Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Podziņš kļuvis par neierobežoti brīvo aģentu

Podziņš kļuvis par neierobežoti brīvo aģentu
Ainārs Podziņš
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Rīgas "Dinamo" kluba sistēmā esošais hokejists Ainārs Podziņš kļuvis par neierobežotu brīvo aģentu, spēlētājs pats ziņo savā Twitter.com kontā.

Ainārs Podziņš oficiāli kļuvis par neierobežotu brīvo aģentu, šorīt vēstīts hokejista Twitter.com kontā. Kā neierobežots brīvais aģents viņš tagad teorētiski var pāriet uz jebkuru citu komandu.

1992. gadā dzimušo hokejistu, kurš vairākkārt paudis vēlmi spēlēt arī Latvijas izlasē, 2009. gada draftā izvēlējās ar kopējo 59. numuru. Podziņš dzimis Jūrmalā, bet bērnībā viņa ģimene izceļoja uz Maskavu. Ilgāku laiku Podziņam bija Krievijas pase, un viņš ir spēlējis arī vairākās Krievijas junioru izlasēs. 2010. gada vasarā Podziņš atguva Latvijas pilsonību, taču Latvijas izlasē spēlējis nav.

Šosezon Podziņš Rīgas "Dinamo" komandas sastāvā laukumā nav devies nevienā mačā. Aizvadītajās piecās spēlēs Krievijas Jaunatnes Hokeja līgā (MHL) HK "Rīga" sastāvā hokejists atzīmējies ar divām rezultatīvām piespēlēm, bet Baltkrievijas Atklātā čempionāta (BAČ) spēlēs "Liepājas metalurga" sastāvā laukumā devies 20 cīņās, gūstot sešus vārtus un sešas reizes rezultatīvi asistējot partneriem.

Izmantotie resursi:
Elite Prospects
Twitter

 +23 [+] [-]

, 2012-12-28 10:28, pirms 12 gadiem
Ļoti labi - Latvijas hokejā viņam vieta nav
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +32 [+] [-]

, 2012-12-28 10:47, pirms 12 gadiem
Talantīgs, gados jauns uzbrucējs, pussoli no Krievijas olimpiskās izlases un NHL visu zvaigžņu starta piecinieku, bez darba nepaliks! Beibaris, Allsvenskan līga, SMScredit.lv...

  +9 [+] [-]

, 2012-12-28 11:17, pirms 12 gadiem
Kur ta palika talantīgais Ainārs?
Jāatzīst, ka gribas tomēr viņu redzēt progresējam un spēlējam Latvijas, nevis citas valsts izlasē!

  +2 [+] [-]

, 2012-12-28 11:18, pirms 12 gadiem
Uz Smscredit vai Monarhiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-12-28 11:21, pirms 12 gadiem
M rakstīja: Talantīgs, gados jauns uzbrucējs, pussoli no Krievijas olimpiskās izlases un NHL visu zvaigžņu starta piecinieku, bez darba nepaliks! Beibaris, Allsvenskan līga, SMScredit.lv...
Tas ir joks vai ka?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2012-12-28 11:24, pirms 12 gadiem
marko_polo rakstīja: Ļoti labi - Latvijas hokejā viņam vieta nav
Vai esi kārtējais perfektais cilvēks,kas nekad un nekur savā dzīvē nav kļūdījies?
Sēžot klubkrēslā pie datora tiešām ir grūti kļūdīties.
Bet Podziņam veiksmi tālākās hokejistu gaitās.

     [+] [-]

, 2012-12-28 11:24, pirms 12 gadiem
žēl protams čaļa. potenciāls materiāls, bet šķiet kas ar galvu nav kārtībā.

  +5 [+] [-]

, 2012-12-28 11:25, pirms 12 gadiem
Jecis93 rakstīja: Kur ta palika talantīgais Ainārs?
Jāatzīst, ka gribas tomēr viņu redzēt progresējam un spēlējam Latvijas, nevis citas valsts izlasē!
Kur palika?
RD (bez)sistēma viņu noveda līdz tam,ka perspektīvo hokejistu vairs īsti nevienam nevajag.

  +8 [+] [-]

, 2012-12-28 11:25, pirms 12 gadiem
Cereal Guy rakstīja: Latvieši viņu izēda. Cerams atradīs kādu labu klubu.
Tevi vajadzētu izēst pabira! Kauns ka jādala viena valsts ar tevi šmurguli..

 +14 [+] [-]

, 2012-12-28 11:26, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai esi kārtējais perfektais cilvēks,kas nekad un nekur savā dzīvē nav kļūdījies?
Sēžot klubkrēslā pie datora tiešām ir grūti kļūdīties.
Bet Podziņam veiksmi tālākās hokejistu gaitās.
nu, Latvijas izlases kreklā pēc tām visām peripetijām es viņu redzēt negribu. Pārējais mani maz interesē

 +20 [+] [-]

, 2012-12-28 11:29, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: nu, Latvijas izlases kreklā pēc tām visām peripetijām es viņu redzēt negribu. Pārējais mani maz interesē
Atceries perepētijas starp H. Vasiļjevu un virkni LV izlases krievvalodīgiem spēlētājiem?
Tur pieauguši vīri vērsās pret latvisku LV izlasi, bet tas nevienam netraucēja viņus pēc tam atbalstīt. Te jauns puika, kam vējš galvā un suflieri aiz muguras. Takā ir tomēr starpība.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-12-28 11:30, pirms 12 gadiem
Ja jau viņu, tādu labu hokejistu, kāds kaut kur "noveda", tad taču tagad citi var viņam piedāvāt darbu. Piemēram, LM - turpināt paši viņam maksāt algu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Abrags

  +2 [+] [-]

, 2012-12-28 11:32, pirms 12 gadiem
Gan jau kopā Aņisinu varēs dziedāt duetā

  +4 [+] [-]

, 2012-12-28 11:34, pirms 12 gadiem
Ne jau man lemt vai viņam LM piedāvāt darbu vai nē. Pieļauju,ka šo sezonu viņš arī pabeigs LM, jo ar katru spēli viņš aizvien labāk izskatās.
Tomēr tas ir nenoliedzams fakts, ka jebkurš RU junioru izlasē netiek aicināts. Patīk tas kādam vai nepatīk.

