Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Cienīgs zaudējums favorītiem

Cienīgs zaudējums favorītiem
Šodienas jubilārs un vārtu autors "Dinamo" rindās - Ģirts Ankipāns
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šodien Rīgas "Dinamo" pabeidza savu četru mājas spēļu sēriju "Arēnā Rīga", Kontinentālās hokeja līgas (KHL) ietvaros ar 2:3 (1:2, 0:1, 1:0) sīvā cīņā piekāpjoties viesiem no "Salavat Julajev".

Šovakar Rīgas "Dinamo" bija paveikuši lielisku darbu arēnas piepildīšanā, kam par nopietnu iemeslu kalpoja arī fakts, ka "Arēnā Rīga" viesojās hokeja grandi - "Salavat Julajev". Arī trešais stāvs šoreiz bija tiešām pilns, un atmosfēra solījās būt grandioza. "Dinamo" vārtos stājās pēdējā laikā stabili stāvošais Pruseks, bet viesiem no Ufas - pieredzējušais Vadims Tarasovs, kurš abu komandu pirmajā spēlē nostāvēja sausā ("Salavat Julajev" uzvarēja ar 4:0).

Pie pilnām tribīnēm turamies godam

Abas vienības spēli uzsāka lēnām taustoties, un pāris minūtes nevienai no komandām neizdevās neko prātīgu uzbrukumā izveidot. Spēlējot pret tik augstas raudzes pretinieku nācās vairāk aizsargāties savā zonā, kā rezultātā, jau ceturtās minūtes sākumā, noraidījumu par pretinieka kavēšanu ar nūju saņēma "Dinamo" spēlētājs Aleksejs Širokovs. "Salavat Julajev" izdevās izveidot pāris bīstamus momentus, bet Martins Pruseks darbojās pārliecinoši. Gandrīz visu mazākumā esošo periodu viesi vērpa uzbrukumu pie mūsu vārtiem, līdz Markam Hartiganam tomēr izdevās ripu izraidīt no "Dinamo" aizsardzības zonas.

8. minūtē vienam no šīsdienas jubilāriem "Dinamo" rindās Mārtiņam Cipulim izdevās lielisks reids uz pretinieku vārtiem, vārtus Mārtiņš Neguva, tomēr drīz vien saņēma divu minūšu noraidījumu, kuru, kā pēc grāmatas, izspēlēja "Salavat Julajev", izvirzoties vadībā ar 1:0. Vārtus pēc Mikeskas piespēles guva Leošs Černaks.

14. minūtē Rīgas "Dinamo" esot vairākumā lielisku izdevību neizmanto Marks Hartigans. Pēc neveiksmes neatgriežamies aizsardzībā, kā rezultātā Aleksejs Terešenko gūst vārtus mazākumā, izraujoties divatā ar Perežoginu pret vienu "Dinamo" aizsargu - 0:2.

Pusminūti vēlāk Rīgas "Dinamo" neizdodas izmantot vairākumu, bet, paliekot pretinieku zona, izdodas izspēlēt līdz labai metiena pozīcijai izspēlēt Novakam, kura metienu vārtu priekšā atvaira Tarasovs, bet klāt ir otrs šīsdienas jubilārs - Ģirts Ankipāns, kurš raida ripu tukšajos vārtos, panākot 1:2, un atpūtā dodamies ar vienu vārtu deficītu.

Soda minūšu skaits pēc 1. perioda
"Dinamo" - "Salavat Julajev"
8:6

Neizmantojam tās nedaudzās iespējas

Otrā perioda sākums ir mierīgs līdz pat perioda piektajai minūtei, kad viesu uzbrucējs Sidjakins ieslido "Dinamo" aizsardzības zonā un atmet ripu Radulovam, kurš uzreiz raida to vārtos, panākot 1:3.

Spēle turpināja ritēt diezgan mierīgi, nevienai no komandām nespējot izveidot bīstamus momentus pie otras komandas sargātajiem vārtiem. Perioda 12. minūtē abpusēju noraidījumu par rupjību saņem Širokovs un Radulovs. Spēlei turpinoties 4 pret 4, šķita, ka pie šādiem sastāviem "Dinamo" jūtas labāk. Rīdzinieki izskatījās gan ātrāki, gan veiklāki, gan arī vairāk dzīvojās pa pretinieku aizsardzības zonu.

Perioda 15. minūtē "Dinamo" radās iespēja 1 minūti un 11 sekundes spēlēt vairākumā 5 pret 3, bet arī šis vairākums tika izspēlēts maigi sakot bez izsalkuma pēc vārtiem. Pirms pēdējās trešdaļas komandas dodas atpūsties Rīgas "Dinamo" esot iedzinēju lomā ar 1:3.

Soda minūšu skaits 2. periodā
"Dinamo" - "Salavat Julajev"
4:16

Labas cerības izlīdzināt rezultātu

Trešo periodu Rīgas "Dinamo" hokejisti uzsāka aktīvi, bet jau ceturtajā minūtē tika noraidīts Marks Hartigans. Cenšoties atspēlēties, pēc tam izturot mazākumu, "Dinamo" hokejisti izskatījās zaudējuši daudz spēka (piemetot klāt neparocīgo izspēles kalendāru varēja jau prognozēt spēka trūkumu spēles izskaņā). Arī vienlīdzīgos sastāvos spēlējot, "Dinamo" brīžiem izskatījās esam mazākumā, un "Salavat Julajev" turpināja uzturēties mūsu aizsardzības zonā.

11. perioda minūtē laukumā dzīvību iedvesa un arī skatītājus atkal atdzīvināja mūsu bāliņu maiņa - Dārziņš, Bērziņš, Rēdlihs. Vispirms, pēc Dārziņa reida līdz pretinieku vārtiem, vārtus neizdevās gūt Miķelim Rēdliham, bet, pāris minūtes vēlāk, tas pats Dārziņš no vārtu aizmugures atrod brīvu Bērziņu vārtu priekšā, kurš samazina rezultāta starpību - 2:3.

Pirms tam vēl viesu uzbrucējs Radulovs, pilnā ātrumā traucoties uz Rīgas "Dinamo" vārtiem, savainoja mūsu vārtu sargu Martinu Pruseku, kurš tika nogādāts uz ģērbtuvēm, un viņa vietā stājās Sergejs Naumovs.

Nevar nepieminēt vēl 18. minūtē Rodrigo Laviņa iespēju izlīdzināt rezultātu esot brīvam no vārtu priekšas, bet šis moments tā arī palika neizmantots, spēlei beidzoties ar minimālu zaudējumu 2:3.

Domājams, ka atnākušie skatītāji varētu būt ļoti apmierināti ar "Dinamo" sniegumu pret Krievijas hokeja grandiem.

Soda minūšu skaits 3. periodā
"Dinamo" - "Salavat Julajev"
6:0

KHL regulārā sezona, 29. novembris

Rīgas "Dinamo" - Ufas "Salavat Julajev"
2:3 (1:2, 0:1, 1:0)

Vārtus guva:
"Dinamo" - 14:31 Ankipāns (Elisons), 54:30 Bērziņš (Dārziņš, Vestkots).
"Salavat Julajev" - 09:22 Antipovs (Čermaks, Mikeska) vairākumā, 13:57 Terešenko (Perežogins) mazākumā, 24:26 Radulovs (Sidjikins).

Soda minūtes:
18:22

Izmantotie resursi:
khl.ru

 +28 [+] [-]

, 2008-11-29 19:14, pirms 16 gadiem
Bāc ,kas par spēli ,kas par atbalstu !
Malači !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2008-11-29 19:14, pirms 16 gadiem
viennozīmīgi malači !
Slēpts komentārs: Rand.oM^
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: chalis bez kompleksiem

 +11 [+] [-]

, 2008-11-29 19:14, pirms 16 gadiem
Skaista speele zzel ka nevinnejaam.

  +4 [+] [-]

, 2008-11-29 19:14, pirms 16 gadiem
malachi !!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +18 [+] [-]

, 2008-11-29 19:15, pirms 16 gadiem
Novēlu drīzu atkopšanos Prusekam! Turies!

  +8 [+] [-]

, 2008-11-29 19:15, pirms 16 gadiem
NU Zeell loti,, bet nekas cinijaas liidz galam

  +7 [+] [-]

, 2008-11-29 19:15, pirms 16 gadiem
Cienigi.. Skaista spele..

  -1 [+] [-]

, 2008-11-29 19:15, pirms 16 gadiem
Malacis Pruseks, cerams, ka viņam nekāda smaga trauma nebūs, Dārziņš monstrs... Laviņš...nu kā jau Laviņš

 +29 [+] [-]

, 2008-11-29 19:15, pirms 16 gadiem
Nesaprotu ko mūsu puiši dara 16 vietā tabulā, rādot šādu spēli....

Nu vnk. labākie!

  +6 [+] [-]

, 2008-11-29 19:15, pirms 16 gadiem
Nu ko letini ir ieskrejushies.

  +7 [+] [-]

, 2008-11-29 19:15, pirms 16 gadiem
Laba spēle! Turies, Prusek!

  +2 [+] [-]

, 2008-11-29 19:15, pirms 16 gadiem
Paldies par baudāmo spēli !

