija, ka muuseejie nav nekaadi vakareejie..

  +4 [+] [-]

, 2009-10-31 11:54, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Tur jau tā lieta,tas vairs nebūtu hokejs,bet komandu boksa slaktiņš 60 min garumā. Tad Vitjaz būtu kur izvērsties. Vero ar Saimonu klapētu visus komandu līderus,kā palavu maisus.
Ko Tu tur tagad gvelz... kāds "slaktiņš"? NHL ir klopes 1 vs 1 (pat gana bieži vairākas) praktiski katrā mačā un nekāds "boksa slaktiņs 60. min. garumā" nav! Džeki izdara savu darbu "uzfrišina" komandu izklaidē skatītājus un pēc tam 5. min. atdziest uz beņķa.... ar to arī parasti viss beidzas! Protams, ka lai atļautu agresīvāku spēli un būtu iespējams atļaut vairāk normālu klopju (1 vs1 ) būtu arī bišķi jāpamaina KHL reglaments, bet iespējams (un paradoksāli), tad arī būtu mazāk netīrās spēles kā tādas un hokejs kopumā būtu pat "tīrāks"! Tāpat būtu mazāk tādu traumu kā piem. Karijam... būtu mazāk uzbrukumu vārtsargiem u.t.t. Vēl viens interesants fakts, ka spēlējot diezgan agresīvi RD vakar(cik zinu) neviens netika traumēts! Bet mīkstojoties un slidinoties pa laukumu vairumā iepriekšējās spēlēs praktiski kādam vai kādiem vienmēr bija kādas vairāk vai mazāk nopietnas traumas vai traumiņas.....no kā varam secināt vienu elementāru lietu, ka jo mazāk tu (RD) pretiniekam atļauj "braukt augumā", jo labāk tas ir priekš tevis paša (RD) "veselības"....

     [+] [-]

, 2009-10-31 11:57, pirms 15 gadiem
Kapēc esportā nav visas spēles video ar vārtu guvumiem?
Spēli vnk neredzēju.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-31 12:01, pirms 15 gadiem
racha rakstīja: Ivanānu uz Dinamo! Būs kas krievus atskalda!
Nedomāju, ka RD vajag kļūt par Vityaz.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-31 12:03, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Protams, ka lai atļautu agresīvāku spēli un būtu iespējams atļaut vairāk normālu klopju (1 vs1 ) būtu arī bišķi jāpamaina KHL reglaments, bet iespējams (un paradoksāli), tad arī būtu mazāk netīrās spēles kā tādas un hokejs kopumā būtu pat "tīrāks"! Tāpat būtu mazāk tādu traumu kā piem. Karijam... būtu mazāk uzbrukumu vārtsargiem u.t.t.
Karija tika izslēgts paša neuzmanības dēļ, NHL par spīti kautiņiem, katru nedēļu kāds tiek izslēgts tādā veidā. Arī vārtusargi tiek traumēti viņiem uzbrūkot, piem Loungo, kam lauztas ribas šāda iemesla dēļ. Jeņķiem tas ir kļuvis lielākoties par šova elementu, kas nemaina lietas laukumā. Jo jebkurš var izslēgt Malkinu, Teivsu un nekas par to nebūs.

     [+] [-]

, 2009-10-31 12:03, pirms 15 gadiem
Dinamo Topa 1.vietaa, nav div domu..;D

     [+] [-]

, 2009-10-31 12:04, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Skatos, ka dažs labs te no sūda grib uztaisīt konfekti.
Nekas tur tāds nebija, lai teiktu,ka baigi krutais kautiņš. Abi apmainijās ar dažiem sitieniem. Ja par baigo panākumu tiek uzskatīts, ka Ješka norāva Ribinu uz ceļiem, tad man nāk smiekli.
beidz nu cik var sevi mocīt, man jau smiekli nāk redzot kā tev kremd dinamo! šosez viņi vismaz tevi vēl lutina tikai pāris uzvaras, bet pat pie šādiem apstākļiem tevi ved ārā no pacietības, drīz draugs būsi tvaiku ielā, jo DR sāk cīnīties

     [+] [-]

, 2009-10-31 12:06, pirms 15 gadiem
Pa tauri labi sadevi

     [+] [-]

, 2009-10-31 12:06, pirms 15 gadiem
Majacis Jekabs beidzot kads ir kas var aizstavet savus virus!

  +2 [+] [-]

, 2009-10-31 12:09, pirms 15 gadiem
Beidzot sadevām tiem krieviem pa muti + vēl sodījām viņus,ka tiesnesis viņiem par labu tiesāja!
Bet tas jau visās spēlēs...