  +6 [+] [-]

, 2012-12-28 11:34, pirms 12 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: esmu kļūdījies arī sēžot klubkrēslā, bet kā esmu , tā arī palieku SC Ekspertu pulkā un SC Saimnieka krēslā.

Podziņam LV hokejā vietas nav, ja nu vienīgi, Metalurgā par pāris latiem, bet tā, pilnībā vienalga, lai turpina twītot un tur arī dzīvot, sēžot klubkrēslā
Sc eksperts ? biksēs licējs puiss tu esi un nekas vairāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-12-28 11:35, pirms 12 gadiem
Paldies Tambijevam un Opuļskim! Tagad būs tikai uzvaras HK Rīga un DR.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-28 11:36, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ne jau man lemt vai viņam LM piedāvāt darbu vai nē. Pieļauju,ka šo sezonu viņš arī pabeigs LM, jo ar katru spēli viņš aizvien labāk izskatās.
Tomēr tas ir nenoliedzams fakts, ka jebkurš RU junioru izlasē netiek aicināts. Patīk tas kādam vai nepatīk.
LM viņš nepaliks

  +2 [+] [-]

, 2012-12-28 11:37, pirms 12 gadiem
Te vēl mazliet no "Dienas":

Podziņš nevēlējās atklāt savu nākamo darba vietu, tomēr lika noprast, ka jau vistuvākajā laikā viņš noslēgs līgumu ar kādu citu komandu.

"Vēlos pateikties gandrīz visiem Dinamo sistēmas cilvēkiem par man doto iespēju. Neskaitot šo sezonu, esmu priecīgs par iepriekšējiem diviem klubā pavadītajiem gadiem. Man bija palaimējies, ka varēju spēlēt šajā klubā," izteicās Podziņš.

  +7 [+] [-]

, 2012-12-28 11:38, pirms 12 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: nejauc - Ekspertu(mani) ar keponu ( sevi )
Eksperts,tev pašam smiekli pa sevi nenāk

  +6 [+] [-]

, 2012-12-28 11:39, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: nejauc p$%pi ar pirkstu!
Tur tas stāsts bija pilnīgi savādāks
Jā, tiešām tur neviens nevilka RU izlases kreklu mugurā, bet tur arī bija nesmukas lietas, kas man kā latvietim nebija sevišķi patīkamas.
Nepārproti, es netaisos te par baigo Podziņa advokātu, bet ir lietas kas man ļoti nepatīk. Un,pirmkārt, ka šeit virtuālā vidē visi ir tik perfekti, ka man dažreiz aiz brīnumiem mute paliek vaļā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-28 11:42, pirms 12 gadiem
nākamā darba/mācību vieta: valodas kursi un pilsonibas likums

  +1 [+] [-]

, 2012-12-28 11:44, pirms 12 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: diemžēl, nekad, vienīgais par ko man nāk smiekli ir par tādiem kā Podziņš un jums - keponiem kuri met kažokus , šajā sezonā, jau aptuveni kādas 5x!
Ak diženais ekspert,varbūt varam satikties un iedzert kādu aliņu,parunāsim pa sportu labprāt uzklausītu tevi . Es pat tev alu uzsaukšu,jo noteikti ar tavu kabatas naudu nepietiks.

  +3 [+] [-]

, 2012-12-28 11:44, pirms 12 gadiem
Lai nu kas bet sliņķis Podziņš gan nav, tieši otrādi viņš bieži pārcenšās. Viņam ir viss vajadzīgais lai kļūtu par labu hokejistu, izņemot to ko sauc par hokeja inteliģenci, viņš bieži pieņem stulbus lēmumus uz laukuma. Tik jaunam čalim to vēl var labot zināmā mērā.

Bet nu, vispār RD sistēmā es uzskatu ir tikai viens cilvēks kuram šī hokeja inteliģence ir augstā līmenī - Saša Ņiživijs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-28 11:46, pirms 12 gadiem
maaris no bumbuliem rakstīja: eksperts - nesmīdini cilvēkus, līdz ekspertam tev, kā Podziņam līdz NHL
Tādi ekspertu,eksperti tik bieži dabūn pa muti.Jo kuram patīk ka kāds visur lien un grib izrādīties vissgudrākais lai gan neko nejēdz
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-28 11:48, pirms 12 gadiem
Šeit ir tik daudz teoriķu, bet kur praktisku piemēru!?!?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-28 11:50, pirms 12 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: prieks, ka spēj novērtēt mani kā diženo! esi labi iegaumējis beidzot savā galvā, kas ir kas.

man tev kā neekspertam un plānā galdiņa urbējam, jāsaka, ziemā alu nedzeru, tikai karstvīnu, rumkolu vai vīnu.

alu uzsauc labāk kepkām bet satiksties varam, šodien būšu vecrīgā, ap 17tiem, pie SEB, Rīdzenes filiāle
Kārtīgus meiču dzērienus lieto tik nenoreibsti no viņiem

Nav problēmu,tiekamies puišel

  -1 [+] [-]

, 2012-12-28 11:50, pirms 12 gadiem
ar4i rakstīja: LM viņš nepaliks
Kā jau rakstīju-ne man lemt ko viņš tālāk darīs.

