Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Rotenbergs: "Ja SM līga nedotu atļauju, "Jokerit" jau šosezon pieteiktu KHL"

Agris Suveizda

Rotenbergs: "Ja SM līga nedotu atļauju, "Jokerit" jau šosezon pieteiktu KHL"
Sanktpēterburgas SKA mārketinga viceprezidents Romāns Rotenbergs
Foto: ITAR-TASS/Scanpix

Romāns Rotenbergs, kurš vada uzņēmumu, kam pieder "Hartwall Areena" un Helsinku "Jokerit" īpašuma daļas, sarunā ar "Sovetskiy Sport" sacīja, ka "Jokerit" spēlētu Kontinentālajā hokeja līgā arī tad, ja SM līga nedotu atļauju. Tāpat "Jokerit" nenāksies maksāt sākotnēji pieprasīto piecu miljonu eiro kompensāciju.

"Pat, ja neizdotos vienoties ar somu līgu..."Jokerit" dīkstāvē nepaliktu. Tad "Jokerit" vienkārši pieteiktu KHL jau šajā sezonā," teica Romāns Rotenbergs. "Kāpēc tā neizdarīt uzreiz? Nekur nesteidzamies. Gribam gan komandu, gan "Hartwall Areena" kā nākas sagatavot debijai KHL. Jā, Helsinku arēna ir laba, un tā var kalpot par piemēru daudzām mūsu arēnām. Bet arī to var nedaudz modernizēt - uzlabot gaismas, skaņu...Izveidot slīdošo informācijas lenti kā Sanktpēterburgā."

"Nevis simt procentu, bet gan divsimt procentu!" Rotenbergs atbildēja uz jautājumu, vai ir gatavs dot simtprocentīgu garantiju, ka "Jokerit" pēc gada spēlēs KHL. "Nekādu šaubu. Arī konflikts ar līgu ir pilnībā nokārtots. Izdevās atrast kompromisu. Kas bija pirmie pret "Jokerit" aiziešanu SM līgas? Citu spēcīgo klubu īpašnieki. Precīzāk, HIFK. Somijas līgā ir viena īpatnība. Somijā tikai derbiji spēj pārpildīt tribīnes."

"Mums SKA arēna tiek piepildīta katrā spēlē. Bet Somijā tam pašam HIFK vislabākā apmeklētība ir spēlēs pret "Jokerit". Protams, ka kluba īpašnieki bija šokā, uzzinot, ka zaudēs tādu peļņu nesošu pretinieku," Rotenbergs turpināja. "Jā, līga pieprasīja piecus miljonus eiro, bet tādam variantam uzreiz nepiekritām. Atradām citu risinājumu, kas visus apmierināja. Aizvadīsim paraugspēles pret to pašu HIFK, spēlēsim ziemas klasiku. Tas kļūs par pienācīgu Somijas derbiju."

"Ar SKA pieredzi pārliecinājāmies, ka uzreiz kļūt par čempioniem nav iespējams," Rotenbergam tika vaicāts, ko no "Jokerit" varēs gaidīt pirmajā sezonā. "Tikai tagad Sanktpēterburgā savācās komanda, kas var reāli uz kaut ko cerēt. Arī "Jokerit" ir vajadzīgs laiks. Bet Gagarina kausā noteikti iekļūs, nešaubos." Jau vēstījām, ka SM līga vakar vairāku stundu ilgā sanāksmē nolēma atļaut Helsinku "Jokerit", sākot ar 2014./15.g. sezonu, spēlēt Kontinentālajā hokeja līgā.

Izmantotie resursi:
Всё о спорте на SOVSPORT.RU. Советский Спорт...

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-08-01 10:04, pirms 11 gadiem
svupeizda rakstīja: Kā tu vispār atļaujies šeit vēl rādīties. Tā tava komentēšana ''Metalurga '' spēlē ar velsiešiem bija kronis visam. Kā 40 gadīgs vecis var nezināt , ka futbolā ir papildlaiks un cik ilgs tas ir, pilnīgs .udaks!
Izrādās esmu daudz ko palaidis garām, domāju namejs tik hokeja erudīts ir. Nejauši uzgāju, ka šis fišku rubī F1, futbolā, basketbolā un gan jau citur.
Plaša profila speciālists izrādās

     [+] [-]

, 2013-08-01 10:14, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Izrādās esmu daudz ko palaidis garām, domāju namejs tik hokeja erudīts ir. Nejauši uzgāju, ka šis fišku rubī F1, futbolā, basketbolā un gan jau citur.
Plaša profila speciālists izrādās
Diemžēl,bet Tu kļūdies, jo basketbolā man ir ļoti vājas zināšanas, un arī futbola šo zināšanu līmeni vel celt un celt.