  -1 [+] [-]

, 2008-11-29 19:16, pirms 16 gadiem
Malaci,bet ir zel ka Lavins neiemeta vinam diemzel si nakts bus gara un bezmiegaina

  +1 [+] [-]

, 2008-11-29 19:16, pirms 16 gadiem
Smuks mačs

  +2 [+] [-]

, 2008-11-29 19:16, pirms 16 gadiem
prieks par sadu speli
Slēpts komentārs: jbk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-11-29 19:17, pirms 16 gadiem
Ankipāns-malacis, taa nociiniijaas, Dārziņš deva piespēles kā konfektītes Nu iDeāli mūsējie kapāja.. DINAMO! DINAMO

  +4 [+] [-]

, 2008-11-29 19:17, pirms 16 gadiem
Sevens111 rakstīja: Nesaprotu ko mūsu puiši dara 16 vietā tabulā, rādot šādu spēli....

Nu vnk. labākie!
pasties ko vini darija pirms 4 spelem

  +5 [+] [-]

, 2008-11-29 19:17, pirms 16 gadiem
te laikam ir daudz fani no Ufas,visiem minusus tik liek un liek

  -4 [+] [-]

, 2008-11-29 19:17, pirms 16 gadiem
neitrals23 rakstīja: te laikam ir daudz fani no Ufas,visiem minusus tik liek un liek
un? pohuj nenomirsi

     [+] [-]

, 2008-11-29 19:18, pirms 16 gadiem
Nu veci super spèle.

  +3 [+] [-]

, 2008-11-29 19:18, pirms 16 gadiem
nu ko tu stipram padariisi,bet kaarteejo reizi chali ir jaauzteic!!!!!

Rodžeram taada iespeeja...eh.....

Hartigans taa labi meeginaaja nokosjiit,ka itkaa nuuja iekeerusies ekipeejumaa

  +1 [+] [-]

, 2008-11-29 19:18, pirms 16 gadiem
Lieliska spēle, cerams Prusekam nekas nopietns nebūs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: jbk

  +2 [+] [-]

, 2008-11-29 19:18, pirms 16 gadiem
nja tas tik bija kaut kas... bērziņs nu beidzot izšķirošā spēlē iemet golu,laurits skaistas piespēles ankipāns malacis, pruseks super,bet žāl ka guva savainojumu cerams ka bus ok... grūtas spēles 6dienu laikā un šāds sniegums malači... letiņi ruļovaj met golus un leģions ar taisa iespējas...

  +3 [+] [-]

, 2008-11-29 19:18, pirms 16 gadiem
jbk rakstīja: Pofig, kāda spēle - ja četrās mājas spēlēs tiek paņemti 3 punkti, tad es joprojām nesaprotu, cik ilgi auklēsies ar Jūli. Ja kāds pēc zaudēta mača teiks, ka ir baigi labi, tad tā ir zaudētāju psiholoģija.
Eksperts ne fans!
STULBENIS!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-11-29 19:19, pirms 16 gadiem
neitrals23 rakstīja: Malaci,bet ir zel ka Lavins neiemeta vinam diemzel si nakts bus gara un bezmiegaina
Bet dažās epizodēs aizsardzībā viņš nospēlēja ļoti labi

  -1 [+] [-]

, 2008-11-29 19:19, pirms 16 gadiem
minusu birums

  -3 [+] [-]

, 2008-11-29 19:19, pirms 16 gadiem
Kas ir labakie? Dinamo Riga ir labakie, malaci dzeki, sadu cinasparu un speli biezi gribas redzet!!!

  -4 [+] [-]

, 2008-11-29 19:19, pirms 16 gadiem
Rand.oM^ rakstīja: un? pohuj nenomirsi
man jau poh,tikai nesaprotu kapec tas kadam sagada tadu prieku savadak dzive laikam nevar izcelties

  -4 [+] [-]

, 2008-11-29 19:19, pirms 16 gadiem
Zel ka sopcast vareja redzet tikai 1.tresdalu

  -2 [+] [-]

, 2008-11-29 19:20, pirms 16 gadiem
Laba spēle! Malači!

  +6 [+] [-]

, 2008-11-29 19:20, pirms 16 gadiem
Vai LTV7 tiešām ir tik grūti spēles laikā parādīt atlikušo laiku cik palicis sodu atsēdētājiem?????????????Baigi kaitina!!tip kaut kādi sētas mači būtu!!!

  -4 [+] [-]

, 2008-11-29 19:20, pirms 16 gadiem
neitrals23 rakstīja: man jau poh,tikai nesaprotu kapec tas kadam sagada tadu prieku savadak dzive laikam nevar izcelties
nu tad kāpēc TU izcēlies un kko sāki runāt ?
Slēpts komentārs: Rand.oM^

  -3 [+] [-]

, 2008-11-29 19:21, pirms 16 gadiem
kob3 rakstīja: auklēsies cik gribēs
Manis pēc lai auklējas, tikai drīz tabulā arī Minskas Dinamo būs garām. Ja gribam apmēram 20. vietu tabulā un pēc zaudējumiem sist plaukstas par labu spēli, tad tik uz priekšu. Nekas jau būtiski nemainās - četrās mājas spēlēs iemesti astoņi goli - pārāk maz, lai cerētu uz punktiem. Tagad pieci mači izbraukumā - pēc tiem no play-off zonas stabili būsim laukā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-11-29 19:21, pirms 16 gadiem
Iekavas trūkst pēc "..Vestkots."

  -1 [+] [-]

, 2008-11-29 19:23, pirms 16 gadiem
anjo rakstīja: Bet dažās epizodēs aizsardzībā viņš nospēlēja ļoti labi
es jau vinu nesodu bet varu najaust ka vins tagad jutas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-11-29 19:23, pirms 16 gadiem
neitrals23 rakstīja: es jau vinu nesodu bet varu najaust ka vins tagad jutas
slapjš ? dušojoties

  +3 [+] [-]

, 2008-11-29 19:23, pirms 16 gadiem
Rand.oM^ rakstīja: nu tad kāpēc TU izcēlies un kko sāki runāt ?
tapec ka mani kaitina tadi cilveki

     [+] [-]

, 2008-11-29 19:23, pirms 16 gadiem
Noliceji, pesimisti attradusies, kad aizies spele un ies no rokas, jus visi teiksiet savadak, vnk pretigi paliek lasot ka noliek savejos, vell fani skaitas

  -1 [+] [-]

, 2008-11-29 19:24, pirms 16 gadiem
Malaci!!!! Super spele!!! Lavinam bijaj aiemet.Dinamo var un vini to vel pieradis.Tas nav zaudejums tas ieguvums.

  +2 [+] [-]

, 2008-11-29 19:24, pirms 16 gadiem
it kā zaudējām, bet zaudējuma sajūtas nav, paldies par aizraujošu spēli, RD Prusek - turies!

     [+] [-]

, 2008-11-29 19:25, pirms 16 gadiem
siikais62 rakstīja: Noliceji, pesimisti attradusies, kad aizies spele un ies no rokas, jus visi teiksiet savadak, vnk pretigi paliek lasot ka noliek savejos, vell fani skaitas
100% PIEKRITU

  -1 [+] [-]

, 2008-11-29 19:25, pirms 16 gadiem
Spēle pa biezo!Pruseks atkal riktīgs zvērs!Lai džekam viss ar veselību Ok!
žel gan,ka pēc trešiem vārtiem SJ mazliet nometa tempu,bet vienalga šī komanda visu laiku bija zolīda!
Diez kāda bija metienu attiecība?

  -2 [+] [-]

, 2008-11-29 19:26, pirms 16 gadiem
KUR TA IVARS AR SAVAM NEGACIJAM PALICIS

     [+] [-]

, 2008-11-29 19:26, pirms 16 gadiem
Kas par maču!!!
malači Dinamo, cīnījas godam ko spēdami! Šoreiz tiešām nav tāda sajūta, kā pec parastas zaudes! tas alikam tādēļ, ka apziņā zināms kads pretinieks bija un pec tik labas speles šī zaude neliekas tik dramatiska!
Bet vispar jau varējām aizķerties, jo vairākas lieliskas iespējas palika neizmantotas! Tā kā Dinamo ir atpakaļ, spēle lieliska!
Tagad izbraukuma tūre un punkti neizpaliks!
Sarauj, par lielu Dinamo!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-11-29 19:26, pirms 16 gadiem
Bet vienalga 2:3 jau labaks ka 0:4 pret to pasu ufu pirms tam. Un - Armis guvis vartus - beidzot neaizlika garam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-11-29 19:27, pirms 16 gadiem
kob3 rakstīja: es nenoliedzu ka dināmo būtu lūzeri bet treners čista nav vainīgs
Esmu jau te rakstījis - Šuplers līdz šim ir veiksmīgi sačakarējis Lokomotiv spēli 2004. gadā un toreiz pieradījis, ka nav KHL līmeņa treneris, Šuplers veiksmīgi izgāzās pavasarī ar Slovākijas izlasi, Šuplers daudz muld par līmeņu starpību un sazin ko vēl, taču'komanda sezonas sākumā un arī šodienas mačā (nenoliegšu, Salavat bija stiprs pretinieks) parādīja, ka var spēlēt. Bet punktus par to nedod un tos Jūlis neprot paņemt.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-29 19:27, pirms 16 gadiem
Zel ka zaudeja, spele bija loti aizraujosa un intresanta.
MALACI!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-29 19:30, pirms 16 gadiem
gogelis rakstīja: pasaki paldies ka vispaar kaut ko raada!!!
tavaa popes pagastaa ltv7 neraada,ka uzvelcies??