     [+] [-]

, 2012-12-28 11:53, pirms 12 gadiem
Ko viņš vēl gaida , ceļš vaļā uz Monarhiem vai SMS Credit, pagaidām tāds viņa līmenis.

  -1 [+] [-]

, 2012-12-28 11:58, pirms 12 gadiem
Viņš tak ir NHL špīlers un stabils Krievijas izlases uzbrucējs. Svētā Jura zelta gabals Kepkas tak bija stāvā sajūsmā par tādu spīdekli.

     [+] [-]

, 2012-12-28 12:01, pirms 12 gadiem
kreesls rakstīja: Ko viņš vēl gaida , ceļš vaļā uz Monarhiem vai SMS Credit, pagaidām tāds viņa līmenis.
Iespējams, ka viņam ir palikuši kādi gali ''Kriļja sovetov'' kur viņš spēlēja pirms pārcelšanās uz RD. Krievijā tagad iet pamatīga jezga par ''Krilušku'' atdzimšanu. Kas zin, un varbūt nākotnē mēs vel dzirdēsim Podziņa uzvārdu.
Paskaties kā RD pazuda Mikušs un Karamnovs, bet tagad mierīgi (varbūt ne pārāk spoži un rezultatīvi) spēlē Prāgas ''Lev''.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-12-28 12:03, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, tiešām tur neviens nevilka RU izlases kreklu mugurā, bet tur arī bija nesmukas lietas, kas man kā latvietim nebija sevišķi patīkamas.
Nepārproti, es netaisos te par baigo Podziņa advokātu, bet ir lietas kas man ļoti nepatīk. Un,pirmkārt, ka šeit virtuālā vidē visi ir tik perfekti, ka man dažreiz aiz brīnumiem mute paliek vaļā.
Es Tev pilnīgi piekrītu, jauns puika, džeks kļūdijās, bet labāk lai pie mums spēlē Podziņš kuram ir vismaz kaut kāda saikne ar Latviju nevis kāds naturalizātais.
Par Latvijas izlases krievu izlēcieniem deviņdesmitajos, nultajos pat atcerēties negribās, nav cita apzīmējums kā to nosaukt, tas vienkārši bija pretīgi. Toreiz mums di*sa uz galvas, bet ko darīt, pacietām jo mīlam hokeju.

  -4 [+] [-]

, 2012-12-28 12:03, pirms 12 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: keponiem jau prāts nav vajadzīgs, tikai kepons
Izcili salīdzināji sevi

  +2 [+] [-]

, 2012-12-28 12:12, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Es Tev pilnīgi piekrītu, jauns puika, džeks kļūdijās, bet labāk lai pie mums spēlē Podziņš kuram ir vismaz kaut kāda saikne ar Latviju nevis kāds naturalizātais.
Par Latvijas izlases krievu izlēcieniem deviņdesmitajos, nultajos pat atcerēties negribās, nav cita apzīmējums kā to nosaukt, tas vienkārši bija pretīgi. Toreiz mums di*sa uz galvas, bet ko darīt, pacietām jo mīlam hokeju.
Interesanti, ka neviens tā īpaši nav protestējis, ka HK ''Rīga'' spēlētāji regulāri zem mistiska nosaukuma ''Red star'' izlase pārstāv Krieviju.
Arī šobrīd virkne šīs komandas spēlētāju Z-amerikā spēlē šai izlasē.
Laikam kāds ir iedomājies, ka tādējādi Upītim&Co ir dota iespēja pārstāvēt Latviju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-28 12:21, pirms 12 gadiem
Hokejiss viņš nav slikts, bet acīs lec 2 lietas
1. laukumā -viņš pārāk cenšas visu darīt individuāli. Acīmredzot vainojami treneri vai padomdevēji, kas ieteikuši ignorēt komandu, un vāk vairāk punktus pašam, lauzties uz vārtiem vienam. Protams, ja veicas, tā var savākt smuku statistiku un beigās tikt pašās virsotnēs.
Bet cik ilgi ignorēsi citus? KHL, NHL? Augstāk vairs nav kur, jāsāk domāt par komandas biedriem.
Bet pieradums neļauj. Domāju, ka KHL Podziņam vajadzēja censties integrēties, nevis izcelties.

2. ārpus laukuma - Šķiet Podziņš bija uzkāpis uz smukas karjeras takas un gandrīz vai no nekurienes tika Dinamo, kas tajā laika periodā bija spēcīgs KHL klubs. Bet atlika viņu nolaist zemāk, un viss talants kā pagaisis.
Acīmredzot Poga nav spējīgs tikt galā ar sliktajiem periodiem dzīvē, neprot tos pārvarēt.
Tā ir slikta īpašība.
Koviņš iesāktu, ja būtu ticis NHL un tad viņu ielikt pamarinēties AHL atkal? Atmestu visam ar roku, tāpat kā tas notiek MHL un LM?

  +2 [+] [-]

, 2012-12-28 12:25, pirms 12 gadiem
skiet Latvijas hokeja pilsonibu ar 2013. gadu vins iegust, tapec vinam nav spiesta lieta vairs spelet Latvijas klubos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-28 13:01, pirms 12 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: Nezinu, man Podziņš likās sakarīgs kadrs. Arī par nākotni domājot. Ja viņam tā spēle aizietu kā daudziem sākumā šķita, tad visi priecātos kas pa varenu Lv spēlētāju. Varu derēt Holtijam un piem Hartiganam visi dziedādami pilsonības piešķirtu.. Bikses piemīstu ja pateiktu 2 vārdus latviski. A Podziņam saknes Latvijā, es tikai priecātos ja viņš kādreiz spētu reāli palīdzēt izlasei.
nerunā visu vārdā! negribu LV izlasē ne Podziņu, ne Hartiganu vai Holtu! Arī Krosbiju ne!

