Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Znaroks: "Par Krievijas izlasi kauns nebūs"

Znaroks: "Par Krievijas izlasi kauns nebūs"
Oļegs Znaroks
Foto: ITAR-TASS/Scanpix

Krievijas hokeja valstsvienības galvenais treneris Oļegs Znaroks krievu medijiem sniedzis pirmo interviju pēc apstiprināšanas jaunajā amatā. Hokeja speciālists solījis, ka, lai kāds būtu Krievijas izlases sasniegtais rezultāts gaidāmajos turnīros, par sniegumu kaunēties nevajadzēs.

"Krievijas izlasei latiņas vienmēr ir visaugstākās, bet pat tad, ja gadījumā kaut kas notiek savādāk nekā paredzēts, kauns par izlases sasniegumu nebūs. Bet plānos nekas cits kā vien uzvara nav," savā pirmajā intervijā pēc oficiālas apstiprināšanas Krievijas hokeja valstsvienības galvenā trenera amatā atklāja Oļegs Znaroks.

"Pirms lēmuma pieņemšanas domāju ilgi, jo zināju, cik grūtā situācijā nonākšu," sacīja Znaroks. Hokeja speciālists jau ir apzinājis hokeja izlases kandidātu loku, un aprīļa sākumā tiks aizvadīta pirmā treniņnometne.

Znaroks atklājis, ka lielākā daļa izlases kandidātu būs no Kontinentālās hokeja līgas (KHL) klubiem, bet Maskavas "Dynamo" komandas neapmierinošā snieguma dēļ pārstāvēs mazāk hokejistu, nekā bija domāts iepriekš. Znaroks arī piebilda, ka Krievijas izlases panākumos svarīga būs visu iesaistīto pušu, to vidū arī mediju, vienotība, turklāt hokeja speciālists apsolījies būt krietni atvērtāks sadarbībā ar medijiem.

Izmantotie resursi:
ИТАР-ТАСС - Новости в России и мире

1 2 36 komentāri

  -1 [+] [-]

, 2014-03-28 13:01, pirms 11 gadiem
Ja Znarokam vajadzes,tad iedunkas aru agustpratigos krievus!!
Saubos,vai kads uzdrosinasies runat pretik Znarokam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2014-03-28 13:07, pirms 11 gadiem
Novēlu tev a divīziju, dorni!

  -4 [+] [-]

, 2014-03-28 13:13, pirms 11 gadiem
Fašisms neies cauri!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-03-28 13:20, pirms 11 gadiem
Rodriguez 2 rakstīja: Novēlu tev a divīziju, dorni!
Oho.. brūti tev noņēma šis?

  +1 [+] [-]

, 2014-03-28 13:21, pirms 11 gadiem
mnbvcx rakstīja: tas ir labi ka lielāko daļu viņš ņems no khl, jo tie kas ir pāri okeānam ka redzējam nekam nav derīgi
par kuriem tu domā? kā redzējām nesen bija pč kur Malkins gandrīz viens pats nokārtoja krieviem titulu. tas pats sakāms par Sedīniem, arī nesen. kuri vēl ir "nederīgi"? cita lieta ka savāc par daudz to zvaigžņu, tad arī jēga nekāda, viens uz otru skatās un nav īsti kam uzņemties atbildību
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-03-28 13:22, pirms 11 gadiem
Krievijā dzimis,Latvijā dzīvojošs Vācijas pilsonis pie RUS izlases stūres,un asistents LV pilsonis...Mjā,nedod dievs kaut kas noies greizi,tad atkal varēs noklausīties par fašisma atdzimšanu un fašistu vienošanos.Novēlu,lai hokeja dievs šajā čempī ir no LV,tad arī jums piepalīdzēs.

