Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Krievu leģenda Maļcevs: ''Lielākais mīnuss KHL - pārāk daudz leģionāru''

Krievu leģenda Maļcevs: ''Lielākais mīnuss KHL - pārāk daudz leģionāru''
Aleksandrs Maļcevs 1975. gada janvārī
Foto: TopFoto/Scanpix

Leģendārais PSRS hokejists Aleksandrs Maļcevs uzskata, ka Krievijas Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) lielākā problēma pašreiz ir lielais leģionāru skaits.

Iesākumā Maļcevs atzina, ka nezina, kāpēc ''OHK Dinamo'' kluba prezentācijā viņam uzdāvināja spēles kreklu ar 10., nevis 11. numuru, ar kuru viņš savulaik spēlēja ''Dinamo'' kluba rindās:

''Ja godīgi, es tam pievērsu uzmanību, bet padomāju, ka nekas briesmīgs nav noticis, jo ar desmito numuru es spēlēju izlases rindās. Sanāk, ka vairāk esmu iekritis atmiņā ar spēlēm izlasē. Galvenais, ka man vispār tādu kreklu iedeva. Kad to kreklu uzvilku, uzreiz bija vēlme iziet uz ledus,'' iesāk 61 gadus vecā PSRS hokeja leģenda.

Par KHL čempionāta lielāko problēmu bijušais uzbrucējs uzskata pārāk lielo skaitu skaitu leģionāru. ''Lielākā KHL čempionāta problēma ir lielais skaits ārzemju hokejistu, kuri nav cienīgi spēlēt Krievijas klubos. Nesaprotu, kāpēc mēs to darām? Pie tam mēs viņiem vēl maksājam milzīgu naudu. Nesaprotu - par ko?

Ir taču redzams, ka lielākā daļa no viņiem brauc šeit, lai vienkārši pabeigtu karjeru, bet tajā pašā laikā mūsu perspektīvos puišus pat ledus tuvumā nelaiž. Mums nav cienīgas jaunās paaudzes. Tāpēc pēdējā laikā mēs arī zaudējam Pasaules junioru čempionātos,'' savu viedokli pauda hokeja veterāns.

Izmantotie resursi:
Футбол, хоккей, баскетбол, теннис, бокс,...

Piekrītat teiktajam ?

  • 104

  • 156


 +22 [+] [-]

, 2010-08-31 12:16, pirms 14 gadiem
Nu vīņiem beidzot jāsāk apreģiļatsa, ko īsti viņi grib, konkurēt ar NHL vai stipru jauno maiņu.

 +22 [+] [-]

, 2010-08-31 12:21, pirms 14 gadiem
Ja viņi grib atklāto Krievijas čempi, tad viss pareizi.

Ja viņi grib izveidot starptautisku līgu, tad leģionāru skaitam vēl jāpalielinās. Un jo pazīstamāki uzvārdi, jo labāk līgai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-08-31 12:22, pirms 14 gadiem
Robisss rakstīja: Ja viņi grib atklāto Krievijas čempi, tad viss pareizi.

Ja viņi grib izveidot starptautisku līgu, tad leģionāru skaitam vēl jāpalielinās. Un jo pazīstamāki uzvārdi, jo labāk līgai.
Te virsraksts vienkārši neatbilst viņa teiktajam, jo viņš saka, ka daudz ir tādi, kuri nav cienīgi spēlēt KHL, nevis ka ir pārāk daudz leģionāru.

  +1 [+] [-]

, 2010-08-31 12:23, pirms 14 gadiem
Nu man personīgi pilnīgi vienalga par jaunajiem krieviem,ceru ka pienāks diena kad atņems kvotas leģionāriem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-08-31 12:25, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Labs koments,ceru sapratīsi,piekrītu viņam par 100%

STERN1stern-84@mail.ru
31.08.2010 13:06
Мальцев последние 2 вопроса показал себя полный неадекватом- че он хочет-убрать легионеров? что бы началась зарплатная истерия неоправданная русским игрокам которые и сейчас неоправданно завышенно получают а так на ограниченное кол во таких игроков более менее нормальных опять начнется гонка зарплат-
попахивает ФХР ими словами -им невыгодно чтобы КХЛ и становилась сильнее-смотрите интервью Фетисова на спорт экспрессе-о болельщике никто не думает- и вот поэтому КХЛ никогда не догонит НХЛ-потому что в НХЛ нет никаких потолков на легионеров-есть потолок на зарплаты! а нас потолки на легионеров и зато на потолок зарплат все пофигу! в итоге затраты огромные а качество игры низкое! благодаря таким товарищам как Мальцев
Isāk sakot, kādam nav izdevīgi, ka darbojas brīvā tirgus likumi, speciāli tiek kropļota tīra sporta konkurence, kas nepieciešama spēcīgas līgas izveidei.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-08-31 12:28, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Vienkārši viņam ir vecā domāšana un neapjēdz,ka laiki un hokejs ir mainijušies. Vecā PSRS sistēma mūsdienās nedarbojās !
Bij te pasen viens raidījums pa KHL, aizmirsu kā tur to večuku sauca, bet tas bij kaut kāda autoritāte krievijā, tak varēja redzēt, ka čalim veco laiku PSRS domāšana, pat tie žurnaļugas, ka tur sēdēja jau smīnēja.