  +1 [+] [-]

, 2012-12-28 13:04, pirms 12 gadiem
Naudas koks

  +1 [+] [-]

, 2012-12-28 13:04, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: nerunā visu vārdā! negribu LV izlasē ne Podziņu, ne Hartiganu vai Holtu! Arī Krosbiju ne!
Klau, bet ko Tu domā par to,ka,piemēram,tagad Upītis&Co zem RU karoga spēlē?

  +2 [+] [-]

, 2012-12-28 13:05, pirms 12 gadiem
maaris no bumbuliem rakstīja: Karamnovu gan varēji nepieminēt - LEV viņš ir tikai pateicoties savam sencim
...un tā, protams, ir tikai nejauša sakritība, ka KHL viņš spēlē tikai Sējēja komandās

  +2 [+] [-]

, 2012-12-28 13:06, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Klau, bet ko Tu domā par to,ka,piemēram,tagad Upītis&Co zem RU karoga spēlē?
Vnk šausmas, esam apkaunoti un pazemoti!

  +1 [+] [-]

, 2012-12-28 13:06, pirms 12 gadiem
zzk rakstīja: ...un tā, protams, ir tikai nejauša sakritība, ka KHL viņš spēlē tikai Sējēja komandās
Normunds ir profesionālis un labāk kā citi spēj saskatīt apslēptos talantus

  +4 [+] [-]

, 2012-12-28 13:07, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Klau, bet ko Tu domā par to,ka,piemēram,tagad Upītis&Co zem RU karoga spēlē?
viņiem, diemžēl, nav izvēles. No MHL reglamenta - ja spēlētājs atsakās piedalīties līgas rīkotajos pasākumos, viņš tiek diskvalificēts vismaz līdz sezonas beigām.
Atsakoties džeki reāli noraktu savu karjeru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-28 13:15, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Es Tev pilnīgi piekrītu, jauns puika, džeks kļūdijās, bet labāk lai pie mums spēlē Podziņš kuram ir vismaz kaut kāda saikne ar Latviju nevis kāds naturalizātais.
Par Latvijas izlases krievu izlēcieniem deviņdesmitajos, nultajos pat atcerēties negribās, nav cita apzīmējums kā to nosaukt, tas vienkārši bija pretīgi. Toreiz mums di*sa uz galvas, bet ko darīt, pacietām jo mīlam hokeju.
kādi tad bija tie izlēcieni? sauc vārdus vārdus.. mazliet interesē tā vēsture, pats vēl pavisam mazs biju

     [+] [-]

, 2012-12-28 13:20, pirms 12 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: A Jūs kungi USSR laikā priecājāties par medaļām hokejā??
1980.g. pie PSRS zaudējuma jeņkiem Leikplesīdā gandrīz vai apraudājos, ka Balderis zeltu nedabūja. Vēlāk skats uz dzīvi radikāli mainījās.

  +1 [+] [-]

, 2012-12-28 13:22, pirms 12 gadiem
Starp citu, Podziņa brāļa vārds parādījies mūsu u18 izlases kandidātu sarakstā.

  +1 [+] [-]

, 2012-12-28 13:23, pirms 12 gadiem
hakinen rakstīja: kādi tad bija tie izlēcieni? sauc vārdus vārdus.. mazliet interesē tā vēsture, pats vēl pavisam mazs biju
Var sākt ar to ka valsts himnas atskaņošanas laikā,ar ''cieņu'' tika regulāri ''bazarēts'' savā starpā!

     [+] [-]

, 2012-12-28 13:24, pirms 12 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: A Jūs kungi USSR laikā priecājāties par medaļām hokejā??
Kad Irbe sargāja USSR vārtus un Ozoliņš & Žoltoks spēlēja U20, tad - jā, un es no tā nekaunos, jo viņi bija Latvijas spēlētāji.

  -1 [+] [-]

, 2012-12-28 13:26, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Vnk šausmas, esam apkaunoti un pazemoti!

  +2 [+] [-]

, 2012-12-28 13:27, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: nerunā visu vārdā! negribu LV izlasē ne Podziņu, ne Hartiganu vai Holtu! Arī Krosbiju ne!
ja Podzins progrese un klust par labu speletaju un spej iegut vietu izlase, kapec lai nespeletu

     [+] [-]

, 2012-12-28 13:30, pirms 12 gadiem
zzk rakstīja: Kad Irbe sargāja USSR vārtus un Ozoliņš & Žoltoks spēlēja U20, tad - jā, un es no tā nekaunos, jo viņi bija Latvijas spēlētāji.
Sākumā par PSRS, bija grūti just līdzi svešiem večiem, Larionovs tomēr likās vairāk savējais. Bet Kanāda patika, kaut vai atceros ka pirmo reizi redzēju ka spēlē baltās ķiverēs, likās baigi stilīgi Protams līdz ar atmodu, lietas un attieksme pamainījās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-12-28 13:31, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: viņiem, diemžēl, nav izvēles. No MHL reglamenta - ja spēlētājs atsakās piedalīties līgas rīkotajos pasākumos, viņš tiek diskvalificēts vismaz līdz sezonas beigām.
Atsakoties džeki reāli noraktu savu karjeru.
Podziņš arī apgalvoja,ka viņam neesot izvēles, un lūdza līdzjutējus viņu saprast. Tikai,diemžēl, viņš nepateica kas viņu uz šādu soli spieda-vecāki, kādi mistiski spēki RU hokejā.
Izvēle ir vienmēr, bet tikai jautājums ir cik katrs gatavs ziedot savas izvēles sakarā. Ja Upītis&Co ir izvēlējušies spēlēt zem RU karoga, tad lai tā būtu.