  -3 [+] [-]

, 2014-03-28 13:24, pirms 11 gadiem
gaters rakstīja: Krievijā dzimis,Latvijā dzīvojošs Vācijas pilsonis pie RUS izlases stūres,un asistents LV pilsonis...Mjā,nedod dievs kaut kas noies greizi,tad atkal varēs noklausīties par fašisma atdzimšanu un fašistu vienošanos.Novēlu,lai hokeja dievs šajā čempī ir no LV,tad arī jums piepalīdzēs.
Atdziesti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-03-28 13:36, pirms 11 gadiem
Bravūra jau milzīga. Nevēlu Znarokam personīgi nekā slikta, bet nudien nedomāju, ka no kauna izbēgt izdosies vienmēr un visur tikai tāpēc, ka aiz borta sēdēs Mužika prototips

  +3 [+] [-]

, 2014-03-28 13:41, pirms 11 gadiem
Maigais_S rakstīja: Atdziesti
Kam te jāatdziest?Lūdzu,nākamreiz ja ir ko teikt,pacenties pakustināt savas smadzenes un vismaz vienu teikumu izspiest no sevis.

 +10 [+] [-]

, 2014-03-28 13:42, pirms 11 gadiem
Putins pida.s, sarkanie fashisti izgaaziisies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-03-28 14:06, pirms 11 gadiem
lacis67 rakstīja: par kuriem tu domā? kā redzējām nesen bija pč kur Malkins gandrīz viens pats nokārtoja krieviem titulu. tas pats sakāms par Sedīniem, arī nesen. kuri vēl ir "nederīgi"? cita lieta ka savāc par daudz to zvaigžņu, tad arī jēga nekāda, viens uz otru skatās un nav īsti kam uzņemties atbildību
Šie pekstiņi vienkārši smieklīgi.
OS parādīja,ja nav komandas un ķīmijas,neglabās ne Malkini,ne Krozbiji,ne Sedīni.
Kur bija tas brīnišķīgais Malkins OS ?

     [+] [-]

, 2014-03-28 14:14, pirms 11 gadiem
Kas šobrīd ir jau puslīdz skaidrs:
1. Značoks nekad izlasei neuzrīkos tādas pirmsturnīru nomentnes, kādas tas Pinskā rīko priekš Maskavas Dinamo;
2. No tā automātiski izriet,ka izlasei nebūs tāda fizuha, lai spēlētu tādu spēka hokeju, kādu to pie Značoka rāda maskavas Dinamo;
3. Spēlēšana izlasē ir brīvprātīgs pasākums, un ja Značoks baigi ''stresos'' izlases nometnēs, tad ātri paliks bez daudziem vadošiem spēlētājiem 9sasaucas ar punktu nr.1).
4. Būs jautri ar Značoku pie RU izlases stūres.

     [+] [-]

, 2014-03-28 14:34, pirms 11 gadiem
Veiksmi Znarokam un Harim

  -1 [+] [-]

, 2014-03-28 15:06, pirms 11 gadiem
Ir cerība, neliela, bet ir, ka Znaroks sagatavos komandu un būs skatāms hokejs nevis kkāda random "izlase", 0 ne komanda, cirks kuru pieļāva Zinetula.

Tikai Znarokam švaki vai atļaus strādāt pa savam, atkal būs jācacinās un jāucinās kā visiem pārējiem Krievijas "izlases" treneriem.

  +2 [+] [-]

, 2014-03-28 15:15, pirms 11 gadiem
Vecais_Nazis rakstīja: ar Značoku Krievijas izlasei vajadzētu atdzimt kā daudziem no jums, kas diemžēl neatdzims
Nu tevi Vecais Nazi arī vajadzētu uzasināt un attīrīt no rūsas.Ne jau Znarokā vienā ir tas spēks,tas ir tas pats,kas uz laukuma-spēks ir komandā un tas attiecas gan uz komandu laukumā gan treneru komandu.Bez Vītoliņa viņš ne tuvu nebūtu tur kur pašlaik.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-28 15:44, pirms 11 gadiem
Bils ari PČ ar RUS grava un triumfeja, bet OS izradijas pavisam cits limenis =]

  +1 [+] [-]