  -4 [+] [-]

, 2010-08-31 12:37, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Vienkārši viņam ir vecā domāšana un neapjēdz,ka laiki un hokejs ir mainijušies. Vecā PSRS sistēma mūsdienās nedarbojās ! Bet viņi (vecie)to nevar sagremot un pieņemt.
Nezini kāpēc viņi vēl nav izveidojuši vienu klubu tādu kā u18 vai u20 bāzes klubu, kur savāc visus labāko tajā vecumā, kuri nespēlē ASV, Kanādā vai vadošu maiņu savā klubā, pieķer pāris labus leģionārus vai pieredzējušus vietējos veterānus no kuriem mācīties un varētu malties pa KHL, domāju būtu lielāka jēga nekā no Nabokova vai nedod dievs Kovaļčuka uz 15 gadiem, labāk uzturēt tad atsevišķu komandu 15 gadus, bet tā ir krievija, izprast grūti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2010-08-31 12:56, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Viņiem tāda doma bija,bet paldies dievam ka to neizveidoja. Šai jautājumā tev nepiekrītu. KHL ir pro līga. Junioriem ir MHL un talantīgākie tiek KHL klubos. No tā,ka savāks komandu,kas spēs saspēlēties un gūt panākumus starptautiskajā arēnā,kopējais junioru līmenis neaugs. KHL vajag MHL veidot neatkarīgu no lielajiem klubiem,kā Z-amerikā. Tad būs jēga.
Arī taisnība, bet ko tad viņi raud par to, ka netiek redziet laukumā uzspēlēt? Domāju, ka nemaz tā komanda nebūtu tik slikta spēlējot pāris sezonas KHL būtu labs rūdījums priekš jaunajiem + uz PČ klāt nāktu labākie no ZA. un vīspār domāju nevajag visu veidot copy/paste no ZA, jo tur viss ir pilnīgi savādāk, gan ekonomika, gan mentalitāte un tas, kas citur labs pie citiem apstākļiem vairs nav tik labs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-08-31 13:46, pirms 14 gadiem
**M@rt!nsh** rakstīja: Nezini kāpēc viņi vēl nav izveidojuši vienu klubu tādu kā u18 vai u20 bāzes klubu, kur savāc visus labāko tajā vecumā, kuri nespēlē ASV, Kanādā vai vadošu maiņu savā klubā, pieķer pāris labus leģionārus vai pieredzējušus vietējos veterānus no kuriem mācīties un varētu malties pa KHL, domāju būtu lielāka jēga nekā no Nabokova vai nedod dievs Kovaļčuka uz 15 gadiem, labāk uzturēt tad atsevišķu komandu 15 gadus, bet tā ir krievija, izprast grūti.
Klubu ambīcijas neviena komanda nepalaidīs uz tādu U-20 klubu savus labākos. Līdzīga situācija ir arī Baltkrievijā Gomeļa piemēram savus labākos spēlētājus neatdeva uz MHL klubiem...

  -1 [+] [-]

, 2010-08-31 13:52, pirms 14 gadiem
Edgars rakstīja: Klubu ambīcijas neviena komanda nepalaidīs uz tādu U-20 klubu savus labākos. Līdzīga situācija ir arī Baltkrievijā Gomeļa piemēram savus labākos spēlētājus neatdeva uz MHL klubiem...
Krievija Medvedevs, Putins > kaut kādu klubu ambīcijas. un es rakstīju, ka KHL klubos jau spēlējošie nav to skaitā.

  +7 [+] [-]

, 2010-08-31 23:32, pirms 14 gadiem
Zaale bija zaljaaka, respect viiram par vinja devumu laukumaa, bet tie komentaari par legionariem jau atgadina vecuma murgus.

     [+] [-]

, 2010-09-01 00:54, pirms 14 gadiem
daļa taisnības kungam ir, jo tendence pārnākt uz khl karjeras norietā ir acīmredzama, tomēr vajadzētu saprast arī to, ka skatītāji nenāk skatīties tikai uz jauno maiņu, bet gan uz šīm "vecajām" zvaigznēm.

     [+] [-]

, 2010-09-01 07:50, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Vienkārši viņam ir vecā domāšana un neapjēdz,ka laiki un hokejs ir mainijušies. Vecā PSRS sistēma mūsdienās nedarbojās ! Bet viņi (vecie)to nevar sagremot un pieņemt.
Un taa ir/buus visos dziives jautaajumos...

  +4 [+] [-]

, 2010-09-01 10:39, pirms 14 gadiem
Manuprāt, šeit nav runa par veco/jauno domāšanu, bet par hokeja attīstību ilgtermiņā. Maļcevs uztraucas, ka daudzie leģionāri neļauj KHL spēlēt krievu vietējiem jauniešiem un viņam ir taisnība, neatkarīgi no tā, vai tur domā pa vecam vai pa jaunam. Atšķirība ir tikai tajā, ko uzskata par prioritāti - vietējā čempionāta līmeņa mākslīgu uzpūšanu vai Krievijas hokeja izlases panākumus nākotnē.

  +9 [+] [-]

, 2010-09-01 11:02, pirms 14 gadiem
Rīga laba pilsēta tikai parāk daudz latviešu........

     [+] [-]

, 2010-09-01 16:17, pirms 14 gadiem
BĒEE rakstīja: Rīga laba pilsēta tikai parāk daudz latviešu........
;D Hāhā