  +1 [+] [-]

, 2012-12-28 13:33, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Sākumā par PSRS, bija grūti just līdzi svešiem večiem, Larionovs tomēr likās vairāk savējais. Bet Kanāda patika, kaut vai atceros ka pirmo reizi redzēju ka spēlē baltās ķiverēs, likās baigi stilīgi Protams līdz ar atmodu, lietas un attieksme pamainījās.
Nu jā, man bija simpātiskas arī citas komandas, bet, ja USSR sastāvā bija kāds no mūsējiem, tad biju par viņiem. Pat 1991./92. ziemā, kad viņi spēlēja U20 izlasē ar mainīgo valsts nosaukumu, jo mums savas komandas tāpat vēl nebija.

Ja tas būtu noticis paralēli jau izveidotai Latvijas izlasei (kā basketbolā izdarījās Vētra & I. Miglinieks), tad būtu pavisam cits stāsts.

  +5 [+] [-]

, 2012-12-28 13:35, pirms 12 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: viņiem bija brīva izvēle, es tā domāju, Podziņam arī..
Kāda vēl brīva izvēle padomju laikos??
Tu maz esi piedzīvojis tos laikus, lai tādas muļķības varētu runāt?

  -4 [+] [-]

, 2012-12-28 13:35, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Normunds ir profesionālis un labāk kā citi spēj saskatīt apslēptos talantus
Kāda starpība, ka viņš spēlē pie Sējēja?
Ja tā globāli ņem, tad daudzi savu hokejista karjeru veido uz dažādu pazīšanos pamata. Ja Tu neesi īpašs talants vai liela hokeja zvaigzne, tad pazīšanās ceļš ir normāla prakse ne tikai RU vai KHL.

  -2 [+] [-]

, 2012-12-28 13:39, pirms 12 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: Tad jau mēs varam teikt, mums ir zelta medaļas hokejā ... Nu vēsture tāda ir, un tur neko nepadarīt. Vispār tā lieta ir interesanta sporta sakarā, basketbolā arī. Izcili Latvijas sportisti pārstāvēja to sarkano karogu. Un domāju atmiņas nav tās sliktākās viņiem. Tas pats vien ir, viņiem bija brīva izvēle, es tā domāju, Podziņam arī..
Protams, ka viņi varēja iet Mogiļnija ceļu,kas pamuka no izlases, un palika aiz kordona. Tomēr mūsējos neviens NHL īpaši negaidīja, atšķirībā no Mogiļnija. Takā viņi savā izvēlē bija stipri ierobežoti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-12-28 13:47, pirms 12 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: Ja jau armiju varēja apiet, tad jau arī izvairīties no izlases spēlēm varēja, kā to šobrīd veiksmīgi darījuši mūsu Latvieši .
Nu protams, varēja arī vispār atmest ar roku sportošanai, ja Tu ar to saproti "brīvu izvēli", tad - jā, protams.
Ja gribēja sportā kaut ko sasniegt starptautiskā līmenī un kaut kur tikt ārpus lielās valsts, tad iekļūšana PSRS izlasē bija vienīgais veids. Un to bija DAUDZ, DAUDZ grūtāk izdarīt kā tagadējiem sportistiem iekļūt Latvijas izlasē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-28 13:54, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kāda starpība, ka viņš spēlē pie Sējēja?
Ja tā globāli ņem, tad daudzi savu hokejista karjeru veido uz dažādu pazīšanos pamata. Ja Tu neesi īpašs talants vai liela hokeja zvaigzne, tad pazīšanās ceļš ir normāla prakse ne tikai RU vai KHL.
"pazīšanās ceļš" nav tas precīzākais termins

  -1 [+] [-]

, 2012-12-28 13:55, pirms 12 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: Ja jau armiju varēja apiet, tad jau arī izvairīties no izlases spēlēm varēja, kā to šobrīd veiksmīgi darījuši mūsu Latvieši .
Armiju apiet varēja, bet tajā laikā bija salīdzinoši maz tādu,kas centās to darīt. Ja nebiji bijis armijā, tad tas nozīmēja, ka vai nu fiziski, vai garīgi neesi īsti vesels. Un tajā laikā sievietes uz to diezgan nopietni skatījās,jo ne pārāk kādai gribējās fiziski vai psihiski slimu vīru.

  +4 [+] [-]

, 2012-12-28 13:58, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Armiju apiet varēja, bet tajā laikā bija salīdzinoši maz tādu,kas centās to darīt. Ja nebiji bijis armijā, tad tas nozīmēja, ka vai nu fiziski, vai garīgi neesi īsti vesels. Un tajā laikā sievietes uz to diezgan nopietni skatījās,jo ne pārāk kādai gribējās fiziski vai psihiski slimu vīru.
Da labi, beidz dzīt demagoģiju Sievietes skatījās Tava sieva???

     [+] [-]

, 2012-12-28 13:59, pirms 12 gadiem
marko_polo rakstīja: Ļoti labi - Latvijas hokejā viņam vieta nav
Kas tur labs? Vai mums ir tik daudz hokeja zvaigžņu, lai priecātos, ka vēl viens par tādu nav kļuvis?

  -1 [+] [-]

, 2012-12-28 13:59, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: "pazīšanās ceļš" nav tas precīzākais termins
Lai arī kā to nenoformulētu, tomēr zemteksts tas pats vien ir.
Nesen ''Sport-Express'' bija intervija ar slavenā V. Krutova atraitni, kas pavēra labu iespēju ielūkoties KHL aizkulisēs. Kā Krutovs bīdīja savu dēlu uz CSKA, un kā viņš tika uzmests u.t.t..