  +2 [+] [-]

, 2013-08-01 10:17, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Diemžēl,bet Tu kļūdies, jo basketbolā man ir ļoti vājas zināšanas, un arī futbola šo zināšanu līmeni vel celt un celt.
bet tas tev netraucē izdarīt spriedumu, ka basketbolā viss ir super, bet hokejā viss ir pakaļā.

  +1 [+] [-]

, 2013-08-01 10:37, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: bet tas tev netraucē izdarīt spriedumu, ka basketbolā viss ir super, bet hokejā viss ir pakaļā.
Zini, mani parasti pārliecina faktiski sasniegtie rezultāti kādā jomā.
Un ja basketbolā šie rezultāti ir acīmredzami, tad mani ir ļoti grūti pārliecināt,ka tas viss ir panākts ar lielas veiksmes palīdzību, un LV basketbola sabiedrība nav uz to apzināti gājusi.
Tieši tāpat arī ir ar hokeju, jo ja es redzu,ka šajā sporta veidā izlases (galvenais rādītājs) sitas kā plikas pa nātrēm,tad mani ir ļoti grūtii pārliecināt,ka hokejā ar organizāciju viss ir Ok, bet tikai liela neveiksme nedod mūsējiem parādīt patieso varējumu.
Nu, kaut kā tā.

     [+] [-]

, 2013-08-01 10:42, pirms 11 gadiem
khl sāk palikt arvien interesantāk. ..
ja vēl iesaistītos kads zviedru klubs, tad tas vispār norautu jumtu. .. bet nu palēnām līga sak palikt arvien spēcīgāk a....

     [+] [-]

, 2013-08-01 10:52, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, smejos par Taviem stulbumiem.
Kur es rakstīju,ka tas ir oficīāli? Vai tā ir Tava kārtējā vēlme vēlamo uzdot par faktisko?
Ja nepamaniji, tad es rakstīju:
''Un kur šeit atkal ir patiesība, ja “Jokerit” īpašnieks Harijs Harkimo saka, ka viņi maksāšot gan SM-liigai atkāpšanās naudu, bet tikai summu nenosauc.''
Ar Harija Harkimo teikto var iepazīties šeit pat sportacentrs.com:
Somijas līga atļauj "Jokerit" spēlēt KHL

Jā,zinu ka sekos tava aizbildināšanās,ka nevar ticēt nevienam masu info līdzeklim. Takā vari man par to vairāk nerakstīt.
Atver šito rakstu Somijas līga kompensācijā no "Jokerit" pieprasa... un palasi savus argumentus, ja jau esi aizmirsis. Jeb atkal stāstīsi ka tas bija sen un tagad esi izaudzis.

Un ko tas Harkimo pateica, neko.

     [+] [-]

, 2013-08-01 10:53, pirms 11 gadiem
thomsonss rakstīja: khl sāk palikt arvien interesantāk. ..
ja vēl iesaistītos kads zviedru klubs, tad tas vispār norautu jumtu. .. bet nu palēnām līga sak palikt arvien spēcīgāk a....
Līgas veidotāju izvirzītais mērķis pamazām sasniedz auditoriju. Latvijas bērnu - Krievijas čempionāta fanu pulks aug

  +2 [+] [-]

, 2013-08-01 11:01, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Diemžēl,bet Tu kļūdies, jo basketbolā man ir ļoti vājas zināšanas, un arī futbola šo zināšanu līmeni vel celt un celt.
ja jau tika pieminets šis, tad:
Piedod, bet kāpēc tad uzņemies komentēt futbola spēli, ja tev zināšanas par to ir nepārāk?

  +2 [+] [-]

, 2013-08-01 11:03, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Zini, mani parasti pārliecina faktiski sasniegtie rezultāti kādā jomā.
Mani arī, basketbolā vīriešiem OS un PČ kopš neatkarības atjaunošanas izlase nereiz nav bijusi.
Iepriekšējā EČ uz finālturnīru tika pateicoties, ka palielina dalībnieku skaitu, kur visas spēles zaudēja.
Šogad diži nekas nemainīsies.
Labākais sasniegums 8.vieta Eiropā, tā arī bija vienīgā reizi play-off.
pasaules rangā - 39.vieta.
turpini tālāk troļlot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-01 11:05, pirms 11 gadiem
Ivar tu esi apbrīnojams!