  +1 [+] [-]

, 2008-11-29 19:31, pirms 16 gadiem
priekšnieks rakstīja: KUR TA IVARS AR SAVAM NEGACIJAM PALICIS
Nu,un ko Tu vēlējies!???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2008-11-29 19:33, pirms 16 gadiem
Lai Laviņš arī savai sievai aizbāztu GARĀM

  +1 [+] [-]

, 2008-11-29 19:33, pirms 16 gadiem
gati tur nebija iespējams netrāpīt vārtos

  +3 [+] [-]

, 2008-11-29 19:34, pirms 16 gadiem
kungi aizsargs nav uzbrucējs

     [+] [-]

, 2008-11-29 19:34, pirms 16 gadiem
ljoti laba spele, tik zhel ka Rodzers netrapija vnkj paveicas vartu sargam...

malaci dinamo taa turet

     [+] [-]

, 2008-11-29 19:35, pirms 16 gadiem
chalis bez kompleksiem rakstīja: zheel,pirmais zāģis RD
Ja kas tas ir 9 " zāģis '' 10 spēlēs RD. Kas Jums ir ar tiem zāģiem

  +2 [+] [-]

, 2008-11-29 19:36, pirms 16 gadiem
Dinamo labākie! Martin veseļojies!
Slēpts komentārs: Mory
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2008-11-29 19:38, pirms 16 gadiem
Maniaks rakstīja: Dinamo labākie! Martin veseļojies!
Kādā ziņā RD ir labākie???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-29 19:40, pirms 16 gadiem
umkaaa rakstīja: (UBERNAZIONALE citāts) Bet kaut ne 9 zāģis pēc kārtas.
Bet bija 8 '' zāģi ''
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-11-29 19:43, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Kādā ziņā RD ir labākie???
Muļķis

  +1 [+] [-]

, 2008-11-29 19:44, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Kādā ziņā RD ir labākie???
Nu kā Rīdziniekiem RD ir jāpatīk. Nu Latviešu komanda, un kurā spēlē latviešu spēlētāji. Var jau arī patikt '' Rīga 2000 ''

  -1 [+] [-]

, 2008-11-29 19:46, pirms 16 gadiem
umkaaa rakstīja: (UBERNAZIONALE citāts) Bet tas ir pagatnē.
Bet kas zina. Varbūt RD plāno jauno ANTIrekordu.

  -2 [+] [-]

, 2008-11-29 19:48, pirms 16 gadiem
ÜBERNAZIONALE rakstīja: Nu kā Rīdziniekiem RD ir jāpatīk. Nu Latviešu komanda, un kurā spēlē latviešu spēlētāji. Var jau arī patikt '' Rīga 2000 ''
Bet es domāju,ka viņi ir 17 rindā uz labāko vietu!
Bet ja tā spēlēs,tad citas komandas viņiem aizies garām šai rindā!
Šeit neviens (lielā sajūsmā par šodienas spēli) pat nepiemin,ka ir sākusies jauna zaudējumu sērija!

     [+] [-]

, 2008-11-29 19:48, pirms 16 gadiem
Nu vnk malači
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-29 19:50, pirms 16 gadiem
baklazhans rakstīja: malaci dinamo taa turet
Šis kruts komentārs!
Tipa,ja tā jatur,tad ir jazāģē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-11-29 19:55, pirms 16 gadiem
Beidzot Dinamo saak liidzinaaties sezonas saakumaa redzeetajam! Par to neviltots prieks! Ļoti liels prieks!
Bet bažas par Pruseku! Jatic ka viss OK!
Savaadaak taa diivaini mums ar tiem vaartu viiriem sanaak 1. sezonaa!

     [+] [-]

, 2008-11-29 19:55, pirms 16 gadiem
dinceits rakstīja: it kā zaudējām, bet zaudējuma sajūtas nav, paldies par aizraujošu spēli, RD Prusek - turies!
Lai arī uzvarējām tikai vienā no trim spēlēm, arī es zaudējuma sajūtu neizjūtu, jo Dinamo parādīja ļoti labu spēli

     [+] [-]

, 2008-11-29 19:56, pirms 16 gadiem
Nu rezultats tomer atkal atbilst spelei!!! Cik izdevibas neizmantoja Salati??? Ja butu izmantojusi kaut pusi , butu vismaz 5 bankas Prusekam. Bet spele skatama un aizraujosa. Malaci vismaz par to!!!
Prognoze nakamai nedelai: tresdien nics vai zagis papildlaika , piektdien uzvara, svetdien zagis!!!!

  -1 [+] [-]

, 2008-11-29 19:57, pirms 16 gadiem
davisr1g rakstīja: Ivars77

Ja shitaa speeles, tad neviens nekur mums neies garaam! Izbeidz tak muljkjibas vienreiz un par visaam reizeem runaat! Jaa ir divi zaudeejumi peec kartas, bet ar taadu sniegumu pret tabulas 6-24 komandaam mees vaaksim punktus! taa kaa staavi pie ratiem...

Un faniem komanda ir vienmeer labaakaa, taapat kaa sportistam normaalam, pajautaa, kursh ir labaakais,normaals vecis pateiks: ES!!!!IR VIENKARSHI JAABUT SHADAI TICIIBAI!!!
Labi,labi!
Es jau saprotu fanus,bet man vienkārši sagribējās viņu paķert!
Kas attiecās uz punktu vākšanu,tad es nebūšu tik optimistisks,jo priekšā gara un grūta izbraukumu spēļu sērija! Pat Minskā RD nebūs nekāda pastaiga,jo šobrīd MnD spēlē ļoti zolīdi,bet par pārējām komandām pat nav vērts runāt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-11-29 20:01, pirms 16 gadiem
eu šitais bija labs ! Tik skaists zaudējums un Salavatam tik pretīgi vienmuļa uzvara- mūsējie labākie !!!

     [+] [-]

, 2008-11-29 20:01, pirms 16 gadiem
Army rakstīja: forshi jau speeleeja Salavats, tachu bija iespeeja aizkjert kaadu punktinju. Naakamais pretinieks atkal baigi speeciigs, Jaroslavljas Lokomotiive. Gruuti buus bet 16-niekaa jaanoturas, ja nevaram uzvareet stipros kas gan saakumaa izdevaas, tad vismaz jaanjem komandas kuras ir uzvaramas un tur vairs punktus zaudeet nedriikst
Nevis janoturās 16-kā,bet vispirms jatiek viņā!

  -2 [+] [-]

, 2008-11-29 20:03, pirms 16 gadiem
lions991 rakstīja: Lai Laviņš arī savai sievai aizbāztu GARĀM
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-11-29 20:03, pirms 16 gadiem
bet ja nopietni, tad neticamais ir noticis, mūsējiem ir atgriezies cīņasspars un, kas ir visvisneticamākais - Ankipāns tomēr pierāda, ka arī pirmpensijas vecumā ir iespējams progresēt, tik labu Ankipānu nekad neesmu redzējis, pat Essamikas laikos, kad katrā spēlē pa 5 bankām meta. Plus ir parādījies jau daudzmaz sakarīgs ātrums prikš KHL, respect.

Pārējie savā līmenī, kas ir līdzīgs BAČ
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-29 20:05, pirms 16 gadiem
jbk rakstīja: Pofig, kāda spēle - ja četrās mājas spēlēs tiek paņemti 3 punkti, tad es joprojām nesaprotu, cik ilgi auklēsies ar Jūli. Ja kāds pēc zaudēta mača teiks, ka ir baigi labi, tad tā ir zaudētāju psiholoģija.
neviss 3 bet 4 punkti. visas speles nevar uzvaret. salavats ir viena no stiprakajam komandam eiropa, ja ne stipraka.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-11-29 20:08, pirms 16 gadiem
Cepuri nost visas komandas priekšā!
Ja šādi turpinās kapāties, PO vajadzētu tikt. Patiesībā bija aizdoma, ka šodien smagāk zaudēsim dēļ četrām spēlēm sešās dienās, tomēr atbalstītāji neļāva apstāties. Žetons ikvienam, kurš taisīja tur to troksni.

Man vienīgajam liekas, ka letiņi pamatīgi pielikuši salīdzinot ar sezonas sākumu? Leģionāri ~ tā pat kapā, bet mūsu vīriem izskatās, ka vairāk pārliecības par saviem spēkiem. Nekautrējas iesaistīties divcīņās ar spēlētājiem, kuriem uzvārdi krietni "skaļāki", un nereti šīs divcīņas arī uzvar.
Pēc divām fantastiskām spēlēm vēl pāragri spriest, bet liekas, ka vēl viens lielisks spēlētājs mūsu komandā - Pruseks. Cerams, nav nekas nopietns noticies.

Un galu galā paldies tiesnešiem - liekas, ka pirmo reiz nedaudz mums par labu švilpa...