, 2014-03-28 15:48, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kas šobrīd ir jau puslīdz skaidrs:
1. Značoks nekad izlasei neuzrīkos tādas pirmsturnīru nomentnes, kādas tas Pinskā rīko priekš Maskavas Dinamo;
2. No tā automātiski izriet,ka izlasei nebūs tāda fizuha, lai spēlētu tādu spēka hokeju, kādu to pie Značoka rāda maskavas Dinamo;
3. Spēlēšana izlasē ir brīvprātīgs pasākums, un ja Značoks baigi ''stresos'' izlases nometnēs, tad ātri paliks bez daudziem vadošiem spēlētājiem 9sasaucas ar punktu nr.1).
4. Būs jautri ar Značoku pie RU izlases stūres.
1. "Pinska" nav vajadzīga uz tik īsu turnīru. Paņems tos, kas būs formā.
2. Skatīt punktu 1.
3. Gan jau Znaroks savāks komandu nevis vadošos spēlētājus kopā.
4. Tas gan fakts.

  -1 [+] [-]

, 2014-03-28 15:49, pirms 11 gadiem
gaters rakstīja: Kam te jāatdziest?Lūdzu,nākamreiz ja ir ko teikt,pacenties pakustināt savas smadzenes un vismaz vienu teikumu izspiest no sevis.
Nomierinies

  +1 [+] [-]

, 2014-03-28 15:49, pirms 11 gadiem
+ interesanti būs pavērot ko Znaroks var bez Vītoliņa un ko varēs Vītoliņš bez Znaroka.

     [+] [-]

, 2014-03-28 15:55, pirms 11 gadiem
Maigais_S rakstīja: Nomierinies
Ej atpūsties, Maiga...No tevis tāpat neko sakarīgu nesagaidīt.

     [+] [-]

, 2014-03-28 15:58, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kas šobrīd ir jau puslīdz skaidrs:
1. Značoks nekad izlasei neuzrīkos tādas pirmsturnīru nomentnes, kādas tas Pinskā rīko priekš Maskavas Dinamo;
2. No tā automātiski izriet,ka izlasei nebūs tāda fizuha, lai spēlētu tādu spēka hokeju, kādu to pie Značoka rāda maskavas Dinamo;
3. Spēlēšana izlasē ir brīvprātīgs pasākums, un ja Značoks baigi ''stresos'' izlases nometnēs, tad ātri paliks bez daudziem vadošiem spēlētājiem 9sasaucas ar punktu nr.1).
4. Būs jautri ar Značoku pie RU izlases stūres.
PČ ir citas specifikācijas turnīrs, attiecīgi arī nav jāvelk analoģijas ar Pinsku. Krievijas resurss ir gana liels, lai viņš +/- varēētu sabalansēt sastāvu ar pietiekami meistarīgiem un fiziski spēcīgiem spēlētājiem. Par trešo punktu komantāru nav, ceturtajam piekrītu. Kopumā - visa tā ir plika teorija, praksē redzēs kas un kā. 2006. gadā Viņš bija Vorobjova palīgs. Tad Pjotrs vnk nodzina mūsējos nometnē pirms PČ, rezultātu tas īosti nedeva. Lai kā viņš Tev nepatiktu, muļķis viņš nav un es domāju secinājumus ir izdarījis, vismaz darbā ar LV izlasi, par tādām izdzīšanām netiku dzirdējis, vienu gadu gan Haris atzina ka pārforsējuši ar fizuhu. Bija LV izlases spēlētāji kam nebija labākais kontakts ar Znaroku (tas ir daudziem treneriem, hokejisti pamatā ir skarba tauta), bet kopumā klimatu viņš izveidoja normālu - sanāca arī komentārs trešajam punktam.
Nav tā ka es apstrīdu Tavus argumentus, vnk diskusijai piedāvāju savējos.