NAMEJS 9999, 2013-07-30 18:10, aizvakar, ignorēt, atbildēt

Jā, jā, SM-līgas vadība kopīgi uzpīpēja,iedzēra kādu konjaku, un nolēma-davai,piedzīsim no Jokerit 5 Mio. tā aiz neko darīt.
Tu jau tur vari spriedelēt cik vien vēlies, bet man ne īpaši ticas, ka SM-līgas vadība aiz neko darīt ar reketieru metodēm tagad cenšas tikt pie 5 Mio.
Starp citu, SM-vadība izskatīja arī variantu, ka Jokerit jau no šīs sezonas aizliegtu startēt SM-līgā. Takā var teikt, ka to neaizliedzot SM-līga par Jokerit ir apžēlojušies, jo aizvadot veselu gadu dīkstāvē klubs varēja zaudēt krietni vairāk nekā šos 5 Mio.

NAMEJS 9999, 2013-07-30 18:28, aizvakar, ignorēt, atbildēt

Es jau Tev atbildēju-ir muļķīgi iedomāties,ka SM-līgas vadība tīri no zila gaisa izdomāja no Jokerit nokāst 5 Mio.
Mani patiešām izbrīna,ka ko tādu var uzrakstīt uzņēmējs (kaut arī mazais), kuram būtu jābūt kaut kādai nojausmai par līgumiem,un visu,kas saistīts ar tiem. Tai skaitā arī par sankcijām,kas seko,ja kaut kas no vienas līgumslēdzēju puses netiek darīts kā atrunāts līgumā.

  -1 [+] [-]

, 2013-08-01 11:29, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Mani arī, basketbolā vīriešiem OS un PČ kopš neatkarības atjaunošanas izlase nereiz nav bijusi.
Iepriekšējā EČ uz finālturnīru tika pateicoties, ka palielina dalībnieku skaitu, kur visas spēles zaudēja.
Šogad diži nekas nemainīsies.
Labākais sasniegums 8.vieta Eiropā, tā arī bija vienīgā reizi play-off.
pasaules rangā - 39.vieta.
turpini tālāk troļlot.
Šoreiz no manas puses runa bija tikai un vienīgi par jauniešiem un junioriem. Par pieaugušiem jau ir pavisam cits stāsts gan basī,gan arī hoķī.

  -2 [+] [-]

, 2013-08-01 11:31, pirms 11 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: ja jau tika pieminets šis, tad:
Piedod, bet kāpēc tad uzņemies komentēt futbola spēli, ja tev zināšanas par to ir nepārāk?
Ja neko nedarīsi,tad neiemācīsies.
Apvienoju šo komentēšanās procesu ar futbola izzināšanu.
Negribu lepoties ar strauju progresu, bet lēnām paliek arvien labāk.

     [+] [-]

, 2013-08-01 11:33, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Ivar tu esi apbrīnojams!

NAMEJS 9999, 2013-07-30 18:10, aizvakar, ignorēt, atbildēt

Jā, jā, SM-līgas vadība kopīgi uzpīpēja,iedzēra kādu konjaku, un nolēma-davai,piedzīsim no Jokerit 5 Mio. tā aiz neko darīt.
Tu jau tur vari spriedelēt cik vien vēlies, bet man ne īpaši ticas, ka SM-līgas vadība aiz neko darīt ar reketieru metodēm tagad cenšas tikt pie 5 Mio.
Starp citu, SM-vadība izskatīja arī variantu, ka Jokerit jau no šīs sezonas aizliegtu startēt SM-līgā. Takā var teikt, ka to neaizliedzot SM-līga par Jokerit ir apžēlojušies, jo aizvadot veselu gadu dīkstāvē klubs varēja zaudēt krietni vairāk nekā šos 5 Mio.

