Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Medvedevs: "Pēc Sočiem dalībvalstu hokejistus par leģionāriem neuzskatīsim"

Didzis Rudmanis
Didzis Rudmanis

Medvedevs: "Pēc Sočiem dalībvalstu hokejistus par leģionāriem neuzskatīsim"
Aleksandrs Medvedevs
Foto: RIA Novosti/Scanpix Sweden

Kontinentālās hokeja līgas (KHL) prezidents Aleksandrs Medvedevs intervijā televīzijas kanālam "KHL TV" atzinis, ka pēc Soču Olimpiskajās spēlēm līgas dalībvalstu spēlētāji Krievijas klubos varētu pārstāt tikt uzskatīti par leģionāriem.

Uz pēdējā laikā izskanējušajām runām, ka KHL būtu lietderīgi ieviest ārzemju treneru limitu, Medvedevs atbildēja, ka šāda nepieciešamība neeksistē. "Mūsu treneri aug kā sēnes, pie tam uzreiz tādi stipri."

"Nazarovs, Kvartalnovs un citi jaunie speciālisti uzsūc sevī visu - viņi izmanto visu labāko, ko pasaules hokejs piedāvā. Es domāju, ka pēc Soču Olimpiādes mēs pārstāsim par leģionāriem uzskatīt tos spēlētājus un trenerus, kuru valstis spēlē KHL," paziņoja Medvedevs.

Atgādināsim, ka katrs Krievijā bāzētais KHL klubs pašlaik ir tiesīgs slēgt līgumus ar pieciem ārzemju hokejistiem, tikmēr pārējiem līgas klubiem šāda limita nav.

Leģionāru limita atsaukšana ievērojami uzlabotu arī Latvijas hokejistu iespējas spēlēt Krievijas klubos. Šosezon gan, par spīti limitam, Krievijas klubos spēlēja uzreiz astoņi Latvijas hokejisti.

Izmantotie resursi:
Футбол, хоккей, баскетбол, теннис, бокс,...

1 2 38 komentāri

 +16 [+] [-]

, 2013-04-30 15:22, pirms 12 gadiem
petrovich_27 rakstīja: Citāts: "Šosezon gan, par spīti limitam, Krievijas klubos spēlēja uzreiz astoņi Latvijas hokejisti."

HC Lev Praha, neskatoties uz finansējumu, tomēr nav Krievijas klubs.
Miķelis, Pujacs, Sprukts, Dārziņš, Ozo, Masaļskis, Podziņš, Kulda

  +4 [+] [-]

, 2013-04-30 15:26, pirms 12 gadiem
Podziņš īstākais Latvietis Tad jau Radēvičas vīru arī pieskaiti. Kā ne kā vīrs mūsu eks sportistei un biežs viesis Latvijā...

Didzis Rudmanis rakstīja: Miķelis, Pujacs, Sprukts, Dārziņš, Ozo, Masaļskis, Podziņš, Kulda

     [+] [-]

, 2013-04-30 15:26, pirms 12 gadiem
petrovich_27 rakstīja: Citāts: "Šosezon gan, par spīti limitam, Krievijas klubos spēlēja uzreiz astoņi Latvijas hokejisti."

HC Lev Praha, neskatoties uz finansējumu, tomēr nav Krievijas klubs.
Kur ir minēts kautkas par HC "LEV"?

     [+] [-]

, 2013-04-30 15:26, pirms 12 gadiem
nuuu, wel jau aleksandrs un mārtiņš

  +3 [+] [-]

, 2013-04-30 15:29, pirms 12 gadiem
popins rakstīja: Podziņš īstākais Latvietis Tad jau Radēvičas vīru arī pieskaiti. Kā ne kā vīrs mūsu eks sportistei un biežs viesis Latvijā...
Moments tāds, ka tam vīram nav, ne Latvijas pases, ne Latvijas hokeja pilsonības.
Podziņam ir.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-30 15:33, pirms 12 gadiem
Cik nu tas labi Krievijas hokejam (personīgi - pilnīgi pajāt), bet Latvijas hokejam tas notiekti ietu par labu. Tāds Cipulis noteikti pussezonu bez darba nesēdētu. Širokovs nespēlētu Šveices otrajā līgā. Arī Jerofejevs, pieļauju, ka nebūtu pārstājis Kuzņā spēlēt. Un vēl virknīte vietējo spēlētāju lejasgala komandās savu darbiņu atrastu.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-30 15:34, pirms 12 gadiem
Baigā diskriminācija patiesībā sanāk.