  +1 [+] [-]

, 2014-03-28 16:13, pirms 11 gadiem
lonja rakstīja: Kāpēc Namej,domā ka neuzzrīkos?Laika pirms PČ ir gana,ne jau visu izlasi komplektēs no Gagarina finālistiem.Gan jau,ka arī KHL tiks pieregulēts reglaments,lai palīdzētu izlasei.Par 3.punktu jau Tev rakstīju-Krievijā pietiek gribošu hokejistu,nevajadzēs auklēties ar nīkuļiem!
Ja Tu domā,ka Značoks galīgi iztiks bez NHL spēlētājiem,tad Tu smagi maldies. Kā pieredze rāda, tad NHL spēlētāji uz izlases treniņnometnēm ierodas īsi pirms PČ sākuma, un tad pēc garās 82 spēļu (kā minimums) sezonas viņi ne uz kādu ''Pinsku Nr. 2'' neparakstīsies.
Tas ir mīts, ka Značoks galīgi iztiek bez zvaigznēm, jo kā pierāda reālie fakti, tad viņš vienmēr pirms Play Off cenšas nofektēt kādu''zvaigzni'' no komandām, kuras reāli nepretendē uz KHL izslēgšanas spēlēm.

     [+] [-]

, 2014-03-28 16:17, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: PČ ir citas specifikācijas turnīrs, attiecīgi arī nav jāvelk analoģijas ar Pinsku. Krievijas resurss ir gana liels, lai viņš +/- varēētu sabalansēt sastāvu ar pietiekami meistarīgiem un fiziski spēcīgiem spēlētājiem. Par trešo punktu komantāru nav, ceturtajam piekrītu. Kopumā - visa tā ir plika teorija, praksē redzēs kas un kā. 2006. gadā Viņš bija Vorobjova palīgs. Tad Pjotrs vnk nodzina mūsējos nometnē pirms PČ, rezultātu tas īosti nedeva. Lai kā viņš Tev nepatiktu, muļķis viņš nav un es domāju secinājumus ir izdarījis, vismaz darbā ar LV izlasi, par tādām izdzīšanām netiku dzirdējis, vienu gadu gan Haris atzina ka pārforsējuši ar fizuhu. Bija LV izlases spēlētāji kam nebija labākais kontakts ar Znaroku (tas ir daudziem treneriem, hokejisti pamatā ir skarba tauta), bet kopumā klimatu viņš izveidoja normālu - sanāca arī komentārs trešajam punktam.
Nav tā ka es apstrīdu Tavus argumentus, vnk diskusijai piedāvāju savējos.
Nē,protams,ka nekas nav iecirsts akmenī.
Tomēr redzot, kas ir tas ar kādiem resursiem un metodēm Znaroka vadītā komanda kaldina savas uzvaras, tad es vienkārši izdaru secinājumus, kādas problēmas viņam varētu rasties pie izlases stūres.

  +1 [+] [-]

, 2014-03-28 16:24, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē,protams,ka nekas nav iecirsts akmenī.
Tomēr redzot, kas ir tas ar kādiem resursiem un metodēm Znaroka vadītā komanda kaldina savas uzvaras, tad es vienkārši izdaru secinājumus, kādas problēmas viņam varētu rasties pie izlases stūres.
Nedomāju ka tādā samērā īsā turnīrā tas radīs lielas problēmas. Vispirms redzēs kas vispār spēlēs.

     [+] [-]

, 2014-03-28 16:40, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Nedomāju ka tādā samērā īsā turnīrā tas radīs lielas problēmas. Vispirms redzēs kas vispār spēlēs.
Redzot,ka arī Haris Vītoliņš būs kopā ar Znaroku, tad domāju,ka RU izlases spēles stils īpaši neatšķirsies no MD spēles stila u.t.i. pacietīgs spēka hokejs.
Ja godīgi,tad mani ļoti pārsteidza Znaroks pēc MD izstāšanās no GK izcīņas paziņojot,ka galvenais izstāšanās iemesls bija tas,ka Jeremejevs (MD vārtsargs) Sočos izlases sastāvā ļoti ilgi tika nomarinēts bez spēļu prakses. Līdz tam man šķita, ka Znaroka vadītajā MD lielāki akcenti tiek likti uz citām lietām (kaut vai uz to pašu pacietīgo spēli), un nevis uz stabilu vārtsarga sniegumu. Plus tajā pašā LOKO Stenfordam arī ar to spēļu praksi OS laikā bija tā kā bija.