NAMEJS 9999, 2013-07-30 18:28, aizvakar, ignorēt, atbildēt

Es jau Tev atbildēju-ir muļķīgi iedomāties,ka SM-līgas vadība tīri no zila gaisa izdomāja no Jokerit nokāst 5 Mio.
Mani patiešām izbrīna,ka ko tādu var uzrakstīt uzņēmējs (kaut arī mazais), kuram būtu jābūt kaut kādai nojausmai par līgumiem,un visu,kas saistīts ar tiem. Tai skaitā arī par sankcijām,kas seko,ja kaut kas no vienas līgumslēdzēju puses netiek darīts kā atrunāts līgumā.
Un?
Īsti nesapratu, ko Tu gribēji man norādīt ar šiem diviem maniem komentāriem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-01 11:46, pirms 11 gadiem
lkjhg rakstīja: kristaps24, 2013-07-31 23:38, pirms 30 minūtēm, ignorēt, atbildēt

slovakija krievi nesastada pat 1 procentu no tautas, bet slovans bija vie

ns no top apmekletakajiem hl klubiem jo tas ir slovans, bet helsinkos ir jokerits. tapec labak nedoma mulki
Soms nav slāvs vai slāvlatvietis kā tu mans draugs, un neviens sevi cienošs somu Jokerit fans neies uz kaut kādām kolhoza spēlem

     [+] [-]

, 2013-08-01 11:46, pirms 11 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Koncerts iet uz pilnu klapi
Un bez galvenā solista kā vienmēr nekur
Tagad Ruslandē cits skandāls,slavena hokejista dēls izceļas.
Bet tas nav jaunums,cenšas uz tēva vārda nopelnīt kur vien var.
Ja ir govs,tad vienmēr atradīsies,kas to gribēs izslaukt.
Un pareizi ir, jo spēkā joprojām ir teiciens-pasaulē visdārgākais ir stulbums.

     [+] [-]

, 2013-08-01 11:50, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un?
Īsti nesapratu, ko Tu gribēji man norādīt ar šiem diviem maniem komentāriem.
Neko! Kur rakstiju, aizvakar rakstiji!

NAMEJS 9999, 09:50, pirms 2 stundām, ignorēt, atbildēt
Nē, smejos par Taviem stulbumiem.
Kur es rakstīju,ka tas ir oficīāli? Vai tā ir Tava kārtējā vēlme vēlamo uzdot par faktisko?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-01 12:05, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Neko! Kur rakstiju, aizvakar rakstiji!

NAMEJS 9999, 09:50, pirms 2 stundām, ignorēt, atbildēt
Nē, smejos par Taviem stulbumiem.
Kur es rakstīju,ka tas ir oficīāli? Vai tā ir Tava kārtējā vēlme vēlamo uzdot par faktisko?
Njā,cilvēkam ir grūti ar sapratni.
Tu zini kas ir OFICIĀLAS personas, un kas ir OFICIĀLI paziņojumi?
Oficiāli bija tas,ka SM-līgas vadība paziņoja,ka ''Jokerit'' ir jāmaksā atkāpšanās nauda 5. Mio.
Patreizējā situācijā ne SM-liiga vadības, ne Harija Harkimo un Romāna Rotenberga teikto nevar nosaukt par OFICIĀLIEM paziņojumie, jo nav atklāts viss tas,kas tika sarunāts šajās sarunās. Ir tikai pateikts,ka Jokerit varēs startēt KHL, bet tā ir tikai viena daļa no tā par ko vienojušies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-01 12:14, pirms 11 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Tad ko Somi dara KHL ? Sevi cienošiem Somiem nebija viss tas jāpieļauj. Jāpasūta tas krievs na.uj,vai vēl kur tālāk,publiski tam sejā iemetot piedāvātos miljonus.
Runājot par apmeklētājiem,tad laiks rādīs un varētu būt,ka tu smagi maldies. Tas ka Somus un Rus abpusēji nevieno mīlestība,bez taviem gudrības stāstiem skaidrs.
Somiem ir iekšā un tie reāli uz laukuma var citu cīņu parādīt un šovu,kas kā magnēts tādu skatītāju vilks.
Pērn tādu pašu murgu,ko tagad stāsti tu,stāstīja par LEV. Bet nekā. Apmeklējums bija tīri solīds. Somu KHL ir ļoti liels daudzums un Somijā tiem pat ļoti seko. Ir interese. Ka tik ar Jokerit nesanāk tas pats kas RD,kad visa valsts (attiecīgi) atbalstīs šo klubu.
Ko tad tu teiksi ? Ka esi vīlies ? Tu savu kaut kādu fobiju aizspriedumus centies izveidot par vispārējiem. Somus viņš zina. Diez vai tu savu kabatu zini. Kur nu vēl tālāk.
Laiks rādīs, bet pēc Rotenberga izteikumiem, ka nekādu kompensāciju viņš SM līgai nemaksāšot tikai izraisīs pretreakciju no fanu puses. Par to, ka soms nekad nav vairījies no krievu rubļa man vari nestāstīt, bet cik zinu Hartwall arēna nevienam par spēles apmeklēšanu nemaksās tā, kā būs vien jāiet tev pašam un jārekrutē somu varenā kolhoza atbalstītājus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-08-01 12:24, pirms 11 gadiem
Nākošā sezonā gaidu no KHL:
1. ļeģionāru kvotas atcelšanu(vismaz tām valstīm, kas ietilpst KHL).
2. Jauno spēlētāju mākslīga likšana sastāvos atcelšanu
3. Striktu algu griestu un grīdas noteikšanu (starpība nedrīkst būt vairāk kā 50%)
4. Jokerit nekur nepazudīs, būs pilnas tribīnes.
5. Draftu atcelt, vai ja notiek tad atcelt ierobežojumus.
6. Beidzot izstrādāt reglamentu vismaz 5 gadiem, kuru nemaina pēc viena kluba iegribas kad vēlos un ko vēlas tur mainīt.
7. Izslēgt klubus uzreiz no KHL, kuri neievēro reglamentu, nevis auklēties.
8. Jokerit nebūs vienīgais Rietumeiropas klubs kas nākošgad pievienosies
9. Krievi vēl nenogriezīs naudas plūsmu Dinamo Rīga.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-08-01 12:50, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Njā,cilvēkam ir grūti ar sapratni.
Tu zini kas ir OFICIĀLAS personas, un kas ir OFICIĀLI paziņojumi?
Oficiāli bija tas,ka SM-līgas vadība paziņoja,ka ''Jokerit'' ir jāmaksā atkāpšanās nauda 5. Mio.
Patreizējā situācijā ne SM-liiga vadības, ne Harija Harkimo un Romāna Rotenberga teikto nevar nosaukt par OFICIĀLIEM paziņojumie, jo nav atklāts viss tas,kas tika sarunāts šajās sarunās. Ir tikai pateikts,ka Jokerit varēs startēt KHL, bet tā ir tikai viena daļa no tā par ko vienojušies.
Varbūt varētu vienreiz iztikt bez tiem lauķiem, stulbeņiem u.t.t, tas jau nepastiprina argumentus, bet parāda ka atkal esi atgriezies sešus gadus atpakaļ, savā bērnībā.