     [+] [-]

, 2012-12-28 14:01, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Lai arī kā to nenoformulētu, tomēr zemteksts tas pats vien ir.
Nesen ''Sport-Express'' bija intervija ar slavenā V. Krutova atraitni, kas pavēra labu iespēju ielūkoties KHL aizkulisēs. Kā Krutovs bīdīja savu dēlu uz CSKA, un kā viņš tika uzmests u.t.t..
Es ne par formulējumu, bet par būtību. Nevis vispārīgi kā lietas kaut kur bīdās, bet tieši Karamnova sakarā.

  -4 [+] [-]

, 2012-12-28 14:04, pirms 12 gadiem
aigars076 rakstīja: Da labi, beidz dzīt demagoģiju Sievietes skatījās Tava sieva???
Jā, arī manējā uz to skatījās.
Un sievietes par to atklāti pašas teica, ka ja puisis ir bijis armijā, kur iemācījies būt patstāvīgs, tad tādu jau var ņemt par vīru.
Tas, ka armijā iet tikai muļķi, sākās tikai pēc neatkarības atgūšanas, kad tika uzskatīts, ka īstie veči nedirn armijā, bet naudu smeļ.

  -1 [+] [-]

, 2012-12-28 14:10, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Es ne par formulējumu, bet par būtību. Nevis vispārīgi kā lietas kaut kur bīdās, bet tieši Karamnova sakarā.
Varbūt es Tevi līdz galam nesapratu, bet man būtība ir ļoti vienkārša-Karamnova tēvs bīda savu puiku caur pazīšanos, un viņš tāds ir ne pirmais, ne arī pēdējais kas tā dara.
Tomēr tas nenoliedz to faktu, ka Karamnovs Jr. ir KHL apritē, un ja Vitālijs tiešām pats muļķi nelaidīs, tad ir visas iespējas tikt vaļā arī no papucīša ietekmes uz savu karjeru.

  +7 [+] [-]

, 2012-12-28 14:10, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, arī manējā uz to skatījās.
Un sievietes par to atklāti pašas teica, ka ja puisis ir bijis armijā, kur iemācījies būt patstāvīgs, tad tādu jau var ņemt par vīru.
Tas, ka armijā iet tikai muļķi, sākās tikai pēc neatkarības atgūšanas, kad tika uzskatīts, ka īstie veči nedirn armijā, bet naudu smeļ.
Tad ta jums vērtības ģimenē Piedod, bet šis tiešām smieklīgi. Iemācījās autus tīt, kartupeļus mizot, siksnas bļembu nopucēt un pogu piešūt

     [+] [-]

, 2012-12-28 14:19, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Varbūt es Tevi līdz galam nesapratu, bet man būtība ir ļoti vienkārša-Karamnova tēvs bīda savu puiku caur pazīšanos, un viņš tāds ir ne pirmais, ne arī pēdējais kas tā dara.
Tomēr tas nenoliedz to faktu, ka Karamnovs Jr. ir KHL apritē, un ja Vitālijs tiešām pats muļķi nelaidīs, tad ir visas iespējas tikt vaļā arī no papucīša ietekmes uz savu karjeru.
Un kāda ir Sējēja motivācija?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-28 14:26, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Un kāda ir Sējēja motivācija?
Nesavtīgi (es uzsveru - nesavtīgi!) palīdzēt jaunajam talantam iziet pasaulē!

  +1 [+] [-]

, 2012-12-28 14:27, pirms 12 gadiem
zzk rakstīja: Nesavtīgi (es uzsveru - nesavtīgi!) palīdzēt jaunajam talantam iziet pasaulē!

Vairāk tādus labus un gaišus cilvēkus šai pasaulē

  -2 [+] [-]

, 2012-12-28 14:28, pirms 12 gadiem
aigars076 rakstīja: Tad ta jums vērtības ģimenē Piedod, bet šis tiešām smieklīgi. Iemācījās autus tīt, kartupeļus mizot, siksnas bļembu nopucēt un pogu piešūt
Es nezinu, vai Tu esi bijis krievu armijā, bet es personiski krievu armiju uzskatu sev par ļoti lielu dzīves skolu.
Protams, arī krievu armijā bija dažās karaspēku daļas un to kontingents, bet, ja tu biji kārtīgs vīrs ar galvu uz pleciem, tad arī tajās varēja daudz ko paņemt sev turpmākai dzīvei. Es personiski dienēju elitārā karaspēka daļā, kurā nedienēja dažādi savdabīgi elementi no Vidusāzijas vai tamlīdzīgām vietām, bet arī pie mums bija latvieši,kurus satiekot īsti nemaz negribējās roku padot.

  -2 [+] [-]

, 2012-12-28 14:31, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Un kāda ir Sējēja motivācija?
Tāda, kas pa lielam vienmēr ir šādos gadījumos, un kuram ir ļoti precīzs apzīmējums krievu valodā-откат.
Abas puses apmierinātas, un viss notiek.

  +1 [+] [-]

, 2012-12-28 14:36, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Vairāk tādus labus un gaišus cilvēkus šai pasaulē
...un šīs sezonas 23 spēlēs iekrātā statistika 0+2 norāda vien to, ka talantīgajam KHL uzbrucējam - leģionāram viss vēl ir priekšā!

     [+] [-]

, 2012-12-28 14:36, pirms 12 gadiem
Lai veicas!

  -2 [+] [-]

, 2012-12-28 14:37, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Vairāk tādus labus un gaišus cilvēkus šai pasaulē
Var jau,protams, idealizēt šo pasauli, bet nebūšu ļoti kļūdījies, ja teikšu, ka virkne RD spēlētāji arī ir gājuši šo otkata ceļu. Vismaz sākuma posmā.
Un daļa paildzinājuši savu spēlētāja karjeru.