Veiksmi izbraukumā!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-29 20:11, pirms 16 gadiem
ivar, bet tagad tu redzi shii projekta plusus? paskaties, piemeeram, kaa Sotnieks aug, Galvinsh progresee. Znarokam buus no kaa izveeleeties pavasarii
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-29 20:15, pirms 16 gadiem
Cik taa spēle nebtu laba bet divi zāģi rindā atkal jau ir. Sezonas sākums ar likās labs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-29 20:17, pirms 16 gadiem
Malači Dinamo, ka nodemonstrēja cienīgu un labu spēli.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-29 20:18, pirms 16 gadiem
No komandas kapteina gan gribejas,lai beigas rokas nenotric!Prieks par A.Berzinu kurs neskatoties uz daudzam negacijam ari var izsaut!Nav jau vins mus Krosbijs,bet vieta pagaidam citu nav ko panemt!Kads man pateiks kas notiek ar Hosu???Varbut uz paris spelem nosutit uz farmklubu!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-29 20:20, pirms 16 gadiem
Paldies Dinamo par pašatdevi! Bija divas lieliskas iespējas aizķerties: 2. trešd., kad bija vairākums 5:3, vajadzēja iemest. otrs moments: beigās, kad Rodis uzmeta virsū vārtsargam. Bet tā, biju arēnā, emocijas un atbalsts fantastisks, domāju, ka nedaudzie salātu fani sajutās bailīgi! Un vispār paldies tiem, kas sarīkoja visu šo show! Respect!

     [+] [-]

, 2008-11-29 20:20, pirms 16 gadiem
Bij' Arēnā. Publika pa smuko. Arī spēle pa smuko!!
Nekas, ka zaudēja. Galvenais cīņas spars ir
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-29 20:26, pirms 16 gadiem
eziitis rakstīja: Cepuri nost visas komandas priekšā!
Ja šādi turpinās kapāties, PO vajadzētu tikt. Patiesībā bija aizdoma, ka šodien smagāk zaudēsim dēļ četrām spēlēm sešās dienās, tomēr atbalstītāji neļāva apstāties. Žetons ikvienam, kurš taisīja tur to troksni.

Man vienīgajam liekas, ka letiņi pamatīgi pielikuši salīdzinot ar sezonas sākumu? Leģionāri ~ tā pat kapā, bet mūsu vīriem izskatās, ka vairāk pārliecības par saviem spēkiem. Nekautrējas iesaistīties divcīņās ar spēlētājiem, kuriem uzvārdi krietni "skaļāki", un nereti šīs divcīņas arī uzvar.
Pēc divām fantastiskām spēlēm vēl pāragri spriest, bet liekas, ka vēl viens lielisks spēlētājs mūsu komandā - Pruseks. Cerams, nav nekas nopietns noticies.

Un galu galā paldies tiesnešiem - liekas, ka pirmo reiz nedaudz mums par labu švilpa...

Veiksmi izbraukumā!!!
Par letiņu kapāšanos - to es arī esmu pamanījis. Malači mūsējie.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-29 20:27, pirms 16 gadiem
Ar Hosu gan kaut kas nesaprotams notiek,jo izdevības ir labas katrā spēlē,bet vairs nevar iemest, un arī aizsardzībā viņš laicīgi neatgriežas.Nu katrā ziņā intriga bija un cīnījāmies,kaut gan tagad smaga izbraukuma sērija-un nez vai tā palīdzēs atgriezties sešpadsmitniekā,bet sezonā jau kopumā ir 56 spēles!Patīkami pārsteidz Ankipāns-jāpiekrīt citiem,ka viņš arī ātrumā pielicis!Un vēl-izbraukumā Novaks dabūs par tādiem grūdieniem sodus par kuriem šodien vismaz divreiz viņam neiedeva!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-29 20:27, pirms 16 gadiem
kā man kretinē vārds zāģis... tas nebija tāds zaudējums kā piemēram 0:6 vot tā ir sagrāve, bet ja 2:3 zaudē tad tas nav nekas dižš vienīgi kreņķis par to ka varēja uzvarēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-29 20:32, pirms 16 gadiem
Ivar šoreiz Tu tā kā par skarbu . Ir Tev daļa taisnība, bet nu tik traki nav. Tiesa, eiforijā īsti krist arī nevajag, vesture diezgan nešpetna un var atkārtoties tāpēc tā prātīgi, tagad bus izbraukums un tajos lielākoties neiet diezcik...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-29 20:38, pirms 16 gadiem
Manas prognozes ka pirms play-off būsim ap 10 vietu 9-11

  +3 [+] [-]

, 2008-11-29 20:39, pirms 16 gadiem
Lūk kāpēc es mīlu latviešu fanus,latviešu hokeju- mēs spējam pierādīt , ka esam īsteni līdzjutēju un komandas atbalstītāji ne tikai uzvaras un prieka brīžos , bet arī šādos zaudējumos!! Un tieši tādos momentos pierādas, kas ir īsts līdzjutējs!
Malači, Dinamo!!

     [+] [-]

, 2008-11-29 20:39, pirms 16 gadiem
Neticama spēlē tādā ziņā ka vārtus guva tikai latvieši
(RD labā)

  +1 [+] [-]

, 2008-11-29 20:41, pirms 16 gadiem
fiina rakstīja: Lūk kāpēc es mīlu latviešu fanus,latviešu hokeju- mēs spējam pierādīt , ka esam īsteni līdzjutēju un komandas atbalstītāji ne tikai uzvaras un prieka brīžos , bet arī šādos zaudējumos!! Un tieši tādos momentos pierādas, kas ir īsts līdzjutējs!
Malači, Dinamo!!
Pareizi! Domā piemēram "Avangard" līdzjutēji tā atbalstītu komandu, ja tie ielaiž ripu? Vai sanāktu pilna arēna ja iepriekšējo spēli zaudētu? Nedomāju...... Latviešu fani labākie!!

     [+] [-]

, 2008-11-29 20:41, pirms 16 gadiem
nu fire kā pruseks

  +1 [+] [-]

, 2008-11-29 20:42, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Nevis janoturās 16-kā,bet vispirms jatiek viņā!
nu no liepājas viss izskatās sliktāl kā patiesībā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-29 20:45, pirms 16 gadiem
Mūsējie MALAČI, nocīnījās publikas priekšā kārtīgi!!! Mēs esam jauna komanda ar laiku tā pieredze nāks un līdz ar to arī panākumi!!!

     [+] [-]

, 2008-11-29 20:53, pirms 16 gadiem
Biju Arēnā,šodien gan bija pilna,un kas par atbalstu,pēc 2.vārtiem ko guvām,tā publiku uzkurināja!! Super..!
Par spēli kopumā patika bija laba,domāju ka varētu arī vinnēt,ja ne tie otrie vārti... jo ja būtu rezultāts 1:1 nevis 1:2 ,visādi varētu būt,Pruseks malacis glāba lieliski!Iespēju mums arī tiešām bija diezgan daudz,žēl kad spēlējām 5:3 neguvām vārtus,būtu iespējams cits pavērsiens,bet nu skatoties ar ko mēs spēlējām,tiešām cienīga spēle un cienīgs rezultāts 2:3! Tik un tā malači!!!Veiksmi izbraukumu spēlēs,un Prusek turies..!!
DI-NA-MO,DI-NA-MO RīGA!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-29 21:00, pirms 16 gadiem
Itkā zaudējums, bet sajūtas nav tādas kā pēc zaudējuma.
Spēle bija ļoti laba, aizraujoša.
Jau atkal pierādījās tas, ka mūsu fani ir vislabākie! Arēna pilna un atbalsts mežonīgs, tas manuprāt ļoti palīdzēja čaļiem. Skatītāju ziņā sajūta bija tāda, itkā notiktu PČ. Prieks par to.
Skaisti nospēlējām pret tik stipriem pretiniekiem.
Prusek, turies! Sveiciens Cipulim un Ankipānam dz.d.!
Veiksmi nākamajās spēlēs!

  -1 [+] [-]

, 2008-11-29 21:08, pirms 16 gadiem
jbk rakstīja: Pofig, kāda spēle - ja četrās mājas spēlēs tiek paņemti 3 punkti, tad es joprojām nesaprotu, cik ilgi auklēsies ar Jūli. Ja kāds pēc zaudēta mača teiks, ka ir baigi labi, tad tā ir zaudētāju psiholoģija.
4 punkti gudriniek! Labaak 4 speelees 4 , nekaa 8 speelees 0!!!

  -1 [+] [-]

, 2008-11-29 21:08, pirms 16 gadiem
Ja,par neizmantotam iespejam vairakuma var piekrist!5pret 3 vairakums uzskatu ka jaizspele ka pec dziesmu gramatas!

  +2 [+] [-]

, 2008-11-29 21:08, pirms 16 gadiem
Baigi laba speele bij! Muusejie tureejas godam, Malaci! Prieks par Ankipaanu, starp citu apsveicu gan Girtu, gan Martinju Dzimsanas dienaa!
Baigas prieks, ka tiesi Berzins otros trapija. Mosh buus sajutis vartu garsu beidzot. Zeel Pruseka, loti labi nospeeleja, cerams viss buus ok. Spele aizraujosa no 1 liidz peedejai minuutei.
Fani bija vnk lieliski. Atmosfeera Areena bij neaprakstaama! Paldies visiem.
Noveelu Dinamo veiksmi izbraukuma un gaidiisu atkal speeles Rigaa!

  -1 [+] [-]

, 2008-11-29 21:09, pirms 16 gadiem
man visvairaak patiik cipula speele.zheel, ka chalim liidz shim veel taa ritiigi nesokas.