  +5 [+] [-]

, 2013-04-30 15:35, pirms 12 gadiem
tr00 rakstīja: Cik nu tas labi Krievijas hokejam (personīgi - pilnīgi pajāt), bet Latvijas hokejam tas notiekti ietu par labu. Tāds Cipulis noteikti pussezonu bez darba nesēdētu. Širokovs nespēlētu Šveices otrajā līgā. Arī Jerofejevs, pieļauju, ka nebūtu pārstājis Kuzņā spēlēt. Un vēl virknīte vietējo spēlētāju lejasgala komandās savu darbiņu atrastu.
mhm, krievu klubi to vien gaida, lai varētu ar Širokoviem un Jerofejeviem PASTIPRINĀTIES LAI KONKURĒTU AR NHL

  -4 [+] [-]

, 2013-04-30 15:36, pirms 12 gadiem
kino rakstīja: mhm, krievu klubi to vien gaida, lai varētu ar Širokoviem un Jerofejeviem PASTIPRINĀTIES LAI KONKURĒTU AR NHL
Ja tas bija sarkasms, tad piedo - pastulbs. Ja nē, tad tāpat - pastulbs.

  +3 [+] [-]

, 2013-04-30 15:39, pirms 12 gadiem
tr00 rakstīja: Ja tas bija sarkasms, tad piedo - pastulbs. Ja nē, tad tāpat - pastulbs.
Tu to nopietni jautā? Tas ir novērojums, jo ar tādiem spēlētājiem var īslaicīgi aizlāpīt kādus robus un tas arī labākajā gadījumā.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-30 15:41, pirms 12 gadiem
tr00 rakstīja: Cik nu tas labi Krievijas hokejam (personīgi - pilnīgi pajāt), bet Latvijas hokejam tas notiekti ietu par labu. Tāds Cipulis noteikti pussezonu bez darba nesēdētu. Širokovs nespēlētu Šveices otrajā līgā. Arī Jerofejevs, pieļauju, ka nebūtu pārstājis Kuzņā spēlēt. Un vēl virknīte vietējo spēlētāju lejasgala komandās savu darbiņu atrastu.
pārpludinās KHL ar čehiem un slovākiem...
ja Tu palasītu intervijas ar Širokovu, tad saprastu, ka viņam Šveicē ļoti patītk - tieši sadzīves apstākļu dēļ.

  +4 [+] [-]

, 2013-04-30 15:44, pirms 12 gadiem
kino rakstīja: Tu to nopietni jautā? Tas ir novērojums, jo ar tādiem spēlētājiem var īslaicīgi aizlāpīt kādus robus un tas arī labākajā gadījumā.
Nu un? Kāda man starpība, ko tie krievi tur lāpa. Ja latviešu hokejisti tiek pie 50+ spēlēm pasaules otrajā spēcīgākajā līgā (ja kādam trollim labpatīkas - trešajā/ceturtajā/piektajā spēcīgākajā), būtu tikai priecīgs. Citu motīvu tur nav.

 +10 [+] [-]

, 2013-04-30 15:45, pirms 12 gadiem
Pioner rakstīja: Bārtulis jau nav latvietis vaine ?
Ukraina jau ir Krievijā, vaine?

#duraks

     [+] [-]

, 2013-04-30 15:48, pirms 12 gadiem
"uzskatīt tos spēlētājus un trenerus, kuru komandas spēlē KHL," "

valstis, ne komandas

  +1 [+] [-]

, 2013-04-30 15:51, pirms 12 gadiem
tr00 rakstīja: Nu un? Kāda man starpība, ko tie krievi tur lāpa. Ja latviešu hokejisti tiek pie 50+ spēlēm pasaules otrajā spēcīgākajā līgā (ja kādam trollim labpatīkas - trešajā/ceturtajā/piektajā spēcīgākajā), būtu tikai priecīgs. Citu motīvu tur nav.
50 spēles tā nav sastāva lāpīšana, tā ir patstāvīga spēlēšana. Ne par tādu līmeni es runāju. Un tagad, kad tirgus pavērsies čehiem un slovākiem, kā tev šķiet, kuriem krievu GM dod priekšroku? Čehijas ekstra līgas zvaigznēm vai Podziņiem?