     [+] [-]

, 2014-03-28 17:35, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Šie pekstiņi vienkārši smieklīgi.
OS parādīja,ja nav komandas un ķīmijas,neglabās ne Malkini,ne Krozbiji,ne Sedīni.
Kur bija tas brīnišķīgais Malkins OS ?
nē, te vnk ir karš par līgām. tas pats būtu sakāms arī par khl komandu līderiem. protams ka galvenais ir komandas ķīmija ne spilgtas individualitātes bet ne jau par to bija runa. cilvēkam vnk ir nesaprotams naids pret nhl kā līgu, viņam tur visi ir "nederīgi, pārmaksāti, utt", kamēr khl acīredzot ir kautkāds paraugs. vot tas gan ir reāls bullšits

     [+] [-]

, 2014-03-28 17:50, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja Tu domā,ka Značoks galīgi iztiks bez NHL spēlētājiem,tad Tu smagi maldies. Kā pieredze rāda, tad NHL spēlētāji uz izlases treniņnometnēm ierodas īsi pirms PČ sākuma, un tad pēc garās 82 spēļu (kā minimums) sezonas viņi ne uz kādu ''Pinsku Nr. 2'' neparakstīsies.
Tas ir mīts, ka Značoks galīgi iztiek bez zvaigznēm, jo kā pierāda reālie fakti, tad viņš vienmēr pirms Play Off cenšas nofektēt kādu''zvaigzni'' no komandām, kuras reāli nepretendē uz KHL izslēgšanas spēlēm.
Nu bus drosi vien Oveckins (Znacoks zin kas tas par fruktu, jo ir spelejis pie vina) un Malkins, protams, protams, ja nebus aiznemti NHL play off. Ipasi vairak no NHL diez vai bus. Tatad parejie no KHL.

Jebkura gadijuma bus interesanti pasekot lidzi Krievijas izlasei PC. Lai veicas Olegam ar Hari!

     [+] [-]

, 2014-03-28 18:16, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Redzot,ka arī Haris Vītoliņš būs kopā ar Znaroku, tad domāju,ka RU izlases spēles stils īpaši neatšķirsies no MD spēles stila u.t.i. pacietīgs spēka hokejs.
Ja godīgi,tad mani ļoti pārsteidza Znaroks pēc MD izstāšanās no GK izcīņas paziņojot,ka galvenais izstāšanās iemesls bija tas,ka Jeremejevs (MD vārtsargs) Sočos izlases sastāvā ļoti ilgi tika nomarinēts bez spēļu prakses. Līdz tam man šķita, ka Znaroka vadītajā MD lielāki akcenti tiek likti uz citām lietām (kaut vai uz to pašu pacietīgo spēli), un nevis uz stabilu vārtsarga sniegumu. Plus tajā pašā LOKO Stenfordam arī ar to spēļu praksi OS laikā bija tā kā bija.
Nu mūsdienās pie jebkura komandas spēles stila vārtsargam jābūt stabilam, šis akcents visiem ir svarīgs. Pruseks uz Rd atnāca ar vidēji 3 goliem spēlē, visi bļāva kam tādu vajag, krievi rakstīja ka esot labs, izrādās Spartak spēlēja bez aizsardzības, tapēc tādi stati un Spartakam ar tad īpaši negāja labi, iekš Dinamo jau statistika bija ļoti laba. Bet tās muldēšanas presenēs es vērā neņemu, gandrīz visi treneri sarunā tādas lietas, kurām tādiem datorekspertiem kā mēs vienmēr būs kur piekasīties
1 2 36 komentāri