  +2 [+] [-]

, 2008-11-29 21:11, pirms 16 gadiem
agents slieka rakstīja: 16:4 soda minūtes 2 perī.....man nav ko teikt par Dinamo vairākumu........
Atceries ka 10min no tam 16 iedeva bez reala skaitliska mazakuma!!!!!!!

     [+] [-]

, 2008-11-29 21:31, pirms 16 gadiem
fire rakstīja: Ivar šoreiz Tu tā kā par skarbu . Ir Tev daļa taisnība, bet nu tik traki nav. Tiesa, eiforijā īsti krist arī nevajag, vesture diezgan nešpetna un var atkārtoties tāpēc tā prātīgi, tagad bus izbraukums un tajos lielākoties neiet diezcik...
Man hokeja kā procesa cienītājam šādas spēles,kā mazs desertiņš,bet RD līdzjutējiem der atcerēties to teicienu-labāk mazāk skatāma spēle,bet lai komandai rezultāts pozitīvs! RD,ja gribēja saglabāt cieņu savu līdzjutēju acīs,tad cits nekas neatlika kā kapāties! Izbraukumā jau būs savādāk,jo pietrūks līdzjutēju atbalsta,kas šodien zināmā mērā dzina spēlētājus uz priekšu!Nu,jā un vel nav zināms,kas ar Pruseku būs!
Mani personiski mazliet besī,ka JS pēc trešiem vārtiem mazliet atlaida,un uzskatija,ka spēle jau uzvarēta!

     [+] [-]

, 2008-11-29 21:37, pirms 16 gadiem
Skaista spēle, bet tagad galvenais lai Prusekam ar veselību viss ir labi!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-29 21:51, pirms 16 gadiem
Vai tu zini mana MĪĻĀĀ,
Kāpēc vienmēr jābūt tā!

Piedrāzt ka pakāsām, perfekta spēle!

     [+] [-]

, 2008-11-29 21:55, pirms 16 gadiem
Visu cieņu RD čļiem,klātienē atmosfēra super,līdzjūtēji KHL čempioni!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-29 21:57, pirms 16 gadiem
_vārtus Mārtiņš Neguva_
Kas ir sis personazs?

     [+] [-]

, 2008-11-29 22:07, pirms 16 gadiem
Verso rakstīja: Speele vnk fantastiska, nekas, ka zaudeejaam, bet toties kaa zaudeejaam-ar lielu pashatdevi un fanstastiskaam emocijaam. Hallee atmosfeera bija vnk super!

P.S. Vai kads var pateikt, kaa sauc to dziesmu, kas saakas ar vaardu ''fire'' un taalaak aiziet gitaaru speele? Paldies
Dziesmu tā arī sauc - "Fire". Izpilda Scooter.
youtube.com: YouTube - Scooter - Fire
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-29 22:10, pirms 16 gadiem
Biju pirmo reizi areenaa, jo neesmu no Riigas - nevaru saprast - kaapeec areena nav pilna uz katru speeli - taadas emocijas kaa no pilnas halles - nav salidzinamas ne ar ko...vieniigi ar seksu... Bija skali - bet vareeja buut labaak - kliedza cilveeki fanu sektoraa - bet pareejie reeti... dauziem salles, kreekli ar simboliku - es skatos uz viniem - vini sez mieriigi...pats atbalstiiju DINAMO visu speeli - balss nav... bet vilnis ir kaads!!! Mihalevs skatiijaas uz to ar atreertu muti - reti kad Krievijaaa taa ir - bet vispar malaci - gan speeleetaji - gan mees - lidzjuteeji...!!! Gaidam uzvaras - buus noteikti!!!

     [+] [-]

, 2008-11-29 22:17, pirms 16 gadiem
Baric rakstīja: Biju pirmo reizi areenaa, jo neesmu no Riigas - nevaru saprast - kaapeec areena nav pilna uz katru speeli - taadas emocijas kaa no pilnas halles - nav salidzinamas ne ar ko...vieniigi ar seksu... Bija skali - bet vareeja buut labaak - kliedza cilveeki fanu sektoraa - bet pareejie reeti... dauziem salles, kreekli ar simboliku - es skatos uz viniem - vini sez mieriigi...pats atbalstiiju DINAMO visu speeli - balss nav... bet vilnis ir kaads!!! Mihalevs skatiijaas uz to ar atreertu muti - reti kad Krievijaaa taa ir - bet vispar malaci - gan speeleetaji - gan mees - lidzjuteeji...!!! Gaidam uzvaras - buus noteikti!!!
Ar tiem viļņiem ir diezgan sūdīgi - grūti tos normāli uzsākt, jo biezie vidējos sektorors visu izjauc, šiem jau grūti pakaļu pacelt. Šajā spēlē tik divas reizes vien sanāca vilnis. Būtu tāda entuziasma pilna publika kā stūros, varētu biežāk tā.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-29 22:23, pirms 16 gadiem
[quote ivars77]
Bet es domāju,ka viņi ir 17 rindā uz labāko vietu!
Bet ja tā spēlēs,tad citas komandas viņiem aizies garām šai rindā!
Šeit neviens (lielā sajūsmā par šodienas spēli) pat nepiemin,ka ir sākusies jauna zaudējumu sērija!

Ar šodienas spēli tomēr nevar teikt zaudējumu sārija sēkusies , un tomēr nolaižaimies tuvāk zemei priekšā izbraukuma sērija kur spēlēsim ar :
03.Dec LOKOMOTIVE - pēc atpūtas , mājas
05.Dec DINAMO MIN. - pēc atpūtas , mājas
07.Dec AK BARS - pēc atpūtas , mājas
09.Dec LADA - līdzīgi
11.Dec NEFTEHIMIKS - mājas spēļu sērija
ņemot vērā augstāk minēto kā domājat cik pts šai sērijā varētu paņemt un pret ko . es domāju - Dinamo 50/50 ,Lada 50/50 , NEFTEHIMIKS 50/50 ar lielu veiksmes palīdzību .secinājums , šīs tūres beigās nekāda iespaidīga punktu bagāža jau nebūs , kas dotu virzību tabulā uz augšu , bet arī nokrist īpaši nav kur , jo mūsu konkurentiem uz augstāku vietu - AMUR,SIBIRJ,TORPEDO - nākamie pretinieki arī nav paši vājākie. Bet godīgi sakot , ja RD fiziski izturēs un protams veiksme palīdzēs , verētu mazliet nostabilizēt savu stāvokli turnīra tabulā .

     [+] [-]

, 2008-11-29 22:25, pirms 16 gadiem
Dāh, nav vienalga, ka zaudējām, galvenais kā zaudējām, zaudējām ar cieņu.

  -1 [+] [-]

, 2008-11-29 22:30, pirms 16 gadiem
laviņš mazdrusciņ nodirsās. kā jau kapteinim pienākas.... kopumā spēle laba. vienīgi besī tās neizmantotās iespējas. malači.

     [+] [-]

, 2008-11-29 22:37, pirms 16 gadiem
Taa kaa - brauksu uz citaam speleem - kas notiks brivdinaas...bet ridziniekiem iesaku atbalstiit museejos - un piepildiit areenu uz katru speeli - veciem no taa tikai labums, un pasiem lidzjuteejiem savadaakas emocijas - nekaa pustuksaa zaleee!!! AIZIET!!!!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2008-11-29 22:41, pirms 16 gadiem
Koziols teica - ka kluba budzetu 1/3 sastaada pelna no bileteem - taa kaa atbalstiisim museejos arii materiaali - lai klubs eksisteetu - pirktu labaakus speleetaajus - un ciniitos par augstaam vietaam!!!

     [+] [-]

, 2008-11-29 22:47, pirms 16 gadiem
kaadam ir informaacija cik skatiitaaju bija uz sho speeli?

     [+] [-]

, 2008-11-29 22:47, pirms 16 gadiem
ERIX rakstīja: [quote ivars77]
Bet es domāju,ka viņi ir 17 rindā uz labāko vietu!
Bet ja tā spēlēs,tad citas komandas viņiem aizies garām šai rindā!
Šeit neviens (lielā sajūsmā par šodienas spēli) pat nepiemin,ka ir sākusies jauna zaudējumu sērija!

Ar šodienas spēli tomēr nevar teikt zaudējumu sārija sēkusies , un tomēr nolaižaimies tuvāk zemei priekšā izbraukuma sērija kur spēlēsim ar :
03.Dec LOKOMOTIVE - pēc atpūtas , mājas
05.Dec DINAMO MIN. - pēc atpūtas , mājas
07.Dec AK BARS - pēc atpūtas , mājas
09.Dec LADA - līdzīgi
11.Dec NEFTEHIMIKS - mājas spēļu sērija
ņemot vērā augstāk minēto kā domājat cik pts šai sērijā varētu paņemt un pret ko . es domāju - Dinamo 50/50 ,Lada 50/50 , NEFTEHIMIKS 50/50 ar lielu veiksmes palīdzību .secinājums , šīs tūres beigās nekāda iespaidīga punktu bagāža jau nebūs , kas dotu virzību tabulā uz augšu , bet arī nokrist īpaši nav kur , jo mūsu konkurentiem uz augstāku vietu - AMUR,SIBIRJ,TORPEDO - nākamie pretinieki arī nav paši vājākie. Bet godīgi sakot , ja RD fiziski izturēs un protams veiksme palīdzēs , verētu mazliet nostabilizēt savu stāvokli turnīra tabulā .
Šai izbraukumu sērijā RD ir baigā mētāšanās! Ja iepriekšējā visas komandas vairāk vai mazāk bija vienkopus, tad tagad tas maršruts tāds dīvains!
Varēja jau sākt Minskā,un tad pakāpeniski doties austrumu virzienā!