  +2 [+] [-]

, 2013-04-30 15:57, pirms 12 gadiem
Tādā gadījumā esmu par Alaškas ''Winter wolves'' un Kvebekas ''Francuzi'' iesaistīšanu KHL
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-30 16:03, pirms 12 gadiem
Tas nozīmē, ka būs milzīgs desants no AHL un Zviedrijas/Somijas 30 komandas x 5 leģionāru vietas, čehi/slovāki ir ejoša prece pieļauju ka 50-70 leģionāru vairkāk, kas varētu dod vajadzīgo grūdienu līgas attīstībai, bet..protams neskaitot debesu plūdus no Čehu ekstralīgas, kas 2014./2015 gada sezonā būs grandiozi.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-30 16:07, pirms 12 gadiem
gadijumā medvedevs to nedomā ,ka tieši tie spēlētāji ,kas spēlēs Sočos neskaitīsies ārzemnieki .. jo ja būs no dalībvalstīm visi ,tad skaidrs ,ka pilns ar čehiem un slovākiem būs.. ( un nekāds lielais + latviešiem nebūs )

  +1 [+] [-]

, 2013-04-30 16:08, pirms 12 gadiem
psycho rakstīja: gadijumā medvedevs to nedomā ,ka tieši tie spēlētāji ,kas spēlēs Sočos neskaitīsies ārzemnieki .. jo ja būs no dalībvalstīm visi ,tad skaidrs ,ka pilns ar čehiem un slovākiem būs.. ( un nekāds lielais + latviešiem nebūs )
Bet neaizmirsti, ka paliek 5+1 leģionāru vietas Ne- čehiem, slovākiem, kas varētu pavērt durvis daudziem jo daudziem kanādiešiem, skandināviem un amerikāņiem. Katrā gadījumā tas nositīs algu lielumu pavisam noteikti. Pārmaksātie krievi varēs doties uz VHL.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-30 16:10, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Tas nozīmē, ka būs milzīgs desants no AHL un Zviedrijas/Somijas 30 komandas x 5 leģionāru vietas, čehi/slovāki ir ejoša prece pieļauju ka 50-70 leģionāru vairkāk, kas varētu dod vajadzīgo grūdienu līgas attīstībai, bet..protams neskaitot debesu plūdus no Čehu ekstralīgas, kas 2014./2015 gada sezonā būs grandiozi.
Jā, sāksies tautas staigāšana, bet sāksies arī cīniņš par algām, visticamāk, ka citu [ārpus Krievijas] valstu līgu klubi būs spiesti daļai leģionāru palielināt algas vai arī būs masīvs ziemeļamerikāņu pieplūdums Eiropā!

  +1 [+] [-]

, 2013-04-30 16:13, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Bet neaizmirsti, ka paliek 5+1 leģionāru vietas Ne- čehiem, slovākiem, kas varētu pavērt durvis daudziem jo daudziem kanādiešiem, skandināviem un amerikāņiem. Katrā gadījumā tas nositīs algu lielumu pavisam noteikti. Pārmaksātie krievi varēs doties uz VHL.
nu jā 3o un 4o maiņu krieviem sāksies problēmas tas nu noteikti , bet tur jau tā lieta .. diezvai tie latvieši ,kurus te augstāk piemin ir stipri labāki par šiem krieviem ..

  +1 [+] [-]

, 2013-04-30 16:15, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Bet neaizmirsti, ka paliek 5+1 leģionāru vietas Ne- čehiem, slovākiem, kas varētu pavērt durvis daudziem jo daudziem kanādiešiem, skandināviem un amerikāņiem. Katrā gadījumā tas nositīs algu lielumu pavisam noteikti. Pārmaksātie krievi varēs doties uz VHL.
kā to saprast "5+1 leģionāru vietas"????

  +1 [+] [-]

, 2013-04-30 16:16, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Jā, sāksies tautas staigāšana, bet sāksies arī cīniņš par algām, visticamāk, ka citu [ārpus Krievijas] valstu līgu klubi būs spiesti daļai leģionāru palielināt algas vai arī būs masīvs ziemeļamerikāņu pieplūdums Eiropā!
Otrais variants izskatās ļoti reāls, bet par algām, kritīsies, jo kāps konkurence, iepriekšējos 5 gados kopš pastāv KHL nekāda konkurence nav bijusi, protams, viss pie noteikuma, ka šāda kārtība tiešām stāsies spēkā.