     [+] [-]

, 2009-10-31 12:13, pirms 15 gadiem
Malacis Jēkabs!
A SPELES VIDEO NEBŪS???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-10-31 12:28, pirms 15 gadiem
kristaps23 rakstīja: Lēni, Skaisti un Pārliecinoši..
Beidzot krievi tiek sisti..
hah

  +2 [+] [-]

, 2009-10-31 12:33, pirms 15 gadiem
ko,nepārliecinoši? Pārliecinoša uzvara!!

  +2 [+] [-]

, 2009-10-31 12:39, pirms 15 gadiem
"nepārliecinoši, bet tomēr gribās atzīt, ka uzvarēja Rīgas dinamietis Jēkabs Rēdlihs."

Kādas muļķības? Hokeja kautiņš tiek uzvarēts, līdz pretinieks ir piespiests pie ledus, vai arī tam tiek pārvilkts krekls pāri galvai..
Ješka malacis! TOP 7 - 1 vieta! + piemestu video, kā Ozo paskaldīja Čajaneku..
Malači! Bija skatāma spēle!

  +2 [+] [-]

, 2009-10-31 12:42, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Als,par ko mēs runājam,par spēka spēli,vai kautiņiem ? Var lieliski nekaujoties nolikti pretinieku savā vietā. Pēc spēles ar Vitjaz,ir biku cita aina,vairs nav kautiņu atbalstītāju,bet lielākā komentētāju daļa ir sašutumā par šausmoņiem no Vitjaz. Speciāli tev

"Dinamo" sakauj "Vityaz"

palasi komentārus un salīdzini ar šiem
Es nesaku, ka tagad katrā spēlē RD ir jāsāk kauties, bet ja vajag, tad tas ir jādara vadoties pēc katras konkrētās situācijas.... katrā ziņā es labāk skatos šadu agresīvo RD nevis to mīskto tizlošanos, kas bija iepriekš lielā daļā spēļu.....

     [+] [-]

, 2009-10-31 12:57, pirms 15 gadiem
intervija ar Petrovicki pēc SKA spēles russian-hockey.ru: RUSSIAN-HOCKEY.RU >>> ГЛАВНЫЕ НОВОСТИ...

     [+] [-]

, 2009-10-31 13:24, pirms 15 gadiem
Jeshka paraadiija Ribinam, kur vinjsh ziemo.

     [+] [-]

, 2009-10-31 13:36, pirms 15 gadiem
Liels plusins

  +2 [+] [-]

, 2009-10-31 13:40, pirms 15 gadiem
tomeer man labaak patika Sanda agresivitaate

     [+] [-]

, 2009-10-31 13:41, pirms 15 gadiem
Norm. piekāva.

  -1 [+] [-]

, 2009-10-31 13:43, pirms 15 gadiem
racha rakstīja: Ivanānu uz Dinamo! Būs kas krievus atskalda!
Ivanānam nebūtu ne vainas, bet nevajag uzreiz jau tā - lai ir kas krievus skalda... Domāju, ka par RD arī vietējie krievu puiši deg ( es tā ceru) un KHL ir arī amerikāņi, slovāki, čehi utt, kas vajadzības gadījumā var norauties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-31 14:56, pirms 15 gadiem
lenam, pardomati un parlecinosi. Jekabs nav svess ar boksu. atzistos, ka ar so gajienu manas acis vins ir pacelies. ta turet!

  -2 [+] [-]

, 2009-10-31 15:22, pirms 15 gadiem
LABS TESIŅŠ!!! UN OZO VISPĀR MONSTRS, SAKURINĀJA KOMANDU UZ REĀLU CĪŅU PAR KATRU LAUKUMA CENTIMETRU!!!
tikai jēkabam vajdzēja vispār nokautēt to urlu, un ozo vajadzēja izdauzīt visus zobus tam panam, lai neviens turpmāk neaiztiktu mūsu vārtsargu!!!

     [+] [-]

, 2009-10-31 15:55, pirms 15 gadiem
malacis

     [+] [-]

, 2009-10-31 17:49, pirms 15 gadiem
Ribins lupata, vajadzēja Jašinu sasist!

     [+] [-]

, 2009-10-31 17:55, pirms 15 gadiem
Emocijas bija lieliskas!
Labi, ka Dinamieši rāda savu īsto raksturu!

     [+] [-]

, 2009-10-31 18:17, pirms 15 gadiem
Tadus Krievus kas lecās sauc par urlām........

     [+] [-]

, 2009-11-01 15:02, pirms 15 gadiem
asmanis13 rakstīja: Tadus Krievus kas lecās sauc par urlām........
iemacies varda urla nozimi un tad te raksti

     [+] [-]

, 2009-11-01 19:56, pirms 15 gadiem
nujā jauzslavē Jēkabs sen jau vajadzēja tos krievus pārmācit malacis. Man bija prieks skatīties Hokeju, bet pasi krievi uzprasijas