     [+] [-]

, 2008-11-29 22:49, pirms 16 gadiem
Autor SJ vārtos bija Jeremenko nevis Tarasovs.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-29 22:51, pirms 16 gadiem
Tiesnesis idiots par pēdējo noraidījumu , ja būtu otrādāk diezvai būtu divas minūtes. Baidījās ka mūsējie neizkapā pagarinājumu.

     [+] [-]

, 2008-11-29 22:52, pirms 16 gadiem
Ja būtu uzvara, tad vispār koņņa, bet galvenais, ka tā spēle aiziet.

  -2 [+] [-]

, 2008-11-29 22:52, pirms 16 gadiem
anatolijs pat K-1 komentē

     [+] [-]

, 2008-11-29 22:52, pirms 16 gadiem
Spēle bija ļoti interesanta!

     [+] [-]

, 2008-11-29 22:57, pirms 16 gadiem
Daudz netrūka,ka Salavat Yulaev būtu samaksājuši par savu nomierināšanos.
Priecē, ka pie rezultativitātes punktiem aizvien biežāk tiek arī latvieši.
Patika, ka viesiem bija daži fani atbraukuši līdzi, pie tam pāris sievietes bija krāšņos baškīru nacionālajos tērpos.
Pruseks nospēlēja lieliski. Cerams, ka ar veselību viss būs kārtībā, un smadzeņu satricinājums nebūs. Gribētu redzēt tās epizodes atkārtojumu, jo izskatījās, ka Radulovs vismaz 2 min. noraidījumu bija pelnījis.
Gluži piepildīta Arēna nebija, bet plkst. 16 Biļešu Servisā jau biļetes vairs nepārdeva. Vilties sanāca tiem, kuri biļetes gribēja nopirkt pēdējā brīdī.
Daži pat 1.periodu neredzēja, un pārdeva, šķiet, tikai stāvvietu biļetes.
Bija pat saradušies daži spekulanti, kuri "biezā slānī" vilka biļetes laukā no kabatas. 7 Ls biļetes tirgoja pa 15 Ls..
Principā, derētu nākamajās mājas spēlēs decembra beigās šiem
spekulantiem piegriezt skābekli. Domāju, ka viņu kabatās palika biļetes uz tām tukšajām vietām, kuras šur tur hallē varēja redzēt.

Bet kopumā, protams, prieks par šīm 3 mājas spēlēm.
Tagad smags 5 spēļu izbraukums -
Jaroslavļa, Minska, Kazaņa, Toljati un Ņižņekamska..
DI-NA-MO, DI-NA-MO RīGA !

     [+] [-]

, 2008-11-29 22:57, pirms 16 gadiem
jurixxx rakstīja: Tiesnesis idiots par pēdējo noraidījumu , ja būtu otrādāk diezvai būtu divas minūtes. Baidījās ka mūsējie neizkapā pagarinājumu.
ai, tak tiesnesi katraa speele izceljaas. Bij epizodes, kuraas bij sods, bet tiesnesis noraidiijumu nedeva, bij epizodes kuraas nekaada soda iisti nebij, bet noraidiijumu deva.

     [+] [-]

, 2008-11-29 23:03, pirms 16 gadiem
kafka rakstīja: Daudz netrūka,ka Salavat Yulaev būtu samaksājuši par savu nomierināšanos.
Priecē, ka pie rezultativitātes punktiem aizvien biežāk tiek arī latvieši.
Patika, ka viesiem bija daži fani atbraukuši līdzi, pie tam pāris sievietes bija krāšņos baškīru nacionālajos tērpos.
Pruseks nospēlēja lieliski. Cerams, ka ar veselību viss būs kārtībā, un smadzeņu satricinājums nebūs. Gribētu redzēt tās epizodes atkārtojumu, jo izskatījās, ka Radulovs vismaz 2 min. noraidījumu bija pelnījis.
Gluži piepildīta Arēna nebija, bet plkst. 16 Biļešu Servisā jau biļetes vairs nepārdeva. Vilties sanāca tiem, kuri biļetes gribēja nopirkt pēdējā brīdī.
Daži pat 1.periodu neredzēja, un pārdeva, šķiet, tikai stāvvietu biļetes.
Bija pat saradušies daži spekulanti, kuri "biezā slānī" vilka biļetes laukā no kabatas. 7 Ls biļetes tirgoja pa 15 Ls..
Principā, derētu nākamajās mājas spēlēs decembra beigās šiem
spekulantiem piegriezt skābekli. Domāju, ka viņu kabatās palika biļetes uz tām tukšajām vietām, kuras šur tur hallē varēja redzēt.

Bet kopumā, protams, prieks par šīm 3 mājas spēlēm.
Tagad smags 5 spēļu izbraukums -
Jaroslavļa, Minska, Kazaņa, Toljati un Ņižņekamska..
DI-NA-MO, DI-NA-MO RīGA !
Skatījos spēli pa tv, bija n-tie atkārtojumi. Radulovu šoreiz vainot nevar.

     [+] [-]

, 2008-11-29 23:04, pirms 16 gadiem
nu tiesneši šoreiz tiesāja mums par labu, žēloja mūsējos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-29 23:09, pirms 16 gadiem
purva_velns rakstīja: Skatījos spēli pa tv, bija n-tie atkārtojumi. Radulovu šoreiz vainot nevar.
Tad jau labi, principā Radulovs ir diezgan nesavaldīgs,
un bieži spēlē uz noraidījuma robežas..

     [+] [-]

, 2008-11-29 23:10, pirms 16 gadiem
fans366 rakstīja: Reāli skatoties, Rīgas dinamiešiem vajadzīgs papildinājums. Hossa vairs nav tik sparīgs kā agrāk. Var redzēt, ka meistarības pietiek, taču sāk trūkt virzības uz vārtiem. Bet nekas, gan jau atvērsies. Citi leģionāri arī vien stipri pieklusuši. Saprotams, kāpēc viņi nav vajadzīgi NHL. Man nav saprotams, kāpēc nevarētu piesaistīt Karsumu un Daugaviņu. Varētu izīrēt viņus no NHL klubiem vai kā savādāk, jo NHL viņi nav vajadzīgi. Ja kāds saka, ka tas nav iespējams, lai paskatās uz krievu spēlētājiem. Ja vaina ir traģiskā naudas trūkumā, tad ir vien jāsecina, ka pa astes gala gala vien malsimies. Un kas ar tiem čehiem, kurus gribēja dabūt? Jāsaprot acīmredzmais - šādā sastāvā mēs play off nesasniegsim un nekas vairāk par skaistiem zaudējumiem nebūs iespējams. Kas ar Ozoliņu, varbūt vēl kaut kas iespējams. Vienvārdsakot, jāmeklē papildinājums un steidzīgi.
Papildinājums jāmeklē, bet no nosauktajiem var līdzēt tikai Karsums. Pārējie nav labāki par šobrīd spēlējošajiem RD.

     [+] [-]

, 2008-11-29 23:10, pirms 16 gadiem
fans366 nu tagad letiņi sākuši ir gūt vārtus kādus vēl papildinājumus...karsums nenāks uz KHL viņa mērķis ir NHL, bet daugaviņs nu par to gan nemācēšu pastāstīt...tam puisim pašlaik ir grūts periods

  -2 [+] [-]

, 2008-11-29 23:11, pirms 16 gadiem
paske12345 rakstīja: nu tiesneši šoreiz tiesāja mums par labu, žēloja mūsējos
Vot,vot!
Būtu interesanti uzzināt cik no skatītājiem bija Arēnā,lai paskatītos uz Salavat Julajev,un nevis tāpēc ka būtu baigie RD fani! Katru dienu tik krutas komandas jau LV neviesojas!

     [+] [-]

, 2008-11-29 23:12, pirms 16 gadiem
kafka rakstīja: Tad jau labi, principā Radulovs ir diezgan nesavaldīgs,
un bieži spēlē uz noraidījuma robežas..
Jā, Radulovs ir īsts "gorjačij finskij pareņ", bet šoreiz patiešām - apstākļu sakritība.

     [+] [-]

, 2008-11-29 23:12, pirms 16 gadiem
dievinu to atmosfēru
kas var būt labāks par labu hokeju labā atmofērā

  +1 [+] [-]

, 2008-11-29 23:14, pirms 16 gadiem
eldžī rakstīja: dievinu to atmosfēru
kas var būt labāks par labu hokeju labā atmofērā
Tā tas ir, bet labāks var būt zināms skaits punktu turnīra tabulā.

     [+] [-]

, 2008-11-29 23:24, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Vot,vot!
Būtu interesanti uzzināt cik no skatītājiem bija Arēnā,lai paskatītos uz Salavat Julajev,un nevis tāpēc ka būtu baigie RD fani! Katru dienu tik krutas komandas jau LV neviesojas!
Domāju vidējo skaitu varētu aprēķināt no šodienas apmeklējuma atņemot iepriekšējo spēļu apmeklējuma vidējo rādītāju un rezultātā iegūtu skatītāju skaitu ,tur iekšā daļa RD fanu , kas uz šo spēli nāca ar vēlmi redzēt SJ dzīvajā.