Neko viņi nepaziņoja, pat sēde vēl nebija notikusi, runa bija tikai par vēlmi piedzīt zaudējumus, aizvakar jau tas tika skaidrots.
Somijas hokeja klubam Helsinku "Jokerit" pāreja uz Kontinentālo hokeja līgu, visticamāk, izmaksās piecus miljonus eiro. Kā vēsta izdevums Ilta-Sanomat, tieši tik liela ir summa, kādu SM līga vēlas iekasēt par radītajiem zaudējumiem.
Paņem un pārlasi diskusiju no ceturtās lapas Somijas līga kompensācijā no "Jokerit" pieprasa...

Metu mieru, man nav laika matus skaldīt.

  +3 [+] [-]

, 2013-08-01 12:59, pirms 11 gadiem
svupeizda rakstīja: Kā tu vispār atļaujies šeit vēl rādīties. Tā tava komentēšana ''Metalurga '' spēlē ar velsiešiem bija kronis visam. Kā 40 gadīgs vecis var nezināt , ka futbolā ir papildlaiks un cik ilgs tas ir, pilnīgs .udaks!
o, izrādās, ka ir bijis kaut kas vēl jaudīgāks par LČ hokejā spēļu komentēšanu nepietiek ar muļķību runāšanu hokejā, tagad arī futbols ir ņemts priekšā

     [+] [-]