     [+] [-]

, 2013-04-30 16:17, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: kā to saprast "5+1 leģionāru vietas"????
Nu cik tur bija, laukuma spēlētāji + vārtusargsm vai 6+1 ,tiešām nezinu, bet tas cipars vienai komandai ir labs jebkurā gadījumā. Krievu klubu GM jau sen berzē rokas atbrīvoties no vieta otra ar mega algu priekš 4.maiņas spēlētāja.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-30 16:22, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Otrais variants izskatās ļoti reāls, bet par algām, kritīsies, jo kāps konkurence, iepriekšējos 5 gados kopš pastāv KHL nekāda konkurence nav bijusi, protams, viss pie noteikuma, ka šāda kārtība tiešām stāsies spēkā.
Pašā KHL algas kritīsies, bet es biju domājis citu valstu līgas, tajās visticamāk leģionāru algas varētu celties, jo jāmēģina noturēt labākie!

     [+] [-]

, 2013-04-30 16:23, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Nu cik tur bija, laukuma spēlētāji + vārtusargsm vai 6+1 ,tiešām nezinu, bet tas cipars vienai komandai ir labs jebkurā gadījumā. Krievu klubu GM jau sen berzē rokas atbrīvoties no vieta otra ar mega algu priekš 4.maiņas spēlētāja.
ne vairāk kā 5 jebkurā gadījumā (vārtsargs var būt viens no tiem 5)

  +1 [+] [-]

, 2013-04-30 17:02, pirms 12 gadiem
Šitas gājiens uzreiz uzcels VHL līmeni - domāju būs vesela virkne ar tādiem ko sūtīs lejā, jo nevilks, bet robu lāpīšanai būs gana labi.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-30 17:11, pirms 12 gadiem
Didzis Rudmanis rakstīja: Miķelis, Pujacs, Sprukts, Dārziņš, Ozo, Masaļskis, Podziņš, Kulda
Tev taisnība. Podziņš bija piemirsies.

     [+] [-]

, 2013-04-30 17:11, pirms 12 gadiem
Savichevs rakstīja: Kur ir minēts kautkas par HC "LEV"?
Arī Tev taisnība.

  -2 [+] [-]

, 2013-04-30 17:12, pirms 12 gadiem
kino rakstīja: 50 spēles tā nav sastāva lāpīšana, tā ir patstāvīga spēlēšana. Ne par tādu līmeni es runāju. Un tagad, kad tirgus pavērsies čehiem un slovākiem, kā tev šķiet, kuriem krievu GM dod priekšroku? Čehijas ekstra līgas zvaigznēm vai Podziņiem?
Ekstralīgas zvaigzne attiecīgi maksās. Bet, ja runa būs par Ekstralīgas viduvējību, vai KHL un pasaules čempionāta gaisu paostījušu letiņu-viduvējību (Meija, Džeriņš, Cipulis, Saulietis, Cibuļskis, Sotnieks, Jučers, Jerofejevs, Jass, Bukarts utt.), tad, pieļauju, izvēle kritīs par labu tam otrajam. Te, protams, neiet runa par Kazaņu, Omsku un Santpēterburgu, bet gan par plānajiem maciņiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-30 20:07, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Tas arī nākts par labu KHL spēles līmenim. Par to kūtrajai Eiropai maksās vēl lielāku robu. It sevišķi Čehiem un Slovākiem.
Redzēs vai paliks tās 5 vietas leģionāriem,ja paliks,tad tās reāli būs Somiem,Zviedriem un ZA špīleriem.

Prātīgāk būtu vispār atcelt tos ierobežojumus. Un tad aiz NHL izecēt visu Eiropu vēlreiz
Lai tie pagaudo pret mēnesi,uz vietas sēdētāji.
Jap, šis viens no saprātīgajiem KHL vadības lēmumiem. Par to var uzsist krieviem pa plecu

  +1 [+] [-]

, 2013-04-30 20:17, pirms 12 gadiem
Prātīgāk jau to bija izdarīt sen, KHL tas tikai dotu, bet kopējo Krievu hokejistu līmeni tas noteikti nepazeminātu ja tas termiņš-Soči, tiek nosprausts ar tādu domu
1 2 38 komentāri