     [+] [-]

, 2008-11-29 23:28, pirms 16 gadiem
Spēle bij laba, atmosfēra arēnā vnk ideāla :O

     [+] [-]

, 2008-11-29 23:28, pirms 16 gadiem
labi spēle ok, bet... vajag punktus punktus, kāda jēga no smukas spēles ja nav punktu... piekritīšu te dažiem par to ka labāk vinē nesmukā spēlē, taču dabu tos svarīgos punktus. nešaubos ka dinamo spēlēs play offos domājams ka puiši dos vaļā pa pilnu klapi... lai veicās džekiem... sākumā uzticējas visi hosam, bet kad hosa vairs nevilkā tad mūsu čaļi sasparojās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-29 23:34, pirms 16 gadiem
nu tā kā šodien bija 6diena tā ieradās vairāki RD fani un protams ar dēļ SJ... es pats ar būtu aizbraucis tacu finansiālais stāvoklis neatļāva

     [+] [-]

, 2008-11-29 23:41, pirms 16 gadiem
paske12345 rakstīja: nu fire kā pruseks
Personīgi Tev atbildu - pirma spēle kur viņa sniegums bija tiešām labs. Labi, ka ir iejuties, bet ja skatijies rus lapas speles atkartojumus izbraukuma, ta dpamanītu ka Tas pats Sergejs tā stāv visulaiku ! Bet Pruseks malacis, ka iespēlējies. Sperlem nedeva iespeju sim iedeva, ta spozitīvi. Taču, ka jau minēju citi tā stāv visulaiku, un kad atnāks masaļskis, tad bus intresanti

     [+] [-]

, 2008-11-29 23:42, pirms 16 gadiem
paske12345 rakstīja: nu tā kā šodien bija 6diena tā ieradās vairāki RD fani un protams ar dēļ SJ... es pats ar būtu aizbraucis tacu finansiālais stāvoklis neatļāva
Nu ka kuram ar finansēm, man bija bet ģimenes dēļ braukt nevarēju skatities. Nekas nenožēloju aizbrauks citureizi!

     [+] [-]

, 2008-11-29 23:43, pirms 16 gadiem
kas par speeli...
parasti par taadiem neswilpj(peedeejaa minuutee) galvenais ka liinijtiesnesis bija blakus un visu labaak redzeeja (galvenais tiesnesis atradaas pretinieku laukuma pusee) un neswilpa, nee nu muuseejie tac newar panaakt izliidzinaajumu jaasvilpj...
veel bija divi nepatiesi sodi....

     [+] [-]

, 2008-11-29 23:46, pirms 16 gadiem
fans...karsums intervijā pateica ka viņa mērķis ir nhl

     [+] [-]

, 2008-11-29 23:48, pirms 16 gadiem
paske12345 rakstīja: fans...karsums intervijā pateica ka viņa mērķis ir nhl
Diemzēl, viņam tas nespīd. Te ir jābūt elastīgākam, jāfunktierē, ko var celt, un ko var nest.

     [+] [-]

, 2008-11-29 23:50, pirms 16 gadiem
tik žēl ka prusekam tagad savainojums... man pirmajā spēlē pret ladu drebēja visas malas kad pretinieks iegāja mūsu zonā ar sergeju jutos drošāk, bet tagad es ļoti uzticos prusekam... man patīk viņa spēle, jā masalam vēl būs sewi R2000 jāpierāda

     [+] [-]

, 2008-11-29 23:53, pirms 16 gadiem
purva velns kādēļ nespīd. es domāju ka ja tiks citā komandā tad ar kapās

  -1 [+] [-]

, 2008-11-29 23:54, pirms 16 gadiem
edk69 rakstīja: kas par speeli...
parasti par taadiem neswilpj(peedeejaa minuutee) galvenais ka liinijtiesnesis bija blakus un visu labaak redzeeja (galvenais tiesnesis atradaas pretinieku laukuma pusee) un neswilpa, nee nu muuseejie tac newar panaakt izliidzinaajumu jaasvilpj...
veel bija divi nepatiesi sodi....
šodien jau nu tiesnešiem nebij ne vainas... Patiesībā varēja vēl savas 3, 4 reizes Dinamo atstāt mazākumā.
No vienas puses smieklīgi, ka skatītāji arēnā pēc katras cīņas pie borta, kur beigās mūsu hokejists ir uz ledus, švilpj ārā tiesnesi - daiļslidošana arēnā nav un nebūs. No otras puses iespējams tas nedaudz iespaido tiesnesi un kādā momentā viņš nošvilpj vai nenošvilpj mums par labu.

kopsavilkums: ja zviedri, somi, čehi prasa krieviem ierakstus ar spēlēm, lai pārliecinātos, ka netiek pietiesāts krievu komandām, tad šīs spēles video droši var sūtīt.

     [+] [-]

, 2008-11-29 23:54, pirms 16 gadiem
paske12345 rakstīja: tik žēl ka prusekam tagad savainojums... man pirmajā spēlē pret ladu drebēja visas malas kad pretinieks iegāja mūsu zonā ar sergeju jutos drošāk, bet tagad es ļoti uzticos prusekam... man patīk viņa spēle, jā masalam vēl būs sewi R2000 jāpierāda
Nu masalam bus gruti tik dinamo rindas. Jo Pruseks spes but stabils ka Sergejs tad mums vispar gk mazas problemas atkrit...protams ja pruseks spes, jo gruti ta teikt, bet soreiz labi staveja nevaru piesieties. Nu jaskatas cerams trauma nav nopietna bet par gk neuztraucos, ja kas sergejs staves un ari nostaves. Cita runa ka uztrauc ka musejie nevis (gk) bet tieis aizsargi darosies izbraukuma, ka tik enbus ka atkal musu vienalga kvai gk avotinju apsaudis un mocis ka mazos...te domaju ka atkal speles tikai gk viens... ceru ta nebus un pusisi darbosies ar azartu!

  -1 [+] [-]

, 2008-11-29 23:56, pirms 16 gadiem
Un ja tie kas raudaja bieži par tiesnešiem...nu šoreiz man vietam bija žēl SJ tā ka nevaram teikt, ka tikai pret mums tiesaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-30 00:00, pirms 16 gadiem
jā fire masalam būs grūti domājams ka pruseks būs stabils, bet kā ar naumčiku bus? ar aizsargiem atkal problēmas cik laviņs ir sācis normāli spēlēt tik tribuncovs rok

     [+] [-]

, 2008-11-30 00:04, pirms 16 gadiem
ar karsiku ir tā ka bostonai ir daudz labāku spēlētāju par karsiku un viņiem nav jāmaina pagaidām nekas,jo tāpat labi iet...kādā vājāka nhl komanda viņu paņemtu un gan jau būtu līderis... nu janičenoku gan neizprotu

     [+] [-]

, 2008-11-30 00:05, pirms 16 gadiem
paske12345 rakstīja: jā fire masalam būs grūti domājams ka pruseks būs stabils, bet kā ar naumčiku bus? ar aizsargiem atkal problēmas cik laviņs ir sācis normāli spēlēt tik tribuncovs rok
Ar Naumovu bus labi, stav labi un stabili, un piekasis nav, sajas speles butu stavejis izcili, ja sadi aizsargi speletu, par vinju vismazak uztraucos. Nevelti SJ un ska vins bija vilcejs un ari tagad var vilkt. Par pruseku tagad nedarisu galigo secinajumu-jaskatas ko radis turpmak. Nu kopuma patika ka sajas speles visi darbojas visi 5ci aizsardziba, loti palidzeja prusakam. bet ja saksies kas pirmstam ka musu komanda vienigais speletajs reali ir gk tad bus auzas. ceru ta nebus-atvaru negributagad nolamat, ir ta ka pamana jau tos kas visvairak laukuma un visvairak dara tapec kludas ari vairak redz. Nu jaskatas, tagad neceru ka plosisimies vai kasisim. Jatur sis limenis jaa bus zaudes bet bus ari uvaras es ceru

p.s. par masalski, eh nu agrak vajadzeja domat

     [+] [-]

, 2008-11-30 00:05, pirms 16 gadiem
fans366 rakstīja: Tas, ka mērķis ir NHL nenozīmē, ka kādu laiku nevar uzspēlēt KHL. Arī Čerepanovam, mūžīgo mieru, mērķis bija NHL, tomēr pagaidām bija nolēmis uzspēlēt Krievijā.
Diemžēl daudzi tā sauktie īstie latvieši nenovērtē iespēju spēlēt savās mājās un komandā. Janičenoks nievājoši izteicās par ASK komandu, lai gan patiesībā augstākam līmenim nebūt nav gatavs. Ne Spānijas, ne Krievijas līga ar normālu spēles laiku nespīd, bet visas citas komandas nav ne ar ko stiprākas par Rīgas kareivjiem.
aizbēgšana no AHL (kas nemaz nav tik vienkārši izdarāma) nozīmētu bye bye NHL. Nav viņš tāds megastārs, kurš pateiks - šodien paspēlēšu KHL, rīt Kuveitā, pēc tam būšu atpakaļ...

Vispār bik nesaprotu, ko Jūs tos sportistus noliekat. Viņi ar sportu pelna sev iztiku. 100% viņu darīšana, kur, kad, kā spēlēs!!!