, 2013-08-01 13:14, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Nākošā sezonā gaidu no KHL:
1. ļeģionāru kvotas atcelšanu(vismaz tām valstīm, kas ietilpst KHL).
2. Jauno spēlētāju mākslīga likšana sastāvos atcelšanu
3. Striktu algu griestu un grīdas noteikšanu (starpība nedrīkst būt vairāk kā 50%)
4. Jokerit nekur nepazudīs, būs pilnas tribīnes.
5. Draftu atcelt, vai ja notiek tad atcelt ierobežojumus.
6. Beidzot izstrādāt reglamentu vismaz 5 gadiem, kuru nemaina pēc viena kluba iegribas kad vēlos un ko vēlas tur mainīt.
7. Izslēgt klubus uzreiz no KHL, kuri neievēro reglamentu, nevis auklēties.
8. Jokerit nebūs vienīgais Rietumeiropas klubs kas nākošgad pievienosies
9. Krievi vēl nenogriezīs naudas plūsmu Dinamo Rīga.
Skaidrs ir tikai viens u.t.t., ka KHL nākotni ļoti lielā mērā noteiks kādi panākumi krievu izlasei būs Sočos.
KHL fani uz kaut cik radikālām un pozitīvām izmaiņām var cerēt tikai tādā gadījumā, ja krievi nedabūs zeltu vai vispār paliks bez medaļām.
Ja krievi paņems zeltu, tad izmaiņas būs ļoti minimālas.

  +1 [+] [-]

, 2013-08-01 14:53, pirms 11 gadiem
Labi, ka nebūs kautkāds Helsinku Spartak, Nokia Metallurg vai Oulu Torpedo. Šitie bezizdomas nosaukumi KHL ir pa pilnam.
Vismaz būs klubs ar vēsturi.

  +1 [+] [-]

, 2013-08-01 15:08, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Izrādās esmu daudz ko palaidis garām, domāju namejs tik hokeja erudīts ir. Nejauši uzgāju, ka šis fišku rubī F1, futbolā, basketbolā un gan jau citur.
Plaša profila speciālists izrādās
Ja rakstos pie dambretes būs 150+ komenti, tad esi drošs ka no tā brīža arī tur Ivars ir specs

  +2 [+] [-]

, 2013-08-01 15:09, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Nākošā sezonā gaidu no KHL:
1. ļeģionāru kvotas atcelšanu(vismaz tām valstīm, kas ietilpst KHL).
2. Jauno spēlētāju mākslīga likšana sastāvos atcelšanu
3. Striktu algu griestu un grīdas noteikšanu (starpība nedrīkst būt vairāk kā 50%)
4. Jokerit nekur nepazudīs, būs pilnas tribīnes.
5. Draftu atcelt, vai ja notiek tad atcelt ierobežojumus.
6. Beidzot izstrādāt reglamentu vismaz 5 gadiem, kuru nemaina pēc viena kluba iegribas kad vēlos un ko vēlas tur mainīt.
7. Izslēgt klubus uzreiz no KHL, kuri neievēro reglamentu, nevis auklēties.
8. Jokerit nebūs vienīgais Rietumeiropas klubs kas nākošgad pievienosies
9. Krievi vēl nenogriezīs naudas plūsmu Dinamo Rīga.
10) Profesionālas hokeja līgas izveide Latvijā.

     [+] [-]

, 2013-08-01 15:19, pirms 11 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Galvenais ka Dinamo Rīga apmeklētājiem maksā
Kur var būt jocīgi cilvēciņi. Tu vari izrādīt savu nepatiku un sašutumu,tikai neiepin tajā Somus
Fedja ti prozrachnij Tavs īstais mesidžs ir lasāms viennozīmīgi,bet tā šifrēšanās aiz Somiem gan tāda kropla,tāpat kā pēdējā tava frāze par piemaksāšanu. Ja tu nebūtu tik apmākts utt,tad zinātu,ka skatītāju interese tik iet augumā. Un kā tā ir augusi tajā pašā Krievijā,salīdzinājumā ar RSL laikiem. Jā un Slovākijā un Čehijā arī piemaksā,tā kā brauc tik ekskursijā,vēl uzvārīsies pļūtīzer.

Aplauziens,arī Somi būs KHL,bet nīdēji vēl liek baiso scenāriju. Tas jau 6 gadus tiek likts. No pavisam baisa tas pārtop komiskā,jūsu sacerējumos. Novēlu jums arī turpmāk turpināt tādā pašā garā. Zviedrija,Vācija,Šveice,Austrija jau gaida. Tad laikam kvieksiet,ka : " Bet neviens NHL klubs nebūs KHL Neizbrīnītu. Betmens nebūs KHL prezidents. Mājsaimnieces neskatās KHL. Berni piedzimstot,par to nav dzirdējuši utt.
Apmāts diemžēl esi tu, krievžīd! Sportacentra štata KHL aizstāvi, rakstnieks esi baigs, lielākā daļa diemžēl ne pa tēmu. Veids kā KHL tiks pie kārotā somu kluba vien norāda uz interesi, gaidīšu pilnu Hartwallu uz nākamās sezonas pirmo spēli