     [+] [-]

, 2012-12-28 14:43, pirms 12 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: esmu kļūdījies arī sēžot klubkrēslā, bet kā esmu , tā arī palieku SC Ekspertu pulkā un SC Saimnieka krēslā.

Podziņam LV hokejā vietas nav, ja nu vienīgi, Metalurgā par pāris latiem, bet tā, pilnībā vienalga, lai turpina twītot un tur arī dzīvot, sēžot klubkrēslā
Sveiks, dižais vadoni!

     [+] [-]

, 2012-12-28 14:46, pirms 12 gadiem
Zombijs rakstīja: ja Podzins progrese un klust par labu speletaju un spej iegut vietu izlase, kapec lai nespeletu
viņš savu izvēli izdarīja. Viss.

  +6 [+] [-]

, 2012-12-28 14:48, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es nezinu, vai Tu esi bijis krievu armijā, bet es personiski krievu armiju uzskatu sev par ļoti lielu dzīves skolu.
Protams, arī krievu armijā bija dažās karaspēku daļas un to kontingents, bet, ja tu biji kārtīgs vīrs ar galvu uz pleciem, tad arī tajās varēja daudz ko paņemt sev turpmākai dzīvei. Es personiski dienēju elitārā karaspēka daļā, kurā nedienēja dažādi savdabīgi elementi no Vidusāzijas vai tamlīdzīgām vietām, bet arī pie mums bija latvieši,kurus satiekot īsti nemaz negribējās roku padot.
es biju.
vēljoprojām to uzskatu par zemē nomestu laiku.

  -4 [+] [-]

, 2012-12-28 15:05, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: es biju.
vēljoprojām to uzskatu par zemē nomestu laiku.
Latvieši kaunējās roku padot vai auseklītis traucēja

     [+] [-]

, 2012-12-28 15:06, pirms 12 gadiem
HUGA rakstīja: Latvieši kaunējās roku padot vai auseklītis traucēja
nesapratu Tavu tekstu

  +2 [+] [-]

, 2012-12-28 15:22, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: viņš savu izvēli izdarīja. Viss.
Esi iecietīgs, čalis kļūdijās, nekādu dzimteni jau viņš nenodeva.
Vispār jau Tu pats esi zvērējis ka par cccp, vajadzības gadijumā galvu noliksi. Varēji jaunībā būt principiāls un iet cietumā pasēdēt.

Runājot par to armiju, Ivars to uzskata par baigo skolu, tikai paši krievi tā vairs nedomā, tagad jādienē gadu un vēl grib samazināt to laiku. Šitās muļķības ko iemāca krievos, mājās var apgūt mēneša laikā.

  -2 [+] [-]

, 2012-12-28 15:28, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Esi iecietīgs, čalis kļūdijās, nekādu dzimteni jau viņš nenodeva.
Vispār jau Tu pats esi zvērējis ka par cccp, vajadzības gadijumā galvu noliksi. Varēji jaunībā būt principiāls un iet cietumā pasēdēt.

Runājot par to armiju, Ivars to uzskata par baigo skolu, tikai paši krievi tā vairs nedomā, tagad jādienē gadu un vēl grib samazināt to laiku. Šitās muļķības ko iemāca krievos, mājās var apgūt mēneša laikā.
Nu,pag!
Es rakstīju par to laiku,kad es pats dienēju.
Kā Tev šķiet, kāpēc tajā laikā mātes,kas vairs nevarēja tikt galā ar dēliem regulāri izmantoja teicienu-kaut tevi armijā paņemtu,kur tevi par cilvēku pataisīs.
Kā jau rakstīju,tad tas katram ir individuāli kā pavadīja savu armijas laiku.

  +1 [+] [-]

, 2012-12-28 15:37, pirms 12 gadiem
Esmu gar zemi! Tāda diskusija ar vairāk nekā simts komentāriem par vienu krieveli, kurš, ticis krievijas U20 izlases kandidātos, jau sevi par lielu zvjozdu sāka uzskatīt!

  +1 [+] [-]

, 2012-12-28 15:41, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Esi iecietīgs, čalis kļūdijās, nekādu dzimteni jau viņš nenodeva.
Vispār jau Tu pats esi zvērējis ka par cccp, vajadzības gadijumā galvu noliksi. Varēji jaunībā būt principiāls un iet cietumā pasēdēt.

Runājot par to armiju, Ivars to uzskata par baigo skolu, tikai paši krievi tā vairs nedomā, tagad jādienē gadu un vēl grib samazināt to laiku. Šitās muļķības ko iemāca krievos, mājās var apgūt mēneša laikā.
es jau nesaku, ka nodevējs. Nodevēji ir jāsoda!

Džeks izdarīja izvēli - viss, basta. Atpakaļceļa nav.

P.S. Ja runā par armiju - tad, kas ir tas īpašais, ko tur iemāca? Es neko tādu nemanīju. Toties bija džeki, kurus armija morāli (un arī fiziski) salauza. Es, katrā ziņā, to laiku būtu daudz lietderīgāk izmantojis.

  +2 [+] [-]

, 2012-12-28 15:45, pirms 12 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: Podziņš ir Latvietis, uzaudzis gan Krievijā. Bet tas nemaina faktu ..
Neatkarīgas Latvijas ienaidnieki Viktors Alksnis un Boriss Pugo arī bija latvieši, taču formāli, nevis būtībā. Tāpat tīri formāli arī Podziņš skaitās latvietis, kurš pat latviski neprot, bet pēc būtības ir krievinieks (rossijaņin).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-28 15:53, pirms 12 gadiem
Jecis93 rakstīja: Kur ta palika talantīgais Ainārs?
Jāatzīst, ka gribas tomēr viņu redzēt progresējam un spēlējam Latvijas, nevis citas valsts izlasē!
kādam gribas, kādam arī negribas....