     [+] [-]

, 2008-11-30 00:06, pirms 16 gadiem
fire piekrītu bija skaidri redzami grūdieni mugurā,bet tiesnesis žēloja

     [+] [-]

, 2008-11-30 00:10, pirms 16 gadiem
būs vel daudz uzvaru un aiziet rīga

     [+] [-]

, 2008-11-30 00:10, pirms 16 gadiem
paske12345 rakstīja: fire piekrītu bija skaidri redzami grūdieni mugurā,bet tiesnesis žēloja
tieši tā bet tagad tie bļāvēji tiesneši c..uu... utt kkur pazuduši via arī ka kurmīši zemē ierakušies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-30 00:13, pirms 16 gadiem
ir arī tās dažas spēles kurās es ar pasaku ko sliktu par tiesnešiem, bet šajā ir jāpaklusē jo saudzēja un SJ labi spēlē vairākumā, ja būtu doti tie sodi rezultāts varēja būt lielāks...

     [+] [-]

, 2008-11-30 00:13, pirms 16 gadiem
eziitis rakstīja: šodien jau nu tiesnešiem nebij ne vainas... Patiesībā varēja vēl savas 3, 4 reizes Dinamo atstāt mazākumā.
No vienas puses smieklīgi, ka skatītāji arēnā pēc katras cīņas pie borta, kur beigās mūsu hokejists ir uz ledus, švilpj ārā tiesnesi - daiļslidošana arēnā nav un nebūs. No otras puses iespējams tas nedaudz iespaido tiesnesi un kādā momentā viņš nošvilpj vai nenošvilpj mums par labu.

kopsavilkums: ja zviedri, somi, čehi prasa krieviem ierakstus ar spēlēm, lai pārliecinātos, ka netiek pietiesāts krievu komandām, tad šīs spēles video droši var sūtīt.
nebija soda... es seedeeju tiesi pie naumova waartiem nebija...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-30 00:15, pirms 16 gadiem
fans366 rakstīja: Kāpēc jābēg. Krievu komentētāji stāstīja par saviem spēlētājiem ( Avangard u.c.), kuri no AHL ar visām līgumsaistībām tika izīrēti krievu klubiem. Ufietis Radulovs bija skaļākais gadījums, bet bija arī citi ar daudz mierīgāku iznākumu.
tie kuri paariet uz khl izweelas naudu newis hokeju(augstaakaa liimeni)

     [+] [-]

, 2008-11-30 00:16, pirms 16 gadiem
fans domājams ka karsums nav ieinteresets spēlēt khl un nenovēlu spēlēd dinamo sastāva

     [+] [-]

, 2008-11-30 00:18, pirms 16 gadiem
nē fans varam cīnīties ar visiem to mēs esam pierādijuši,tik ir jāliek visa sirds un dvēsela ārā katrā spēlē

     [+] [-]

, 2008-11-30 00:19, pirms 16 gadiem
tas pats jagrs dēļ naudas aizgāja no nhl, nevienam par tādu summu viņs nebija vajadzīgs

     [+] [-]

, 2008-11-30 00:22, pirms 16 gadiem
biju uz spēli un fanu atbalsts bija graujošs!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2008-11-30 00:24, pirms 16 gadiem
fans366 rakstīja: Ar šādu spēli labākajā gadījuma varam uzvarēt Minsku, Himik, Vitiaz savā laukumā.
vareeji arii sawu ar sawu komentaaru pakluseet!!! a kapeec lai ar skaistu speeli ar uzbrukumiem un vaartu guusanas iespeejaam mees neuzvareetu veelreiz Atlant???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-30 00:34, pirms 16 gadiem
nu tad parāk bieži tā sakritība dinamo spēj cīnīties ar jebkuru komandu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-30 00:56, pirms 16 gadiem
nu ok piekrītu tev vajag kādu normālu džeku, bet no kurienes tādu dabū

  +3 [+] [-]

, 2008-11-30 02:01, pirms 16 gadiem
Kad LTV beidzot saaks raadiit noraidijumu laikus???

  +1 [+] [-]

, 2008-11-30 02:13, pirms 16 gadiem
jbk BETS septembra eksperts, 2008-11-29 19:18, vakar

Rolands1111 rakstīja: Ankipāns-malacis, taa nociiniijaas, Dārziņš deva piespēles kā konfektītes Nu iDeāli mūsējie kapāja.. DINAMO! DINAMO

Lūzeri Dinamo ir, diemžēl.

D a l b a j o b s
.... tu esi!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-30 02:34, pirms 16 gadiem
Kam vajadzigs viss machs rakstiet uz neo.r00t.la (skype) - atsutishu, - 1.4GB

Ufa apspeleja Dinamo ar klasi, ekonomiskaja rezhima tapat ka pret Minsku.
Pirmo golu vispar nevajadzeja skaitit, tapec ka vartsargam trauceja

     [+] [-]

, 2008-11-30 11:57, pirms 16 gadiem
nu blinj...butu LAvinjs trapijis... talak daudzkas vareja notikt
bet man ari zaudejums bedas nesagada

  +2 [+] [-]

, 2008-11-30 12:41, pirms 16 gadiem
jbk rakstīja: Pofig, kāda spēle - ja četrās mājas spēlēs tiek paņemti 3 punkti, tad es joprojām nesaprotu, cik ilgi auklēsies ar Jūli. Ja kāds pēc zaudēta mača teiks, ka ir baigi labi, tad tā ir zaudētāju psiholoģija.
tu no hokeja laikam neko nesaproti !

  +1 [+] [-]

, 2008-11-30 13:48, pirms 16 gadiem
jbk rakstīja: Manis pēc lai auklējas, tikai drīz tabulā arī Minskas Dinamo būs garām. Ja gribam apmēram 20. vietu tabulā un pēc zaudējumiem sist plaukstas par labu spēli, tad tik uz priekšu. Nekas jau būtiski nemainās - četrās mājas spēlēs iemesti astoņi goli - pārāk maz, lai cerētu uz punktiem. Tagad pieci mači izbraukumā - pēc tiem no play-off zonas stabili būsim laukā.
Ja tu hokejā esi stulbs un neorientējies tad labāk neizrādi to citiem. Magņitka un Ufa ie arī Eiropas grandi un ja mūsējie var tā spēlēt ar viņiem tad cepuri nost. Mūsējos slavē par spēli nevis par punktiem-Dinamo cīnās līdz galam un sportiskā forma mums pašreiz ir ļoti laba-to saglabāt un izbraukumā 6-9 punktus reāli dabūt.
Tik augsta līmeņa treneri kā Šuplers mums būs grūti dabūt - kāpēc neuzskaiti Šuplera panākumus kā trenerim.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-30 13:51, pirms 16 gadiem
neons rakstīja: tu no hokeja laikam neko nesaproti !
To jbk jau nevar ņemt nopietni - viņam tikai punkti prātā-bet irreizes kad skaists zaudējums lai arī sāpīgs atnes pozitīvas emocijas-es priecājos kāda līmeņa hokeju rāda DINAMO pēdējās spēlēs-labs pamats Latvijas izlasei.

     [+] [-]

, 2008-11-30 13:54, pirms 16 gadiem
DINAMIEŠI turējās godam.
atmosfēra- IDEĀLA.

viss bij super. Prieks par dinamiešiem.
turās.

     [+] [-]

, 2008-11-30 15:17, pirms 16 gadiem
Blin naakamo speeli ar Lokomativ LTV7 neraada!!! Bet krievi raada!!! Taapat bija arii kad UFAA ar SJ speeleeja, LTV7 neraadija, bet krievi raadija!!!

     [+] [-]

, 2008-11-30 17:44, pirms 16 gadiem
.

     [+] [-]

, 2008-11-30 19:46, pirms 16 gadiem
tufijs1984 rakstīja: Blin naakamo speeli ar Lokomativ LTV7 neraada!!! Bet krievi raada!!! Taapat bija arii kad UFAA ar SJ speeleeja, LTV7 neraadija, bet krievi raadija!!!
Kas ir tie Krievi?

     [+] [-]

, 2008-11-30 21:12, pirms 16 gadiem
chalis bez kompleksiem rakstīja: zheel,pirmais zāģis RD
haha cik tu gudrs esi

     [+] [-]

, 2008-12-01 09:36, pirms 16 gadiem
baac , nu sadu attieksmi gribeetu arii RD rindaas,
no intervijas ar khl SKA speeleetaaju( vini jau 10 uzvaru seerija ) :
" - У вас сейчас будет хотя бы небольшая передышка?

- Завтра будет выходной, а потом день-два тренируемся и уезжаем на выезд. Я не знаю можно ли назвать это отдыхом или нет… Два месяца в отпуске – вот это отдых (улыбается)! А во время сезона мы психологически всегда готовы подорваться даже ночью, если скажут. Я, конечно, немного утрирую, но в эмоциональном состоянии у нас нет возможности расслабляться, а это уже отдыхом не назовешь. "
varot uzspraagt pat naktii ... nu taa tik ir attieksme !

  -1 [+] [-]

, 2008-12-01 21:16, pirms 16 gadiem
DR netix PLAYOFFaa,nav ko sapnot par velti! Latviesi nav hokejisti(vini vispar nekas nav),un nekad ar krievu speku cinities nespes...vai tad tiesam tas nav skaidrs!