  +1 [+] [-]

, 2012-12-28 16:00, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: es jau nesaku, ka nodevējs. Nodevēji ir jāsoda!

Džeks izdarīja izvēli - viss, basta. Atpakaļceļa nav.

P.S. Ja runā par armiju - tad, kas ir tas īpašais, ko tur iemāca? Es neko tādu nemanīju. Toties bija džeki, kurus armija morāli (un arī fiziski) salauza. Es, katrā ziņā, to laiku būtu daudz lietderīgāk izmantojis.
Pirmkārt,es pabiju tur kur es nekad citos apstākļos nebūtu bijis. Es dienēju jūrniekos 3. gadus Kuriļu salās.
Kā jau teicu/rakstīju, tad arī manā daļā bija letiņi, bet dažam labam ļoti patika stučīt osobistiem, un arī tiem diez vai paliks patīkamas atmiņas no armijas.

  -2 [+] [-]

, 2012-12-28 16:05, pirms 12 gadiem
Podziņš nekad nebūs labs hokejists!

  +1 [+] [-]

, 2012-12-28 16:05, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Var jau,protams, idealizēt šo pasauli, bet nebūšu ļoti kļūdījies, ja teikšu, ka virkne RD spēlētāji arī ir gājuši šo otkata ceļu. Vismaz sākuma posmā.
Un daļa paildzinājuši savu spēlētāja karjeru.
Kurš idializē? Tu jau tas neesi, vai ne?

  +1 [+] [-]

, 2012-12-28 16:08, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pirmkārt,es pabiju tur kur es nekad citos apstākļos nebūtu bijis. Es dienēju jūrniekos 3. gadus Kuriļu salās.
Kā jau teicu/rakstīju, tad arī manā daļā bija letiņi, bet dažam labam ļoti patika stučīt osobistiem, un arī tiem diez vai paliks patīkamas atmiņas no armijas.
nu nodienēji, malacis. Es pabiju gan Čebarkuļā (Čeļabinskas apgabals), gan VDR. Nu i. Diez vai tas būtu mans sapnis šīs vietas apmeklēt

  -3 [+] [-]

, 2012-12-28 16:43, pirms 12 gadiem
Atraduši vietu kur pačatot, savu pagātni atcerēties.. Eh, cik jauki, ka nieka 20 - 25 gadi palikuši lidz psrs kā tāds tiks aizmirsts / nebūs dzīvi tie kam atcerēties..

  +2 [+] [-]

, 2012-12-28 16:48, pirms 12 gadiem
pacha rakstīja: Atraduši vietu kur pačatot, savu pagātni atcerēties.. Eh, cik jauki, ka nieka 20 - 25 gadi palikuši lidz psrs kā tāds tiks aizmirsts / nebūs dzīvi tie kam atcerēties..
Un tad beidzot arī Tavā monitorā iespīdēs saule!

  -2 [+] [-]

, 2012-12-28 17:25, pirms 12 gadiem
Kāda jēga no tava komentāra?

  +1 [+] [-]

, 2012-12-28 18:12, pirms 12 gadiem
Nu, šitas kadrs jau iemācijies valodu?
Slēpts komentārs: nelabais6

     [+] [-]

, 2012-12-28 19:05, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā jau teicu/rakstīju, tad arī manā daļā bija letiņi, bet dažam labam ļoti patika stučīt osobistiem, un arī tiem diez vai paliks patīkamas atmiņas no armijas.
A jūs viņus dauzījāt? Ķipa "ģedovšina" bija vai kā to vārdu raksta pareizi..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-28 20:50, pirms 12 gadiem
Secinājums no komentāriem- Podziņam jāiet Latvijas armijā, kurš PAR?!

     [+] [-]

, 2012-12-28 20:57, pirms 12 gadiem
simeks2 rakstīja: Te gatavā Elrona sanāksme
Podziņš LM bija jau sācis iespēlēties. Ceru,ka Voroņins palīdzēs un palūgs pagarināt līgumu.
Cik LM spēles ar Podziņa dalību esi redzējis?

  -1 [+] [-]

, 2012-12-28 21:25, pirms 12 gadiem
Tiešām skumji par šo puisi.....:
Kādreiz pat LielKrievijas Izlases kandidāts bija......
A tagad ....nevienam nevajadzīgs.....Tiešam žēl puisi!

  +1 [+] [-]

, 2012-12-28 22:07, pirms 12 gadiem
simeks2 rakstīja: Te gatavā Elrona sanāksme
Podziņš LM bija jau sācis iespēlēties. Ceru,ka Voroņins palīdzēs un palūgs pagarināt līgumu.
Pasaki,ar kuru vēl no jaunajiem tik izteikti un ilgi ir auklējušies, devuši bonusus kā šim urļikam!?Ko vēl viņam,krūštēlu pie halles uzstādīt?

     [+] [-]

, 2012-12-28 22:11, pirms 12 gadiem
Ko Jus to Podziņu mokat.Puika cīnās un grig attīstīties,bet Dinamo sistēma to neļauj.Kad Krievijā viņš ko izdarīs,tad būs latvietis un labais.Tā pie mums notiek. Ielikuši Tambiku,kurš visus šķiro ne tā,kā vajag.Kurš vairāk maksā,tas tiek.Esmu sadūries ar to mūsu hokjeja sistēmu.

  -1 [+] [-]

, 2012-12-28 22:29, pirms 12 gadiem
knifss tu no hokeja kaut ko sajēdz